Close
Faqja 0 prej 11 FillimFillim 1210 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 108
  1. #1
    automotive Maska e ClaY_MorE
    Anėtarėsuar
    16-05-2004
    Vendndodhja
    Deutschland
    Postime
    4,456

    Kuvendi voton shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku, Topi e dekreton shkarkimin

    Sollaku: Hetimi II, pasojė e nismės pėr heqjen e imunitetit tė Bashės

    TIRANĖ- Pas publikimit tė kėrkesės sė maxhorancės pėr ngritjen e njė komisioni tjetėr hetimor pėr shkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, Theodhori Sollaku, ka qenė i menjėhershėm reagimi i organit tė akuzės. Zėdhėnėsi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme, Agim Neza, i pyetur nga media rreth nismės sė fundit tė deputeteve tė maxhorances pėr ngritjen e komisionit hetimor "Sollaku 2", ai tha se nuk kishte asnjė konfirmim zyrtar pėr ekzistencėn e kėsaj kėrkese. "Deri nė kėto momente nuk kemi asnjė konfirmim zyrtar pėr mbledhjen e firmave tė maxhorances, pėr ndonjė krijim komisioni hetimor "Sollaku 2". Por duke qenė se organi i akuzės mbetet i angazhuar nė vazhdimėsi nė luftėn kundėr korrupsionit nė lidhje me disa ēėshtje tė rėndėsishme qė kanė tė bėjnė me deputetė tė maxhorancės, kėta tė fundit ka mundėsi tė kenė arritur tė dekonspirojnė nismėn e Prokurorisė sė Pėrgjithshme, pėr heqjen e imunitetit tė ish-ministrit tė Transportit, Lulzim Basha, nė lidhje me kontratėn e rrugės Rrėshen-Kalimash",- thuhet nė reagimin e zėdhėnėsit Neza. Sipas tij, nėse nisma nė fjalė ėshtė e vėrtetė, atėherė deputetėt e maxhorancės janė tunduar nga fakti se njė anėtar i qeverisė duhet tė japė shpjegime para organeve tė drejtėsisė dhe nė kėtė mėnyrė, kanė menduar se mbrojtja mė e mirė ėshtė rinisja e "luftės" kundėr Prokurorit tė Pėrgjithshėm. "Nėse gjatė ditėve nė vijim me tė vėrtetė do t'i propozohet Kuvendit ngritja e njė Komisioni Hetimor pėr z.Sollaku, atėherė do tė jetė e qartė, aq mė tepėr pėr opinionin publik, se zhurmnaja e maxhorancės pėr tė luftuar korrupsionin nuk ėshtė gjė tjetėr, veēse njė fasadė e saj. Kjo pėr faktin se, krahas shumė arrestimeve qė janė bėrė kohėt e fundit nga organi i akuzės, po vazhdon me intensitet dhe hetimi i disa ēėshtjeve me rėndėsi, siē ėshtė edhe hetimi pėr privatizimin e "Albtelekomit", shpenzimet qeveritare nga fondi rezervė dhe disa ēėshtje tė tjera qė direkt apo indirekt atakojnė pėrfaqėsues tė maxhorancės",- vuri nė dukje zėdhėnėsi i organit tė akuzės. Neza thekson se prokuroria nuk do tė ndalet para presioneve pėr ngritjen e komisioneve hetimore apo me bllokimin e hetimeve pėr ēėshtje tė caktuara qė i bėhet nga qeveria. "Pavarėsisht nga presionet me komisione hetimore, apo sfidat e emėrimeve tė tė pandehurve nė detyra shtetėrore dhe bllokimin e Policisė Gjyqėsore pėr sekuestrimin e dokumenteve nė Kėshillin e Ministrave, Prokuroria ėshtė e vendosur tė vazhdojė hetimin deri nė fund tė ēėshtjeve tė ndryshme, pa paragjykuar qė kėto procese hetimi do tė kenė pėrfaqėsues tė maxhorancės apo opozitės",- pėrfundon reagimi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme.


    A1TV
    Jeta ime, mban emrin e saj..

  2. #2
    automotive Maska e ClaY_MorE
    Anėtarėsuar
    16-05-2004
    Vendndodhja
    Deutschland
    Postime
    4,456
    “Durrės-Kukės”, Braēe: Basha duhet tė dorėzojė imunitetin e deputetit

    TIRANĖ- Partia Socialiste mbėshtet nismėn e Prokurorisė, pėr hetimin e procedurave tė tenderimit tė rrugės Durrės-Kukės dhe i kėrkon kryeministrit Sali Berisha qė t’i hap rrugė zbardhjes sė tė vėrtetės qė lidhet me kėtė ēėshtje. Nisur nga fakti se nė kėtė hetim janė pėrfshirė zyrtarė tė lartė shtetėrorė, pėrfshi kėtu edhe ish-ministrin e Transporteve, Lulėzim Basha, selia rozė i bėnė thirrje shefit tė qeverisė dhe Kryetares sė Kuvendit qė tė ndikojnė tek vartėsit e vet nė mėnyrė qė tė gjithė tė implikuarit nė kėtė ēėshtje, qė zotėrojnė imunitet parlamentar, ta dorėzojnė atė nė mėnyrė vullnetare, pėr t’i krijuar mundėsi organit tė akuzės qė tė kryejė detyrėn e tij.

    Nėnkryetari i grupit kuvendor socialistė, Erion Braēe, duke e konsideruar tė drejtė legjitime kėrkesėn e prokurorisė pėr heqjen e imunitetit tė personave tė pėrfshirė nė kėtė “skandal”, deklaroi dje se do tė ishte nė moralin e kėsaj mazhorance tė vėrtetojė vullnetin pėr qeverisje me duar tė pastra. “Nė media mėsuam se prokuroria po shkon drejt njė procesi, qė do tė kėrkojė heqjen e imunitetit pėr zyrtarėt qė kanė imunitet. Prokuroria ėshtė nė tė drejtėn e saj legjitime pėr t’iu drejtuar Parlamentit tė Shqipėrisė. I bėjmė thirrje Kryeministrit, kryetares sė Parlamentit, qė mos ta kthejnė kėtė ēėshtje nė njė debat politikė nė Kuvend, t’i shkojnė pas iniciativės qė kanė shpallur vazhdimisht nė Parlament. Pra, tė heqin dorė nga imuniteti tė gjithė ata zyrtarė qė kanė lidhje me kėtė aferė dhe tė gjithė ata zyrtarė, qė do tė kėrkohen nga prokuroria pėr t’u pyetur, pėr t’u dėgjuar apo pėr t’u vėnė nėn hetim pėr kėtė ēėshtje”,- u shpreh Braēe.

    Ndėrkohė qė nga ana tjetėr, ai, nė respekt tė ligjit themeltar tė shtetit dhe tė hetimit tė prokurorisė, nuk ka pranuar qė t’i cilėsojė personat e vėnė nėn hetim si fajtorė pėr veprėn e mashtrimit me fondet publike, pėr aq kohė sa nuk ka njė pėrfundim definitiv nga organet e drejtėsisė. “Ne nuk ndėrhyjmė nė punėn e prokurorisė, por e inkurajojmė nė drejtim tė zbardhjes sė tė gjithė aferave korruptive, pėr tė gjithė personat e vėnė nė hetim nga prokuroria. Ne vazhdojmė t’i konsiderojmė tė pafajshėm, pėr sa kohė do tė provohet e kundėrta”,- tha Braēe. Ndėrkohė qė, pėr kėtė ēėshtje, Partia Socialiste pritet qė nė ditėt nė vijim tė institucionalizojė nismėn e saj pėr ngritjen e njė komisioni hetimor parlamentar.


    A1TV
    Jeta ime, mban emrin e saj..

  3. #3
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    PD: Tri arsye pėr "Sollaku 2"

    Opozita: Komisioni i ri ėshtė antikushtetues, ne nuk do marrim pjesė


    Grupi i PD-sė dorėzon sot nė Kuvend kėrkesėn pėr ngritjen e komisionit hetimor numėr 2 pėr largimin e Theodhori Sollakut nga Prokuroria e Pėrgjithshme. Me zgjedhjen e Presidentit tė ri, PD-ja nuk harron plagėt e vjetra dhe kthen sėrish komisionin anti-Sollaku me kėrkesė tė 28 deputetėve demokratė. Reforma zgjedhore, hapja e dosjeve dhe ēėshtje tė tjera tė rėndėsishme tė politikės duket se do tė kalojnė nė plan tė dytė, pasi e gjithė sfera politike do tė jetė e fokusuar nė ēėshtjen e ngritjes sė komisionit hetimor pėr largimin e Sollakut. Shumica kuvendore do tė diskutojė nė mbledhjen e grupit parlamentar mbi mėnyrėn e ngritjes sė kėtij komisioni dhe anėtarėt e saj. Pas mesazheve tė pėrcjella nga Presidenti Topi se nismėn pėr tė larguar Sollakun duhet ta ndėrmarrė Kuvendi, jo vetėm PD-ja, por edhe aleatė tė saj janė angazhuar pėr mėnyrėn e ngritjes sė komisionit qė do tė kėrkojė shkarkimin e Kryeprokurorit. Duke ditur se ngritja e komisionit hetimor nga e para ishte e vetmja mėnyrė pėr tė larguar Sollakun, mazhoranca nuk ka humbur kohė. PD-ja ishte duke u pėrgatitur prej ditėsh pėr tė hartuar draftin me akuza tė reja nė adresė tė numrit njė tė prokurorisė. Komisioni i parė hetimor ėshtė kryesuar nga kreu aktual i grupit kuvendor tė PD-sė, Astrit Patozi, ndėrkohė qė pritet qė e njėjta gjė tė ndodhė edhe kėtė herė. Komisioni i mėparshėm ka qenė i pėrbėrė nga 13 anėtarė, 7 prej tė cilėve ishin tė mazhorancės dhe 6 tė opozitės. Nėnkryetar i komisionit ishte Fatmir Xhafaj nga opozita. Ndėrkohė pėrfaqėsuesit e PD-sė nė komision ishin Preē Zogaj, Bujar Nishani, Gazmend Oketa, Ardian Kollozi, Parid Teferiēi dhe Flori Bajramaj. Nė ndėrtimin e komisionit tė ri hetimor ndaj Sollakut, do tė ketė ndryshim emrash pėr anėtarėt. Ndėrkohė qė emrat priten tė pėrcaktohen sot nė mbledhjen e grupit parlamentar tė PD-sė. Deputetė tė PD-sė kanė pohuar se Kryeministri Berisha dhe kryetari i grupit kuvendor Patozi kanė informuar grupin e PD-sė qė tė pėrgatiten pėr tė ngritur njė komision tjetėr hetimor pėr shkarkimin e Sollakut, i cili u faktua zyrtarisht dje nga kreu i grupit parlamentar. Deklaratat e fundit tė europarlamentares, Doris Pack, kanė bėrė qė PD-ja tė ndryshojė kurs dhe tė ngrejė nga e para njė komision hetimor pėr largimin e Sollakut.

    Edhe deputeti dhe ish-ministri i Drejtėsisė, Aldo Bumēi, ka reaguar duke thėnė se ka tre modele ku mund tė gjenden nuanca pėr largimin e Sollakut. "Ka vende tė Evropės Perėndimore qė e kanė prokurorin nėn ekzekutivin, vendet e Evropės Lindore e kanė kryesisht si ne, por me nuanca tė ndryshme. Ka vende si Italia qė kanė njė Kėshill tė Lartė Drejtėsie dhe pėr prokurorin dhe gjyqėsorin. Kjo do tė jetė pjesė e reformės dhe tani nuk mund tė paragjykoj", tha Bumēi. Ish-ministri i Drejtėsisė ka bėrė me dije mėnyrėn sesi duhet kontrolluar roli i prokurorit. "Nuk ėshtė e lehtė qė dy organet qė merren me shkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, Kuvendi dhe Presidenti tė kryejnė njė kontroll tė efektshėm tė punės sė prokurorit", tha ai. Kjo, sepse Presidenti nuk ka njė staf tė konsiderueshėm pėr tė mbikėqyrur punėn e Prokurorisė. "Kuvendi nuk ėshtė gjithashtu njė institucion qė tė kryejė kontrolle nėpėrmjet Komisionit tė Ligjeve, por mund tė kėrkojė qė nė seancė prokurori tė vijė dhe tė informojė Parlamentin pėr treguesit e ndryshėm‘, tha ai. Sipas Bumēit, ka edhe komisione hetimore tė ndryshme, me tė cilat mund tė kontrollojnė punėn nė aspekte tė ndryshme tė Prokurorisė. Kjo tregon se mazhoranca ėshtė e vendosur tashmė t‘i shkojė deri nė fund asaj qė kishte programuar qė nė marrjen e pushtetit, shkarkimin e Kryeprokurorit tė Pėrgjithshėm.


    PD-ja: Tri arsyet e reja pse duhet larguar Kryeprokurori


    Duke iu referuar kėrkesės sė re tė PD-sė pėr hetimin numėr 2 tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm, Sollaku, duhet tė mbajė pėrgjegjėsi pėr katėr aspekte qė lidhen me punėn e tij. Nė dokumentin zyrtar tė demokratėve tė zbuluar nga "Top Channel", vihet re se nė ndryshim nga njė vit mė parė nuk kėrkohet hetimi i ēėshtjeve konkrete nė ngarkim tė prokurorėve, duke reflektuar kėshtu vendimin e Gjykatės Kushtetuese pėr komisionin e parė hetimor, ku nuk i njeh Kuvendit kompetencėn e kontrollit dhe vlerėsimit tė vendimeve tė prokurorėve pėr ēėshtje konkrete. Pika e parė ku Sollaku duhet tė japė llogari ėshtė trajtimi i papėrgjegjshėm i kallėzimeve penale tė depozituara. Nė raportin e pėrgatitur, demokratėt citojnė se statistikat tregojnė se rritja e kallėzimeve nė prokurori ėshtė shoqėruar me uljen e numrit tė ēėshtjeve tė dėrguara pėr gjykim nga ky institucion, ēka konfirmon pėr mazhorancėn mungesė tė dukshme tė vullnetit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm pėr tė ēuar para drejtėsisė autorėt e dyshuar pėr vepra penale. Argumenti tjetėr i demokratėve ndaj Prokurorit tė Pėrgjithshėm ėshtė trajtimi i papėrgjegjshėm i ēėshtjeve tė pushuara nga gjykata pėr mungesė provash, duke fajėsuar organin e akuzės pėr cilėsi tė dobėt nė hetimin e paplotė tė ēėshtjeve dhe mungesėn e vullnetit nė kryerjen e detyrės. Sė treti, qė pėr demokratėt ėshtė njė provė e fortė kundėr prokurorit, ėshtė ēėshtja e ekstradimeve tė qytetarėve shqiptarė tė kėrkuar nga drejtėsia e shteteve tė tjera. Nė kėrkesėn e nisjes sė procedurave nė shkarkimin e prokurorit thuhet se duke marrė kompetencat e Ministrisė sė Drejtėsisė, Prokuroria e Pėrgjithshme ka refuzuar ekstradimet e shtetasve shqiptarė nė vendet ku kanė kryer krimet, duke rritur sipas demokratėve dyshimet pėr shfrytėzim korruptiv tė kėsaj kompetence tė uzurpuar nga Ministria e Drejtėsisė dhe duke u dhėnė mundėsinė autorėve tė veprave penale, vrasėsve apo trafikantėve tė vijojnė tė pashqetėsuar aktivitetin e tyre nė Shqipėri. Dhe sė fundmi deputetėt e mazhorancės kėrkojnė shkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm pėr trajtimin e papėrgjegjshėm tė rasteve flagrante tė korrupsionit tė kallėzuara nga institucionet e tjera publike. Nė kėrkesėn e PD-sė sillet si shembull konkret mosveprimi i Sollakut pėr njė denoncim publik dhe zyrtar nga ministri i Drejtėsisė pėr mekanizmat korruptivė nė lirimin nga burgu tė disa trafikantėve dhe vrasėsve, nė falsifikimin e tyre tė gjendjes shėndetėsore dhe psikike. Nė kėrkesėn e PD-sė thuhet se nga Sollaku nuk ėshtė ndėrmarrė asnjė veprim edhe pse janė bėrė kallėzime penale ndaj njė gjyqtari dhe ndaj dy prokurorėve pėr rastet kur tė liruarit nga burgu janė verifikuar mė pas me shėndet tė plotė, qė i ka lejuar ata jo vetėm tė ushtrojnė tė qetė bizneset e tyre, por edhe tė martohen. Pėr tė gjitha kėto arsye qė nė dokumentin zyrtar tė mazhorancės detajohen edhe mė tej, 28 deputetėt demokratė kėrkojnė nisjen e procedurave tė shkarkimit tė Sollakut, e cila nuk pritet tė zgjasė shumė. Ndėrkohė qė enigma e vetme ėshtė emri i prokurorit tė ri.

    Ekstradimet

    Njė nga ēėshtjet pėr tė cilat do tė hetohet Prokurori i Pėrgjithshėm ėshtė dėshtimi nė ekstradimet. Vetėm se nė kėtė rast qeveria ka pranuar se arsyeja kryesore e kėtij dėshtimi ėshtė mungesa nė legjislacion. Kohė mė parė, Berisha ka akuzuar Sollakun se nuk po zbaton marrėveshjen ndėrkombėtare tė Shqipėrisė, duke penalizuar vendin nė kėtė mėnyrė.

    Duket se ēėshtja e ekstradimeve do tė jetė pėr njė kohė tė gjatė arena e radhės ku mazhoranca qeveritare do tė pėrballet me Sollakun. Berisha i ėshtė ankuar edhe pak ditė mė parė pėr mungesėn e ekstradimeve edhe europarlamentares, Doris Pack, duke fajėsuar Prokurorin e Pėrgjithshėm. Por mesa duket, dėshtimi i palės shqiptare pėr tė sjellė pėrpara drejtėsisė autorė tė veprave penale nuk ėshtė mungesė vullneti, sesa probleme me legjislacionin shqiptar. Njė prej anėtarėve tė kabinetit ka propozuar shtesa pėr tė pėrmirėsuar ligjin, duke kėrkuar shtesa nė ligjin numėr 8920 "pėr ratifikimin e konventės sė Kombeve tė Bashkuara kundėr krimit tė organizuar ndėrkombėtar".

    Opozita: Komisioni ėshtė antikushtetues ne nuk marrim pjesė


    Opozita e ka vlerėsuar si antikushtetuese kėrkesėn e bėrė nga mazhoranca pėr ringritjen e njė tjetėr komisioni hetimor parlamentar pėr shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku. Kryetarja e grupit parlamentar tė PS-sė, Valentina Leskaj, ashtu edhe kryetari i grupit parlamentar tė LSI-sė, Pėllumb Xhufi, kanė deklaruar pėr "Shqip" dje se ėshtė e jashtėligjshme qė tė ngrihet njė komision hetimor pėr tė njėjtėn ēėshtje qė ėshtė ngritur njė herė. Sipas Leskajt, kjo pėrpjekje e mazhorancės pėr tė ngritur njė tjetėr komision hetimor ėshtė njė shkelje flagrante e vendit, e Gjykatės Kushtetuese, njė shkelje e sė drejtės pėr tė mos gjykuar dy herė njė person pėr tė njėjtėn ēėshtje. Numri njė i grupit parlamentar tė PS-sė sqaron gjithashtu se vendimi mė i fundit i marrė nga mazhoranca bie nė kundėrshtim me tryezėn e organizuar pak javė mė parė nga Presidenti i Republikės, Bamir Topi, me partitė politike, ku u diskutua dhe u ra dakord pėr nisjen e punės pėr reformimin e sistemit tė drejtėsisė. Sipas Leskajt, mazhoranca po kėrkon qė tė lėrė pas dore ēėshtjen e reformimit tė sistemit tė drejtėsisė, ku pjesė e kėtij reformimi do tė ishte edhe ēėshtja e Prokurorit tė Pėrgjithshėm ose kufizimi i mandatit tė tij, pėr tė cilin nė parim ėshtė rėnė dakord nė tryezėn e partive politike tė organizuar nga kreu i shtetit. Sipas Leskajt, ngritja e njė komisioni hetimor pikėrisht tani do tė thotė tė postosh vėmendjen nga reforma nė sistemin e drejtėsisė. Nė lidhje me pyetjen nėse PS-ja do tė marrė pjesė apo jo nė kėtė komision, Leskaj ėshtė shprehur se grupi i PS-sė ende nuk e ka marrė kėrkesėn e mazhorancės nė dorė, por ajo ka theksuar se ne nuk mund tė bėhemi pjesė e komisioneve tė cilat kanė objektet tė kundėrligjshme. Duke lėnė kėshtu tė kuptohet se socialistėt nuk do tė bėhen pjesė e kėtij komisioni antikushtetues. Ndėrsa kryetari i grupit parlamentar tė LSI-sė, Pėllumb Xhufi, nė mėnyrė kategorike ėshtė pėrgjigjur se nuk mund tė marrin pjesė nė njė komision i cili ėshtė i paligjshėm. Gjithashtu, ai ka theksuar se nuk ėshtė e rregullt mėnyra sesi po kėrkohet ngritja e kėtij komisioni dhe mėnyra sesi po trajtohet problemi i Prokurorit tė Pėrgjithshėm nė njė kohė qė janė hapur disa ēėshtje penale qė kanė tė bėjnė me korrupsion dhe shpėrdorim masiv tė fondeve publike. Xhufi ka kujtuar se kjo lojė me Prokurorin e Pėrgjithshėm po zgjat ca si shumė, ndaj ai i ka bėrė thirrje Presidentit Topi qė tė luajė rolin e tij, i cili duhet tė jetė natyrisht ndryshe nga ai qė po luan Kryeministri dhe shpura e tij. Tė hėnėn pritet qė nė Kuvend deputetėt e mazhorancės tė depozitojnė kėrkesėn e tyre pėr ngritjen e komisionit hetimor pėr shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku me argumente dhe fakte tė reja. Dhe po kėtė ditė pritet qė nė politikėn shqiptarė tė rinisė sėrish "telenovela Sollaku", e cila shoqėrohet me akuza dhe kundėrakuza mes pozitės dhe opozitės. Deri mė tani qėndrimet janė tė qarta, mazhoranca kėmbėngul pėr shkarkimin e Sollakut, duke ngritur njė komision ku opozita mund tė mos marrė pjesė dhe pavarėsisht kėsaj ata miratojnė raportin, duke ia paraqitur nė tryezė presidentit Topi pėr tė firmosur dekretin e shkarkimit dhe, nga ana tjetėr, opozita qė kėmbėngul se strategjia qė po ndjek mazhoranca ėshtė antikushtetuese dhe me kėtė strategji nuk do tė arrijė tė bėjė kurrė reformimin nė sistemin e drejtėsisė. Por, pavarėsisht kundėrshtisė sė opozitės duket se kėtė herė fati i Sollakut ėshtė vendosur, nė fillim tė vitit qė vjen ai do tė lėrė postin e tij.

    Shqip
    Sui generis

  4. #4
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Sollaku: Dua imunitetin e Bashės

    Kryeprokurori nuk tėrhiqet, por sfidon sėrish mazhorancėn


    Tetori do tė shėnojė njė betejė tė ashpėr institucionesh midis Prokurorisė sė Pėrgjithshme dhe Kuvendit. Ka qenė e menjėhershme kundėrpėrgjigja e Prokurorit Theodhori Sollaku ndaj misionit tė PD-sė pėr tė ngritur sėrish njė komision pėr tė hetuar punėn e tij. Nėpėrmjet zėdhėnėsit tė Prokurorisė sė Pėrgjithshme, Sollaku ėshtė shprehur se nuk ka asnjė konfirmim zyrtar pėr mbledhjen e firmave tė mazhorancės pėr ndonjė krijim komisioni hetimor "Sollaku 2". Zėdhėnėsi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme, i pyetur rreth mbledhjes sė firmave tė deputetėve tė mazhorancės pėr Komisionin Hetimor "Sollaku 2", u pėrgjigj se "nėse kjo nismė pėr ngritjen e Komisionit Hetimor "Sollaku 2" ėshtė e vėrtetė, atėherė duket se deputetėt e Partisė Demokratike janė tunduar pėr faktin se njė anėtar i qeverisė duhet tė japė shpjegime para organeve tė drejtėsisė dhe nė kėtė mėnyrė kanė menduar se mbrojtja mė e mirė ėshtė rinisja e "luftės" kundėr Prokurorit tė Pėrgjithshėm". Nėpėrmjet zėdhėnėsit tė tij, Sollaku ka bėrė me dije se nisma e PD-sė ndėrmerret nė njė moment delikat siē ėshtė ai i abuzimeve tė rrugės Rrėshen-Kalimash. Nė kėto momente, Prokuroria e Pėrgjithshme bėn me dije se ėshtė duke hetuar mbi akuzat qė janė hedhur nga eksponentė tė opozitės pėr abuzime tė zyrtarėve tė lartė tė qeverisė nė kėtė segment rrugor.

    "Por duke qenė se organi i akuzės mbetet i angazhuar nė vazhdimėsi nė luftėn kundėr korrupsionit nė lidhje me disa ēėshtje tė rėndėsishme qė kanė tė bėjnė me deputetė tė mazhorancės, kėta tė fundit ka mundėsi tė kenė arritur tė dekonspirojnė nismėn e Prokurorisė sė Pėrgjithshme pėr heqjen e imunitetit tė ish-ministrit tė Transportit, Lulzim Basha, nė lidhje me kontratėn e rrugės Rrėshen-Kalimash", tha zėdhėnėsi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme. Organi i Prokurorisė sė Pėrgjithshme ka bėrė me dije se me kėtė nismė tė ndėrmarrė nga mazhoranca, qeveria aktuale tregon se slogani i saj pėr betejė kundėr korrupsionit nuk ėshtė gjė tjetėr veēse njė fasadė e kėsaj mazhorance. "Nėse gjatė ditėve nė vijim me tė vėrtetė do t‘i propozohet Kuvendit ngritja e njė komisioni hetimor pėr zotin Sollaku, atėherė pėr tė gjithė do tė jetė e qartė, aq mė tepėr opinionin publik, se zhurmnaja e mazhorancės pėr tė luftuar korrupsionin nuk ėshtė gjė tjetėr veēse njė fasadė e kėsaj mazhorance", tha ai. Nėpėrmjet zėdhėnėsit, Sollaku u shpreh se pas arrestimeve tė fundit tė disa zyrtarėve tė lartė, prokuroria po vazhdon me intensitet disa ēėshtje si "Albtelekom"-i, shpenzimet qeveritare nga fondi rezervė, apo ēėshtje tė tjera qė prokuroria pretendon se prek pėrfaqėsues tė shumicės parlamentare. Pra e thėnė mė thjesht, mazhoranca e ndėrmerr kėtė nismė pėr vetė faktin se "krahas shumė arrestimeve qė janė bėrė kohėt e fundit nga organi i akuzės, po vazhdon me intensitet dhe hetimi i disa ēėshtjeve me rendėsi, siē ėshtė edhe hetimi pėr privatizimin e "Albtelekom"-it, shpenzimet qeveritare nga fondi rezervė dhe disa ēėshtje tė tjera qė direkt apo indirekt atakojnė pėrfaqėsues tė mazhorancės".



    Emėrimet

    Sipas deklaratės sė Prokurorisė sė Pėrgjithshme, "pavarėsisht nga presionet me komisione hetimore, apo sfidat e emėrimeve tė tė pandehurve nė detyra shtetėrore dhe bllokimin e policisė gjyqėsore pėr sekuestrimin e dokumenteve nė Kėshillin e Ministrave, prokuroria ėshtė e vendosur tė vazhdojė hetimin deri nė fund tė ēėshtjeve tė ndryshme, pa paragjykuar qė kėto procese hetimi do tė kenė pėrfaqėsues tė mazhorancės apo opozitės".


    Shqip
    Sui generis

  5. #5
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    Kulla e krimit do shkatėrrohet

    (16.10.2007)

    Mazhoranca ka publikuar dje listėn e marrėdhėnieve skandaloze tė prokurorisė sė pėrgjithshme me institucionet e huaja, ēka ka sjellė nė njė ndihmesė tė tėrthortė pėr mjaft kriminelė qė enden nė shtete tė tjera. Bashkė me listėn e vrasjeve tė pahetuara si dhe me denoncimet pėr implikimet e Dhori Sollakut nė afera tė mirėfillta korruptive, deputetėt demokratė deklarojnė se hetimi i ri pėr kryeprokurorin do tė jetė shumė i shkurtėr e se mė pas do tė vijė votimi kolegjial pėr shkarkimin e tij dhe ēlirimin e institucionit tė prokurorisė nga kthetrat e mafias


    Maxhoranca depozitoi dje nė Kuvend, kėrkesėn e firmosur nga 28 deputetė pėrfaqėsues tė saj pėr nisjen e procedurės sė shkarkimit nga detyra tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm, Theodhori Sollaku. Kjo kėrkesė, e firmosur nga 28 deputetė tė mazhorancės, bazohet nė nenin 149 tė Kushtetutės, nė nenin 7 tė ligjit “Pėr organizimin dhe funksionimin e Prokurorisė”, si dhe nė nenin 114 tė Rregullores sė Kuvendit tė Republikės sė Shqipėrisė. Grupi i deputetėve nismėtarė tė kėsaj procedure pėr shkarkim, konstaton se Prokurori i Pėrgjithshėm ka shkelur rėndė ligjin organik dhe atė procedural penal nė “trajtimin e papėrgjegjshėm tė kallėzimeve penale tė depozituara, si dhe nė trajtimin e papėrgjegjshėm tė ēėshtjeve tė pushuara nga gjykata pėr mungesė provash”. Gjithashtu, grupi i deputetėve tė maxhorancės konstaton se Prokurori ka shkelur rėndė ligjin edhe nė “trajtimin e papėrgjegjshėm tė marrėdhėnieve juridiksionale me autoritetet e huaja, si dhe nė trajtimin e papėrgjegjshėm tė rasteve flagrante tė korrupsionit tė kallėzuara nga institucionet e tjera publike”. Nėpėrmjet njė analize tė hollėsishme, deputetėt theksojnė se organi i Prokurorisė nė Shqipėri ėshtė nė njė gjendje vėrtetė tė rėndė, pasi ėshtė pėrfshirė nga mungesa e profesionalizmit, mungesa e vullnetit pėr tė ushtruar ndjekje penale, pėr tė arrestuar dhe kėrkuar dėnimin e autorėve tė veprave penale, si dhe nga mungesa e plotė e pėrgjegjėsisė nė menaxhim nga ana e Prokurorit tė Pėrgjithshėm. Mė tej, duke cituar Kushtetutėn si ligjin themeltar tė funksionimit tė shtetit, deputetėt nismėtarė argumentojnė se Prokurori i Pėrgjithshėm ka pasur dhe ka nė dorė tė gjithė pushtetin ligjor pėr t’u kujdesur, qė prokuroria tė veprojė nė pėrputhje me Kushtetutėn dhe ligjin, pėr ndjekjen dhe ndėshkimin e rreptė tė tė gjitha formave tė veprave penale. “Pėr pasojė ka pasur dhe ka tė gjithė pėrgjegjėsinė ligjore si instanca mė e lartė pėrgjegjėse, nė ēdo rast individual, gjė qė provon edhe dėshtimin e Prokurorisė nė realizimin e detyrave tė saj”, argumentohet mė tej nė kėrkesėn pėr nisjen e procedurave tė shkarkimit nga detyra tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm.
    Tė vendosur tė ēlirojmė prokurorinė nga Sollaku, bastioni i fundit i krimit tė organizuar/Kryetari i Grupit Parlamentar tė PD-sė, Astrit Patozi, ka deklaruar dje se kėrkesa e dorėzuar pėr shkarkimin e Kryeprokurorit Theodhori Sollaku synon mbi tė gjitha vendosjen nė shinat e luftės kundėr krimit tė organizuar dhe korrupsionit tė institucioneve mė tė rėndėsishme tė vendit”. Gjatė mbledhjes sė Grupit Parlamentar demokrat, z. Patozi, pasi informoi deputetėt pėr depozitimin nė Kryesinė e Kuvendit tė kėrkesės pėr “nisjen e procedurave tė shkarkimit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm”, parashtroi arėsyet e kėsaj kėrkese. “Ne synojmė ēlirimin e institucionit tė akuzės nga kapja dhe e konsiderojmė Prokurorin e Pėrgjithshėm, titullarin e kėtij institucioni shumė tė rėndėsishėm, si bastionin e fundit tė krimit tė organizuar, dhe si njeriun e fundit qė ka kapur shtetin nė Shqipėri. Me nismėn tonė ne synojmė t'i japim fund kėsaj letargjie nė institucionin e akuzės”, tha kryetari i grupit tė PD-sė. Duke vijuar mė tej, Patozi shtoi se ne synojmė t’i rikthejmė sovranitetin Kuvendit. “Njė vit mė parė 79 deputetė tė kėtij parlamenti nėnshkruan, votuan pėr shkarkimin dhe pėr flakjen nga institucioni i akuzės tė kryeprokurorit. Por, njė vullnet djallėzor, njė bashkėfajėsi me pėrfaqėsues tė krimit tė organizuar nė institucionin e akuzės, bėri qė vullneti i parlamentit dhe vendimi i tij tė mos respektohen. Ne jemi kėtu pėr tė respektuar nė radhė tė parė vetveten dhe sovranitetin e vendit, qė pėrfaqėson Kuvendi, pėr ta ēuar deri nė fund nismėn pėr tė krijuar njė traditė dhe pėr tė mos krijuar njė precedent tė rrezikshėm nė gjithė historinė e institucioneve nė Shqipėri”, nėnvizoi Patozi. Ndėrkaq, duke i’u referuar komisionit hetimor tė vitit tė kaluar, qė hetoi kryeprokurorin ai tha se “nė mėnyrėn mė transparente tė mundshme dhe me fakte ky komision provoi para publikut pėrfshirjen e Prokurorit tė Pėrgjithshėm nė shkelje tė rėnda tė ligjit, nė ortakėri me krimin e organizuar dhe nė abuzime tė rėnda me detyrėn. Tashmė ėshtė detyrimi ynė politik para zgjedhėsve tanė, pasi ne kemi ardhur nė pushtet me devizėn tolerancė zero ndaj krimit tė organizuar dhe korrupsionit, dhe ne mendojmė se deviza e njė shteti tė pėrgjegjshėm ėshtė cėnuar nga papėrgjegjshmėria e njė titullari dhe nga papėrgjeshmėria qė ky ka reflektuar nė tė gjitha institucionet qė ai pėrfaqėson”. Ai vuri nė dukje se njė vit pas vendimit qė mori Kuvendi, situata nė Prokurorinė e Pėrgjithshme nuk ėshtė pėrmirėsuar, por ėshtė bėrė akoma mė dramatike, ku shkeljet e provuara para shqiptarėve, janė pėrkeqėsuar. “Ne mendojmė se gjatė kėtij viti janė inkurajuar vrasėsit, trafikantėt, zyrtarėt e korruptuar dhe pėr fat tė keq janė dekurajuar forcat e rendit dhe tė gjitha organet e zbatimit tė ligjit nė vend, pėr shkak tė kapjes sė Prokurorisė sė Pėrgjithshme nga titullarėt e saj. Ne besojmė se kemi prova tė mjaftueshme qė janė thelluar shkeljet dhe abuzimet”, theksoi kreu I grupit parlamentar nė PD, Astrit Patozi. Ndėrsa nė lidhje me reformėn nė drejtėsi, Patozi tha se ajo “nuk ka asnjė lidhje me shkarkimin e shpejtė tė kryeprokurorit, shkarkim qė do tė bėhet pas procedurave tepėr korrekte pas njė hetimi serioz dhe transparent para publikut”. Sipas tij, reforma nė drejtėsi apo nė Prokurorinė e Pėrgjithshme do tė vlejė pėr pasardhėsin e Theodhori Sollakut. “Ajo do tė vlejė pėr mėnyrėn qė nė kėtė vend nuk mund tė ketė pushtetarė tė pėrjetshėm, dhe nuk mund tė ketė mandate tė pėrjetshme, siē ėshtė ai Prokurorit tė Pėrgjithshėm, tė mos ketė pushtetarė tė pahetueshėm dhe tė pakontrollueshėm, siē pėrpiqen ta shesin kryeprokurorin”, vijoi Patozi. Mė tej, ai shprehu besimin se jo vetėm grupi parlamentar i PD-sė, por tė gjitha forcat e maxhorancės dhe deputetėt e pėrgjegjshėm tė Kuvendit, do ta konsiderojnė nisjen e procedurės sė shkarkimit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm, si njė shans tė mirė pėr tė vėnė nė vend vullnetin e Kuvendit para njė viti, por mbi tė gjitha pėr tė vendosur nė shinat e duhura institucionet mė tė rėndėsishme tė kėtij vendi nė luftėn kundėr krimit dhe korrupsionit.

    55

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    Helena e Trojės dhe Prokurori


    (16.10.2007)


    Ēėshtja e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, ose mė saktė odiseja e shkarkimit tė tij sipas terminologjisė homeriane, po bėhet si ēėshtja e Helenės sė Trojės. Kaq shumė nerva dhe itinerare poltike po shfrytėzohen pėr tė, sa po krijohet njė mit i ri, qė ndoshta do tė kėrkojė rilindjen e njė Homeri tė ri pėr ta pėrshkruar.
    Natyrisht ėshtė njė ēėshtje shumė e rėndėsishme e lidhur me shumė probleme tė tjera, nga mė tė rėndėsishmet qė po kalon dhe qė po pret t’i zgjidhė Shqipėria. E parė me kėtė sy, kushdo mund tė thotė se tė gjitha kėto pėrpjekje tė pafundme, nisma politike, replika dhe kundėrreplika, dikujt mund t’i duken tė domosdoshme dhe tė natyrshme. Qė janė tė domosdoshme kjo gjė dihet, por qė ato tė jenė tė natyrshme, kjo mbetet shumė pėr t’u diskutuar.
    E para e punės do tė ishte shumė mė mirė qė kėto pėrpjekje qė herė i afrohen kurorėzimit dhe herė-herė tė kujtojnė mundin e Sizifit, nuk kanė pėrse tė shndėrrohen nė njė mollė sherri politik apo nė njė Helenė Troje midis mazhorancės dhe opozitės. Opozita nuk ka pse akuzon mazhorancėn me sloganin tashmė bėrė aq standard sa edhe bajat se “reforma nė drejtėsi nuk mund tė kushtėzohet me emrin e Prokurorit”. Ky argument mund tė qendronte vėrtet nė rast se do tė ishte fjala pėr njė emėr mė pak tė rėndėsishėm, por me jetėgjatėsinė apo mė mirė me pėrjetėsinė qė i jep Kushtetuta aktuale prokurorit aktual, si dhe me atributet prej perandori qė i akordon po kjo Kushtetutė, do tė ishte pa vlerė ēdo nismė tjetėr pėr tė reformuar drejtėsinė aq problematike dhe tė korruptuar nė Shqipėri, pa filluar me emrin e Prokurorit, me jetėgjatėsinė absurde qė i cakton Kushtetuta karriges sė tij si dhe me funksionet aq tė shumta dhe tė pallogaritshme qė i jepen Prokurorit tė Pėrgjithshėm. Kjo Kushtetutė e ka kthyer Prokurorin e Pėrgjithshėm i cili nė rastin tonė ėshtė njė emėr konkret, nė njė faraon tė vėrtetė, ndėrsa karrigen e pushtetit tė tij e ka pėrjetėsuar nė njė piramidė tė re, mė jetėgjatė se ajo e Keopsit. Qoftė dhe formalisht apo moralisht, pyetja e parė qė lind, ėshtė se kush na qenka ky njeri qė mund tė gėzojė njė pushtet kaq jetėgjatė, madje tė pėrjetshėm, sa ai qė i garanton Kushtetuta Prokurorit? Duhet tė gjesh vėrtet njė mbinjeri apo nje perėndi qė tė gėzojė njė pushtet tė tillė tė pėrjetshėm dhe tė pacenuar. Por praktika jetėsore po verteton dhe ka vertetuar se nė Shqipėrinė e sotme tė paktėn, nuk ka as mbinjerėz dhe aq mė pak perėndi. Nga ana tjetėr, argumenti i opozitės do tė qendronte nė rast se punėt do tė shkonin mirė, nė rast se korrupsioni me tė cilin ėshtė i lidhur pazgjidhshmėrisht puna e Prokurorisė dhe e Prokurorit, do tė luftohej vėrtetė. Por ēfarė po ndodh realisht? Pėrpjekjet e mazhorancės aktuale pėr tė luftuar korrupsionin, po na kujtojnė shpeshherė pėrpjekjet e Sizifit. Dhe pėr kėtė kjo mazhorancė akuzon hapur dhe me fakte konkrete Prokurorin. Do tė ishte mė e udhės qė opozita para se ta shndėrrojė ēėshtjen e Prokurorit nė njė Helenė Troje midis saj dhe mazhorancės, tė kundėrshtonte faktet qė servir mazhoranca. Por opozita nuk e bėn kėtė, duke i pranuar kėshtu nė heshtje faktet e shpallura nė tregun politik dhe mediatik nga mazhoranca. Atėhere kushdo mund tė arrijė nė pėrfundimin se nuk ėshtė mazhoranca qė e kushtėzon reformėn nė drejtėsi vetėm me emrin e Prokurorit, por ėshtė opozita qė pengon kėtė reformė vetėm duke u nisur nga njė emėr i pėrveēėm, nga emri i Prokurorit tė pėrgjithshėm aktual.
    Prokurori i pėrgjithshėm ndodhet tani nė njė pozitė aspak tė lakmuar. I akuzuar rėndė pėr mungesė vullneti me ose pa dashje pėr tė luftuar korrupsionin dhe krimin e organizuar apo mbeturinat e kėtij krimi, ai duhet ta kuptojė se nuk mund tė vazhdojė punėn mė, kur shumica e shqiptarėve tė pėrfaqėsuar nga mazhoranca aktuale, nuk e pranojnė mė si Prokuror. Do tė mjaftonte qoftė dhe vetėm ky fakt pėr ta bėrė tė mendohet ēdo njeri dhe aq mė tepėr njė personalitet si prokurori i pėrgjithshėm. Tashmė ėshtė i shpallur pėrfundimisht divorci midis mazhorancės dhe Prokurorit, mungesa e vullnetit pėr tė bashkėpunuar midis tyre. Njėri prej tyre duhet tė ikė. Por mazhorancėn do tė duhen zgjedhjet pėr ta hequr ose rikonfirmuar. Atėhere duhet tė vazhdojmė tė presim zgjedhjet sa tė gjejmė njė mazhorancė tė re apo duhet tė gjejmė njė prokuror tė ri derisa tė vijnė zgjedhjet e tjera? Natyrisht qė kjo e dyta ėshtė mė e lehtė, mė e natyrshme dhe mė e arsyeshme se e para. Por Prokurori aktual nuk do ta dėgjojė kėtė zė tė arsyes dhe moralit pannjerėzor. Me kryeneēėsinė e tij ai jo vetėm po del kundėr moralit pannjerėzor, por po diskrediton hapur edhe Kushtetutėn me tė cilėn mbrohet. Ai po verteton se kjo Kushtetutė nuk mbron Prokurorin e pėrgjithshėm si institucion, por njė emėr tė pėrveēėm dhe konkret. Madje veprimet e fundit tė Prokurorisė, ashtu si dhe veprime tė tjera tė saj, tė kujtojnė shpeshherė se nuk kemi tė bėjmė mė me njė prokuror tė pėrgjithshėm, por me njė prokuror tė politizuar, tė pozicionuar hapur politikisht. Fakti qė ai sulmon nė shtyp mazhorancėn, tė bėn tė mendosh se zyrat e prokurorisė tashmė janė kthyer nė zyra shtypi partiake. Deklarata e fundit e kėsaj Prokurorie do tė ishte e mjaftueshme pėr tė kuptuar se ka ardhur mė nė fund, madje ėshtė tejkaluar, ēasti kur Prokurori aktual duhet tė ikė. Argumentet qė ngre kjo Prokurori pėr tė mbrojtur titullarin e saj faraon, jo vetėm qė janė haptas politike, por janė edhe naive: mazhoranca e ka kėrkuar shkarkimin e Prokurorit shumė kohė pėrpara se tė lindtte ēėshtja e imunitetit tė ministrit Basha. Prokurori duhet ta kuptojė se ai tashmė ėshtė kthyer nė njė Helenė Troje midis mazhorancės dhe opozitės, ose mė saktė midis reformave dhe stanjacionit tė tyre nė drejtėsi. Por a ia vlen qė nė shekullin e njėzetenjėtė tė bėhen sakrifica dhe mundime tė tilla pėr ēėshtje helenash? Tė paktėn prokurori aktual e ka nė dorė qė mė nė fund, me dorėheqjen e tij, tė ndihmojė vėrtet domosdoshmėrinė e reformave tė ngutshme nė drejtėsi. Ndryshe, odiseja e kthimit nė Itakė do tė jetė e gjatė dhe e stėrmundimshme pėr tė gjithė.

    Nga Bardhyl Londo

    55

  7. #7
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Dosja e Prokurorisė kundėr Bashės

    Sollaku i pėrgjigjet dhėmb pėr dhėmb mazhorancės: T‘i hiqet imuniteti


    Ish-Ministri i Transporteve, Lulzim Basha, aktualisht ministėr i Jashtėm, ėshtė pėrgjegjėsi kryesor i abuzimeve nė ndėrtimin e rrugės Durrės-Kukės. Prokuroria e Pėrgjithshme zyrtarizoi dje kėrkesėn, drejtuar Parlamentit tė Shqipėrisė, pėr heqjen e imunitetit ndaj deputetit Basha. Rreth orės 09:00 tė ditės sė djeshme, njė korrier i akuzės qendrore ėshtė nisur nė drejtim tė Parlamentit me njė dosje prej 23 faqesh. Nė tė thuhet se Prokuroria e Tiranės nė datėn 09 mars 2007, regjistroi njė kallėzim pėr shkeljet e kryera nga zyrtarėt e strukturat e Ministrisė sė Punėve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit pėr ndėrtimin e rrugėve tė ndryshme kombėtare dhe kryesisht pėr financimet e kryera pėr ndėrtimin e segmentit rrugor Rrėshen-Kalimash. Sollaku thotė se, krahas marrjes tė pandehur tė disa zyrtarėve pėr kėtė abuzim, ėshtė arritur nė konkluzionin se pėrgjegjės pėr shkeljet e konstatuara ėshtė edhe ish-ministri i Punėve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit dhe njėkohėsisht deputet, zoti Lulzim Basha. Mė poshtė, akuza rendit njė serė shkeljesh apo refuzimesh tė qeverisė pėr tė bashkėpunuar me grupin hetimor. "Prokuroria ka marrė vendim sekuestrimi pėr gjithė dokumentacionin qė lidhet me miratimin e kėtyre vendimeve dhe qė ndodhet nė Kėshillin e Ministrave. Sekretari i Pėrgjithshėm i Kėshillit tė Ministrave nuk ka pranuar qė tė vėrė nė dispozicion tė hetimit procesverbalet e mbledhjeve tė Kėshillit tė Ministrave. Me gjithė kėrkesat tona tė vazhdueshme, akoma dhe sot nuk na janė vėnė nė dispozicion kėto procesverbale" shkruhet nė dosjen e prokurorisė. Mė tej pėrmendet se ish-ministri i Transporteve ka mashtruar opinionin publik, por edhe akuzėn qendrore pėr pėrzgjedhjen e konsulentit "Ecorys Group". "Pėrzgjedhja e tij ka qenė e paracaktuar nga zoti Lulzim Basha. Nuk ka asnjė dokument apo dėshmi qė tė provojė se cili ekspert i Bankės Botėrore ka bėrė sugjerimin, kush janė shoqėritė e tjera tė sugjeruara, cilat janė ofertat e tyre financiare. Pėr mė tepėr, Banka Botėrore nė deklarimet qė ka bėrė nė shtyp ka mohuar pjesėmarrjen e saj nė kėto procedura", thuhet nė dosje. Kreu i akuzės vijon mė tej, se kontrata ėshtė miratuar pa pasur njė projekt pėrfundimtar tė detajuar pėr zbatim dhe nė kushtet e mungesės sė oponencės teknike pėr projektin qė do zbatohet. Akoma dhe sot nuk ėshtė pėrfunduar projekti i plotė i kėsaj rruge. Kontrata ėshtė lidhur pa pasur tė pėrcaktuar njė fond limit. "Mungesa e projektit pėrfundimtar i jep mundėsi shoqėrisė sipėrmarrėse tė rrisė nė mėnyrė tė pakontrolluar shumėn e parave qė duhen pėr pėrfundimin e kėsaj rruge", thuhet nė dosjen e prokurorisė. Si konkluzion, prokuroria deklaron se kontrata favorizon dukshėm subjektin sipėrmarrės nė dėm tė interesave tė shtetit shqiptar. "Mungesa e projektit dhe mundėsia pėr ndryshimin e vazhdueshėm tė tij, mungesa e supervizorit, mundėsia e ndryshimit tė ēmimeve pėr njėsi dhe si rrjedhim dhe ndryshimi i vlerės sė pėrgjithshme tė kontratės dhe shkeljet e tjera tė pėrcaktuara mė sipėr i japin mundėsi shoqėrisė Bechtel Inc.-Enka qė tė kėrkojė dhe marrė shuma parash tė pakontrolluara nga shteti shqiptar", shton akuza qendrore. Mė tej, akuza vijon se: "Zoti Lulzim Basha ėshtė marrė personalisht me realizimin e kėtij projekti, qė nga organizimi i pėrzgjedhjes sė konsulentit dhe deri nė nėnshkrimin e kontratės dhe modalitetet e fillimit tė zbatimit tė saj. Askush nga personat qė kanė nėnshkruar akte tė caktuara nuk merr pėrsipėr tė jenė parashtruar variante apo tė jenė diskutuar ato nė drejtoritė e specializuara, por mjaftohen duke deklaruar se ‘me kėtė punė ėshtė marrė ministria‘, fakt i cili pėrbėn njė indicie se ‘me kėtė problem ėshtė marrė ministri‘, e dhėnė e cila duhet tė hetohet". Nė fund tė dosjes, Sollaku saktėson se nė kėto rrethana, provat e grumbulluara deri tani dhe sqarimi i fakteve tė paraqitura mė sipėr e bėjnė tė domosdoshme ushtrimin e ndjekjes penale ndaj zotit Lulzim Basha. "Zoti Lulzim Basha ėshtė thirrur disa herė nga Prokuroria e Rrethit Gjyqėsor pėr t‘u pyetur si deklarues, por nuk ka pranuar tė paraqitet, duke iu shmangur hetimit. Zoti Lulzim Basha ėshtė deputet i Kuvendit tė Republikės sė Shqipėrisė dhe si i tillė ai gėzon imunitet ndaj ndjekjes penale. Pėr sa mė sipėr, me qėllim qė tė vazhdojmė hetimet pėr veprat penale tė mėsipėrme, kėrkojmė autorizim pėr procedim penal nė ngarkim tė deputetit tė Kuvendit tė Shqipėrisė, zotit Lulzim Basha", pėrfundon Sollaku kėrkesėn ndaj Parlamentit tė Shqipėrisė.
    Sui generis

  8. #8
    Evidenca Maska e RaPSouL
    Anėtarėsuar
    09-03-2006
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    17,464
    Meidani: "Sollaku 2", njė tjetėr "budallallėk" ligjor

    "Topit i duhet njė farė kohe tė mėsohet me ‘kėpucėt e reja‘ qė ka veshur"


    Komisioni i ri hetimor pėr kryeprokurorin e Pėrgjithshėm Theodhori Sollaku cilėsohet prej ish-presidentit Rexhep Meidani si njė tjetėr "budallallėk" ligjor. Nė njė intervistė ekskluzive pėr gazetėn "Shqip", ish-kreu i shtetit sqaron se e gjithė kjo luftė pėr tė kontrolluar institucionet e pavarura tenton tė largojė vėmendjen e qytetarėve ndaj problemeve jetike. Ndėrsa shton se Topit i duhet ende kohė tė mėsohet me "kėpucėt e reja". Meidani analizon shkaqet e dėshtimit politik tė opozitės nė momentin e zgjedhjes sė presidentit nė korrikun e kėtij viti. Koalicioni opozitar sipas tij ka treguar gjatė kėtyre viteve se shpesh ėshtė shoqėruar nga konfuzioni dhe paqartėsia politike, ēka e kanė bėrė tė luajė dobėt rolin qė i takon.

    Zoti Meidani si i vlerėsoni zhvillimet e fundit politike nė periudhėn pas krizės presidenciale?

    Nėse mund tė quhen kėto "vorbulla" politike qė shohim e pėrjetojmė pėrditė zhvillime, atėherė nuk ja vlen tė bėhen komente, aq mė pak analiza. Pėr mė tepėr, qė kjo ndėrprerja disa mujore e energjisė na ėshtė kthyer, tashmė, nė mėnyrė absurde, nė njė ēėshtje rutinė tė jetės tonė ekonomike, social-kulturore e politike-institucionale. Personalisht, tė isha drejtues, nė kushte tė tilla absurde, gati represive, nuk do tė guxoja tė dilja nėpėr mjedise publike e ekrane televizive, apo tė formuloja "pėrralla" tė tjera para qytetarėve, dhe, akoma mė e turpshme, tė gėnjeja ose t‘iu "qeshja" nė fytyrė atyre!...

    Duke u rikthyer mbrapa a mendoni se opozita dėshtoi ne momentin e zgjedhjes sė kreut tė shtetit pasi e kishte tė shkruar objektivin pėr kalim nė zgjedhje tė parakohshme?

    Pa dyshim, qė ishte njė dėshtim politik. Ajo me lojėn e saj shumė-emėrore dhe me ruajtje "zarfesh intimė" apo shpikje lloj-lloj emrash tė ēastit tė fundit e humbi tempin e imponimit pėr ta nxjerrė e fituar ajo kandidaturėn pėr president. Ndėrsa, pėr sa i pėrket objektivit "pėr kalim nė zgjedhje tė parakohshme", ky objektiv, pėr shumicėn e partive tė koalicionit, pėrfshirė dhe PS-nė, ishte njė "kartė pėr konsum", thjesht e natyrės retorike-partiake apo, jo mė shumė se njė pseudo-slogan politik-elektoral, i lėshuar gjoja pėr "kushtrim" e mobilizim elektoral. Pėrndryshe, ē‘kuptim kishin propozimet "me listė" nga e majta pėr postin e presidentit apo, pėr mė tepėr, pjesėmarrja, fillimisht dypalėshe dhe pastaj shumėpalėshe, nė tavolinėn pozitė-opozitė pėr pėrzgjedhjen e kandidatit konkret konsensual!?..

    Duket se pas kėtij momenti politik opozita nuk ka marrė ende veten. Mungon pesėshja e zakonshme e aleatėve, kemi deklarata tė lėkundura tė Cekės dhe Milos. Nė njė moment u duk sikur e majta e vėrtetė ėshtė vetėm treshja PS-LSI-PSD pasi tė tjerėt mund tė kalonin djathtas...

    Kam pėrshtypjen se, pėrveē fitores sė bujshme tė zgjedhjeve vendore nė qytetet kryesore, opozita ka manifestuar, nė njė pjesė dėrmuese tė rasteve, gjatė kėtyre dy vjetėve, konfuzion, paqartėsi e jo pykėzim. Nė njė farė mėnyre, kjo mund tė justifikohet dhe nga sjellja arrogante, antidemokratike e uzurpuese e pozitės! Nga ana tjetėr, nuk mund tė mohohet qė pas suksesit nė qytetet e mėdha, PS-ja e humbi tempin e vėrtetė tė pas zgjedhjeve vendore, duke u marrė vetėm me veten, me organizimin e zgjedhjeve partiake tė parakohshme brenda saj, gjė qė solli dhe pėrplasje e reaksione tė panevojshme. Normalisht, nė gjykimin tim, ky proces duhej tė zhvillohej nė kohėn e vet. Tė krijohet pa dashje pėrshtypja qė ky pėrshpejtim u bė edhe nga zhurmat pėr rikthimin e z.Nano nė veprimtarinė politike, parlamentare e partiake... Sidoqoftė, tė paktėn pėr sy neutralė, opozita e ka luajtur dobėt rolin e saj, sidomos pėr ēėshtje tė ditės, qė lidhen ngushtėsisht me qytetarin-konsumator. Nė kėtė optikė dhe "luhatjet" e fundit, krahas problematikės individuale, janė dhe shprehje tė kėsaj sjellje tė pėrgjithshme opozitare...

    Nė Partinė Socialiste tanimė duket se ka filluar lufta mes Ramės dhe Nanos. Ky i fundit ende nuk ka bėrė tė qartė se ēfarė kėrkon por ka lėshuar njė lum akuzash ndaj Ramės dhe ndaj gjithė krerėve tė koalicionit opozitar. A mendoni se lėvizja Nano ka njė bazė tė shėndoshė qė mund ta ēojė nė sukses?

    Kjo lėvizja e re e z.Nano, e ashtuquajtur "institucionaliste", ndryshon nė formė e pėrmbajtje, nė spektėr e mbėshtetje, nga ato tė mėparshmet tė pagėzuara si: lėvizja "mocioniste" (1996) apo ajo "katarsiste" (2001). Ajo, tė paktėn deri tani, nuk duket se ka arritur mbėshtetjen mediatike e intelektuale tė pritur. Por jo pėr "faj" tė objektivit apo programit tė saj ende tė pa ekspozuar plotėsisht. Nga ana tjetėr, kjo mangėsi aktuale, madje e dyanshme nė kampin socialist, nuk do tė thotė aspak qė tė mund tė pretendohet e deklarohet me indiferencė, pakujdesi e megalomani nga figura kryesore tė drejtimit tė PS-sė sė sotme, si dikur pėr lėvizjen Meta (nga ana e vetė z. Nano-kryetar partie e kryeministėr i asaj kohe), si diēka pa bazė ose pa pėrqindje mbėshtetėse, si njė "ēikėrrimė" politike, apo mė keq si "mbushje sallash me autobusė"!... Sidoqoftė, ėshtė fakt qė mjaft zėra tė njohur tė analizės politike, nė pjesėn dėrrmuese tė tyre, nuk kanė shfaqur ndonjė mbėshtetje tė dukshme, pėrkundrazi. Kjo dhe pėr arsye tė mosbesimit ndaj protagonistit kryesor! Po ashtu, njė rol jo tė vogėl mund tė luajė mė tej dhe fakti se tashmė kjo lėvizje drejtohet nga njė ish kryetar partie, kurse p.sh. lėvizja pėr katarsis drejtohej nga njė kryetar partie nė pushtet, nė "shėrbim" tė cilit ishin tė gjitha strukturat vendore tė partisė. Ndėrsa e para drejtohej brenda partisė (nėn drejtimin e kryetarit tė saj) kundėr kryeministrit Meta, vetėm anėtar kryesie nė PS-nė e asaj kohe, kjo e sotmja me orientim tė qartė anti-Rama, drejtohet nga jashtė kryesisė kundėr kryetarit aktual tė PS-sė dhe njėkohėsisht drejtuesit tė njė institucioni mjaft tė fuqishėm, siē ėshtė bashkia e kryeqytetit. Gjithashtu, nė trajtėn e shpallur, vetė kjo lėvizje, ndryshe nga lėvizja pėr katarsis me objektiv luftėn kundėr korrupsionit (tė mirėpritur nga tė gjithė qytetarėt), ėshtė njė lėvizje ekuilibri dhe fuqie vetėm brenda institucionit tė PS-sė (pra, dhe me spektėr shumė mė tė ngushtė). Prandaj ajo nuk shfaq ndonjė interes pėr shtresime tė tjera shumė mė neutrale nė pikėpamje politike-partiake. Ndoshta, ajo mund tė mirėpritet, deri diku, nga mbėshtetėsit e partive tė koalicionit aktual qeveritar, me llogaritjen e thjeshtė tė ruajtjes sė pushtetit politik edhe pas zgjedhjeve tė ardhshme elektorale, me gjithė dėshtimin qeverisės tė derisotėm. Krahas, kėtyre aspekteve jo tė favorshme, edhe mjaft media tė shkruara e elektronike, ndryshe nga lėvizja e dikurshme pėr katarsis, nė shumicėn e rasteve janė shfaqur relativisht apatike e indiferente, pse jo dhe me prirje minimizuese. Pėrjashtim kanė bėrė deri diku, sidomos ato media, qė kanė njė prirje tė lexueshme pro qeveritare, gjė qė mund t‘iu shėrbejė deri diku si "kundėr-argument politik" dhe kundėrshtarėve tė ashpėr ndaj kėsaj lėvizjeje me pretendime "institucionaliste" brenda PS-sė. Pa harruar qė dhe kjo mbėshtetje e tanishme, mund tė vazhdojė, ndoshta, derisa tė konsiderohet e tė vlerėsohet nė shėrbim tė interesave konkrete tė qeverisė dhe tė PD-sė. Nga ana tjetėr, nuk mungojnė zėrat, qė mungesa e shėnuar e mbėshtetjes aktuale nė median e shkruar e elektronike, nė ndonjė rast, krahas vlerėsimeve e pozicionimeve redaksionale, mund tė lidhet dhe me interesa konkrete tė pronarėve, jashtė fushės mediatike!...

    Sidoqoftė, pavarėsisht kėtij ndryshimi jo tė vogėl, nė formė e pėrmbajtje, sidomos midis dy lėvizjeve asaj "katarsiste" dhe asaj "institucionale", kjo e fundit, tė paktėn, nė njė analizė tė brendshme dhe tė thellė brenda forumeve tė larta tė PS-sė, duhet tė konsiderohet me tė gjithė seriozitetin e nevojshėm tė sotėm dhe tė perspektivės. Pėr mė tepėr, kapėrcimi i kėsaj situate pėrplasjeje, nėpėrmjet tolerancės e kompromisit, ekuilibrit tė forcave dhe jo ushtrimit tė forcės, ėshtė dhe mbetet matėsi i vėrtetė i vizionit dhe vitalitetit politik-intelektual tė vetė hierarkisė sė drejtimit brenda njė force politike moderne. Kjo e vėrtetė universale vlen dhe nė kėtė rast. Pėrndryshe, rezultati politik nė betejat e ardhshme mund tė rezultojė krejtėsisht jo produktiv, mjaft i dėmshėm, bile shkatėrrimtar nė rrafshin e fuqisė jo thjesht pėr protagonistėt kryesorė, por dhe pėr vetė tė majtėn shqiptare...

    Ju, zoti Meidani, jeni njė prej figurave mė tė spikatura brenda PS-sė. Nė kėndvėshtrimin tuaj si po drejton zoti Rama partinė dhe raportet me aleatėt? Ka akuza pėr totalitarizėm dhe zhdukje tė mendimit oponent nė struktura...

    Nuk mund tė them se nuk ka probleme e paqartėsi, madje shpesh dhe hutim, deri paralizė e mungesė vizioni. Vihen re edhe luhatje tė konsiderueshme pozicionimi, deri kėrcime "olimpike" nga njė anėsim nė tjetrin, pėrfshirė, p.sh., dhe atė "gjelbrist". Ka dhe njė prirje tė spikatur opozicioni me element bazė: negacionin.

    Por, nėse dikush pretendon e deklaron, nisur dhe nga njė projekt-kod etik tė pa miratuar nė asamblenė socialiste, pėr zhdukje tė mendimit ndryshe apo totalitarizėm-siē e formuloni ju pyetjen tuaj- pėrgjegjėsia bazė pėr reflektim e analizė tė kėsaj deklarate reale ose jo, apo dhe, nė pėrgjithėsi, ndaj pretendimeve, akuzave e situatave konkrete, dhe mbi tė gjitha pėr sqarimin, rregullimin apo korrigjimin e tyre, nuk i takon thjesht kryetarit tė partisė, por kryesisė e forumeve tė tjera tė saj. Ndėrkohė, nuk mund tė mohohet se si unė, edhe nė PS-nė e sotme, janė tė shumtė ata (kryesisht jashtė "kupolės" rozė), qė shpalosin hapur dhe publikisht mendimin, vėzhgimin, analizėn apo kritikėn e tyre. Nuk e kam fjalėn pėr grupimin rreth z.Nano. Krejt ndryshe, nga zbehtėsia e oponencės dhe e kundėrshtimit, e analizė-sintezės kritike, ėshtė situata nė partinė tjetėr tė madhe, atė nė qeverisje...

    Mazhoranca ka rifilluar luftėn pa kthim drejt largimit tė kryeprokurorit Theodhori Sollaku. A ėshtė i drejtė qėndrimi i opozitės qė ndonėse nuk deklarohet hapur pėr qėndrimin e zotit Sollaku nė detyrė debaton kryesisht pėr formulėn qė duhet aplikuar pėr ta larguar si pjesė e reformės nė drejtėsi?

    Nuk e di se ē‘lidhje ka midis njė reforme parimore, ligjore e kushtetuese, nė drejtėsi dhe njė emri konkret nė njė nga institucionet e saj. Kjo pėr ēdo njohės neutral tė funksionimit tė shtetit tė sė drejtės apo vėzhgues ligjor tė jashtėm duket krejt pa kuptim e lidhje, madje si njė tendenciozitet e veprim antidemokratik. Nga ana tjetėr, lufta dyvjeēare politike, mjaft e turpshme dhe denigruese kundėr institucionit tė Prokurorit tė Pėrgjithshėm, formulimet absurde tė akuzave ndaj tij apo tejkalimet ligjore e shkeljet kushtetuese me komisionin hetimor parlamentar nuk mund tė mos krijonin kėtė ngėrē tė sotėm, zgjidhja e detyruar e tė cilit nuk mund tė jetė gjė tjetėr veēse njė shkelje kushtetuese apo ndonjė "budallallėk" ligjor i radhės, qoftė dhe me njė komision tjetėr hetimor(!), kur kanė kaluar vetėm disa muaj nga hedhja nė "kosh" e veprimtarisė sė tij partizane tė mėparshme, si prej Gjykatės Kushtetuese, ashtu dhe Presidentit tė Republikės. Tamam pėr kėtė rast vlen ajo thėnia e urtė popullore: "Hedh njė budalla njė gur nė lum dhe hidhen dhjetėra tė menēur pėr ta gjetur e nxjerrė atė". Por, nė fund tė fundit, me kėtė situatė energjetike e ekonomike tepėr kritike ajo qė mund tė "luhet" mė mirė sot politikisht ėshtė heqja e vėmendjes ndaj kėtij thelbi problematik pėr qytetarin me "shfaqje" nga mė tė ndryshmet, pėrfshirė dhe "pushtimin" e tė gjitha institucioneve tė shtetit...

    Zoti Meidani, si ish-president i Shqipėrisė, cili ėshtė vlerėsimi juaj pėr punėn e deritanishme tė zotit Topi. Ndonėse ishte vėnė nė prove pėr paanshmėri duket se ēėshtja e prokurorit e ka lėkundur kėtė pozicion?

    Pavarėsisht paragjykimit! Ėshtė ende herėt pėr tė dhėnė vlerėsime fillestare. Pastaj dhe kur vesh njė palė kėpucė tė reja tė duhet njėfarė kohe qė tė mėsohesh dhe tė ndjehesh mė "familjar" me to. Ky krahasim mė erdhi nė mend nga qė kur bėnim dikur ndonjė palė kėpucė me porosi (nė njė dyqan tė veēantė, nė rrugėn e Postės, gati 35 vjet mė parė), na duhej jo pak kohė qė tė mėsoheshim me to...

    Klasa politike ende nuk ka nxjerrė njė produkt konkret nė drejtim tė reformės zgjedhore. A keni njė mendim tuajin rreth debatit pėr sistemin zgjedhor apo pragun elektoral?

    Dyshoj qė vonesa e deritanishme ėshtė politikisht e qėllimshme. Edhe prodhimet e pėrditshme tė "iniciativave" politike apo shpėrndarjet nė vazhdimėsi tė vėmendjes i shėrbejnė jo pak kėtij qėllimi. Pėr fat tė keq dhe opozita ka rėnė preh e kėsaj loje...

    Pėr sa i pėrket njė reforme konkrete zgjedhore, nė gjykimin tim, nisur dhe nga mosbesimi i ndėrsjellė partiak apo pjekuria politike aktuale, dy janė mundėsitė: - Ose tė mbahet sistemi ekzistues i pėrzierė mazhoritar-proporcional, por tė respektohet kushtetuta, d.m.th. zgjedhjet e pėrgjithshme tė zhvillohen me dy raunde pėr tė shmangur nė maksimum "dukurinė e dushkut", si njė shfaqje evidente e korrupsionit tė drejtpėrdrejtė politik; dhe kjo arrihet pa e prekur pjesėn pėrkatėse tė kushtetutės (nenin 64 tė saj); - Ose, tė kalohet nė sistemin proporcional tė thjeshtė ("flat", d.m.th. pa prag ose me prag minimal, p.sh., sa aktuali) apo nė atė proporcional rajonal; dhe kjo ėshtė e mira tė arrihet vetėm me ndėrhyrje konsensuale nė kushtetutė. Pėr tė shmangur nė maksimum korrupsionin politik e financiar (nė korrektėsinė e dokumentim-votimit, atė tė numėrimit, deri manipulimin e votimin e shumėfishtė, blerjen e votave dhe tė komisionerėve, financimet e dyshimta elektorale, sidomos ato individuale etj.), mė duket se pėr njė periudhė tė parė njė "shpėtim" zgjedhor antikorruptiv mund tė ishte sistemi proporcional pa prag fare. Kjo edhe pse mund ta bėjė problematike, deri shqetėsuese, fuqizimin e rolit tė kryetarit tė partisė nė hartimin e listės shumė emėrore...

    Mare nga Shqip
    Sui generis

  9. #9
    automotive Maska e ClaY_MorE
    Anėtarėsuar
    16-05-2004
    Vendndodhja
    Deutschland
    Postime
    4,456
    Sollaku: 15 akuzat pėr Bashėn

    TIRANĖ- Vartėsit e kanė “tradhtuar” ish-ministrin e Transporteve, Lulėzim Basha, duke ia lėnė atij pėrgjegjėsinė kryesore pėr rrugėn Rrėshen-Kalimash. Prokuroria e Pėrgjithshme i ka dorėzuar dje nė orėn 09.00 tė mėngjesit Kuvendit kėrkesėn pėr heqjen e imunitetit tė kreut aktual tė diplomacisė, Bashapėr tė bėrė tė mundur ndjekjen e tij penale. Sipas prokurorisė, Lulzim Basha ėshtė gjetur i implikuar, madje ndoshta i vetėm nė procedurat pėr lidhjen e kontratės me konsulentin Ecorys Group, kompani kjo qė duhej tė ndihmonte qeverinė nė pėrzgjedhjen e firmės qė do tė ndėrtonte rrugėn Rėshen -Kalimash. Zyra e Prokurorit tė Pėrgjithshėm argumenton se gjatė hetimit janė gjetur shkelje nė tenderimin e kryer pėr pajtimin si konsulent tė kompanisė “Ecorys Grup”. Kryesisht abuzimet kanė tė bėjnė me “shkelje tė barazisė nė tendera”, “mungesė dokumentacioni” dhe “konflikt interesi”, ndėrkohė prokuroria thotė se pas shqyrtimit tė materialit, ndaj ministrit Basha mund tė ngrihen edhe akuzat pėr korrupsion,por pėrpara se tė ndėrmerret ky hap, duhet qė kuvendi tė miratojė kėrkesėn e Prokurorit tė Pėrgjithshėm pėr heqjen e imunitetit.

    ***

    Veē provave dhe dokumenteve tė shumta, tė renditura nė kėrkesėn pėr autorizimin e ndjekjes penale, Prokuroria e Pėrgjithshme ka cituar zyrtarėt e thėrritur si dėshmitarė e tė pandehur, tė cilėt duke shkarkuar pėrgjegjėsi nga vetja “mjaftohen duke deklaruar se me kėtė punė ėshtė marrė Ministria”, fakt i cili pėrbėn njė indicje pėr tė dyshuar se “me kėtė problem ėshtė marrė ministri”. Prokuroria pohon se ky dyshim ka nevojė tė hetohet edhe mė tej. Sipas dosjes sė plotė mbi procedurat antiligjore tė rrugės Rrėshen-Kalimash, qė Sollaku ka dorėzuar dje nė Kuvend, nga tre tė pyeturit, dy zyrtarėt e Drejtorisė sė Pėrgjithshme tė Rrugėve kanė lėnė tė kuptohet se megjithėse kanė vėnė firmat nė dokumentet e paraqitura, nuk kanė pasur tė bėjnė me kėto, pasi “gjithēka kishte ardhur e gatshme nga Ministria e Trasporteve”. E pyetur nga prokuroria mbi procedurat e ndjekura nė kėtė rast, Drejtoresha e Pėrgjithshme e Rrugėve Lejla Saraēi ka thėnė se: “nga ana e Drejtorisė Pėrgjithshme tė Rrugėve ka qėnė vetėm inxhinieri Ylli Gjoni, i cili ka qėnė emėruar me gojė nga ministri pėr tė qėnė person kontakti pėrfaqėsues i DPRR pėr kėtė projekt investimi. Ai vetėm ka qėnė nė dijeni pėr gjithēka ndodhte, por nuk ka pasur asnjė kompetencė kontrolluese ose vendimmarrėse.” Sipas prokurorisė, Drejtoria e Pėrgjithshme e Rrugėve edhe pse ishte institucioni pėrgjegjės pėr kryerjen e procedurave ėshtė shmangur nga kjo pėrgjegjėsi, ndėrsa zyrtarėve tė saj u janė servirur dokumente pėr firmosje me tė cilat nė mjaft raste nuk kishin tė bėnin.

    ***

    Lejla Saraēi i ka shpjeguar prokurorisė se edhe me procedurat e redaktimit tė kontratės me kompaninė “Bechtel Enka” ėshtė marrė konsulenti i huaj, i cili sipas saj nuk i ka kėrkuar drejtorisė asnjė lloj dokumentacioni. “Nuk i kemi vėnė asgjė nė dispozicion pasi nuk na kanė kėrkuar asgjė”, ka thėnė pėr prokurorinė Saraēi. Kjo deklaratė ėshtė kundėrshtuar nga pėrfaqėsuesi Juridik i Ministrisė, i cili thotė se dokumentat ishin “servirur nga Drejtoria e Rrugėve”. Gjė e ēuditshme sipas prokurorisė, pasi Drejtoria e Pėrgjithshme e Rrugėve nuk ishte nė dijeni tė servirjes sė kėtyre dokumenteve.Prokuroria ka konstatuar se “Ecorys Group”, nuk ka paraqitur asnjė dokument tė nevojshėm pėr tė fituar tenderin dhe as e ka plotėsuar kėtė dosje mė vonė. Ajo ėshtė negociuar direkt vetėm nga ministri Basha dhe sipas prokurorisė ka qenė e paracaktuar. Pretendimet e ministrit Basha se kompania ishte sugjeruar nga Banka Botėrore rezultojnė tė pavėrteta sipas prokurorisė,“pasi hetimet nuk kanė gjetur asnjė listė me 5 kompani tė sugjeruara”. Prokuroria ka provuar edhe se shoqėria konsulente ka pasur konflikt interesi me shoqėrinė Bechtel-Enka, tė cilėn e ka rekomanduar si fituese. Organi i akuzės thotė se “Ecorys Group” ėshtė ortake me “Parsons Brinckerhoff” dhe aktualisht, tė dyja kėto kompani janė konsulentė teknikė tė Ministrisė sė Punėve Publike dhe Transportit. Rezulton se “Parsons Brinckerhoff” ėshtė njė shoqėri qė ka bashkėpunuar pėr njė kohė tė gjatė me shoqėrinė “Bechtel Inc” pėr punime civile tė kryera nė qytetin Boston tė SHBA. Duke pasur parasysh ligjin pėr tenderimin, prokuroria thotė se ky fakt ishte i mjaftueshėm pėr tė pėrjashtuar nga konsulenca “Ecorys”. Lulėzim Basha ėshtė thirrur disa herė nga Prokuroria e Rrethit Gjyqėsor pėr t’u pyetur si deklarues, por nuk ka pranuar tė paraqitet, duke iu shmangur hetimit. “Nė kėto rrethana, provat e grumbulluara deri tani dhe sqarimi i fakteve tė paraqitura mė sipėr e bėjnė tė domosdoshme ushtrimin e ndjekjes penale ndaj zotit Lulėzim Basha”,-thuhet nė kėrkesėn qė prokurori i Pėrgjithshėm, Theodhori Sollaku i ka dėrguar Kuvendit tė Shqipėrisė.

    AKUZAT PĖR BASHĖN

    1. Pėrzgjedhja pa konkurrim e Ecorys Group
    2. Kontrata pėr ta paguar 95 mijė USD mė shumė
    3. Katėr vendimet e qeverisė, tė iniciuara nga Basha
    4. Komisioni ndėrkombėtar, pa shqiptar
    5. Modeli ndėrkombėtar FIDIC, i pazbatuar
    6. Mungesa e ofertave nga firmat e huaja nė tender
    7. Mungesa e njė projekti pėrfundimtar
    8. Mungesa e njė fondi limit
    9. Ēmimet e aplikuara nė kontratė pėr njėsi
    10. Shtimi i 8 kilometrave rrugė nė kontratė
    11. Pagesa e infrastrukturės, 10 % tė shumės sė kontratės
    12. Ēmimet e betonit, sa 2-fishi i tregut shqiptar
    13. TVSH ėshtė marrė pėrsipėr nga shteti shqiptar
    14. Konflikti i interesit tė “Ecorys Group”
    15. Refuzimi pėr tė dėshmuar nė prokurori


    DEKLARIMET

    Lejla Saraēi

    “Lidhur me kėto VKM deklaroj se ato janė iniciuar vetėm nga ana e Ministrisė sė Punėve Publike dhe nė Drejtorinė e Pėrgjithshme tė Rrugėve kanė ardhur vetėm vendimet e Kėshillit tė Ministrave pasi ato kanė kaluar tė gjitha fazat dhe janė miratuar. Pra me procedurat e kėtyre VKM Drejtoria e Pėrgjithshme e Rrugėve nuk ėshtė angazhuar fare. Nga ana e Drejtorisė sė Pėrgjithshme tė Rrugėve ka qėnė vetėm inxhinieri Ylli Gjoni, i cili ka qėnė emėruar me gojė nga Ministri pėr tė qėnė person kontakti pėrfaqėsues i DPRR pėr kėtė projekt investimi. Ai vetėm ka qėnė nė dijeni pėr gjithēka ndodhte, por nuk ka patur asnjė kompetencė kontrolluese ose vendimmarrėse.”

    Ylli Gjoni

    I pyetur si deklarues, zoti Ylli Gjoni ka thėnė se projekt vendimet e Kėshillit tė Ministrave janė iniciuar nga Ministria e Punėve Publike, por nuk sqaron se cili ka qėnė personi konkret nė kėtė Ministri i ngarkuar me kėtė detyrė.

    Andi Toma

    Zoti Andi Toma, drejtor i Drejtorisė sė Shėrbimeve Juridike nė Ministri, i pyetur si deklarues shpjegon njė situatė krejt tjetėr. Ai deklaron se “… nė rastin konkret gjykoj se projekt vendimet sė bashku me relacionet pėrkatėse janė sėrvirur nga Drejtoria e Pėrgjithshme e Rrugėve dhe janė punuar nga Drejtoria e Shėrbimeve Juridike, ku unė kam ushtruar detyrėn e drejtorit.”


    A1TV
    Jeta ime, mban emrin e saj..

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    mejdani rexhep.. i cili me mitrolozin e xhepaxhijve kanibal te cerrikut u be deputet e me von president.. nuk po mundet me ndejt jasht mejdanit.. kur vjen puna tek sallaku..

    ka nje mister ne ate cka ndodhi ate nate..

    sipas gazetave te atyre ditve..mbas vrasjes se genc sines.. Sallaku ishte i ftuar per nje darke a kafe nga mejdani ne nje lokal luksoz diku ne qender te tiranes..
    sallaku shkon atje e mejdani i kujton se..pse nuk e more dhe seqinenė.. a si e ka ajo ..gruaja e sallakut.. e ky i ben nje xerr seqinese.. benu gati i thote se vjen genci te merr me tromobil.. e eja na bej shoqeri ketu me shokin mejdan..
    vete genci te marre zeqinene e ne tromobil eshte bashk me te bijen..
    tek semafori i bulevardit ndalon makina e kryeprokuror sallakut..
    genci ka dritaren hapur.. afrohet kanibali altin arap.. dhe ja numeron plumbat genc sines dhe dor per dore me mataharren e tij..te sprovuar ne krime.. imellde tashon (nepunse me rendesi ne ministri te jashtme te arto dadeshes.. ) ja mbathin te qete andej nga rrugzat e bllokut..
    dhe pun oresh altini fluturon jashte shtetit..
    qe athere sallaku nuk ben asnje veprim qofte formal kunder mafies.. perkundrazi priti sa te vinte ne pushtet partia qe ai dhe altin arapi e urrejne..
    dhe ja sot sallaku me i forte se kurre po i ve prangat 3 korrikut e po ngazellen padronin e tije ne kupolen mejdan klos-edvin altin arap..

    kulmi..

    shqiperia nuk eshte as republike parlamentare as presidenciale..por nje feude nen thundren e nje bande.. me emrin kuptim plot.. hakmarrja..

    nje cop kukull eshte berisha.. nje cop kukull bamiri.. nje kot eshte jozi..
    ne tiran sundon vlonjati arap.. me nje celular nga brukseli..

    3 korrik sa qenke dhj-.re..
    sa gjynah ata mijrae mijra demokrat te mrekullushem..
    i shkoj ne hale qendresa..

Faqja 0 prej 11 FillimFillim 1210 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Kushtetuta e Kaēanikut, themelet e shtetit shqiptar nė Kosovė
    Nga SkyThinks nė forumin Kulturė demokratike
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 27-05-2016, 15:32
  2. Gjykata zbardh vendimin: SHIK-u vrau Remzi Hoxhėn si ‘agjent serb’
    Nga ex-x nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 384
    Postimi i Fundit: 26-09-2013, 08:45
  3. Gjilani
    Nga cod3r nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 12
    Postimi i Fundit: 10-05-2009, 13:18
  4. Moisiu: Nuk nėnshkruaj shkarkimin e kryeprokurorit Sollaku
    Nga Antimafia nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 192
    Postimi i Fundit: 30-09-2007, 18:11
  5. Lexo: "Marrėveshja Kornizė" - Ohėr 2001
    Nga StormAngel nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 01-04-2007, 06:13

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •