Close
Faqja 13 prej 20 FillimFillim ... 31112131415 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 121 deri 130 prej 194
  1. #121
    i/e regjistruar Maska e Zoti Basha
    Anëtarësuar
    25-01-2010
    Postime
    860
    Citim Postuar më parë nga shoku_tanku Lexo Postimin
    Kam pershtypjen se edhe sot,asnje investitor i huaj nuk ka shprehur deshiren te bleje bonot e thesarit tone pasi rrisku eshte shume i larte...
    Sikur te kishe te drejte... emetimi do dehtonte dhe barra jone e borxhit do mbetej me e vogel. Me me rendesi di ishte qe shteti yne i dashur nuk do rritej dot aq shpejt sikur ti duhej te varej vetem nga kreditore te brendshem.

    Por fatkeqesisht eurobondet tona do shiten dhe do shiten mire. Risku i shqiperise esht shume me i vogel se ai grek apo dhe italian. keto jane vende ne renie, ku barra fiskale ka arritur kulmin. shqiperia gezon nje ekonomi dinamike, taksa t euleta qe kane shuem vend per tu rritur, monedhe pak a shuem te fiksuar ndaj euros dhe ne 20 vjet ka shenuar vetem nje here renie ekonomike (1997). Sikru te isha banke anglzeze do zevendoja cdo bono greke q ekam me bono shqiptare. Sigurisht oreksi i qeverise vetem do rritet nga kjo.

  2. #122
    patriot Maska e shoku_tanku
    Anëtarësuar
    18-09-2006
    Vendndodhja
    Tiranë
    Postime
    3,395
    A ka menyre tjeter qeveria per te shlyer borxhin aktual?

  3. #123
    Citim Postuar më parë nga Albo Lexo Postimin
    Greqia eshte ne ate gjendje qe eshte sot pasi eshte nje shtet socialist, ku shteti ka 100 progame sociale qe ua ofron qytetareve te tyre, edhe pse buxheti i shtetit nuk i perballon dot koston e ketyre programe sociale marramendese. Pra shteti grek eshte ne gjendje kolapsi financiar jo se mori borxh ne tregjet financiare, por se nuk ka nje buxhet te balancuar: te ardhurat vjetore te buxhetit te shtetit jane me te uleta se sa detyrimet financiare te shtetit ndaj buxhetore, pensionisteve e gjithe shoqerise.

    Shqiperia jo vetem qe nuk eshte ne gjendjen e Greqise, por eshte nga ana financiare shume here me mire se te gjitha vendet ballkanike. Vetem ne keto 5 vjetet e fundit, qeveria ka ndjekur reforma si ulja e numrit te ministrive dhe nenpunesve te administrates publike; privatizimin e gati gjithe ndermarjeve publike; futjen e takses se sheshte per biznesin; sheshimin e burokracive per investimet private te vendit apo te huaja; ndermarrja e nje fushate te gjere sensibilizuese per afrimin e investimeve te huaja; reforma ligjore qe kane per qellim lehtesimin e thithjes se investimeve te huaja; rritjen e ndjeshme te transparences se qeverise me qytetaret dhe investitoret e huaj duke i hedhur te gjitha tenderat e veta edhe ne Internet.

    Teksa Greqia ne 5 vjetet e fundit rriste shpenzimet e veta dhe frynte akoma me shume burokracine e vete shteterore, qeveria shqiptare po e lehtesonte veten nga burokacia e tepert dhe nga korrupsioni i tepert. Vetem shitja e ndermarrjeve te medha publike te shtetit si Albtelekom, ARMO, INSIG, etj, dhe kalimi i tyre ne duart e kompanive private, eshte nje hap i madh gjigang i Shqiperise ne ekonomine e tregut dhe ne uljen ndjeshme te korrupsionit qeveritar: pushtetaret nuk kane se cfare te vjedhin kur shumica e ketyre ndermarrjeve jane ne duart e privatit e jo te shtetit. Ana tjeter pozitive e privatizimeve ishte rritja e ndjeshme e te ardhurave te buxhetit te shtetit, duke krijuar buxhete shtese qe jane investuar ne infrastrukturen e vendit, ne ndertimin e shtrimin e rrugeve te vendit.

    Fakti qe shteti shqiptar po e nxjerr borxhin e vete ne shitje, eshte nje ngjarje historike shume pozitive qe deshmon se sa shume ka ndryshuar niveli dhe imazhi i ekonomise e shtetit shqiptar ne bote. Ky hap as qe nuk behej fjale te nderrmerej 4 vjet me pare pasi asnje investitor i huaj nuk do te dilte te blinte bonot e thesarit te shtetit shqiptar. Fale reformave te suksesshme te qeverise shqiptare, fale edhe rritjes se ndjeshme te investimeve te huaja ne vend ne keto vitet e fundit, ka ardhur koha qe shteti shqiptar te mos mbeshtetet me vetem tek FMN e Banka Boterore, por te perdori tregjet e lira financiare.

    Albo
    Albo me vjen keq se flet me fjale te medha dhe ben gjasme analiza, por pa dhene asnje shifer e asnje fakt, thjesht fjale te shumta sikur po ben fushate.

    Cfare domethene si p.sh. "nga ana financiare shume here me mire se te gjitha vendet ballkanike"? Per cfare treguesi e ke fjalen? Qe mund ta kerkojme dhe ta vertetojme me shifra.

  4. #124
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,968
    Postimet në Bllog
    22
    Citim Postuar më parë nga Qyfyre Lexo Postimin
    Albo me vjen keq se flet me fjale te medha dhe ben gjasme analiza, por pa dhene asnje shifer e asnje fakt, thjesht fjale te shumta sikur po ben fushate.

    Cfare domethene si p.sh. "nga ana financiare shume here me mire se te gjitha vendet ballkanike"? Per cfare treguesi e ke fjalen? Qe mund ta kerkojme dhe ta vertetojme me shifra.
    - Rritja e ekonomike pozitive ne 5 vjetet e fundit, edhe kur ekonomia rajonale, evropiane e boterore ishte ne krize te thelle financiare. Verifikimin e rritjes mund ta besh edhe nga INSTAT edhe nga institucione nderkombetare financiare.

    - Uljen e numrit te administrates publike me 20% qe u shoqerua edhe me rritjen e ndjeshme te rrogave te punonjesve te administrates qe mbeten ne detyre.

    - Shitjen e ndermarrjeve publike te medha si Albtelekom, ARMO, INSIG, dhe pergatitja e nxjerrjes ne shitje te KESH. Rinovimi i kontrates se koncesionit te aeroportit te Rinasit me kompanine e huaj qe e ka marre ne menaxhim.

    - Rritja e ndjeshme e investimeve te huaja ne vend ne keto 5 vjetet e fundit ne industri si ajo e energjitikes dhe ndertimit, investime qe kapin shifren e miliarda dollareve.

    - Suksesi ne fushaten fiskale te legalizimit te gjithe bizneseve te vogla te pa ligjeruara qe vepronin ne Shqiperi me vite dhe mbledhja e takses ndaj ketij biznesi. Gjithashtu fushata e mbledhjes se detyrimeve tatimore te papaguara te bizneseve te vendit. Te gjitha keto jane hapa teper pozitive per transformimin e nje ekonomie te zeze ne nje ekonomi te ligjeruar, ku biznesi nuk behet nen hunden e shtetit por me mbeshtjen e shtetit.

    I gjen te publikuara edhe ne faqet e forumit. Cudia me e madhe per shume shqiptare eshte pikerisht qe shteti e vendi i tyre po ben perpara. E pabesueshme apo jo?!

    Albo
    Ndryshuar për herë të fundit nga Albo : 13-05-2010 më 11:07

  5. #125
    i/e regjistruar Maska e leci
    Anëtarësuar
    14-01-2003
    Vendndodhja
    Goetheanum,Italy
    Postime
    1,742
    -Janë mbi 1 mijë biznese që kanë mbyllur aktivitetin vetëm në Tiranë, për shkak të kalimit në skemën e TVSH-së. Sipas sipërmarrësve të këtyre ndërmarrjeve, ata nuk munden që të paguajnë tatimet Pas idesë për të tatuar fitimin neto të biznesit të vogël si të ardhur personale, qeveria është tërhequr, duke e vlerësuar këtë ligj si një gabim i bërë nga ana e specialistëve të financave.Tatimet bëjnë të ditur se barra e aplikimit të Tatimit të Vlerës së Shtuar bie mbi konsumatorin, ndërkohë që bizneset do të përballen vetëm me kosto administrative. Edhe në logjikën e taksimit vlerësohet se në këtë rast pjesa që do të tatohet është vetëm ajo që i përket vlerës së shtuar në këtë hallkë të tregtimit.


    -ARMO. Sipas traditës ajo furnizohet prej “Albpetrol”, e cila është ndërmarrje shtetërore, kurse ARMO tani është ndërmarrje private. Sipas të dhënave publike që faturon ARMO, duket se ka një rënie të madhe të furnizimit, ndërkohë që e vërteta është se ajo e ka rritur furnizimin nga “Albpetrol”. Skandali i madh, me sa duket, qëndron te fakti që rrjeti i ri korruptiv i krijuar mes ARMO-s dhe “Albpetrol”-it bën që të mos deklarohet sasia e naftës që furnizon ARMO-n dhe si rrjedhim mosdeklarimi i sasisë së naftës i krijon asaj epërsi fiskale në treg.

    Siç dihet, si kompanitë që importojnë, dhe ato që prodhojnë naftë, duhet t’i paguajnë shtetit 37 lekë për litër akcizë dhe 20 për qind TVSH mbi çmimin e blerjes, si dhe një lek për litër taksë karboni.

    Të gjitha këto prodhojnë një detyrim rreth 556 lekë për litër.

    Për katër muajt e parë kjo kompani ka kapur rreth 70 për qind të tregut të shitjes së naftës në vend, pra ka një bum të rritjes dhe si rrjedhim duhet të kishte një rritje të akcizës, por në tatime nuk ka shifra për këtë.

    Skandali me tatimet dhe Ministrinë e Financave qëndron se ato me këtë shitje ilegale të naftës nga ARMO mund të kenë krijuar një deficit rreth 30 milionë euro në arkën e shtetit për katër muajt e parë.

    -1. Ulje e ritmeve të rritjes ekonomike (pavaresisht që ritmet e rritjes ekonomike janë kthyer një nje element gjëegjeze në ambjentin shqiptar)
    2. Perkeqesim i bilancit tregëtar – rënia e eksportve
    3. Renie e importve / Renie e kerkese agregate
    4. Renie e depozitave
    5. Rrudhje e kreditimit
    6. Renie e të ardhurave buxhetore dhe rritje galopante e deficitit buxhetor
    7. Rënie e dërgesave të emigrantëve
    8. Presione të medha zhvleresimi ndaj kursit të kembimit të lekut kundrejt monedhave të huaja

    Nëse do t’i numëronim të gjitha këto në një debat ekonomik, nuk besoj se do të kishte dyshim se sot ne kemi një problem me zhvillimin e ekonomise shqiptare. Opozita shqiptare, duke e pare me realizem situaten, kerkoi vleresimin e efekteve negative të krizes globale dhe pergatitjen e një plani anti-krize. në fakt duhet të themi se situata ku gjendet sot ekonomia shqiptare nuk është shkak vetem i efekteve të krizes globale, por në një shkalle të madhe është rezultat i keqmenaxhimit të situates dhe papergjeshmerise elektorale të qeverisë. Qeveria shqiptare neglizhoi të gjitha paralajmerimet duke pasur vetem një qëllim në mendje – fitoren e zgjedhjet parlamentare pavaresisht kostos për ekonomine, biznesin dhe konsumatoret. Ekonomia shqiptare po e vuan kete pasoje!

    -Thellimi i deficiti tregtar
    Tendenca e ketyre viteve për thellimin e deficiti tregtar po konfirmohet edhe në fund të vitit 2009 (Shih grafikun 1).
    Viti 2009 karakterizohet nga një renie e eksporteve dhe një renie e importeve (nga të dhenat e deri në fund të Tetorit 2009). për kete periudhe sipas INSTAT vlera e eksporteve ra me 14% nga viti i kaluar , kurse vlera e importeve me 3%.
    Mbulimi i importve nga eksportet ka pesuar një renie të ndjeshme dhe është sot në nivelet e fillimit të viteve 2000 (me vetem 23.2% mbulim). Ky indikator i eksporteve tregon shkallen e dobet të konkurueshmerise se ekonomise shqiptare, shkalle e cila u konfirmua edhe nga Indeksi Global i konukureshmerise se vitit 2009 publikuar nga World Economic Forum. Ky indeks e paraqet Shqiperine në vendin e 108 nga 134 vende, persa i perket konkurueshmerise. Pervec se është në nivelet me të ulta në bote, Shqiperia është njekohesisht edhe e fundit në rajon. Renia e importeve gjithashtu në kete situate (kur edhe eksportet kanë rene) është tregues negativ pasi reflekton renien e kerkeses agregate, renien e konsumit.

    -Deficiti buxhetor dhe kostoja e borxhit
    Megjithese në programin e qeverisë , permendet se ruajtja e stabilitetit makroekonomik është qellimi kryesor i saj, në shifra situata është krejt tjeter. Kjo qeveri e mori vendin me një deficit buxhetor në nivelet e 3,5% të GDP-se dhe po e con në nivele të rendit 7-8% duke rrezikuar seriozisht stabilitetin makroekonomik. në grafikun e meposhtem duket qarte trendi i rritjes se deficitit buxhetor nga 3,5% në 2005 në 6,4% në 2009. Rritja specifikisht në vitet 2008 dhe 2009 tregon edhe njehere me shifra papergjegjshmerine elektorale të qeverisë , papergjegjshmeri që duhet ta vuajne të gjithe shqiptaret. (Shih Grafik 3)
    Nderkohe një shikim me i thelle i buxhetit të vitit 2009 dhe buxhetit të rishikuar të fundvitit nxjerr në pah edhe paaftesine por edhe shpenzimet marramendese elektorale të qeverisë pa marre parasysh asnje të dhene persa i perket nivelit të te ardhurave.
    Ne kushtet kur të ardhurat ulen dhe shpenzimet rriten, në vitin 2009, deficiti rritet nga 50 në 75 miliard leke,ose nga 4,6%te PPB në 6,4%te PPB sipas buxhetit të rishikuar. Ky nivel i larte i deficitit ndodh kur perspektiva e eurozones për të cilen flet me gezim kryeministri kushtezon disa kritere një nga të cilet është niveli i deficitit 3% të PPB. Ky është modeli Berisha, i cili po i kthehet fenomeneve të vitit 1996, kur abuzonte me deficitin buxhetor, duke bere që nga njera ane të influenconte në vendimarrjen e zgjedhesve dhe nga ana tjeter të mbuloheshin shpenzimet marramendese të fushates elektorale.


    Keto jane faktet,dhe vijne nga analiste qe jetojne jashte jetes politike shqiptare.
    Meqe kemi rritje ekonomike 9% jemi katandisur keshtu,imagjino sikur te kishim rritje 2%.
    Ndryshuar për herë të fundit nga leci : 13-05-2010 më 12:23
    Quod timor cladis.
    Sed intuitum amet elit vitae est

  6. #126
    Citim Postuar më parë nga leci Lexo Postimin
    -Janë mbi 1 mijë biznese që kanë mbyllur aktivitetin vetëm në Tiranë, për shkak të kalimit në skemën e TVSH-së. Sipas sipërmarrësve të këtyre ndërmarrjeve, ata nuk munden që të paguajnë tatimet Pas idesë për të tatuar fitimin neto të biznesit të vogël si të ardhur personale, qeveria është tërhequr, duke e vlerësuar këtë ligj si një gabim i bërë nga ana e specialistëve të financave.Tatimet bëjnë të ditur se barra e aplikimit të Tatimit të Vlerës së Shtuar bie mbi konsumatorin, ndërkohë që bizneset do të përballen vetëm me kosto administrative. Edhe në logjikën e taksimit vlerësohet se në këtë rast pjesa që do të tatohet është vetëm ajo që i përket vlerës së shtuar në këtë hallkë të tregtimit.


    -ARMO. Sipas traditës ajo furnizohet prej “Albpetrol”, e cila është ndërmarrje shtetërore, kurse ARMO tani është ndërmarrje private. Sipas të dhënave publike që faturon ARMO, duket se ka një rënie të madhe të furnizimit, ndërkohë që e vërteta është se ajo e ka rritur furnizimin nga “Albpetrol”. Skandali i madh, me sa duket, qëndron te fakti që rrjeti i ri korruptiv i krijuar mes ARMO-s dhe “Albpetrol”-it bën që të mos deklarohet sasia e naftës që furnizon ARMO-n dhe si rrjedhim mosdeklarimi i sasisë së naftës i krijon asaj epërsi fiskale në treg.

    Siç dihet, si kompanitë që importojnë, dhe ato që prodhojnë naftë, duhet t’i paguajnë shtetit 37 lekë për litër akcizë dhe 20 për qind TVSH mbi çmimin e blerjes, si dhe një lek për litër taksë karboni.

    Të gjitha këto prodhojnë një detyrim rreth 556 lekë për litër.

    Për katër muajt e parë kjo kompani ka kapur rreth 70 për qind të tregut të shitjes së naftës në vend, pra ka një bum të rritjes dhe si rrjedhim duhet të kishte një rritje të akcizës, por në tatime nuk ka shifra për këtë.

    Skandali me tatimet dhe Ministrinë e Financave qëndron se ato me këtë shitje ilegale të naftës nga ARMO mund të kenë krijuar një deficit rreth 30 milionë euro në arkën e shtetit për katër muajt e parë.

    -1. Ulje e ritmeve të rritjes ekonomike (pavaresisht që ritmet e rritjes ekonomike janë kthyer një nje element gjëegjeze në ambjentin shqiptar)
    2. Perkeqesim i bilancit tregëtar – rënia e eksportve
    3. Renie e importve / Renie e kerkese agregate
    4. Renie e depozitave
    5. Rrudhje e kreditimit
    6. Renie e të ardhurave buxhetore dhe rritje galopante e deficitit buxhetor
    7. Rënie e dërgesave të emigrantëve
    8. Presione të medha zhvleresimi ndaj kursit të kembimit të lekut kundrejt monedhave të huaja

    Nëse do t’i numëronim të gjitha këto në një debat ekonomik, nuk besoj se do të kishte dyshim se sot ne kemi një problem me zhvillimin e ekonomise shqiptare. Opozita shqiptare, duke e pare me realizem situaten, kerkoi vleresimin e efekteve negative të krizes globale dhe pergatitjen e një plani anti-krize. në fakt duhet të themi se situata ku gjendet sot ekonomia shqiptare nuk është shkak vetem i efekteve të krizes globale, por në një shkalle të madhe është rezultat i keqmenaxhimit të situates dhe papergjeshmerise elektorale të qeverisë. Qeveria shqiptare neglizhoi të gjitha paralajmerimet duke pasur vetem një qëllim në mendje – fitoren e zgjedhjet parlamentare pavaresisht kostos për ekonomine, biznesin dhe konsumatoret. Ekonomia shqiptare po e vuan kete pasoje!

    -Thellimi i deficiti tregtar
    Tendenca e ketyre viteve për thellimin e deficiti tregtar po konfirmohet edhe në fund të vitit 2009 (Shih grafikun 1).
    Viti 2009 karakterizohet nga një renie e eksporteve dhe një renie e importeve (nga të dhenat e deri në fund të Tetorit 2009). për kete periudhe sipas INSTAT vlera e eksporteve ra me 14% nga viti i kaluar , kurse vlera e importeve me 3%.
    Mbulimi i importve nga eksportet ka pesuar një renie të ndjeshme dhe është sot në nivelet e fillimit të viteve 2000 (me vetem 23.2% mbulim). Ky indikator i eksporteve tregon shkallen e dobet të konkurueshmerise se ekonomise shqiptare, shkalle e cila u konfirmua edhe nga Indeksi Global i konukureshmerise se vitit 2009 publikuar nga World Economic Forum. Ky indeks e paraqet Shqiperine në vendin e 108 nga 134 vende, persa i perket konkurueshmerise. Pervec se është në nivelet me të ulta në bote, Shqiperia është njekohesisht edhe e fundit në rajon. Renia e importeve gjithashtu në kete situate (kur edhe eksportet kanë rene) është tregues negativ pasi reflekton renien e kerkeses agregate, renien e konsumit.

    -Deficiti buxhetor dhe kostoja e borxhit
    Megjithese në programin e qeverisë , permendet se ruajtja e stabilitetit makroekonomik është qellimi kryesor i saj, në shifra situata është krejt tjeter. Kjo qeveri e mori vendin me një deficit buxhetor në nivelet e 3,5% të GDP-se dhe po e con në nivele të rendit 7-8% duke rrezikuar seriozisht stabilitetin makroekonomik. në grafikun e meposhtem duket qarte trendi i rritjes se deficitit buxhetor nga 3,5% në 2005 në 6,4% në 2009. Rritja specifikisht në vitet 2008 dhe 2009 tregon edhe njehere me shifra papergjegjshmerine elektorale të qeverisë , papergjegjshmeri që duhet ta vuajne të gjithe shqiptaret. (Shih Grafik 3)
    Nderkohe një shikim me i thelle i buxhetit të vitit 2009 dhe buxhetit të rishikuar të fundvitit nxjerr në pah edhe paaftesine por edhe shpenzimet marramendese elektorale të qeverisë pa marre parasysh asnje të dhene persa i perket nivelit të te ardhurave.
    Ne kushtet kur të ardhurat ulen dhe shpenzimet rriten, në vitin 2009, deficiti rritet nga 50 në 75 miliard leke,ose nga 4,6%te PPB në 6,4%te PPB sipas buxhetit të rishikuar. Ky nivel i larte i deficitit ndodh kur perspektiva e eurozones për të cilen flet me gezim kryeministri kushtezon disa kritere një nga të cilet është niveli i deficitit 3% të PPB. Ky është modeli Berisha, i cili po i kthehet fenomeneve të vitit 1996, kur abuzonte me deficitin buxhetor, duke bere që nga njera ane të influenconte në vendimarrjen e zgjedhesve dhe nga ana tjeter të mbuloheshin shpenzimet marramendese të fushates elektorale.


    Keto jane faktet,dhe vijne nga analiste qe jetojne jashte jetes politike shqiptare.
    Meqe kemi rritje ekonomike 9% jemi katandisur keshtu,imagjino sikur te kishim rritje 2%.
    Burimin e ketyre te dhenave! Apo made in Brace!

  7. #127
    Dark Angel Maska e smokkie
    Anëtarësuar
    08-01-2004
    Vendndodhja
    verdalle
    Postime
    1,137
    Meqenese ra fjale per Bracen.
    Po cirrej para mikrofonit live ne News24.
    Sot nuk kishte fotokopje ne dore dhe dukej goxha i shendetshem. Eshte ne greve ai?
    Cdo gje eshte relative...

  8. #128
    Citim Postuar më parë nga Albo Lexo Postimin
    - Rritja e ekonomike pozitive ne 5 vjetet e fundit, edhe kur ekonomia rajonale, evropiane e boterore ishte ne krize te thelle financiare. Verifikimin e rritjes mund ta besh edhe nga INSTAT edhe nga institucione nderkombetare financiare.
    Me ke institucione apo e bere si ajo smod-ja jote qe mbas 5 postimesh e kuptoi qe po ja kepuste kot dhe solli nja 3 links qe permendin Shqiperine. Pa na i sill pak keto burimet e tua qe tregojne kete rritje kaq te fuqishme ekonomike te Shqiperise ne keto 5 vitet e fundit, sepse ato gjithcka mund te tregojne por ate qe pohoni ju, jo njehere. Pastaj jam pak kurioze te di se sa te verteta jane ato te dhenat qe leshon qeveria shqiptare.

    - Uljen e numrit te administrates publike me 20% qe u shoqerua edhe me rritjen e ndjeshme te rrogave te punonjesve te administrates qe mbeten ne detyre.
    Nga e more kete te dhene? Na sill pak burimin e informacionit te lutem. Sa per djeni rrogat u ngriten aq ndjeshem se ashtu i interesonte Sales per te marre votat dhe pastaj kur e pa qe s'kishte asnje leke, i la punonjesit e shtetit pa rroga dhe per vitin e ri. TURP!

    - Shitjen e ndermarrjeve publike te medha si Albtelekom, ARMO, INSIG, dhe pergatitja e nxjerrjes ne shitje te KESH. Rinovimi i kontrates se koncesionit te aeroportit te Rinasit me kompanine e huaj qe e ka marre ne menaxhim.
    Ku jane keto leke? Ne xhepin e kujt shkuan?

    - Rritja e ndjeshme e investimeve te huaja ne vend ne keto 5 vjetet e fundit ne industri si ajo e energjitikes dhe ndertimit, investime qe kapin shifren e miliarda dollareve.


    Pa, pa, pa sa i ngjan idhullit tend Berish ne genjeshtra me qafsh. Nga i gjete keto pallavra qe shkruan, apo ke mesuar fjale te medha ne google tani? Ku i ke keto miliarda dollare se po t'i kishe punonjesit e shtetit nuk do prisnin 3 muaj per te marr rrogat, borxhi i shtetit nuk do vazhdonte te rritej, etj...etj.

    Cudia me e madhe per shume shqiptare eshte pikerisht qe shteti e vendi i tyre po ben perpara. E pabesueshme apo jo?!

    Albo
    Cudia me e madhe eshte se ekzistojne akoma dhe jane shumuar ne fakt tipa si puna jote qe bejne ekspertin nga Amerika thjesht duke u nisur nga idealet partiake. E pabesueshme eshte te mendosh qe kjo puna e genjeshtrave dhe mashtrimeve i ka erresuar syte dhe rinise shqiptare qe e di shume mire se cfare po ndodh, por interesat personale e bejne qe te mashtroj sy per sy pa piken e turpit. Harron o i gjore qe shume anetare te ketij forumi nuk jane aq te paditur sa mendon ti, prandaj heres tjeter para se te besh ekspertin ne tema te tilla, LEXO, MESO NGA ATA QE DINE, DHE PASTAJ SHKRUAJ! Boll me keto genjeshtra se le nam.
    Ndryshuar për herë të fundit nga INFINITY© : 13-05-2010 më 13:40

  9. #129

  10. #130
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,968
    Postimet në Bllog
    22
    Shqiperia Merr Vleresimin B+ Nga Kompania e Ratingut Standard & Poor’s (S&P)

    Dje Shqiperia morri vleresimin e dyte te riskut te investimit, nga kompania Standard and Poor’s (S&P), e cila eshte nje nga tre kompanite kryesore nderkombetare te vleresimit te riskut sovran (Moody’s, S&P dhe Fitch Ratings). Deri dje, Shqiperia ka qene e vleresuar vetem nga Moody’s me rating-un B1. Vleresimi qe S&P beri per vendin tone eshte B+, me nje kendveshtrim “stabel” per qendrueshmerine financiare dhe makro-ekonomike te vendit. Ky vleresim eshte nje konfimim i vleresimit te Moody’s, dhe shpreh besimin e analisteve nderkombetare te riskut per ecurine positive te ekonomise shqiptare.

    Vleresimi i S&P i paraprin daljes e Shqiperise ne tregun nderkombetar te kapitalit ne dy javet e ardhshme, me eurobondin e saj te pare. Nje vleresim pozitiv dhe stabel i riskut te vendit, eshte shume i mirepritur nga tregjet dhe pritet te gjeneroje nje kerkese te larte per blerjen e instrumentit te eurobondit. Vleresimi B+ vjen ne nje kohe kur rajoni dhe bota ende perballet me krizen ekonomike dhe financiare, dhe kur shumica e vendeve te rajonit kane marre vleresime ne zbritje (downgrades) nga kompanite e riskut.



    Ne vleresimin e saj per riskun e vendit, kompania S&P citon si argumente kryesore rritjen solide te ekonomise, potencialin e saj afatmesem dhe afatgjate, prospektet per integrimin europian dhe kuadrin ligjor qe mbron investitoret dhe garanton me prioritet pagesat e huave. Gjithashtu S&P thekson se ekonomia shqiptare ishte nga te vetmet ekonomi europiane qe nuk pesoi renie ekonomike dhe recesion, por perkundrazi u rrit ne menyre te qnedrueshme, ne saje te politikave te efektshme makro-ekonomike te qeverise. S&P gjithashtu vlereson se mbajtja nen kontroll e inflacionit ishte nje faktor i rendesishem i qendrueshmerise ekonomike te vendit gjate periudhes se krizes nderkombetare.



    Vleresimi i S&P vjen vetem disa dite pasi Mood’y kishte ri-vleresuar Shqiperine me kenveshtrim stable (outlook stable) ne daten 15 Prill 2010. Ne raportin e vleresimit, Moody’s citon progresin e konsiderueshem te bere nga Shqiperia ne drejtim te zhvillimit te ekonomise se tregut dhe te institucioneve demokratike, reformat e kryera per t’u perafruar me BE-ne dhe stabilitetin e sektorit financiar ne vend.


    Te dyja keto vleresime vijne ne nje moment shume te pershtatshem per Shqiperine. Ato vijne ne nje kohe kur vendi yne po pregatit te dale ne treg me eurobondin e tij te pare dhe kur rajoni e bota ende po luftpjne per te dale nga kriza. Te dyja kompanite citojne stabilitetitn makro-ekonomik dhe financiar te vendit dhe potencialin e madh te ekonomise sone ne te ardhmen. Se fundit, te dyja vleresimet i sherbejne pozitivisht suksesit te pritshem te eurobondit dhe rrisin besimin e komunitetit nderkombetar te investitorve ndaj vendit tone.

    Ministria e Financave te RSH

Faqja 13 prej 20 FillimFillim ... 31112131415 ... FunditFundit

Tema të Ngjashme

  1. Diaspora shqiptare në mbrojtje të çështjes sonë kombëtare
    Nga altin55 në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 09-10-2012, 09:20
  2. Ç'mendim keni për nacionalizmin shqiptar?
    Nga Anton në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 45
    Postimi i Fundit: 25-09-2012, 16:09
  3. Çfare historie false mesohet ne shkollat shqiptare?
    Nga BARAT në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 38
    Postimi i Fundit: 31-07-2009, 09:54
  4. Partia Islamike Shqiptare
    Nga Hyllien në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 104
    Postimi i Fundit: 27-03-2004, 12:23

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •