Edhe 15 min kane ngel deri ne perfundim te lojes.
Edhe 15 min kane ngel deri ne perfundim te lojes.
Asnjeri se ka gjet...?
"Expensive watches do not create time, but reflect how expensive it is to their owner."
noj shtatedhjetevjecare e photoshopume do jete po he :P
The biggest difference between people is those who have had love in their life and those who haven't
10 min ngelen.
Kur te mbaroj loja do e them une kush e ka gjet nese e kane gjetur.
Lolita angleze qe kërkon te behet superstar, familja nen akuze
Ka qene vetem 8 vjec Sasha Bennington kur ka bere per here te pare reklamen e pare publicitare. Sot eshte vetem 11 vjec dhe ka bere bronxature, pedikyr, ekstenshen ne floke. E ema, Jayne, 31 vjec qe jeton me te bijen ne Manchester, eshte vene ne qender te polemikave. Ajo e mbron veten duke thene se “te gjithe femijet sot keshtu jane. Ne shpenzojme 300 sterlina ne muaj per trajtimet e saj". Jayne, ne nje interviste te gjate shfaqet ne Daily Mail, e qete sepse sic thote ajo “ndoshta ne fshat nuk funksionon keshtu, femijet nuk duhet te rriten shume shpejt, ashtu sic ndodh ne qytetet e medha”. Sasha nderkaq eshte bere nje fenomen mediatik. Ne internet mund te lexosh edhe nje currikulum te sajin, ku mesohet se ajo ka qene dhe ne finalen e Miss British Isles. Shfaqja e saj ne dhjetra gazeta kohet e fundit ka përfunduar deri ne dokumentare po ne emer te saj.
Loja mbyllet, ky tipi qiti lajmin e gazetes. Eshte vetem 11 vjec. Une kur e pashe si foto ma ngrefi, kur e pashe sa vjec ishte shkova e perplasa per lavamani se me erdhi turp. Te morin ne qafe kto minorenet sot. E bo burgun si pa gjo tkeq. Gjithesesi sic e tha Jack_Watson:
Vendosa qe suprizen ta marri *Anxhi* meqe e gjeti e para (megjithese u perjashtua) se ky tipi siper e lliu lojen.
11 vjec? Te jeshe 11 vjec edhe ne ate gjendje, vallahi..
There is no never ending banquet under the sun. All good things must come to an end.
Ca foto te tjera te kesaj cerres
![]()
Shifeni dhe fabriken ca malli ka qit
![]()
Krijoni Kontakt