Metoda fetare e pėrballimin tė defiēitit faktual historik (dhe ēdo gjėje tjetėr)
1. Tjetri ėshtė injorant
2. Tjetri ėshtė aq injorant saqė si dika 'faktet' fare
3. Tjetri duhet tė provojė njė herė se si historia njifka Skėnderbeun a Aleksandrin, etj. dhe ku bazohem unė pėr kėtė (Kėtu fillon edukimi i tyre i parė pėr herėn e tyre tė parė nė lėndėn e historisė, me sa duket as tetėvjeēare jo e jo)
4. Ai do t'i sjelli faktet, vetėm prit pak
5. Dėgjo, ti duhet tė kuptosh se nė tė vėrtetė nuk ka fakte... po shi si ėshtė puna tė ta shpjegoj pak... ti duhet tė kuptosh dėgjon
6. Hyn njė tjetėr dhe thotė qė mjaft u morėt me figurat fetare se ėshtė mėkat, lėri o tė tjerėt tė besojnė (Ky ka harruar tė lexojė se nė ēa forumi po shkruan)
7. Vjen ndonjė 'fakt' opsional pėr njė tjetėr ngjarje pa lidhje me temėn, e cila ngjarje ekziston vetėm nė mendjen plastelinoide tė robit fetar qė e dėgjon kudo qoftė dhe e 'beson' sepse 'don ta besojė', pavarėsisht se sa reale ėshtė
8. Ohu, unė s'merrkam vesh dhe s'hakam pykė, kėshtu qė fetari thotė se do largohet nga biseda (Natyrisht qė nuk ėshtė se po largohet sepse nuk ka sjellė pikė fakti)
9.Vjen njė tjetėr fetar, se ėshtė punė stafete si ato tė kinezėve, qė po tė rrihje tė parin nė ping-pong tė sillte tė dytin e kėshtu me radhė derisa mbasi ishe lodh dhe doje tė ikje nė shpi, mė nė fund e leje vetė lojėn dhe ata e kėnaqnin sedrėn se tė fituan, pėrndryshe nuk i zinte gjumi.
10. Bėhen 20 faqe muhabet, ndėrhyn modi nja kushedi sa herė duke fshi e paralajmėru, dhe biseda kthehet prapė te tema e parė
11.E sėrish nga fillimi: Nuk ka fakt dhe kėrkohet sjellja e faktit.
A duket mė qartė tani modeli? Ėshtė real duket dhe kėtu. Atėherė, pėrpara se tė marri kėtė rrugė dhe kjo temė kam dy kėshilla:
1. Zotnija a zoja 'sunni' tė fillojė pak tė lexojė historinė, ēfarė trajton ajo dhe si e trajton ajo dhe si provon ato qė provon, kush janė degėt asistuese dhe ēfarė do tė thotė referencė e kohės, sepse tema trajton tjetėr gjė. Kuptohet qė po tė fillojė tė studiojė histori do fillojė tė bėhet gjithnjė e mė pak fetar, kėshtu qė duke qenė se ēdo shkencė po tė fillojė tė studiojė do tė bėhet gjithnjė e mė pak fetar, mė mirė tė mos fillojė studimin fare, po tė shtrėngojė fort 'librin'.
2. Qafo, verifikoji i herė ato llafet qė nigjo poshtė e lart o burrė nga tipa me logjikė foshnjore, mos ia fut ne ti si kau pelės kaiher, sidomos kur bohet fjalė pėr persona antikrishterė si puna e Julianit. Edhe Konstandini pa 'dritna nėpėr qiell' po ēudi qė nuk u pagėzu kristian veēse kur kishte lajthit nė shtrat tė vdekjes n.q.s. prapė nigjojmė llafet e atyre qė panė nė etiopi njerėz pa koka qė ecnin, ashtu si ne Skėnderbeu ishte atlet i Krishtit qė vdiq nga 'ethe natyrale' e ēfarėdo tjetėr kanė thėnė sidomos pėr persona qė i kishin kundėr. Nė lidhje me Julianin, thashė qė aty mė erdhi ideja, sepse faktikisht nuk kam dėgjuar asnjėherė ndonjė referencė historike as pėr Pavlin dhe e konsideroja tė mirėqenė, derisa ai fragment, mė ndezi kureshtjen. Kėtu ka mosezksistencė historike tė pastėr. Fakt zero. S'besoj se do fillojė njeri tė diskutojė autorėsinė e atyre 'letrave' tė famshme.
Kėshtu qė ēdo i mirėpritur nė bisedė, kėrkohet nėse ka kohėn e mirėsinė, tė na sjellė ndonjė fakt historik pėr ekzistencėn e Pavlit, pa racionalizime prapa veshit tė djathtė me dorėn e majtė. Llafet e tjera, ujė pėr lumė. Falimners.
Krijoni Kontakt