Close
Faqja 9 prej 20 FillimFillim ... 789101119 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 161 deri 180 prej 391
    Citim Postuar mė parė nga Styx Lexo Postimin
    Une besoj te jete Aestrai = Hylli. Hidhi nje sy tek harta e pare.
    Ka mundesi. Si harte paraqet lumenjte me te medhenj. Do isha kurioz nese do gjeja dhe Sellen.

sipas Strabonit(nese e marrim te sakte() pershkrimi eshte ky: μετὰ δὲ τὸν Ῥιζονικὸν κόλπον Λίσσος ἐστὶ πόλις καὶ Ἀκρόλισσος καὶ Ἐπίδαμνος Κερκυραίων κτίσμα, ἡ νῦν Δυρράχιον ὁμωνύμως τῇ χερρονήσῳ λεγομένη ἐφ' ἧς ἵδρυται. εἶθ' ὁ Ἄψος ποταμὸς καὶ ὁ Ἄωος, ἐφ' ᾧ Ἀπολλωνία πόλις εὐνομωτάτη, κτίσμα Κορινθίων καὶ Κερκυραίων, τοῦ ποταμοῦ μὲν ἀπέχουσα σταδίους δέκα τῆς θαλάττης δὲ ἑξήκοντα. τὸν δ' Ἄωον Αἴαντα καλεῖ Ἑκαταῖος καί φησιν ἀπὸ τοῦ αὐτοῦ τόπου τοῦ περὶ Λάκμον, μᾶλλον δὲ τοῦ αὐτοῦ μυχοῦ, τόν τε Ἴναχον ῥεῖν εἰς Ἄργος πρὸς νότον καὶ τὸν Αἴαντα πρὸς ἑσπέραν καὶ πρὸς τὸν Ἀδρίαν. ἐν δὲ τῇ χώρᾳ τῶν Ἀπολλωνιατῶν καλεῖταί τι νυμφαῖον· πέτρα δ' ἐστὶ πῦρ ἀναδιδοῦσα, ὑπ' αὐτῇ δὲ κρῆναι ῥέουσι χλιαροῦ καὶ ἀσφάλτου, καιομένης, ὡς εἰκός, τῆς βώλου τῆς ἀσφαλτίτιδος· μέταλλον δ' αὐτῆς ἔστι πλησίον ἐπὶ λόφου· τὸ δὲ τμηθὲν ἐκπληροῦται πάλιν τῷ χρόνῳ, τῆς ἐγχωννυμένης εἰς τὰ ὀρύγματα γῆς μεταβαλλούσης εἰς ἄσφαλτον, ὥς φησι Ποσειδώνιος. λέγει δ' ἐκεῖνος καὶ τὴν ἀμπελῖτιν γῆν ἀσφαλτώδη τὴν ἐν Σελευκείᾳ τῇ Πιερίᾳ μεταλλευομένην ἄκος τῆς φθειριώσης ἀμπέλου· χρισθεῖσαν γὰρ μετ' ἐλαίου φθείρειν τὸ θηρίον πρὶν ἐπὶ τοὺς βλαστοὺς τῆς ῥίζης ἀναβῆναι· τοιαύτην δ' εὑρεθῆναι καὶ ἐν Ῥόδῳ πρυτανεύοντος αὐτοῦ, πλείονος δ' ἐλαίου δεῖσθαι. μετὰ δ' Ἀπολλωνίαν Βυλλιακὴ καὶ Ὠρικὸν καὶ τὸ ἐπίνειον αὐτοῦ ὁ Πάνορμος καὶ τὰ Κεραύνια ὄρη, ἡ ἀρχὴ τοῦ στόματος τοῦ Ἰονίου κόλπου καὶ τοῦ Ἀδρίου. After the Rhizonic Gulf comes the city of Lissus, {326} and Acrolissus, {327} and Epidamnus, {328} founded by the Corcyraeans, which is now called Dyrrachium, like the peninsula on which it is situated. Then comes the Apsus {329} River; and then the Aoüs, {330} on which is situated Apollonia, {331} an exceedingly well-governed city, founded by the Corinthians and the Corcyraeans, and ten stadia distant from the river and sixty from the sea. The Aoüs is called “Aeas “ {332} by Hecataeus, who says that both the Inachus and the Aeas flow from the same place, the region of Lacmus, {333} or rather from the same subterranean recess, the former towards the south into Argos and the latter towards the west and towards the Adrias. In the country of the Apolloniates is a place called Nymphaeum; it is a rock that gives forth fire; and beneath it flow springs of warm water and asphalt--probably because the clods of asphalt in the earth are burned by the fire. And near by, on a hill, is a mine of asphalt; and the part that is trenched is filled up again in the course of time, since, as Poseidonius says, the earth that is poured into the trenches changes to asphalt. He also speaks of the asphaltic vine-earth which is mined at the Pierian Seleuceia {334} as a cure for the infested vine; for, he says, if it is smeared on together with olive oil, it kills the insects {335} before they can mount the sprouts of the roots; {336} and, he adds, earth of this sort was also discovered in Rhodes when he was in office there as Prytanis, {337} but it required more olive oil. After Apollonia comes Bylliaca, {338} and Oricum {339} and its seaport Panormus, and the Ceraunian Mountains, where the mouth of the Ionian Gulf {340} and the Adrias begins.
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura  
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga dias10 : 04-07-2008 mė 20:01
    e verteta dhe e drejta jane miq me te mire se edhe vete Platoni, miku im

Restaurator Orbis Maska e Baptist
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Strabo eshte referenca ime e preferuar, por fatkeqesisht edhe e grekeve. Sic e ke vene ne pah , ne ate botim Strabo e ka "gabim" sepse vendos "Apsus" direkt mbi Aoos. Keshtu e vendos edhe akahemia jone dhe ajo greke.

Nje harte e nje autori tjeter te lashte po ashtu kishte dy ishuj. U ble per nje cmim marramendes 5 vjet me pare.
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    In the early church of Alexandria, the Greek word "LAOUS" was used sometimes in its inclusive sense meaning the Church of God, including clergymen, monks and laymen, and in other times in the limited sense meaning the laymen
    alone.

Ky eshte Apsus. Pra Apsus= Njerez te Zotit, prifterinj.

Citim nga Eratosteni: Qyteti ..Epidamni mbi gadishullin e quajtur Dyrrah. Pastaj vijne lumejt Dril dhe Lao. Prane tyre jane vendosur Kadmi dhe Harmonia. Gjithashtu quheshin Dyrrahenoi…"
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

Strabo eshte referenca ime e preferuar, por fatkeqesisht edhe e grekeve. Sic e ke vene ne pah , ne ate botim Strabo e ka "gabim" sepse vendos "Apsus" direkt mbi Aoos. Keshtu e vendos edhe akahemia jone dhe ajo greke.

Nje harte e nje autori tjeter te lashte po ashtu kishte dy ishuj. U ble per nje cmim marramendes 5 vjet me pare.
    ok ja ku eshte Pseudo-Skylax:
    Skylax is a the earliest, 6th B.C.E and the latest, mid-4th century
    B.C.E.

22. ILLYRIOI. And after Libyrnians are the Illyrian nation, and the
    Illyrians live along beside the sea as far as Chaonia by Kerkyra, the island
    of Alkinoös. And there is a Hellenic city here, which has the name
    Herakleia, with a harbour. The barbarians called Lotus-eaters are the
    following: Hierastamnai, Boulinoi (Hyllinoi), coterminous with Boulinoi the
    Hylloi. And these say Hyllos son of Herakles settled them: and they are
    barbarians. And they occupy a peninsula a little lesser than the
    Peloponnese. And from peninsula parastonion* is upright: Boulinoi live
    beside this. And Boulinoi are an Illyric nation. And the coastal voyage is
    of the territory of Boulinoi of a long day up to Nestos river.

23. NESTIANS. And from Nestou the voyage is gulf-shaped. And all this gulf
    is called Manios. And the coastal voyage is of one day. And there are in
    this gulf islands, Proteras, Krateiai, Olynta. And these from one another
    are distant 2 stades or a little more, by Pharos and Issa. For here is New
    Pharos, a Hellenic island, and Issa island, and these are Hellenic cities.
    Before sailing along-the-coast up to the Naron river, much territory extends
    very much into the sea. And there is an island near the coastal territory,
    which has the name Melite [Malta], and another island near this, which has
    the name Kerkyra the Black: and this island runs out very much with one of
    the promontories from the coastal territory, and with the other promontory
    it comes down to the Naron river. And from Melite it is distant 20 stades,
    and from the coastal territory it is distant 8 stades.

24. MANIANS. And from Nestians is the Naron river: and the voyage into the
    Narona is not narrow: and even a trireme voyages into it, and boats into the
    upper trading-town, being distant from the sea 80 stades. And these are
    Illyrian by nation, the Manians. And there is a lake inland from the
    trading-town, a great one, and the lake extends to Autariatai, an Illyric
    nation. And there is an island in the lake of 120 stades: and this island is
    very much well farmed. And from this lake the Naron river flows. And from
    the Naron up to the Arion river is a day’s voyage: and from the Arion river
    a voyage of a day’s half: and Kadmos’s and Harmonia’s stones are here, and a
    sanctuary [not] far from the Rhizous river. And from the Rhizous river to
    Bouthoė the voyage ** and the trading-town.

25. ENCHELEIS. A nation of Illyrians are the Encheleis, adjoining the
    Rhizous. And out of Bouthoė to Epidamnos, Hellenic city, voyage of a day and
    a night, and a road of three days.

26. TAULANTIOI. And of the Taulantians is the Illyric nation, in which
    Epidamnos is, and a river flows beside the city which has the name Palamnos.
    And out of Epidamnos to Apollonia, a Hellenic city, is a road of two days.
    And Apollonia is distant from the sea 50 stades, and the river Aias flows
    beside the city. And from Apollonia into Amantia is 320 stades. And the Aias
    river from the Pindos Mountain flows beside Apollonia. [And] towards
    [Amantia] inland, somewhat into the Ionian gulf is Orikos. It comes down
    from Orikia to the sea 90 stades, and from Amantia 60 stades. Sharing a
    border with all these in the interior are Atintanes above Orikia and Karia*
    as far as Dodonia. And in the Kestris territory is said to be a pedion, name
    Erytheia. Here Geryones is said to come and pasture his oxen. By these
    places are the Keraunian mountains in Epeiros, and there is an island beside
    these places, a small one, which has the name Sason. From here to Orikos
    city is a coastal voyage of a day’s third part.

27. [O RIKOI. And the Orikoi occupy [. . .] of the Amanian territory.] And
    the [Amantians], from Boulinoi as far as here, are Illyrians. And the mouth
    of the Ionian gulf is from Keraunian mountains as far as cape Iapygia. And
    up to Hydroėis city in Iapygia from the Keraunian mountains, the stades of
    the voyage across are about 500, [which] is the mouth of the gulf: and the
    places inside are the Ionian gulf. There are many harbours in the Adriatic:
    and the same thing is the Adriatic and the Ionian.

28. CHAONES. [U]And after Illyrians, Chaonians. And Chaonia has good
    harbours: and the Chaonians live in villages. And the coastal voyage of
    Chaonia is a half of a day.

29. KORKYRA. And by Chaonia is an island, Korkyra, and a Hellenic city in
    it, having three harbours by the city: of these the one is enclosed. And
    Korkyra belongs also to Thesprotia more than Chaonia. And I return again
    onto the mainland, whence I turned aside.

30. THESPROTIANS. And after Chaonia are the Thesprotian nation. And these
    too live in villages: and this territory also has good harbours. Here is a
    harbour, which has name Elaia. Into this the harbour the river Acheron
    emits: and there is lake Acherousia, out of which the Acheron fiver flows.
    And the coastal voyage of Thesprotias is a half of a day.

31. KASSOPIANS. And after Thesprotia is the nation Kassopia. And these too
    live in villages. And these live beside as far as into the Anaktoric gulf.
    And the coastal voyage of the Kassopians’ territory is a half of a day; and
    the Anaktoric gulf is a little less from its mouth as far as into the inner
    end, 120 stades. And the mouth has width 4 stades.

32. MOLOTTIA(MOLOSSIA). And after Kassopia are the Molottian nation. And
    these live in villages: and they come down only a little here to the sea,
    and largely into the interior. And the coastal voyage of Molottian territory
    is of 40 stades.

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    In the early church of Alexandria, the Greek word "LAOUS" was used sometimes in its inclusive sense meaning the Church of God, including clergymen, monks and laymen, and in other times in the limited sense meaning the laymen
    alone.

Ky eshte Apsus. Pra Apsus= Njerez te Zotit, prifterinj.

Citim nga Eratosteni: Qyteti ..Epidamni mbi gadishullin e quajtur Dyrrah. Pastaj vijne lumejt Dril dhe Lao. Prane tyre jane vendosur Kadmi dhe Harmonia. Gjithashtu quheshin Dyrrahenoi…"

Cabej sikur na i ben Enkelenoi, gje qe perputhet me pozicionin e Elimeve. Pra Elimet na dalin populli Ilir i Kadmit dhe Harmonise, per me shume na dalin edhe Dyrrahenoi (ndryshe nga pellitjet akademike greke shqiptare qe Durresi eshte koloni greke).

Shkojme me tej. Lumi i dyte poshte Durresit (pas Dril) eshte Laos, sipas citimit te Erastotenit. Kjo perputhet me harten Culvert qe ka Apsus/Laos ne vend te Genesus. Thene ndryshe, Genesus i verte eshte Semani, dhe jo Shkumbini.

Grekte kane oreks te madh.
    Aeneas Dardanus

Mor po greqia ku eshte, pa mire??

Ja ku eshte e gjeta. Greket shtrihen me 1867 ne gjithe ....Peloponezin.

E cuditshme se sipas kesaj harte dhe Peloponezi banohet vetem prej ...shqiptareve:

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Ishin me pushime verore ne Siri.
    Aeneas Dardanus

i/e regjistruar Maska e klaus fisher
    Anėtarėsuar
    29-04-2008
    Vendndodhja
    aty ku mbaron hapesira
    Postime
    ai ishulli prane Sazanit me duket si pjese e gadishullit te Karaburunit

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Keshtu mendova e edhe une ne fillim. Mirepo po te shikosh hartene Merkatorit 1606, perseri ke dy ishuj. Pe rme shume Karaburumi eshte shume me i gjere (jo si nje rryp qe eshte sot) dhe gjiri ujor (po ne harten e merkatorit eshte po as i thelle) ne mos me shume se ai sot.

Me sa duket nje pjese e Karaburunit, ana lindore duhet te jete fundosur, se bashku me nje pjese te ishullit ne veri te Sazanit. Ndersa toka mund te jete ngritur mbi uje dhe bashkuar me pjesen e mbeture te ishullit. Por, eksiston edhe probabiliteti me i madh qe i tere ishulli verior bashle me anen Lindore te Karaburunit jane perpire nga deti, i cili ne kohen e Merkatorit quhej Deti Mesdhe (jo Jon), ndersa ai Adriatik, Deti Veneteve.

Me pak fjale Durresi ishte ne Detin e Veneteve.
    Aeneas Dardanus

OPENMINDED Maska e land
    Anėtarėsuar
    12-12-2003
    Postime
    harte origjinale e vitit 1887
    This lovely map is by Edward Stanford, from the "London Atlas of Universal Geography" published in London, 1887.

Size: The map measures approx 29" x 22", (74 cm x 56 cm).

Description: This is an original antique map which is printed on one side only. This map is a genuine antique, 121 years old.

Condition: The map is in good condition except for two tears with no loss.

harta tjeter

Grece under theban headship 362 BC
    UNE JAM TI-TI JE UNE

E LA NOSTRA GIOIA CON NOI

Keshtu mendova e edhe une ne fillim. Mirepo po te shikosh hartene Merkatorit 1606, perseri ke dy ishuj. Pe rme shume Karaburumi eshte shume me i gjere (jo si nje rryp qe eshte sot) dhe gjiri ujor (po ne harten e merkatorit eshte po as i thelle) ne mos me shume se ai sot.
    Qe nga koha qe Merkator vizatoi hartat e tij ose me sakte shume kohe para Merkatorit bregdeti shqiptar ka mbetur i njejte. Kjo eshte nje tjeter prove e forte qe Merkator ka perdorur burime shume te lashta ne mos kopje te hartave shume te vjetra te vizatuara nga te tjere. Kjo eshte dhe epiqendra e debatit mbi hartaberesit dhe hartakopjuesit duke filluar qe me Piri Reis, Merkator dhe Buache, Finaeus e te tjere.

Styx e kuptova une gabim apo kjo eshte eshte bere nga Merkator? Po te jete keshtu atehere ka nje vlere te jashtezakonshme pasi jane shume te rralla hartat origjinale te mbetura prej tij.

Ernst Kaltenbrunner Maska e Bizantin
    Anėtarėsuar
    26-01-2008
    Vendndodhja
    Swabia
    Postime
    Ėshtė mendimi im (vetėm) apo duket qartė se jugu i Italisė (cepi i ēizmes) ka qėnė i lidhur me karaburunin?

Mos vallė kjo lidhet drejtpėrdrejt me vendbanimin e mesapėve? Vallė mesapėt shkuan nė itali duke lundruar apo nga toka?

Po me Atlantidėn si mund tė lidhet?
    Slagt ham! Kristenmands sųnn har dåret. Dovregubbens veneste mų.

Gott mit Uns

OPENMINDED Maska e land
    Anėtarėsuar
    12-12-2003
    Postime
    Messapo/Japige/Ylliro/Shqiptare,kane bere lufte me gerqit e Taranto-s.

indovina un po chi ha vinto?!
    UNE JAM TI-TI JE UNE

E LA NOSTRA GIOIA CON NOI

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Darius Lexo Postimin
    Qe nga koha qe Merkator vizatoi hartat e tij ose me sakte shume kohe para Merkatorit bregdeti shqiptar ka mbetur i njejte. Kjo eshte nje tjeter prove e forte qe Merkator ka perdorur burime shume te lashta ne mos kopje te hartave shume te vjetra te vizatuara nga te tjere. Kjo eshte dhe epiqendra e debatit mbi hartaberesit dhe hartakopjuesit duke filluar qe me Piri Reis, Merkator dhe Buache, Finaeus e te tjere.

Styx e kuptova une gabim apo kjo eshte eshte bere nga Merkator? Po te jete keshtu atehere ka nje vlere te jashtezakonshme pasi jane shume te rralla hartat origjinale te mbetura prej tij.
    E kuptove drejt.

Harta te ashtuquajtura besnike origjinale te Merkatorit kam blere disa. Kjo per te cilen flas, nje harte origjinale e tij ne 1606 eshte ndryshe. Nuk mund ta konceptoj se perse i njejti autor ben nje harte me dy ishuj dhe tjetren me nje. Mbase qisha mund te na ndihmoje ketu.

Do ishte ide shume e mire qe te mblidhnim fonde per te blere relike te kesaj nature per shfrytezim kolektiv, por problemi edhe ketu shtrohet se kush do te jete guvernanca dhe kush ekszekutuesit e kesaj pasurie kombetare. Pune dreqi te besh shtet jashte shtetit, te tille qe te mos bleje rolex ne vend te hartave.
    Aeneas Dardanus

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime

Me sa duket nje pjese e Karaburunit, ana lindore duhet te jete fundosur, se bashku me nje pjese te ishullit ne veri te Sazanit. Ndersa toka mund te jete ngritur mbi uje dhe bashkuar me pjesen e mbeture te ishullit. Por, eksiston edhe probabiliteti me i madh qe i tere ishulli verior bashle me anen Lindore te Karaburunit jane perpire nga deti, i cili ne kohen e Merkatorit quhej Deti Mesdhe (jo Jon), ndersa ai Adriatik, Deti Veneteve.

Me pak fjale Durresi ishte ne Detin e Veneteve.
    Ja ku eshte nje miniature e hartes ne fjale. Pardon per cilesine e saj. Sidoqofte detajet per te cilat kam shkruar me lart dallohen qarte. Do vendos edhe nje harte tjeter te ashtuajtur Merkator, qe presupozohet te jete kopje e kesaj ne link. E dyta dallohet per mungese detajesh dhe ndryshime "minore" si pershembull mungesa e nje apo dy ishujve.

http://www.freewebs.com/styx49/apps/...hotoID=8838631
    Aeneas Dardanus

Citim Postuar mė parė nga Bizantin Lexo Postimin
    Ėshtė mendimi im (vetėm) apo duket qartė se jugu i Italisė (cepi i ēizmes) ka qėnė i lidhur me karaburunin?

Mos vallė kjo lidhet drejtpėrdrejt me vendbanimin e mesapėve? Vallė mesapėt shkuan nė itali duke lundruar apo nga toka?

Po me Atlantidėn si mund tė lidhet?
    Vazhdoj ti stresoj pikes se vjetersise se madhe te burimeve te perdorura nga Merkator ne vizatimin e hartave te tij. Ndersa Atlantida per mua ketu eshte komplet jashte vendit dhe mbase (pa profetizuar asgje) shpejt do kemi te dhena shume te forta per vendnodhjen e sakte te saj. Le te presim...

Faqja 9 prej 20 FillimFillim ... 789101119 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Ēfarė mendoni pėr Ahmet Zogun?
    Nga honzik nė forumin Elita kombėtare
    Pėrgjigje: 242
    Postimi i Fundit: 03-03-2014, 08:03
  2. Incidenti i Korfuzit - 22 tetor 1946
    Nga Tannhauser nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 25
    Postimi i Fundit: 10-06-2011, 08:32
  3. Hyseni: Kadare kundėr bashkimit tė Shqipėrisė etnike
    Nga Brari nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 69
    Postimi i Fundit: 18-06-2009, 12:44
  4. Projektet greko-serbe pėr pastrim etnik
    Nga Drini_i_Zi nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 136
    Postimi i Fundit: 03-03-2009, 08:19
  5. Cili ėshtė synimi i AKSH-sė?
    Nga Faik nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 65
    Postimi i Fundit: 04-12-2003, 04:22

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •