Disa gjera interesante qe lexova dje dhe mendova ti shkruaj ketu ne se me lejoni Zoti Dardajan.
Nevojat energjetike qe duhen marre gjate dites per te pasur nje trup normal si ta ka dhene zoti

dhe pa ekscese dhjamore jane :
Burre me gjatesi perafersisht 1,70 m rreth 1700 Kcal/ dite
Femra gjatesi perafersisht 1, 65 m rreth 1300 Kcal/dite
Sasia e proteinave qe duhet te marrim gjate dites duhet rreth 150gr ( gjysmat duhet te kene prejardhje vegjetale dhe gjysmat nga bagetit).
Permbajtja ne proteina
100gr mish vici= 100 gr mish pule= 2 veze=250 ml Kos= 500 ml qumesht= 20 gr proteine.
Kemi degjuar per OMEGA 3 , apo Omega 6 jane indyrna qe gjenden ne ushqime dhe qe trupi ka nevoje per energjie.
OMEGA 6 gjendet ne vajin e lule diellit , duhet perdorur ne sasi te paket sepse ka efekte qe ngushton enet e gjakut dhe favorizon cholesterolin dhe e ben gjakun viskoz , dhe jep probleme ne zemer.
OMEGA 3 gjendet ne vajin e ullirit, peshk, dhe gjalp , eshte indyrne qe duhet marre ne sasi me te medha sepse ka efekte mbrojtese ndaj trupit, ka efekt qe zgjeron enet e gjakut dhe e hollon gjakun duke evituar problemet e zemres.
Te gjithe bejme stervitje per te djegur energjite kur e teprojme me ushqimin, por sa harxhojme ne fakt?
- 2Kcal/min : kur bejme punet e shtepise , pastrimi , fshirja, larja
- 2- 5 Kcal/min : kur ecim ne menyre normale ne rruge
- 5 - 7 Kcal/min : kur vrapojme
- 8 - 15 Kcal/min: kur ngrejme pesha te renda
PS. 1 Kcal/min kur rrime perpara internetit

Krijoni Kontakt