Close
Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 37
  1. #1
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-03-2003
    Postime
    10,240

    FMN: Reforma fiskale ne Shqiperi, shembul per gjithe rajonin

    Autori i Lajmit:
    Mo.Ro.
    Tiranė- Me siguri qė taksa e sheshtė nė pagėn e kryeministrit nuk do tė ketė efekt negativ pėrvec se heqjes sė vetėm 10% tė saj. Por pėr rrogat e tjera, nga minimale deri tek ato mesatare ky efekt do tė jetė shumė herė mė i ndjeshėm. Ndonėse qeveria ka deklaruar mė sė fundi vullnetin pėr tė rritur pagat minimale, kjo nė tė vėrtetė nuk do tė jetė aspak njė rritje pėr arsyen e thjeshtė se tatimi rritet nė njė vlerė prej 10 pėrqind pėr tė gjitha pagat. Duke tatuar njėsoj, me 10% edhe pagat e larta por edhe ato tė ulta, kryeministri pretendon se po aplikon taksėn e sheshtė. Nė fakt kjo taksė nuk ėshtė vecse taksa e varfėrimit. Taksimi me 10% i njė page prej 20 mijė lekėsh tė reja ėshtė shumė, ndėrsa nuk ėshtė efekt i njėjtė nė pagėn prej 2 milionė lekėsh tė vjetra tė pagės sė kryeministrit. Megjithatė, qeveria ka deklaruar gjithė vullnetin tė nisė aplikimin e kėsaj takse nė tė ardhurat. Kjo duket sepse deputetėt e partisė nė pushtet, duke dėgjuar fjalimet direktiva tė kreut tė qeverisė i shkojnė nga pas me projektligje tė tipit tė paraqitur nga Blerim Cela dhe Aleksandėr Biberaj pėr vendosjen e taksės sė sheshtė edhe nė sektorin e ndėrtimit. Nė prezantim tė parė me qėllimin pėr tė shmangur abuzimet qė bėhen nė kėtė sektor, por e thėnė hapur edhe pėr tė aplikuar taksėn e varfėrisė, efektet e tė cilės do tė ndihen shumė mė tepėr nė familjet me tė ardhura tė pakta por edhe nė ato me tė ardhura tė mesme.

    Relacioni:Ndryshimi,per aplikim te takses se sheshte

    Tiranė- Propozimi i bėrė nga dy deputetėt demokratė pėr ndryshimin e taksės sė kalimit tė pronėsisė bėhet nė kuadėr tė zbatimit tė taksės sė sheshtė. Kjo lexohet qartė nė relacionin qė i ėshtė bashkangjitur projektligjit, tė kaluar nė mėnyrėn mė tė fshehtė nė komisionin e Ekonomisė edhe mė parė varianti nuk ėshtė parė dhe nuk ka marrė mendimin e qeverisė. Ky duhet tė ishte mėse i domosdoshėm pėr faktin e thjeshtė dhe tė vetėm se ndryshimi i taksės sė kalimit tė pronėsisė ka efekte tė drejtpėrdrejta nė buxhetin e shtetit. Megjithatė projektligji ėshtė tashmė gati pėr t'i kaluar seancės parlamentare. "Nė kuadrin e implementimit tė parimit tė taksės sė sheshtė, ėshtė parashikuar qe edhe tatimi mbi tė ardhurat personale nga kalimi i sė drejtės sė pronėsisė mbi pasuritė e paluajtshme tė barazohet me tarifėn e tatimit mbi tė ardhurat e tjera personale qė taksohen me 10 pėrqind sikurse janė tatimi mbi interesat, dividentėt, qeratė, tė drejtat e autorit etj". Nė relacionin e projektligjit, dy deputetėt qė kanė marrė pėrsipėr propozimin e ndryshimit tė taksės sė kalimit tė pronėsisė, "betohen" se kjo bėhet nė zbatim tė vendimit tė qeverisė pėr aplikimin e kėsaj takse tė sheshtė. Kjo sipas tyre do tė sjellė shmangien e abuzimeve nė sektorin e ndėrtimit, "njohja si shpenzime tė zbritshme tė biznesit e vlerės sė sipėrfaqes sė truallit qė pėrdor shoqėria dhe taksimi konform ligjit edhe i asaj pjese tė sipėrfaqes qė pėrfitohet nga pronarėt e truallit". Nė kėtė pikė konsistonte edhe fjalimi i pak kohėve mė parė tė kryeministrit Berisha, pėr tė justifikuar aplikimin e taksės sė sheshtė edhe nė kėtė sektor, me siguri jo si njė mėnyrė pėr tė shmanguar abuzimet, ashtu sic thuhet.

    Projektligji
    trajtim
    selektiv
    Qeverisė

    Tiranė- Ka mjaftuar njė fjalim i kryeministrit Berisha, qė deputetėt e tij tė vihen nė lėvizje pėr tė hartuar njė projektligj. Ky ėshtė shpjegimi i vetėm pėr ndryshimet qė kėrkohen tė bėhen nė taksėn e kalimit tė pronėsisė. Jo mė larg se 28 Marsi i kėtij viti, kreu i qeverisė ka deklaruar se ndėrtimi ėshtė njė prej sektorėvė mė informalė nė vend, duke paralajmėruar masat qė do tė vinin mė pas. "Lufta kundėr kontrabandės ėshtė vetėm njė aspekt i kėsaj lufte qė duhet tė zhvillohet nė ēdo sektor. Ky vit ėshtė pėrcaktues i suksesit tė qeverisė nė luftėn kundėr informalitetit Ka informalitet nė sektorė kryesore tė ekonomisė. Informaliteti ėshtė i pranishėm nė sektorin e ndėrtimeve. Ka ndėrtues, tė cilėt e blejnė tokėn me 1 milionė $ sipėrfaqen dhe mbushin dokumenta fallco sikur e kanė blerė me 40 mijė $ dhe kėtė e bėn pėr ti shpėtuar tatimeve tė pronarit qė u shiti tokėn, duke mos folur pastaj pėr shitjet qė kapin shifrėn 1000 apo 1500 euro pėr metėr katror, duke plotėsuar dokumenta sikur shiten me 500 apo 600 euro pėr metėr katror. Ky fenomen nuk ėshtė nė shumicė, por mund tė ndodhė nė tė ardhmen, duke dėmtuar ndėrtuesit e ndershėm". Pas kėsaj, vjen nisma e dy deputetėve tė maxhorancės qė kėrkojnė tė vėnė kontrollin mbi kėtė sektor, duke filluar nga taksa qė paguan pronari i tokės kur ia jep njė firme ndėrtimi. Madje vetė qeveria do tė vendosė edhe cmimet. Tė paktėn kėtė tenton tė bėjė projektligji, duke cuar tė tjera kompetenca dhe njėherėsh edhe para nė duart e qeverisė. Llogaritjet do tė jenė nė dorė tė saj, me vendosjen e cmimeve dhe kjo do tė thotė trajtim selektiv pėr njė pjesė tė bizneseve tė ndėrtimit.

    Gazeta Zeri i popullit
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga no name : 15-04-2007 mė 12:25
    #VamosArgentina

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    ore ti seksi i zp-se..

    pse nuk thua nga c'gazet i merrr shkrimet..

    ke frik se po te del surrati si i zp-se..
    po jo mo cun se ska rendsi fare ku kullot ti..

    zp e ka hall shum varferin e popullit..
    ka 60 vjet e ngrata qe at pun e ka pasur si krie pune..se mos nuku ka te haje populli..

    thkesush..

    e di ti me ca u mbushen burgjet e enverit..pra burgjet e zp-se..

    me njerez qe si akte armiqesore kishin.. kan thene.. pse ka uri.. pse ska buk.. pse sdel rroga.. pse shtypen mileti ne autobusa.. pse shtrudhen 10 vet ne 1 dhom e gjys guzhine.. pse eksportohet rrushi e pjeshka jashte.. pse ska vaj ulliri..

    po ju zp-istet vec tregoni se vini nga soje ku ju kan rritur me genjeshtra..

    sa gjynaf..

    flet zp per varferine.. e ne shijak banditi i zp-se vrau djalin e ri 19 vjec.. ne dit te votimit..
    zp e erionit mikut te altin arapit te hakmarrjes qe ka vrare qindra njerez..
    zp e edvinit qe i kerkon ndertusve nga 1 milion dollare per nje firme ne leter..

    yt pisa..


    shyqyr qe ka nje berish se ju regjimin e polpotit e instaloni brenda nates..
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Brari : 15-04-2007 mė 12:25

  3. #3
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-03-2003
    Postime
    10,240
    Brari : Shkrimet qe jane mare e ke me lart nga autori dhe nga cila gazete eshte e mare, ti lexo edhe jep comentet qe mendon ti... edhe kujdes sjelljen kur shkruan Gjith te mirat!
    #VamosArgentina

  4. #4
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    30-10-2004
    Postime
    705

    Prononcimi I Kryeministrit Te Shqipetareve Prof.sali Berisha!

    Citim Postuar mė parė nga thekthi
    Autori i Lajmit:
    Mo.Ro.
    Tiranė- Me siguri qė taksa e sheshtė nė pagėn e kryeministrit nuk do tė ketė efekt negativ pėrvec se heqjes sė vetėm 10% tė saj. Por pėr rrogat e tjera, nga minimale deri tek ato mesatare ky efekt do tė jetė shumė herė mė i ndjeshėm. Ndonėse qeveria ka deklaruar mė sė fundi vullnetin pėr tė rritur pagat minimale, kjo nė tė vėrtetė nuk do tė jetė aspak njė rritje pėr arsyen e thjeshtė se tatimi rritet nė njė vlerė prej 10 pėrqind pėr tė gjitha pagat. Duke tatuar njėsoj, me 10% edhe pagat e larta por edhe ato tė ulta, kryeministri pretendon se po aplikon taksėn e sheshtė. Nė fakt kjo taksė nuk ėshtė vecse taksa e varfėrimit. Taksimi me 10% i njė page prej 20 mijė lekėsh tė reja ėshtė shumė, ndėrsa nuk ėshtė efekt i njėjtė nė pagėn prej 2 milionė lekėsh tė vjetra tė pagės sė kryeministrit. Megjithatė, qeveria ka deklaruar gjithė vullnetin tė nisė aplikimin e kėsaj takse nė tė ardhurat. Kjo duket sepse deputetėt e partisė nė pushtet, duke dėgjuar fjalimet direktiva tė kreut tė qeverisė i shkojnė nga pas me projektligje tė tipit tė paraqitur nga Blerim Cela dhe Aleksandėr Biberaj pėr vendosjen e taksės sė sheshtė edhe nė sektorin e ndėrtimit. Nė prezantim tė parė me qėllimin pėr tė shmangur abuzimet qė bėhen nė kėtė sektor, por e thėnė hapur edhe pėr tė aplikuar taksėn e varfėrisė, efektet e tė cilės do tė ndihen shumė mė tepėr nė familjet me tė ardhura tė pakta por edhe nė ato me tė ardhura tė mesme.

    Relacioni:Ndryshimi,per aplikim te takses se sheshte

    Tiranė- Propozimi i bėrė nga dy deputetėt demokratė pėr ndryshimin e taksės sė kalimit tė pronėsisė bėhet nė kuadėr tė zbatimit tė taksės sė sheshtė. Kjo lexohet qartė nė relacionin qė i ėshtė bashkangjitur projektligjit, tė kaluar nė mėnyrėn mė tė fshehtė nė komisionin e Ekonomisė edhe mė parė varianti nuk ėshtė parė dhe nuk ka marrė mendimin e qeverisė. Ky duhet tė ishte mėse i domosdoshėm pėr faktin e thjeshtė dhe tė vetėm se ndryshimi i taksės sė kalimit tė pronėsisė ka efekte tė drejtpėrdrejta nė buxhetin e shtetit. Megjithatė projektligji ėshtė tashmė gati pėr t'i kaluar seancės parlamentare. "Nė kuadrin e implementimit tė parimit tė taksės sė sheshtė, ėshtė parashikuar qe edhe tatimi mbi tė ardhurat personale nga kalimi i sė drejtės sė pronėsisė mbi pasuritė e paluajtshme tė barazohet me tarifėn e tatimit mbi tė ardhurat e tjera personale qė taksohen me 10 pėrqind sikurse janė tatimi mbi interesat, dividentėt, qeratė, tė drejtat e autorit etj". Nė relacionin e projektligjit, dy deputetėt qė kanė marrė pėrsipėr propozimin e ndryshimit tė taksės sė kalimit tė pronėsisė, "betohen" se kjo bėhet nė zbatim tė vendimit tė qeverisė pėr aplikimin e kėsaj takse tė sheshtė. Kjo sipas tyre do tė sjellė shmangien e abuzimeve nė sektorin e ndėrtimit, "njohja si shpenzime tė zbritshme tė biznesit e vlerės sė sipėrfaqes sė truallit qė pėrdor shoqėria dhe taksimi konform ligjit edhe i asaj pjese tė sipėrfaqes qė pėrfitohet nga pronarėt e truallit". Nė kėtė pikė konsistonte edhe fjalimi i pak kohėve mė parė tė kryeministrit Berisha, pėr tė justifikuar aplikimin e taksės sė sheshtė edhe nė kėtė sektor, me siguri jo si njė mėnyrė pėr tė shmanguar abuzimet, ashtu sic thuhet.

    Projektligji
    trajtim
    selektiv
    Qeverisė

    Tiranė- Ka mjaftuar njė fjalim i kryeministrit Berisha, qė deputetėt e tij tė vihen nė lėvizje pėr tė hartuar njė projektligj. Ky ėshtė shpjegimi i vetėm pėr ndryshimet qė kėrkohen tė bėhen nė taksėn e kalimit tė pronėsisė. Jo mė larg se 28 Marsi i kėtij viti, kreu i qeverisė ka deklaruar se ndėrtimi ėshtė njė prej sektorėvė mė informalė nė vend, duke paralajmėruar masat qė do tė vinin mė pas. "Lufta kundėr kontrabandės ėshtė vetėm njė aspekt i kėsaj lufte qė duhet tė zhvillohet nė ēdo sektor. Ky vit ėshtė pėrcaktues i suksesit tė qeverisė nė luftėn kundėr informalitetit Ka informalitet nė sektorė kryesore tė ekonomisė. Informaliteti ėshtė i pranishėm nė sektorin e ndėrtimeve. Ka ndėrtues, tė cilėt e blejnė tokėn me 1 milionė $ sipėrfaqen dhe mbushin dokumenta fallco sikur e kanė blerė me 40 mijė $ dhe kėtė e bėn pėr ti shpėtuar tatimeve tė pronarit qė u shiti tokėn, duke mos folur pastaj pėr shitjet qė kapin shifrėn 1000 apo 1500 euro pėr metėr katror, duke plotėsuar dokumenta sikur shiten me 500 apo 600 euro pėr metėr katror. Ky fenomen nuk ėshtė nė shumicė, por mund tė ndodhė nė tė ardhmen, duke dėmtuar ndėrtuesit e ndershėm". Pas kėsaj, vjen nisma e dy deputetėve tė maxhorancės qė kėrkojnė tė vėnė kontrollin mbi kėtė sektor, duke filluar nga taksa qė paguan pronari i tokės kur ia jep njė firme ndėrtimi. Madje vetė qeveria do tė vendosė edhe cmimet. Tė paktėn kėtė tenton tė bėjė projektligji, duke cuar tė tjera kompetenca dhe njėherėsh edhe para nė duart e qeverisė. Llogaritjet do tė jenė nė dorė tė saj, me vendosjen e cmimeve dhe kjo do tė thotė trajtim selektiv pėr njė pjesė tė bizneseve tė ndėrtimit.

    Gazeta Zeri i popullit














    Berisha: FMN-ja nuk ėshtė kundėr taksės sė sheshtė
    Nga
    Kryeministri, Sali Berisha, iu pėrgjigj gjatė konferencės pėr shtyp, ku prezantoi Departamentin e Informacionit, pyetjeve tė gazetarėve rreth zhvillimeve brenda mazhorancės, taksės sė sheshtė dhe frekuencave televizive.

    Zoti kryeministėr, nė shkurt tė vitit 2006-tė, keni premtuar se do tė ketė frekuenca tė tjera televizive, ndėrkohė ditėt e fundit ka njė urdhėr tjetėr tė KKRT-sė qė disa nga antenat do tė hiqen. A ka ndonjė ndryshim kursi?

    Nuk ka dhe nuk mund tė ketė asnjė ndryshim kursi nga kryeministri. Kam qenė dhe mbetem tėrėsisht i mendimit pėr njė proces tė hapur tė dhėnies sė licencave. Frekuencat janė njėlloj si rrugėt, ka forma tė dhėnies tė tyre. Frekuenca ėshtė pasuri publike. Dhe unė jam pėr tė pėrcaktuar format mė liberale tė dhėnies sė tyre.

    Unė i pėrmbahem asaj qė licenca kombėtare duhet tė jepen aq sa ka frekuenca. Po kėshtu, do tė jepen dhe pėr numeriken. Ka njė institucion, i cili ėshtė thellėsisht i pavarur nga qeveria, i cili ka pėr detyrė misionin e rregullimit ligjor tė kėtij procesi. Unė kam besimin se ky institucion do tė vendosė zbatimin e ligjit. Ligji ėshtė i domosdoshėm, sepse ka indikacione tė shumanshme, ndėr tė cilat edhe fiskale. Unė e kuptoj pasionin tuaj pėr fjalėn e lirė, por ju siguroj se mė i madh ėshtė pasioni im pėr tė. Ju ftoj qė tė kontraktoni pak edhe pasionin pėr taksėn, se aq sa mund tė duket i painteres, ju them se ėshtė jetik, ėshtė vendimtar. Kurrė ndonjėherė nuk do tė bėhemi dot njė shoqėri me liri tė konsoliduara, nė rast se nuk vendosim rregullin serioz me taksat. Nuk do mund t’i rezistojė fjala e lirė kohėrave, presioneve, ndikimeve, nė rast se nuk sigurohet liria e tregut dhe kjo liri ka njė kusht vendimtar qė ėshtė barazia para ligjit. Ju duhet tė flisni pėr taksat dhe kėtė ta bėjmė nė mėnyrė transparente. Ne si qeveri jemi tė angazhuar nė njė proces tė paimagjinueshėm, sepse edhe ata me tė cilėt kam bashkėpunuar nė opozitė nuk e kanė menduar se do tė shkonim nė njė taksė tė sheshtė me 10 % dhe ne po shkojmė drejt saj. Ejani tė kėrkojmė tė gjithė sė bashku ta zbatojmė me korrektesė ligjin.

    Zoti Berisha, le t’i referohemi vendimit pėr taksėn e sheshtė. A do ta pranojė FMN-ja propozimin tuaj pėr taksėn e sheshtė dhe a ndikon kjo negativisht tek ata qė paguhen me paga minimale?

    Sė pari, taksa e sheshtė nuk ka pasur asnjė kundėrshtim nga Fondi Monetar Ndėrkombėtar. Taksa e sheshtė ėshtė elementi i parafundit i revolucionit fiskal tė kėsaj qeverie dhe pėrbėn njė nga arritjet mė tė mėdha nė pėrpjekjen tonė pėr tė tėrhequr investimet e huaja.

    Pjesa e dytė e pyetjes, se prek kjo ata qė marrin paga tė ulėta, unė e them me bindje se qeveria ėshtė e vendosur t’i mbrojė ata dhe ne do t’i mbrojmė ata, sepse ne duhet tė vendosim njė barazi para ligjit. Taksa e sheshtė nė pamje tė parė ėshtė barazi para ligjit. Por kjo barazi duhet tė modelohet dhe ne po punojmė pėr skemat e modelimit. Punonjėsit me rroga tė ulta nuk do ta ndjejnė peshėn e saj nė mėnyrė absolute.

    Por sėrish mė duhet tė kėrkoj mirėkuptimin tuaj dhe tė mediave. Shqipėria, nė rast se nuk bėhen disa ndėrhyrje tė shpejta dhe tė fuqishme kundėr informalitetit, ėshtė nė njė proces polarizimi tė tmerrshėm, ėshtė njė vend, nė tė cilin tė varfėrit shkojnė drejt njė varfėrie edhe mė tė madhe, por jo vetėm tė varfėrit, por edhe ata qė janė mbi ta, ndėrkohė qė tė tjerėt, nė hije, njė pjesė e tyre, shkojnė drejt pasurimit tė rrufeshėm. Kjo ėshtė e papranueshme. Unė iu pėrkas atyre, tė cilėt me besimin mė tė thellė besojnė se vendi pasurohet duke pasuruar tė pasurit. Nuk kam asnjė lloj iluzioni pėr kėtė, por kjo duhet tė ndodhė nė dritėn e diellit, nė transparencė tė plotė. Ju jeni dėshmitarė se ēfarė mashtrimi i tmerrshėm bėhet me borderotė. Kėtė jua them edhe ju, se ju duhet ta informoni publikun. Ėshtė tjetėr gjė problemi i marrėdhėnieve dhe kontratave qė keni, por publikun duhet ta informoni se nė bordero janė dy taksa, ėshtė kontributi social, ėshtė dhe tatimi mbi tė ardhurat. Imagjinoni qė janė rreth 240 mijė shqiptarė, 140 mijė nė sektorin publik tė administratės qendrore dhe asaj lokale, ndėrkohė qė janė rreth 90 mijė punonjės me rroga tė ulta nė sektorin privat, tė cilėt me taksėn qė paguajnė pėr kontribute tė sigurimeve shoqėrore dhe me taksėn qė paguajnė pėr tatimet mbi tė ardhurat, kontribuojnė me 2/3 pėr pensionistėt e kėtij vendi. Nė qoftė se ne iu lėmė njė grupi rrogėtarėsh tė shtetit dhe njė grupi rrogėtarėsh tė ulėt tė sektorit privat barrėn e gjysmė milionė shqiptarėve qė janė pensionistėt, kjo pėrbėn njė barrė qė shkon duke u rėnduar ēdo ditė e mė shumė pėr ta. Ne nuk po kėrkojmė asgjė tjetėr veēse njė ndėrgjegje shoqėrore, e cila ėshtė e domosdoshme pėr ēdo shoqėri, qė pagat tė deklarohen siē janė. Ėshtė shumė e thjeshtė tė marrėsh 2 milionė lekė dhe tė deklarosh se merr 200 mijė, por nė kėtė mėnyrė mashtron 10 herė taksėn mbi tė ardhurat dhe mashtron 3 herė taksėn mbi kontributet shoqėrore. Ky ėshtė njė realitet, me tė cilin ne po pėrballemi, por ne kėrkojmė mbėshtetjen e tė gjithė atyre, tė cilėt e konsiderojnė interesin publik si interesin mė tė mirė tė tyre. Ndaj, pėrsa i pėrket pjesės sė dytė tė pyetjes, mė vjen shumė mirė qė ju shprehni shqetėsimin pėr punonjėsit me rroga tė ulta dhe ju siguroj se ne po marrim masa qė ata tė mos rėndohen. Por, nga ana tjetėr, ėshtė e domosdoshme tė bėhet transparenca e plotė e piramidės sė pagave dhe duke bėrė kėtė, ne kemi bėrė njė hap shumė tė madh drejt normalitetit, drejt formalizimit. Kjo sigurisht nuk ėshtė masive, por ėshtė shqetėsuese. Prandaj, ndaj kėtij fenomeni qeveria, pas njė seri konsultimesh qė ka bėrė me biznesin, do tė vendosė rregulla tė reja, rregulla tė cilat nuk synojnė kurrė tė kapin maksimalen, sepse nuk ėshtė ky synimi, por tė vendosen rregulla, tė cilat t’i afrohen sė vėrtetės. Ju, gazetarėt, pasionin pėr fjalėn e lirė duhet ta kombinoni me pasionin pėr tregun e lirė, sepse tė dy kėto aspekte janė binjakė siamezė.

    Zoti kryeministėr, besoj i keni vėnė re edhe ju ndryshimet qė janė nė koalicion pėr ēėshtjen e zgjedhjes sė presidentit. Ka nga ata deputetė tė mazhorancės qė nuk pranojnė kandidaturėn e zotit Topi pėr president dhe kanė dhėnė alternativėn e zotit Nano. Kėtu mund tė pėrmend PBDNJ-nė. Partia Demokratike, pėrfundimisht, ėshtė pėr kandidaturėn e zotit Topi dhe a do tė zgjidhet dot ai, pasi ju nuk keni votat e mjaftueshme?

    Mendoj se opozita ėshtė e bashkuar nė 5 kandidatura, ndėrsa mazhoranca ėshtė e bashkuar nė 1 kandidaturė. Deri tani nga zyrat e opozitės kanė dalė 5 emra. A janė firmat e opozitės pėr 5 kandidatėt? Pėr kėtė e shumėzoni vetė numrin e firmave tė nevojshme dhe numrin e deputetėve tė opozitės. Deri tani mazhoranca ėshtė me njė kandidat dhe ky ėshtė zoti Bamir Topi. Unė nuk injoroj se ka pasur edhe ndonjė ide tjetėr, pro nė thelb, mazhoranca ėshtė e bashkuar rreth kėtij kandidati, pėr tė cilin konsensusi rreth tij po rritet ēdo ditė e mė shumė. Ka njė konsensus tė gjerė.

    Pra, nuk do tė kemi zgjedhje tė parakohshme?

    Unė mendoj se prerogativat pėr presidentin konsensual janė reale. Megjithatė, edhe opsioni i zgjedhjeve ėshtė i mundshėm.

    A do tė keni ndonjė formulė pėr zgjedhjen e presidentit?

    Sė pari, duhet qė tė biem dakord pėr mė tė votuarin dhe po ramė dakord pėr mė tė votuarin, atėherė formula ėshtė e qartė. Tė mos ndodhė siē ndodhi herėn e parafundit qė tė gjitha palėt shkuan me njė kandidat dhe ai mori gjithsej 93 vota. Nuk duhet tė ndodhė mė njė gjė e tillė. Gjėrat duhet tė jenė tė sigurta.

    Pra, do t’ju duhet tė uleni nė njė tryezė me zotin Rama, pasi herėn e kaluar u ulėt nė tryezė me zotin Nano pėr kėtė ēėshtje.

    Lidhur me tryezat, mund t’ju them se kam qenė, jam dhe do tė mbetem njeri i tryezave, i debateve, i dialogut dhe kjo ėshtė njė konstante e pandryshueshme e imja.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga TOKE GEGA : 01-05-2007 mė 23:05

  5. #5
    *~100% Shqiptare~* Maska e Zemrushja
    Anėtarėsuar
    19-11-2002
    Vendndodhja
    Larguar!!!!!
    Postime
    2,753

    C'fare eshte taksa e sheshte dhe cfare pasoja sjell?!

    Dr. Pasko Vako

    Taksė e sheshtė do tė thotė qė ēdo individ tė paguajė njė normė tė barabartė takse mbi ēdo lek tė ardhura personale dhe ēdo biznes tė paguajė tė njėjtėn normė mbi tatim fitimin dhe dividentin, pa pėrjashtime. Theksojmė se aktualisht tek ne mbi tė ardhurat personale aplikohet njė sistem taksash progresiv, ēka do tė thotė se pėr njė pagė mė tė ulėt paguan mė pak tatime dhe pėr njė pagė mė tė lartė, paguan mė shumė tatime.

    Taksa e sheshtė qė do tė vendoset nė fillim tė muajit korrik, mbėshtetet nė unifikimin e tre llojeve tė tatimeve nė njė tatim tė vetėm prej 10 pėr qind. Konkretisht, kėtu pėrfshihen tatimi mbi tė ardhurat personale qė aktualisht ėshtė progresiv, tatimi mbi fitimin e bizneseve qė aktualisht ėshtė 20 pėr qind dhe tatimi mbi dividentin qė ėshtė po 10 pėr qind.

    Nga studimet del se taksa e sheshtė (e unifikuar) ėshtė alternativė e kundėrt e asaj progresive. Pėrkrahėsit e saj deklarojnė se taksa e sheshtė ėshtė e thjeshtė dhe e drejtė, ndėrsa kundėrshtarėt e saj e shohin atė si njė burim fitimi pėr tė pasurit dhe diskriminuese pėr tė varfrit.Pėr njė qeveri e cila kėrkon qė tė vjelė tė njėjtėn shumė tė ardhurash tatimore me anė tė vendosjes e zbatimit tė taksės sė sheshtė, duhet qė tė varfrit tė cilėt nė numėr janė shumica e punonjėsve, tė paguajnė mė shumė gjė qė eliminohet nga taksa aktuale progresive, kurse punonjėsit e pasur (pakica) tė paguajnė shumė mė pak. Pra tė varfrit tė penalizohen, tė pasurit favorizohen, filozofi kjo tipike e djathtė. Pėr administratėn tatimore tė njė qeverie tė djathtė, taksa e sheshtė sjell pėrfitime pasi ul koston e vjeljes dhe administrimit tė taksave, ndėrsa boshatis xhepat e taksapaguesve shqiptarė qė kanė tė ardhura tė ulėta.


    Tani le tė shohim konkretisht pasojat qė sjell taksa e sheshtė.

    1.Pasojat mbi punonjėsit

    Pėr ta bėrė mė tė qartė rritjen e barrės tatimore tė punonjėsve me paga tė ulėta dhe lehtėsimin e atyre pak punonjėsve me paga tė larta, po japim pasqyrėn e mėposhtme pėr sa i pėrket tatimit mbi tė ardhurat personale.
    Nė radhė tė parė taksė e sheshtė kryesisht do tė thotė rritje e barrės tatimore pėr shumicėn dėrrmuese tė punonjėsve me paga tė ulėta e mesatare. Kjo shihet konkretisht nga tė dhėnat e pasqyrės pėr pagat nėn 140 mijė lekė e sidomos pėr pagat mė tė ulėta prej 20 mijė e 14 mijė lekė, qė i marrin shumica e punonjėsve e kryesisht ata tė administratės publike, tatimi i tė cilėve me taksėn e re 5 e 10 fishohet. Jo vetėm kaq, edhe gjithė pagat e tjera deri 140 mijė lekė me vendosjen e kėsaj takse, kanė rritje tė barrės tatimore, p.sh. ato deri 55 mijė lekė nė muaj do tė paguajnė dyfishin e tatimit qė paguajnė aktualisht. Madje mė tepėr se tani do tė paguajnė edhe punonjėsit qė e kanė pagėn deri 140 mijė lekė nė muaj. Vetėm ata qė marrin 140 mijė lekė do tė paguajnė aq sa paguajnė tani.
    Sė dyti, tė gjithė ata punonjės qė marrin mbi 150 mijė lekė nė muaj favorizohen dhe do tė paguajnė mė pak tatim nga sa paguajnė aktualisht (respektivisht nga 440 lekė deri nė 2940 lekė mė pak).
    Pra taksa e sheshtė pėrkrah shtresėn e pasur tė shoqėrisė, duke rritur kėshtu kontrastin pasuror tė popullsisė. Theksojmė se nė buxhetin e shtetit tė kėtij viti nga tatimi mbi tė ardhurat personale do tė sigurohen 10.8 miliard lekė ose 4.7 pėr qind e tė ardhurave tatimore ose 1.1 pėr qind e Produktit tė Brendshėm Bruto (PBB). Pra, del qė kjo taksė do tė paguhet nė masėn mbi 4/5 nga punonjėsit me tė ardhura tė ulėta e mesatare dhe si rrjedhojė ata do tė varfėrohen edhe mė tej. Varfėrimin e tyre e shton edhe fakti i rritjes sė pagės minimale nga 14 mijė nė 20 mijė lekė nė muaj pėr efekt tė llogaritjes sė kontributit tė sigurimeve shoqėrore e shėndetėsore, duke qenė se pėrqindja e sigurimeve shoqėrore e shėndetėsore pėr punėmarrėsit nuk u ul siē u veprua pėr biznesin, por mbeti pėrsėri po 11.2 pėr qind mbi pagėn e punės. Kėshtu pas vendosjes sė taksės sė sheshtė ata do tė paguajnė ēdo muaj njė tatim pėr sigurim shoqėror e shėndetėsore prej 2240 lekė nga 1568 lekė qė paguajnė aktualisht, ose 43 pėr qind mė tepėr. Po nė buxhetin e 2007-ės nga kjo taksė do tė sigurohen 42.8 miliard lekė ose 18.6 pėr qind e tė ardhurave tatimore gjithsej. Rritja e pagės minimale u rrit tatimet edhe bizneseve tė vogla e tė mesme. Kėto, tatimet e taksat e tjera, ēmimet e ushqimeve, tė energjisė elektrike etj., qė rriten vazhdimisht, e ulin mė tej nivelin e jetės tė kėtyre punonjėsve. Por cili ėshtė mendimi i punonjėsve tė thjeshtė? Njė laborante thotė: “Unė jam shumė e pakėnaqur me kėtė skemė sepse punoj nė Poliklinikė si laborante prej 37 vjetėsh dhe marr njė rrogė prej 18 mijė lekėsh dhe shteti duhet tė na rrisė rrogat jo tė na rrisė tatimin mbi to. Ne jemi tė detyruara qė tė fitojmė lekun nė njė mėnyrė tjetėr, gjė pėr tė cilėn na vjen shumė turp, por nuk kemi rrugė tjetėr. Shohim duart e njerėzve qė vijnė pėr tė bėrė analizat se mos na japin ndonjė lek, sepse me njė rrogė kaq tė vogėl ne nuk mund tė jetojmė si gjithė tė tjerėt, sidomos me ata qė kanė rroga mė tė larta se tonat.” Pra del mė qartė se kjo mėnyrė qė ėshtė favorizon korrupsionin. Shumica e punonjėsve me tė ardhura tė ulėta kanė deklaruar se mirė do tė ishte qė paga, e cila ka tė bėjė me tė ardhurat bazė tė familjes, tė mos tatohej fare.
    Sė treti, si rrjedhojė e vendosjes sė taksės sė sheshtė do tė dėmtohet mjaft edhe deklarimi i pagės sė vėrtetė (sidomos nė sektorin privat), pasi punėmarrėsi pėr tė shmangur njė shtesė tė re tė tatimit, e cila i ul tė ardhurat mujore, ushtron presion pėr mos deklarim real tė pagės, por kjo e rrit mė tepėr informalitetin nė ekonomi.

    2. Pasojat mbi biznesin

    Sė pari, ulja nga 20 pėr qind nė 10 pėr qind e tatimit mbi fitimin qė paguajnė bizneset e mėdha duke u pėrgjysmuar, ai rrit tė ardhurat e tyre dhe u krijon mundėsi pėr zgjerimin e veprimtarisė duke i investuar ato pas njė periudhe kohe, ēka ėshtė pozitive se shtohen edhe tė punėsuarit.
    Sė dyti, me njė taksė tė vetme bizneset mund tė kryejnė shumė shpejt dhe thjeshtė tė tre detyrimet qė kanė ndaj qeverisė.
    Sė treti, njė taksė e sheshtė mund tė eliminojė tatimin e dyfishtė, ndaj tė cilit tė ardhura tė caktuara nga kapitali janė subjekt i taksės aktuale mbi tė ardhurat e korporatės, tė tilla si dividenti dhe tė ardhurat kapitale tė realizuara. Nėn taksėn e sheshtė dividentėt dhe interesat e paguara nga bizneset mund tė taksohen vetėm njė herė nė nivelin e biznesit.
    Sė katėrti, biznesit po t’i hiqej krejtėsisht tatimi mbi fitimin qė investohet sidomos nė prodhim, kjo masė do tė jepte njė ndikim mjaft pozitiv nė ekonomi.
    Sė pesti, nga studimet e ndėrkombėtarėve ka dalė konkluzioni se taksat e sheshta kanė mė pak ndikim pozitiv nė rritjen ekonomike nga sa ishte menduar mė parė.

    3. Taksa e sheshtė dhe administrata tatimore

    Sė pari, ul koston e vjeljes sė taksave.
    Sė dyti, shmang manipulimet e mundshme nga klauzolat e ngatėrruara pėr tatimin e pėrshkallėzuar tė tė ardhurave (pagave).
    Sė treti, administrata tatimore duke mos pėsuar asnjė reformim, kjo vė nė rrezik serioz edhe njė sukses qė mund tė konsiderohet e mirėqenė. Sipas njė raporti tė Fondit Monetar Kombėtar (FMN), tė nėntorit 2006, rezulton se “sistemi i taksės sė sheshtė nuk ėshtė i pėrshtatshėm kur mbarėvajtja e autoriteteve fiskale ėshtė e dyshimtė”. Logjika tė shpie nė pėrfundimin se komprometimi i ekzekutuesit mund tė dėmtojė reformėn, edhe kur kjo ėshtė shumė mirė e menduar. (Administrata e tatimeve nga analizat e ndėrkombėtarėve ka dalė mė e korruptuara dhe mė e paafta).
    Sė katėrti, ėshtė mė i lehtė kontrolli i punonjėsve nė tė zezė nė krahasim me 101 rrengjet e bilanceve tė 2 e 3-fishta pėr tė kuptuar manipulimet me fitimin.

    4. Ēfarė tregon pėrvoja ndėrkombėtare

    Estonia, Letonia dhe Lituania janė vendet qė kanė njė nivel takse tė sheshtė respektivisht 24 pėr qind, 25 pėr qind dhe 33 pėr qind. Eksperienca e Estonisė tregon se ajo, si njė ndėr pionieret e taksės sė sheshtė, po kėrkon pikėrisht anulimin e kėsaj takse dhe rikthimin tek sistemi progresiv i taksimit. Ish kryetari i Komisionit Parlamentar pėr buxhetin, nė shtator 2006 ka thėnė: “Pabarazia e tė ardhurave po rritet dhe thirrjet pėr njė sistem progresiv tė taksimit po rriten. Kjo mund tė sjellė qė nė zgjedhjet e ardhshme t’i japim fund taksės sė sheshtė”. Pra edhe ata qė e kanė zbatuar nuk janė tė kėnaqur dhe duan ta heqin atė. Nė Lituani mbrojtėsit e kėsaj takse shprehen se ajo ka ulur papunėsinė dhe ka rritur standardin e jetesės. Opononetėt e saj e argumentojnė uljen e numrit tė tė papunėve me normėn e lartė tė emigracionit.
    Nė Federatėn Ruse, FMN-ja, nė njė studim tė saj tregon se rritja e madhe e PBB-sė, dhe e tė ardhurave tatimore pas miratimit prej 13 pėr qind tė taksės sė sheshtė n uk ėshtė rezultat i reformės tatimore, por i rritjes sė madhe tė ēmimit tė naftės, i rritjes reale tė pagave dhe i intensifikimit tė luftės kundėr evazionit fiskal. FMN-ja nė studimet e veta nuk gjen prova qė edhe nė ato raste kur kjo politikė fiskale ka rezultuar me rritje nė mbledhjen e tė ardhurave, tė ketė qenė taksa e sheshtė burimi ekskluziv i kėtij suksesi. Shqetėsues mbetet fakti qė taksa e sheshtė ėshtė mbrojtur mė sė shumti nga argumentime retorike sesa nga analiza dhe evidenca. FMN-ja thekson se efekti i taksės sė sheshtė nuk ėshtė “i qėndrueshėm dhe afatgjatė”.
    Taksa e sheshtė do tė jetė njė sprovė mbi tė gjitha pėr administratėn tatimore dhe rezultatet do tė tregojnė nėse ėshtė njė reformė e vlefshme apo jo.
    Mbėshtetur nė balancin e minuseve e tė pluseve, si dhe nė veēanti nė rezultatet e arritura nė shtetet qė e kanė zbatuar taksėn e sheshtė, gjykoj se nuk ia vlen tė aplikohet tek ne.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Zemrushja : 05-05-2007 mė 19:12
    Jeta eshte labirinth.. nese do ta fitosh.. zbuloje

  6. #6
    i/e larguar Maska e Homza
    Anėtarėsuar
    24-02-2006
    Vendndodhja
    Ne kat te siperm!
    Postime
    3,092
    Citim Postuar mė parė nga thekthi
    Autori i Lajmit:
    Mo.Ro.
    Tiranė- Me siguri qė taksa e sheshtė nė pagėn e kryeministrit nuk do tė ketė efekt negativ pėrvec se heqjes sė vetėm 10% tė saj. Por pėr rrogat e tjera, nga minimale deri tek ato mesatare ky efekt do tė jetė shumė herė mė i ndjeshėm. Ndonėse qeveria ka deklaruar mė sė fundi vullnetin pėr tė rritur pagat minimale, kjo nė tė vėrtetė nuk do tė jetė aspak njė rritje pėr arsyen e thjeshtė se tatimi rritet nė njė vlerė prej 10 pėrqind pėr tė gjitha pagat. Duke tatuar njėsoj, me 10% edhe pagat e larta por edhe ato tė ulta, kryeministri pretendon se po aplikon taksėn e sheshtė. Nė fakt kjo taksė nuk ėshtė vecse taksa e varfėrimit. Taksimi me 10% i njė page prej 20 mijė lekėsh tė reja ėshtė shumė, ndėrsa nuk ėshtė efekt i njėjtė nė pagėn prej 2 milionė lekėsh tė vjetra tė pagės sė kryeministrit. Megjithatė, qeveria ka deklaruar gjithė vullnetin tė nisė aplikimin e kėsaj takse nė tė ardhurat. Kjo duket sepse deputetėt e partisė nė pushtet, duke dėgjuar fjalimet direktiva tė kreut tė qeverisė i shkojnė nga pas me projektligje tė tipit tė paraqitur nga Blerim Cela dhe Aleksandėr Biberaj pėr vendosjen e taksės sė sheshtė edhe nė sektorin e ndėrtimit. Nė prezantim tė parė me qėllimin pėr tė shmangur abuzimet qė bėhen nė kėtė sektor, por e thėnė hapur edhe pėr tė aplikuar taksėn e varfėrisė, efektet e tė cilės do tė ndihen shumė mė tepėr nė familjet me tė ardhura tė pakta por edhe nė ato me tė ardhura tė mesme.

    Relacioni:Ndryshimi,per aplikim te takses se sheshte

    Tiranė- Propozimi i bėrė nga dy deputetėt demokratė pėr ndryshimin e taksės sė kalimit tė pronėsisė bėhet nė kuadėr tė zbatimit tė taksės sė sheshtė. Kjo lexohet qartė nė relacionin qė i ėshtė bashkangjitur projektligjit, tė kaluar nė mėnyrėn mė tė fshehtė nė komisionin e Ekonomisė edhe mė parė varianti nuk ėshtė parė dhe nuk ka marrė mendimin e qeverisė. Ky duhet tė ishte mėse i domosdoshėm pėr faktin e thjeshtė dhe tė vetėm se ndryshimi i taksės sė kalimit tė pronėsisė ka efekte tė drejtpėrdrejta nė buxhetin e shtetit. Megjithatė projektligji ėshtė tashmė gati pėr t'i kaluar seancės parlamentare. "Nė kuadrin e implementimit tė parimit tė taksės sė sheshtė, ėshtė parashikuar qe edhe tatimi mbi tė ardhurat personale nga kalimi i sė drejtės sė pronėsisė mbi pasuritė e paluajtshme tė barazohet me tarifėn e tatimit mbi tė ardhurat e tjera personale qė taksohen me 10 pėrqind sikurse janė tatimi mbi interesat, dividentėt, qeratė, tė drejtat e autorit etj". Nė relacionin e projektligjit, dy deputetėt qė kanė marrė pėrsipėr propozimin e ndryshimit tė taksės sė kalimit tė pronėsisė, "betohen" se kjo bėhet nė zbatim tė vendimit tė qeverisė pėr aplikimin e kėsaj takse tė sheshtė. Kjo sipas tyre do tė sjellė shmangien e abuzimeve nė sektorin e ndėrtimit, "njohja si shpenzime tė zbritshme tė biznesit e vlerės sė sipėrfaqes sė truallit qė pėrdor shoqėria dhe taksimi konform ligjit edhe i asaj pjese tė sipėrfaqes qė pėrfitohet nga pronarėt e truallit". Nė kėtė pikė konsistonte edhe fjalimi i pak kohėve mė parė tė kryeministrit Berisha, pėr tė justifikuar aplikimin e taksės sė sheshtė edhe nė kėtė sektor, me siguri jo si njė mėnyrė pėr tė shmanguar abuzimet, ashtu sic thuhet.

    Projektligji
    trajtim
    selektiv
    Qeverisė

    Tiranė- Ka mjaftuar njė fjalim i kryeministrit Berisha, qė deputetėt e tij tė vihen nė lėvizje pėr tė hartuar njė projektligj. Ky ėshtė shpjegimi i vetėm pėr ndryshimet qė kėrkohen tė bėhen nė taksėn e kalimit tė pronėsisė. Jo mė larg se 28 Marsi i kėtij viti, kreu i qeverisė ka deklaruar se ndėrtimi ėshtė njė prej sektorėvė mė informalė nė vend, duke paralajmėruar masat qė do tė vinin mė pas. "Lufta kundėr kontrabandės ėshtė vetėm njė aspekt i kėsaj lufte qė duhet tė zhvillohet nė ēdo sektor. Ky vit ėshtė pėrcaktues i suksesit tė qeverisė nė luftėn kundėr informalitetit Ka informalitet nė sektorė kryesore tė ekonomisė. Informaliteti ėshtė i pranishėm nė sektorin e ndėrtimeve. Ka ndėrtues, tė cilėt e blejnė tokėn me 1 milionė $ sipėrfaqen dhe mbushin dokumenta fallco sikur e kanė blerė me 40 mijė $ dhe kėtė e bėn pėr ti shpėtuar tatimeve tė pronarit qė u shiti tokėn, duke mos folur pastaj pėr shitjet qė kapin shifrėn 1000 apo 1500 euro pėr metėr katror, duke plotėsuar dokumenta sikur shiten me 500 apo 600 euro pėr metėr katror. Ky fenomen nuk ėshtė nė shumicė, por mund tė ndodhė nė tė ardhmen, duke dėmtuar ndėrtuesit e ndershėm". Pas kėsaj, vjen nisma e dy deputetėve tė maxhorancės qė kėrkojnė tė vėnė kontrollin mbi kėtė sektor, duke filluar nga taksa qė paguan pronari i tokės kur ia jep njė firme ndėrtimi. Madje vetė qeveria do tė vendosė edhe cmimet. Tė paktėn kėtė tenton tė bėjė projektligji, duke cuar tė tjera kompetenca dhe njėherėsh edhe para nė duart e qeverisė. Llogaritjet do tė jenė nė dorė tė saj, me vendosjen e cmimeve dhe kjo do tė thotė trajtim selektiv pėr njė pjesė tė bizneseve tė ndėrtimit.

    Gazeta Zeri i popullit


    Sinqerisht te pys se a e dini se ca do te thote taks e sheshte??


    Se ca synimi ka nje takse e sheshte, dhe se qeveria ndermerr ulje taksash per c'arsye??????



    Mer cun ulja e takses ne asnje vend te botes nuk shofet si gje e keqe aq me pak nga njerez te thjeshte qe don me ble ka i kile oriz e 100 gram kafe ne dyqane......


    Thektho, mos po me shnderrohesh edhe ti ne partizoni i vogel me corape te gjata?
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Homza : 05-05-2007 mė 20:28

  7. #7
    *~100% Shqiptare~* Maska e Zemrushja
    Anėtarėsuar
    19-11-2002
    Vendndodhja
    Larguar!!!!!
    Postime
    2,753
    Jo Hamza.. koncepti eshte se e njejta norme mbi pasurine rendon me shume popullsine e thjeshte sesa te pasurit.. Kjo eshte arsyeja qe nuk eshte nje takse e drejte per popullin Shqiptar.. pasi sjell varferi.. Po te sjell kete artikull qe mua personalisht mu duk teper interesant. Dhe besoj do te te beje te kuptosh me mire esencen e ksaj takse!

    *~*~*~*~*~*~*~*~*


    "Kafshata" e Taksės sė Sheshtė


    Nga Rezear KOLA
    07-05-2007

    Shekulli

    Parė normalisht ēdo gjė ėshtė formale, parė formalisht ēdo gjė ėshtė normale!
    Nėse kemi njė ligj tė ri, nga i cili shoqėria nuk fiton, mė mirė ėshtė tė mos ndryshojmė atė qė kemi. Sepse nė ekonomi nuk bėhen eksperimente, sepse asgjė nuk ėshtė gratis; ēdo politikė e dėshtuar ėshtė si njė muzikė e orkestruar nė piano, tė cilėn e porosit shtetari, por qė nė fakt e paguan pensionisti, mėsuesi, studenti, fermeri dhe ēdo qytetar i Republikės! Nė pamje tė parė, aplikimi i taksės sė sheshtė nė vendin tonė duket thjesht si njė instrument ndryshe pėr fiskun shqiptar. Pėrkrahėsit e kėsaj ideje i referohen parimit se efekti aritmetik i uljes sė njė takse ka efektin e vet ekonomik, qė vepron nė kah tė kundėrt. Ndėrveprimi i kėtyre faktorėve njihet me emrin Kurba Lafer, pėr nder tė Artur Lafer, njeriu qė e skicoi kėtė grafik nė kartpicetė, nė njė restorant nė Uashington, mė 1974.

    Le tė shohim udhėn qė ka ndjekur koncepti pėr uljen e taksave, gjatė shekullit tė kaluar. Mė 1913, nė SHBA, taksa mbi tė ardhurat ishte maksimalisht 7%. Pėr shkak tė luftės sė parė botėrore ajo u rrit deri nė 77% gjatė vitit 1918(!) dhe mbeti e njėjtė deri nė vitin 1925. Ministri i Financave, Andrju Meln e zvogėloi vlerėn e saj mė shumė se 3 herė; deri nė 25%. Rezultatet nuk vonuan, tė ardhurat nė buxhetin e shtetit filluan tė rriten pas njė periudhe rėnieje qė njohėn para kėsaj. Papunėsia ra dyfish, rritja ekonomike u pėrshpejtua. Pėr shkak tė Luftės sė Dytė Botėrore, taksa mbi tė ardhurat sėrish ishte e lartė, kur kemi parasysh se ajo kapi maksimumin prej 94%. Gjatė vitit 1965, presidenti Kenedi zvogėloi vlerėn e taksės, me gjithė deficitin e lartė nė buxhet, duke besuar se kjo ishte rruga mė e drejtė pėr zhvillimin e ekonomisė. Nė fillimin e viteve '80-tė presidenti Regan zvogėloi vlerėn e taksės mbi tė ardhurat, nga 70%(!) nė 50%. Pas zvogėlimit tė barrės fiskale, SHBA u futėn nė njė proces rritjeje ekonomike, por (!) tė ardhurat nė buxhet filluan tė rriten para kėsaj.

    Nė kėto 17 vjet pluri-partitizėm, politika shqiptare ka aplikuar si model nė programet e saj ekonomike diēka tė tipit "laissez faire" (ju lutem, mos e merrni seriozisht!). Ekzistenca e saj u karakterizua nga lufta pėr pushtet, e cila nė tė shumtėn e rasteve kėrkonte nė fushė shėrbimin e tė fortėve, injorantėve tip-ish-llogaritar kooperativash apo kategori sharlatanėsh, tė cilėt jo vetėm nuk kishin tė bėnin me objektivat e shoqėrisė, por qė pėr nga vlerat praktike ishin askushi nė jetė.

    Nė fakt, kjo lloj "lirie e tejkaluar" u praktikua jo si njė zgjedhje pėr tė pėrmirėsuar jetėn tonė, por sepse ishte mbuloja e mjerimit tė thellė dhe padijes njerėzore tė kravatave lėvizėse tė politikės sė vjetėr. Nė njė shoqėri tė organizuar moderne (siē ėshtė destinacioni ynė, Komuniteti Evropian) detyra e shtetit, nė fakt, ėshtė tė gjejė kompromis mes lirisė sė iniciativės ekonomike dhe detyrimeve shoqėrore qė biznesi duhet tė realizojė nė pėrputhje me objektivat e vendit. Pėr rrjedhojė, iniciativa duhet tė jetė "e lirė" duke qenė e planifikuar shumė mirė njėkohėsisht. Thelbi i kėsaj pikėpamjeje nė realitetin evropian nuk diskutohet: Zhvillimi duhet Planifikuar. Nė Shqipėri mbretėron mendimi se kapitalizmi ėshtė njė sistem i mbėshtetur vetėm nė iniciativėn e lirė. Pėrderisa themi iniciativa e lirė, d.m.th., ajo nuk mund tė kontrollohet dhe pėr rrjedhojė tė kufizohet, pėrndryshe cenojmė premisat, themelet e vetė sistemit. Kontradikta midis iniciativės sė lirė ekonomike dhe planifikimit pėr njė mendje tė thjeshtė ėshtė absurde dhe e papajtueshme, pėr njė mendje tjetėr qė ka objektiva tė qarta ato pėrbėjnė bazėn e ēdo zhvillimi jetėgjatė.

    Pikėrisht nė funksion tė kėtij qėllimi, nė botėn ku duam tė shkojmė, organizohen diskutime, shkruhen artikuj, me qėllim qė mendjet e thjeshta tė sqarohen dhe tė pėrqafojnė argumentin logjik. Kur ky argument logjik pėrqafohet nga shumica e qytetarėve, atėherė ligji materializohet, bėhet i zbatueshėm nė jetė, e nė njė sistem demokratik, s'ka forcė nė botė ta pengojė. Krahasuar me shtetet e tjera ish-komuniste, Shqipėria ka diferencė, jo vetėm pėr shkak tė traditės sė njohur tė tyre ekonomiko-kulturore, por edhe pėr shkak tė zhvillimit industrial-njerėzor gjatė periudhės komuniste. E dimė tė gjithė se ndėr `to ka patur vende qė kanė prodhuar avionė, apo zhvilluar teknologji bėrthamore. Nga kjo pikėpamje, ėshtė e padrejtė tė pėrdoret metoda e krahasimit me kėto vende, pa njehėsuar fillimisht standartin ku jemi. Pas rėnies sė Murit tė Berlinit, e deri mė sot, kėto ekonomi janė strukturuar nė mėnyrė tė balancuar, pak a shumė. Pėrveē trashėgimnisė sė pasur, reformat e buta qė ndėrmorėn gjatė kėtyre viteve krijuan shtratin e nevojshėm qė ekonomitė e tyre tė kenė njė ekulibėr tė qėndrueshėm pozitiv mes export/importeve, zhvillim tė prodhimit vendas, duke patur burime energjitike, resurse njerėzore tė pėrgatitura, pėr rrjedhojė edhe transferim tė shpejtė tė kapitalit tė huaj (Rumania, vetėm pėr bujqėsinė do tė pėrfitojė rreth 13 mld euro pėr disa vjet, nga BE).

    Pėr shkaqe qė nuk i shpjegon vetėm paaftėsia e politikės sė deritanishme, ekonomia jonė kombėtare prodhon shumė pak.

    Ndėrkohė qė nga pikėpamja infrastrukutore, jemi vendi qė kemi pa dyshim emergjencat mė tė mėdha nė rajon(!) pėr burime energjitike, autostrada, rrugė, kanalizime, ujė tė pastėr, pėr tė cilat shtetit shqiptar do t'i duhen edhe shumė vjet pėr t'u afruar me standartin qė kėrkojnė qytetarėt dhe bota e kapitalit global ku po shkojmė. Pėr tė gjitha kėto buxhetit tonė i duhen para, shumė e shumė madje! Kėto nuk bėhen duke treguar pėrralla me luftė kundėr korrupsionit! Pėr tė nxjerrė vendin nga deficiti tregtar nė tė cilin jemi, na duhen gjithashtu para` pėr tė mundėsuar politika publike nė favor tė rritjes sė vėllimit tė prodhimit vendas.

    Jemi vendi i vetėm nė rajon, ku ndėr mallrat e konsumit tė pėrditshėm nuk kemi pothuaj fare produkt vendas. Nuk ka vend nė Ballkan tė mos prodhojė cigare, nuk ka vend nė rajon tė shpenzojė 600 mln euro nė vit pėr ushqime importi (para qė dalin jashtė vendit). Ėshtė e patolerueshme tė vazhdojmė tė jemi ende vendi qė importojmė edhe biskotat e fėmijėve! Nuk ka vend nė rajon tė mos ketė minimalisht njė markė tė regjistruar qė identifikon produktin vendas, si njė krenari tė ligjshme kombėtare nė tregjet e huaja. Tė gjithė ata qė kanė njė kulturė mesatare nė ekonomi, e kuptojnė logjikisht se kurba e Laferit (kur zvogėlojmė taksėn rriten tė ardhurat) funksionon vetėm nė ekonomi tė strukturuara shumė mirė, ku kapitali tregtar ėshtė si njė enė komunikuese me kapitalin prodhues. Kėto vende mund tė drejtohen shumė mė lehtė se Shqipėria, pėr shkak tė faktit tė thjeshtė se, ose ēdo gjė prodhohet nė vend, ose minimalisht kapitali vendas ka akses nė prodhim apo shpėrndarje, duke bėrė qė paratė tė kenė karakter publik. Pėr rrrjedhojė paratė qė dalin nga xhepi i shtetit, natyrshėm shkojnė nė xhepin e konsumatorit, duke realizuar prioritetin e prioriteve: Rritjen e Konsumit - Forcimin e Tregut!

    Tek ne ėshtė krejt ndryshe. Taksa jonė e sheshtė i bie qė tė taksojė mė pak monopolistėt e tregut tė telefonisė celulare, megjithėse paratė qė dalin jashtė Shqipėrisė janė tonat (700 mln euro/vit). Taksa e sheshtė takson mė pak bizneset e lidhura me importet, megjithėse mund tė hartoheshin politika pėr t'i pėrfshirė nė struktura prodhimi, sepse janė para shqiptarėsh qė shkojnė jashtė. Nėse ky shtet dėshiron tė krijojė mė shumė hapėsirė pėr kėtė kategori biznesi duke mos bėrė asnjė pėrpjekje pėr ristrukturimin e ekonomisė, le t'a thotė hapur; ne duhet vetėm tė dimė ē'po ndodh. Aplikimi i kėsaj takse, nuk mund tė kompensohet me nismėn e kafshatės pėr shtresat e varfra dhe tė mesme tė shoqėrisė, kjo nuk zhvillon. Taksa e sheshtė do tė jetė njė dorė e rėndė pėr xhepin e prindėrve tanė pensionistė, buxhetorėve nėn presion, biznesit tė vogėl, qė ėshtė zemra e shoqėrisė, pėr shkakun e thjeshtė se janė pikėrisht ata shumica e shoqėrisė, pra ata pėrfaqėsojnė forcėn e tregut konsumator, kur dimė shumė mirė se 10% e tė ardhurave tė njė rrogėtari, nuk ka tė njėjtėn vlerė pėrdorimi nga pikėpamja konsumatore me 10% taksuar nga biznesi i madh!

    Nė fakt, duke u dobėsuar forca e tregut, dėmtohet edhe vetė biznesi i madh (i cili humbet mė shumė nė njėsinė e kohės, pėr shkak tė vlerės mė tė madhe tė kapitalit nė qarkullim) por ē'ėshtė mė e rėndėsishmja, shtrenjtohet jeta, rrėnohet mė tej ekonomia, frenohet ndėrtimi i vendit, shuhet shpresa pėr qytetarėt qė pėrditė e mė shumė lenė Shqiperinė. Nga ky kėndvėshtrim edhe beteja qė Kryeministri ka aq shumė pėr zemėr, "luftėn" ditė/natė kundėr korrupsionit, e ka tė humbur, sepse ne e dimė, ėshtė e thjeshtė: njė shoqėri e varfėr ėshtė mė e korruptuar! Ekonima jonė lėngon nga nevoja pėr t'u orientuar drejt prodhimit, aty ku hapen vende tė reja pune, specializohen njerėz, forcohet tregu vendas duke u rritur konsumi, qė do tė thotė pasuri financiare shoqėrisht tė dobishme nga pikėpamja e pėrdorimit! Njerėzit e kėtij vendi e dinė se ē'do rend ekonomiko-shoqėror, lind dhe zhvillohet proporcionalisht me mbėshtetjen qė shoqėria i jep atij rendi. Sistemi i ekonomisė sė centralizuar, lindi dhe u zhvillua pėr aq kohė sa shoqėria shqiptare e mbėshteti atė. Kur shqiptarėt (inkurajuar edhe nga ndryshimet nė botė) nuk e mbėshtetėn mė, ai sistem ra si njė kėshtjellė fėmijėsh prej rėre.

    Nė fakt, problemi mė i madh i diktaturave ėshtė se krahas mungesės sė lirisė, ato asnjėherė nuk arrijnė tė konvertojnė interesin e individit, si njė interes/objektiv madhor pėr shoqėrinė. Amerikanėt kanė njė shprehje interesante: Ka njerėz qė punojnė , kjo ėshtė mirė, ka njerėz qė nuk punojnė, kjo ėshtė keq, ka njerėz qė punojnė dhe bėhen keq e mė keq: kjo ėshtė e papranueshme!
    Jeta eshte labirinth.. nese do ta fitosh.. zbuloje

  8. #8
    Pse jam pro vendosjes se nje takse te tille dhe kjo per nje periudhe 5 vjecare?

    Se pari: lehteson sistemin fiskal nga nje mal i tere ligjesh dhe rregulloresh. Kjo do te ishte nje ndihme per vendosjen e efektivitetit ne sistemin me te paafte dhe me te korruptuar te vendit.
    Permes nje pakete te thjeshte do te behej e mundur nje pune me efektive, me nje personel me te ri dhe me te kualifikuar (duke punesuar nje brez te ri te diplomuar brenda dhe jashte vendit dhe me njohurite e duhura te ekonomise se tregut).

    Se dyti: do ti detyronte dhe do ti nxiste bizneset qe ti largohen informalitetit, sepse barra fiskale i ka detyruar ata qe te mbajne dy bordero, dy bilance etj etj dhe vecanerisht do te zbehte mashtrimin qe behet me karuselin e TVSH (permes ketij karuseli behet sot informaliteti me i madh).

    Se treti: do te edukonte tek shoqeria ndjenjen e detyrimit fiskal dhe te edukates fiskale. Duhet paguar dhe pike.
    Bile duhet pare qe te futen ne skeme dhe familjet qe merren me bujqesi e blegtori, qofte dhe duke paguar 100 leke. Sistemi fiskal ne bujqesi dhe blegtori do te nxiste zhvillimin e prodhimit dhe moslenjen djerre te tokes dhe nga ana tjeter do te nxiste krijimin e prodhuesve te medhenj bujqesoro-blegtoral, ne vend te mijera prodhueve te vegjel qe nuk arrijne dot te prodhojne per familjen e tyre e jo me te mbulojne furnizimin e tregut apo te eksportojne!?
    Me mire nje ferme me 1000 lope nenje fshat te Fierit, se sa 500 fshatare me nga dy lope.
    Nga ky shkak, vendi yne importon prodhime bujqesore dhe blegtorale.
    Taksa nuk mund te paguajne vetem ata qe jane te papune dhe nje kategori e caktuar e percaktuar me ligj. Ndersa te gjithe te tjeret duhet te paguajne.

    Se katerti: do te ndihmonte shume biznesin e madh, duke i dhene mundesi atij qe nje pjese te madhe te fitimit ta riinvestoje ne teknologji dhe kjo do te bente te mundur rritjen e prodhimit vendas, rritjen e numrit te te punesuarve etj.
    Prej rritjes se fitimit te biznesit te madh perfitojne te gjithe.

    Ne cdo liber biznesi thuhet se: "Njeriu nga dy gjera nuk mund te shpetoje kurre, nga taksat dhe nga vdekja". As shqiptaret nuk kane pse te bejne perjashtim nga ky rregull.

  9. #9
    *~100% Shqiptare~* Maska e Zemrushja
    Anėtarėsuar
    19-11-2002
    Vendndodhja
    Larguar!!!!!
    Postime
    2,753
    Dmth ti thua te rregullojme bisnesin e madh se njerezit e thjeshte le te demtohen ata. Jo Jo.. Nuk ecen ne kete menyre qe ti ke paraqitur me lart. Eshte detyra e shtetit te kontrolloje nese nje bisnes mban dy bilance.. Si? Shum bukur organet tatimore do te shkojne te bejne kontrollin aty, dhe nese ata nuk korruptohen me lek neper duar nga pronaret e ktyre bisneseve do te shofin nese ajo qe kane deklaruar me ate qe normalisht duhet te jete per nje bisnes te madh nuk perkon, atehere ne kete rast do te behet investigimi i pasurise.

    Sado e vogel apo e madhe te jete taksa Shqiptaret e kane ne gjak "qylin". Dmth mundohen ta shfrytezojne ne maksimun gjithcka per sado pak kohe. Pra vet jane te prirur per informalitet. Eshte e pamundur te kontrollosh bisneset ne Shqiperi. Duhet nje pune jashtezakonisht e madhe nga organet tatimore. E nese nuk e bejne dhe tani, do e kene akoma me te veshtire me vone.

    Ajo taksa e sheshte nuk demton vetem bisneset e vogla, por ndikon shumicen e popullsise. Me pak fjale duke qene se popullsia e varfer pagu nje shume me te madhe per te ardhurat e veta se sa bisneset e medha, nuk do te kete as lek te bleje nga bisneset e medha dmth do sjelle gradualisht "varferi" dhe tek bisnesi i madh.

    Taksa e sheshte

    Bisnesi i vogel => Te ardhura = 100000
    Bisnesi i madh => Te ardhura = 1000000000

    Nje takse prej 10%

    Taksa e bisnesit te vogel = 100000*0.1 = 10000
    Taksa e bisnesit te madh = 1000000000*0.1 = 100000000

    Fitimi neto i bisnesit te vogel = 100000-10000=90000
    Fitimi neto i bisnesit te madh = 1000000000-100000000=900000000

    Pra nderkohe qe ky Fitim me taksen jo te sheshte pra progresive do te dilte diku rreth 50000000

    Kjo takse sjell Varferimin e popullsise se thjeshte dhe pasurimin e bisneseve te medha

    Nese do te ishte taksa progresive

    Deri ne 100000 = 0%
    100000 - 200000 = 5%
    200000 - 300000 = 10%
    300000 - 500000 = 25%
    mbi 500000 = 50%

    Atehere ne base te ktyrre llogaritjeve fitimi i bisnesit te pare do te ishte i patatueshem ndersa bisnesi i dyte do te ishte

    100000*0 + 100000*0.05 + 100000*0.1 + 200000 *0.25 +999500000*0.5 = 4999815000

    Fitimi i firmes se vogel = 100000
    Fitimi i firmes se madhe = 500185000

    Ato pjes nga tatimet qe shteti i merr nga bisnesi i madh i fut nje te investuari tek letrat me vlere dhe problemi del i zgjidhur. Ajo pjese fitimi qe nje shteti i del nga taksat dhe tatimet mbi bisnesin progresiv eshte 100 her me mire se sa ne taksen e sheshte...
    Jeta eshte labirinth.. nese do ta fitosh.. zbuloje

  10. #10
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283
    Pse nuk e thoni se besnesin ne Shqiperi e udheheq greku,dhe nese dikush fiton fiton prap greku.

Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Esse dhe artikuj të muslimanëve
    Nga ORIONI nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 35
    Postimi i Fundit: 09-12-2010, 09:31
  2. Tahiraj: Rrefime mbi luften ne Kosove
    Nga Kuksjan_forever nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 22
    Postimi i Fundit: 09-11-2010, 14:42
  3. Debat mes anti liberalėve dhe liberalėve
    Nga liridashes nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 22-03-2005, 19:26
  4. Janullatos: Nuk ka pėrparim me djegien e kishave dhe xhamive
    Nga Jesushaus nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 157
    Postimi i Fundit: 08-04-2004, 07:40
  5. Beratasit dhe ēifutėt
    Nga Brari nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 18
    Postimi i Fundit: 27-06-2003, 10:12

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •