Dua ta filloj hyrjen nė kėtė bisedė, qė nė momentin e kuorumit tė krijuar pėr amendimet kushtetuese, 115 deputetė tė Kuvendit votuan pro. Njė shumicė shumė e rėndėsishme pėr kushtetutėn tone, shumicė mė shumė se e cilėsuar. E theksoj kte sepse dua tė bėj njė kthim nė koh. Nė ēastin kur u miratua Kushtetuta, nė vitin 1998, me njė referendum tė kontestuar nga opozita kryesore e kohės, kontestim qė i hiqte kėsaj kushtetute karakterin gjithpėrfshirės dhe kontraktual, kuntratė sociale ku tė paraqiteshin dhe tė bashkoheshin tė paktėn vullnetet e kundėrta tė dy forcave kryesore politike nė Shqipėri. Ky fakt e shėndroi Kushtetutėn nė njė akt juridiko-politik tė njė anshėm. Fakt i pranuar edhe nga zoti Meta, qė e ka konsideruar kushtetutėn e 1998 si arritjen mė tė madhe tė sė majtės shqiptare nė periudhėn pluraliste. Ndryshimet e fundit qė ishin pothuajse gjithpėrfshirėse dhe qė nuk u pranuan nga disa aktor parlamentar qė nuk kanė valenc politike ose kan fare pak valenc politike i japin kėsaj kushtetute njė karakter mė shumė gjithpėrfishirės, nė ndryshim me atė qė kishte nė 1998, 115 vota janė mė shumė se gjithpėrfshirėse.
Kalojmė tek forma e zgjedhjes sė presidentit dhe nė amendimet e bėra. Nė kushtetutėn e mėparshme zgjedhja e presidentit kėrkonte njė shumicė tė cilėsuar dhe mosaritja e kėsaj shumice rrezikonte ta ēonte vėndin nė zgjedhje tė parakoshme. Fakt qė qėndroj nė krye tė axhendės politike si tė opozitės dhe tė maxhorancės nga korriku 2005 deri nė zgjedhjen e z Topi si president. Njė republik parlamentar, ashtu siē ėshtė republika jonė nuk mund tė jetė peng e zgjedhjes sė presidentit. Mbase forma mė e mir do tė ishte ajo e zgjedhjes sė presidentit nga populli, por duke e pare se si zhvillohen fushatat politike nė shqipėri, gjat fushatės kandidatėt pėr president do tė ishin mė shumė kandidat tė ardhshėm si ministra tė punėve publike, pėr shka tė kėrkesave qė do tė kishin pėr ndėrtimin e rrugėve, kanaleve, ujsjellsave apo urave nga zgjedhėsit nė krahina tė ndryshme tė Shqipėrisė. Premtime kėto qė do ti diskretitonin para kėtyre votuesve, nė ēastin qė kandidati i votuar prej tyre do tė zgjidhej president dhe nuk do ti mbante premtimet, pasi realisht ato premtime nuk janė prerogativ e presidentit. Dhe e dyta, gjat zhvillimit tė fushatės presidenciale presidenti do tė polarizohej akoma mė shumė politikisht. Zgjedhja e bėrė qė pas pesė votimeve me shumicė tė cilėsuar presidenti tė zgjidhet me njė shumic tė thjeshtė ėshtė zgjedhja mė e mirė. E para ky president do kishte njė identitetet politik dhe njė karierer tė gjat politike, faktor ky qė do ta bėnte mė tė pėrgjegjshėm nė zgjedhjet qė bėn, dhe do ishte mė i ekuilibruar politikisht nė qėndrimet institucionale qė mban pasi tė gjith njerėzit ja njohi bindjet politike dhe ai vet e din kėtė fakt. Z Topi ka mbajtur poste tė larta nė Partinė Demokratike dhe, ka njė grupacion tė tijin tė fort depotetėsh, megjithatė zgjedhjet qė ai ka bėrė pėr emrimet nė Gjykatėn Kushtetuese dhe nė Gjykatėn e Lartė janė lavdėruar nga tė gjith. Edhe zgjedhja qė kreu i shtetit bėri pėr prokuroren e pėrgithshme, qė nė njė faze tė parė u kritikua nga opozita, po shikohet qė me procedimet e fundit penale qė ka filluar dhe me kėrkesat pėr procedim penal qė ka paraqitur nė kuvend nuk ka mbajtur kahun politk tė kreut tė shtetit qė e ka emruar.
Pėrsa i pėrket prerogatives qė i ėshtė shtuar kryeministrit, ajo e shpėrndarjes sė parlamentit nė raste tė njė mocioni mosbesimi. Kjo do ta stabilizonte akoma mė shumė rolin e kryeministrit pėr tė cilin shqiptarėt kan votuar bashk me maxhorancėn. Kjo kompetenc do ta mbronte kryeministrin nga pretendimet qė ngrejnė partite e vogla, pretendime, kėrcėnime dhe vėrejtje tė cilat nuk ngrihen mbi baza konceptuale nė lidhje me politikat dhe drejtimin e vendit, por ngrihen pėr tė marr dy-tre drejtori nė nivele ministrie apo rrethi. Kjo prerogativ parandalon gjitashtu qė kryeministri qė vjen nė pushtet si pasojė e mocionit tė mkosbesimit tė jetė njė kryeministėr i pėrkrahur nga segmentete tė majta dhe tė djathta nė parlament, faktor qė do bėnte qė qytetarėt tė humbisnin besimin tek politika dhe tek tė zgjedhurit e tyre.
Pėrsa i pėrket ndryshimeve nė sistemin zgjedhor. Sistemi proporcional rajonal. Ky system e ka burimin e tij tek Spanja, njė shtet qė ka brenda tij ndarje tė thella krahinore, gjuhėsore, kulturore dhe kombėtare, si p.sh basket, katalonja etj, qė janė rajone administrative me autonomi tė madhe kushtuese. Tė njėjtin system ka edhe Maqedonia, qė ėshtė njė shtet multi etnik. Ky system edhe pse prish sistemin e dushkut dhe ndalon hyrjen e partive fiktive nė parlament, fakt qė do ta ndimonte demokracinė nė vend. Mund tė thelloj ndarjet krahinorev qė ka Shqipėria. Krahina qė flasin dialekte tė ndryshme, dikush ka aritur tė artikuloj sot mendimin se shqiptarėt flasin dy gjuh tė ndryshme. Dhe pėrqasjet e ndryshme qė krainat e shqipėris kanė me historinė e pėrbashkėt tė para 20 viteve apo 50 viteve mė pare. Shpresojmė qė kėto ndryshime elektorale tė mos e sulmojnė nė mėnyrė tė tėrthortė pikėn 2 tė nenit 1 tė kushtetutės ku thuhet se Republika e Shqipėrisė ėshtė shtet unitar dhe i pandashėm. Pasi edhe Brenda vet kushtetutės ka njė hierarki tė brendshme nenesh.