Close
Faqja 8 prej 11 FillimFillim ... 678910 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 71 deri 80 prej 108
  1. #71
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    g 55
    ----------------------------------------------------



    Sollaku mbrohet sėrish me linjėn e Hakmarrjes pėr Drejtėsi

    (02.11.2007)

    Nė prag tė largimit, kryeprokurori ka nxjerrė nė deklarime publike, njerėzit e pėrdorur mė shumė nė ortakėrinė e denoncuar tė tij me efektivat e Hakmarrjes pėr Drejtėsi, duke i paraqitur si fajtorėt qė do tė mund ta shpėtojnė nga hetimi. Ardian Visha ėshtė pėrmendur nga mediat si pėrgjegjėsi pėr lirimin e Aldo Bares, ndėrkohė qė nė prokurori ka mbuluar me turp tė plotė sektorin qė mbulon ekstradimet e tė shumėkėrkuarve


    I ndėrgjegjshėm se ka ezauruar tė gjitha mundėsitė pėr tė vijuar qė tė mbajė peng tė lidhjeve mafioze Prokurorinė e Pėrgjithshme, Theodhori Sollaku, ka vendosur qė tė pėrdorė linjėn e “Hakmarrjes pėr Drejtėsi” ne kundėrofensivėn e tij tė dėshpėruar pėr tė fituar sadopak terren nė njė betejė, fati i sė cilės dihet tashmė. Dje ai ka nxjerrė para mediave Drejtorin e Marrėdhėnieve me Jashtė, nė Prokurorinė e Pėrgjithshme, Ardian Visha, qė ėshtė njėherazi dhe pėrgjegjėsi kryesor pėr marrėdhenieve me jashtė tė organit tė akuzės. Kėsisoj Visha ėshtė shfajėsuar pėr dėshtimin e mjaft ekstradimeve pėrfshirė kėtu edhe atė tė Altin Arapit, eksponentit kryesor tė organizatės terroriste e anarkiste tė themeluar nga rudimentet e Sigurimit tė Shtetin dhe bijtė e tyre dhe vrasėsit tė shofeti tė gruas sė kryeprokurorit nė vjeshtė tė vitit 2001. “Ekstradimi i shtetasve shqiptarė nuk ėshtė ēėshtje e qėndrimit tonė subjektiv apo e Prokurorit tė Pėrgjithshėm si individ, por ėshtė problem i kuadrit ligjor nė fuqi nė Republikėn e Shqipėrisė” - tha dje Visha. Duke reaguar ne lidhje me ekstradimet, objekt hetimi i Komisionit Hetimor “Sollaku 2”, Visha tha se, mbėshtetur nė kėtė kuadėr ligjor, ekstradimi i shtetasve shqiptarė jashtė territorit tė vendit, bėhet i mundur vetėm kur ka marrėveshje qė e parashikon njė gjė tė tillė”. Sipas tij nuk ka njė listė mbi 200 subjektesh, pėr tė cilat prokuroria apo Prokurori refuzon tė veprojė institucionalisht, pėrkundrazi, “ka mbi 300 subjekte qė ndodhen nė burgje, me vendime tė formės sė prerė, pikėrisht nė sajė tė bashkėpunimit ndėrkombėtar, qė prokuroria ka mundur tė realizojė me partnerėt me tė cilėt kemi ndėrtuar marrėdhėnieve dinjitoze”. Nė tė vėrtetė dėshtimi i ekstradimit tė Arapit Arapit, e konfirmuar kjo edhe nga autoritet belge, ka ndodhur pėr arsye krejtėsisht banale: organi i akuzės nuk qe nė gjendje qė brenda kohės sė pėrcaktuar tė dorėzonte dosjen e plotė kriminale tė pjesėtarit tė “Hakmarrjes pėr Drejtėsi”. Pėr rrjedhojė Visha qė po shfrytėzonte kėtė dalje pėr t’u distancuar nga pėrgjegjėsitė e rėnda, ėshtė keqpėrdorur dje nga Kryeprokurori nė cilėsinė e njė limoni tė shtrydhur.
    Sollaku legjitimon lirimin e 22 tė dėnuarve, por fajėson pėr kėtė Gjykatat/Prokuroria e Pėrgjithshme nuk ka pranuar se ka firmosur lirimin nga burgu nga burgu tė dhjetėrave tė dėnuarėve me precedencė tė rrezikshėm penalė, nė njė kohė qė ka legjitimuar kėtė akt. Sipas zyrės pėr shtyp tė kėtij organi nė asnjė rast prokuroria nuk ka bėrė kėrkesė pėr lirimin e tė dėnuarve. Zėdhėnėsi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme, Agim Neza publikoi rezultatet e kontrollit tė ushtruar nga grupi i punės, i ngritur nga Prokurori i Pėrgjithshėm, pėr situatėn nė prokuroritė e rretheve gjyqesore nga ku janė liruar disa tė burgosur, me vendim gjykate, me arsyetimin se "vuanin nga sėmundje te ndryshme”. Sipas zėdhėnėsit tė Prokurorisė sė Pėrgjithshme, kontrolli u krye nė Gjykatat e rretheve gjyqėsore, Tiranė, Kavajė, Krujė dhe Lezhė, pėr periudhat janar 2005-tetor 2007, ku u shqyrtuan 22 kėrkesa tė tė dėnuarve pėr lirim nga burgu me arsyen se vuanin nga sėmundje tė ndryshme. “Shkaqet qė pėrbėjnė sėmundje tė rėndė, tė pėrcaktuara nė aktet e ekspertimeve mjeko-ligjore, janė tė ndryshme. 10 tė burgosur janė liruar tė diagnostikuar pasi vuanin nga sėmundje psiqike, 5 tė burgosur me kancer, 3 tė burgosur nga sėmundje tė rėnda kardiovaskulare dhe nė mushkėri, ndėrsa 4 tė burgosur tė tjerė janė liruar tė diagnostikuar me diabet tė avancuar, azma bronkiale, paralizė e plotė si dhe atrofi. Gjatė shqyrtimit gjyqėsor tė kėtyre rasteve, pėr 6 prej tyre, ndėrsaprokurorėt i kanė kėrkuar gjykatės rrėzimin e kėrkesės. Ndėrkohė qė, Gjykata nė pėrfundim tė shqyrtimit gjyqėsor ka vendosur pėr 22 raste pranimin e kėrkesės, duke urdhėruar lirimin e tė burgosurve. Drejtuesit e prokurorive dhe prokurorėt qė kanė ndjekur ēėshtjet, kanė apeluar kur nuk kanė qėnė tė bindur nė vendimin e gjykatės, afro 33% tė vendimeve tė Gjykatės”- deklartoi Neza, duke shtura se lirimi i tė burgosurit kushtėzohet nga shkaku i njė rėndėsie tė veēantė, siē ėshtė sėmundja e rėndė, qė e bėn tė pamundur qėndrimin e tė dėnuarit nė burg pėr shkak se rrezikohet jeta e tij, dhe e rėndėsishme nė kėtė rast, ėshtė pėrcaktimi mjeko-ligjor i tė dėnuarit, i kryer nga specialist-ekspert mjekėsor". Nė korrik tė kėtij viti Ministria e Drejtėsisė publikoi njė raport kontrolli nė Institutin e Mjekėsisė Ligjore nga i cili dilte qartė se ekspertėt e Institutit tė Mjekėsisė Ligjore, nė mėnyrė tė veēantė ekspertėt psikiatėr, kishin falsifikuar haptazi aktet e ekspertimit duke bėrė tė mundur lirimin nga burgu tė disa personave me rrezikshmėri tė lartė shoqėrore nė bashkėpunim me gjykatėsit dhe prokurorėt. Hetimi administrativ pėrfundoi me shkarkimin e tė gjithė eksperteve qė kishin falsifikuar si dhe u bė kallėzimin penal pėr disa prej tyre.Nė pėrfundim tė procesit tė inspektimit, proces qė pėrfshinte zbatimin e ligjit nga ana e gjyqtarėve dhe prokurorėve qė morėn pjesė nė gjykimin e kėtyre ēėshtjeve, pas analizės tė secilit prej rasteve u evidentuan tė dhėna tronditėse se si tė dėnuar pėr vepra penale tė rėnda si vjedhje, pėrdhunim, trafikim lėndėsh narkotike,vrasje me paramendim janė liruar nga burgu nė kundėrshtim me ligjin, procedurat ligjore dhe nė bashkėpunim tė hapur me subjektet e kėtyre procedimeve. Nė raportin e pėrfunduar persona tė dėnuar pėr trafik lėndėsh narkotike janė liruar nga burgu me arsyetime banale se jeta e tyre rrezikohej nė burg nga njė gjendje e keqe e humorit, por nga raportet hetimore tė bėra nė bashkėpunim me strukturat e Ministrisė sė Brendshme, tė dėnuarit e liruar i janė rikthyer trafikut tė lėndėve narkotike.
    Kushtetuesja, qajtorja e fundit e Sollakut para dorėzimit tė ēelėsave tė Prokurorisė/Prokurori i Pėrgjithshėm, Theodhori Sollaku, vijon qė tė pėrpėlitet nė batakun qė i ka krijuar vetvetes. Pasi ka refuzuar tė njohė legjitimitetin dhe te paraqitet nė komisionin hetimor e ngritur pėr tė, pasi ėshtė ankuar poshtė e pėrpjetė pėr “padrejtėsinė” qė po i bėhet, Dhori ėshtė ankoruar tek stacioni i fundit para dorėzimit final tė ēelėsave tė zyrės sė tij. Me anė tė njė kėrkese drejtuar Gjykatės Kushtetuese, Kryeprokurori ka kėrkuar pezullimin e hetimir patlamentar me justifikimin e pėrhershėm tė mungesės sė kushtetueshmėrisė sė kėsaj nisme tė ndėrmarrė nga ana e Partisė Demokratike, mbėshtetur nga pjesa dėrrmuese e anėtarėve tė koalicionit qeverisės. “Vendim i Kuvendit pėr komisionin hetimor vjen si njė pėrsėritje, diēka mė e sofistikuar e vendimit nr 31, datė, 2.5.2006, i konsideruar si nė kundėrshtim me Kushtetutėn nga Gjykata Kushtetuese me vendimin nr.26, datė 04.12.2006. Ėshtė sfidė ndaj ēdo logjike dhe morali, juridik, shoqėror dhe politik, tek lexon kėrkesėn e “re” tė 28 deputeteve qė i drejtohen Kryetares se Kuvendit duke cituar qė nė fillim “faktet dhe argumentat” e vendimit te vjeter, si te mos kishte ndodhur asgjė, si tė mos kishte njė vendim perfundimtar e tė formes se prerė tė Gjykates Kushtetuese dhe njė Dekret tė Presidentit tė Republikes qė jo thjesht e kanė ē’bėrė kėtė vendim, por qė pas njė analize tė detajuar e me pėrgjegjėsi e kanė konsideruar atė si shkelje tė parimeve dhe tė praktikave juridike kushtetuese” - shkruan nė kėrkesėn e tij Sollaku, duke zbardhur vendimin e diskueshėm tė vitit tė kaluar tė Kushtetueses pėr tė mos e njohur Kuvendin si institucionin mė tė lartė qė pėrfaqėson sovranin. “Vleresoj qe zoterinjte deputete duhet t’i studiojne faktet qe u serviren. Para se te nenshkruajne duhet t’i konsultojne ato me specialistet e ligjit dhe jo me injorantet e ligjit, sepse arrihet ne absurditete te tilla sa te kerkohet qe te rifillojne hetimet per ēeshtjet e pushuara nga gjykatat per mungese provash. Nje ēeshtje e gjykuar mund te vihet ne levizje vetem me anen e institutit te rishikimit. Imponime te tilla krejtesisht te kundraligjshme e antikushtetuese ndaj institucionit te prokurorise kane qene te papranueshme edhe ne diktature dhe nuk njiheshin as nga sistemi i vjeter i procedures, jo me ne nje shtet demokratik si ky qe pretendojme se po ndertojme. Ne kerkesen “e re” pretendohet “trajtim i papergjegjshem i marredhenieve juridiksionale me shtetet e huaja” apo “uzurpim” i pushteteve te Ministrit te Drejtesise. Asgje te vertete nuk ka ne keto parashtrime. Hartuesit e kerkeses se servirur deputeteve nuk mund te gjejne dot asnje rast per te ilustruar absurditetet qe shkruajne”- deklaron ai, duke kėrkuar zgjidhjen e mosmarreveshjes se kompetencave ndermjet Prokurorise dhe Kuvendit te Shqiperise si dhe pezullimin e vendimit pėr ngritjen e komisionit hetimor.
    PD: Kushtetuesja nuk mund tė ndėrhyjė nė veprimtarinė e komisionit hetimor/Anėtari demokrat i Komisionit parlamentar tė Ligjeve, Dashamir Sula, deklaroi dje se Gjykata Kushtetuese nuk mund tė ndėrhyjė dot nė veprimtarinė e komisionit hetimor “Sollaku 2”, pėr sa kohė qė nuk ka dalė raporti pėrfundimtar nga ana e kėtij komisoni, dhe pėr sa kohė qė ky raport nuk ėshtė miratuar nga Kuvendi i Shqipėrisė. “Gjykoj se ėshtė e drejtė e kryeprokurorit qė tė bėjė njė ankesė nė Gjykatėn Kushtetuese, por kjo
    Gjykatė ėshtė shprehur njėherė pėrsa i pėrket komisionit hetimor dhe ajo nuk e konsideron ilegjitime ngritjen e kėtij komisioni. Gjykata Kushtetuese nuk mund tė pengojė ngritjen e kėtij komisioni, pasi kjo pėrcaktohet me ligj si nė Kushtetutė, ashtu edhe nė rregulloren e Kuvendit. Kjo kėrkesė nuk ėshtė ilegjitime nė formė dhe nė pėrmbajtje, pasi ky ėshtė njė komision i ngritur rishtaz dhe nuk ėshtė i njėjti objekt siē pretendohet”- deklaroi ai. Ndėrkohė, deputeti i PD-sė sqaroi se komisioni hetimor nuk ka hyrė nė ēėshtje konkrete, pasi Prokurori i Pėrgjithshėm po gjykohet pėr kompetencat e tij dhe pėr shkeljen e ligjit nga ana e tij. “Parlamentit i lejohet tė ngrejė njė komision hetimor dhe kjo ėshtė brenda kornizės kushtetuese, pasi parlamenti mund tė gjykojė nėse Prokurori i Pėrgjithshėm ka realizuar detyrat funksionale qė i pėrcakton ligji pėr organizimim dhe funksionimin e prokurorisė. Vetėm pasi tė ketė njė vendim nga ana e parlamentit pėr kėtė ēėshtje, kryeprokurori ka tė drejtė tė ankimojė nė Gjykatėn Kushtetuese, por jo nė momentin qė komisioni hetimor ende po vazhdon punėn”- pėrfundoi Sula. Ndėrkaq deputeti socialist Petro Koēi dhe ai i PBDNJ-sė, Spiro Peēi, e kanė legjitmuar veprimin e Kryeprokurorit. Sipas Koēit ėshtė i justifikuar pėrdorimi i ēdo mjeti ligjor dhe Kushtetues nga ana e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, pėr sa i pėrket komisionit hetimor parlamentar. “Kjo kėrkesė ėshtė krejtėsisht e justifikuar, pasi nė momentin kur kryeprokurori e gjykon hetimin parlamentar si antikushtetues, ėshtė normale dhe e drejta e tij legjitime qė t'i drejtohet Gjykatės Kushtetuese” - theksoi ai. Ndėrkaq edhe deputeti Peēi, deklaroi se ėshtė e drejtė e Prokurorit tė Pėrgjithshėm t'i drejtohet Gjykatės Kushtetuese atėherė kur vėren se ngritja apo veprimtaria e komisionit hetimor 'Sollaku 2' ėshtė antikushtetuese. Duke komentuar kėrkesėn e kryeprokurorit drejtuar sot Gjykatės Kushtetuese, i cili kėrkon zgjidhjen e mosmarrėveshjes sė kompetencave ndėrmjet Prokurorisė sė Republikės dhe Kuvendit tė Shqipėrisė dhe pezullimin e vendimit nr. 135, datė 25.10.2007 tė Kuvendit, Peēi u shpreh se kjo ėshtė e drejtė e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, por edhe e
    ēdo personi, i cili gjykon se ndaj tij ėshtė ndėrmarrė njė veprim antikushtetues.

  2. #72
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Sollaku, betejė nė Kushtetuese

    Kryeprokurori kėrkon bllokimin e komisionit hetimor: Na ndani kompetencat

    Kryeprokurori Theodhori Sollaku i dėrgoi dje njė kėrkesė Gjykatės Kushtetuese, pėr zgjidhjen e mosmarrėveshjes sė kompetencave ndėrmjet Prokurorisė sė Republikės dhe Kuvendit tė Shqipėrisė. Nė kėrkesėn e tij, Sollaku deklaron se kuvendi ka ngritur komision tė njėjtė me atė qė Gjykata Kushtetuese e shpalli vite mė parė si tė paligjshėm. "Kėrkesa pėr hetimin tim shkel kushtetutėn nė dhe nė pėrmbajtje" thuhet nė kėrkesėn e Sollakut. Sipas tij, ėshtė sfidė ndaj ēdo logjike dhe morali, juridik, shoqėror dhe politik, tek lexon Kėrkesėn e "re" tė 28 deputetėve qė i drejtohen Kryetares sė Kuvendit duke cituar qė nė fillim "faktet dhe argumentet" e vendimit tė vjetėr, si tė mos kishte ndodhur asgjė. Kuvendi, sipas Sollakut, liston njė sėrė shkelje tė "rėnda" si mosveprimin pėr ndjekjen penale ndaj zyrtarėve tė denoncuar, dėshtim flagrant lidhur me marrėdhėniet juridiksionale me autoritetet e huaja etj. Ndėrsa Sollaku, nė kėrkesėn e drejtuar Gjykatės Kushtetuese, thotė se: "Veprimtaria e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, qė nga vendimi i Kuvendit pėr propozimin e shkarkimit tė tij deri mė sot, nuk ka reflektuar asnjė nga shqetėsimet e Kuvendit tė Republikės sė Shqipėrisė lidhur me konkluzionet e hetimit parlamentar dhe pėr pasojė nuk ka sjellė asnjė modifikim tė pozicionit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm nė raport me shkeljet e kryera prej tij nė ushtrimin e funksioneve zyrtare". Kryeprokurori vijon mė tej se "nė kėto kushte, jam i detyruar, sėrish, qė sė pėrfaqėsues i Prokurorisė sė shtetit, ti drejtohem Gjykatės Kushtetuese, pėr tė ndaluar kėtė veprimtari qė shkon ndesh me rregullimet kushtetuese dhe qė synon pėrfshirjen e Kuvendit nė kompetencat qė Kushtetuta dhe ligji i kanė dhėnė institucionit qė drejtoj". Nė kėrkesė, sollaku e ka cilėsuar sulmin ndaj institucionit qė drejton si "dhunim i sferės sonė tė pushtetit", ndėrsa ka sqaruar se legjitimimi i Prokurorit tė Pėrgjithshėm pėrpara Gjykatės Kushtetuese, ka njė precedent. "Kėrkesa e ‘re‘ e njė grupi prej 28 deputetėsh (realisht janė 29 firmėtarė), shkel Kushtetutėn jo vetėm nė pėrmbajtje, por edhe nė formė" citon Sollaku. Sipas tij, njė e katėrta e 140 deputetėve ėshtė 35 dhe jo 28 apo 29. "Koshient pėr mos legjitimimin pėr tė kėrkuar antikushtetueshmėrinė e kėtij akti pėrmes kontrollit abstrakt, e sjell nė vėmendjen tuaj kėtė ves tė tij, tė nderuar Gjyqtarė, jo thjesht pėr tė treguar se sa e nxituar dhe e keqargumentuar ėshtė kjo kėrkesė ‘e re‘, por mbi tė gjitha, se sa arrogante ėshtė ajo nė pakujdesinė e vet" thotė kryeprokurori, duke vijuar se kėrkesa e fundit ėshtė po ajo e para, veēse kėtė herė, e thėnė me fjalė tė tjera. Duke komentuar ngritjen e komisionit dhe hetimin e tij nga disa deputetė tė mazhorancės, kryeprokurori ka shtruar disa pyetje gjyqtarėve tė Gjykatės Kushtetuese. "Si do tė arrijnė pas kėsaj procedure gjysmake tė argumentojnė shkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, pėrveēse duke dalė nė konkluzione, qė duan apo nuk duan, nuk mund tė jenė gjė tjetėr por ‘vlerėsime tė vendimeve tė prokurorėve‘, gjė qė ata nuk mund tė bėjnė, veēse nė shkelje tė Kushtetutės?!". Sollaku thotė se sikundėr po duket, nga dėshira "e mirė" pėr ti dhėnė fund sa mė shpejt njė shoė, qė edhe ata vetė e dinė mirė se ėshtė qesharak.
    Sui generis

  3. #73
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Raporti per shkarkimin e Sollakut, reagojne PSD dhe PBDNJ

    Ne raportin e hartuar nga deputetet e mazhorances, ne mungese te atyre te opozites, kerkohet qe Kuvendi te nise procedurat per shkarkimin e kryeprokurorit

    Ora 13:20 Kane qene te menjehershme reagimet pas miratimit te raportit nga komisioni hetimor per shkarkimin e kryeprokurorit. Kreu I Partise Social Demokrate Skender Gjinushi tha se “per PSD firma e presidentit per shkarkimin e Sollakut eshte marre qe ne korrik kur Bamir Topi u zgjodh ne ate post”. Gjinushi tha me tej se mazhoranca me raportin e hartuar per kryeprokurorin i eshte kundervene nismes se presidentit per reformen ne drejtesi. Gjinushi tha gjithashtu se ka ardhur koha per protesta popullore duke deklaruar gjithashtu se opozita do ti mbeshtese ato.
    Nga ana tjeter PBDNJ ka paralajmeruar se do abstenoje raportin per shkarkimin e Sollakut qe mazhoranca do te paraqese ne Kuvend. Kreu i kesaj partie, Vangjel Dule, deklaroi se ligjvenesit jane ne Kuvend per te bere ligje dhe jo hetime dhe per kete arsye deputetet e kesaj partie do te abstenojne per shkarkimin e Sollakut.


    Ora 10: 40 Komisioni hetimor parlamentar “Sollaku 2” ka miratuar sot raportin perfundimtar per punen e kryeprokurorit. Edhe pse afati i punes per komisionin eshte nje muaj, ai ka arritur per pak dite te perfundoje hetimin dhe mbledhjen e fakteve per veprimtarine e kreut te akuzes.
    Ne raportin qe pritet t'i kaloje Kuvendit, por dhe vete Prokurorit te Pergjithshem, shkruhet se kreu i organit te akuzes ka shkelur ligjin. Ne vijim te raportit, kerkohet qe Kuvendi te nise procedurat per shkarkimin e tij. Nderkaq edhe sot anetaret e opozites nuk ishin te pranishem ne mbledhjen e komisionit hetimor.
    Nga ana tjeter kreu i organit te akuzes Theodhori Sollaku permes nje letre te derguar dje ne Gjykaten Kushtetuese ka kerkuar shfuqizimin e vendit te Kuvendit per ngritjen e komisionit hetimor ndaj tij si dhe zgjidhjen e mosmarreveshjeve mes Kuvendit dhe organit te Prokurorise.
    Sui generis

  4. #74
    i/e larguar Maska e GL_Branch
    Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime
    1,592
    Iku edhe Dhori me gjithe Nezen e Vishen! S`ke ci thua pune e bukur fort u mblodhen 6 deputete te PD-se pam pam pam me goditje te perqendruar per nje jave mbaruan pune as e degjuan fare Sollakun ca kishte per te thene ore po hic!

    Po Luli? Cben valle? Berisha a i mbaroi xhirot neper bote? Po korrupsioni Durres Kukes nuk ka nevoje te hetohet!

    Kryeprokurori nuk ka nevoje te merret me punen e tij se prokurori, gjykate, presidence, qeveri jemi ne te pagabueshmit!

    Epo ato pune i di Partia!

    He me te lumte o njeriu me top! Po neser kush e ka rradhen!

    Ne te gjithe!

    Kur presidenti zgjidhet me korrupsion, kur prokurori shkarkohet sapo kerkon heqjen e mandatit te nje ministri ne rastin me te mire te korruptuar kur kryeministri i sotem eshte po ai person qe kryesonte vendin ne 96 dhe 97en ne kulmin e piramidave e vazhdon sot te mbreteroje kur inflacioni ka kapur majat e vetevrasjet realizojne e tejkalojne planin dhe te cmendurit enden rrugeve e ska nje institut per ti futur (ose asnjeri se can koken per ti cuar atje ku duhet) kur papunesia nuk dihet as sa eshte realisht, kur indeksohen vetem rrogat e policeve dhe ministrave se per te tjeret as dihet c`behet, kur te vetmit qe interesohen per keto gjera, ata qe punojne e mbajne ne kembe shtetin shqiptar jane emigrantet leket e te cileve vene per rroga policesh, rrugen e florinjte dhe qerate e hoteleve ne bregdet prone e matrapazeve te pronave dhe klanit qeverises d.m.th se kete vend e ka marre lumi!

    Po kredite per shtepite e cifteve te reja kush do ti paguaje ne pallatet e reja gjysme bosh! Po punetoret e fabrikave te kepuceve, fshataret qe skane mundur te emigrojne me se do te rrojne! Po pensionistet, mesuesit ?
    Me 16000-22000 leke ne muaj = me 10 kile djathe te Konadit ku e blen Lulzimi djathin se djathi shqiptar vjen ere te keqe!

    Po minatoret ata qe vdesin per nje cope buke! E thjeshte i mbyllim minierat!
    Po te rinjte qe tani jane te gjithe studente ku do punesohen neser! S`dihet!
    Pastaj ky eshte kapitalizmi baby qeveria s`merret me keto gjera merret me prokurorin me Bechtelin me studentet e Harvardit me ceshtjen e pronave me shitjen e pasurive shteterore me mbledhjen e takses se sheshte tek rrogat e ulta se te ardhurat e larta s`taksohen dot!

    Ty qe punon kush te mbron, ku e ke kontraten e punes e detyrueshme per cdo te punesuar qe te te siguroje se neser pasneser nuk do ngelesh pa pune e s`do marresh rruget neper bote per tu dhene buke femijeve! S`dihet! Po ligjin per mospirjen e duhanit kush e shikon ne funksionon apo jo, ate per mbrojtjen e pyjeve ku prokuroria fut brenda pyjoret e merr vesh se pyjet priten me lejen e nje ministrie te drejtuar nga ai qe shpiku Xhuvelizmin si sistem qeverisjeje me vota te shitura!

    Ky nuk mund te quhet shtet ky eshte sistemi mafiozo-fashist i vjedhjes se nje populli!

  5. #75
    i/e regjistruar Maska e Barlet23
    Anėtarėsuar
    31-10-2005
    Vendndodhja
    ke Ura Tabakve
    Postime
    214
    Sollaku duhet te ishte heq qe ne fillim por ja qe sishin mundesite se kishit Shrekun ne karrige!! tani qe kane kaluar 2 vjet keni fillu tja harroni bemat sollakut.
    Nejse me mire vone se sa kurre!!
    Sa per rrugen durres mos flisni fare sepse kur te mbaroj do ndjeheni krenar qe vendi jone ka nje rruge te tille. Te pakten eshte bere nje investim i madh per nje ure lidhse midis nesh edhe kosoves dhe jo si socialistet me Sollakun ne krye qe bene investime per krimin e organizuar.
    Deri te ky forum eshte futur klani Edvinist!!!!! me keto men hecni ju se perpara keni per te hec..
    hajde shnet e te mira

  6. #76
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826

    Flet Jozefina..

    RD

    --

    Intervista me Kryetaren e Parlamentit, Jozefina Topalli, dhėnė pėr emisionin "Pėrballė" tė gazetarit Lutfi Dervishi


    "Pėrse kundėrshtova me forcė emėrimin e Sollakut"

    - Kryeparlamentarja e parė femėr. Kjo ka qenė ambicia juaj pas zgjedhjeve tė 3 korrikut?

    Ju po mė kujtoni 3 korrikun 2005 qė unė dhe kolegėt e mi e kemi pėrjetuar me njė mėnyrė shumė intensive, me njė ndenjė aq tė fortė, qė besoj se do ta mbajmė pėr shumė kohė dhe njė ndenjė qė nuk i linte kurrė vend ambicieve tė caktuara. Ishte njė fitore pas 8 viteve tė njė opozite tė gjatė dhe tė vėshtirė, njė fitore qė pritej dhe me tė cilėn kishim vendosur shumė ėndrra dhe shumė besime.

    - A keni njė model nė punėn tuaj si kryeparlamentare?

    Unė sigurisht qė ndjek me shumė interes politikanė tė ndryshėm nė botė. I ndjek me vėmendje tė veēantė gratė nė politikė dhe raportin e pushtetit dhe tė gruas. Arena ndėrkombėtare dhe natyrisht dhe unė brenda... ka njė dimension tjetėr gruaja dhe pushteti, sidomos sot nė arenėn ndėrkombėtare. Po unė besoj se nė sjelljen estetike kam qenė vetvetja. Nė thelb besoj se kam ruajtur njė lidhje tė fortė shpirtėrore me ambientin ku jam rritur, me njerėzit, miqtė e familjes sime, ata qė kanė ndikuar mė shumė nė formimin tim, njerėz tė cilėt kanė pėrballuar shumė sfida nė jetėn e tyre, kanė qenė edhe pjesėmarrės nė politikė, kanė rendur pas disa vlerave dhe disa besimeve, kanė sakrifikuar dhe kanė paguar shumė pėr kėtė dhe nuk janė pėrmendur asnjėherė.

    - Pėrmenden disa femra nė politikė. Mund tė pėrmend disa emra: Hillary Klinton, Angela Merkel, Presidentja e sapozgjedhur e Argjentinės, Kristina Kishner, kthimi i ish-Kryeministres sė Pakistanit, Benazir Butto. Presidentja e Kilit, Bashlet, Presidentja e Irlandės, MCALEESSE, Presidentja e Indisė, Patil. Presidentja e Filipineve, Gloria Arrojo, apo Ellen Jonson Sirleaf, Presidentja e Liberisė. Si e pėrcillni kėtė trend botėror pėr kapjen e majave tė pushtetit nga gratė? Po kthehemi vallė nė matriarkat?

    Jo, ėshtė diēka e jashtėzakonshme, qė e ka sjellė koha. Janė gra tė forta, me njė karrierė tė fortė politike, me njė karrierė tė merituar, tė cilat edhe kanė rrezikuar. Ju pėrmend dhe unė, po kam vetėm njėrin prej emrave qė ju pėrmendėt, Benazir Butto. Ka qenė kryeministre dhe ėshtė kthyer nė Pakistan, duke e ditur rrezikun qė kanoset edhe pėr jetėn e saj. Ėshtė diēka e jashtėzakonshme fushata e Hillary Klinton. Besoj se Angela Merkel konsiderohet nė vendin e saj dhe nė Europė, dhe pėrpėtej, ndoshta duke marrė edhe statusin e njė "rock star"-i. Ėshtė njė fazė e re besoj pėr kthyerjen nė mėnyrė shumė tė fuqishme, shumė tė fortė, tė grave nė politikė dhe kjo ėshtė diēka e jashtėzakonshme jo vetėm pėr faktin se zvogėlon njė deficit demokratik qė ka ekzistuar gjatė viteve qė kemi lėnė pas, por qė flet pėr njė tė ardhme, ku shumė gra tė tjera shohin modele tek tė kėto gra dhe kanė tė gjitha arsyet pėr t'i ndjekur dhe pėr tė shkuar pas kėtyre modeleve.

    - Nėqoftėse do tė ishit votuese amerikane do tė votonit pėr Hillary Klinton?

    Si Jozefinė, patjetėr!

    - Thoni se keni njė pozicion tė vėshtirė. Cili ka qenė momenti mė i vėshtirė i juaji nė drejtimin e Kuvendit?

    Unė i kapėrcej dhe nuk dua qė t'i kujtoj momentet jo tė kėndshme, por ajo qė nuk mė ikėn lehtė sigurisht qė ėshtė dhuna nė parlament nė korrik tė 2006-ės, pėr faktin se isha e ndėrgjegjshme qė krijonte njė imazh shumė tė keq tė politikės, tė shoqėrisė, tė vendit, tė Kuvendit nė sytė e tė tjerėve. Kjo mė ka krijuar dhimbje nė parlament.

    - Ēfarė ka ndryshuar tek ju nė mėnyrėn se si menaxhoni drejtimin e Kuvendit pas mocionit tė paraqitur nga opozita? Janė bėrė dy mocione nė adresėn tuaj. Futen kėto nė momentet mė tė vėshtira tuajat?

    Jo, jo, jo. Unė besoj se nuk ka ndryshuar ndonjė gjė. Unė vazhdoj tė punoj me axhendėn e kryetares sė Kuvendit, pėr ta ēuar pėrpara kėtė axhendė. Besoj se ka patur efektin e kundėrt, atė pėr tė cilėn ata synuan dhe kam shumė gjėra tė tjera pėrpara me tė cilat duhet tė punoj, shumė projekte dhe shumė sfida nė detyrėn e kryetares sė parlamentit pėr tė ēuar pėrpara. Natyrisht jam mė e kėnaqur, kam raporte shumė mė tė pėrmirėsuara me personalitete edhe tė opozitės. Unė vazhdoj tė mendoj njėsoj siē u kisha thėnė nė fjalimin e parė, pavarėsisht se ndonjėherė mund tė jem keqkuptuar qė tė bėjė avokaten nė kuptimin e asaj qė tė mbrojė ēdo kėrkesė racionale qė vjen nga opozita, natyrisht jo pėr llogari politike tė plotėsoj kapriēot e njerėzve, kapriēot e njėrit dhe tė tjetrit, dhe nė fakt klima nė parlament, kohėt e fundit, ka qenė mė normale. Sot, pėr shembull, kemi kaluar njė ligj nė tė cilin kishte njė ndėrhyrje nga njė deputet qė nuk binte dakord me disa pjesė tė njė ligji dhe vėrejtjet e tij ishin tė drejta. Dhe personalisht, unė ndėrhyra pėr ta mbėshtetur. Nėse ne mendojmė pėr tė pėrmirėsuar diēka dhe vėrejtja vjen nga kundėrshtari, kjo ėshtė diēka shumė e mirė. Le tė marrim pėrpara dhe tė ecim nė pėrmirėsimin e kėtij projektligji tė njė standardi tė ri.

    - Ju ka drejtuar njeri pyetjen pse flisni gegnisht apo mė mirė shkodranisht nė Parlament?

    Unė pėrpiqem tė flas me gjuhėn letrare, por unė nuk shkėputem nga ajo qė ėshtė origjina ime dhe nga ambienti ku jam rritur, ku kam bėrė shkollėn, ku kam punuar.

    - Flitet se keni njė rol tė rėndėsishėm nė krijimin e kabinetit "Berisha 1", "Berisha 2"?

    Jo. Krijimi i kabinetit ėshtė absolutisht prerogativė e kryeministrit. Kur kryeministri e gjykon pėr t'u konsultuar me drejtuesit e tjerė tė partisė, natyrisht mblidhemi, diskutojmė dhe secili pėrpiqet tė kontribuojė qė tė bėjmė zgjedhjen mė tė mirė, por ėshtė e drejtė e kryeministrit, megjithėse ai konsultohet.

    - Nėqoftėse i referohemi njė teme qė tashmė ėshtė nė diskursin politik prej dy vjetėsh, prokurori. Jeni e para dhe e vetmja nga Grupi i PD-sė qė keni kundėrshtuar nė atė kohė emėrimin e Sollakut si Prokuror i Pėrgjithshėm? Kjo ēėshtje ėshtė rikthyer sot, megjithėse ju keni thėnė se nuk ka asnjė lloj lidhje emri me reformėn nė drejtėsi. Cili do tė jetė roli juaj nė zgjedhjen e prokurorit tė ri?

    Ėshtė e vėrtetė qė kam kundėrshtuar me forcė qė nė emėrimin e Dhori Sollakut, nė prill, atė ēfarė unė dija pėr CV-nė dhe atė ēfarė pėrfaqėsonte. Nė atė periudhė kujtoj qė unė kurrė nuk krijova bindjen qė institucioni i Prokurorit tė Pėrgjithshėm mund t'i besohej Dhori Sollakut dhe nuk kam gabuar. Sot mendoj tė njėjtėn gjė, qė reforma nė drejtėsi pėrsėri s'ka asnjė lidhje me emrin Dhori Sollaku. Ai emėr ėshtė i rrėzuar njė vit mė pėrpara nė parlament, pavarėsisht se si u pėrpoqėn qė ta mbajnė. Pėr ne ėshtė prioritare qė tė mendojmė dhe tė mos shkojmė nė pėrsėritje tė tjera tė njė emri tjetėr, qė tė fillojmė edhe njėherė procedurėn e shkarkimit, sepse parlamenti ka gjėra shumė mė tė rėndėsishme pėr tė shkuar pėrpara, sa nuk ka pse harxhon aq shumė energji qė tė merret me Dhori Sollakun. Mendoj se e rėndėsishme ėshtė tė bėjmė, tė ndėrtojmė legjislacion dhe kushtetutė, po tė jetė e nevojshme pėr tė ndėrtuar njė sistem tė Prokurorisė sė Pėrgjithshme ku tė vendosim rregulla, qė cilido, qoftė emri qė do tė vendoset nė krye tė kėtij institucioni, tė ketė kufizime pėrmes ligjit dhe ku s'mund kurrė tė abuzojė apo tė mos veprojė duke shfrytėzuar hapėsirėn qė i lė ligji pėrkatės. Kėshtu qė unė edhe sot nė parlament u kam bėrė ftesė deputetėve tė ndryshėm, atyre qė kanė qenė ministra tė Drejtėsisė nga opozita, qė i njohin mirė se cilat janė pikat e dobta tė kėtij sistemi. Kemi njė vendim tė Konferencės sė Kryetarėve pėr ngritjen e kėtij komisioni. Dhori ėshtė i ikur, ėshtė i kaluar, ėshtė histori e tė kaluarės tashmė. Pėr mua nuk ėshtė prioritare emėrimi.

    - Jeni shprehur ēėshtja "Sollaku" ėshtė njė kapitull i mbyllur me largimin nga Presidenca tė Alfred Moisiut?

    Absolutisht po!

    - Me ish-presidentin keni qenė jo vetem nė njė konflikt politik, por edhe institucional. Nuk keni marrė pjesė kur ka dekretuar ministrat e kabinetit "Berisha 2". Ka qenė njė qėndrim i lidhur me deklaratėn se Presidenti Moisiu ka shkelur sovranitetin e Kuvendit, apo qėndrimi juaj personal?

    Absolutisht po! Me tė dyja kėmbėt e ka shkelur dhe jo njė herė, disa herė. Nganjėherė nė mėnyrė shumė banale. Nuk diti, nuk pranoj, nuk deshi kurrė tė pranonte se ne jemi njė republikė parlamentare, me njė demokraci funksionale, pavarėsisht nga defektet qė kemi pėr shkak tė moshės sė re.

    - Tjetėr risi nė drejtimin tuaj tė parlamentit ka qenė diplomacia parlamentare, ku jeni angazhuar shumė. Mė shumė se 13 vende kanė nėnshkruar MSA-nė. Roli juaj ka qenė aktiv. A ka dublim nisma juaj me Ministrinė e Jashtme, apo Ministrinė e Integrimit?

    Do tė pėrsėris diēka qė unė e kam pėrcjell kur kam patur takim me ambasadorėt tanė dhe ambasadorė tė huaj. Diplomacia nė vetvete, nė shekuj, ka lindur nga republika dhe nga senati...?

    - Zonja Topalli, kėto qė ju thatė, janė arritje tė Shqipėrisė tė pamohueshme dhe normalisht tė pėrshėndetura edhe nga faktori ndėrkombėtar. Megjithatė, edhe mesazhi i zotit Barroso edhe mesazhi qė vjen nga vendet e tjera partnere nė Shqipėri theksojnė dy gjėra: reforma zgjedhore dhe reforma nė drejtėsi. Nė njė mesazh nė tetor tė vitit 2005, Rene van der Linden thoshte duhet t'i jepet fund votimit strategjik, ėshtė njė detyrė primare e parlamentit pėr tė operuar me ligje, me reformat. Pse kemi mbetur peng i kėtyre dy reformave qė gjithnjė e mė tepėr po vijnė dhe po shtrohen nė tavolinėn e politikės pėr zgjidhje?

    Sigurisht, mbasi ecėn nė njė fushė tė caktuar, nė dy, tre, kėrkohet fusha e radhės dhe unė besoj se ata kanė identifikuar problemin mė delikat qė ne kemi si shtet. Ajo qė duhet tė ishte shtylla mbajtėse e shtetit shqiptar, institucioni mė i fuqishėm, drejtėsia, pėr tė vėnė drejtėsi, ka probleme reale dhe ndaj dhe kėrkohet. Nuk mė duket se ne jemi tė bllokuar. Po tė vendosim arsyen nė mes, unė jam optimiste se ne do ta arrijmė kėtė, dhe jo larg. Sot kam pasur njė takim me ministren e Jashtme tė Hungarisė, njė grua qė ėshtė shumė e zonja, qė ka njė personalitet shumė tė lartė dhe ka njė ndikim shumė tė madh nė qeverinė hungareze, qė ėshtė njė qeveri social-demokrate..., pėr tė cilėt kam dėgjuar edhe nga e majta qė kanė shkuar pėr tė pėrgatitur programet, por nuk e di se sa kanė marrė apo jo. Ajo u tregua shumė e gatshme pėr tė na mbėshtetur edhe nė Ligjin "Pėr prokurorinė e pėrgjithshme", nė strukturėn qė tė jetė funksionale, por edhe nė fusha tė tjera tė drejtėsisė. Konferenca e Kryetarėve ka marrė njė vendim pėr ngritjen e kėtij komisioni dhe unė, me sa njoh, me sa lidhje kam, sa kontakte kam, me sa kam biseduar vetė, me tė gjithė kėta, me pjesėn mė tė madhe tė deputetėve tė opozitės, besoj se shumė shpejt do tė jemi konkretė pėr tė ecur pėrpara nė kėtė reformė. Por qė do tė jetė njė proces i gjatė, qė vazhdon, nuk ndalet.

    - Pėrsa i takon reformės zgjedhore, shikuesit duan tė dinė kur do tė mbyllet kjo dosje. Kur do tė bėhet kjo detyrė shtėpie nė Shqipėri, ēėshtja e reformės zgjedhore, qė tė mos quhet mė pjesė e debatit apo pjesė e axhendės sė parlamentit?

    Unė besoj se diskutimi i sistemit elektoral ka pėr tė qenė pjesė e pėrheshme, siē ndodh nė ēdo vend tjetėr. Ndodh nė Francė, Gjermani, Itali, qė janė demokracira tė vjetra, me njė traditė aq tė gjerė e tė pasur. Problemet tona janė ID-ja, regjistri dhe tactical vote. Kėto po, kėto do tė zgjidhen deri para 6 muajve para zgjedhjeve tė ardhshme parlamentare. Kėto janė standarde, detyra....

    - Nė fundin e vitit 2008, qė ka qenė edhe njė premtim i Partisė Demokratike nė fushatė?

    ID-ja ėshtė detyrė, ne do ta bėjmė. Regjistri ėshtė detyrim. Tactical vote, me njė ndryshim tė vogėl, ka pėr t'u hequr dhe besoj se kėtu kemi konsensusin e tė gjitha partive.

    - Kanė mbetur mė pak se 40 ditė nga data 10 dhjetor. Ēfarė mendoni se mund tė bėjė mė shumė Kuvendi i Shqipėrisė pėr Kosovėn?

    Unė mendoj se ēdo orė dhe ēdo ditė, ne tė gjithė sė bashku mund dhe duhet tė punojmė. Ėshtė e rėndėsishme tė shkohet nė ēdo parlament, pėr tė folur me ēdo parlamentar, tė shkohet nė ēdo komision dhe tė flitet. Unė kam bėrė hiring tė panumėrta nė ēdo parlament europian dhe jo vetėm. Nė Kanada ishte e rėndėsishme qė tė flisja. Ėshtė e rėndėsishme qė tė jemi kudo tė pranishėm. Ishte e rėndėsishme vizita qė kryeministri bėri nė Egjipt dhe kėrkesa qė nė rast se shkohet me variantin B, sa e rėndėsishme ėshtė qė numri i vendeve tė Konferencės Islamike tė na mbėshtesė pėr pavarėsinė e Kosovės. Ėshtė e rėndėsishme qė secili prej nesh tė kontribuojė, sado minimalisht, me ndikimin e tij. Unė besoj se ēdo orė dhe ēdo ditė ėshtė pėr t'u shfrytėzuar.


    ....

  7. #77
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Sollaku, shkarkim pėr 7 ditė

    Pas pesė mbledhjeve brenda javės, komisioni hetimor mbyll raportin. Tė hėnėn, 5 orė debat nė Kuvend pėr largimin e Kryeprokurorit

    Kanė mjaftuar vetėm 7 ditė dhe 5 mbledhje qė komisioni hetimor pėr shkarkimin e Sollakut tė hartojė njė raport me mė shumė se 40 faqe, ku evidentohen sipas mazhorancės shkeljet e kreut tė akuzės. Ashtu siē ishte deklaruar edhe mė parė dje, kryetari i komisionit, Ferdinant Xhaferri, para mediave dhe pesė anėtarėve tė komisionit ka lexuar raportin e plotė, i cili, sipas tij, bazohet nė argumente dhe brenda tij pėrmban fakte, tė cilat i tregojnė fare qartė abuzimet e Prokurorit tė Pėrgjithshėm gjatė vitit 2006 tė ushtrimit tė detyrės sė tij si numri njė i institucionit tė prokurorisė. Kuvendi ka shėnuar dje njė rekord tė ri pėr komisionet parlamentare, duke shėnuar nė historinė e tij komisionin hetimor mė jetėshkurtėr, por qė ndryshe nga komisionet e tjera, qė mbeten thjesht nė kuadrin e publikimit tė raporteve nė Kuvend, ky shoqėrohet me masėn pėr shkarkimit tė kryeprokurorit. Duke treguar devotshmėrinė e mazhorancės, Xhaferri pa pėrtuar ka lexuar tė 40 faqet e raportit, tė cilat herė pas here janė shoqėruar edhe me mungesėn e vėmendjes sė gazetarėve, por jo tė anėtarėve tė komisionit, tė cilėt e kanė ndjekur rresht pėr rresht kryetarin e komisionit, duke kthyer ēdo faqe pas mbarimit tė leximit. Sipas kryetarit tė komisionit hetimor, nė pėrfundim tė kėtyre hetimeve, komisioni, pasi ka analizuar provat e mbledhura, faktet dhe rrethanat, ka arritur nė konkluzionin se Prokurori i Pėrgjithshėm, me anė tė veprimeve dhe mosveprimeve tė tij tė kryera nė shkelje tė rėndė tė ligjit procedural, neneve 494 e vijues tė Kodit tė Procedurės Penale, nenit 6 tė Konventės sė Ekstradimit, nenit 27 tė Konventės mbi Transferimin e Procedimeve Penale dhe nenit 116 tė Kushtetutės sė Shqipėrisė ka sjellė si pasojė mosekzekutimin e jo mė pak se 210 urdhėrarresteve ndėrkombėtare, tė lėshuara nga autoritetet e huaja pėr shtetasit shqiptarė, lėnien e lirė tė kėtyre personave me rrezikshmėri tė theksuar shoqėrore dhe ka krijuar njė klimė tė madhe mosbesimi tek autoritetet e huaja. Sipas raportit, "shkelja e rėndė e ligjit pėrbėn pėrgjegjės kryesor Prokurorin e Pėrgjithshėm jo vetėm si personin pėrgjegjės pėr marrėdhėniet me tė tretėt (neni 8 i ligjit "Pėr organizimin dhe funksionimin e Prokurorisė nė Republikėn e Shqipėrisė" i pėrditėsuar), por edhe si personi i vetėm pėrgjegjės pėr funksionimin e organit tė Prokurorisė nė Republikėn e Shqipėrisė (neni 3 i ligjit tė sipėrpėrmendur)". Mė tej, nė raport theksohet se "shkelja e rėndė e ligjit, e shoqėruar me pasoja tė rėnda, tė vazhdueshme dhe tė pariparueshme pėr vendin, shoqėrinė dhe marrėdhėniet me shtetet e tjera, cilėsohet prej kėtij komisioni si shumė serioze. Kėto shkelje, tė analizuara dhe me qėndrimin subjektiv qė ka mbajtur dhe mban Prokurori i Pėrgjithshėm, cilėsohen prej kėtij komisioni si shkelje tė rėnda nė kuptimin kushtetues tė tyre dhe si tė tilla, nė kuptim tė nenit 149 tė Kushtetutės, duhet tė sjellin patjetėr shkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm tė Republikės". Sipas tij, "raporti i Ministrisė sė Drejtėsisė pėr lirimin e disa tė dėnuarve, dėshmojnė se nė sistemin e prokurorisė ėshtė instaluar njė fenomen korruptiv. Ministri i Drejtėsisė ka vėnė nė dijeni pėr njė fenomen tė tillė Prokurorin e Pėrgjithshėm qė nė datė 11.04.2007, por Prokurori i Pėrgjithshėm nuk ka lėvizur nga vendi". Nė raport theksohet se ėshtė detyrė themelore e Prokurorit tė Pėrgjithshėm qė tė luftojė korrupsionin para sė gjithash nė radhėt e prokurorėve tė cilėt drejton. Ėshtė pėrgjegjėsi direkte e Prokurorit tė Pėrgjithshėm qė tė kontrollojė sistemin e prokurorisė, si strukturė e centralizuar dhe ėshtė pėrgjegjėsi e tij si drejtues i kėsaj strukture. "Nga analiza e statistikave dhe informacioni i pėrcjellė vihet re njė mungesė e theksuar profesionalizmi nga ana e Prokurorit tė Pėrgjithshėm nė menaxhimin e kėtij institucioni pėr kontrollin e ecurisė sė politikės penale, politikės sė dėnimit dhe luftės ndaj krimit tė organizuar dhe korrupsionit, duke mos ushtruar kompetencat qė ka nė lidhje me shfuqizimin e urdhrave tė kundėrligjshėm tė vartėsve tė tij dhe ndėshkimin e prokurorėve, tė cilėt kanė shkelur ligjin", citohet raporti i komisionit hetimor.


    Tė hėnėn nė Kuvend, 5 orė debat pėr largimin e Theodhori Sollakut



    Pak orė pas leximit tė raportit pėrfundimtar, pėr shkarkimin e kryeprokurorit ėshtė mbledhur konferenca e kryetarėve. Pas paraqitjes sė projektbuxhetit nga ministri Bode, Kryetarja e Kuvendit, Topalli, ka propozuar qė nė seancėn e sė hėnės tė futet pėr diskutim dhe miratim raporti i hartuar nga komisioni hetimor pėr shkarkimin e Sollakut. Me shumicė votash dhe pa pėlqimin e opozitės, konferenca e kryetarėve ka kaluar pėr nė seancėn e sė hėnės, diskutimin dhe mė pas miratimin e raportit pėrfundimtar tė dalė nga komisioni hetimor pėr shkarkimin e kryeprokurorit. Ndryshe nga herėt e tjera, seanca e sė hėnės do tė nisė qė nė orėn 10.00 tė paradites. Nė konferencėn e kryetarėve mėsohet se ka pasur mjaft debate mes pėrfaqėsuesve tė opozitės dhe Kryetares sė Kuvendit. Pėrfaqėsuesit e opozitės kanė deklaruar se janė shkelur tė gjitha afatet kohore dhe rregullorja e Kuvendit, pasi brenda 7 ditėve dhe vetėm pėr 5 mbledhje komisioni ka pėrfunduar raportin. Gjithashtu, ata kanė kujtuar se kryeprokurorit i ėshtė mohuar e drejta pėr t‘u dėgjuar nė komision, ashtu siē e pėrcakton rregullorja. Por, deklaratat e opozitės duket se kanė rėnė nė vesh tė shurdhėr, pasi Kryetarja e Kuvendit i ka vėnė para njė fakti tė kryer dhe u ka kujtuar se krerėt e grupeve tė partive opozitare duhet tė depozitojnė emrat qė duan tė diskutojnė para votimit tė raportit pėrfundimtar nė Kuvend. Konferenca e kryetarėve ka vendosur qė nė seancėn e sė hėnės, pas miratimit tė procesverbalit, tė kalohet nė diskutimin e raportit pėr shkarkimin e kryeprokurorit dhe mė pas tė kryhet votimi. Gjithashtu, nė kėtė seancė ka tė drejtė qė tė dėgjohet edhe kryeprokurori Sollaku. Ky i fundit ende nuk ka konfirmuar nėse do tė jetė prezent me fjalėn e tij nė Kuvend apo jo. Por, sipas rregullores, kjo ėshtė hera e fundit ku ai ka tė drejtė tė flasė pėr tė pranuar apo kundėrshtuar akuzat e ngritura nga raporti hetimor i komisionit. Pas miratimit nė Kuvend tė raportit, ku duhen tė paktėn 71 vota, tė cilat mazhoranca i ka, raporti i kalon mė pas Presidentit tė Republikės, Bamir Topit, i cili duhet tė firmosė ose jo dekretin e shkarkimit. Por, duke analizuar zhvillimet e fundit politike dhe qėndrimet e Presidentit Topi, gjasat pėr tė mos dekretuar shkarkimin janė fare tė pakta. Topi ka deklaruar gjatė intervistave nėpėr media se i ka kėrkuar largim tė butė Sollakut, dorėheqjen, por ky i fundit nuk ka pranuar. Gjithashtu, ai ka bėrė publike edhe kriteret qė duhet tė plotėsojė kandidati i ri pėr kreun e akuzės. Deklarata kėto qė tė lėnė tė kuptosh qartė se "epoka e Sollakut" tashmė ka pėrfunduar dhe fundi i javės qė vjen do tė shėnojė dhe largimin e tij nga posti i kreut tė akuzės.
    Sui generis

  8. #78
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-10-2007
    Postime
    33
    Po "disenjatorja", c'mendim ka psur valle?

  9. #79
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-10-2004
    Postime
    238
    nje politikan-/ne qe thote ti fusim plumbin nuk ka vend ne politike te pakten ne nje politike me te vertete demokratike.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Ozzy : 04-11-2007 mė 05:40

  10. #80
    OPENMINDED Maska e land
    Anėtarėsuar
    12-12-2003
    Postime
    7,684
    Xhozefine..................bla bla bla bla bla bla ka 17 vjet qe i degjojme kto budalliqe........Xhozi nuk u lodhe te na mbushesh mendjen.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga land : 04-11-2007 mė 05:46
    UNE JAM TI-TI JE UNE



    E LA NOSTRA GIOIA CON NOI

Faqja 8 prej 11 FillimFillim ... 678910 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Kushtetuta e Kaēanikut, themelet e shtetit shqiptar nė Kosovė
    Nga SkyThinks nė forumin Kulturė demokratike
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 27-05-2016, 15:32
  2. Gjykata zbardh vendimin: SHIK-u vrau Remzi Hoxhėn si ‘agjent serb’
    Nga ex-x nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 384
    Postimi i Fundit: 26-09-2013, 08:45
  3. Gjilani
    Nga cod3r nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 12
    Postimi i Fundit: 10-05-2009, 13:18
  4. Moisiu: Nuk nėnshkruaj shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku
    Nga Antimafia nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 192
    Postimi i Fundit: 30-09-2007, 18:11
  5. Lexo: "Marrėveshja Kornizė" - Ohėr 2001
    Nga StormAngel nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 01-04-2007, 06:13

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •