Close
Faqja 9 prej 10 FillimFillim ... 78910 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 81 deri 90 prej 92
  1. #81
    Moderator
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Postime
    2,009
    KUR DO TĖ THUHET “SHQIPARĖT VRANĖ CA GREKĖR”?!.....



    E pėrfytyroj reagimin e vrullshėm tė opinionit ndėrkombėtar, atė mediatik, politik e diplomatik (e pse jo edhe fizik), nėse kufitarėt shqiptarė (po tė kishte natyrisht) do tė vrisnin me plumba mbas koke disa grekėr qė gjendeshin nė tokėn shqiptare.

    E pėrfytyroj inatin dhe hakmarrjen greke me tė gjitha format, popullore e shtetėrore, nėse policėt shqiptarė do thyenin krahėt, kafkat, do tė ndalonin brenda tokės shqiptare.

    E pėrfytyroj skandalin qė do tė plaste nėse nėpėr malet, shtigjet apo rrėpirat e tokės shqiptare, do tė gjendeshin disa kufoma grekėsh tė dekompozuara, mbasi ishin rrahur mizorisht dhe mbytur nga uniformat shqiptare.

    Ashtu siē e kam tė qartė angazhimin total tė institucioneve shtetėrore e joshtetėrore, mediatike e propagandistike, nė mjedisin shqiptar pėr tė denoncuar, anatemuar dhe penalizuar tė gjithė shoqėrinė shqiptare pėr barbari, antihumanizėm, anticivilizim, (e pse jo edhe pėr terrorizėm islamik!), - nėse mbi ndonjė apo disa grekė do tė ushtrohej dhunė, terror, grabitje, apo do tė privoheshin nga jeta, prej shqiptarėve.

    Por, nė praktikėn e kėtyre viteve tė mjerueshme “tranzicioni” (pėr ku vallė?!), ėshtė vėrejtur e kundėrta, dhe gjithēka ėshtė luajtur nė kurrizin e shqiptarėve prej grekėve, kėshtu qė opinioni dhe institucionet greke, europiane dhe shqiptare, nuk janė vėnė pėrpara detyrimit tė tillė.

    Janė vrarė shqiptarė me dhjketėra e qindra, janė zhdukur, janė pėrdorur pėr transplatim organesh, janė rrahur, masakruar, pėrdhunuar, gjymtuar, djegur me napalm, grabitur, injoruar..... dhe me pas ėshtė ngritur edhe fushata denigruese ndaj shoqėrisė shqiptare nė pėrgjithėsi. Vetė shteti i tyre domethėnė teorikisht i shqiptarėve, ėshtė paraqitur inert, mospėrfillės, e deri cinik ndaj nėnshtetasve tė vet.

    Edhe nė rastet e ditėve tė fundit, ku janė rrahur deri nė gjymtim disa shqiptarė, ku njė tė riu nga Kukėsi i pritet nė mes jeta ende pa e filluar atė mirė, me njė plumb mbas koke, ndėrsa njė tjetėr rezulton i zhdukur, ku institucionet greke shfaqen me fytyrėn e tyre tė vėrtetė prej terroristėsh duke u tallur me viktimat e tyre, - shpėrfaqin tė njėjtat imazhe tė njė telenovele tė pambarimtė, tė dhimbshme e tė pėrgjakshme pėr shqiptarėt.

    Ndėrkohė qė institucionet shqiptare reagojnė mjerueshėm duke u pėrpjekur tė vėnė nė pah, nė rradhė tė parė, marrėdhėniet e ngrohta dhe miqėsore qė ekzistokan midis dy shtetesh dhe protestojnė tepėr vakėt duke kėrkuar qė, pėr hir tė kėtyre marrėdhėnieve, tė vihet dorė mbi kėto ngjarje.

    Edhe pse kėto ngjarje janė njė dukuri e njėtrajtshme pėr vite e vite me rradhė, dėshira servile e kėtyre institucioneve (tė politikės, diplomacisė, qeverisė, medias, grupeve joqeveritare tė tė drejtave tė njeriut, etj.) qė pėrfaqėsojnė fiktivisht Shqipėrinė ėshtė ta paraqesin rastin e fundit si njė incident tė thjeshtė e tė shkėputur prej praktikės sė natyralizuar tashmė tė palės greke.

    Dhe pala greke, e mėsuar me mjeraninė dhe shtirjen sipėrfaqėsore tė tyre, me mosseriozitetin dhe mungesėn e vullnetit pėr fuqi dhe dinjitet, me natyrėn mercenare dhe sharlatane tė kėtyre institucioneve qė kanė tradhėtuar qytetarėt e tyre shqiptarė, pėr hir tė interesave dhe vullneteve malinjė tė individėve qė i kanė shtėnė nė dorė ato, - mban tė njėjtėn linjė tė cinizmit, nihilizmit, arrogancės dhe shpėrfilljes totale pėr detyrimin dhe pėrgjegjėsinė qė mban pėr kėto akte permamente terroriste.

    Duket se edhe vetė shqiptarėt janė mėsuar tashmė me kėtė lloj gjendje, ku grekėt vrasin, rrahin gjymtojnė, grabisin, ku institucionet shqiptare tradhėtojnė dhe shesin interesat dhe jetėt e shtetasve dhe shoqėrisė sė tyre, ku shteti grek i trajton si rają tė pavlerėshme, ku opinioni ndėrkombėtar qėndron inert para jetėve dhe tė drejtave njerėzore tė shqiptarėve.

    Duket se nė psikologjinė e tyre ky lloj raporti i zhdrejtė mes atributeve tė secilės palė, ėshtė pranuar si njė fatalitet suprem i pashmangshėm qė nuk mund tė pėrmbyset, si njė status i pėrdhunshėm prej tė cilit nuk mund tė iket, si njė ndėshkim i “zotit” qė duhet vuajtur pa bėrė zė dhe pa ngritur dorė pėr ta ndalur.

    Kėta shqiptarė, aq tė ashpėr ndaj njėri-tjetrit, qė nė mungesė tė ligjit dhe tė shtetit vetėgjyqėsohen dita-ditės (gjė qė i ka dhėnė shkas propagandės mediatike vendase e tė huaj qė t’i akuzojnė se ata nuk shkėputen dot prej kodeve zakonore, apo prej Kanunit), - pėrballė padrejtėsive, vrasjeve, gjymtimeve, rrahjeve, pėrballė territorit grek janė tė squllėt, tė pafuqishėm fizikisht e tė pamundur psikologjikisht pėr tė ndjekur tė njėjtat norma si brenda vetes.

    Ėshtė absurd qė kėtyre kohėve moderne tė mendohet qė vetėgjyqėsia apo hakmarrja tė shtrihet nė pėrmasa tė tilla sa policėt, ushtarėt grekė qė vasin nė kufi apo edhe nė qendra urbane greke, tė ndėshkohen privatisht prej tė lėnduarve shqiptarė.

    Por, a nuk ėshtė absurd, madje barbari, qė po nė kėto kohė, dhe prej njė shteti qė ėshtė pjesė e bashkėsisė perėndimore prej sė cilės vijnė mesazhet dhe modelet e qytetėrimit, shqiptarėt vriten pa paguar, njėlloj si indigjenėt prej kolonizatorėve europianė?!

    Pastaj, kur shteti e ka pėr detyrė tė mbrojė qytetėrt e vet nuk kundėrvepron, a nuk mbetet zgjidhja e vetme qė shqiptarėt tė shkunden prej apatisė dhe prej fatalitetit qė i ka zėnė kaps nė tru, dhe tė reagojnė ashpėr ndaj terrorizmit shtetėror grek?

    Natyrisht, nė kėtė rast nuk bėhet fjalė pėr hakmarrje individuale, por kolektive. Shqiptarėt duhet tė gjejnė ato mekanizma qė tė ndėshkojnė terrorizmin dhe tė frenojnė veprimin pa precedent tė grekėve nė kėto vite. Jeta ėshtė e vlerėshme njėlloj pėr tė gjithė. Nėse vriten shqiptarė nė “mėnyrė sportive” prej uniformave greke, por tė vriteshin ca grekėr nė “mėnyrė hakmarrėse” apo nė formė ndėshkimi, a thua do tė bėhej hataja?

    Nėse nėnat shqiptare kanė vite qė qajnė bijtė e tyre tė ēuar dėm prej terrorizmit grek, a nuk do tė ishte mirė qė edhe disa nėna greke qė kanė pjellė barbarė prej barkut tė tyre, qė kanė ushqyer urrejtjen dhe psikozėn kriminale nė bijtė e tyre, tė vajtonin po kėta bij prej njė ndėshkimi eventual?

    Kėrkohet njė zgjidhje urgjente padyshim. Dhe kjo, nėse shqiptarėt nuk e ndarė mendjen tė jenė pėrjetėsisht rają, tė jenė gjitherėt viktima e tė viktimizuar prej tė tjerėve, nėse do tė kujtohen se nuk janė lėndė e parė pėr nė “pazarin e bagėtive”, nėse nuk duan tė klasifikohen tė pėrbuzur si njė popull qė nuk meriton tė drejtat e njėllojta me atė tė tė tjerėve, qė nuk meriton tė pėrfillet mbasi ka humbur tek ai ndjenja e vetėvlerėsimit, ndjenja e krenarisė, dinjitetit, ndjenja e kundėrveprimit, e dashurisė pėr vetveten, e vetėdijes njerėzore e kombėtare.

    Shembulli sesi vetė qytetėrimi perėndimor hakmerret ashpėr kur i preket jeta, dinjiteti, interesi ėshtė i freskėt, nė kėto kohė.

    Terrorizmi ka vetėm njė pėrgjigje qė meriton; dhunėn hakmarrėse, goditjen e fuqishme, neutralizimin dhe eleminimin e fuqive dhe resurseve njerėzore, materiale e sidomos psikologjike tė tij. Dhe terrorizmi grek, i shfaqur aq arrogant dhe cinik gjatė gjithė kėtyre viteve, duhet ndėshkuar.

    Tė vrasim ca grekėr?! Po kush?! I jati i Vullnet Bytyēit tė vrarė me plumb mbas koke, tė afėrmit e atyre qė u gjymtuan pak kohė mė parė prej policisė greke, tė afėrmit e atyre qė u dogjėn me napalm, qė u pėrdhunuan, u masakruan, u dergjėn kufoma nėpėr male e monopate?

    Natyrisht, pėrgjigja shqiptare duhet tė jetė institucionale, edhe pse institucionet e tyre kanė mėrdhihur. Kėtu nuk bėhet fjalė pėr hakmarrje private, siē thamė, por kolektive. Ata nuk kanė vrarė vetėm birin e njė familjeje shqiptare, por njė pjestar tė familjes sė madhe shqiptare, dhe pėrgjigja duhet dhėnė shoqėrisht, shtetėrisht, kombėtarisht.

    S’duhet tė impresionohemi apo demoralizohemi mė prej demagogjisė sė pafytyrė pėr “marrėdhėnie tė mira, miqėsore” me grekėt, nėse ka marrėdhėnie tė tilla ka mes grekėve dhe mercenarėve shqiptarė tė veshur me pushtet, mercenarėve shqiptarė qė kanė bjerrė vetėdijen, dinjitetin, qė janė kthyer nė njė lloj specie qė leh ku i hidhet ushqimi....

    Jetėt e shqiptarėve janė tė shtrenjta, le t’u tregohet kjo grekėve konkretisht, sepse ndoshta mendojnė se ato nuk vlejnė asgjė, le t’u zhvlerėsohet edhe atyre njėherė jeta, shėndeti, pasuria, se ndoshta kujtohen se jetėn ta jep zoti dhe vetėm ai ka tė drejtė ta marrė.

    Grekėt kanė njė parim tė vjetėr, sa edhe aktual. “Njė dorė qė s’kafshohet, puthet!”. Deri mė tash ata kanė kafshuar me tėrbim shqiptarėt. T’a bėjmė “dorėn” tė vjellė flakė e tė mos kafshohet dot mė, se edhe nėse nuk arrijnė sa ta puthin, tė paktėn grekėrit do ta respektojnė apo do tė friksohen prej saj.

    Ky ėshtė kontributi qė kėrkohet prej shqiptarėve nė kėto kohė, kur nė modė ėshtė “lufta kundėr terrorizmit me ēdo mjet e me ēdo mundėsi”.



    Nga "Rimekembja" 15/10/2003
    .

  2. #82
    Shqiperia eshte Evrope Maska e iliria e para
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Vendndodhja
    Cunami ne Indonezi zgjati per disa minuta, kurse ne trojet tona 500 vjet.
    Postime
    4,907
    Greqia, nje prostitute qe q..... me Rusine dhe perendimin.
    Po faj kan ata tonet qe e quajne veten politikan.
    Ne vend se te shtrohet pyetja per Ēamrine, greket i dergojne 2-3 agjent te bejne pakez trazira ne Himare.
    "Sulmi eshte mbrojteja me e mire"
    E deri kur keshtu?
    Lumi ka ujin e paster ne burim


    Kombi mbi te gjitha

  3. #83
    i/e regjistruar Maska e Skerdi Sika
    Anėtarėsuar
    01-10-2003
    Postime
    172
    "Surpriza e mnershme ėshtė heshtja e institucioneve evropiane para pėrndjekjeve tė pafshehura greke kundėr shqiptarėve. Organizata pėr Siguri e Bashkėpunim nė Evropė, Kėshilli i Evropės dhe Unjėsimi Evropian, tri institucionet kyēe evropiane qė p.sh. e ngrisin zėrin pėrditė pėr mbrojtjen e 40 mijė romėve tė Kosovės, lozin tre majmunat qė mbyllin sytė, veshėt e gojėn para nėpėrkėmbjes brutale – sipas OJQ-sė greke ”Greek Helsinki Monitor” – tė mėse 300 mijė emigrantėve nga Shqipėria, e tė mė se 200 000 shqiptarėve vendas nė Greqi (le t’i quajmė me emrin e tyre tė vėrtetė, shqiptarė, e jo me termin e urryer ”arvanitė”)."

    Lexo krejt artikullin tim te www.pasqyra.com

  4. #84
    Perjashtuar Maska e thorgal
    Anėtarėsuar
    20-05-2002
    Vendndodhja
    me zemer ne Shqiperi
    Postime
    296

    Marrdheniet Greko-Shqiptare. Nga mitet ne realitet.

    Mė datė 14 prill tė kėtij viti, me nr. Protokolli00/4, Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar, u ka nisur njė Memo “surprizė”, institucioneve mė tė rėndėsishme ndėrkombėtare. Kjo organizatė, qė ka nė bordin e saj figurat e shquara tė jetės akademike dhe shoqėrore shqiptare, pėr herė tė parė kėrkon hapjen e gjyqeve ndėrkombėtare pėr shkeljet flagrante tė tė drejtave tė njeriut, qė ndodhin ēdo ditė nė vendin tonė, dėnimin e veprimeve kundėr integritetit kombėtar, si dhe kėrkon “masa tė domosdoshme” pėr parandalimin e krimit tė vrasjes. Por surpriza e vėrtetė nė kėtė Memo ėshtė kėrkesa pėr gjykimin e krimeve ndaj popullsisė nė vitin 1997. Pėr herė tė parė pas dhjetė vitesh, pėrveē akuzave tė ndėrsjella nėpėr sheshe qytetesh dhe televizionesh, klasa politike shqiptare, e cila faktikisht ėshtė e njėjta edhe sot, asnjėherė nuk ka kėrkuar hapjen e njė gjyqi pėr “dosjen viti ‘97”. Duket se Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar “ka kuptuar” se tė gjitha krimet ordinere tė organizuara dhe veēanėrisht ato politike, nė Shqipėri do tė vazhdojnė me tendencė rritje pėrderisa ende nuk ėshtė bėrė gjyqi i kujtdo qė organizoi dhe realizoi krimet ndaj popullsisė shqiptare nė ngjarjet e vitit 1997. Gjithashtu, nėpėrmjet njė panorame tė detajuar investigative, paraqiten nė kėtė Memo lidhjet e lobingjeve antishqiptare me krimin e organizuar, roli antishqiptar i njė pjese tė politikės dhe qeveritarėve shqiptarė dhe nė vendet fqinje etj. Kjo Memo ka mbėrritur tashmė nė Gjykatėn Europiane pėr Mbrojtjen e tė Drejtave tė Njeriut, Gjykatėn Ndėrkombėtare tė Krimeve, Komisionin Europian, Kėshillin e Europės, OSBE, si dhe nė Departamentin e Shtetit, nė Senatin dhe te Presidenti i Shteteve tė Bashkuara tė Amerikės. Nė dijeni tė saj tashmė janė edhe institucionet mė tė larta tė vendit tonė: Presidenti, kryetarja e Parlamentit, kryeministri, kryetarėt e partive parlamentare, tė gjithė deputetėt, si dhe tė gjithė ambasadorėt dhe organizatat e akredituara nė vendin tonė.


    Krimi kundėr jetės, pronės dhe integriteti kombėtar

    Mbėshtetur nė Kartėn e Kombeve tė Bashkuara, Deklaratėn e Pėrgjithshme pėr tė Drejtat e Njeriut, Konventėn Europiane pėr Mbrojtjen e tė Drejtave tė Njeriut dhe tė Lirive Elementare, Paktin Ndėrkombėtar pėr tė Drejtat Civile dhe Politike, po ju paraqesim me shqetėsim shkeljet e papranueshme tė tė drejtave tė njeriut nė Shqipėri, gjendjen e rėndė tė krimeve kundėr jetės dhe pronės si dhe veprimet kundėr integritetit kombėtar tė shqiptarėve. Shqyrtimi me seriozitet i kėsaj gjendjeje, qė ėshtė nė kundėrshtim tė plotė me dokumentet themelore politike e juridike tė qytetėrimit modern, ėshtė obligim themelor i ēdo pushteti publik, si i pushtetit shtetėror shqiptar, ashtu edhe i pushteteve ndėrkombėtare, organizatave ndėrkombėtare dhe tė mekanizmave tė tyre juridike e politike.
    Prej 17 vjetėsh shqiptarėt pėrjetojnė kriza, stres shoqėror e ngjarje tragjike qė s’i ka pėrjetuar asnjė vend tjetėr i Europės. Pasiguria pėr jetėn, varfėria ekstreme, stresi i dhunės politike e mediatike, mosbesimi pėr tė ardhmen vazhdojnė tė nxisin rrėnimin e vlerave tė jetės dhe njė emigrim tė dhimbshėm e pa fund. Pasojė e kėsaj gjendjeje janė edhe dhuna tragjike nė familje, vetėvrasjet si dhe vrasjet pėr hakmarrje e gjakmarrje. Kjo situatė ėshtė bėrė shqetėsim edhe pėr ata anėtarė tė komunitetit ndėrkombėtar qė udhėhiqen nga ndjenja dashamirėse pėr tė ardhmen e popullit shqiptar. Shkaktarėt e kėsaj krize tė tejzgjatur, qė po gjeneron vazhdimisht krimin, janė udhėheqėsit politikė e klanet e tyre me trashėgimi nga e kaluara, tė pozicionuar qė nė fillimet e pluralizmit nė tė dyja anėt e politikės shqiptare. Kėto klane influencohen nga lobe antishqiptare qė veprojnė kundėr interesave tė popullit dhe integritetit tonė kombėtar. Influenca e kėtyre lobeve nė mjediset e politikės shqiptare ka bėrė qė gjatė gjithė kėtyre viteve tė mbizotėrojė anarkia e lufta pėr pushtetin, tė rrėnohet gjithė pasuria kombėtare, tė inskenohen trazirat e vitit 1997 pėr rrėzimin e ushtrisė e strukturave shtetėrore, rrėmbimin e parave tė shqiptarėve e nxitjen e popullsisė nė luftė civile ku mbetėn tė vrarė 1500 veta. Lobet antishqiptare me suport politik e fetar, nė rajon e mė gjerė, kanė qenė e mbeten rreziku kryesor i stabilitetit nė Shqipėri. Qeveritarėt shqiptarė, nėn trysninė e Europės pėr stabilitet, e mbulojnė kėtė gjendje me propagandė mediatike, demagogji tė sofistikuar e debate tė rreme mbi reformat e integrimin. Nėn sundimin e kėtyre udhėheqėsve politikė demokracia ėshtė dhunuar e deformuar. Shumė projektligje tė qeverive nuk u shėrbejnė interesave tė qytetarėve, por strategjive tė lobeve antishqiptare.

    Krimi i organizuar dhe lobet antishqiptare

    Nė shėrbim tė kėtyre lobeve janė edhe potencialet kryesore tė trafikut Lindor tė lėndėve narkotike, qė shkojnė drejt Europės nėpėrmjet korridorit Sofje-Beograd dhe ishujve tė Greqisė. Nė dispozicion tė pastrimit tė parave tė tyre janė qindra banka nė Jug tė Gadishullit. Ato e maskojnė kėtė veprimtari duke nxjerrė si shqetėsues territorin e Shqipėrisė, nė njė kohė kur sasia e qarkullimit tė lėndėve narkotike nė vendin tonė ėshtė inekzistente, 1.5 tonė nė vit, pėrkundrejt 2000 – 2500 tonėve qė ky trafik Lindor qarkullon pėrgjatė 12 muajve. Amplifikimi i zhurmės pėr rrezikun e trafikut nė Shqipėri bėhet me qėllim: A - pėr tė maskuar rrjetin; B - pėr tė diskredituar shqiptarėt; C - pėr tė tejzgjatur krizėn e blerė sa mė lirė resurset; D - pėr tė dobėsuar e ēuar drejt zhdukjes integritetin tonė kombėtar nėpėrmjet dominimit tė tregut dhe ekonomisė. Kjo lojė i ka shėrbyer pengimit tė zhvillimit tė vendit, rrėnimit tė jetės ekonomike tė qytetarėve, ndalimit tė prodhimit, shkatėrrimit tė bizneseve e tė mundėsive turistike, ndėrprerjes e prishjes sė perspektivės sė hidroenergjetikės, shpėrdorimit e vjedhjes sė buxhetit, kalimit tė parave tė shqiptarėve nė duart e bankierėve tė huaj. Tė gjitha resurset tona ekonomike po kalojnė nėn kontrollin e kapitalistėve joshqiptarė. Pėrveē krahut tė lirė tė punės ata po kėrkojnė shfrytėzimin e terrenit me pėrfitime thuajse falas nė njė kohė kur trojet shqiptare janė mesdhetare, produktive dhe mė tė lakmuarat. Me parullat pėr “globalizmin” e “integrimin” klasa politike shqiptare ka pėrgatitur terrenin e kėsaj strategjie antihumane qė nuk i shėrben as Europės sė Bashkuar e as Aleatėve tė Atlantikut Verior. Europės i shėrben mė shumė njė komb shqiptar i pėrparuar e me kulturėn e tij se sa njė popull i degraduar e pa atdhe qė endet rrugėve tė perėndimit. Mbajtja e vendit nė krizė tė vazhdueshme pėr tė thithur “investimet e huaja” nga “operatorėt e rėndėsishėm tė vendeve mike” ėshtė strategjia e vepra e kėtyre lobeve pėr zotėrimin e tregut me lehtėsi dhe pėrfitimit nėpėrmjet politikės.

    Edhe politikanė e qeveritarė tė vendeve fqinje, tė pėrzier

    Nga informacionet e pėrfaqėsuesve ndėrkombėtarė mėsojmė se nė kėto veprimtari janė implikuar edhe politikanė e qeveritarė tė vendeve fqinje. Nė aksionet e policisė sė kėtyre vendeve kundėr shqiptarėve mbulohen shpesh herė lėvizje tė sasive tė mėdha tė drogės. Kėtė shqetėsim e ngrenė para opinionit perėndimor edhe avokatėt mbrojtės tė shqiptarėve qė penalizohen nė vendet europiane pėr sasi tė papėrfillshme lėndėsh narkotike. Nga statistikat e vendeve perėndimore rezulton se as 10 % e shqiptarėve ėshtė pėrfshirė nė trafiqe. Tė tjerėt punojnė nė mėnyrė tė ndershme, kėrkojnė tė integrohen dhe janė shumė mė tepėr familjarė se qytetarėt e vendeve ku ata shkojnė. Qeveritė shqiptare jo vetėm qė nuk u vijnė nė ndihmė, por kanė nėnshkruar rikthimin e tyre nėse ata nuk kanė marrė tė drejtėn e azilit, nė njė kohė kur shumica e popullsisė shqiptare mbahet me tė ardhurat nga emigrantėt. E vetmja mundėsi pėr tė dhėnė tė drejtėn e azilit njė shqiptari ėshtė vetėm atėherė kur ai ka frikė tė kthehet pėr shkak tė gjakmarrjes. Fatkeqėsisht, edhe policia shqiptare nuk ka mundur tė regjistrojė as 10% tė konflikteve mbi pronėn, dinjitetin e personit apo pėr ēėshtjet e nderit, qė tė argumentojė rrezikshmėrinė e kthimit.

    Emigrantėt shqiptarė, 20 miliardė euro pėr 17 vjet

    Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar ėshtė pėrpjekur tė sensibilizojė vendet perėndimore qė Europa jo vetėm tė mos lejojė sjellje tė tilla ndaj emigrantėve shqiptarė, por t’i sistemojė sa mė mirė e tė ndalojė ēdo paragjykim ndaj popullit tonė, sepse ka detyrime. Pėr pėrfitimet e fuqive europiane, vendi ynė ėshtė ndarė nė katėr pjesė. Dėmi ekonomik qė i ėshtė bėrė popullit tonė nga ky copėtim do tė kėrkonte dėmshpėrblimin e qindra miliardė dollarėve e megjithatė shqiptarėt nuk e kanė ngritur zėrin. Nė kushtet e tanishme do tė ishte detyrim moral i pakontestueshėm qė Europa tė investonte me kushte lehtėsuese pėr hidroenergjetikėn, pėr arsimin, shėndetėsinė e infrastrukturėn rrugore. Kėshtu mund tė shpejtonte kontributin pėr procedurat e pranimit. Sigurisht, ky investim do ishte bėrė nėse klasa jonė politike nuk do tė ishte nėn influencėn e politikave regresive e do vepronte me dinjitet nė mbrojtje tė interesave tė popullit tė saj. Influenca e kėtyre politikave regresive nė qeveritė shqiptare e ka shkatėrruar vendin dhe larguar afatet e pranimit nė BE. Nė kushtet e njė varfėrie ekstreme, nė kėto 17 vjet, shqiptarėt kanė grumbulluar rreth 15 miliardė dollarė pėr buxhetin e tyre, pa llogaritur ndihmat e ndėrkombėtarėve. Ky buxhet ėshtė shpėrdoruar me njė administratė tė fryrė e vjedhur me investime elektorale pa perspektivė. Vetėm me 2 miliardė dollarė do tė ishte pėrfunduar sistemi hidroenergjetik i planifikuar qė para tranzicionit, i cili mund tė furnizonte edhe vende tė tjera tė rajonit me kapacitetin e burimeve ujore qė ka. Ky sistem pritash e ujėmbledhėsish do tė ishte kontribut edhe pėr turizmin e ekologjinė. Sot shqiptarėt nuk kanė mundėsi as pėr turizėm e as pėr tė zhvilluar ekonominė dhe kapitalin e tyre. Shumica e popullsisė ėshtė e papunė nga mungesa e tregut dhe prodhimit vendas. Edhe ai aktivitet tregtar qė bėhet me mallra skarco tė importit ka njė nivel shumė tė ulėt e zhvillohet vetėm gjatė orėve tė ditės, nė njė kohė kur nė vendet fqinje tė ardhurat nga aktiviteti i natės kapin shifra prej miliarda dollarėsh. Nė vendin tonė, nė mėnyrė krejt absurde, shteti jo vetėm qė nuk e stimulon tregun dhe punėn gjatė 24 orėve, por ka nxjerrė ligje e rregulla tė palogjikshme deri tek memorandumi antikushtetues i skafeve duke penguar aktivitetin privat tė qytetarėve tė tij.

    Strategjia e lobeve tė huaja pėr shkatėrrimin e Shqipėrisė

    Strategjia e shkatėrrimit deri nė nivelin zero (predikuar me fillimet e pluralizmit nė auditorėt e partive politike) i ka shėrbyer nxitjes sė dėmtimit masiv tė vlerave natyrore, rrėnimit tė shtratit tė lumenjve, prerjes sė pyjeve pėr t’i tregtuar pikėrisht nė ato vende ku kėto vlera ruhen me fanatizėm. Rrėnimit tė shtratit tė lumenjve dhe tė tė gjithė bregdetit po i shtohet lejimi i ndėrtimit thuajse falas tė TEC-eve apo naftėsjellėsit AMBO nė brigjet e Adriatikut, ku vetėm pėr mbrojtjen e sistemit ekologjik tė hapėsirės ku instalohen duhet qė pėrfituesit tė paguajnė njė shumė minimale prej 20 miliardė dollarėsh. Kontratat e investimit pėr kėto TEC-e dhe naftėsjellėsin nuk arrin as tek njė miliard dollarė, nė njė kohė kur qeveritė marrin kredi nga bankat e huaja edhe pėr ēėshtjet sociale. Qeveritė shqiptare i shpallin si suksese kėto kredi, duke ia fshehur popullit faktin se rikthimi i detyruar i borxhit ndaj kėtyre bankave do tė bėhet me pasuritė kombėtare. Kontrolli i lobeve antishqiptare po shtohet ēdo ditė jo vetėm mbi jetėn ekonomike, por edhe atė private. Kėto ditė janė vėnė nė pėrdorim mjetet e nevojshme pėr ruajtjen mė tej tė monopolit mbi bisedat telefonike tė dy kompanive tė huaja, edhe pse pėrfitimi nė kurriz tė qytetarit ėshtė ēnjerėzor. Operatorė nga Kanadaja e Shtetet e Bashkuara, qė kanė kėrkuar tė ndėrhyjnė pėr liberalizimin e kėtij tregu, konfirmojnė se e njėjta pengesė u ka ndodhur edhe nė disa vende tė Afrikės, ku qeveritarėve u jepet njė bakshish prej mėse 10 milionė dollarėsh nė vit nga kompanitė e monopolit, pėr tė mos lejuar licensimet e reja. Nė mėnyrė krejt ēnjerėzore shteti dhunon jetėn private pėr t’i kontrolluar mė shumė bizneset e kundėrshtarėve politikė, sesa kriminelėt e vrasėsit qė enden tė lirė. Numri i personave tė vėnė nėn pėrgjim nė Shqipėri ėshtė aq sa nė Shtetet e Bashkuara tė Amerikės, ku vetėm Kalifornia ka njė qarkullim vjetor prej 30 miliardė dollarėsh nga tregtia e marijuanės. Njė tregues tjetėr i dukshėm i dominimit tė kėtyre lobeve dhe i pėrfitimit nė kurriz tė qytetarėve ėshtė monopoli i tyre mbi kazinotė e lojėrat e fatit. Qytetarėt shqiptarė nuk kanė asnjė mbrojtje ndaj kėtij dhunimi e shfrytėzimi kriminal, sepse sindikatat janė inekzistente ose nėn kontrollin partiak. Lufta politike pėr marrjen ose mbajtjen nėn kontroll tė institucioneve tė pavarura tė shtetit i ka bėrė ato tė pafuqishme pėrkundrejt kėtyre krimeve ekonomike qė lidhen me politikėn. Pėr krimin ekonomik ndiqen vetėm qytetarėt e thjeshtė e bizneset e tyre.

    Politika antishqiptare nė kulturėn dhe trashėgiminė kombėtare

    Nė hullinė e kėsaj politike antishqiptare vazhdon prej vitesh sulmi ndaj historisė e lėnia nė degradim e vlerave tė trashėgimisė kulturore kombėtare. Me pretekstin e reformave janė lėnė pa punė, ose nxjerrė nė pension shumica e shkencėtarėve me tituj tė merituar. Prishja e institucionit tė Akademisė sė Shkencave bėhet pėr tė asgjėsuar mbrojtjen e vlerave tė historisė dhe trashėgimisė sonė kombėtare, veēanėrisht tė trashėgimisė jashtė territoreve tė Shqipėrisė, qė pėrbėn mėse 70% tė kėsaj vlere. Kjo vjen nga fakti se partitė politike shqiptare nuk kanė mision kombėtar, as vizion pėr vlerat e njerėzimit. Eliminimi i sė djathtės politike nė Shqipėri, e cila do tė kishte si program mbrojtjen e pronės dhe vlerave tė trashėguara, fuqizimin e ekonomisė kombėtare dhe shmangien e krizave shoqėrore tė vendit, ishte hapi i parė i realizimit tė strategjisė sė lobeve antishqiptare nė politikė. Dominimi i tyre ėshtė shfaqur vazhdimisht edhe nė proceset elektorale duke nxitur financime tė pakontrolluara.

    Viti ‘97 dhe monopolet politike

    Nėn trysninė e kėtyre lobeve, eksponentėt e politikės shqiptare tė pėrfshirė nė skenarin tragjik tė vrasjes sė popullsisė nė vitin 1997 bėnė tė mundur shpalljen e njė amnistie, pėr t’i vėnė kapak kėsaj vepre qė mbart nė vetvete edhe krim kundėr njerėzimit. Politikanėt shqiptarė nuk kanė pranuar as pėrgjegjėsinė mė tė vogėl morale pėr kėtė krim. Minimumi qė duhej tė bėnin ishte t’i kėrkonin falje popullit e tė jepnin dorėheqje. Por ata vazhdojnė ta riciklojnė veten nė politikė e postet e larta tė shtetit. Mė 21 qershor tė vitit 2004, Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar, nė bashkėpunim me disa Organizata tė tjera Jo-Qeveritare, nxori njė promemorie drejtuar opinionit publik shqiptar dhe faktorit ndėrkombėtar pėr ndryshimin e gjendjes politiko shoqėrore nė Shqipėri dhe prishjen e monopolit mbi partitė politike. Promemoria u kėrkonte gjithashtu institucioneve mė tė larta tė shtetit shqiptar, partive politike, kryeministrit dhe kryetarit tė opozitės, ngritjen e njė komisioni kombėtar tė pavarur, me ekspertė shtetėrorė e tė shoqėrisė civile, pėr hetimin e lidhjeve tė krimit me politikėn, analizimin e ngjarjeve tė vitit 1997, gjetjen e organizatorėve tė skenarit tė luftės civile, tė vjedhjes sė parave tė popullit e dėrgimin e tyre para drejtėsisė. Lidershipi politik e shmangu pa asnjė arsyetim krijimin e kėtij komisioni. Pėr t’u justifikuar para presionit ndėrkombėtar, qė kėrkoi hapjen e demokratizimin e auditorėve tė partive politike, u bėnė manovra mediatike kundėr disa individėve tė pafajshėm dhe formimin e ndonjė “strukture me shoqėri civile”, duke forcuar mė tej prezencėn e kėtyre lobeve nė politikėn shqiptare.

    2000 kriminelė lihen tė lirė

    Tė favorizuar nga korrupsioni nė drejtėsi e ligjet nė Kodin Penal, mbi 2000 kriminelė lėvizin tė lirė nėpėr rrugėt e Shqipėrisė dhe tė Europės (shumicėn e tyre i kėrkon dhe Interpoli), tė cilėt janė bėrė shkak i veprimit tė gjakmarrjes mbi ta. Gjatė gjithė kėtyre viteve, kėrkesat tona pėr njė strategji kombėtare mbi parandalimin e vetėgjyqėsisė dhe respektimin e institucioneve tė shtetit tė sė drejtės janė abandonuar. Pasojat kanė rėnė mbi qindra gra e fėmijė tė pafajshėm, qė ngujohen nga frika e vrasjes pėr faj tė krimit qė ka kryer njė i afėrm i familjes. Kėsaj ane tragjike tė shoqėrisė shqiptare i kanė shėrbyer ligjet nė favor tė uzurpimit tė tokave e pronave tė tjetrit duke futur nė konflikt mbi 200 000 familje shqiptare. Ndonėse ėshtė bėrė njė ligj pėr ndėrmjetėsimin dhe ngritjen e kėshillit koordinues pėr ndalimin e vrasjeve pėr hakmarrje e gjakmarrje nuk ėshtė nxjerrė asnjė akt nėnligjor pėr implementimin e tij. Me bllokimin e akteve nėnligjore ėshtė kėrkuar qė ai tė lihet mėnjanė dhe tė bėhet njė ligj tjetėr qė nuk e kontrollon Presidenca, por Kryeministria. Fatkeqėsisht edhe donatorėt perėndimorė kanė rėnė pre e trafikut tė influencės sė lobeve tė sipėrpėrmendura. Janė derdhur miliona dollarė nė projekte false e tė hartuara sipas interesave tė kėtij trafiku qė nuk kanė dhėnė asnjė efekt pozitiv mbi shoqėrinė shqiptare. Donatorėt nuk kanė qenė asnjėherė vigjilentė ndaj operatorėve qė bashkėpunojnė me ta nė Shqipėri. Thjesht pėr tė justifikuar projektet e mbėshtetura nga donatorėt, ėshtė bėrė e udhės qė tė propozohen struktura tė panevojshme e ndryshime tė herėpashershme tė ligjeve pa i ballafaquar me realitetin e tė drejtat e njeriut, pa logjikėn juridike e kriterin profesional. Kjo ka sjellė perceptimin se ligji nuk i pėrket interesave tė qytetarėve, por interesave tė partive politike duke shkaktuar aq “inflacion” nė vlerėsimin ndaj tij saqė qytetarėt nuk paraqesin mė asnjė interes pėr tė. Pėr trembėdhjetė vjet u financuan projekte pėr Kodin Zgjedhor e ligjet pėr barazinė gjinore e nuk dhanė asnjė rezultat pozitiv. Po kėshtu, pėr pėrfitime monetare e me qėllime tė mbrapshta bėhen financime projektesh tė panevojshme mbi bashkėjetesėn fetare nė Shqipėri nė njė kohė qė populli ynė ėshtė shembull pozitiv para gjithė botės nė kėtė drejtim.
    Rezolutat parlamentare dhe projektligjet pėr dėnimin e krimeve tė komunizmit janė kthyer nė farsė politike e nuk i kanė shėrbyer aspak rehabilitimit tė dėmeve tė shkaktuara, sidomos ndaj pronarėve e familjeve tė tyre tė persekutuara, institucioneve fetare, klerit e tė burgosurve politikė.

    Ēfarė i kėrkohet Gjykatės Europiane pėr tė Drejtat e Njeriut, Gjykatės Ndėrkombėtare tė Krimeve si dhe Institucioneve Ndėrkombėtare

    1- Tė ngrihet njė komisioni ndėrkombėtar pėr hetimin e shkeljeve tė rėnda tė tė drejtave tė njeriut, si dhe tė krimeve ndaj popullsisė nė Shqipėri, veēanėrisht nė ngjarjet e viti 1997.
    2- Tė detyrohet shteti shqiptar, si pėrgjegjės pėr mbrojtjen e firmave piramidale, t’u kthejė paratė qytetarėve e tė ēojė para drejtėsisė fajtorėt.
    3- Tė detyrohet shteti shqiptar qė tė njohė tė drejtėn e pronės e tė zhdėmtojė qytetarėt e cėnuar nga Ligji 7501 mbi tokėn e ligji mbi legalizimet.
    4- Tė detyrohet shteti shqiptar tė reformojė ligjet qė bien nė kundėrshtim me tė drejta e njeriut dhe konventat ndėrkombėtare.
    5- Tė detyrohet shteti shqiptar qė organet e ndjekjes e tė hetimit tė krimit si dhe drejtėsisė shqiptare tė bashkėpunojnė me organizmat ndėrkombėtare pėr ēėshtjet e trajtuara nė kėtė dokument. Ato nuk munden t’ia arrijnė qėllimit pėr tė dhėnė drejtėsi pa ndihmėn e institucioneve ndėrkombėtare, sepse janė nėn trysninė e politikės dhe krejtėsisht tė pambrojtur nga ajo. Organizatorėt e veprimeve kriminale mbi popullsinė gjatė kėtyre viteve ndodhen nė jetėn politike e nė administratėn e shtetit. Qytetarėt shqiptarė, tė cilėt prej 17 vjetėsh kanė qenė viktima tė politikės, duhet tė ndjejnė pėrgjegjėsinė e komunitetit ndėrkombėtar dhe tė drejtėsisė pėr ndėshkimin e krimeve. Lufta civile nė vitin 1997 u shmang, jo se deshėn politikanėt, por nė sajė tė intuitės sė popullit, tė ndėrhyrjes sė faktorit ndėrkombėtar dhe tė punės sė pėrfaqėsuesve tė misionit tė pajtimit nė veri, qė bindėn shumicėn e familjeve pėr tė mos i ēuar djemtė e tyre nė jug kundėr protestuesve.
    * Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar kėrkon qė partitė politike shqiptare tė bėjnė njė kthesė rrėnjėsore e me dinjitet para qytetarėve, duke ndėrtuar vizion tė ri e punuar me pėrkushtim pėr riparimin e dėmeve qė i kanė shkaktuar popullit tė tyre.
    * Komiteti i Pajtimit Mbarėkombėtar i bėn apel faktorit ndėrkombėtar qė ta mbrojė me pėrgjegjėsi humane nga rrėnimi tė ardhmen e kombit tonė, i cili ėshtė njė nga pemėt mė tė hershme nė kopshtin e kulturave tė Europės. Kopshti i Europės sė Bashkuar nuk do tė jetė aspak mė i bukur pa pemėn karakteristike shqiptare.

    Bordi i Komitetit tė Pajtimit Mbarėkombėtar

    Prof. Arbėr Xhaferri
    Prof. Ylli Popa
    Prof. Zekeria Cana
    Prof. Luan Omari
    Prof. Farudin Hoxha
    Prof. Shaban Demiraj
    Prof. Afėrdita Onuzi
    Prof. Et’hem Ruka
    Dr. Rustem Gjata
    Dr. Eno Koēo
    Dr. Arjan Starova
    Rrahman Parllaku
    Uran Butka
    Mirie Rushani
    Eni Ēobani
    Lefteri Lleshi
    Rubena Moisiu
    Marie Biba
    Ilir Ēumani
    Zef Sokoli
    Sokol Delia
    Fran Lleshi
    Dedė Peraj
    Jorgjie Dodani
    Bardhok Sulejmani
    Sotirulla Hoxha
    Aranita Qilimi
    Afėrdita Sokoli
    Preng Cara
    Frederik Gusho
    Pasho Uruēi
    Dhurata Zeqo
    Vangjel Bello
    Tanush Frashėri


    Dėrguar: Gjykatės Europiane pėr Mbrojtjen e tė Drejtave tė Njeriut
    Gjykatės Ndėrkombėtare tė Krimeve
    Komisionit Europian
    Kėshillit tė Europės
    OSBE-sė
    Departamentit tė Shtetit, Senatit dhe Presidentit tė SHBA-ve

    Prezentė

    Presidentit tė Republikės sė Shqipėrisė
    Kryetares sė Parlamentit tė Shqipėrisė
    Kryeministrit tė Shqipėrisė
    Kryetarėve tė partive parlamentare shqiptare
    Kryetarėve tė komisioneve parlamentare
    Deputetėve tė Kuvendit tė Shqipėrisė
    Gjithė ambasadorėve dhe organizatave ndėrkombėtare tė akredituara nė Shqipėri

    Pėr Bashkėpunim

    Z.Ermir Dobjani Avokat i Popullit
    Z.Theodhori Sollaku Prokuror i Pėrgjithshėm i Republikės sė Shqipėrisė
    Z.Besnik Mustafaj Ministėr i Jashtėm i Republikės sė Shqipėrisė
    Z.Bujar Nishani Ministėr i Brendshėm i Republikės sė Shqipėrisė
    Z.Ilir Rusmali Ministėr i Drejtėsisė i Republikės sė Shqipėrisė
    Znj. Majlinda Bregu Ministre e Integrimit tė Republikės sė Shqipėrisė
    Z.Bahri Shaqiri Drejtor i Shėrbimit Informativ tė Shtetit
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Lexuesja : 01-05-2007 mė 09:07

  5. #85
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    30-10-2004
    Postime
    705
    Dosja shqiptare qė do t’i paraqitet Presidentit Bush dhe loja greke me Vorio-Epirin

    Grada e perdoruesve-ve: / 5
    I varferI mire
    Monday, 30 April 2007
    Nga Kastriot Myftaraj - Njė nga ēėshtjet kryesore tė dosjes shqiptare qė do t’i paraqitet Presidentit amerikan Bush para vizitės sė tij nė Shqipėri nga Departamenti i Shtetit, ėshtė dhe ēėshtja e grekėve tė Shqipėrisė, qė pėr grekėt ėshtė ēėshtja e Vorio-Epirit.Pikėrisht nė funksion tė kėsaj ėshtė bėrė dhe deklarata e bujshme e kryetarit tė Bashkisė sė Himarės Vasil Bollano, nė emisionin “Exclusive”, nė Top Channel, ditėn e diel, nė 22 prill 2007, se ai qė Bollano e quajti “komuniteti grek nė Shqipėri” (ėshtė shumė kurioze zgjedhja e termit duke u kaluar pėr herė tė parė nga termi “minoritet” tek termi “komunitet”, qė mund tė interpretohet si mė shumė se minoritet) kėrkon po ato tė drejta qė shqiptarėt kėrkojnė nė Kosovė, duke u nėnkuptuar hapur pavarėsia e atij qė grekėt e quajnė Vorio-Epir (Shqipėria e Jugut), erdhi dy ditė para se Shtėpia e Bardhė tė publikonte lajmin se Presidenti Bush do tė vizitonte edhe Shqipėrinė gjatė turit tė vet nė Europė, nė qershor tė kėtij viti. Kjo nuk ėshtė njė koincidencė. Nė Athinė sigurisht qė e kanė marrė vesh, me anė tė grekėve tė SHBA, se kur do tė shpallej lajmi i vizitės sė Bush nė Shqipėri dhe e kanė anticipuar atė me deklaratėn e Bollanos. Vizita e Bush nė Shqipėri bėhet nė kohėn e zhvillimeve vendimtare pėr ēėshtjen e Kosovės dhe ēėshtja e Kosovės ėshtė njė nga aspektet mė tė rėndėsishme tė kėsaj vizite. Nė Athinė nuk mund ta lenė t’u ikė njė moment tė tillė siē ėshtė vizita e Bush nė Shqipėri, aq mė tepėr kur bėhet nė njė kohė tė tillė, pa e eksploituar (shfrytėzuar) pėr tė avancuar ēėshtjen e Vorio-Epirit. Kjo kuptohet nga fakti qė ditėn e premte, nė 27 prill deklaratėn e Bollanos e mbėshteti vetė ambasadori grek nė Shqipėri, Kokosis. Edhe vendi i zgjedhur nuk qe i rastėsishėm. Ambasadori grek e bėri deklaratėn e vet gjatė njė vizite nė Ersekė (Kolonjė), njė vend ky qė Greqia e ka rivendikuar si pjesė tė Vorio-Epirit historik. Pra, deklaratat e Bollanos dhe tė Kokosis janė bėrė, jo aq nė adresė tė Tiranės se tė Uashingtonit dhe tė opinionit ndėrkombėtar qė do tė ndjekė me vėmendje zhvillimet nė Shqipėri gjatė vizitės sė Presidentit Bush, madje edhe qė nga momenti qė u shpall kjo vizitė dhe deri nė ditėn qė do tė ndodhė. Dhe grekėt ia arritėn qė ta orientojnė debatin shqiptar nė ditėt pas shpalljes sė lajmit pėr vizitėn e Bush nė ēėshtjen e Vorio-Epirit, gjė qė gjithsesi nuk mundet mos tė bėhej nga ana shqiptare, pėr shkak tė rėndėsisė sė deklaratės. Deklarata e Bollanos dhe mbėshtetja qė i dha ambasadori grek atij, ēka nėnkupton se praktikisht kjo ėshtė linja e Athinės zyrtare, tregojnė se Greqia tashmė ėshtė duke luajtur finalen e njė lojė qė ajo ka bėrė me SHBA pėr Shqipėrinė dhe qė mund tė konsiderohet, po tė perifrazoj njė shprehje qė pėrdorej pėr marrėdhėniet e Francės sė De Gaulle (De Gol) me SHBA, se De Gaulle luante me SHBA poker pa pasur letra. Greqia ka luajtur me SHBA pėr Shqipėrinė “poker” praktikisht pa pasur letra. Pas rėnies sė komunizmit dhe fillimit tė luftėrave nė ish-Jugosllavi, kur SHBA ishte angazhuara pėr tė frenuar Serbinė nė ekspansionin e saj tė armatosur dhe spastrimin etnik nė Ballkan, SHBA kishin interes qė mos tė efektohej aleanca serbo-greke, aq e kėrkuar nga Millosheviqi, kur ky i fundit i propozonte Greqisė mbėshtetje nė rast se Greqia do tė nxiste njė aksion deri edhe tė armatosur Vorio-Epirot nė Shqipėri, sipas shembullit tė serbėve tė Bosnjė-Herzegovinės, Kroacisė, ose sė paku tė shqiptarėve tė Kosovės. Me kėtė Millosheviqi parashikonte tė siluronte angazhimin amerikan nė Ballkan dhe tė siguronte njė situatė tė pėrshtatshme pėr tė kapėrcyer “vijėn e kuqe” qė Uashingtoni i kishte vėnė nė Kosovė. Nė Uashington e dinin se Greqia kishte aftėsi pėr ta destabilizuar Shqipėrinė, duke qenė se Greqia mund tė pėrdorte si expedient emigrantėt shqiptarė nė Greqi, minoritetin grek nė Shqipėri, tė luante me resentimentet e popullsisė ortodokse nė Shqipėri, si dhe se opozita e kohės, me nė krye PS ishte shumė e afėrt me Greqinė. Nė Uashington u alarmuan shumė nė qershor 1993, kur kryetari i PS, Fatos Nano vizitoi Athinėn nga ku lėshoi njė deklaratė tė pėrbashkėt me kryetarin e PASOK, Andreas Papandreu, njė antiamerikan patologjik, qė pritej tė vinte nė pushtet nė zgjedhjet e atij viti nė Greqi, gjė qė edhe ndodhi. Deklarata Papandreu-Nano, e 17 qershorit 1993, ishte realisht njė sfidė ndaj SHBA. Dy nėnshkruesit e deklaratės u kundėrviheshin ashpėr SHBA-ve nė dy pika mjaft delikate, duke thėnė: “konfliktet nė Ballkan duhet tė zgjidhen nė radhė tė parė nga ballkanasit” (“Zėri i Popullit”, 18 qershor 1993, f. 1) Pra, deviza e hershme greko-serbe “Ballkani ballkanasve”, ēka praktikisht do tė thotė “Ballkani grekėve dhe serbėve”, pasi pasha e kėtyre nė balancėn e fuqisė nė rajon ėshtė superiore dhe ata do tė dominojnė, nė mungesė tė njė fuqie tė madhe tė huaj qė t’i frenojė. Nė deklaratė gjithashtu thuhej: “Ndėrhyrja ushtarake e ēfarėdollojshme nė rajon do tė pėrfshinte rrezikun qė luftimet tė shtriheshin edhe mė gjerė”. (po atje: f. 1) Pėr t’u kuptuar mė mirė sinjifikimi dhe dimensionet e deklaratės duhet ditur se ajo u bė pikėrisht nė kohėn kur kishin filluar tė dukeshin shenjat e ndėrhyrjes ushtarake nė tokė, me rezolutėn e qershorit 1993 tė Kėshillit tė Sigurimit tė OKB, qė pėrcaktonte tė ashtuquajturat “zona tė e sigurta” nė Bosnje-Hercegovinė, qė kishin mbrojtje ndėrkombėtare. Ėshtė e qartė se kėtu po paralajmėroheshin SHBA dhe NATO qė mos tė ndėrhynin nė konfliktet nė rajon as edhe me trupa paqeruajtėse. Kėrcėnimi pėr zgjerimin e luftės nuk mund tė interpretohej ndryshe veē se, qe Millosheviqi ai qė po kėrcėnonte me gojėn e Nanos dhe Papandreut se, nėse NATO ndėrhynte nė Bosnje-Herzegovine me nxitjen e SHBA, atėherė lufta do tė zgjerohej dhe nė Kosovė. Por, ky paralajmėrim pėr zgjerimin e luftės do tė thoshte dhe se lufta mund tė pėrhapej dhe nė Jugun e Shqipėrisė, qė pėr Greqinė qe “Vorio-Epiri”. Nė Uashington u bėnė shumė dyshues se Greqia ishte duke pėrgatitur destabilizimin e Shqipėrisė dhe krijua bindja se pėr tė frenuar Greqinė duhej qė asaj t’i lejohej tė rriste influencėn e gjithanshme, nė radhė tė parė atė ekonomike nė Shqipėri. Kjo bargain mes SHBA dhe Greqisė pėr Shqipėrinė atėherė u bė e mundur se Greqia nė Shqipėri nuk kėrkonte realisht Vorio-Epirin, siē e ka pėrcaktuar historikisht politika greke njė pjesė tė Shqipėrisė sė Jugut, por kėrkonte dominimin mbi gjithė Shqipėrinė, nė rradhė tė parė atė ekonomik, duke ia lėnė kohės “zgjidhjen finale”, nė situatė tė pėrshtatshme. Ėshtė fakt se kjo politikė atėherė ēoi nė prishjen e Shqipėrisė sė Berishės me SHBA. Ėshtė fakt se prishja e marrėdhėnieve shqiptaro-amerikane nė 1994 nuk erdhi pėr shkak se Tirana zyrtare e asaj kohe ishte kundėr influencės sė gjithanshme amerikane nė Shqipėri, por pėr shkak se ishte kundėr mbėshtetjes nga SHBA tė depėrtimit tė gjithanshėm grek nė Shqipėri. Edhe nė rast se kjo ishte njė taktikė e pėrkohshme amerikane, nė funksion tė njė strategjie qė nė perspektivė nuk e parashikonte njė Shqipėri tė dominuar nga Greqia, rrezikonte qė nga zbatimi i kėsaj taktike tė krijoheshin nė Shqipėri realitete tė vėshtira pėr t’ u pėrmbysur, siē edhe nė fakt ka ndodhur. Tolerimi i ambicies greke pėr tė rritur influencėn dhe pėr tė arritur deri tek dominimi grek nė Shqipėri, posaēėrisht nė fushėn ekonomike, me arsyetimin se Greqia duhet kompensuar pėr vetėpėrmbajtjen e treguar prej saj duke frenuar njė luftė etnike si ato nė ish-Jugosllavi, nė Shqipėrinė e Jugut, tė quajtur prej saj Vorio-Epir nga grekėt, u bė prej atėherė deri mė sot, teza e parapėlqyer e atyre politikanėve amerikanė qė tė influencuar nga lobi greko-amerikan, kanė mbėshtetur ambiciet greke nė Shqipėri. Nė fakt kjo ėshtė njė tezė me proveniencė greke. Kjo teori mbėshtetet tek premisa se neutralizimi i Greqisė dhe ndalimi qė ajo tė veprojė nė sintoni me Serbinė nė konfliktet nė Ballkan, ėshtė parakushti pėr suksesin e politikės sė SHBA nė Ballkan, posaēėrisht nė ndėrhyrjet amerikane nė luftėrat nė hapėsirat e ish-Jugosllavisė. Nė Uashington do tė bėnin mirė t’i lexonin me kujdes tekstet strategjike konfidenciale zyrtare greke, ata do tė shikonin se Greqia ndihej dhe ndihet shumė e pasigurt dhe ishte shumė e preokupuar pėr rreziqet qė i kėrcėnoheshin, posaēėrisht nga njė aleancė turko-bullgare, nė rastin e njė lufte greko-turke, dhe e shikon rolin e SHBA pėr frenimin e kėsaj lufte si jetik pėr Greqinė. Gjithashtu nė memorandume konfidenciale tė analistėve tė Ministrisė sė Jashtme greke shprehej dhe shprehet frika se mos prirja zyrtare greke pėr t’i bėrė opozitė gjeopolitike SHBA do tė bėjė qė SHBA ta lenė Greqinė nė fatin e vet nė rrethanat e njė lufte-greko-turke, ē’ėshtė mė e frikshmja duke mos e ndaluar Bullgarinė t’i bashkohet Turqisė nė njė koalicion antigrek. Pra, tek e fundit, Greqia kishte shumė arsye pėrse do t’i duhej qė tė pranonte vullnetin amerikan edhe nė rast se ky do tė ishte qė Greqia tė kufizonte influencėn e saj nė Shqipėri, edhe nė kushtet kur SHBA ishin tė angazhuara nė Bosnjė-Herzegovinė dhe nė Kosovė kundėr Serbisė. Greqia ishte dhe ėshtė aq e terrorizuar nga ankthi i koalicionit turko-bullgar kundėr saj, saqė nuk do tė guxonte ta pėrdorte dhe as do tė guxojė ta pėrdorė nė tė ardhmen aftėsinė e saj pėr tė destabilizuar Shqipėrinė, nė rast se amerikanėt do t’ia ndalonin kategorikisht kėtė gjė. Mosdashja e politikėbėrėsve nė Uashington pėr ta kuptuar kėtė gjė, ose shtirja sikur nuk e kuptojnė, ėshtė nė origjinė tė disa tragjedive tė kėqija nė marrėdhėniet shqiptaro-amerikane nė vitet nėntėdhjetė tė shekullit tė kaluar dhe mė pas. Ėshtė ironike SHBA ia dhanė si quid pro quo (kompensim) Greqisė influencėn nė Shqipėri pėr tė evituar efektuimin e aleancės greko-serbe nė Shqipėri, dhe tashmė janė nė situatėn kur ėshtė krijuar njė aleancė gjeopolitike greko-ruse, sigurisht edhe me Serbinė nė mes. Nė prill 2006, njė muaj pasi qeveritė e Rusisė, Greqisė dhe Bullgarisė nėnshkruan memorandumin pėr ndėrtimin e naftėsjellėsit Burgas-Alexandroupolis, Presidenti i Greqisė Karolos Papoulias deklaroi nė qytetin Alexandroupolos, gjatė njė dreke dhėnė pėr nder tė tij, nga kryetari i bashkisė sė qytetit Alexandroupolos, qė ėshtė pikėmbėrritja e naftėsjellėsit: «Ndėrtimi i naftėsjellėsit Burgas-Alexandroupolis ėshtė njė nga projektet me vlerė tė madhe gjeopolitike». Pra, nuk kemi tė bėjmė thjesht me njė ēėshtje ekonomike, por me gjeopolitikė. Dhe ėshtė domethėnėse se kur Presidenti i Greqisė rreshton vlerat e kėtij projekti, ai ve tė parėn rėndėsinė gjeopolitike dhe pastaj atė ekonomike. Fjalėt e mėsipėrme tė Presidentit tė Greqisė nuk mund tė interpretohen ndryshe veē se tashmė ėshtė duke u dizenjuar njė linjė gjeopolitike ruso-greke, njė aspekt i sė cilės ėshtė ai ekonomik, qė po shfaqet me ndėrtimin e naftėsjellėsit. Nė kėtė rast ėshtė pohuar qartė se projekti ka background gjeopolitik, por edhe sikur mos tė pohohej dhe mos tė qe ky synim, forca e gjėrave ēon qė nga ekonomia tė krijohet realiteti gjeopolitik, aq mė tepėr ndėrmjet dy vendeve qė kanė njė traditė historike nė kėtė aspekt. Atje ku njė shtetar pėrmend fjalėn gjeopolitikė ai bėn njė sfidė dhe madje tė vetėdijshme. Tė thėna nga njė shtetar grek i kėtij niveli, fjalėt e cituara mė lart janė njė sfidė serioze, ose mė saktė pohimi i njė sfide, nga ana e Greqisė, pėr Perėndimin dhe nė radhė tė parė pėr SHBA-tė. Qė sfida tė adresohet pa ekuivoke, kjo kuptohet nga fakti se njoftimi me fjalėt e Presidentit grek ėshtė paraqitur dhe nė faqen nė Internet tė ambasadės sė Greqisė nė SHBA (http://www.greekembassy.org), sipas njoftimit tė «Athens News Agency» tė 16 majit 2006. Greqia dhe Rusia janė afruar gjeopolitikisht, pėr shkak se kanė shumė fije historike qė i bashkojnė dhe ato si linjat e naftės dhe gazit janė shtesė. Njė nga fijet qė ka shumė rėndėsi nė Greqi dhe nė Rusi ėshtė feja e pėrbashkėt ortodokse. Presidenti i Rusisė, Vladimir Putin, gjatė vizitės qė bėri nė Greqi, nė 9 shtator 2005 vizitoi dhe Malin Athos, kompleksin e manastireve ortodokse, ku ėshtė dhe njė manastir rus. Duke folur pas njė seance lutjesh, Presidenti Putin e pėrcaktoi fenė ortodokse si njė lidhje shpirtėrore speciale mes Rusisė dhe Greqisė. Derisa Rusia ėshtė vendi mė i madh ortodoks, Greqia dhe Athosi janė burimet e Ortodoksisė, u shpreh Putin. Gjatė vizitės nė njė nga manastiret, Arkimandriti Vasilieos (Gondikakis) i pėrmendi Presidentit Putin shkrimtarin panortodoks Fjodor Dostojevski, duke e quajtur si shembull elokuent tė fuqisė shpirtėrore qė i jep feja ortodokse popullit rus dhe Presidenti Putin u shpreh dakord. Ndėrsa kryeministri grek, Karamanlis, qė e shoqėronte, e quajti Malin Athos njė lidhje midis dy vendeve. Kuptohet se ē’lidhje ėshtė ajo nėn shenjėn e ideve tė Dostojevskit qė profetizonte se Rusia nė krye tė popujve ortodoksė do tė shpėtojė botėn, pra do ta sundojė atė. Nė Greqi, e cila ėshtė, nė mos njė shoqėri thellėsisht fetare, sė paku me siguri njė shoqėri thellėsisht e ushqyer me mitet historike qė ka prodhuar kleri ortodoks, qė prej tre shekujsh, qė nga koha e carit Pjotėr i Madh, lexohen e janė bėrė pjesė e vetėdijes nacionale, traktatet nostradamusiane tė shkruara nga murgjėrit ortodoksė, ku profetizohet e ardhmja e bukur e Greqisė, sikur Greqia do tė bėhet njė shtet i madh qė do t’i rimarrė njė pjesė tė madhe tė territoreve bizantine qė ia rrėmbyen turqit dhe se e gjithė kjo do tė bėhet me ndihmėn e njė popull tė fuqishėm ortodoks biond, qė do tė zbresė nga Veriu, pėr t’i ndihmuar grekėt. Pikėrisht kėto i predikonte nė shekullin XVIII spiuni rus, i ashtuquajturi shenjt (Shėn Kozmai), dhe kjo thuhet dhe nė hagiografitė qė janė botuar pėr tė nė Greqi. Kėtė tė ashtuquajturin shenjt sot ēuditėrisht kisha Ortodokse Autoqefale Shqiptare e mban pėr shenjt, kur atė e ka shpallur shenjt kisha greke vetėm nė vitin 1961, pėr tė mbėshtetur aspiratėn greke pėr Vorio-Epirin. Vdekja e tė ashtuquajturit Shėn Kozmai nuk qe njė martirizim, por fundi i merituar i njė spiuni rus dhe nė vendin ku u bė ekzekutimi (ndoshta e vetmja e mirė qė njė pasha shqiptar osman si Kurd Pasha i Beratit i ka bėrė Shqipėrisė), si dhe nė manastirin e tij, duhet tė vihet njė pllakė ku tė thuhet se fundi i tij ishte i merituar dhe se kėtė fund duhet tė kenė tė gjithė spiunėt e fuqive tė huaja antishqiptare, siē edhe bėn ēdo vend i botės me spiunėt qė punojnė kundėr tij. Kur Presidenti i Greqisė bėn fjalė pėr vlerėn gjeopolitike tė projektit tė pėrbashkėt ruso-grek pėr naftėsjellėsin, ai dhe ēdo grek qė dėgjon pėr njė gjeopolitikė ruso-greke, bėn njė asosacion me kėto mite historike, tė llojit tė Shėn Kozmait, qė pėr grekėt janė profeci vepruese. Gjeopolitika e pėrbashkėt ruso-greke favorizohet dhe nga krijimi i njė blloku gjeopolitik mes Rusisė dhe Bashkimit Europian (nė radhė tė parė Francės dhe Gjermanisė), tė cilat i bashkon ajo qė quhet gjeopolitika e gazit, por edhe e naftės, si dhe interesi i pėrbashkėt pėr tė kundėrbalancuar SHBA. Ajo qė kanė ndėrmend shtetarėt grekė kur bėjnė fjalė pėr gjeopolitikė ruso-greke, me diplomacinė e energjisė si aspekt tė saj, ėshtė njė «Doktrinė Monro» greko-serbe pėr Ballkanin Perėndimor vis-a-vis SHBA-ve, qė do tė zbatohet me mbėshtetjen e Rusisė. Pra, Greqia do tė dominojė ekonomikisht dhe politikisht Ballkanin Perėndimor, e asistuar nga Serbia dhe e mbėshtetur nga Rusia dhe vende tė tjera Europiane, duke i bėrė SHBA-tė qė tė ulin shumė angazhimin e tyre gjeopolitik, ekonomik dhe ushtarak nė kėtė rajon. Kjo sjell nė pyetje gjithė politikėn e SHBA ndaj Greqisė. Greqia ka lindur dhe ėshtė zgjeruar dhe ka prosperuar si shtet, duke u shpėtuar disa tragjedive tė kėqija si pėrfshirja nė bllokun komunist, nė saje tė anglosaksėve, nė fillim tė Britanisė sė Madhe dhe pastaj tė SHBA. Grekėt sot u detyrohen vendeve anglosakse, Britanisė sė Madhe dhe SHBA-ve, pėr faktin qė janė njė vend i zhvilluar ekonomikisht, pėr faktin qė i shpėtuan dy herė nga komunizmi, nė vitin 1944 dhe nė vitet pas Luftės sė Dytė Botėrore, nė kohėn e luftės civile nė Greqi. Si shpėrblim pėr kėtė dy fuqitė e mėdha anglosakse kanė marrė urrejtjen e thellė tė grekėve. Sot nuk gjen pothuajse asnjė grek tė vetėm qė mos tė mendojė se Britania e Madhe dhe SHBA-tė janė fajtore qė Greqia nuk e ka marrė dot Konstantinopolin, bregdetin lindor tė Egjeut me prapatokėn e gjerė, Qipron etj. Fuqitė e mėdha anglosakse, nė fillim Britania e Madhe dhe pastaj SHBA-tė, gjatė rreth dy shekujve tė ekzistencės sė shtetit grek, janė treguar shumė tė duruar me kėtė aleat neurotik dhe tė dyshimtė. Britania e Madhe nė shekullin XIX dhe SHBA-tė pas Luftės sė Dytė Botėrore, janė sjellė me Greqinė si dy prindėr tė pasur me njė fėmijė kapriēozė, qė u duke mos mundur t’i japin gjėrat qė ai mendon se i takojnė, e kompensojnė duke i dhėnė pa kursim gjėra tė tjera, duke dashur ta kėnaqin. Ato janė pėrpjekur qė ta ulin zemėrimin e Greqisė, pėr mospėrmbushjen nga ana e tyre tė rivendikimeve territoriale, qė Greqia mendon se i takojnė me tė drejtė, duke e ndihmuar ekonomikisht dhe duke krijuar lehtėsi pėr emigracionin grek nė kėto vende. Kjo ka ardhur pėr shkak tė pozitės gjeografike tė Greqisė, tė cilėn Britania e Madhe dhe SHBA e shikonin si vendin qė duhej tė ishte aleat i tyre pėr shkak se pėrbėnte prapavijėn e ngushtinave tė Bosforit dhe Dardaneleve, qė kishin rėndėsi tė madhe pėr anglosaksėt pėr tė ndaluar ekspansionin e Rusisė nė Mesdhe. Gjatė Luftės sė Ftohtė armiqėsia ideologjike mes Rusisė komuniste dhe Greqisė kapitaliste, siguronte qė Greqia tė ishte njė aleat i besueshėm i SHBA nė kėtė funksion, duke u neutralizuar afėrsia qė vinte nga feja e pėrbashkėt ortodokse. Kjo ishte arsyeja qė SHBA ndėrhyu disa herė pėr tė shmangur njė luftė mes Greqisė dhe aleatit tjetėr tė NATO-s, Turqisė pėr Qipron dhe ishujt e Egjeut. Sot ky funksion gjeostrategjik i Greqisė nuk ekziston mė pėr shkak tė afrimit greko-rus me naftėsjellėsin by-pass tė ngushtinave, si simbolikė e zhdukjes tė tij dhe kėtė Presidenti Bush e ka tė qartė nga analiza e Defence Intelligence Agency, shėrbimit sekret tė ushtrisė amerikane. Kjo sjell nė pyetje se a ka mė interes SHBA. Marrėdhėniet e Greqisė me SHBA-tė, tė trazuara deri nė fund tė Luftės sė Ftohtė, janė bėrė praktikisht armiqėsore pas saj, kur Greqia ka qenė kundėrshtare intransigjente e thuajse tė gjitha nismave diplomatike dhe aksioneve ushtarake amerikane, jo vetėm nė Ballkan, por edhe nė vende tė tilla, tė cilat janė larg zonės sė interesave nacionale greke, aq sa ē’mund tė imagjinohet si ē’ėshtė Iraku. Atėherė ē’interes kanė SHBA tė pengojnė njė luftė greko-turke, pėr tė cilėn grekėt nuk u janė mirėnjohės dhe qė pas aleancės me Rusinė duket se po e kėrkojnė, duke menduar se Rusia do t’u sigurojė neutralitetin e Bullgarisė. Aq mė tepėr qė nga evitimi i kėsaj lufte prej SHBA-ve pėrfiton dhe Bashkimi Europian qė nuk duket t’i jetė mirėnjohės SHBA-ve pėr kėtė gjė. Njė luftė e tillė ku pėrzihet sė paku njė vend i BE, do ta ēonte euron nė rėnie tė lirė, duke e favorizuar tėrthorazi ekonominė amerikane. Amerikanėt duhet ta dinė se nė skemėn e riaktivizuar gjeopolitike ruso-greke nuk mundet qė mos tė angazhohet dhe Serbia. Serbia ėshtė aleatja tradicionale e Rusisė dhe Greqisė dhe ato tradita gjeopolitike qė historikisht vlejnė pėr Greqinė, vlejnė edhe mė shumė pėr Serbinė. Si finalja e gjeopolitikės greko-ruso-serbe nė Ballkan do tė jetė njė zbatim nė trojet shqiptare nė dy anėt e kufirit, i skenarit qė zbatuan rusėt nė Ēeēeni, ose i atij tė Izraelit nė Liban, me ndėrhyrjen ushtarake pėr tė luftuar kundėr Hezbollahut. Dhe nėse preteksti nuk vjen nga shqiptarėt myslimanė, atėherė kombet fqinje do tė simulojnė aktivizimin e terrorizmit islamik shqiptar, duke inskenuar disa mėsymje terroriste islamike shqiptare nė qytetet serbe, greke e maqedonase, ku kanė pėr tė bėrė viktima sa mė tepėr qytetarė perėndimorė, pėr tė gjetur pretekstin qė t’i mėsyjnė dhe spastrojnė etnikisht trojet shqiptare, saktėsisht nė tė njėjtėn mėnyrė sikur bėnė rusėt nė vitin 1999 nė Ēeēeni. Komplikimi i situatės pėr SHBA nė Lindjen e Mesme dhe rritja e presioni nė Uashington pėr tėrheqjen e trupave amerikane nga Iraku, sigurisht qė do t’i joshė grekėt, serbėt dhe rusėt qė tė avancojnė nė kėtė linjė. Nė kėtė rrethanė sigurisht qė SHBA do tė largohen nga Kosova, Republika e Shqipėrisė dhe krejt Ballkani Perėndimor. Pėr naftėsjellėsit amerikanė nė Ballkan si AMBO as qė mund tė bėhet fjalė. Kjo do tė shėnojė fillimin e shpėrbėrjes sė gjithė boshtit gjeopolitik dhe gjeostrategjik qė po ndėrtojnė SHBA nė Europėn e Re, nga Adriatiku nė Balltik, pasi largimi i SHBA nga Ballkani Perėndimor do tė rriste presionin ndaj aleatėve tė rinj tė SHBA, Ēekisė, Polonisė dhe vendeve balltike. Rumania dhe Bullgaria do tė rishikonin vendimin e tyre pėr t’i dhėnė baza ushtarake SHBA. Nė funksion tė kėsaj strategjie greke dhe ruse ėshtė bėrė deklarata e Bollanos. Problemi nė Shqipėri nuk ėshtė Bollano, as Omonia. Problemi i vėrtetė ėshtė se i pari qė e ka hedhur tezėn e Bollanos pėr paralelizmin mes Kosovės dhe Vorio-Epirit ėshtė njė nga liderėt e PS, Ben Blushi, sot sekretar politik i PS, i cili nė vitin 1994 ka botuar nė gazetėn “Koha Jone” artikullin me titull “Kosova greke nė Shqipėri” ku shprehet se kur Shqipėria bėn kėrkesa pėr Kosovėn duhet ta dijė se Greqia do tė kėrkojė pėr grekėt nė Shqipėri, atė qė Shqipėria kėrkon pėr Kosovėn. Ky ngjan edhe si njė lloj shantazhi. Pra, diplomacia amerikane nė Tiranė ka detyrimin t’i imponojė lidershipit tė sė majtės, qė ka qenė tradicionalisht mė afėr Greqisė, qė mos tė bėhen “kosovarėt grekė” tė Shqipėrisė. Por problemi i vėrtetė ėshtė nė Uashington. Nė SHBA tashmė besoj e kanė kuptuar se Greqia ka fituar me SHBA pėr Shqipėrinė nė njė lojė ku Greqia nuk kishte realisht letra pėr tė luajtur, madje kur kishte nevojė pėr SHBA. Tashmė ėshtė koha qė SHBA t’i kėrkojnė Greqisė qė tė kthejė nė Shqipėri atė qė nė tė drejtėn civile quhet “begatim pa shkak”, duke i hequr nė radhė tė parė privilegjet ekonomike qė ka nė Shqipėri, sigurisht duke e mbėshtetur qeverinė shqiptare qė ta bėjė kėtė. Presidenti Bush viziton Shqipėrinė nė njė datė simbolike si 10 qershori, qė ėshtė data e mbledhjes sė parė tė Lidhjes Shqiptare nė Prizren, me pėrfaqėsues nga tė gjitha trojet shqiptare, qė pėrbėn dhe ditėn e themelimit tė Shqiptarizmit politik, ndryshe ditėn e pikėnisjes sė nacionalizmit shqiptar, si dhe tė promovimit tė aspiratės pėr krijimin e shtetit tė bashkuar nacional shqiptar. Kuptohet se Shtėpia e Bardhė nuk e ka zgjedhur rastėsisht kėtė datė, aq mė tepėr qė Bush do tė vizitojė Tiranėn para Sofjes ku do tė shkojė nė 11 qershor, kur duhej pritur tė bėnte tė kundėrtėn. Duke zgjedhur kėtė datė simbolike pėr vizitėn nė Shqipėri Shtėpia e Bardhė kėrkon t’u kumtojė kancelarive tė fuqive tė mėdha, se SHBA e shikojnė hapėsirėn shqiptare si njė zonė tė influencės amerikane ku do tė krijohet njė shtet i bashkuar shqiptar- bastion amerikan. Por Presidenti Bush duhet ta dijė se Lidhja e Prizrenit, e para organizatė politike shqiptare dhe fillesė e lėvizjeve pėr shtetformimin shqiptar, ka luftuar sa kundėr fqinjėve sllavė tė Veriut, aq edhe kundėr Greqisė. Pra nuk mund tė ketė njė hapėsirė shqiptare-bastion amerikan pa e dėbuar Greqinė prej saj.

  6. #86
    Feniks. Maska e niktironci
    Anėtarėsuar
    25-03-2007
    Vendndodhja
    Aty ku jetohet.
    Postime
    337
    Nuk jam kunder, per nje komshillik te mire ,por problemet e perditeshme dhe natyrisht , edhe ato te se kaluares nuk mund ti harrojme .
    Pse? Sepse eshte , ndjenja e c`faqur nga ( Greqia) ne kete rast,karshi Shqiptareve .
    Te bejme nje ballance, te probleme me te ndjeshme, nga te cilat preken popujt.
    Sa raste te shkeljes se te drejtave minimale te njeriut ne kete rast te Shqipetareve ka?
    Si mos dhenia e rroges,pra vjedhje te njerezve te ndershem, burgime pa prova,rrahje, perdhunime , gjymtime dhe deri ne vrasje .Gje qe eshte me e rende qe mund ti behet nje individi.
    Sa qytetare Greke jane ,burgosur , rrahur, gjymtuar apo e fundit , JANE VRARE, ne Shqiperi? Kjo eshte nje llogaritje e thjeshte.
    Ti qe ke bere temen , sugurisht nuk nisesh nga nje mendim i keq .
    Jam kurioz te di c`mendojne Greket per kete problem.
    C`i thua ti problemit te kryetarit te Himares? Perse diplomati Grek e mbeshtet ate?
    Anglezet thone ``One Greek one fox`` qe dote thote nje grek nje dhelper .
    Jo te gjithe jane te keqij, por nga c`po lexojme me shume na urrejne se sa na duan.
    Italia ka probleme me Shqipetaret, por jo deri ne kete pike.
    Vellai im ka emigruar si ne Greqi ashtu edhe ne Itali, po ta pyesesh te thote.
    Ndryshimi eshte si nata me diten .
    Problemi eshte se Greket kane gjithmone probleme me komshijte , yu e dini me
    mire se mua.
    Por mendoj se ata jane sjell aq keq me, ne sa ata e kuptojne me mire se ne, se ne do tu a kthejme me te njejten monedhe , ndoshta do ti urrejme me shume .
    Yu thoni te bejme miqesi me Greket, sepse ja u kemi nevojen,neqofte se do te besh miqesi me interes,atehere s`quhet me miqesi por quhet servilizem. Si servilat( Shqiptar ) politikane ,qeveritare , parlamentare edhe te tjere.
    Mendoj edhe nga sondazhi qe mund te besh me shume jane kunder se pro.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga niktironci : 01-05-2007 mė 21:53

  7. #87
    .... ...
    Anėtarėsuar
    30-01-2005
    Postime
    4,049

    Marre nga Shekulli

    Ngėrēi midis sė kaluarės, sė tashmes dhe sė ardhmes

    Enri Hide*

    Ēfarė ėshtė identiteti kombėtar dhe si ai ėshtė krijuar nė rastin e shumicės sė vendeve ballkanike? Gjithkush qė pėrpiqet tė kuptojė conceptual framework dhe filozofinė nė tė cilėn mbėshteten marrėdhėniet midis Shqipėrisė dhe Greqisė, duhet t'i japė pėrgjigje kėsaj pyetjeje themelore.

    Nė fakt, identiteti kombėtar Grek dhe ai Shqiptar kanė bazė perceptimin e kundėrt. Ata mbartin nė njė farė mėnyre negativitetin nė perceptimin e njėri-tjetrit. Kjo ėshtė tipike e procesit tė identitetit shtetformues, ku bashkėsitė sociale e pėrcaktojnė veten duke mohuar/nėpėrkėmbur identitetin e "tjetrit". Kėshtu nė thelb tė historisė sė popullit shqiptar, atij grek, apo dhe te tjerėve gjendet lufta pėr mbijetesė, kundėr "tė tjerėve". Identiteti pėrcaktohet si "e kundėrta e tė tjerėve" (respektivisht mosqenia shqiptar, apo mosqenia grek). Kjo gjen shpjegimin e saj nė kėrcėnimin e pėrjetshėm pėr humbjen e ADN-sė sociale tė dy vendeve tona.

    E vėrteta ėshtė se vendet ballkanike kanė prodhuar shumė histori gjatė procesit tė tyre identitet-formues. Aq histori saqė strukturat e tyre moderne shoqėrore nuk kanė qenė tė afta tė konsumojnė. Kėshtu "tepricat" e kėtij "konsumimi historik" janė kthyer vetvetiu nė nacionalizėm. Ky nacionalizėm ka marrė shpeshherė forma ekstreme. Por ėshtė njė nacionalizėm artificial i prodhuar nga procesi historik dhe aftėsitė sociale shoqėrore tė shoqėrive tona. Natyrisht qė gjatė proceseve historike kanė ekzistuar tendenca tė tilla, tė cilat janė shfaqur me forma tė ndryshme, shpeshherė tė manifestuara nėpėrmjet pėrdorimit tė dhunės.

    Reminishencat e kėsaj tė kaluare historike janė tė pranishme dhe sot. Ato dalin nė sipėrfaqe sa herė qė amplitudat politiko-diplomatike nė marrėdhėniet midis Shqipėrisė dhe Greqisė alternohen. Ky vektor, qė nė njėrin krah gjen nacionalistėt dhe nė tjetrin "tė moderuarit" (ata qė shohin tė ardhmen e pėrbashkėt tė dy vendeve tona nė familjen evropiane) ėshtė faktori pėrcaktues i perceptimit tė opinionit publik nė tė dy vendet pėr njėri-tjetrin. Pėr fat tė keq rrallėherė ai gjendet nė balancė.

    Synimi i gjetjes sė balancės duhet tė jetė pėrcaktuesi nė politikėn midis dy vendeve. Por rruga drejt saj po vonon tė duket nė horizont. Afrimi dhe njohja midis dy kombeve mbetet peng e tė kaluarės e cila duket se pėrpiqet tė hedhė rrėnjė nė tė tashmen. Nuk po argumentoj kėtu se vendet dhe popujt tanė nuk njohin njėri-tjetrin. Por se kjo njohje, e cila duhet tė fillojė nga elitat politike dhe perceptimi i tyre pėr marrėdhėniet dypalėshe, ka ngelur peng i "nacionalizmave" tė vjetra ballkanike. I atyre ideologjive ekstremiste qė duket sikur kanė dalė nga pluhuri i historisė evropiane dhe po mbizotėrojnė tė kėnaqura nė konstatimin se "dollapi i historisė sė nacionalizmit" nuk ėshtė mbyllur ende nė kėtė pjesė tė Ballkanit.

    Impakti i ekstremeve tė spektrave politikė nė opinionet publike tė tė dy vendeve, i shumėfishuar nėpėrmjet mediave, shpeshherė tė veshura me mantelin e "nacionalizmit romantik", ka pėrcaktuar gjatė periudhės sė Pasluftės sė Ftohtė dhe derimė sot perceptimet e shoqėrisė shqiptare dhe asaj greke. Amplituda e polarizimit ėshtė e pėrkohshme pėr faktorėt opinion-formues politikė tė tė dy vendeve, duke pasur parasysh se ata janė "variabla tė varur" (nga faktorė pėrtej marrėdhėnieve tė ngushta dypalėshe) dhe gjuha politike e tyre ėshtė e pėrkohshme. Por impakti nė opinionin publik dhe polarizimi i tij nė tė dy vendet vazhdon mė gjatė, duke mbartur nė vetvete "paaftėsinė" e strukturave shoqėrore tė konsumojnė historinė dhe tė kalojnė pėrtej saj, drejt perceptimit evropian tė historisė.

    Ata qė shohin marrėdhėniet midis Shqipėrisė dhe Greqisė tė shkėputura nga proceset ballkanike dhe ato euroatlantike do gabonin rėndė nė arsyetim dhe, pėr rrjedhojė, dhe nė konkluzion. Ridimensionimi i prioriteteve strategjike tė disa prej fuqive tė mėdha, i pėrshpejtuar sidomos pas rikonfigurimit strategjik qė SHBA-tė ndėrmorėn pas 11 Shtatorit 2001, ndikuan dhe nė nėnsistemin ballkanik. Duke pasur gjithsesi nė mendje se marrėdhėniet politiko-diplomatike tė viteve tė fundit midis Greqisė dhe Shqipėrisė janė normalizuar dhe ndėrthurur nė pėrcaktimin e integrimit euroatlantik tė Shqipėrisė dhe mbėshtetjes sė Greqisė nė kėtė rrugė, mund tė themi se, tė paktėn nė nivelin politik dhe atė ekonomik loja e vjetėruar disi e "zero-sum thinking" ja ka lėnė vendin logjikės sė pėrfitimit tė dyanshėm nga normalizimi nė nivel politiko ekonomik. Ky fakt dėshmon se, tė paktėn nė nivelin e elitės politike qė drejton dy vendet, reminishencat e tė kaluarės historike duket sikur po ja lėnė vendin njė tjetėr procesi identitet-formues – atij tė pėrafrimit politik nė bazė tė filozofisė sė fqinjėsisė sė mirė dhe perspektivės sė integrimit nė strukturat e BE-sė dhe NATO-s.

    Ndėrkohė, nė nivelin e opinionit publik, marrėdhėniet midis dy vendeve vazhdojnė tė jenė pre e sė kaluarės dhe e dyshimit, gjė e cila dėshmon aftėsinė e kufizuar "konsumatore" tė historisė, e cila ka nė tė dy vendet tendencėn tė idealizohet dhe tė pėrdoret si argument kryesor arsyetimi nė krahasimin midis dy vendeve. Ky rreth vicioz i perceptimit tė historisė ka filluar tė bėhet pengesa kryesore filozofike e dy shoqėrive tona, e cila sot i ato mban tė mbėrthyera nė ngėrēin e sė shkuarės dhe i krijon njė perde tė turbullt qė pengon tė shohin tė ardhmen.

    *Autori ėshtė pedagog i Shkencave Politike nė njė universitet privat nėTiranė

  8. #88
    R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    7,708
    Ato me [bold] jane se cfare mbeshtet ti ? Kjo merret me shkenca politike, historia eshte tjeter gje. Le te mbetet ne fushen e politikes.

    Marredheniet midis dy popujve jane te drejta kur keto dy popuj jane te pavarur nga njeri tjetri, dhe kane mireqenie gati gati te njejte ekonomike. Ky eshte rekuiziti kryesor, historia eshte dicka qe nuk mund te harrohet kurre. Eshte forca antagoniste qe con perpara vendet, dhe kur nuk ke gje per te ofruar, por nenshtrohesh sepse te kane hypur disa rrufjane ne qeveri, atehere me mire rri e mos flit fare, se sa te na shkruhen brockulla te tipit se "marredheniet greqi-shqiperi jane normalizuar".

    Sdo mend qe nuk bejme hajer ne kur kemi te bejme me njerez qe politiken e perziejne me sferen e historise pa e ditur fare historine, dhe dalin ne perfundime sociologjike krejtsisht te demshme.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

  9. #89
    .... ...
    Anėtarėsuar
    30-01-2005
    Postime
    4,049
    Citim Postuar mė parė nga Genesis
    Ato me [bold] jane se cfare mbeshtet ti ? Kjo merret me shkenca politike, historia eshte tjeter gje. Le te mbetet ne fushen e politikes.
    Ato me "bold" jane per t'i theksuar, apo ide qe perfaqesojne pak a shume artikullin. Shume per mungese kohe (apo ADD, sic thuhet ketu lol) nuk i lexojne artikujt/postimet e gjata. Per kete arsye, pak a shume ne te gjitha artikujt e gjate qe sjell bej nje veprim te tille. (Jam apo s'jam dakort me idete perkatese.)

    Mendimin tim personal nuk e kam dhene, mjaftoj te lexoj "politikanet" dhe "historianet" "e mirefillte" te forumit. Keto kohet e fundit ne fakt, fatmiresisht, po mjaftohem me shume pak.

  10. #90
    R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    7,708
    Mire do beje te degjoje keta te forumit, se sa ata qe behen doktorra per 2 jave ne Shqiperi.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

Faqja 9 prej 10 FillimFillim ... 78910 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 24-11-2016, 09:56
  2. Video e ushtarėve grekė nė Internet indinjon shqiptarėt
    Nga Ingenuous nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 207
    Postimi i Fundit: 22-09-2011, 14:58
  3. Drafti pėr Unitet
    Nga Modesti nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 39
    Postimi i Fundit: 04-08-2010, 16:10
  4. Cili ėshtė synimi i AKSH-sė?
    Nga Faik nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 65
    Postimi i Fundit: 04-12-2003, 04:22

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •