Postuar mė parė nga kleadoni pa he njehere... dimmi pure se dovessi consigliarti un bel pezzo di torta a cioccolato ??ma non da sola.... cosa risponderesti..?
Cdo Gje Ne Jete Paguhet , Eshte Thjeshte Ceshtje Kohe . . .
Postuar mė parė nga tutankamon se dovessi consigliarti un bel pezzo di torta a cioccolato ??ma non da sola.... cosa risponderesti..? No grazie! S'me pelqejne shume embelsirat
La vita non si spiega, si VIVE!
allora una bottiglia di jack daniel s?
Postuar mė parė nga tutankamon allora una bottiglia di jack daniel s? Bottiglia thote ky... nje bicchiere edhe po
Postuar mė parė nga broken_smile devi chiedere a Walchiria Mir i the e dashur ... Postuar mė parė nga tutankamon walchiria posso?? Non puoi ajo sme del mua e jo me in due , qe na bie te lepijm njeri lugen e njeri filxhanin
Postuar mė parė nga WALCHIRIA Mir i the e dashur ... Non puoi ajo sme del mua e jo me in due , qe na bie te lepijm njeri lugen e njeri filxhanin qyqa...nuk e mbaroj mi jo...pp ok po ja kerkoj brokes ..
Postuar mė parė nga tutankamon qyqa...nuk e mbaroj mi jo...pp ok po ja kerkoj brokes .. ketu ka plot per te lepire, una montagna quasi
Postuar mė parė nga broken_smile ketu ka plot per te lepire, una montagna quasi ahhh grazie broken...la tua generosita e infinita.
...................
Perchč er coro che famo tutti quanti insieme dice LAZIO sei grande te volemo bene!
E bukur kjo!
Rregullat e Forumit
Krijoni Kontakt