Nuk bente dot balle manchesteri ne san siro mer bab.
Sedorf ene kaka tregun klas, sidomos sedorf me ato pasat dhe ate golin...
Hajt pra...
Nuk bente dot balle manchesteri ne san siro mer bab.
Sedorf ene kaka tregun klas, sidomos sedorf me ato pasat dhe ate golin...
Hajt pra...
If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed.
AC Milan i papermbajtshem. Nje ndeshje superiore e tyre, qe me te vertete t'jua kesh lakmine. KAKA, si gjithmone, me i mire!
My silence doesn't mean I am gone!
ssssssssssshhhhhhhhttttttttttttttttttttt erdhi bombaaaaaaaaaaaa e shume pritur .
Mbyllni gojat e liga ju qe keni inat eshte vetem nje ekip dhe quhet Milannnnnnnn
Shkaterrim total Manit utds mesoni interista e romanista se si fitohet merrni
shembull nga mbreti i evropes qe quhet Milan
MILANIST NE ZEMER . GOOOO MILAN GOOOOOO eshte rradha e Liverpool tani
kemi hak per te marre kunder tij .
Milan 4ever !!!
Gezuar Tifozeve Te Milanit Kualifikimin E Merituar per Finalen Fituesi i Lojes Si Gjithmon KaKa` Sonte Mbreti I Lojes![]()
Une po e le komentin per me vone se nuk jam ne gjendjeme ka ik zeri fare............
Forca MILAN
Jeta ime, mban emrin e saj..
Forca Albitri![]()
Femra ne Sex:
Akmerikanka: o yes o yes
Gjermanja: ja gut ja gut
Shqiptarja: "mos i trego kerkujt"
Disa Festojn E Disa Jan Te Zemeruar.........
As i lumtur as rehat ky Manchester eshte i pa fatttttttttttttttttttttttttttttttt
Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Sa keq qe e ka mund ashtu do ja bej dhe Liverpooolllllllllllllllllllllllll
Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee Milannnnnnnnnn Championeeeeeeeeeeeeeeee
GO Go KAKA se NR 1 je me gjith Gatuson Hallall ju qoftttttttttttttttttt
Milan Milan
Forca MILAN - is Champion and only Champion!
Urime Hotel Shpresoj Ta Merni Edhe Titullin![]()
Milani ariti te fitoj ndeshjen e sontme me shum merita, Manchester tregon nje loje shum te dobet qe 90 min loje as nje shanc per te shenuar. Milani e meritoi fitoren dhe kualifikimin ne finale.
p.s Do shohim nje finale interesant mes Milan - Liverpool
#VamosArgentina
Krijoni Kontakt