Darius mendova se po e sakteson bazen nga ku mendohet se eshte percaktuar prerja e art .
Sipas gjitha gjasave kjo prerje e art duhet te jet prerje e art nese llogarisim vitin ne baz te hanes pra behet fjale per ditet qe kan mbetur me plotsue vitin e plote , eshte vetem mendim i imi sepse shumen 1.618 me shumezue me 7 dite i afrohet kuptimit real.
Ndersa sa i perket kuptimit te Pi dhe Fi ketu kemi te bejm me 2 koncepte fi eshte masa qe percakton madhesin e Rethit perbrenda ndersa pi eshte 1/100 pjes e gjatsis se rrethit gjegjsisht siperfaqes se jashtme .
Por mua me habisin disa fakte tjera , keto fakte argumentojn per ekzistimin e njohurive astronomike pra gjdo gje qe ekziston ne sistemin tone planetar eshte e nje pies e qe perpjestohet me vleren pi.
Jam munduar te llogaris gjera qe ne esenc ndoshta nuk kan kurrfar kuptimi per disa ,
ne fakt une asgje nuk kam zbuluar keto vlera kan ekzistuar para miliarda vitesh te cilat kan ekzistue prej kohes se krijimit te sistemit ton diellor.
Darius nuk di mos eshte e tepert ndoshta qe po ju pyes por a e dini saktesisht per sa min vie drita e diellit ne toke ?
Nuk e di saktesisht besoj se eshte afer 8min kohe dikun afrohet me numrin 314 me behet sikur edhe shpejtsia e drites e identifikon vleren 3,14 kur dim se 8min x 60 sec = 480 sek x3.14 = 150,7 mil
kur largsia e tokes nga dielli eshte 149,5 mil .jan ne pyetje tre sekonda mos perputhje edhe pse llogaritjet ne keta numra behen nga ato te dhenat e agjensis hapsinore Nasa.
Keto jane gjera qe mahnisin.
Krijoni Kontakt