ReaL madriD
Campeón de Liga 2007/08
Repasa el triunfo de la Liga 07/08 del Real Madrid.
Ndeshja Perfundoi Valencia [1 - 5] Real Madrid
1' [0 - 1] Raul
24' [0 - 2] R.v. Nistelrooy
29' [0 - 3] S. Ramos
36' [0 - 4] R.v. Nistelrooy
58' [1 - 4] M.A. Angulo
64' [1 - 5] Robinho
Urime Fitoren Te Gjith Tifozve Te Realit
Plaqin Kundershtaret..
ReaL madriD
Campeón de Liga 2007/08
ReaL madriD
Campeón de Liga 2007/08
VALENCIA: Hildebrand; Miguel, Helguera, Albiol, Moretti; Joaquķn, Albelda, Silva (Montoro, 81’), Gavilįn; Angulo (Mata, 75’) y Morientes.
REAL MADRID: Casillas; Ramos (Torres, 74’), Cannavaro, Metzelder, Marcelo (Heinze, 57’); Gago, Diarra, Robinho, Guti; Raśl y Van Nistelrooy (Baptista, 65’).
GOLES:
0-1, min.1:Raśl ajusta al paló un disparo con la izquierda.
0-2, min.24:Van Nistelrooy de vaselina.
0-3, min.29:Sergio Ramos, con la pierna derecha.
0-4, min.36:Van Nistelrooy, con el exterior.
1-4, min.58:Angulo.
1-5, min.67:Robinho.
Mė gėnjeu pasuria, jeta vrap mė iku shpejt dhe u thinja u dergja u plaka nė dhe tė huaj do tė vdes..
Urime fitoren ishte me te vertet nje fitore e merituar,suksese te me tutjeshme.
Dhe harova dicka derbin me te madh kur do ta fitojni ateher po do jua jap doren mendoj me Barcen se vetem bla bla bla bejn.
SIKUR EDHE 1 MILION SHQIPTAR DO VRITEN NGA SLLAVET JU PERSERI DO THONI MIRE JEMI!!TURP
Cka luanin kta mer , prisja me shume nga nje derbi e jo nje rezultat te tille , por e gjith kjo erdhi si rezultat i formes se mire ne te cilen gjendet Reali momentalisht , urime.
Sui generis
Po qyre princ jo veq njo qi ka me fito reali po te dyjat kshyre qka i boni valencis ke ti ja bo si basket shum bukur kan lujt olle urime fitorja e shpresojs e do ta mundim edhe sevillen oki kaloni mir
do me thoje njeri si luajti hildebrand portieri i valencias se si tifoz gjerman me vjen keq qe pesoi 5 gola
JO SEKS PARA MARTESE
Theki te falminderi qe na dha vullnet me shpresu po sdi ae pa rezultatin tregon se kur duhet me lujt futboll dim me lujt mjaft mir oki kalo mir
Ndeshje te bukur beri Reali sonte! Urime fitorja.
P.S Mos u beni krenare shum per kete fitore se humbjen e keni ne prag nga Sevilla nuk jane pa trener si keta te Valencias.![]()
#VamosArgentina
Krijoni Kontakt