Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 9
  1. #1
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anëtarësuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964

    Pasuritë e 140 deputetëve te Kuvendit te Shqiperise

    Pasuritë e 140 deputetëve

    Publikohen pasuritë neto të ligjvënësve. Kryesojnë Tom Doshi dhe Sadri Abazi. Në fund, Mediu e Karapici

    Deputeti me pasurinë neto më të vogël nga 140 ligjvënësit e Parlamentit shqiptar rezulton të jetë Fatmir Mediu. Sipas studimit të skuadrës "Unë votoj", rezulton se kreu i listës të më të pasurve nuk ndryshon teksa fundi ka pësuar lëvizje. Raporti i publikuar dje nënkupton totalin e pasurisë neto që do të thotë total i vlerës së pasurisë, duke zbritur nga kjo pasuri të gjitha detyrimet financiare që ka deputeti. Sakaq, lista e deputetëve antikonfirmistë ka pësuar rritje krahasuar me monitorimet e mëparshme.

    Pasuritë

    Deputeti më i pasur rezulton të jetë sërish Tom Doshi i PDK-së me 992.629.260 lekë. Pas tij vjen Sadri Abazi me 485.083.157 lekë dhe me radhë Pilo Keri, Ndriçim Babasi, Nikollaq Neranxi, Paulin Sterkaj, Genc Ruli, Lulzim Basha, Nikollë Lesi e Sami Gjergji. Në këtë listë kryesuese nga 10 më të pasurit vetëm një është i majtë, të tjerët i përkasin shumicës së djathtë. Në fund të listës së pasurisë figuron emri i ish-ministrit të Mbrojtjes, Fatmir Mediu, me -12.783.167 lekë pasuri neto, ndikuar kjo shifër edhe nga kredia prej 300.000 eurosh që ka marrë. Ngjitur me të është deputeti Gëzim Karapici me -11.311.520 lekë, Vangjel Dule, Galip Ramadhi, Arben Isaraj, Ymer Tola, Petrit Gjoni, Edi Paloka, Eris Hoxha dhe Bujar Nishani. Zërat janë grupuar në të ardhura familjare, të ardhurat vjetore dhe detyrimet. Pas analizës së tyre dilet në një shumë pasurie të përafërt neto.

    Programet

    Gjatë sezonit të pestë parlamentar, të legjislaturës së XVII në Kuvendin e Shqipërisë, pas monitorimit të 56 çështjeve gjatë seancave plenare, rezulton se Partia Demokratike, përmes grupit të saj parlamentar, ka arritur të prekë me platformën e saj elektorale, vetëm 9 nisma ligjore nga 56 të tilla të miratuara gjatë seancave penale. Këto nisma janë monitoruar nga skuadra "Unë votoj", d.m.th rreth 16 për qind të totalit. Partia Republikane në votimet në Kuvend, 18 nga 56 nismat ligjore, ose 32.1 për qind e këtyre nismave të kaluara përqasin premtimet e saj zgjedhore. Grupi parlamentar i Partisë Socialiste, gjatë sesionit të pestë, ka qasur premtimet e platformës elektorale të pasurisë në 21 nga 56 nisma ligjore të miratuara në Kuvendin e Shqipërisë. Partia më e madhe e opozitës nuk e ka përmbushur 37.5 për qind të premtimeve të saj elektorale, prezantuar votuesve shqiptarë në fushatën zgjedhore të vitit 2005. Lëvizja Socialiste për Integrim ka prekur me platformën e saj 21 nga 56 nismat ligjore ose 37.5 për qind të ligjeve të miratuara në Kuvendin e Shqipërisë. Grupi parlamentar i LSI-PDS ka votuar pro 28 projektligje, ka votuar kundër 17, ka abstenuar 4, si dhe nuk dihet qëndrimi i këtij grupi parlamentar për 7 nisma ligjore.

    Antikonformistët

    Lista e deputetëve që kanë votuar kundër qëndrimit zyrtar të grupit të tyre parlamentar është përgjithësisht e gjatë. Në grupin demokristian figurojnë katër deputetë, tek PR dhe LSI nga një. Dhjetë deputetë të Partisë Socialiste rezulton të kenë mbajtur qëndrime të kundërta me grupin në disa prej 56 nismave të monitoruara. Në partinë më të madhe të shumicës parlamentare ky numër është i ulët, vetëm tre deputetë.

    Deputeti Totali i pasurisë neto


    Tom Doshi 992.629.260 lekë

    Sadri Abazi 485.083.157 lekë

    Pilo Keri 173.021.265 lekë

    Ndriçim Babasi 118.175.490 lekë

    Nikollaq Neranxi 80.920.000 lekë

    Paulin Sterkaj 73.125.000 lekë

    Genc Ruli 48.880.500 lekë

    Lulzim Basha 48.855.983 lekë

    Nikollë Lesi 47.780.283 lekë

    Sami Gjergji 44.174.271 lekë

    Skënder Gjinushi 43.581.000 lekë

    Gëzim Musabelliu 40.524.139 lekë

    Bujar Leskaj 37.363.650 lekë

    Osman Metalla 32.336.458 lekë

    Rrapush Tola 28.701.625 lekë

    Sali Shehu 25.912.000 lekë

    Hamit Kosta 25.200.000 lekë

    Fatos Nano 24.917.565 lekë

    Leonard Solis 24.832.870 lekë

    Dritan Prifti 24.381.191 lekë

    Shpëtim Idrizi 23.385.653 lekë

    Baki Shehi 23.054.420 lekë

    Ndue Shpani 22.750.000 lekë

    Tritan Shehu 22.629.500 lekë

    Spiro Peçi 22.213.800 lekë

    Ilir Meta 19.034.083 lekë

    Arian Madhi 18.800.000 lekë

    Fatos Hoxha 18.647.651 lekë

    Durim Lamaj 18.387.760 lekë

    Ylli Pango 18.127.245 lekë

    Frrok Gjini 17.660.000 lekë

    Dashnor Sula 17.085.680 lekë

    Lufter Xhuveli 17.065.916 lekë

    Luan Memushi 16.991.346 lekë

    Paskal Milo 15.932.000 lekë

    Ëngjëll Bejtaj 15.211.736 lekë

    Genc Sharku 15.074.000 lekë

    Gazmend Oketa 14.400.960 lekë

    Pandeli Majko 14.296.320 lekë

    Spartak Ngjela 14.280.000 lekë

    Bashkim Fino 14.015.425 lekë

    Durim Hushi 13.762.452 lekë

    Besnik Mustafaj 13.364.550 lekë

    Ilir Bano 13.207.917 lekë

    Arian Starova 13.168.600 lekë

    Arben Malaj 12.041.432 lekë

    Preç Zogaj 11.819.000 lekë

    Lajla Pernaska 11.390.000 lekë

    Besnik Bisha 11.313.080 lekë

    Namik Dokle 11.275.880 lekë

    Ben Blushi 11.248.800 lekë

    Petro Koçi 10.795.278 lekë

    Neritan Ceka 10.760.137 lekë

    Ylli Bufi 10.521.000 lekë

    Astrit Patozi 10.550.985 lekë

    Nard Ndoka 10.414.837 lekë

    Fatmir Xhindi 10.381.625 lekë

    Qemal Minxhozi 10.327.317 lekë

    Valentina Leskaj 10.255.780 lekë

    Fatos Beja 9.937.219 lekë

    Arta Dade 9.768.745 lekë

    Taulant Dedja 9.767.680 lekë

    Albert Divjaka 9.750.200 lekë

    Genc Pollo 9.618.374 lekë

    Luan Skuqi 9.575.850 lekë

    Jak Ndokaj 9.541.360 lekë

    Ardian Kollozi 9.470.000 lekë

    Fatmir Xhafa 9.279.391 lekë

    Vangjel Tavo 9.123.357 lekë

    Blerim Çela 9.089.657 lekë

    Idriz Xhomara 8.843.500 lekë

    Genc Juka 8.767.840 lekë

    Edmond Spaho 8.633.240 lekë

    Aldo Bumçi 8.502.187 lekë

    Aleksandër Biberaj 8.454.822 lekë

    Hajrulla Paturri 8.440.000 lekë

    Pal Dajçi 8.319.000 lekë

    Besnik Dervishi 8.150.000 lekë

    Rajmonda Stefa 8.078.396 lekë

    Elmaz Sherifi 7.843.000 lekë

    Ermelinda Meksi 7.540.000 lekë

    Pëllumb Xhufi 7.280.581 lekë

    Mevlan Xhindoli 7.250.000 lekë

    Mehmet Xheka 7.200.000 lekë

    Gilman Bakalli 7.181.188 lekë

    Ferdinand Xhaferri 7.170.360 lekë

    Flori Bajramaj 7.135.250 lekë

    Stefan Çipa 6.943.903 lekë

    Ramiz Çobaj 6.797.248 lekë

    Diana Çuli 6.710.080 lekë

    Safet Sulaj 6.695.000 lekë

    Andis Harasani 6.595.862 lekë

    Flamur Hoxha 6.567.718 lekë

    Rexhep Uka 6.550.370 lekë

    Ilirjan Rusmajli 6.504.000 lekë

    Kastriot Islami 6.375.157 lekë

    Bukurosh Stafa 6.048.100 lekë

    Pashko Ujka 6.000.000 lekë

    Jozefina Topalli 5.900.000 lekë

    Sabit Brokaj 5.437.659 lekë

    Ëngjëll Cara 5.430.000 lekë

    Gramoz Ruçi 5.385.000 lekë

    Mehmet Hoxha 5.262.848 lekë

    Erion Braçe 5.109.851 lekë

    Ndriçim Hysa 4.933.842 lekë

    Astrit Bushati 4.875.000 lekë

    Parid Teferiçi 4.598.256 lekë

    Taulant Balla 4.347.634 lekë

    Piro Lutaj 4.200.000 lekë

    Majlinda Bregu 4.005.093 lekë

    Arenca Trashani 3.752.019 lekë

    Artur Hasanbelliu 3.699.208 lekë

    Gjokë Vuksani 3.381.500 lekë

    Albert Faruku 3.320.000 lekë

    Gjovalin Prenga 3.250.000 lekë

    Jemin Gjana 2.950.000 lekë

    Angjelina Kola 2.870.818 lekë

    Alfred Dalipi 2.811.136 lekë

    Leonard Demi 2.615.888 lekë

    Ndre Legisi 2.609.200 lekë

    Alfred Gega 2.600.000 lekë

    Albert Çaçi 2.253.006 lekë

    Marko Bello 1.891.951 lekë

    Sali Berisha 1.501.603 lekë

    Rahim Kaleci 1.217.000 lekë

    Musa Ulqini 1.200.660 lekë

    Aurel Bylykbashi 1.000.000 lekë

    Shkëlqim Ziri 700.000 lekë

    Ridvan Bode 627.000 lekë

    Blendi Klosi 446.685 lekë

    Bujar Nishani 348.355 lekë

    Eris Hoxha All 0

    Edi Paloka All 0

    Petrit Gjoni -1.898.845 lekë

    Ymer Tola -3.183.105 lekë

    Arben Isaraj -3.356.037 lekë

    Galip Ramadhi -3.785.000 lekë

    Vangjel Dule -6.246.000 lekë

    Gëzim Karapici -11.311.520 lekë

    Fatmir Mediu -12.783.167 lekë




    Lista e deputetëve "memecë" në debatet e Kuvendit dhe atyre më aktivë në diskutime


    16 nisma të dyshimta, deputetët votojnë për kolegun


    Nano e Meta kryesojnë mungesat për legjislaturën XVII parlamentare


    Të votosh për kolegun mbetet një prej shkeljeve kryesore që i bëhet rregullores së Kuvendit. Sipas studimit del se një numër i konsiderueshëm ligjvënësish e kanë konsumuar këtë thyerje rregullash. Sakaq, listën e atyre që mungojnë në seanca e kryeson sërish ish-kryeministri Fatos Nano. 20 deputetë figurojnë më se të rregullt me pjesëmarrjet e tyre në Parlament.

    Mungesat

    Lista e atyre që nuk denjojnë të shkojnë në seancë kryesohet nga Fatos Nano dhe ndiqet prej Nikollë Lesit. Më tutje vjen Vangjel Dule, Sadri Abazi, Taulant Dedja, Ilir Meta, Gilman Bakalli, Hamit Kosta etj. Në krahun tjetër, deputetët më të rregullt janë Ëngjëll Cara, Parid Teferiçi, Edmond Spaho, Erion Braçe, Astrit Patozi, Ymer Tola etj. Nëse hidhet një vështrim në gjithë legjislaturën XVII, rezulton se ata që mungojnë më së shumti janë ish-kryeministrat Fatos Nano dhe Ilir Meta. Nga 320 çështje të shqyrtuara, i pari ka qenë në 10, ndërsa i dyti vetëm në 64 prej tyre.

    Memecët

    Një tjetër kategori deputetësh sipas sondazhit është ajo e ligjvënësve që nuk marrin pjesë në debate në Parlament. Kryesues i listës është deputeti socialist Sadri Abazi. Pas tij vjen Ndriçim Hysa, Flori Bajramaj, Gilman Bakalli, Taulant Dedja, Tom Doshi, Vangjel Dule etj. Te deputetët më aktivë në debate është Erion Braçe, Pëllumb Xhufi, Valentina Leskaj, Arben Malaj, Dashnor Sula, Taulant Balla etj. Ajo çka bie në sy është se nga 15 emrat më aktivë, 8 janë prej opozitës dhe 7 nga përfaqësuesit e mazhorancës qeverisëse. Mes tyre figuron edhe emri i Kryeministrit Sali Berisha, treguesit e të cilit rriten në debatet parlamentare me deputetët e opozitës.

    Shkeljet

    Një nga shkeljet që është përsëritur në mënyrë të vazhdueshme gjatë këtij sesioni ka qenë votimi i çështjeve ligjore për kolegun. Nëse i referohemi nenit 57, pika 1 dhe 2, aty përcaktohet në mënyrë të qartë: "... votimi është vetjak, e drejta e votës nuk delegohet". Duke iu referuar këtyre dy pikave të rregullores, mund të themi se ky veprim përbën shkelje të rregullores së Kuvendit të Shqipërisë dhe po sipas kësaj rregulloreje duhen të merren masa disiplinore ndaj deputetëve. Me shkeljen e këtij neni të rregullores së Kuvendit rezulton se gjatë këtij sesioni kanë kaluar në mënyrë të parregullt 16 nisma ligjore, të cilat nuk duhet të hyjnë në fuqi, por të rikthehen përsëri për rivotim në Parlament. Një tjetër shkelje është fakti se në mënyrë të vazhdueshme nuk respektohet kuorumi që duhet të kenë komisionet gjatë zhvillimit të mbledhjeve, sidomos gjatë votimit të nismave ligjore. Rrjedhimisht, këto veprime, të cilat bien ndesh me Rregulloren e Kuvendit, i bëjnë ligjet të pavlefshme dhe duhet të anuloheshin nga Kryetarja e Kuvendit.





    Deputetët memecë


    Sadri Abazi

    Ndriçim Babasi

    Flori Bajramaj

    Gilman Bakalli

    Taulant Dedja

    Tom Doshi

    Vangjel Dule

    Alfred Gega

    Hamit Kosta

    Durim Lamaj

    Paskal Milo

    Hajrulla Paturri

    Bukurosh Stafa

    Ymer Tola

    IDriz Xhomara




    Deputetët aktivë


    Erion Braçe

    Pëllumb Xhufi

    Valentina Leskaj

    Arben Malaj

    Dashnor Sula

    Taulant Balla

    Ridvan Bode

    Blerin Çela

    Sali Berisha

    Bujar Nishani

    Nikollaq Neranxi

    Ermelinda Meksi

    Arta Dade

    Stefan Çipa

    Tritan Shehu

  2. #2
    Anti Zombizem SigPunizem Maska e Duaje Siveten
    Anëtarësuar
    09-09-2007
    Postime
    3,698
    Shekulli 11 Korrik, 2008

    Pjesa e padukshme e diktaturës

    Nga BASHKIM MUÇA

    Projektligji, që po përflitet, për pastërtinë e figurës së funksionarit nuk është punë spiunësh. Nuk është as punë pastrimi i politikës së bërë pis, e as përpjekje për t’u ndarë njëherë e mirë nga e kaluara e hidhur. Sa më shumë i largohemi vitit 1944, aq më e pakuptueshme bëhet përfshirja e këtij viti në një projektligj që ka të bëjë me administratën e sotme. Një i sapolindur në vitin 1944, ligjërisht, sot do të ishte pensionist.

    Trajtimi i së kaluarës, kur bëhet fjalë për persona, është shumë i komplikuar. Pyetja e parë që shtrohet akoma pa lexuar asnjë variant të projektligjit, është se ku duhet të fillojë e ku duhet të mbarojë përgjegjësia, d.m.th., cilët pozicione të së kaluarës duhet të jenë subjekt i këtij ligji? Pasi ke lexuar njërin prej varianteve kryesore (kujtojmë se janë paraqitur 5 variante) të propozuar nga radhët e shumicës dalin plot pyetje:

    (Varianti: Pastërtia e figurës morale të funksionarit, të përcaktuar në nenin 3 të këtij ligji, është e papajtueshme me mbajtjen prej tij, gjatë periudhës 29 nëntor 1944 deri më 31 mars 1991 të një prej detyrave të mëposhtme:

    a) Anëtar ose kandidat i Byrosë Politike, anëtar ose kandidat i Komitetit Qendror të PPSH-së, Sekretar i Parë ose i Dytë i Komitetit të Partisë së Rrethit, Kryetar ose zv. kryetar i Komitetit Ekzekutiv të Rrethit, me përjashtim të rasteve kur është larguar vetë nga detyra në mënyrë publike; b) Anëtar qeverie, anëtar i Këshillit Presidencial, kryetar dhe anëtar i Gjykatës së Lartë, Prokuror i Përgjithshëm dhe zëvendës të tij, para zgjedhjeve të 31 marsit 1991; c) Zv. Ministër i Punëve të Brendshme, Oficer Madhor apo funksionar drejtues i organeve të Sigurimit të Shtetit, si dhe Kryetar Dege; punonjës operativ (legal apo ilegal), bashkëpunëtor sekret i organeve të Sigurimit të Shtetit; d) Bashkëpunëtor, si dhe agjent në shërbim të shërbimeve të huaja apo të organeve analoge; e) I dënuar me vendim të formës së prerë, për krimet kundër njerëzimit, për shpifje apo dëshmi të rremë në procese politike speciale; f) Anëtar i Komisionit Qendror të Dëbim-Internimeve; g) Hetues në organet e Sigurimit të Shtetit, si dhe prokuror, gjyqtar apo ndihmës gjyqtar në procese politike speciale; h) Denoncues apo dëshmitar rëndues në proceset politike).

    Përse, p.sh., duhet që subjekt i ligjit të jetë një ish-kryetar komiteti në një rreth dhe jo një sekretar i një organizate bazë partie në një institucion qendror? Përse të jetë një ish-zv/kryetar komiteti ekzekutiv në bazë e jo një ish zv/ministër? Përse të mos përfshihen në këtë ligj ish-deputetët e PPSH-së që kanë ngritur në sistem funksional të gjithë politikën e kësaj partie? Përse të mos përfshihen ish-diplomatët që kanë qenë pjesë e politikës izoluese? Përse të mos përfshihen ish- drejtorët, kryeredaktorët dhe redaktorët e TVSH-së, si dhe të paktën gazetave “Zëri i Popullit” apo “Bashkimi”, që kanë qenë pjesa më aktive e makinerisë propagandistike komuniste? Përse të mos përfshihen drejtuesit e lartë të ish-levave të PPSH-së, Bashkimeve Profesionale, Frontit Demokratik, Lidhjes së Shkrimtarëve, Bashkimit të Rinisë dhe Bashkimit të Gruas, Kinostudio “Shqipëria e Re” etj.? Përse… sa të duash.

    Në vijim duhet qartësuar se cilat quhen procese politike speciale dhe procese politike jo speciale? Cilët janë rastet kur funksionarët kanë dhënë dorëheqjen në mënyrë publike (me siguri këtu fshihet ndonjë emër për t’u shpëtuar)? Si duhen trajtuar rastet e atyre që kanë qenë ish-të burgosur e janë rekrutuar me presion si agjentë të Sigurimit të Shtetit? Po ashtu, si duhen trajtuar rastet kur personat, funksionet e të cilëve janë subjekt i ligjit, janë burgosur politikisht? Në veçanti, rasti kur personat janë dënuar për dëshmi të rreme në gjyqe politike speciale është kontradiktor me vetë esencën e këtij ligji.

    Po të shikosh sfondin politik të projektit, kupton se propozuesit kanë dashur të prekin me ligj disa nga protagonistët kryesorë të tranzicionit, nga radhët e opozitës së sotme, edhe pse shumica e tyre janë në përfundim të karrierës. Projekti është krejt selektiv qëkurse përjashton ish-deputetët, ish-funksionarët e mjeteve të propagandës dhe ish-levat e PP-së, me qëllim për të “shpëtuar” disa figura të njohura publike, apo disa funksionarë të lartë të administratës së sotme ose diplomatë, mbështetës të partisë në pushtet.

    Nga një ligj i tillë do të prekeshin direkt ish-presidentë, ish-kryeministra, ish-kryetarë parlamenti, ish-ministra, ministra aktualë të ardhur nga e majta, e plot të tjerë. Do të prekeshin p.sh., ish-kryeministri dhe deputeti i sotëm Fatos Nano, si ish-kryeministër, ose si ish-zv/kryeministër, ose si ish-anëtar i Këshillit Presidencial, ose si ish-sekretar i Përgjithshëm i KM, të gjitha këto funksione para 31 marsit 1991; ish-presidenti Rexhep Meidani, si ish-anëtar i Këshillit Presidencial, pas 22 shkurtit 1991; ministri aktualë Lefter Xhuveli dhe këshilltari i Bashkisë së Tiranës, Kiço Blushi, për të njëjtën arsye; ish-kryeministri dhe deputeti i sotëm Ylli Bufi si ish-ministër i Industrisë Ushqimore pas korrikut të vitit 1990; ish-kryetari i Parlamentit, zv/kryeministri dhe kryetari aktual i PSD, Skënder Gjinushi, si ish-ministër i Arsimit dhe ish-deputet, në fund të viteve ‘80-të; ish-Guvernatori i Bankës, Shkëlqim Cani si ish-zv/kryeministër; më tej, ish-ministri i Mbrojtjes, Sabit Brokaj, si ish-ministër i Shëndetësisë; ish-ministri i Kulturës, Moikom Zeqo, si ish-Kryetar i Komitetit të Kulturës dhe Arteve; Profesor Aleks Luarasi si-ish sekretar i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave, të katër këto të fundit, pas 31 janarit 1991; funksionari i lartë i PS-së, aktualisht Sekretari i Asamblesë së saj, njëkohësisht deputeti Gramoz Ruçi, si ish-sekretar i Parë i Komitetit të Partisë së Rrethit dhe si ish-Ministër i Brendshëm para 31 marsit 1991, etj.

    Paradoksi është kur shikon se bëhet një projekt që prek drejtpërsëdrejti edhe disa politikanë të cilët pasi “kanë mbaruar punë”, pasi kanë mbushur xhepat dhe plotësuar moshën e pensionit, bëhen subjekt i një ligji që i ndalon të bëjnë karrierë për më tej!

    Projektligji për pastërtinë e figurave, ashtu siç është servirur, e vendos Shqipërinë pothuajse në të njëjtat kushte si në vitin 1995, ku u miratua një ligj i ngjashëm, që në thelb kishte goditjen e opozitës. Fati i atij ligji, dihet. Sapo të majtët erdhën në pushtet e amenduan, duke hequr pjesën e politikës e duke lënë atë pjesë që kishte të bënte me organet e dhunës në diktaturë. Ndalimi me ligj i kundërshtarëve politikë, për të qenë pjesë e administratës, pasi i ke lejuar 16 vjet ta bëjnë një gjë të tillë, tingëllon më shumë sesa budallallëk. Nëse do duhej dënuar në themel e kaluara, apo diktatura do të duhej një ligj me vetëm një nen, sipas të cilit, përveç funksionarëve të lartë, të prekeshin të gjithë ata që kanë qenë komunistë, ose spiunë, pa përjashtim. A është e mundur kjo? Sigurisht që jo, përderisa protagonisti kryesor i politikës shqiptare është ish-sekretari i një organizate të PP, Sali Berisha.

    Kjo është maja e ajsbergut. Pjesa për të cilën të gjithë duan të dinë, është pjesa akoma e panjohur, ajo e ish-bashkëpunëtorëve të Sigurimit të Shtetit. Në kushtet e ekzistencës së një shumice parlamentare, të kompromentuar me të kaluarën, maksimalja që mund të arrihej do të ishte hapja e dosjeve, d.m.th., publikimi i emrave të ish-bashkëpunëtorëve të Shërbimit Sekret komunist (as dosjet nuk ekzistojnë, por vetëm lista e emrave), të paktën për të gjithë ata që duan të jenë pjesë e administratës shtetërore, që nga nëpunësi i thjeshtë deri tek Kryeministri e Presidenti, ose publikimin e listave për të gjithë pa përjashtim. Përfaqësuesit kryesorë të sistemit të kaluar dihen publikisht, duke filluar që nga ish-diktatori dhe ish-bashkëpunëtorët e tij të ngushtë, ish-administratorët e lartë, organet e drejtësisë në qendër e në bazë, drejtuesit e komiteteve të partive dhe atyre ekzekutive në rrethe etj. Shoqëria është e interesuar të dijë pjesën e panjohur të së kaluarës së saj.

    Zbulimi i pjesës së padukshme të diktaturës do të ishte hapi i parë madhor që do të korrigjonte raportet e shoqërisë së sotme shqiptare, më të kaluarën e saj. Por që të realizohet ky zbulim, duhet uruar që ishalla Sali Berisha nuk ka qenë bashkëpunëtor i ndonjë shërbimi sekret!

  3. #3
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anëtarësuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    Plan për të dështuar ligjin e Dosjeve. Socialistët dalin hapur në mbrojtje të krimeve të komunizmit


    PS: Spiunët dhe hetuesit e diktaturës të mos preken


    Diskutimi nen për nen i projektligjit për "Pastërtinë e figurave të zyrtarëve të lartë", hasi në kundërshtinë e anëtarëve socialistë të Komisonit të Ligjeve. Sipas relatorit të PS-së në Komisionin e Ligjeve, mandati për bashkëpunëtorët e ish-Sigurimit nuk duhet të ndërpritet, pavarësisht pozicionit që ata mbajnë. Isaraj tha se ky është edhe qëndrimi zyrtar i Partisë Socialiste. Deputetët e PS-së janë larguar më pas nga mbledhja e Komisionit të Ligjeve, duke kundërshtuar ndëshkimin e atyre që në bashkëpunim me ish-Sigurimin e Shtetit kanë shkatërruar jetët e mijëra personave. Dy relatorët e përcaktuar, Arben Isaraj, për socialistët, dhe Aldo Bumçi, për mazhorancën, parashtruan para Komisionit qëndrimet e tyre dhe të forcave përkatëse. Bumçi bëri prezente pikat ku qëndrimi i tyre ndryshon nga ai i socialistëve, duke evidentuar si një nga çështjet kyçe të papërputhshmërisë me ta atë të ndërprerjes së mandatit. Projektligji i mazhorancës parashikon se çdo person zyrtar i lartë në rast se evidentohet nga Komisoni si ish- bashkëpunëtor i Sigurimit të Shtetit duhet t'i ndërpritet mandati. Një gjë e tillë për socialistët është cilësuar si e papranueshme, sepse sipas tyre bie ndesh edhe me Kushtetutën e vendit. Kjo ka qenë një justifikim i hershëm i Partisë Socialiste, duke mbuluar kështu frikën e madhe, që ka kjo parti nga bërja transparente e këtyre dosjeve.

    Bumçi pohoi se projektligji ka pësuar ndryshime nga ai fillestari që është paraqitur nga Partia Demokratike. Po kështu, tha Bumçi, kemi bërë një ndryshim teknik në variatin e parë do të ngrihej një institucion brenda Kuvendit, kurse varianti që ne ndryshuam është që Komisioni i Verifikimit të krijohet me ligj dhe jashtë Kuvendit. Bumçi tha se shumica nuk paragjykon ndryshimet teknike, ato fare mirë mund të diskutohen nen për nen, dhe janë krejtësisht të rikuperueshëm. Anëtarët e Partisë Socialiste theksuan, se nuk ishin dakord ta shqyrtonin këtë projektligj nen për nen. Dy pikat e debatueshme kishin të bënin me faktin, nëse duhet të kontrolloheshin apo jo personat që janë kontrolluar njëherë nga komisioni i mëparshëm për këtë problem. Bumçi tha se, propozimi i socialistëve është se meqenëse janë kontrolluar njëherë nuk ka pse të kontrollohen sërish, kurse qëndrimi i Partisë Demokratike është që këto figura të kontrollohen përsëri. Relatori i shumicës e argumentoi rikontrollimin, me transparencën e atëhershme. "Nuk duhet paragjykuar ky proces i bërë në atë kohë, por është dhe për transparencë të shqiptarëve, se ai që është i pastër mund të kontrollohet prapë dhe këtu nuk ka gjë të keqe", u shpreh Bumçi. Sipas tij, problemi i dytë parimor për të cilin kishte kundërshtime mes palëve ishte largimi apo qëndrimi në detyrë i zyrtarëve të lartë, që rezultojnë si ish-bashkëpunëtorë të Sigurimit. "Qëndrimi i palëkundër i Partisë Demokratike është që zyrtari duhet të largohet menjëherë nga kjo detyrë", tha Bumçi, duke nënvizuar se socialistët e kundërshtojnë këtë, duke e cilësuar si të papranueshme. Sipas socialistëve, zyrtarëve ish-sigurimsa nuk mund t'u pritet në mes mandati, por propozuan vetëm publikimin e emrave të zyrtarëve që kanë qenë të përfshirë.






    Mazhoranca: Qëndrimi i PS-së, i papranueshëm


    Mazhoranca e cilëson si të papranueshëm qëndrimin e Partisë Socialiste për moslargimin e ish-bashkëpunëtorëve të sigurimit nga vendi i punës pas verifikimit. Anëtari i Komisionit, Dashnor Sula, tha se është e pafalshme që qytetarët të marrin vesh se një person i ka persekutuar dhe mund t`i japë një vendim për të, duke qenë në gjykatë përsëri dhe pas krimeve të bëra. Sipas deputetëve të shumicës nuk është e moralshme, që njerëz me një të kaluar të errët të gëzojnë poste dhe t`i mbajnë ato deri në fund të mandatit. Deputeti socialist, Isaraj, pohoi se është mirë të hapen të gjitha dosjet në mënyrë lustruse. Kjo u hodh poshtë nga Bumçi, i cili pohoi se është dakord në parim, por duke parë shoqërinë shqiptare dhe mënyrën kapilare si ishte përhapur Sigurimi i Shtetit është e vështirë të bësh lustrim dhe t`i hapësh dosjet për të gjithë. Deputetë të tjerë të djathtë i quajtën këto sugjerime si shmangie nga tema e debatit. "Mosdashja dhe presioni që ka Partia Socialiste nga njerëzit që e drejtojnë, që kanë një të kaluar të errët, bën që të biem në labirinthe absurde", tha kryetari Beja. Relatori demokrat tha se, vetë shtrirja gjeografike e vendit tonë do të çonte në një dalje nga kontrolli, në rast se hapen dosjet për njerëz që nuk kanë lidhje me politikën. "Ne vazhdojmë t`i mbetemi mendimit, se duhet të hapim dosjet nga Presidenti deri tek zyrtari më i thjeshtë. Kjo do të sillte pastërtinë e administradës", vijoi më tej Bumçi. Pas diskutimit në parim të një prej neneve të draftit të PD-së, pikërisht ajo për përjashtimin e deputetëve nga ndërprerja e mandatit apo mos rizgjedhja e tyre, në rast se vërtetohet se kanë qenë bashkëpunëtorë të Sigurimit të Shtetit. deputetët e opozitës u larguan nga mbledhja. Pas rreth një orë debati në Komision, mbledhja u ndërpre. Kjo dëshmon, sipas deputetit Pal Dajçi, mungesën e vullnetit nga ana e PS-së për të hapur këto dosje. Kryetari i Komisionit të Ligjeve vendosi që të negociojnë dhe një herë me deputetët e opozitës, që të marrin pjesë në diskutimin e projektligjit. Mbledhja u shty, por sipas deputetëve socialistë ata nuk kanë ndërmend të kthehen aty, pasi rrezikohet që më shumë se gjysma e deputetëve dhe drejtuesve të PS-së të largohen nga politika.

    Elis KUÇI



    rd

  4. #4
    Citim Postuar më parë nga Duaje Siveten Lexo Postimin
    Shekulli 11 Korrik, 2008

    Pjesa e padukshme e diktaturës

    Nga BASHKIM MUÇA

    Projektligji, që po përflitet, për pastërtinë e figurës së funksionarit nuk është punë spiunësh. Nuk është as punë pastrimi i politikës së bërë pis, e as përpjekje për t’u ndarë njëherë e mirë nga e kaluara e hidhur. Sa më shumë i largohemi vitit 1944, aq më e pakuptueshme bëhet përfshirja e këtij viti në një projektligj që ka të bëjë me administratën e sotme. Një i sapolindur në vitin 1944, ligjërisht, sot do të ishte pensionist.

    Trajtimi i së kaluarës, kur bëhet fjalë për persona, është shumë i komplikuar. Pyetja e parë që shtrohet akoma pa lexuar asnjë variant të projektligjit, është se ku duhet të fillojë e ku duhet të mbarojë përgjegjësia, d.m.th., cilët pozicione të së kaluarës duhet të jenë subjekt i këtij ligji? Pasi ke lexuar njërin prej varianteve kryesore (kujtojmë se janë paraqitur 5 variante) të propozuar nga radhët e shumicës dalin plot pyetje:

    (Varianti: Pastërtia e figurës morale të funksionarit, të përcaktuar në nenin 3 të këtij ligji, është e papajtueshme me mbajtjen prej tij, gjatë periudhës 29 nëntor 1944 deri më 31 mars 1991 të një prej detyrave të mëposhtme:

    a) Anëtar ose kandidat i Byrosë Politike, anëtar ose kandidat i Komitetit Qendror të PPSH-së, Sekretar i Parë ose i Dytë i Komitetit të Partisë së Rrethit, Kryetar ose zv. kryetar i Komitetit Ekzekutiv të Rrethit, me përjashtim të rasteve kur është larguar vetë nga detyra në mënyrë publike; b) Anëtar qeverie, anëtar i Këshillit Presidencial, kryetar dhe anëtar i Gjykatës së Lartë, Prokuror i Përgjithshëm dhe zëvendës të tij, para zgjedhjeve të 31 marsit 1991; c) Zv. Ministër i Punëve të Brendshme, Oficer Madhor apo funksionar drejtues i organeve të Sigurimit të Shtetit, si dhe Kryetar Dege; punonjës operativ (legal apo ilegal), bashkëpunëtor sekret i organeve të Sigurimit të Shtetit; d) Bashkëpunëtor, si dhe agjent në shërbim të shërbimeve të huaja apo të organeve analoge; e) I dënuar me vendim të formës së prerë, për krimet kundër njerëzimit, për shpifje apo dëshmi të rremë në procese politike speciale; f) Anëtar i Komisionit Qendror të Dëbim-Internimeve; g) Hetues në organet e Sigurimit të Shtetit, si dhe prokuror, gjyqtar apo ndihmës gjyqtar në procese politike speciale; h) Denoncues apo dëshmitar rëndues në proceset politike).

    Përse, p.sh., duhet që subjekt i ligjit të jetë një ish-kryetar komiteti në një rreth dhe jo një sekretar i një organizate bazë partie në një institucion qendror? Përse të jetë një ish-zv/kryetar komiteti ekzekutiv në bazë e jo një ish zv/ministër? Përse të mos përfshihen në këtë ligj ish-deputetët e PPSH-së që kanë ngritur në sistem funksional të gjithë politikën e kësaj partie? Përse të mos përfshihen ish-diplomatët që kanë qenë pjesë e politikës izoluese? Përse të mos përfshihen ish- drejtorët, kryeredaktorët dhe redaktorët e TVSH-së, si dhe të paktën gazetave “Zëri i Popullit” apo “Bashkimi”, që kanë qenë pjesa më aktive e makinerisë propagandistike komuniste? Përse të mos përfshihen drejtuesit e lartë të ish-levave të PPSH-së, Bashkimeve Profesionale, Frontit Demokratik, Lidhjes së Shkrimtarëve, Bashkimit të Rinisë dhe Bashkimit të Gruas, Kinostudio “Shqipëria e Re” etj.? Përse… sa të duash.

    Në vijim duhet qartësuar se cilat quhen procese politike speciale dhe procese politike jo speciale? Cilët janë rastet kur funksionarët kanë dhënë dorëheqjen në mënyrë publike (me siguri këtu fshihet ndonjë emër për t’u shpëtuar)? Si duhen trajtuar rastet e atyre që kanë qenë ish-të burgosur e janë rekrutuar me presion si agjentë të Sigurimit të Shtetit? Po ashtu, si duhen trajtuar rastet kur personat, funksionet e të cilëve janë subjekt i ligjit, janë burgosur politikisht? Në veçanti, rasti kur personat janë dënuar për dëshmi të rreme në gjyqe politike speciale është kontradiktor me vetë esencën e këtij ligji.

    Po të shikosh sfondin politik të projektit, kupton se propozuesit kanë dashur të prekin me ligj disa nga protagonistët kryesorë të tranzicionit, nga radhët e opozitës së sotme, edhe pse shumica e tyre janë në përfundim të karrierës. Projekti është krejt selektiv qëkurse përjashton ish-deputetët, ish-funksionarët e mjeteve të propagandës dhe ish-levat e PP-së, me qëllim për të “shpëtuar” disa figura të njohura publike, apo disa funksionarë të lartë të administratës së sotme ose diplomatë, mbështetës të partisë në pushtet.

    Nga një ligj i tillë do të prekeshin direkt ish-presidentë, ish-kryeministra, ish-kryetarë parlamenti, ish-ministra, ministra aktualë të ardhur nga e majta, e plot të tjerë. Do të prekeshin p.sh., ish-kryeministri dhe deputeti i sotëm Fatos Nano, si ish-kryeministër, ose si ish-zv/kryeministër, ose si ish-anëtar i Këshillit Presidencial, ose si ish-sekretar i Përgjithshëm i KM, të gjitha këto funksione para 31 marsit 1991; ish-presidenti Rexhep Meidani, si ish-anëtar i Këshillit Presidencial, pas 22 shkurtit 1991; ministri aktualë Lefter Xhuveli dhe këshilltari i Bashkisë së Tiranës, Kiço Blushi, për të njëjtën arsye; ish-kryeministri dhe deputeti i sotëm Ylli Bufi si ish-ministër i Industrisë Ushqimore pas korrikut të vitit 1990; ish-kryetari i Parlamentit, zv/kryeministri dhe kryetari aktual i PSD, Skënder Gjinushi, si ish-ministër i Arsimit dhe ish-deputet, në fund të viteve ‘80-të; ish-Guvernatori i Bankës, Shkëlqim Cani si ish-zv/kryeministër; më tej, ish-ministri i Mbrojtjes, Sabit Brokaj, si ish-ministër i Shëndetësisë; ish-ministri i Kulturës, Moikom Zeqo, si ish-Kryetar i Komitetit të Kulturës dhe Arteve; Profesor Aleks Luarasi si-ish sekretar i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave, të katër këto të fundit, pas 31 janarit 1991; funksionari i lartë i PS-së, aktualisht Sekretari i Asamblesë së saj, njëkohësisht deputeti Gramoz Ruçi, si ish-sekretar i Parë i Komitetit të Partisë së Rrethit dhe si ish-Ministër i Brendshëm para 31 marsit 1991, etj.

    Paradoksi është kur shikon se bëhet një projekt që prek drejtpërsëdrejti edhe disa politikanë të cilët pasi “kanë mbaruar punë”, pasi kanë mbushur xhepat dhe plotësuar moshën e pensionit, bëhen subjekt i një ligji që i ndalon të bëjnë karrierë për më tej!

    Projektligji për pastërtinë e figurave, ashtu siç është servirur, e vendos Shqipërinë pothuajse në të njëjtat kushte si në vitin 1995, ku u miratua një ligj i ngjashëm, që në thelb kishte goditjen e opozitës. Fati i atij ligji, dihet. Sapo të majtët erdhën në pushtet e amenduan, duke hequr pjesën e politikës e duke lënë atë pjesë që kishte të bënte me organet e dhunës në diktaturë. Ndalimi me ligj i kundërshtarëve politikë, për të qenë pjesë e administratës, pasi i ke lejuar 16 vjet ta bëjnë një gjë të tillë, tingëllon më shumë sesa budallallëk. Nëse do duhej dënuar në themel e kaluara, apo diktatura do të duhej një ligj me vetëm një nen, sipas të cilit, përveç funksionarëve të lartë, të prekeshin të gjithë ata që kanë qenë komunistë, ose spiunë, pa përjashtim. A është e mundur kjo? Sigurisht që jo, përderisa protagonisti kryesor i politikës shqiptare është ish-sekretari i një organizate të PP, Sali Berisha.

    Kjo është maja e ajsbergut. Pjesa për të cilën të gjithë duan të dinë, është pjesa akoma e panjohur, ajo e ish-bashkëpunëtorëve të Sigurimit të Shtetit. Në kushtet e ekzistencës së një shumice parlamentare, të kompromentuar me të kaluarën, maksimalja që mund të arrihej do të ishte hapja e dosjeve, d.m.th., publikimi i emrave të ish-bashkëpunëtorëve të Shërbimit Sekret komunist (as dosjet nuk ekzistojnë, por vetëm lista e emrave), të paktën për të gjithë ata që duan të jenë pjesë e administratës shtetërore, që nga nëpunësi i thjeshtë deri tek Kryeministri e Presidenti, ose publikimin e listave për të gjithë pa përjashtim. Përfaqësuesit kryesorë të sistemit të kaluar dihen publikisht, duke filluar që nga ish-diktatori dhe ish-bashkëpunëtorët e tij të ngushtë, ish-administratorët e lartë, organet e drejtësisë në qendër e në bazë, drejtuesit e komiteteve të partive dhe atyre ekzekutive në rrethe etj. Shoqëria është e interesuar të dijë pjesën e panjohur të së kaluarës së saj.

    Zbulimi i pjesës së padukshme të diktaturës do të ishte hapi i parë madhor që do të korrigjonte raportet e shoqërisë së sotme shqiptare, më të kaluarën e saj. Por që të realizohet ky zbulim, duhet uruar që ishalla Sali Berisha nuk ka qenë bashkëpunëtor i ndonjë shërbimi sekret!
    Se pse shkruan Bashkim Muca ne kete menyre, une kete e kuptoj shume mire, sepse ai eshte pinjoll i asaj pjese fshataresh qe i mori diktatura nga fshatrat dhe i vuri te poste drejtuese te niveleve te ndryshme ne parti.

    Por ajo qe nuk e kuptoj eshte qendrimi yt ne mbrojtje te figurave te diktatures, ne nje kohe kur ne forum hiqesh ndryshe?

    Shqiperia per fat te keq nuk u pastrua atehere kur duhej pastruar nga kryekriminelet komuniste dhe sot duhet kthyer serish ne vitin 1995, per te humbur serish muaj dhe vite me ata qe sot edhe po te largohen nga politika, per ta do te ishte sikur t'ju jipje nje medalje nderi, sepse ata e kryen misionin e tyre te zvarritjes se gjithckaje, sepse ata tashme jane padrone ekonomike (njejte si ne ish-shtetet e tjera komuniste) dhe politika per ta eshte vetem nje kalim kohe dhe sigurim favoresh per vitet e mbetura.

    Bej te fala Bashkimit!

  5. #5
    … ßriläntě … ΅ Ø λŁŁї Ϊм Maska e [Perla]
    Anëtarësuar
    07-09-2006
    Vendndodhja
    Aconteceu !!! Estava escrito assim...
    Postime
    6,577
    Sali Berisha 1.501.603 lekë
    Do vdesssssssssssssssssssss ...............................
    Un amigo verdadero es algien que cree en ti aunque tu hayas dejado de creer en ti mismo.

  6. #6
    Anti Zombizem SigPunizem Maska e Duaje Siveten
    Anëtarësuar
    09-09-2007
    Postime
    3,698
    nuk po kupton dydrinsi,

    ...
    Por ajo qe nuk e kuptoj eshte qendrimi yt ne mbrojtje te figurave te diktatures, ne nje kohe kur ne forum hiqesh ndryshe?
    ...
    une solla nje opinion te nje artikull-shkruesi ketu, por kjo nuk do te thote se une ndaj te njejtin qendrim ...

    artikulli ne thelb artikulon "mbrojtjen" e atyre personave qe fillojne nga saliu e krietare te tjere partish, vijon me ata qe vegjetojne perqark tyre, dhe perfundon ne "bazen" e partise ...

    une veq po perseris ate qe shkruan artikullshkruesi,

    ... duhet uruar që ishalla Sali Berisha nuk ka qenë bashkëpunëtor i ndonjë shërbimi sekret!

  7. #7
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    16-11-2005
    Postime
    8,691
    Nuk kuptova une se si na qenka pasuria me -,
    dmth Fatmir Mediua qenka ne borxhe me gjithe ato lek?
    po ata qe jane 0, dmth nuk kane pasuri fare? Po rroga nga shkoi.

    P.S.A di ndonjeri se si mund te behesh deputet? Une psh dua te ndermarr rrugen e bukur dhe fisnike te te qenurit deputet. Si mund ta realizoj kete enderr?

  8. #8
    Mjedisor Maska e Edvin83
    Anëtarësuar
    20-03-2006
    Vendndodhja
    Tallinn
    Postime
    4,670
    Megjithese nuk me intereson fare se sa kane deputetet tane, miliona apo kacidhe, prape me vjen keq per ta se jane kaq te varfer. Do te dhuroj nje pjese te rroges time per ta, te ngopen me buke fukarejte!

  9. #9
    Anti Zombizem SigPunizem Maska e Duaje Siveten
    Anëtarësuar
    09-09-2007
    Postime
    3,698
    Panorama 25/07/2008

    Ministrat hapën llogari jashtë shtetit
    ADI SHKEMBI

    Ministrat e kabinetit qeveritar kanë llogari bankare jashtë vendit.

    Deklarata vjen nga deputeti i Partisë Socialiste, Vangjel Tavo, i cili thotë se dy prej tyre janë parë të hapin llogari bankare në Itali dhe dy të tjerë në Qipro. Duke folur në seancën e djeshme në Parlament, deputeti i opozitës u shpreh se: "kur Kryeministri erdhi në sallë, unë mendova se erdhi për të më dhënë përgjigje për pyetjet, që unë i drejtova se mos dinte gjë, se ku ishin dy prej ministrave të kabinetit të vet në dt. 19 prill të 2007-ës, ditën e enjte, ora 11:20? Ishin në Romë dhe pikërisht në Banka di Roma, njëri duke hapur llogari bankare në emër të bashkëshortes dhe tjetri duke hapur dy llogari, një në emër të gruas dhe një tjetër në emër të djalit të tij". Më tej akoma, sipas deputetit të PS-së edhe dy ministra të tjerë, por pa u përmendur emrat, kanë llogari bankare në Qipro.

    "E pyeta Kryeministrin gjithashtu, se mos dinte gjë për dy llogari të tjera bankare të hapura në Qipro, në Bankën Arabe, nga dy ministra të tjerë të kabinetit të tij, në shifër shumë më të madhe se llogaritë e dy ministrave të lartpërmendur në Bankën e Italisë. Z. Kryeministër, këto llogari janë hapur respektivisht më 11 qershor 2007, ditë të hënë dhe në 05 shtator 2007, ditën e mërkurë, në Larnaka". Sipas deputetit të PS-së, Kryeministri Berisha mund të verifikojë këto fakte mbi llogaritë bankare të ministrave të tij, ndërkohë Tavo shton se, kryeministri është shumë i informuar për një llogari të një prej ministrave të tij në Roterdam të Holandës. "Isha i bindur që Kryeministri do të thoshte që këto janë shpifje, apo që nuk di gjë. Unë i kërkova atij, që ta verifikojë këtë informacion. E nëse për rastet e lartpërmendura, Kryeministri nuk dinte gjë, ai nuk mund të thoshte të njëjtën gjë dhe për një llogari tjetër në Roterdam të Holandës, pasi jam i bindur që këtë fakt e di shumë mirë, ndonëse shifrën jo", përfundoi Tavo.

    Topi: Të hetohen pasuritë jashtë shtetit


    Lidhur me hetimin e pasurive jashtë shtetit ka folur edhe Presidenti Bamir Topi. "Shumë gjëra i marrim vesh edhe nëpërmjet bisedave të përditshme e natyrshëm, edhe nëpërmjet një bisede në kafene. Ka ardhur momenti që Shqipëria dhe institucionet e saj, institucioni juaj, të bëhen pjesë shumë e rëndësishme e një infrastrukture kontrolli me partnerët ndërkombëtarë, qoftë edhe për të hequr ato dyshime, që në mjaft raste ekzistojnë dhe ne i dëgjojmë, që një pjesë e pasurive, qoftë e zyrtarëve të cilët janë të detyruar t'i deklarojnë, por edhe të një pjese tjetër, që nuk konsiderohen zyrtarë të administratës, një pjesë e pasurive të tyre mund të jenë edhe jashtë Shqipërisë. Pra, të jemi realistë, gjërat t'i trajtojmë ashtu siç duhen trajtuar", tha Topi.

Tema të Ngjashme

  1. Kushtetuta e Përkohshme e Kosovës
    Nga drini_në_TR në forumin Kulturë demokratike
    Përgjigje: 24
    Postimi i Fundit: 23-01-2009, 22:03
  2. Dosja antishqiptare e Greqisë, 1912-2007
    Nga BARAT në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 645
    Postimi i Fundit: 15-10-2007, 19:27
  3. Moisiu: Nuk nënshkruaj shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku
    Nga Antimafia në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 192
    Postimi i Fundit: 30-09-2007, 18:11
  4. Votëbesohet në parlament qeveria Berisha
    Nga zeus në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 112
    Postimi i Fundit: 28-09-2005, 10:32
  5. Informacion i përgjithshëm mbi Republikën e Shqipërisë
    Nga bastardi në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 21-05-2004, 16:05

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •