Close
Faqja 5 prej 6 FillimFillim ... 3456 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 41 deri 50 prej 60
  1. #41
    ...beyond Maska e Alienated
    Anėtarėsuar
    19-09-2005
    Vendndodhja
    Cassiopeia Constellation
    Postime
    3,139
    Xhaferri: Kosova, tė gjitha dilemat u qartėsuan nė favor tė pavarėsisė

    "Shkaqet e krizės sė vizave"

    INTERVISTA/ Politikani i njohur analizon marrėveshjen Ahmeti-Gruevski, situatėn politike nė Maqedoni dhe zgjedhjet nė Serbi

    Nė njė intervistė pėr gazetėn "Shqip", politikani mė i njohur i trevave mbarėkombėtare shqiptare, Arbėn Xhaferri, analizon ngjarjet e fundit nė rajon. Ai shpjegon pluhurin qė ngriti debati i vizave me Maqedoninė, Marrėveshjen e Majit Ahmeti-Gruevski dhe pasojat e saj, zgjedhjet presidenciale tė sė dielės nė Serbi. Nė fund, Xhaferri ndalet nė ngjarjen mė tė madhe mbarėshqiptare: Shpallja e pavarėsisė sė Kosovės.

    Z. Xhaferri, edhe pse ju nuk jeni politikisht aktiv, nė kuptimin e politikave ditore, jeni i preokupuar pėr ngjarje tė ndjeshme. Nė Shqipėri, ēėshtja e vizave ngriti shumė pluhur. Cili ėshtė mendimi juaj?

    Shpeshherė reagimet flasin pėr kapacitetet e njė shoqėrie apo tė njė individi. Kjo u dėshmua edhe me kėtė rast. Njė rastėsi, njė moskoordinim ndėrmjet Ministrisė sė Punėve tė Jashtme tė Shqipėrisė dhe qeverisė sė Maqedonisė nxiti njė ortek reagimesh tė institucioneve e tė pėrfaqėsuesve tė shtetit, tė politikės, tė mediave shqiptare, duke vėnė kėshtu Shqipėrinė nė pozitė inferiore.

    Zanafilla e kėtij problemi ėshtė triviale. Nis nga mungesa e kulturės, pėrvojės administrative tė BDI-sė gjatė qeverisjes me LSDM-nė kur u miratua ky ligj. Nė politikė, sa ka rėndėsi orientimi strategjik, po aq rėndėsi kanė edhe detajet administrative, draftet e ligjeve, analiza e pasojave tė projektligjeve nė tė ardhmen. Shqiptarėt nuk kanė pėrvojė, por do tė thosha edhe durim, qė tė merren me ēėshtje tė tilla tė mėrzitshme, siē janė analizat e aspekteve juridike qė rregullojnė marrėdhėniet e brendshme dhe tė jashtme.

    Mirėpo kjo rrethanė triviale zbuloi sensibilitetin e tepruar, tė mos them dobėsinė, "varshmėrinė" e Shqipėrisė nga vizat qė imponoi shteti fqinj, Maqedonia. Nė vend qė paraprakisht tė konsultohej udhėheqėsi i partisė nė pushtet, z.Thaēi, dhe ky problem tė zgjidhej pėrmes tij, fare kot u hap njė debat i ndezur nga tė gjithė faktorėt relevantė shoqėrorė dhe politikė, pozitė-opozitė, qė nė fund zbuluan "dobėsinė" e shtetit shqiptar, qė nė realitet nuk duhet tė ekzistojė, tė paktėn jo nė raport me Maqedoninė. Siē dihet, Shqipėria, pėr shumė aspekte, ėshtė nė pozitė superiore ndaj Maqedonisė, e cila ballafaqohet me njė sėrė vėshtirėsish tė brendshme e tė jashtme. Sė kėndejmi, reagimet e tepėrta ishin nė kundėrshtim me pozitėn reale tė Shqipėrisė. Fundja, shtetet nė situata tė tilla bėjnė ēmos qė tė mos manifestojnė dobėsinė, varshmėrinė. Nė kėtė mėnyrė, do tė duhej tė reagonte Shqipėria.

    Mendoj se Maqedonia ka interes qė tė kėtė marrėdhėnie tė mira me Shqipėrinė, prandaj ky episod me vizat do tė tejkalohet lehtė, pikėrisht pėr shkak tė varshmėrisė sė Maqedonisė nga vullneti i mirė i shqiptarėve.

    Ėshtė folur pėr njė Marrėveshje tė Majit mes BDI-sė sė drejtuar nga z.Ahmeti dhe Kryeministrit aktual tė Maqedonisė, Gruevski. Nuk ėshtė e qartė se ē‘pėrmbajtje dhe sa eficente ėshtė ajo?

    Pėr ta kuptuar kėtė problem duhet tė bėhen analiza paraprake tė mendėsisė politike, qė e karakterizon shoqėrinė maqedonase dhe implikimet qė kanė kėto aspekte psikologjike nė funksionimin e partive politike, pra tė politikės nė pėrgjithėsi.

    Nė shoqėrinė maqedonase, sot e gjithė ditėn, vlerėsohet se konflikti i vitit 2001 ishte njė komplot, njė akt armiqėsor kundėr Maqedonisė. Koalicioni ndėrmjet BDI-sė dhe LSDM-sė, nė kuadėr tė kėsaj mendėsie shoqėrore, mendohet se e ka dėmtuar autoritetin, rejtingun e LSDM-sė, qė tashmė ėshtė para rrezikut tė margjinalizimit pėrfundimtar. Ndonėse ky vlerėsim ka ithtarė, unė megjithatė mendoj se LSDM-ja ėshtė nė krizė pėr shkak tė mungesės sė vizionit, tė lidershipit tė besueshėm, pėr shkak tė korrupsionit, abuzimeve sistematike, dekadencės etike etj. Megjithatė, strategėt e kėsaj partie, tė pėrfshirė nga rreziku i zhdukjes, vlerėsojnė qė, duke margjinalizuar PDSH-nė, ta imponojnė BDI-nė si partnere tė koalicionit me VMRO-DPMNE-nė, me qėllim tashmė tė tejdukshėm: ta dėmtojnė rejtingun e lartė tė kėsaj partie maqedonase, qė sa vjen rritet.

    Ky problem nisi fillimisht me insistimin e BDI-sė, qė me ēdo kusht tė jetė pjesė e qeverisė pėr tė luajtur, sipas vlerėsimeve tė VMRO-sė, rolin e Kalit tė Trojės nė favor tė LSDM-sė. Tė gjithė hulumtuesit pajtohen me konstatimin se binomi VMRO-PDSH do tė forcohet gjithnjė e mė shumė, duke margjinalizuar pėrfundimisht LSDM-nė, por edhe BDI-nė. Prandaj, qė nė fillim tė konsultimeve pėr formim tė qeverisė sė re u bėnė pėrpjekje intensive pėr ta pėrēarė binomin PDSH-VMRO. Kur ky skenar dėshtoi, atėherė pėrmes faktorėve tė ndryshėm u hap ēėshtja e pakėnaqėsisė sė BDI-sė me implementimin e Marrėveshjes sė Ohrit, qė ishte njė absurd logjik.

    Partia qė qeverisi katėr vite me LSDM-nė shfaqi pakėnaqėsi me mosimplementimin e Marrėveshjes sė Ohrit nga ana e njė qeverie qė ende nuk kishte nisur tė qeveriste. Pastaj, pas dėshtimit tė kėtij plani, tė pėrēarjes sė binomit funksional PDSH-VMRO, energjia politike u fokusua nė kėrkesėn kėmbėngulėse pėr dialog ndėrmjet opozitės shqiptare me mandatarin Gruevski. Siē dihet, nocioni dialog nė vete ngėrthen konotacion pozitiv. Ky ishte shkaku kryesor qė ndikoi qė Kryeministri Gruevski tė gabojė e tė hyjė nė dialog me opozitėn shqiptare, lidhur me platformėn qeveritare, e qė paraprakisht e pat miratuar me partnerin qeveritar, PDSH-nė. Askund nė botė pozita nuk hyn nė dialog me opozitėn pėr platformėn qeveritare, veēmas nėse pėr ato ēėshtje paraprakisht ishte marrė vesh me partnerin e saj tė koalicionit. Nga ky dialog ndėrmjet BDI-sė dhe Kryeministrit Gruevski rrodhi e ashtuquajtura "Marrėveshja e Majit", qė tani funksionon si simbol i fitores, pėrkatėsisht tė "meritave" tė mėdha tė BDI-sė pėr avancimin e ēėshtjes shqiptare.

    Mirėpo, e gjithė kjo ishte dhe mbetet demagogji, iluzion ngaqė Marrėveshja e Majit ėshtė njė flokulė qė nuk ka asgjė konkrete mė vete, asgjė tė shkruar dhe tė konkretizuar. Ajo pohon nė mėnyrė verbale atė qė ekziston nė mėnyrė eksplicite, tė shkruar nė Marrėveshjen e Ohrit, tė ratifikuar nga tė gjithė faktorėt e brendshėm dhe tė jashtėm. Pra, Marrėveshja e Majit ėshtė njė replikė verbale e asaj qė nė mėnyrė obliguese ekziston nė Marrėveshjen e Ohrit. E gjithė kjo ėshtė e fryrė tej mase pėr tė krijuar iluzionin se ēdo gjė nė Maqedoni lėviz dhe merr jetė falė angazhimit tė BDI-sė, qė, pa dyshim, bien ndesh me realitetin. Siē dihet BDI-ja qeverisi katėr vite me LSDM-nė, prej 2002-2006, dhe nuk u tregua e aftė tė realizojė kėto pretendime qė i ngre nė Marrėveshjen e Majit, pra ēėshtjen e pėrdorimit zyrtar tė gjuhės shqipe dhe ēėshtjen e statusit tė ish-luftėtarėve tė UĒK-sė, tė invalidėve tė luftės. Tashmė, pėrfaqėsuesit e BDI-sė flasin pėr Marrėveshjen e Majit si pėr suplement tė Marrėveshjes sė Ohrit, pra pėr zėvendėsimin e njė dokumenti obligues ndėrkombėtar me njė fiksion, me njė bisedė qė s‘ka asnjė konkretizim, asnjė forcė detyruese siē ėshtė Marrėveshja e Majit.

    Kėto lojėra janė fyese, jo vetėm pėr intelektin e shqiptarėve, por realisht e rrėnojnė funksionimin demokratik tė institucioneve: inkurajohet praktika e krijimit tė agjendave politike pėrmes krijimit tė krizės.

    Kjo krizė nisi me pakėnaqėsinė e BDI-sė qė nuk arriti tė hyjė nė qeveri, qė pastaj u shndėrrua, kinse nė pakėnaqėsi politike ndaj njė qeverie, qė sapo kishte nisur punėn, lidhur me zbatimin e Marrėveshjes sė Ohrit. Kėto forma jodemokratike kulmuan kur u instalua njė parainstitucion "demokratik", qė u emėrtua me eufemizmin "takimi i liderėve". Partnerėt e koalicionit qeveritar gabuan kur pranuan tė marrin pjesė nė kėto takime qė vetėm krijuan konfuzion nė shoqėri dhe asgjė nuk zgjidhėn. Z. Ahmeti pohon se ekziston Marrėveshja e Majit dhe nuk nxjerr nė shesh asnjė dokument tė nėnshkruar e lėre mė tė ratifikuar nga faktori ndėrkombėtar, ndėrkaq z. Gruevski, me po aq komoditet si z. Ahmeti mohon ekzistencėn e njė marrėveshjeje tė tillė. E gjithė kjo mesele do tė pėrfundojė kur do tė obligohen palėt kontraktuese, BDI-ja dhe Gruevski ta nxjerrin nė shesh projektligjin pėr pėrdorimin zyrtar tė gjuhės shqipe dhe pėr zgjidhjen e ēėshtjes sė statusit tė ish-pjesėtarėve tė UCK-sė. Populli gjerman, me tė drejtė, konstaton se djalli fshihet nė detaje, kėshtu qė nuk do tė jenė me rėndėsi bisedat e ndryshme, por pėrmbajtja konkrete e ligjeve.

    Marrėveshja e Majit ėshtė njė model tipik i manipulimit tė opinionit qė nuk ka pėr qėllim zgjidhjen e ēėshtjes sė gjuhės dhe tė statusit tė ish-pjesėtarėve tė UĒK-sė, por margjinalizimin e PDSH-sė. Reagimi mė efektiv i PDSH-sė do tė ishte indiferenca, mospengimi, moskrijimi i ēfarėdo obstruksioni, por lejimi qė kjo shfaqje tė zhvillohet deri nė fund, qė kjo marrėveshja e shpifur tė implementohet dhe tė shihet qartazi se me tė nuk zgjidhet asgjė. Jam i bindur se z. Ali Ahmeti do tė ishte tepėr i lumtur qė kjo marrėveshje e tij me Gruevskin tė mos implementohet, pėr shkak se do tė dalė nė shesh se gjuha shqipe nuk qenka e barabartė me atė maqedonase, dhe se ish-pjesėtarėt e UĒK-sė nuk do tė kenė statusin e njėjtė si forcat e sigurisė sė Maqedonisė. Pėrfundimisht, Marrėveshja e Majit e bėn tė kuptimtė kritikėn e politikės. Ky do tė jetė i vetmi kuptim dhe kontribut i saj.

    Tashmė po afrohet Samiti i Bukureshtit. Si e shihni Shqipėrinė, Maqedoninė dhe Kroacinė pėr marrjen e ftesės?

    Ndonėse nė opinion shfaqen rezerva, dyshime, mendoj se tensionimet qė u krijuan rreth Kosovės me qėndrimin refraktar serbo-rus, do tė ndikojnė qė tė pėrshpejtohet procedura e pranimit tė kėtyre tri shteteve nė NATO. Si duket Maqedonia, Shqipėria dhe Kroacia do t‘ia shohin hajrin Kosovės. Kjo tashmė ėshtė ēėshtje e vlerėsimit politik dhe jo e sasisė dhe cilėsisė sė reformave qė janė ndėrmarrė nga shtetet respektive. Mendoj se tashmė dilemat dhe taktizimet kanė marrė fund dhe se punėt tjera qė mbeten tė realizohen do tė kushtėzohen me procedurėn e ratifikimit tė marrėveshjes nga ana e anėtarėve tė NATO-s. Kėtu para sė gjithash e kam fjalėn pėr mosmarrėveshjet mes Greqisė dhe Maqedonisė lidhur me emrin.

    Ē‘ndikim do tė kenė zgjedhjet nė Serbi pėr situatėn e sigurisė jo vetėm nė Kosovė, por edhe nė rajon?

    Shqetėsimet e tepruara tė faktorit ndėrkombėtar lidhur me zgjedhjet nė Serbi, nė thelb e gudulisin atė sens qė i karakterizon serbėt, atė bindje se ata janė qendėr e botės, se prej tyre varet paqja nė rajon dhe ardhmėria e Ballkanit, UE-sė dhe NATO-s. Kjo dalldisje e serbėve me idenė se janė protagonistė historikė disa herė, ata i solli nė buzė tė greminės, nė Luftėn e Parė Botėrore, nė atė tė Dytėn, dhe gjithsesi tani kur zhvillohet procesi i shpėrbėrjes definitive tė Jugosllavisė dhe instalimit tė demokracisė dhe pluralizmit. Me kėtė fiksacion, me kėtė megalomani, janė tė infektuar tė gjithė protagonistėt politikė tė kėsaj periudhe. Siē dihet serbėt janė problematikė pėr shkak se pjesa dėrmuese e shoqėrisė sė tyre mendojnė njėsoj. Partia qė mendon pak mė ndryshe, Partia Liberale, e kryesuar nga z. Ēedomir Jovanoviqit, dikur zv/kryeministėr nė kohėn e qeverisė sė Zoran Gjinxhiqit tė vrarė, nė zgjedhjet e fundit arriti tė fitojė vetėm 5% tė votave. Pra, 95% tė elektoratit serb, punėtorė, fshatarė, intelektualė, krijues, klerikė mendojnė njėsoj.

    Problemet nė Jugosllavi u shkaktuan pėr shkak tė nacifikimit tė shoqėrisė serbe. Ato do tė vazhdojnė tė zhvillohen derisa nė Serbi nuk fillon procesi i denacifikimit, ose i ndėrgjegjėsimit pėr pėrgjegjėsitė serbe, pėrkatėsisht tė projekteve, tė vėrtetės sė tyre qė ata tentuan t‘ia imponojnė Jugosllavisė dhe botės. Derisa e vėrteta serbe nuk do tė demaskohet me argumente shkencore, ata do tė vazhdojnė tė bėhen pengesė pėr paqen dhe stabilitetin nė rajon, derisa faktori ndėrkombėtar nuk do tė hapė ēėshtjen e fajit serb pėr tragjedinė e popujve tė ish-Jugosllavisė, derisa nuk kėrkohen prej tyre qė tė paguajnė dėmshpėrblimin pėr pasojat e luftės, ata nuk do tė qetėsohen, ngaqė do tė vazhdojnė me avazin e tyre se janė viktimė dhe se tė tjerėt janė agresorė.

    Marrė nė tėrėsi nga aspekti strategjik nuk ka kurrfarė dallimi ndėrmjet Tadiēit, qė perceptohet si proevropian, dhe Nikoliqit, qė pėrfaqėsuaka rrymėn radikale dhe proruse. Kjo nuk ėshtė e vėrtetė edhe pėr shkak tė faktit se z. Putin e takoi Tadiēin dhe ende jo Nikoliqin.

    Ėshtė krijuar njė pėrshtypje se nė raundin e dytė, z. Tadiē do t‘i marrė votat e partnerit tė koalicionit qeveritar tė Kryeministrit aktual Koshtunica, partia e tė cilit ėshtė nė koalicion me atė tė z. Tadic. Kėto dy personalitete politike dhe kėto dy parti kanė njė prejardhje. Dikur i takonin sė njėjtės parti, por Millosheviēi arriti t‘i pėrēajė. Kėshtu qė sot e kėsaj dite mes tyre ekziston njė rivalitet i padurueshėm, qė nuk mund tė thuhet pėr raportet e tyre me partinė radikale tė z. Sheshel, pėrkatėsisht tė zėvendėsit tė tij Nikoliqit.

    Z. Koshtunica e ka rival tė rrezikshėm z. Tadiē dhe partinė e tij dhe kurrsesi jo radikalėt e Nikoliqit, prandaj nė interes tė tij ėshtė tė humbė Tadiēi dhe tė ngadhėnjejė Nikoliqi. Pra, Kryeministri serb, me vese bizare, Koshtunica, do tė pėrpiqet qė nė mėnyrė tinėzare t‘i kanalizojė votat e anėtarėve tė partisė sė tij, Nikoliqit, tė cilin nuk e percepton si konkurrent, por si instrument pėr ta dobėsuar rolin e partisė sė Tadiēit dhe tė tij personal.

    Por, sido qė tė jetė, pėr shqiptarėt nuk do tė ketė asnjė pasojė tė jashtėzakonshme nga fitorja e cilitdo nga kėta dy kandidatė pėr president tė Serbisė. Por, kjo vlen edhe pėr situatėn nė Ballkan dhe pėr zhvillimin e demokracisė nė kėto hapėsira.

    Z. Xhaferri, sipas zėrave politikė dhe jopolitikė, pavarėsia e Kosovės tashmė ėshtė problem i zgjidhur, ju si mendoni?

    Sa i pėrket shoqėrisė kosovare, tė zbatimit tė sė drejtės sė popujve pėr vetėvendosje, ēėshtja e pavarėsisė sė Kosovės ka qenė problem i mbyllur. Statusi i saj u bė problematik pėr shkak tė ambicieve megalomane, hegjemoniste dhe koloniale tė Serbisė dhe pėrkrahėsve tė saj. Njė gabim i madh i vitit 1918, njė padrejtėsi flagrante u desh qė tė korrigjohet me shumė viktima.

    Nė Kosovė, por edhe nė tė gjitha hapėsirat ku jetojnė shqiptarėt, dilema dhe shqetėsimi kryesor ėshtė data e shpalljes sė pavarėsisė pėr shkak tė frikės se mos krijohen konstelacione tė reja qė eventualisht mund ta shtyjnė shpalljen e pavarėsisė. Me kėtė rast, me shqetėsim ndiqen hapat qė i ndėrmerr Rusia nė kėtė plan. Unė mendoj se sinjalet proserbe, apo prosllave (pansllave) tė kreut rus duhet tė cilėsohen si nevojė e brendshme qė ėshtė e lidhur ngushtė me pėrforcimin e pozitės sė autoritetit tė Presidentit rus Putin. Kėtė proces tė pėrforcimit tė figurės karizmatike tė Putinit, apo tė institucionit tė presidentit nė mėnyrė tė heshtur e mbėshtesin edhe shtetet perėndimore pėr shkak tė faktit se Rusia, si fuqi nukleare, duhet ta ruajė stabilitetin, pėr shkak tė njė fakti tė pamohueshėm historik qė dėshmon se ajo nuk mund tė ruajė stabilitetin e brendshėm, por edhe global pa njė dorė tė hekurt. Botės i intereson mė shumė njė Rusi despotike, por stabile, sesa njė liri anarkike qė do tė rrezikonte paqen globale.

    Diskursi antikosovar i Rusisė, por edhe i Serbisė nė fakt, ėshtė njė politikė pėr konsum tė brendshėm qė ėshtė i lidhur ngushtė me rivalitetin e forcave politike.

    Situata e nderė qė u krijua rreth Kosovės, shpifjet qė u bėnė lidhur me kapacitetet shtetformuese tė shqiptarėve, pėr korrupsionin, pėr krimin e organizuar, etj., do tė kenė paradoksalisht njė impakt pozitiv pėr shqiptarėt. Monitorimi i fuqishėm i faktorin evropian do tė ndikojė qė nė Kosovė tė ndėrtohet shteti i sė drejtės, shteti ligjor qė ėshtė nė favor, apo dobi tė tė gjithė shqiptarėve.

    Mendoj se tė gjitha dilemat janė qartėsuar nė favor tė pavarėsisė sė Kosovės dhe se medoemos pas pėrfundimit tė zgjedhjeve nė Serbi do tė shpallet pavarėsia e Kosovės. Zėrat qė pėrhapin disa ekspertė rusė pėr mundėsinė e ndarjes sė Kosovės, me siguri qė mendohet pėr Veriun e Kosovės, mund tė hapin opsione tė tjera qė nuk do tė lejohen nga faktori ndėrkombėtar perėndimor. Reagimet serbe do tė jenė nė nivel tė retorikės dhe nė funksion tė shfryrjes sė inatit, qė nuk do ta pengojė procesin determinues historik, por do tė krijojnė njė pretekst fiktiv, nė vijė tė ushqimit tė andrallave serbe, pėr rikthimin tė Kosovės nė mitin serb.

    gazeta-Shqip.com


    Ne foto: Arben XHAFERI
    Koha ėshtė e maskarenjėve
    Por atdheu i Shqiptarėve

  2. #42
    i/e regjistruar Maska e Renea
    Anėtarėsuar
    12-08-2007
    Vendndodhja
    andej-kėndej
    Postime
    3,131
    Citim Postuar mė parė nga Cimo Lexo Postimin
    Lideri i PDSH, Menduh Thaēi deklaroi mbrėmė nė emisionin “Top Show” nė Top Channel se vendosja e regjimit tė vizave me Shqipėrinė ėshtė njė gabim teknik.
    “Ėshtė njė gabim teknik i atyre qė janė paguar nė tė dyja dikasteret.Ėshtė komplikim teknik qė duhet tė zgjidhet”, deklaroi Thaēi, duke shfajėsuar partinė e tij. Ai tha se ligji nė Parlament ishte miratuar nė mars tė vitit 2006 nga maxhoranca e kaluar e pėrbėrė prej LSDM-sė dhe BDI-sė.

    “Sulmet ndaj PDSH janė tė paskurpullta dhe ne nuk kemi faj. Ligji ėshtė votuar kur ka qenė nė pushtet BDI. Ndėrkohė, pėrfaqėsuesit diplomatik tė Maqedonisė janė vonuar nė informimin e saktė tė Qeverisė shqiptare”, theksoi kryetari i PDSH-sė pėr “Top Show”.

    Sipas tij,se pėr sa kohė qė PDSH do tė jetė nė pushtet nuk do tė ketė regjim tė vizave me Shqipėrinė.
    “Nuk ka nevojė pėr panik.Unė garantojė se nuk do tė ketė regjim tė vizave me Shqipėrinė. Vizat nėse nuk merren nė kufi, do tė hapen pėrfaqėsi tė Ministrisė sė Jashtme dhe do tė jetė edhe mė lehtė pėr marrjen e vizave.Garantoj qytetarėt e Shqipėrisė se pėr sa kohė PDSH do tė jetė nė pushtet, nuk do tė ketė regjim tė vizave”, theksoi kryetari i PDSH-sė. Duke folur pėr pavarėsinė e Kosovės, ai tha se Maqedonia ėshtė ndėr vendet kryesore qė do ta njoh pavarėsinė.

    BURIMI
    Kjo duhet te mbahet mend

  3. #43
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-09-2003
    Vendndodhja
    varavingo
    Postime
    1,084
    Vizat, Maqedonia reagon: Ministri Lulzim Basha, joserioz


    (Dėrguar mė: 30/01/08) Zv/kryeministri shqiptar i qeverisė Gruevski, Imer Aliu deklaroi se janė bėrė tė gjitha pėrpjekjet pėr tė kontaktuar me kreun e Ministrisė sė Jashtme shqiptare, Lulzim Basha pėr gjendjen e njė rrugėzgjidhjeje, por sipas tij kjo ka qenė e pamundur

    Shkupi zyrtar akuzoi dje mjaft ashpėr diplomacinė shqiptare pėr njė mungesė tė theksuar serioziteti dhe angazhimi nė zgjidhjen e ēėshtjes sė regjimit tė vizave mes dy vendeve. Zv/kryeministri shqiptar i qeverisė Gruevski, Imer Aliu deklaroi se janė bėrė tė gjitha pėrpjekjet pėr tė kontaktuar me kreun e Ministrisė sė Jashtme shqiptare, Lulzim Basha pėr gjendjen e njė rrugėzgjidhjeje, por sipas tij kjo ka qenė e pamundur. “Kemi tentuar qė tė kemi kontakte me tė gjitha nivelet me kreun e Ministrisė sė Jashtme, por nuk ėshtė gjendur asnjė seriozitet nga pala shqiptare. E pakta qė mund tė bėnte, ishte tė tregonte njė seriozitet”, - vuri nė dukje Aliu. Sipas tij, edhe pse ka rreth njė muaj qė kjo ēėshtje po diskutohet gjerėsisht nė tė dy vendet tona, pala shqiptare nuk po bėn asnjė pėrpjekje pėr tė ndrequr sadopak situatėn e krijuar, duke mos depozituar sipas Aliut asnjė propozim konkret. Madje, zv/kryeministri i qeverisė maqedonase shtoi gjithashtu se mungesėn e seriozitetit tė Tiranės zyrtare nuk mund ta kompensojė Shkupi. “Jo vetėm qė nuk kanė sjellė propozime, por nuk kanė treguar asnjė shenjė serioziteti dhe ju siguroj qė pala maqedonase nuk mund tė kompensojė kėtė mungesė serioziteti”, - pėrfundoi ai.
    QENDRIMI
    Maqedonia nuk do tė kthejė regjimin e vjetėr tė pajisjes me viza nė kufi pėr shtetasit shqiptarė. Njė zyrtar i lartė nė Ministrinė e Jashtme maqedone, qė dėshiroi tė mbetet anonim, konfirmoi dje pėr BBC-nė se ajo qė do tė sugjerojė pala maqedonase do tė jetė lehtėsim i regjimit tė vizave, brenda rregullave tė reja qė hynė nė fuqi nga 1 janari, tė cilat janė sipas sistemit Shengen. Lehtėsimet qė do tė propozohen, citojmė nga BBC, pritet tė pėrfshijnė hapjen e njė zyre konsullore nė ndonjė qytet kufitar, lehtėsime vizash pėr kategori tė ndryshme qytetarėsh, si dhe lehtėsime pėr zonat kufitare. Qytetarėt e tjerė do tė duhet tė marrin vizat nė Ambasadėn e Maqedonisė nė Tiranė. Kėto masa tė reja janė nė pėrputhje me njė ligj tė Maqedonisė pėr shtetasit e huaj. Ligji ėshtė i pėrgjithshėm, pa pėrcaktuar shtete specifike. Ai nuk vlen pėr shtetet me tė cilat Maqedonia ka marrėveshje dypalėshe tė cilat parashikojnė mosekzistimin e regjimit tė vizave.

    BalkanWeb


    Kush na e sqaron a genjen ky Ymer Aliu qe eshte zv kryeministri i maqedonis apo Luli jone genjen per vizat?

  4. #44
    revolucionar Maska e bOndi_oo7
    Anėtarėsuar
    18-10-2005
    Vendndodhja
    Shkup
    Postime
    704
    Citim Postuar mė parė nga Cimo Lexo Postimin

    Garantoj qytetarėt e Shqipėrisė se pėr sa kohė PDSH do tė jetė nė pushtet, nuk do tė ketė regjim tė vizave”, theksoi kryetari i PDSH-sė.

    BURIMI
    Rrenat e kulluara te Menduh Thaqit - Vojvodes se Maqedonise.
    Punė, djersė, dashuri mes njerėzve dhe ndaj atėdheut.

  5. #45
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    18-06-2005
    Postime
    297

    Lightbulb

    Deri sa Shqiptaret shpallen persona-non grata nga qeverit ma inferiore si Ish R J e Maqedonis,ministrat shqiptar as qe qajn koken per popullin e tyre,por argetohen neper kasino me djersen e mundin e po ati populli qe e plackisin se gjoja po e mbrojn.Atehere cuditemi pse pasaporta Shqiptare ska ma vler se letra e toaletit.

  6. #46
    Fierak 100% Maska e Ujku'80
    Anėtarėsuar
    04-11-2002
    Vendndodhja
    Itali
    Postime
    584

    Vizat, Maqedonia i ben zbor Shqiperise

    • Tedi Blushi

    Pėr orė me radhė, temperaturat nė kufirin shqiptaro-maqedonas arritėn dje nė pikėn e vlimit. Luftė e ashpėr nervash. Veēse kėshtu mund tė pėrmblidhet ajo ēfarė ndodhi dje mes Shkupit e Tiranės zyrtare. Shkak u bėnė provokimet diplomatike tė herėpashershme tė Maqedonisė, qė njėherė deklaronte zyrtarisht hyrjen nė fuqi nga 1 shkurti tė regjimit tė vizave e herėn tjetėr, shtyrjen e kėtij vendimi pėr njė afat tė papėrcaktuar. Qėndrimet kontradiktore e hutuan Tiranėn zyrtare dhe diplomacinė shqiptare, qė nė ēdo rast miratonte nė heshtje vendimet qė komunikonte Shkupi. Konkretisht rreth orės 19:00, zėdhėnėsi i Ministrisė sė Jashtme maqedonase, Vasil Andonovski i bėri thirrje shtetasve shqiptarė qė nga 1 shkurti duhet tė pajiseshin me vizė nė ambasadė pėr tė hyrė nė Maqedoni. Pak minuta mė vonė, Policia e Shtetit shqiptar nėpėrmjet njė komunikate pėr shtyp, me gabime tė shumta ortografike, njoftonte se “vizat nuk lėshohen mė nė pikat kufitare tė shtetit maqedonas, por vetėm nė ambasadėn e saj nė Tiranė. Shtetasit qė nuk janė pajisur me vizė pranė kėsaj ambasade, nuk do tė lejohen tė kalojnė nė drejtim tė Maqedonisė”. Ndėrkohė, rreth orės 21:00 pala maqedonase nėpėrmjet njė njoftimi tė qeverisė Gruevski deklaroi shtyrjen e vendimit pėr 15 ditė. Paralelisht, kreu i Partisė Demokratike Shqiptare, Menduh Thaēi konfirmoi lajmin pėr mediat shqiptare duke shtuar ndėrkaq se “qeveria Gruevski nė ndryshim nga qeveria e Tiranės kėrkon liberalizimin e plotė tė regjimit tė vizave mes dy vendeve”. Nė prononcimin e tij publik, Thaēi pretendoi se ditėn e hėnė heqja e regjimit tė vizave mes Shqipėrisė e Maqedonisė do t’i propozohet nė Shkup grupit tė ekspertėve tė Ministrisė sė Jashtme gjatė negociatave dypalėshe. Duke u ndalur edhe tek takimi i nivelit tė lartė mes kryeministrit maqedonas, Nikolla Gruevski dhe atij shqiptar, Sali Berisha qė pritet tė zhvillohet nė Tiranė, kreu i PDSH-sė tha se pėr “palėn maqedonase ky takim duhet tė zhvillohet nė datat 18 ose 19 shkurt”. Fill pas kėtij ndryshimi kursi edhe Tirana zyrtare nxitoi tė hartonte njė njoftim tjetėr pėr shtyp ku sqarohej shtyrja deri nė pėrfundim tė negociatave shqiptaro-maqedonase e aplikimit tė regjimit tė vizave. Drejtoria e Pėrgjithshme e Policisė sė Shtetit njoftoi rreth orės 21:30 se “nga kontaktet e orėve tė fundit tė marra me autoritetet Maqedonase, njofton tė gjithė shtetasit Shqiptar qė udhėtojnė nė drejtim te Maqedonisė se vizėn do ta marrin sipas regjimit tė mėparshėm tė vizave, pra, nė kufi, kjo deri nė pėrfundim tė negociatave ndėrmjet dy shteteve”. Ajo ēka vlen pėr t’u theksuar ėshtė se nė Tiranė mė shumė shpresohet nė zemėrgjerėsinė e palės maqedonase sesa punohet nė negociata pėr tė ndrequr kėtė situatė tė nderė mes dy vendeve. Ėshtė kjo arsyeja pse diplomacia shqiptare ndodhet shpesh nė pozicione qesharake dhe aspak komode karshi provokimeve diplomatike qė vijnė nga Shkupi.
    Liberté, égalité, fraternité

  7. #47
    Manchester Maska e -Alda-
    Anėtarėsuar
    13-07-2007
    Vendndodhja
    London
    Postime
    646
    Kur u be edhe Maqedonia me vendos viza aman.E kemi fajin ne qe e quajme Maqedoni duhet ti themi FYROM se keshtu i pelqen.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga -Alda- : 01-02-2008 mė 08:41
    м'вι вυzė ėѕнтė иנė ρυтнנє, м'вι ѕнριят ėѕнтė иנė νєтмι. נαм вσтα ρα ємėя, кυя ρяαиė мєנє ѕ'נє тι.

  8. #48
    Ky vendim rendon me se shumti mbi ne qe jemi nga PG sepse me pare e kishim shum kollaj te kalonim kufirin kurse tani duhet te shkojme te marrim vize ne TR...:S
    Only god judges me !

  9. #49
    zhapik buster Maska e drity
    Anėtarėsuar
    11-01-2006
    Postime
    1,237
    FYROM 0 - SHQIPERIA 1

    Po pres me padurim ndeshjen e ardhshme te kupes se ballkanit
    -------------------------------------------
    peshkuar nga peshkupauje.com

    Shkupi propozon heqjen e vizave
    1 Shkurt 2008 @ 7:15 pm

    Nazim Rashidi
    BBC, Strugė
    1 Shkurt 2008

    Autoritetet e Shkupit thonė se do t’i propozojnė Shqipėrisė heqjen e plotė tė vizave mes dy vendeve.

    Propozimi pritet t’u bėhet autoriteteve tė Tiranės nė kuadėr tė marrėveshjes sė re qė duhet tė nėnshkruajnė dy vendet.

    Kėtė e ka bėrė tė ditur Menduh Thaēi, kryetar i PDSH-sė nė pushtet nė Maqedoni dhe zėdhėnėsi i qeverisė, Ivica Boēevski.

    Marrėveshja e re mes dy vendeve do tė duhet tė firmoset nga dy kryeministrat, Nikolla Gruevski dhe Sali Berisha.

    Nėse nėnshkruhet, marrėveshja pėr heqjen e vizave do tė hyjė nė fuqi pasi tė jetė miratuar mė parė nga parlamentet e tė dy vendeve.

    Deri atėhere, shtetasit e Shqipėrisė do tė marrin vizė maqedonase nė kufi.

    Tėrheqje

    Pala maqedonase ėshtė tėrhequr kėshtu nga zbatimi i ligjit tė saj pėr tė huajt nė rastin e Shqipėrisė, i cili do tė duhej tė hynte nė fuqi tė premten.

    Mendohet se shkak pėr kėtė ishte reagimi i madh qė shkaktoi nė Maqedoni dhe nė Shqipėri njoftimi pėr heqjen e regjimit tė vjetėr tė vizave.

    Ky regjim i vjetėr, i marrjes sė vizave nė kufi, u shkonte pėr shtat shtetasve tė dy vendeve qė udhėtojnė pėrtej kufirit.

    Ndryshimi i regjimit dhe rivendosja e rregullit tė marrjes sė vizave maqedonase vetėm nė ambasadėn e Maqedonisė nė Tiranė, u paralajmėrua nga Shkupi para disa javėsh.

    Ai u mbėshtet nė njė ligj qė rregullon qėndrimin e shtetasve tė huaj nė Maqedoni, konform standardeve tė Bashkimit Evropian.

    Por mungesa e njė marrėveshje dy palėshe midis Maqedonisė dhe Shqipėrisė pėr rregullimin e hyrje-daljeve tė qytetarėve tė tė dy shteteve, shkaktoi polemika mes Shkupit dhe Tiranės.

    Analistėt e kritikuan qeverinė nė Shkup pėr aplikim tė njėanshėm tė ligjit, ndėrsa Tiranėn pėr mungesė tė sensit pėr firmosjen e marrėveshjes me Shkupin, e cila rregullon lėvizjet e qytetarėve.

    Propozim i papritur

    Propozimi i autoriteteve tė Shkupit pėr heqjen e vizave, u bė vetėm disa orė para se tė hynte nė fuqi ligji i ri.

    Ai ėshtė pritur pozitivisht nė zonat kufitare.

    Njerėzit qė kėtu kanė lidhje tė afėrta me njėri-tjetrin kanė shprehur kėnaqėsi pėr mundėsinė e heqjes sė vizave.

    Njoftimet pėr heqjen e vizave mes Shqipėrisė dhe Maqedonisė pritet tė ngjallin reagime dhe nė skenėn politike tė Maqedonisė.

    Opozita ka deklaruar tashmė qe qeveria ndjek politikė kontradiktore nė kėtė ēėshtje.

    Maqedonia ka regjim pa viza me disa shtete, kryesisht me ata tė ish-Jugosllavisė.

    Mė herėt ajo ka refuzuar tė bėjė tė njėjtėn gjė dhe me Shqipėrinė.

    Por tani, autoritetet e Shkupit thonė se heqja e vizave me Shqipėrinė ėshtė nė pėrputhje me aspiratat integruese tė dy vendeve dhe pasojė e fqinjėsisė sė mirė.
    When you are in it up to your ears, keep your mouth shut.

  10. #50
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    07-05-2007
    Postime
    290
    Ne Shqiperi ka 3.5 milione shqiptare.

    Ne Maqedoni ka 0.7 milione shqiptare dhe 1.4 sllave.

    Totali i shqiptareve: 4.2 milione
    Totali i sllaveve: 1.4 milione

    Shqiptaret mundin keq sllavet 4.2-1.4.

    Fjalet e teperta jane fukarallek. Nuk eshte Tirana - Shkupi 1-0 pasi Shkupi eshte shqiptar.
    Eshte Shqiptaret-Sllavet 1-0.
    NENTORI I PARE: 28/11/1443
    NENTORI I DYTE: 28/11/1912
    NENTORI I TRETE: 28/11/2012???

Faqja 5 prej 6 FillimFillim ... 3456 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Pėrgjigje: 33
    Postimi i Fundit: 17-01-2013, 12:29
  2. "Dr. dituria"
    Nga Sabriu nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 20
    Postimi i Fundit: 18-12-2008, 06:32
  3. Bashkim Gazidede prononcohet nė media pėr ish-detyrėn si kreu i SHIK
    Nga Brari nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 29
    Postimi i Fundit: 01-11-2006, 13:17
  4. Si vjen bashkimi kombėtar?
    Nga Anton nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 487
    Postimi i Fundit: 22-02-2004, 00:19
  5. Konferenca Islamike + Terrorizmi ne Shqiperi
    Nga Brari nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 82
    Postimi i Fundit: 16-04-2003, 14:48

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •