Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 3
  1. #1
    i thare
    Anėtarėsuar
    23-06-2003
    Vendndodhja
    u.s.e
    Postime
    384

    Post Frike dhe ankth per te ardhmen.

    Para drejt sė shkuarės-mbrapa drejt sė ardhmes

    Prof. Dr. Apollon Baēe

    Kohėve tė fundit media shqiptare ka sjellė njė sėrė ngjarjesh me interes tė veēantė, por pa i shqyrtuar ato nė kompleks. Kėto ngjarje ngjasojnė me copėrat e asaj lojės pėr fėmijė qė quhet “puzzle”, ku figura e prerė mund tė lexohet vetėm kur tė tėra copėrat ribashkohen me njėra- tjetrėn.
    Nėse copėrat e ngjarjeve tė prura nga media shqiptare bashkohen me njera-tjetrėn, figura e turbullt qė tė del para ėshtė figura e frikshme e njė Janusi tė shpėrbėrė, dy fytyrat e tė cilit nuk shohin njera pas, drejt sė shkuarės, dhe tjetra para, drejt sė ardhmes. Por e njė Janusi tė vėngėr, njera fytyrė e tė cilit sheh pas, drejt sė ardhmes, dhe tjetra para, drejt sė shkuarės. Back to the future - forėard to the past, si nė Makinėn e Kohės tė Orėell-it. Pas fitores sė revolucionit proletar.



    Copa No 1 e “Puzzle”: Mesazhi US

    Sipas komunikatės sė menjėhershme tė Ministrisė sė Rendit “Vrasja me dt. 29.09.2003 e shoferit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm ėshtė bėrė pėr motive krejtėsisht banale. Ajo nuk ka tė bėjė nė asnjė mėnyrė me postin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm”. Njė muaj mė pas, nisur nga ky rast, Ambasadori i SHBA formuloi njė nga deklaratat mė tė athta tė diplomacisė amerikane ndaj njė vendi mik dhe dy ditė mė tej autori i krimit u arrestua. Nisur nga pėrkthimi disi i lirė i deklaratės, pjesėn e saj mė tė mbrehtė po e risjellim tė pėrkthyer “ad litteram”: “Ne gjithaq kemi njė mesazh ndaj zotėrve tė krimit. Ne e dimė ose do ta mėsojmė shpejt se kush jini ju. Qeveria ime, partnerėt tanė europianė dhe shqiptarėt, ju jemi vėnė pas. Ne nuk do tė jemi tė kėnaqur pėrderisa ju tė jeni fshirė tė tėrė dhe krimi tė mos e kėrcėnojė mė kėtė vend dhe kėtė rajon”.
    E pėrkthyem titullin Lord me Zot, siē e pėrkthente Noli me Zot a Imzot, dhe jo me Baron, siē e risolli media, pasi anglishtja me Lord nėnkupton krijesat supreme, pėrfshirė Zotin. Dhe, duke lėnė mėnjanė linguistikėn, nuk mund tė jetė Zot a Imzot njė killer. E shumta ai mund tė jetė njė Baronet, i fundmi i shkallės sė fisnikėrisė. Zotėr dhe Imzotėr janė tė tjerėt.
    Ambasadori amerikan tha se gjuetarė tė Zotėrve tė Krimit janė “Qeveria ime, partnerėt europianė dhe Shqiptarėt” duke ju shmangur formės sė pritshme “Qeveria Shqiptare dhe ajo Amerikane”. A ju shmang ai kėsaj forme pėr shkak tė opinionit tė Departamentit tė Shtetit se “korrupsioni shtrihet nė tėrė nivelet e Qeverisė Shqiptare” apo shmangia ishte thjesht njė lapsus freudian, kjo nuk dihet dhe nuk ka rėndėsi parėsore. Rėndėsi parėsore ka dėndėsia e pėrdorimit tė shumėsit tė vetės sė parė: ”Ne kemi…Ne e dimė…Ne nuk do tė jemi tė kėnaqur”.
    Ėshtė e vėrtetė se krimi shqiptar e ka nisur mirė galopin drejt njė Kolumbie europiane. Nėse nuk ndodh diēka e papritur kėtė shirit ajo pritet ta presė rreth vitit 2015. Fitimet nga droga nė 2002 pėrbėnin sė paku 4,7 % tė GDP reale shqiptare dhe parashikimi pėr ‘2004 ėshtė 8- 10 % dhe asnjė qeveri nuk do ta kishte tė lehtė tė priste 10 % e mė tepėr tė GDP-sė sė saj. Shembulli i fqinjės amerikane, Kolombisė, vlen edhe pėr tė tjerėt.
    Sipas zv. Prokurorit tė Antimafies Nacionale Italiane Francesco Mandoi: “Mafia shqiptare ka monopolin e drogės nė Itali, Belgjikė, Hollandė, Francė, Gjermani... Nė vitin 1994 u kap 1 kg drogė qė vinte nga Shqipėria. Nė vitin 2002 1 ton…Nė tre muajt e fundit dhjetėfishi i kėsaj sasie…” . Pėr matematikanin Dr. Francesco Mandoi ky ėshtė njė progresion gjeometrik, por kėtu ai ndalet. Shprehja “Ne nuk do tė jemi tė kėnaqur pėrderisa ju tė jeni fshirė tė tėrė dhe krimi tė mos e kėrcėnojė mė kėtė vend dhe kėtė rajon.” nuk i pėrket atij ose ndonjė ambasadori nga vendet e fshikura nga ky krim. Ajo i pėrket ambasadorit tė njė vendi tej oqeanit ku pasojat e drogės dhe krimit shqiptar janė ende tė pandjeshme.



    Copa No 2 e “puzzle”: AMBO (Albanian, Macedonian, Bulgarian Oil Pipeline Corporation)


    Sipas njė lajmi peksimet “Ministri i Industrisė dhe Energjitikės bėn tė ditur se pėrfunduan bisedimet e grupit teknik pėr naftėsjellsin AMBO… Ndėrtimi me vlerė 1.3 miliard $ do tė nisė nė ‘2005 dhe do tė pėrfundojė nė vitin 2008… Porti fundor do tė jetė ai i Vlorės, pjesė e Korridorit 8”. Ky lajm tregon se Shqipėria u fut sėrishmi nė fushėn e shahut gjeopolitik ndėrkombėtar dhe sėrishmi si kuti dhe jo si figurė.
    Ata qė i njohin rregullat e kėtij shahu, mes tyre shahisti Shpėtim Nazarko, e dinin se dega europiane e naftėsjellėsi Kaspik do tė pėrfundonte nė Vlorė dhe jo nė Alexandroupolos. Jo thjesht pasi Halliburton Co. e AMBO-s ka pasur president zv. presidentin e sotėm Dick Cheney, as edhe ngaqė zyrė e saja avokatore ėshtė Ėhite & Case LLT me president real ish presidentin Ėilliam J. Clinton. Por ngaqė pas AMBO-s sė Halliburton Co. qėndrojnė, duke pėrmendur vetėm disa nga mė kryesoret, Texaco, Chevron, British Petroleum, Exxon Mobil, Amoco. Firmat qė bėjnė luftėn a paqen.
    “Kjo ėshtė lufta pėr sigurimin e energjisė amerikane… Harta e naftėsjellėsit tė Kaspikut duhet tė pėrputhet me politiken reale,” pati thėnė Sekretari i Energjetikės Richardson disa muaj para se nė Jugosllavi tė binte bomba e parė dhe atė bazėn Bondsteel nė Ferizaj, pėr tė cilėn ushtarėt amerikanė thonė se nga hėna me sy duket vetėm Muri i Madhe dhe Bondsteel-i, e ka ndėrtuar pikėrisht Halliburton-i. Dhe kėtu e tėra vjen dhe inkuadrohet bukurmirė me kuadrin e asaj “American long-term energy strategy”, ku rubineti qė do tė shuajė ose jo etjen reale europiane pėr energji nė vitet ’30, do rrotullohet nė Vlorė. Pikėrisht kjo i hapi mbi krye Shqipėrisė ombrellėn “stars and stripes”- viza dhe yje. Paradoksalisht fitimi mė i madh shqiptar nga hija e kėsaj ombrelle ėshtė ēmimi qė ajo duhet tė paguajė pėr hijen e ombrellės: Shkėputja nga krimi i institucionalizuar. Kjo dhe mungesa e dorezave tė bardha nė inventarin e diplomacisė amerikane, shpjegon dhe formėn imperative tė deklaratės.
    ”Nė vende tė tjera e kemi parė krimin dhe korrupsionin tė ndotė sektorin... politik... Unė nuk e drejtoj gishtin veēse tek kriminelėt” vijon Jeffrey duke preferuar qė macen ta zėrė nga bishti. Por ai qė do ngarkohet me tėrheqjen e bishtit tė kėsaj maceje vėshtirė se do tė tėrheqė dhe tregojė mė tepėr se bishti. Vėrtet Hakmarrja pėr Drejtėsi i pėrket familjes sė felinėve- maceve, por ajo nuk ėshtė njė mace shtėpie, por tigėr. Ajo nuk ėshtė thjesht njė organizatė kriminale qė ka pas vetes vetėm krimin, por njė organizėm kriminal politik qė ka pas vetes politikėn. Krimi pėr tė ėshtė thjesht mjeti.




    Copa No 3 e puzzle: “?”


    Pas arratisjes nga burgu tė pjestarėve tė organizatės nė mars tė ’97 dhe marrjes sė pushtetit nga PS-ja, u duk sikur qėllimi i Hakmarrjes pėr Drejtėsi ishte arritur dhe organizata ishte shpėrbėrė. Madje fushata intensive e medias krijoj nė publik opinionin se i tėrė procesi ishte “njė flluskė sapuni” siē e cilėsonte njera nga mediat e pavarura. Por shkrumbimi i Enkelejd Agajt me 9 janar ’99 pėr shkak tė dekonspirimit tė drejtuesve tė organizatės dy vjet mė parė; telekomandimi me saktėsi predhe satelitore me 29 shtator ’03 i ekzekutorit Arapaj drejt viktimės Sinaj; sinjalizimi, paisja me dokumenta fallco dhe largimi automatik i grupit nga Shqipėria pas identifikimit tė Arapajt, tregon se sistemi mbrojtės i Hakmarrjes pėr Drejtėsi ėshtė mėse funksional.
    Prej tėrė krimeve tė kryera prej Hakmarrjes pėr Drejtėsi, i fundmi ėshtė dhe mė i habitshmi: Pa asnjė masė mimetizimi, nė mes tė qytetit, jashtė ēdo norme kriminale: me taksi. Si i tillė ai shtron pyetjen a ishte kjo vrasja spektakolare doreza e sfidės qė ju flak Prokurorit tė Pėrgjithshėm, dhe veēanėrisht atyre pas Prokurorit tė Pėrgjithshėm, apo arroganca e njė killeri i cili ka nė xhep njė indulgjencė tip Richelieu: “ēdo gjė qė e bėn bartėsi i kėsaj letre e bėn me urdhėrin tim”? Nė tė vėrtetė pa FBI Arapaj nuk do ishte kapur kurrė.
    Mekanizmi i mbulimit automatik tė cepave tė zbuluar tė Hakmarrjes pėr Drejtėsi, ėshtė i pėrsosur. Okult, kapilar, i tėrė niveleve, i kudogjendshėm. Si vėshtrimi i Big Brother-it tė George Orėell-it. ”Kėrkova pėr ta parė dosjen e Hakmarrjes pėr Drejtėsi” thotė Perikli Teta, ish Ministėr Rendi nė vitin ’98, “por nga ajo kishin mbetur vetėm kapakėt”. Kjo lind njė varg pyetjesh eliptike, pėrgjigjia e tė cilave pulson mes vetė pyetjeve.

    Tė kujt rangu ishin zyrtarėt e Ministrisė sė Rendit qė mund ta tėrhiqnin, dekonspironin dhe manipulonin deri nė nivel “kapakėsh” dosjen e Hakmarrjes pėr Drejtėsi?

    Pėrse Ministria e Rendit pėrndoqi dhe pėrndjek oficerėt qė arrestojnė ekzekutorėt dhe liron ekzekutorėt e arrestuar tė Hakmarrjes pėr Drejtėsi?

    Pėrse nė kundėrshtim me familjen, Prokuroria e Tiranės kėmbėnguli se: “njeriu i bėrė shkrumb nuk ėshtė kurrsesi Enkelejd Agaj” duke evituar kėshtu hapjen automatike tė procesit qė pason gjetjen e kufomave tė identifikuara?

    Kush e caktoi Inspektor tė Pėrgjithshėm tė SHISH-it dhe mė tej Kėshilltar pėr Ēėshtjet e Sigurimit Kombėtar pranė Kryeministrit njė jo specialist tė mirėfilltė, ish “Nėndrejtorin e Albturizmit” Luan Pobrati tė akuzuar si drejtues i Hakmarrjes pėr Drejtėsi?

    Ēfarė roli luajti nė gjetjen e “SHIK-asit tė penduar” qė deklaroi “armėt nė shtėpinė e Agajt i kam futur me urdhėr tė Gazidedes”, shefi i tij, dajoja i Shytėve, Inspektori i Pėrgjithshėm i SHISH-it Pobrati? Pėrse Gjykata e Tiranės shpejtoi ta mbyllė procesin duke u bazuar tek kjo deklaratė dhe nuk e shqyrtoi vėrtetėsinė e saj ndėrkohė qė Hakmarrja pėr Drejtėsi bazohet kryesisht nė lidhjet e gjakut?

    Kush dhe si e orkestroi fushatėn marramendėse nė media se procesi kundėr Hakmarrjes pėr Drejtėsi ishte njė montaturė e qeverisė sė PD-sė?

    Vargu i “pse-ve” ėshtė shumė mė i madh. Por edhe kėto pak “pse?” lejojnė ravijėzimin e mjegullt tė njė rrjeti qė shtrihet nga Kryeministria, SHISH-i, gjykatat, prokuroritė, mediat e pavarura dhe deri tek zyrat periferike tė pasaportave. Dėshmi pėr njė qendėr unike e cila kontrollon, drejton dhe koordinon veprimtarinė e qendrave okulte dhe gjysmė okulte.



    Copa No 4 e puzzle: Copa e pėrgjakur


    Nė janar ’93- korrik ’94, Hakmarrja pėr Drejtėsi sulmoi vetėm pika valutore pėr tė siguruar lėvizjen e lirė dhe blerjen e armėve tė sofistikuara. Mė tej, brenda njė harku tė shkurtėr njė vjeēar dhjetor ’94 - shkurt ’96, ajo sulmoi vetėm firmat rentiere, Gjallicėn dhe VEFA-n. Sulmi i saj i fundit me 26 shkurt ’96 nė supermarketin e VEFA-s, i cili ėshtė njėkohėsisht akti mė gjakatar nė tėrė historinė e krimit shqiptar, ėshtė copa kyē e puzzle-s. Rreth kėsaj cope tė pėrskuqur nga gjaku grupohen tėrė copat e tjera.
    Autobomba e “Hakmarrjes pėr Drejtėsi” vrau katėr njerėz dhe plagosi shtatėmbėdhjet tė tjerė, tė tėrė dorėjashtė nga politika. Thjesht 4 + 17. Pa asnjė moral dhe asnjė etikė. “Unė nuk njoh as moral, as etikė. Morali dhe etika ime janė revolucioni dhe pėr tė unė pėrdor ēdo mjet” thoshte nė ’18 Lenini.
    Skema e atentatit ėshtė modelare: Masa e tritolit optimale, 65 kg, vala goditėse e eksplozionit e fokusuar me kėnd tė ngushtė ndaj supermarketit tė VEFA-s, detonimi nė ēastin e duhur, pasi mė tepėr se 4 + 17 do tė qenė shumė dhe mė pak se 4 + 17 do tė qenė pak. Njė perfeksion i tillė nuk mund tė arrihej kurrsesi nga 19 vjeēarė tė cilėve u plasnin pistoletat nė dorė ngaqė nuk dinin t`i pėrdornin. “Pėrse ju’a ngarkoj KGB-ja atentatin me bombė nė Konferencėn nė Paris?” e pyeti prokurori Aranit Ēela tė pandehurin Llambi Peēini. “Ngaqė na kishin pėrgatitur mė mirė se tė tjerėt dhe kishim specialistė shumė tė zotėt. Kjo tregon se, si nė skemėn e Dantes, poshtė rrethit tė vrasėsve vijonte rrethi i zjarrvėnėsve, ai i specialistėve tė Sigurimit. Por ende ky rreth nuk ėshtė i nėnti.

    Pikpyetja e madhe, zbėrthimi i sė cilės spjegon gjithēka, ėshtė kujt i shėrbente vrasja dhe plagosja e 4 + 17 vetėve? Nėse vrasja e Drejtorit tė Burgjeve Kaloshi edhe e pranon logjikėn e egėr tė hakmarrjes, vrasja dhe plagosja e 21 tė pafajshmėve nuk ka tė bėjė fare me hakmarrjen. Kjo i pėrjashton nga loja vėllezėrit Shyti dhe 9 tė tjerėt.
    ”Pėr tė shkaktuar turbullira sociale” shkruan media. Por a do tė derdhej mitingjeve masa pas akteve tė tillė kriminalė duke kėrkuar kthimin nė detyrė tė Hajredin Shytit, Luan Pobratit, ose familjes sė Klement Kolanecit? Kjo e pėrjashton nga loja Shytin, Pobratin, Kolanecin, tė cilėt Enkelejd Agaj i ekzekutuar nga Hakmarrja pėr Drejtėsi pėr dekonspirim tė udhėheqjes sė saj, i ka cilsuar si drejtues tė Hakmarrjes pėr Drejtėsi. Goditjet e njėpasnjėshme tė VEFA-s dhe Gjallicės dhe djegia e mėtejshme nė Vlorė pikėrisht e Gjalicės, tregojnė se e tėra i pėrkiste njė loje shumė mė tė sofistikuar: Lojės me skemat piramidale.



    Copa No 5 e “puzzle”: Copa piramidale.

    Pėr PS-nė piramidat qenė lopa sė cilės i pi qumėshtin, e therr, e ha dhe i rrjep lėkurėn pėr t’ja bėrė daulle: ”Nuk merrem me financat unė” tha nė maj tė ‘96 Sekretari i PS-sė Ruēi kur e pyetėm “pėrse PS-ja nuk mban qėndrim ndaj firmave piramidale?”.

    ”Si thua? Do tė punonja me to po tė ishin piramida?” ju pėrgjigj nė nėntor tė ‘96 pyetjes me pyetje “Konsulenti Financiar” i firmave rentiere, nėn Kryetari i PS-sė sė Vlorės Arben Malaj?”.
    ”Mua o vėlla nuk mė paguan D.Ė. Unė bėj atė qė mė thonė ata qė mė paguajnė rrogėn” na tha nė tetor ‘96 Kyeredaktori i ZP-sė kur e pyetėm “pėrse ZP-ja boton listat e shpėrndarjes sė kėsteve?”.
    Fitimi i ZP-sė nga botimi i listave tė shpėrndarjes sė kėsteve nga firmat dhe fondacionet piramidale pėr vitin ’96 ishte 305.000 $. Afėrsisht sa i Konsulentit Financiar, Ministrit socialist tė Financave Malaj. Njė shpėrblim i tillė ireal spjegohet vetėm me besueshmėrinė qė fitonin firmat, veēanėrisht tek lexuesi socialist, nga botimi i listave dhe punėsimi nė to i funksionarėve tė PS-sė. Por kjo ėshtė ende faza e qumėshtit tė lopės. Faza e hanxharit nisi nė shkurt ‘97 .
    “Inati i trupit pa kokė” titullohej njė artikull i imi pėr ngjarjet e Vlorės:
    ” Nisemi nga skela” tha rreshti i parė.
    ” E pse?” pyeti rreshti i katėrt.

    ” Po ja, tė djegim detin” tha sėrishmi rreshti i parė, “ai ka mbetur”.
    ” Po Gjallica?” foli pėrsėri rreshti i katėrt. Dhe turma u nis ullishtave dhe dogji pikėn e karburantit tė Gjallicės. Shkrumboi paratė e saja.
    Vonė e kuptova se “trupi i inatosur” nuk ishte pa kokė. Veēse kreu i saj nuk ishte nė krye por nė rreshtin e katėrt.

    ”Koalicioni i sotėm ka ardhur nė pushtet me grykėn e pushkės, nėpėrmjet mafies dhe bandave politike” thotė Ministri i Rendit i koalicionit socialist Perikli Teta.

    E pyesim Kryetaren e PS-sė sė Vlorės, kandidaten pėr deputet tė PS-sė Luiza Hoxha pėrse parrulla e saj ishte “Po fitoj, PS-ja do tė ju kthejė skafet”?

    “Paratė ja grabiti Berisha me piramidat e tija, skafet ja morri Berisha me Mulosmanin e tija, punė nuk kanė se Berisha nuk ēan kokėn pėr Vlorėn. Si thoni ti lėmė tė vdesin?” ishte pėrgjigja e kryetares sė PS-sė tė Vlorės Luiza Hoxha para miniturmės Vlonjate tė irrituar nga pyetja.

    ”Sa pėr zgjedhjet” ju pėrgjigj me gjysmė zėri sė njėjtės pyetje Paskal Milo. Pėr kokėn e Frokut bėnin be Vlonjatėt nė kohėn e trazirave dhe Froku fitoi nė Vlorė pesė herė mė pak vota se Gjinushi qė valviste flamurin e skafistėve.
    Gjatė bisedės dy shishe verė tė gjatė nė Hotel Bolonja nė prani tė gazetarit gjerman Philip Zahn PR-ja i Komitetit tė Shpėtimit Publik tė Vlorės na tregon se ka dy fakultete: “juridikun dhe shkollėn e lartė tė ministrisė”. I themi se “i kemi marė njė intervistė Zanit pėr stacionin Pro 7”.

    ”Ka akoma lėng limoni” u pėrgjigj ai lakonikisht.

    Ngjarjet e treguan kėtė pėrkufizim tejet tė saktė: Limoni Zan u flak vėrtet kur ju mbarua lėngu: Ditėn kur radioja e afėrt me PS-nė “Koha” transmetonte “po shkon tė votojė vetė Zani Ēaushi. Heroi ynė. Ēlirimtari i Vlorės. I veshur me njė smoking tė blerė posaēėrisht pėr ditėn e votimit nė Itali ai duket mė elegant se Presidenti Klinton”.

    E pyetėm PR-nė ”si i vajti nė mėnd Petoshatit emėrtimi si Robespieri Komitet i Shpėtimit Publik?”
    ”Nė 7 vjeēare nuk bėjnė histori revolucionesh franceze” tha ai. “Nė teatrin e kukullave flet ai qė i tėrheq fijet, jo kukulla… E sheh atė tavolinėn atje?. I.A. me shkollėn e lartė tė aviacionit, K.M., Z.Z.,

    A.T. me shkollėn e lartė tė ministrisė dhe juridikun.”

    Ajo qė na habiti nuk ishte emėrtimi robesperrian “Comité du Salut Publique”, por pėrsėritja e saktė e platformės robesperiane “qėllimi ynė nuk ėshtė konvertimi, por shkatėrrimi i armiqve” :

    Kryetari i Komitetit tė Shpėtimit Publik pėr Sarandėn ish ushtaraku i lartė Xhevat Koēiu i tha CNN-it “ populli nuk do tė dorėzojė armėt pėrderisa Berisha tė largohet”.

    Kryetari i Komitetit tė Shpėtimit Publik pėr Gjirokastrėn Agim Gozhita, sipas tij ish gjeneral, ripėrsėriti pėr D.Ė. fjalėt qė kishte thėnė pėr CNN-it “Para se tė dorėzojmė armėt duhet qė tė largohet Berisha”

    ”Nė qoftė se Berisha nuk do ti pėrgjigjet vullnetit tė popullit do tė sulmohet Tirana” i tha CNN-it Kryetari i Komitetit tė Shpėtimit Publik tė Memaliajt, Gjolek Malaj, pėr tė cilin na patėn thanė se “ėshtė nip i vetė Gramozit”.
    Kryetari i Komitetit tė Shpėtimit Publik tė Vlorės Luftar Petoshati na tha pėr D.Ė. ”Do ta dėbojmė Berishėn. Edhe po fitoi me vota do marrim pushkėt e do ta pėrzėmė me pushkė. Ēdo gjė ėshtė

    gati nė Malet e Labėrisė”
    Deri edhe Zani i shoqėruar nga shpura e nibelungeve lokale tė PS-sė, i veshur me kostum Rambo-je: me jelek antiplumb nė vend tė kanatieres, u shpreh pėr Pro 7: ”Ne dhe PS-ja e kemi situatėn nė dorė. Nėse Berisha nuk largohet do ta sulmoj me forcat e mija: 440 vetė tė armatosur dhe 13 tanke”.
    Sinkronizmi ėshtė i habitshėm nga ish gjenerali tek ish delinkuenti: Pėrmbysja me forcė e pushtetit edhe nėse ai fiton nė votime: “O djem rrėmbeni pushkėt. Ja vdekje, ja liri” i kėndonte turmės Gjinushi. Pėr arsyen formale tė krijimit tė kėtyre komiteteve, kthimin e parave qytetarėve, askush nuk foli ndonjė fjalė.
    Njė sinkronizim i tillė kaq sinkron tregonte pėr njė burim tė vetėm koordinativ. Sprova e jonė pėr paqyrimin nė lajmet e DĖ-sė tė mbledhjeve tė “komiteteve” me 23 shkurt ’97 nė Sarandė dhe 27 shkurt ’97 nė Gjirokastėr ishte e pasuksesshme. Muri i hermeticitetit ishte profesional. E vetmja qė mėsuam dhe pamė rrugėve ishte se pėrveē kryesive tė Komiteteve nė kėto mbledhje patėn marė pjesė “Kapiten Tatoja”, Zani, “tė pavarur” tė tjerė dhe Gramoz Ruēi. Kjo dhe e lidh figurėn. Copa e fundit me figurėn e Kryetarit tė fundit komunist tė Sigurimit tė Shtetit dhe Sekretarit tė parė tė Partisė Socialiste Gramoz Ruēi bashkohet me copėn me figurėn e pasrendėsit tė tij Kryetarit tė parė socialist tė Sigurimit tė Shtetit, Hajredin Shytit.



    Korniza e puzzle

    Sot nė Shqipėri dy personat mė tė fuqishėm janė sekretari i partisė nė fuqi, kryetari i fundit i Sigurimit komunist tė Shtetit Gramos Ruēi, dhe kryeministri i partisė nė fuqi, Kryeministri i fundit i Kėshillit tė Ministrave komunistė Fatos Nano. Rezultati ėshtė njė kreaturė hibride, njė qeveri borgjezo- komuniste e cila prodhon krim dhe korrupsion, korrupsion dhe krim.
    "Ruēi hipotekon moralin tek trafikantė te pushtetit dhe drogės” thotė shkurt Kryeministri Nano pėr sekretarin e partisė sė tij Ruēi. Plotsimin e bėn e pėrjavshmja franceze “Poen” “klani kriminal i Ruēit ėshtė i specializuar pėr cigare, armė dhe skrap”.
    PS-ja “e ktheu Nanon nga njė i burgosur ordiner nė njė tė burgosur politik” e cilson shkurt Presidenti Socialist Mejdani Kryeministrin socialist Dmth. Thjesht njė Baraba hajdut me aureolė Krishti. Padrino, kryetar i kupolės sė mafias, e cilson edhe mė shkurt zėvėndėsi i tij socialist Meta.

    “Njė skenė teatri mizerabėl... Njė sistem i qelbur politik... Gaz i botės” e pėrshkruan mjeshtėrisht situatėn njeri nga kryeguzhinierėt e situatės, Edi Rama. Kjo dhe e mbyll rrethin e maces ngjyrė rozė qė kafshon bishtin e saj duke na risjellė nė fillim tė shkrimit.

    Pyetja qė lind ėshtė a do t’ja dalin dot mbanė ata specialistėt e Robert Mueller-it? Apo edhe kėtė herė, si nė vitet ‘50, Sigurimi do tė jetė mė i shkathėt?

    Burimi: Gazeta "Tema"
    "Nene Shqiperi mos kij frike se ke djemte ne ha-merr-ike"

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826

    A Kemi Shalikashvil?!

    Nga gaz KJ

    --------

    A KEMI SHALIKASHVIL?!

    Komentuesi

    Tė zhgėnjyer nga njė tranzicion i gjatė, nga korrupsioni nga pėrsėritja e manipulimit tė zgjedhjeve gjeorgjianėt i dhanė mandatin njė juristi 36 vjeēar pėr tė ēuar pėrpara reformat dhe pėr ti kthyer besimin qytetarėve tek shteti ligjor. Presienti i ri i Gjeorgjisė, Shalikashvili, mori votėn e 85% tė elektoratit dhe njė nga premtimet themelore qė ka bėrė ėshtė ndėshkimi i korrupsionit.
    Nė Rusinė fqnje, presidenti Putin ka filluar ndėshkimin e biznesmenėve tė paskrupull qė jo vetėm pėrfituan nga privatizimet e dyshimta, por injoruan totalisht, shtetin ligjor duke mos paguar taksat.

    Nė tė dy aspketet e sipėrpėrmendura Shqipėria i bėn hije si Gjeorgjisė ashtu edhe Rusisė.
    Ne kemi njė qeveri qė i shėrben vetėm njė grushti njerėzish qė janė nė kabinetin qeveritar, ne kemi "biznesmenė" qė nuk njohin zyrėn e tatimeve, ne kemi njė administratė qė shpėrfill zėrin e qytetarėve, ne kemi njė politikė qė ėshtė mėsuar vetėm tė bėj gam gam pėr interesat e veta, ne kemi politikanė qė nuk pėrfaqėsojnė asgjė, qė vihen nė lėvizje vetėm kur i preken interesat e atyre qė i mbajnė me para.
    Ne jemi njė vend ku nuk kemi qytetarė tė varfėr, por qytete tė varfrėra. Dhe pėrballė njė varfėrie ku Migjeni do tė kishte 30 vjet punė, ngrihen ēmimet e dritave dhe telefonit. Pėrveē drejtuesve tė KESh dhe Telekomit, askush nuk ėshtė aq trim sa tė dalė para njerėve dhe tė argumentojė rritjen e ēmimeve?

    Nuk ėshtė se shqiptarėt nuk kanė dalė nė sheshe. Kanė dalė me qindra herė, por kuptimi i protestės nė sheshe ėshtė shfytyruar nga politikanėt. Edhe protesta mė sublime, greva e urisė ėshtė kthyer nė parodi.

    Gjithmonė kur ka kriza tė tilla tė ngashme me kėtė qė po kalojmė, njerėzit janė gati pėr tė shpėrthyer, me kusht qė tė shohin se dikush i mbron interesat e tyre. Protestat qė janė nė prag tė shpėrthimit, mund tė mbyten pa filluar nėse nė krye tė tyre dalin politikanė tė stėrkonsumuar. Politikanėt shqiptarė le tė vazhdojnė diskutimet, e krijojmė s'e krijojmė partinė e re, i bėjmė apo nuk i bėjmė aleancat, e votojmė se votojmė x ministėr. Protesat shqiptare presin Shalikashvilin shqiptar. Ose mė saktė, njerėzit duhet tė dalin nė rrugė dhe mes tyre me siguri do tė gjendet juristi 36 vjeēar qė mund tė ēojė nė pension politikėn dhe politikanėt qė po ia ēojnė thikėn nė kockė shqiptarėve.
    Nė media ka kohė qė ka dalė njė avokat i ri pėr mbrojtjen e tė drejtave tė qytetarėve, por ne jetojmė nė njė vend ku qeveritarėt dhe zyrtarėt nuk pėrfillin ligje.
    E vetmja gjuhė qė njohin ėshtė ajo e presionit dhe forcės, ndaj nėse ka ndėrmend dhe e ka seriozisht pėr tė mbrotur tė drejtat eqytetarėve avokati i ri bėn mirė tė lerė zyrėn dhe tė dalė nė rrugė.

    ------------

    kush eshte ky avokati i ri???

  3. #3
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,281
    Postimet nė Bllog
    22
    Pėr kė po punon opozita?

    Aleksandėr Meksi

    Ēdo herė qė fillon njė vit i ri, njerėzit pėrgjithėsisht bėjnė bilance, por pėr mė tepėr ne shqiptarėt mendojmė se ēdo tė ndodhė nė tė ardhmen. Nė tė dy kėto aspekte mua mė duket se ėshtė njė situatė e njėjtė, bilanci ėshtė se asgjė nuk ka ndodhur realisht dhe asgjė nuk do tė ndodhė realisht. Pra do tė jemi atje ku ishim, nė njė shtet qė nuk dėshiron tė jetė shtet, nė njė jetė politike qė ėshtė tejskajshmėrisht e personalizuar dhe pronė nė kuptimin figurativ e dy-tre vetave, pasi tė tjerėt janė figurantė, megjithėse dalin bashkė me ta nė tribuna dhe shtrėngojnė duart. Por mbi tė gjitha shqiptarėt nuk kanė asnjė shpresė pėr pėrmirėsimin e jetesės sė tyre. Flitet pėr gjėra tė pėrgjithshme tė tipit integrim, flitet pėr gjėra tė pėrgjithshme pėr dhjetėfishim tė kėsaj apo asaj, ēudirat qė do tė ndodhin deri nė 2015-ėn, por asnjėherė nuk flitet me shifra konkrete, sa ėshtė kjo gjė vitin e kaluar, si ėshtė ecuria e kėtyre 10-15 viteve pėr kėto dukuri, si tė themi pėr rritjen e ēmimeve, rritjen e pagės reale, nė rritjen e inflacionit, nė rritjen e investimeve etj. Pra mungon njė analizė reale dhe kur nuk ka njė analizė tė tillė pėr dukuritė e mėsipėrme, tė mirėqenies tė zhvillimit tė ekonomisė, nuk mund tė ketė edhe plane konkrete se ēfarė do tė bėhet. Tema kryesore, tė cilės i kushtoi edhe emrin qeverisjes numėr X tė Fatos Nanos, ishte qeveria “Aleanca pėr Integrim”. Termi ėshtė pa kuptim, pasi ėshtė i pėrgjithshėm qė mund ta pėrdorin tė gjitha llojet e qeverive tė cilėsdo bojė tė jenė, tė cilitdo kahje dhe me ēfarėdolloj formacioni qė tė kenė. Pra, nuk cilėson asgjė, aq mė tepėr qė integrimi i Shqipėrisė nė Evropė nė ato forma qė politika mundohet tė gėnjejė shqiptarėt, pra hyrja nė Bashkimin Evropian, e cila nuk duket aq e afėrt, pėr shumė e shumė arsye, ndėr tė tjera edhe pėr faj tė qeveritarėve. Nga ana tjetėr, pėrfshirja pėr shqiptarin do tė thotė qė ne tė fillojmė shkallė-shkallė tė ndjejmė pėrfitimet e saj...

    Deri tani e vetmja gjė konkrete pėr tė cilėn ėshtė folur si ndryshimet nė doganat, tė cilat janė edhe tė domosdoshme dhe tė detyrueshme pėr t’u bėrė, pasi janė vetė marrėveshjet, tė cilat janė firmosur me mburrje, ėshtė se shqiptarėt qė ndodhen jashtė tani do tė kthehen nė Shqipėri. Flitet pėr lėvizjen e lirė, por kjo ėshtė vetėm nė njė drejtim, shqiptari qė kapet atje sillet nė Shqipėri, pėr ne qė jemi kėtu ka vetėm radha tė gjata, rrugė tė shtrembta pėr tė gjetur mundėsinė e vajtjes jashtė shtetit, kufizim qė nuk ju bė tė tjerėve.

    Ne flasim pėr demokraci, pėr gjithėpėrfshirje dhe integrim nė Europė, por politikanėt e dy partive mė tė mėdha harrojnė tė kenė parasysh njė qytetėrim perėndimor, pėr tė cilin rrahin gjoksin. Nuk ėshtė vetėm qė tė kesh vetura, kompjutera, apo celular, kravata dhe jakė tė bardhė, kur del nė tribuna. Perėndimor ėshtė organizimi demokratik i jetės shoqėrore, i jetės familjare dhe asaj tė bashkėsisė sociale,shteti i sė drejtės dhe ekonomia e lirė. Pra ėshtė toleranca, prania e mendimit ndryshe dhe barazia nė tė drejta. Por po tė shikojmė, pikėrisht kėto janė ēėshtjet pėr tė cilat nuk flitet, qė janė karakteristika tė qytetėrimit perėndimor. Mirėqenia perėndimore dhe pėrparimi i perėndimit janė rezultat pikėrisht i kėsaj mendėsi dhe kėtij organizimi demokratik. Konkluzioni ėshtė qė, pėrderisa ne nuk dėshirojmė t’i bėjmė kėto gjėra, do tė thotė qė nuk bėhet ky zhvillim. Madje, takimi i fundit i kongresmenėve dhe i KPD-arėve tregoi sheshit se nė Shqipėri sot flitet dhe luftohet pėr demokraci bolshevike. Po qe se duhet tė bėjmė kėtė demokraci bolshevike, qė ėshtė njė turp pėr kėtė shekull, them se kėtė mė mirė e bėn Shoku Fatos, i cili ka punuar aty ku farkėtohej mendimi bolshevik, nė institutin e marksizėm-leninizmit dhe ka parė jo vetėm historinė siē mburret, por edhe 50 mijė militantė ish-komunistė zemėrkuq. Pra tė mos mendojmė se mund tė bėhet me mentalitet tė tillė e njerėz tė tillė qytetėrimi perėndimor. Ėshtė vėrtetė pėr tė ardhur keq pėr kėtė realitet, njerėz qė i thonė vetes kongresmenė, njerėz qė sharje nė parlament, konferenca, KPD e kudo me tė gjithė fjalorin. Pra kuptohet qė nuk jemi nė rregull kur pėrfolja merret si argument, ndėrkohė qė nė ēdo vend tė botės pėr kėtė dėnohesh, ndėrkohė qė mendohet se akuza janė ato qė shkruajnė me akte dhe dhe dokumenta gazetarėt nėpėr gazeta, kur akuza janė ato qė dokumentohen dhe ēohen nė organin e akuzės, qė ėshtė Prokuroria, e cila mė pas gjykon nėse janė tė vėrteta dhe bėn njė hetim. Sot po flitet pėr shumė gjėra dhe, meqenėse i thotė Kryeministri, deputetėt apo kryetarėt e partive tė opozitės, prokurori duhet tė hapte hetime. Pra, ai nuk ka bėrė detyrėn, apo mė saktė e ka shpėrdoruar atė, e cila ėshtė e penalizueshme me ligjet nė Shqipėri.

    Nė tė gjitha vendet e botės qė kėrkojnė demokraci ekziston sistemi pozitė-opozitė, si kushti themeltar i saj. Pas 50 vjet komunizėm, nė dhjetor tė ’90-ės, u hapėn rrugėt e bipolarizimit pozitė-opozitė, ku lejohet tė mendosh e tė flasėsh ndryshe dhe kjo ėshtė e institucionalizuar nėpėrmjet partive. Por kjo duhet tė jetė e institucionalizuar edhe brenda vetė partive. Cila ėshtė gjendja e opozitės sot? Ajo qė mund tė themi me siguri ėshtė se pas njė varg dėshtimesh nė disa zgjedhje, gjendja e opozitės ėshtė katastrofike sa qė lind natyrshėm njė pyetje nė gojėn e tė gjithė demokratėve anti-komunistė, pėr kė po punoni ju shokė kryetarė dhe drejtues tė partive tė opozitės dhe, nė radhė tė parė, unė kėtė pyetje ia bėj Partisė Demokratike qė tė tregojė pėr kė punon. Kjo vlen jo vetėm pėr Sali Berishėn, por edhe pėr ata qė i venė pas, qė pėrsėrisin fjalimet dhe gjestet e tij dhe qė janė gati tė linēojnė kėdo qė ka vėrejtje siē po bėjnė nė mėnyrė sistematike gjatė kėtyre shtatė viteve qė janė dhe vite turpi pėr opozitėn. Unė po e bėj kėtė pyetje sot, tė tjerė kanė kohė qė ma bėjnė dhe unė ēdo herė i jam shmangur, duke u pėrgjigjur se nuk di se ēfarė tė them. Por unė jam i bindur, ata nuk punojnė pėr demokracinė, nuk punojnė pėr Partinė Demokratike, nuk punojnė pėr shqiptarėt dhe nuk punojnė pėr Shqipėrinė. Po ashtu, askush nuk mund tė mė bindė se ata dėshirojnė tė kthehen nė rrugėn e idealeve tė dhjetorit. Sido qė tė jetė opozita duhet tė japė shpjegime pas dėshtimit tė radhės tė kėtyre shtatė viteve, qė tė mos mbajė mbi vete damkėn e tradhtarėve dhe armiqve tė demokracisė. Nėse nuk janė tė tillė, por janė tė pazotė pėr tė mundur partinė neokomuniste tė kongresmenėve e KPD-arėve, apo siē thotė Dritėro Agolli tė shkėrdhatokratėve, le tė shohin punėt e tyre e tė largohen sa nuk ėshtė vonė, sepse duhet pranuar qė ėshtė vonė. Kėtu po flitet pėr devijacione tė qeverisjes dhe kėto nuk ėshtė se i thonė opozitarėt apo populli i thjeshtė pėr shkak tė varfėrisė. Kėto po i shohim nė ēdo relacion, nė ēdo fjalim, nė ēdo telegram tė tė huajve, ku kėrkohet lufta ndaj korrupsionit, se duhet vendosur rendi, se duhen luftuar trafiqet, kontrabanda dhe se duhet demokratizuar jeta e vendit dhe pėrmirėsuar shkalla e respektimit tė tė drejtave tė njeriut. Ka ardhur koha qė ata, tė cilėt u ngritėn nė dhjetor dhe qė janė pėr reformimin real tė shoqėrisė shqiptare pėr njė shtet real dhe jo tė disave, (ata qė imiton Llakaj zakonisht pėr Vit tė Ri), nuk duhet tė jenė tė qetė e tė mos identifikojnė jetėn politike me karriget e ministrive. Po shohim se hyjnė nė qeveri tė djathtė, tė majtė apo e kundėrta, pra nuk po merret vesh se ēfarė ka nė Shqipėri. Po krijohet ideja se po kthehemi nė pseudopluralizmin e gjysmės sė dytė tė vitit ’90, atė tė shoqatave dhe pseudo partive.

    Ēfarė duhet bėrė? Opozita nė radhė tė parė duhet tė vendosė tė kthehet nė njė opozitė demokratike, qė do tė thotė se duhet tė jetė e hapur e tė garantojė pjesėmarrjen e tė gjithė atyre qė nuk janė me qeverinė, qė janė tė pakėnaqur nga qeverisja e sotme. Sigurisht, opozita ofron zgjidhje, ajo nuk thotė thjesht se unė e shaj qeverinė dhe jam opozitė. Opozita ofron zgjidhje pėr tė gjitha problemet mė jetėsore tė vendit, tė themi pėr ēmimin e telefonisė, duke dhėnė shpjegime sikurse pėr ēmimin e energjisė, pėr projektet e ndryshme pėr privatizimet etj. Por kėto bėhen nė rrugė institucionale, pra t’i shpallėsh nė programe, t’i shpallėsh nė artikuj tė ndryshėm dhe nė parlament nė formė amendamentesh pėr ligjin qė paraqet qeveria. Por kėtė ne nuk e kemi parė pothuaj asnjėherė gjatė kėtyre viteve, njė veprim tė tillė nga opozita. Pra kėtu ndodh ēudia qė hartohet njė buxhet dhe nuk ka njė amendament pėrveēse diskutimeve, ndėrkohė qė nė tė gjithė botėn bėhen amendamente dhe paraqitet njė buxhet alternativ, i cili garanton ritme mbase edhe mė tė larta tė zhvillimit se sa ajo qė thotė qeveria, por shfrytėzon mė mirė mundėsitė e reformės ekonomike nė stadin aktual tė vendit. Kėtė gjė opozita nuk e bėri. Vetėm asi tė jetė demokratizuar vetė opozita, ajo do jetė nė gjendje tė shtrojė ēėshtje tė tilla, siē janė zgjedhjet e parakohshme. Tė kėrkosh kėto zgjedhje, ndėrkohė qė abstenimi ėshtė maksimal, do tė thotė qė ėshtė njė kėrkesė fare e kotė dhe ne kėtė sapo e pamė. Zgjedhjet e parakohshme me kėtė ligj elektoral, qė u garanton atyre qė janė nė pushtet tė cilėsdo rrymė vjedhjen sheshit tė votės, nuk sjellin ndryshime, sepse ēėshtja e votės duhet kuptuar se ėshtė vendimtare nė ndėrtimin e njė shteti. Vota tė jep mundėsinė tė gjykosh nė periudha tė caktuara, katėrvjeēare nė rastin tonė, qė tė pėlqen apo nuk tė pėlqen kjo qeveri dhe voton kundėr saj, apo tė pėlqen apo nuk tė pėlqen kjo opozitė dhe voton pėr tė. Nė rastin kur nuk na pėlqen asnjė palė kuptohet se ka abstenim dhe kjo ka ndodhur nė Shqipėri pėrherė e mė tepėr nga njė vit nė tjetrin, sikurse ndodhi edhe nė zgjedhjet e fundit. Por tani ndodhėn edhe shakara tė kėtij lloji; nė mėngjes Sali Berisha vete voton dhe nė darkė thotė se abstenimi ishte votė kundėr manipulimit tė zgjdhjeve. Nė qoftė se e quante manipulim, ai sė pari duhet t’u kishte siguruar mosmanipulimin njerėzve dhe, e dyta, tė mos kishte votuar edhe ai vetė, sikurse bėnė shumė nga ne tė tjerėt. Tė flitet pėr ligjin elektoral do tė thotė qė duhen rregulluar listat, pra kėrkon njė kohė, duhet rishkruar ligji, duke garantuar nė thelb jo vetėm prezencėn e personit si individ, por edhe garancinė pėr votėn e tij, pra kontrollin e votės.

    Kjo nė tė gjitha vendet demokratike realizohet nėpėrmjet numėrimit nė publik tė votave dhe rinumėrimit tė kutive kur ka kontestime, gjė qė tė dy partitė e mėdha me dėshirė tė plotė dhe vetėdije e kanė refuzuar, ndėrsa rinumėrimi bėhet po tė jetė mė pak se 150 vota diferencė partia e parė me tė dytėn. Rasti i Himarės tregoi sheshit se kur do tė vjedhėsh bėj 151 vota nė procesverbalin falso dhe nuk tė hapet kutia. Dhe kur nė kundėrshtim me ligjin u hap pėr t’u bėrė qejfin tė huajve, sepse vetėm nga ata trembemi, pėr shqiptarėt nuk duam t’ia dimė, doli qė ishte krejt e kundėrta, jo 150 apo 200 vota, por nuk kishte kutia gjith e gjithė as 70 vota. Pra ėshtė e domosdoshme tė zgjidhet kjo ēėshtje, por mbi tė gjitha duhet tė sigurohet hapja e kutisė nė njė pikė tė caktuar pėr tė gjitha zonat elektorale. Pra tė themi nė Tiranė, mund tė bėhej nė Pallatin e Sportit, ku ēdo zonė elektorale hap kutitė dhe pastaj i rinumėron vetėm pasi ka kontrolluar procesverbalin e numrit tė fletėve tė votimit, jo pėrmbajtjes sė saj. Dhe, kjo ėshtė tėrėsisht e mundshme pėr t’u realizuar nėpėrmjet kutive tė pahapshme, tė cilat thyhen pėr t’u hapur, por nuk mund tė bėsh falsifikime. Por mesa di unė, kreu i opozitės e ka refuzuar kėtė rekomandim tė tė gjithė neve, por qė e kanė tė gjitha vendet demokratike. Pra nuk ka tė drejtė tė ankohet. Por kur flasim pėr votėn e lirė, kur flasim pėr rezultatin e votimit tė ndershėm, ku ēdo njeri ka njė votė, nuk ka pse tė mos themi qė e njėjta gjė vlen edhe pėr partitė. Por unė them me plot gojėn qė nė asnjė parti shqiptare nuk ka demokraci dhe pėr sa kohė qė partitė do tė jenė pa pėrjashtim parti bolshevike, parti ku vota vidhet, ku nuk votohet si nė tė gjithė botėn, njė anėtar njė votė, nuk do tė ketė jo mė parti tė demokratizuar, por as njė Shqipėri demokratike. Unė jam i bindur qė do tė vijė njė ditė qė shqiptarėt tė kuptojnė se ēfarė fytyrash i kanė dhunuar gjatė kėsaj kohe. Sepse historia vjen prapa. Historia tė vjen prapa edhe para ’90-ės edhe gjatė ’90-ės edhe pas ’90-ės, apo deri nė vitet e sotme. Asnjė, duke mos mė pėrjashtuar edhe mua, tė mos e gėnjejė mendja se historia nuk vjen prapa, ajo shkruhet, por jo nga ata qė e bėjnė. Askush nuk mund ta deformojė atė qė shgkruhet mbi fakte edokumente. Historia e 50 viteve tė kaluara, rishkrimi i saj, zbardhja e saj tregon se nuk varet nga qeveritarėt tė shkruajturit e historisė. Pra hapi i parė qė duhet tė bėjnė partitė ėshtė tė luftojnė pėr zgjedhje tė reja, pėr rregullimin e ligjit elektoral e tė listave, por nga ana tjetėr tė luftojnė pėr hapjen e partive, nė mėnyrė qė tė ketė njė pjesėmarrje, nė mėnyrė qė pjesa mė e vetėdijshme qė refuzon mungesėn e demokracisė tė rikthehet nė parti. Vetėm kur tė arrihet dhe respektohet parimi qė njė anėtar tė ketė njė votė, atėherė do tė ketė demokraci reale dhe parti tė forta. Por unė shpreh keqardhje qė kam shtatė vite qė i them kėto gjėra. Por, ndėrsa pėr tė majtėn doli Meidani, Rama, Meta qė kėrkuan thonė tė njėjtat gjėra, pra institucionalizimin e mendimit ndryshe, tė cilat u duartrokitėn e debatuan nga kongresmenėt, apo mė mirė tė themi u tallėn me to, askush nė Partinė Demokratike nuk foli, pasi kjo ėshtė tabu pėr ta. Kjo do tė thotė qė edhe ata janė tė tipit kongresmenė. Pra nė qoftė se nuk do tė ndėrmerret njė hap i tillė, atėherė nuk do tė bėhet i mundur rikthimi nė Shqipėri nė rrugėn e demokracisė dhe hyrja nė Evropė. Vetėm nė rast se na fusin ata vetė, duke na marrė prej zverku dhe pėr kėtė unė dhe gjithė shqiptarėt do tė themi faleminderit qė na shpėtuat nga “liderėt dhe kongresmenėt”, por nuk besoj se do t’ia arrijmė kėsaj dite. Nė tė kundėrt pa dyshim qė do tė jetė njė gjė shumė e mirė. Por qė tė ndodhė kjo duhet qė Shqipėria tė ketė ritme mė tė mėdha tė demokratizimit tė jetės sė saj dhe ritme mė tė mėdha tė zhvillimit tė ekonomisė. Me 4, 5 apo 6 pėr qind nė vit, ne duam njė shekull tė arrijmė Evropėn. Por, ndėrsa shqiptari e ka pėr natyrė tė kėrkojė sa evropiani, kur pagat i ka sa ato tė Abisinisė, kuptohet qė do ta ndjejmė edhe mė shumė kėtė diferencė tė kėrkesės me realitetin. Pra unė ripyes edhe njė herė se ēfarė duhet bėrė? Pėr mendimin tim, Partia Demokratike, pasi nuk dua tė flas pėr partitė e tjera tė opozitės, pasi ata i dinė vetė punėt e tyre, duhet tė krijojė njė bashkim me tė gjitha forcat e djathta demokratike rreth njė programi bazė. Por unė jam i bindur se duhet nė radhė tė demokratizohet vetė PD-ja dhe ky riorganizim nuk mund tė bėhet nga ata qė e kanė ndaluar. Vetėm duke u organizuar nga baza deri sipėr, Partia Demokratike duke lejuar dhe dėgjuar mendimin ndryshe do tė mund tė shtojė radhėt e saj dhe tė luajė rolin real pėr tė ndikuar nė jetėn e vendit. Pra vetėm atėherė mund tė kėrkojė me forcė zgjedhje tė reja e tė kundėrshtojė shtrenjtimin e jetesės, korrupsionin, trafiqet, nepotizmin, monopolet e qeveritarėve etj. Por fatkeqėsisht drejtuesit e PD-sė, kėto rregulla, kėtė riorganizim e mohojnė, madje bėrtasin se ne jemi partia mė demokratike nė botė. Por unė po u them se kjo ėshtė demokratike po aq sa ėshtė edhe partia bolshevike e kongresmenėve tė Fatosit.

    Ēfarė duhet bėrė nė planin e organizmit tė shtetit? Sigurisht Partia Demokratike dhe opozita nė pėrgjithėsi duhet t’i paraqesė nė formėn e programit dhe jo fjalimeve se, si mund tė zgjidhen problemet qė shqetėsojnė vendin, si riorganizimi i sistemit tė taksave, riorganizimit tė doganės, tagrave doganore, tė mėnyrės sė vjeljes sė taksave, tė sistemit tė rrogave qė ėshtė katastrofik me diferenca shumė mė tė mėdha se sa duhet tė jenė. Pra, nė Shqipėri, duhet tė ofrohen alternativa, sikurse duhet tė korrigjohen edhe ato ēfarė bėhen. Pra, nė qoftė se flasim pėr shpenzime duhet tė flasim me shifra. Pra tė ketė nė gazetat e sotme njė artikull pse nuk po riparohet nė kohė Kryeministria, ndėrkohė qė vetė artikulli nuk thotė asnjė fjalė, qė me kėto para qė mendohet tė bėhet riparimi, mund tė ishte ndėrtuar dy herė e gjithė Kryeministria. Nuk po thuhet asnjė fjalė sa u shit Banka Kombėtare Tregtare,(ēka implikon edhe opozitėn) nuk thuhet asnjė fjalė se sa harxhon pėr telefona e vetura administrata shtetėrore, ndėrkohė qė jashtė vetura pėrdoret vetėm brenda orarit zyrtar, pėr punė tė zyrės, dhe vetėm mbase ministrat mund tė venė me veturėn e shtetit nė shtėpi, pasi ka edhe vende qė kjo nuk ndodh. Nga ana tjetėr, kėto shpenzime le tė konfrontohen nė kohė nga viti 1992 deri nė 2003 dhe sa janė parashikuar pėr kėtė vit. Atėherė opozita do t’i ofronte pakėnaqėsisė popullore, kundėrshtarėve tė qeverisė sė sotme njė alternativė tė besueshme, ku artikulohen kėto dy aspekte, analizė tė realitetit dhe korrigjim tė kėtij realiteti.

    Opozita duhet tė ketė njė rol aktiv nė parlament. Nuk jepen shfaqje me tė shara. Vetė fakti qė kryetari i Kuvendit dhe pozita i duron, tregon se ata janė tė bindur qė vetė opozita me kėtė sjellje luan njė rol negativ pėr elektoratin shqiptar. Pra opozita nė parlament paraqet projektligje, amendamente pėr ligjet e qeverisė, tė cilat i tregojnė nga njėra anė publikut se si do t’i bėnim ne kėto gjėra dhe nga ana tjetėr shėrbejnė pėr tė kritikuar qeverinė, dhe eventualisht edhe pėr t’u pėrmirėsuar ligjet, nėse ekziston njė vullnet i mirė nga ana e qeverisė. Opozita bėn interpelanca, bėn pyetje, sigurisht duke qenė e pėrgatitur pėrballė ministrave, ngre komisione hetimore, por jo pėr larje hesapesh me persona, por pėr fenomene. Por, fatkeqėsisht, nė Shqipėri, qeveria nuk dėshiron qė ato ēfarė pėrmenda mė lart tė jenė reale nė jetėn politike, sikurse edhe opozita tregohet e mefshtė dhe pa program. Brenda njė dite pas paradės qė bėnė tė gjithė deputetėt fjalimmbajtės nė Kuvend pėr Buxhetin, u votua dhe u miratua pėr pesė minuta ky buxhet. Ana tjetėr e problemit ėshtė qė a duam vetė ne shqiptarėt qė Shqipėria tė demokratizohet e pėrparojė, a jemi tė bindur se pėrparon e pademokratizuar. Kjo ėshtė pjesa qė na takon ne qytetarėve tė thjeshtė. Por ne po tregohemi edhe mė indiferentė se nė kohėn e diktaturės komuniste. Nė atė kohė kur shprehje njė mendim ndryshe tė fusnin nė burg, ndaj ishe i detyruar tė heshtje. Ndėrsa tani vihet re njė heshtje, ndonėse ėshtė e drejta e mendimit ndryshe. Kjo ndodh nė dy raste, kur punėt shkojnė mirė dhe ka bollėk, pra qytetarėt ia lėnė qeverisė dhe vetėm njėherė nė katėr vjet i thonė; takohemi nė votime e ta tregojmė qejfin, nėse nuk na pėlqen dhe rasti i dytė kur jeta nuk ėshtė demokratike dhe njerėzit nuk marrin pjesė nė tė, sepse ėshtė fiktive. Nuk kam pse tė votoj kur ti ma numėron votėn si tė dėshirosh vetė, sipas parullės bolshevike tė Stalinit. Populli tė votojė, ne tė numėrojmė. Pra indiferentizmi qė u shpreh nė abstenimet qė nga rasti i Elbasanit apo tani pėr zgjedhjet lokale mė tė fundit, tregoi sheshit se cili ėshtė mendimi i shumicės sė shqiptarėve. Por jo vetėm i shumicės. Nė ripėrsėritjen e zgjedhjeve nė Tiranė, Nano u detyrua tė dilte tė thėriste militantėt qė tė votonin, pasi kishte rrezik tė mos dilnin pėr tė votuar edhe vetė socialistėt, tė cilėt ishin tė entuziasmuar nga Kongresi, pasi pėr ta mendonte partia dhe shoku Fatos. Ka ardhur koha qė shqiptarėt t’i venė gishtin kokės e tė mendojnė se ēfarė duhet bėrė. Nė radhė tė parė kėtė detyrė sot e ka opozita, e cila duhet tė lėvizė nėse dėshiron tė demokratizohet, nėse jo i takon atyre qė mendojnė ndryshe, partive e individėve qė tė riorganizohen e tė krijojnė njė Pakt Qytetar pėr Demokraci, ku secila parti tė riorganizohet mbi rregullat demokratike, njė anėtar njė votė. Vetėm atėherė edhe elektorati do tė afrohej dhe bashkarisht tė gjithė tė kenė njė program minimal tė zhvillimit ekonomik e shoqėror tė vendit. Jam i sigurt se njė gjė e tillė do tė gjallėrojė jetėn politike dhe opozita do tė lėvizte e kuptonte se nuk e ka me tapi vendin nė parlament, qoftė edhe nė opozitė. Po shohim se janė shumė tė kėnaqur qė janė nė kėtė post, pra tė pėrhershėm nė parlament, tė pėrhershėm nė krye tė opozitės, tė pėrhershėm nė televizion. Unė do tė isha i gatshėm tė jepja kontributin tim nė krijimin e njė pakti tė tillė edhe pse e shoh me skepticizėm gatishmėrinė e atyre qė bėjnė pjesė nė koalicione, qė nuk janė koalicione pėr tė vėnė nė lėvizje shoqėrinė shqiptare, por mė tepėr pėr tė dalė bashkarisht si kryetarė partish nė tribuna. Nėse partitė politike nuk pranojnė tė ndryshojnė, atėherė do tė jemi kėtu ku jemi dhe nuk do tė na mbetet gjė tjetėr veēse t’i lutemi Zotit tė na fusė me zor nė Evropė, megjithėse veprimet tona tregojnė se na pėlqen koha e komunizmit, ashtu si mjaft prej nesh do tė shkojnė vetė nė Europė pėr t’jua lėnė Shqipėrinė kryetarėve tė selive dhe kongresmenėve. Dhe sė fundi, pėr shumė shqiptarė (numri vjen gjithnjė nė rritje), duke parė ēfarė thuhet pėr qeverisjen socialiste dhe faktin qė ajo tolerohet, ėshtė krijuar bindja se kjo opozitė apo pjesė tė saj nuk pranohen nga tė huajt. Krerėt e opozitės tė mos bėjnė si struci, sikur nuk e shohin kėtė gjė. Njerėzit nuk ja u falin qė nuk ndryshoni e nuk hapeni, nuk dilni nga ngujimi nė selitė e juaja, nuk u hapni rugė tė tjerėve, mė tė rinj e pa mėkate dhe qė nuk e ndjejnė veten rehat nė opozitė si ju.
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

Tema tė Ngjashme

  1. Esse dhe artikuj të muslimanëve
    Nga ORIONI nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 35
    Postimi i Fundit: 09-12-2010, 09:31
  2. Drafti pėr Unitet
    Nga Modesti nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 39
    Postimi i Fundit: 04-08-2010, 16:10
  3. Realiteti dhe alternativa politike shqiptare
    Nga Ibro-Arpeba nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 4
    Postimi i Fundit: 11-08-2006, 10:59
  4. Lesi: Berisha te mbledhi te djathten
    Nga Brari nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 68
    Postimi i Fundit: 22-01-2004, 06:06

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •