Gafja e Profesorit te Matematikes ne Diten e Parė Te Ramazanit
Autori i ketij shkrimi: Kerim Gashi
Ishte Ditė e Marte dhe nje ndėr ditet e para te Muajit te Madherishem te Ramazanit, Aroma e Agjerimit kishte perfshirė zemrat e te gjitheve nxenesve,per pos Profesorit ,I cili Ramazanin nuk e agjeronte me pretekst ,sepse e konsideronte si preventiv ndaj gabimeve te mundshme gjatė ushtrimit te detyres,si Profesor I Matematikės.
Dhe ne si Gjimnazist te vitit te IV ishim te gjithe Agjerueshem,Sidomos ,gjashte Nxenes te cilet ishim me te dalluarit nga te tjeret me zgjuarsi dhe edukim te mirėfillt ,dhe poashtu besimtar te devotshem,sa qe gezonim rrespekt te veqant nga te gjithe Profesoret e Gjimnazit,dhe disi droheshin kur gjendeshin pranė nesh ,se mos gabonin dhe keshtu te pasonin me pastaj kritikat nga ana jonė,thjesht ishim aq vigjilent ne oret e mesimit sa qe konsideroheshim si “Kritikė te Profesorave”,dhe keshtu qe si pasoj e perkushtimit tonė ndaj mesimit ne shkoll ,ne si 6 nexenesit me te dalluar me sukseset tona e renditem per 4 vite si Klasen me te mire ne shkollė.
Nje ditė te filluar me agjerim te muajit te Ramazanit,erdhem ne shkollė,dhe oret e para I kishim ne Lenden e Matematikes,dhe me profesorin e kesaj lende gezonim rrespekt te madh te ndersjellė,dhe me hyrjen e profesorit ne klas ,qe ne fillim te ores se mesimit ,po e pershendesim dhe e mirepritem me buzeqeshje si qdo profesor tjeter dhe po e pyesim si eshte me shendet, dhe si e ka familjen,dhe duke menduar ne, se eshte Agjerueshem ,e pyetem se me Agjerim si ia kalonte???
Profesori: Jo nuk jam agjerueshem,
Nxenesit: pse professor nuk agjeron nuk ndjehesh mire apo…
Profesori : nuk po agjeroj sepse po me pengon ne profesion(ne mesimdhenje)..
Nxenesit: Profesor ,agjerimi nuk te pengon ne pune apo ne profesion perkundrazi te kthjellon mendjen qe te koncetrohesh me mire !!
Profesori: Disi na injoroi (sepse ndryshonim ne moshė dhe konsideroheshim si femije nga ai,dhe nuk na pranoi keshillen tone)
Nxenesit: Nga rrespekti qe kishin ndaj profesorit heshten ,qe te mos e trazonin me tej,u bene se kinse u pjatuan me iden e profesorit (se agjerimi te pengon ne mesim)
Profesori: Ju lutem po fillojm mesimin dhe ju lusė qe ditet ne vazhdim te mos I vazhdoni ne agjerim sepse nuk mundeni te koncentroheni ne oren time te matematikes…
Nxenesit: Ne perseri heshtem dhe se u beme se ,perseri u pajtuam me propozimin e Profesorit..
Filloi ora e mesimit…
Profesori: per kete ore mesimi kishte per te ne mesuar dhe shpjeguar Llogaritmet… dhe filloi ta shkruaj nje detyrė te gjatė,sa qe duhej qe te mbushej Tabela e Zezė e tera me numra ,tri here radhazi ne menyre qe te vazhdohej dhe ne fund te nxirrej rezultati perfundimtar..
Nxenesit: Ishim agjerueshem mirpo ,kjo nuk na pengonte qe te jemi te kujdesshem dhe vigjilent ne mirekuptimin e detyrave mesimore,dhe keshtu per tu deshmuar madheria e ketij muaji,ndodhi nje qudi apo nje gafe (gabim) qe profesori na premtonte se meqense nuk agjeronte ,nuk do ta bente sepse ka stomakun plotė me ushqim,(nuk e dinte se Koka eshte ajo qe kontrollon njeriun e jo stomaku plot ushqim)…
Profesori: Gjatė shkruarjes se kesaj detyre te gjatė ne tabelė,disi ngatėrroi nje “+“ (plus) mirpo nuk e verejti kete gabim…
Nxenesit: ky gabim apo ngaterrim u verejt aq shpejt nga nxenesit (te cilet ishin agjerueshem),sa qe e evidencuan atė menjeher,mirpo heshten sepse nuk deshironin ta ngacmonin profesorin per kete ,dhe priten derisa ta perfundonte detyren profesori..
Profesori: kur po perfundonte detyren verejti se nuk perputhej aspak rezultati perfundimtar me formulen e kesaj detyre,edhe pse profesori kete detyre e kishte ushtruar disa herė dhe madje e kishte te shkruar ne fletore dhe vazhdimishte e shikonte ne fletė kete detyre, mirpo kjo aspak nuk I ndihmoi qe ta shmangte gabimin..
Nxenesit: reaguan dhe I thanė profesorit se ne kete moment ke ngaterruar nje plus dhe kjo ka ndikuar qe te devijoj detyra dhe keshtu te vie deri te rezultati perfundimtar gabim…
Profesori: e verejti gabimin e tij ,te cilin e premtoi se nuk do ta bente pasi qe nuk agjeronte,u skuq I teri dhe pranoi gabimin dhe u desh qe ta perseriste perseri detyren aq te gjatė dhe te merzitshme…
Nxenesit: ishin aq te edukuar ,dhe nga rrespekti qe kishin per profesorin,u munduan qe te ia mbulojnė kete gabim dhe heshten dhe duke mos e berė te madhe kete rast,vetem e vetem qe te mos e rendonin profesorin nga ky gabim…
-Cili eshte Mesimi nga ky rast-ngjarje…eshte se Agjerimi nuk eshte penges per te punuar dhe mesuar ,dhe se nuk e pengon punetorin apo profesorin qe te kryej punen e tij te zakonshme,por perkundrazi I kthjellon mendjen dhe I bene me te kujdesshem ne pune…
P.s : Edhe une Fisniku isha si personazh I kesaj ngjarje te vertetė,si pjes e ketij grupi prej Gjashte Nxenesve me te dalluar ,qe e zbuluam kete gabim te profesorit…
Krijoni Kontakt