Sic duket u lodhem me shkrimet per kete rruge, qe per fatin tone te mire po ndertohet cdo dite dhe qe po e prish qetesine mijera vjecare te atyre aneve, qe po ngjall tek shqiptaret ndjenjen e besimit se me ne fund po behet realitet nje premtim.
Pas gjithe kesaj "stuhie" pseudogazetareske, qe per fat te keq vetem krijimit te nje opinioni te drejte nuk i sherbejne, por duket haptazi se i sherbejne nje pagese qesharake ne bordero te pronareve te tyre te ligjshem dhe se me shume i sherbejne nje pronari tjeter te fshehte qe zoteron dhe disa gazeta me te cilat ndyn opinionin shqiptar dhe permes te cilave perpiqet te mbroje interesat e tij personale dhe te klaneve te opozites se sotme, qe e mbajten me fonde per vite te tera.
Edhe vete ky pronar eshte i vene teresisht ne sherbim te interesave te nje njeriu pa principe dhe te nje njeriu pa asnje lidhje me politiken shqiptare, por te lidhur teresisht me interesa te fshehta me "bose te firmave te ndertimit qe po bejne kerdine ne tregun e ndertimeve ne Shqiperi.
Ne Shqiperi duhet te ndryshohet shumecka ne ligjshmerine e prokurimeve me fonde publike!
Ministria perkatese duhet te nxise dhe te pershpejtoje pergatitjen e nje manuali bashkekohor te ndertimit, i cili duhet te jete i detyrueshem sa i perket projektimit dhe ndertimit te objekteve qe financohen nga buxheti i shtetit.
Manuali duhet te bazohet mbi pervojen me te mire shqiptare dhe me te mire te vendeve te BE-se.
Vec kesaj, Ministria duhet te regjistroje ne nje database te gjitha cmimet e zerave te ndertimit ne qytete dhe zona te ndryshme dhe permes tyre te krijoje nje bordero te cmimeve mesatare per cdo ze, qe te sherbeje dhe si orientues per arkitektet, byrote e projektimeve, etj per te bere te mundur qe ato te percaktojne cmimin e perafert te objekteve qe do te prokurohen.
Kudo ne Europe cmmet mesatare te ndertimit botohen!
Per me teper ne ligjin e prokurimeve te ndertimit, duhet te parashikohet dhe nje formule e rishikimit te cmimit pas prokurimit, domethene ne periudhen e zbatimit te objektit.
Kudo ne Europe, ne prokurimet publike, fitues shpallet oferta me cmimin me te ulet, por qe nga ana tjeter ajo oferte duhet te plotesoje kushtet e manualit dhe se per cmimet per te cilat dyshohet se jane me te uleta se tregu, ata duhet te sqarojne komisionet e tenderave se per cfare aresyesh ato cmime jane me te uleta se konkurentet e tjere.
Ndersa nga ana tjeter, ne Shqiperi ka nevoje dhe per ne ligj qe te rregulloje marredheniet pronare dhe sipermarres ne ndertimet me fonde private.(Ende nuk jam i qarte se mbi bazen e cfare ligji zhvillohen marredheniet investitor privat dhe sipermarres ne Shqiperi dhe se sa eshte i mbrojtur investitori privat nga abuzimet e firmave sipermarrese.
Cfare garancish leshohen per cilesine dhe jetegjatesine e objektit te ndertuar me fonde private?
Pas gjithe kesaj "stuhie" pseudogazetareske dhe pseudopolitike, ne fund te fundit duhet te nxirren dhe mesime.
Mesimi me i mire eshte fakti se: ligji shqiptar per prokurimet publike kerkon persosje dhe perafrim me ligjshmerine me te mire te shteteve te BE-se.
Dhe nga ana tjeter, pavaresisht prej nderrimeve te pushtetareve, administrata shteterore duhet te ruaje vazhdimesine, duhet te zbatoje ligjet dhe jo urdherat apo deshirat e X apo Y minister, duhet te jete cdo dite ne gjendje qe t'ju paraprije zhvillimeve ekonomike te vendit, sepse eshte puna e dobet e kesaj administrate qe krijon shkaqe per precedente dhe se duhet te jene ata qe duhet t'i paraprijne politikes me projekte, me propozime per permiresime te ligjeve etj.
Eshte kjo pune e dobet e kesaj administrate qe e rendit Shqiperine ne vendet me korrupsion te larte dhe me fuqi thithese shume te ulet te investimeve.
Dhe ne ne vend se te merremi me permiresimin e nivelit te punes ne administrate, ne gjejme rrugen me te keqe te mundshme, ate te berjes fajtor te atyre qe guxojne te vijne dhe te investojne dhe te punojne ne Shqiperi.
Ne e kemi me te lehte qe te kryqezojme Bechtel & Enka, qe po shenojne nje faqe historie ne ndertimet shqiptare.
Dhe nga kjo kryqezate e turpshme, duhet te dilet sa me pare, duke ju krijuar atyre te gjitha kushtet e mundshme per te kryer ne kohe punimet dhe nga ana tjeter duke krijuar dhe nje kod te ri morali politik.
Morali i ri politik duhet te konsistoje me faktin se me histori te tilla nuk duhet te krijohen me precedente qesharake ne syte e botes, por duke i paraprire zhvillimit te shpejte te vendit dhe rajonit me ligje moderne dhe permes nje politike qe i sherben nxitjes dhe afrimit te investitoreve te huaj.
Krijoni Kontakt