Close
Faqja 12 prej 18 FillimFillim ... 21011121314 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 111 deri 120 prej 171
  1. #111
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    01-03-2007
    Vendndodhja
    Tirane
    Postime
    10
    une mendoj qe nisma "1 euro" eshte cmim qe tingellon pak a shume si dyqanet kineze "1 $ store", cfare dua te them me kete ? ne dyqanet kineze hyn e del pa blere gje sepse cfare ata ofrojne jane mallra dhe sende demode te prodhimit me teper se masiv dhe ne qofte se kjo nisme kerkon investitore serioze ben mire ta rrise pak cmimin nga 1.31 USD (kursi i sotem i 1 euro) ne ne pakten "2 $ store" (1.52 euro) dhe ky 0.52 euro te investohet ne ndertimin e infrastruktures dhe superstruktures se nje burse kombetare ku te fitoje cmimi i tregut dhe jo cmimet e centralizmit demokratik te ardhura ose nga lart ose nga endrrat e nje lideri tashme te dale boje me keto nisma, apo me nismen "per kafshaten", apo per nismen "tapi per grabitesit e tokes" etj etj .....
    eshte nje situate tjeter tragji-komedike e klases politike shqiptare
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga BIRI_KADMIT : 07-03-2007 mė 07:28

  2. #112
    Nė 5 vitet e ardhshme pritet qė EFSE tė ofrojė rreth 120,000 kredi pėr ndėrmarrjet e vogla

    Maurer: Kredi 5-10 mijė euro pėr pėrfituesit e parė


    Fondi Evropian pėr Evropėn Juglindore (EFSE) do tė fillojė operacionet pėr financimin e sipėrmarrėsve shumė tė vegjėl dhe tė vegjėl, fermerėve dhe familjeve nė Shqipėri. Nė 5 vitet e ardhshme pritet qė EFSE tė ofrojė rreth 120,000 kredi pėr ndėrmarrjet shumė tė vogla, tė vogla dhe fermerėt; tė ofrojė rreth 30,000 kredi pėr pėrmirėsimin e kushteve tė banimit pėr familjet, si dhe tė kontribuojė nė hapjen e 30,000 vendeve tė reja pune nė tėrė rajonin e Evropės Juglindore, pėrfshi edhe Shqipėrinė. Klaus Maurer, Drejtor i Investimeve tė Fondit, shpjegon nė njė intervistė tė dhėnė se si EFSE do tė veprojė nė Shqipėri dhe ēfarė ndikimi pritet tė ketė fondi nė vendin tonė. Sipas Maurer, huatė e para do t'iu jepen ndėrmarrjeve tė vogla, nėpėrmjet institucioneve financiare bankare. "Ne do t'iu japim fondin kėtyre institucioneve dhe pastaj ato i japin hua biznesit tė vogėl dhe shumė tė vogėl. Si target grup janė ato ndėrmarrje qė kėrkojnė hua dhe vėrviten rreth shumės 5 mijė euro deri nė 10 mijė euro, pra kredi shumė tė vogla", u shpreh Maurer. Duke vijuar mė tej, shefi i investimeve nė EFSE tha se pas studimit tė sektorit tė mikrokredive, nė javėt nė vazhdim do tė paraqitet strategjia pėr Shqipėrinė, ku nė bazė tė kėrkesave tė ofruara do tė pėrcaktohet fondi. Nė fakt, ne kryem njė studim tė shkurtėr tė sektorit tė mikrokredive para dy javėsh dhe nė javėt nė vijim, do tė dalim me njė strategji pėr Shqipėrinė dhe do tė kryejmė negociata konkrete me institucione tė ndryshme tė sektorit tė mikrokredive.


    - Zoti Maurer, cili ėshtė Fondi Evropian pėr Evropėn Juglindore?


    Ėshtė njė nismė e re qė ėshtė promovuar, prezantuar apo krijuar pėr herė tė parė nė dhjetor tė vitit 2005, duke u mbėshtetur nė pėrvojėn e nismave tė veēanta tė qeverive tė Gjermanisė, Austrisė, Zvicrės dhe Komisionit Evropian nė kėtė rajon. Prej suksesit tė kėtyre nismave doli dhe ideja e kėtij partneriteti publik, privat, me pjesėmarrjen e 9 vendeve nė rajon, kryesisht pėr tė mbėshtetur ndėrmarrjet e vogla dhe shumė tė vogla, dhe qė quhen mikro, por dhe pėr tė ndihmuar familje tė ndryshme tė publikut qė tė rindėrtojnė apo ndėrtojnė shtėpitė e tyre, sepse kėto nisma individuale qė unė pėrmenda nė fillim, u ngritėn pėr kėtė ide pas konflikteve nė vendet e ish-Jugosllavisė, ku shumica e familjeve mbetėn pa shtėpi dhe mė pas u krijua dhe ky fond.


    - Sa para do tė pėrfitojė Shqipėria nga ky fond?


    Sot ėshtė dita kur ne po e prezantojmė zyrtarisht kėtė fond nė Shqipėri. Nė fakt, ne kryem njė studim tė shkurtėr tė sektorit tė mikrokredive para dy javėsh dhe nė javėt nė vijim, do tė dalim me njė strategji pėr Shqipėrinė, si dhe do tė kryejmė negociata konkrete me institucione tė ndryshme tė sektorit tė mikrokredive. Pra, pėr momentin nuk mund tė jap njė shifėr ekzakte. Por siē e dėgjuat sot paradite, qeveria e Shqipėrisė po shqyrton idenė pėr tė transferuar fonde nė ESFE nga fondi i FEFAD-it. Ne kemi si njė parim qė nėse kontribuojmė me njė fond prej 1 milion eurosh, ekziston mundėsia pėr tė shfrytėzuar si levė financiare 7 milion euro, pėr ēdo 1 milion euro dhe 6 milion euro mund tė shfrytėzohen nga tregjet e kapitaleve. Bode pėrmendi njė shifėr rreth 80 milion euro, e cila mund tė mobilizohet nga Qeveria e Shqipėrisė nė kuadėr tė kėtij fondi gjatė viteve nė vijim. Natyrisht kjo nuk arrihet brenda vitit, por ne e gjykojmė nė 5 vitet tė ardhshme.


    - Zoti Maurer, cilat janė grupet e interesit qė do tė pėrfitojnė nga fondi i parė dhe mbi ē'bazė do tė pėrzgjidhen kėto grupe interesi?


    Sė pari, do tė doja tė shpjegoja mėnyrėn se si funksionon ky fond. Ky fond nuk lidhet drejtpėrdrejt dhe nuk funksionon drejtpėrsėdrejti me ndėrmarrjet e vogla dhe shumė tė vogla, mikro. Por kėto hua do t'iu jepen kėtyre ndėrmarrjeve tė vogla dhe shumė tė vogla nėpėrmjet institucioneve financiare bankare dhe jo bankare nė fushėn e mikrokredive. Ne do t'iu japim fondin kėtyre institucioneve dhe pastaj ato i japin hua biznesit tė vogėl dhe shumė tė vogėl. Si target grup janė ato ndėrmarrje qė kėrkojnė hua dhe vėrviten rreth shumės 5 mijė euro deri nė 10 mijė euro, pra kredi shumė tė vogla. Nėse njė institucion bankar ose jo bankar ka si grup tė synuar kėto lloj ndėrmarrjesh, pra qė kėrkojnė kėto lloj kredish, atėherė ky ėshtė kriteri i parė qė shikojmė ne. Kriteri i dyti ėshtė nėse kėto institucione bankare ose jo bankare janė apo jo nė njė pozicion, apo gjendje tė shėndoshė financiare dhe pikėrisht pėr kėtė, ne kryejmė njė studim tė gjendjes financiare tė subjektit, sepse nuk do tė donim qė t'iu jepnim hua institucioneve bankare ose jo bankare qė mbas njė viti falimentojnė. Kėto janė dy kriteret kryesore: sė pari, tė jetė i njėjtė me atė tonin, pra kredi shumė tė vogla dhe sė dyti, gjendja e shėndoshė financiare.


    - Sa i rėndėsishėm ėshtė lėvrimi i kėtij fondi pėr zhvillimin e biznesit nė Shqipėri? Sa tė rėndėsishėm e shikoni ju dhe nė kuadėr tė rajonit?


    Ne jemi njė nismė madhore, pra shumė e madhe nė rajon. Portofoli aktual i tė ardhurave tona ėshtė 250 milion euro dhe kjo na bėn qė tė jemi fondi mė i madh i mikrokredisė nė botė dhe nė rajon. Ne iu ofrojmė hua afatgjata 45 institucioneve partnere financiare nė kredidhėnie nė 7 vende. Dhe nė Shqipėri shpresojmė tė arrijmė perfeksionin e parė shumė shpejt, duke lidhur marrėveshje me institucione partnere nė kredidhėnie. Pra, duket qartė qė shikojmė njė impakt, njė efekt shumė tė madh si nė sektorin bankar, po ashtu dhe nė sektorin e mikrokredive. Pra, efekti qė ėshtė nė ekonomi nėpėrmjet kėtyre sektorėve, ėshtė shumė i madh.

    Dorina Azo

    RD

  3. #113
    Patriot i moderuar Maska e Justiniani 2007
    Anėtarėsuar
    23-02-2007
    Postime
    150
    Kredite per mikrobiznesin kane kohe qe jepen nga bankat e nivelit te dyte. Raifazen p.sh. po u jep njerezve-klienteve te vet kredi me kriterin me te thjeshte : hap nje llogari dhe thuaj punedhenesit te ta derdhi rrogen ne kete llogari dhe mund te marresh kredi deri ne 10-15 milion leke te vjetra... po ashtu edhe Ish-FEFAD sot Pro-Credit, etj. Ketu une ve re nje gje, Fondi Evropian do te rrise shkallen e kreditimit dhe do te jape 120000 (1) kredi per nderrmarrjet e vogla kur sot ne shqiperi jane vetem rreth 60000 nderrmarrje te vogla ne te cilen perfshihen edhe orendreqesit, riparim bicikletash, berbere, riparim TV, internet kafe (2) etj, dhe tjetra qe duhet te vihet re eshte se kur rritet shkalla e kreditimit te bizneseve supozohet qe keto biznese nuk kane me fonde likuide rezerve per ti investuar pra logjikishte flitet per renie ekonomike....(gje qe sot po perflitet shume ne Tirane). Dhe me sa duket keto fonde i vijne ne ndihme me shume bankave te nivelit te dyte sepse jane ato qe do te menexhojne ne formen e "subcontractor" keto fonde. Cfare nuk di une dhe qe eshte teper e rendesishme eshte se kush do ti perballoje humbjet e ketyre kredive te dhena ? EFSE apo bankat e nivelit te dyte ?
    Governatori i Bankes se Shqiperise deklaroi perpara disa muajsh qe rritja e kreditimit eshte me rrezik per ekonomine shqiptare. Cfare do te thote kjo ?

    (1) perflitet qe shuma e EFSE bashke me fondin e Qeverise Shqiptare do te jete rreth ( i gjithe fondi per rajonin) 250.000.000 euro / 120.000 kredi = 2083 euro per kredi (mesatarisht)

    (2) sipas Drejtorise se Pergjithshme te Tatimeve ekzistonin deri me korrik te 2005 vetem 42000 nderrmarrje te vogla ne Shqiperi qe klasifikohen si "Biznese te vogla me te ardhura vjetore deri 80.000.000 leke te vjetra ne vit" por sot ato numurohen deri ne afersisht 60.000 sepse lufta kundra korrupsionit i detyroi 18.000 biznese qe punonin pa license te regjistroheshin. Ndersa "Bizneset e medha" dhe "VIP-at" kane nje shifer tjeter qe nuk me kujtohet, por mund te gjehet ne web-in e DPT-se.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Justiniani 2007 : 07-03-2007 mė 19:51
    Omnia mutantur, nos et mutamur in illis.

  4. #114
    Patriot i moderuar Maska e Justiniani 2007
    Anėtarėsuar
    23-02-2007
    Postime
    150
    - Sa i rėndėsishėm ėshtė lėvrimi i kėtij fondi pėr zhvillimin e biznesit nė Shqipėri? Sa tė rėndėsishėm e shikoni ju dhe nė kuadėr tė rajonit?


    Ne jemi njė nismė madhore, pra shumė e madhe nė rajon. Portofoli aktual i tė ardhurave tona ėshtė 250 milion euro dhe kjo na bėn qė tė jemi fondi mė i madh i mikrokredisė nė botė dhe nė rajon. Ne iu ofrojmė hua afatgjata 45 institucioneve partnere financiare nė kredidhėnie nė 7 vende. Dhe nė Shqipėri shpresojmė tė arrijmė perfeksionin e parė shumė shpejt, duke lidhur marrėveshje me institucione partnere nė kredidhėnie. Pra, duket qartė qė shikojmė njė impakt, njė efekt shumė tė madh si nė sektorin bankar, po ashtu dhe nė sektorin e mikrokredive. Pra, efekti qė ėshtė nė ekonomi nėpėrmjet kėtyre sektorėve, ėshtė shumė i madh.
    se sa i madh do te jete efekti kjo mbetet per tu shikuar por ne nje kendveshtrim tjeter :
    1- efekti i fitimit te EFSE eshte 250 milion x 2.5% = 6.25 milion
    2- efekti i fitimit p.sh. Raifazen 250 milion x 8.8% = 22 milion
    22 milion - 6.25 milion = 15.75 milion
    15.75 milion per bankat e nivelit te dyte si Raifazen, Bankat Greke, Pro-Credit etj
    6.25 milion per EFSE-ne ( kjo eshte : Ne jemi nje nisme madhore )

    biznesi i vogel sot ne shqiperi paguan tatime vjetore deri ne 10 milion euro ne vit dhe ze 1% te te ardhurave ne buxhetin e shtetit...... (pak a shume)
    Omnia mutantur, nos et mutamur in illis.

  5. #115
    i/e regjistruar Maska e AVataj
    Anėtarėsuar
    06-02-2007
    Postime
    58
    “Shqipėria 1 euro” dhe 5 grosh zehėr mediatike

    Nga Albert Vataj

    “Shqipėria 1 euro” ka qenė dhe vazhdon tė jetė njė nga trajtesat e shumėfishuara nė formate dhe kėndvėshtrime tė ndryshme. Nė ballė si gjithnjė ata qė me statusin e mendjendriturit kėrkojnė tė diktojnė nė gjithēka dhe pėr ēdo gjė parimet dhe mendėsitė e tyre si tė vėrtetėn e kulluar. Dhe kėta jo rastėsisht janė mė tė flaktit e vėnies nėn fre tė kėsaj “shitje tė Shqipėrisė”.
    Nuk marr pėrsipėr tė ndal karvanin e kundėrshtarėve tė platformės “Berisha”, “Shqipėria 1 euro”, sikurse nuk mė shtang zelli i kėtij vėrtiku, tė tė gjithė atyre, qė duke u pozicionuar kundėr, mendojnė se do t’i bėjnė shėrbimin mė tė mirė kėtij vendi dhe perspektivės ekonomike tė saj. Megjithė gatishmėrinė pėr tė ofruar me bollėk argumentet e tyre si kundraargumente tė promovuesit tė kėsaj platforme, kėta syresh u orvatėn tė dėshmojnė, jo vetėm se janė kundėr ēdo gjėje, pas sė cilės vjen Berisha, por se patologjia e tyre nuk i ndal tė luajnė heretikun nė kushtet kur vendi ynė pėrpėlitet nė tė sotmen e njė biznesi mė shumė artizanal se sa profesional dhe perspektiv. Ata harruan se me “Shqipėria 1 euro” ishte njė ftesė pėr biznesin e huaj, pa lėnė jashtė kėtyre portave dhe biznesin vendas. Ky i fundit natyrisht duke qenė garant pėr disa kritere qė e bėjnė kėtė platformė efikase dhe njė shėrbesė e ardhmėrisė ekonomike. Duhet tė bėjmė me dije atė qė nė njė farė mėnyre shqiptarėt janė tė njohur. Konkretisht, se biznesi i huaj ka teknologji mė tė pėrparuar, ai sjell kualifikim mė tė lartė tė punonjėsve vendas, hap vende pune dhe ka pagesa mė tė larta pėr punonjėsit. Tė gjitha kėto epėrsi tė biznesit tė huaj do tė promovohen dhe do tė nxiten me paketėn "Shqipėria 1 euro".
    Nisma e qeverisė e shpallur nga kryeministri Sali Berisha, ėshtė bėrė shumė tėrheqėse edhe pėr vetė emrin qė mban "Shqipėria 1 euro", megjithėse shumė nga kundėrshtarėt u nisėn pikė sė pari nga pagėzimi i kėsaj nisme, pėr tė shfryrė tėrė mllefin e tyre kundėr qeverisjes aktuale dhe drejtuesit tė saj. Natyrisht qė artikulimi nuk merr pėrsipėr tė jetė tregues i gjithė asaj qė nė vetvete pėrmban "Shqipėria 1 euro". Ai ėshtė njė konvension, njė artikulim, njė etiketė dhe nuk merr pėrsipėr tė dėshmojė mrekullinė e botės. Mrekullia "Shqipėria 1 euro", nė vetvete ėshtė dhe shpresohet tė jetė ajo qė mbart nė vetvete zbatimi i kėsaj nisme, kurrsesi jo tė merret kallp si njė emėrtesė apo trofe politik.
    Ajo qė tė acaron nė kėtė mishmash mediatik pėr "Shqipėria 1 euro", ėshtė se e gjithė vija e parė e frontit kundėr kėsaj nisme janė prototip tė mbylljes sė hesapeve pėr vete dhe familjet e tyre. Atyre as se u shkon ndėr mend se ka ende familje qė kacafyten ēdo ditė me mundėsitė e mbijetesės. Se ka fėmijė qė u derdhen sytė e u plas zemra para vitrinave plot shkėlqim, ndėrsa fėmijėt e tyre, ēfarė u sheh syri ua mbėrrin dora, sezonin e pushimeve i bėjnė jashtė vendit, edhe vizitėn mė tė rėndomtė shėndetėsore preferojnė ta bėjnė po kėshtu, jashtė vendit. Janė kėta, tė cilėt pasi kanė humbur ēdo lidhje me realitetin real, jo atė virtual me kėtė vend, marrin rolin e flamurtarit pėr tė mbrojtur Shqipėrinė qė Berisha don t’ua shesė tė huajve. Pėr ta ky vend ėshtė njė lopė, tė cilėn duhen ta kullotin tė tjerėt e ta mjelin ata vetė. Por ndėrsa kjo filozofi ēdo ditė e bėhet gjithnjė e pamundur pėr shijet e tyre, shfrytėzojnė ēdo mundėsi pėr tė dėshmuar patriotizmin e tyre kotrastues nė emėr tė fjalės sė lirė dhe mendimit intelektual.
    Deri mė tash nuk mėsohet qė nė media apo nėpėr forume tė bėhet njė debat profesional rreth "Shqipėria 1 euro", dhe tė analizohen pėrparėsitė dhe defektet qė mbart ajo nė vetvete. Por kėto mėndje tė ndritura nuk kanė nge tė ulen e tė shohin me dėshirėn e mirė diēka qė i pėrket tė sotmes dhe tė ardhmes sė ekonomisė dhe biznesit shqiptar. Njė tjetėr krim nė tė cilin ata janė pjesėmarrės aktiv, ėshtė se ata nuk janė tė paformuar pėr tė mos marrė vesh se ēfarė propozon dhe garanton "Shqipėria 1 euro", dhe se pas saj nuk ėshtė se fshihen vetėm arsye, rreth tė cilės duhet ngritur njė mur i lartė kundėrshti dhe anatemomi. Ata janė tė vetėdijshėm profesionalisht, por jo politikisht se "Shqipėria 1 euro", ėshtė nė vetvete strategji qė ofron krijimin e njė klimė tė pėrshtatshme dhe tėrheqėse biznesi pėr investitorėt e huaj dhe vendas. Nisma "Shqipėria 1 euro" duket sikur drejtohet vetėm mė kahje nga biznesit tė huaj, ose tė paktėn kėshtu u tingėllon kavalėrisė sė kundėshtarėve politike tė Berishės, por nė fakt ėshtė njė nismė qė mbėshtet dhe biznesin vendas. Natyrisht atė biznes i cili ėshtė i aftė tė mbajė mbi supe garantimin e njė produkti tė lakmuar ose garant pėr eksport dhe hapjen e vendeve tė punė. Nė kryeherėn e asaj qė ofron "Shqipėria 1 euro", ėshtė hapja e vendeve tė reja tė punės, si garanci e njė bazamenti stabile ekonomik. Mbase shpatarėve tė luftės anti-Berishė nuk do t’i interesonte, ashtu siē dhe hamendėsohet, qė katastrofa sociale tė vijojė tė mbetet njė nga gangrenat kėrcėnuese tė trupit tė drobitur tė shoqėrisė shqiptare. Ka shumėēka qė kėto kalemxhinj qė u duhet bėrė me dije. Nėse ata janė kundra dhe tė qenin kundra nuk e vė nė dyshim kur ka argumente bindės, krahas helmit qė vjedhin duhet tė na ofrojnė dhe njė recetė pėr kėtė sėmundje tė gjatė shqiptare, sėmundje tė cilėn e promovuan, i shėrbyen dhe vijojnė ta bėjnė si filozofi demoniake. Ndryshe duke heshtur do t’i bėnin njė shėrbim tė mirė vetes, jo xhepit dhe natyrisht do tė pėrfitojė kush tė mundet nga e keqja sipas tyre “Shqipėria 1 euro”. Nuk duhet harruar se shumė aktivitete nė Shqipėri, tė cilat janė tė vendosura nė objektet ish-shtetėrore ka kohė qė nuk i japin shtetit mė shumė se 1 euro. Pėr fatin e keq ata qė pėrfitojnė nga kjo janė ato qė i fryjnė mė shumė kėtij zjarri, qė pėr fatin e mirė ėshtė njė zjarr i cili vetėm sa gjallėrohet mė tepėr, pasi mushkėritė e tyre nuk ēlirojnė aq sa ky zjarr tė fiket nga fryma e tyre. Nuk ka pse gjithēka qė Berisha mendon domosdo duhet tė pėrfundojė nė tehun e kritikave. Ai natyrisht qė gjatė punės sė tij voluminoze ka gabime, shumė prej tė cilave i ka pranuar, dhe njė pjesė e tyre janė udhėrrėfyer drejt riparimit. Patologjia e kritizerėve i ofron atyre qė janė molepsur prej saj gjithēka si gozhdė, ndėrsa ata janė ēekani. Kundrimi dhe trajtimi politik i nismave me synim minimizimin e traumės sociale ėshtė minim i ty dhe thellim i mėtejshėm i gjendjes kataklizmi, batak nė tė cilin ėshtė ky vend. Nuk do tė ishte fyese pėr askėnd, qoftė edhe pėr mė tė motivuarin politikisht qė disa gjėra qė rrjedhin nga pushteti, tė cilin e kundėrshtojnė, tė hesht kur nuk ka se ēfarė tė thotė. Tambureve mediatike nė politikėn shqiptare ka me bollėk se pse t’i bihet, e jo njė dėshire tė mirė t’i hidhėt pėrmbi njė tis mjegulle dhe terri, vetėm e vetėm se kjo ėshtė dhe duhet tė jetė sipas tyre parimi politik, tė cilin pėrfaqėsojnė dhe i shėrbejnė. Makiaveli vėrtetė ka nonlimit tė gjitha mjetet pėr tė mbėrritur tek qėllimet politike, a pushtetit. Por ai gjithsesi ka limituar, nuk e ka shpenguar teorinė e tij, pėr ta zhveshur atė nga ēdo moral, nga ēdo parim. Gjithnjė kjo shėrben nėse kėto shėrbėtor tė djallit, qė njėkohėsisht janė edhe tė politikės se pushtetuzurpimit e motivojnė gjithēka si makiavelizėm. Ai nuk e shkroi se duhet tė vdesėsh nė mjerim njė popull qė pastaj tė pėrftosh po prej tij tė drejtėn e pėrfaqėsimit. Ai motivoi, mjeti tė justifikojė qėllimin, por jo kur kjo ka njė kosto sociale. Gjithsesi kėta gangster mediatik e politik nga kjo edhe joshen edhe pretendojnė tė fitojnė, pavarėsisht se shpėrblehen majmė pėr mendjen e tyre tė ndritur, drekojnė majm e sorollaten nėpėr makina luksoze. Anipse dikush shumė larg tyre ka menduar dhe ka thėnė: Nėse edhe njė njeri i vetėm nė botė ėshtė nė nevojė, luksi ėshtė krim. Duke u dashur ta pėrmbyllė desha ta ēmoj nė 5 grosh debatin kundėrshutes tė “Shqipėria 1 Euro”.
    Se ky 5 groshė gallate midiatike nuk ėshtė e interesuar, mė sė paku e duruar tė kuptojė e tė pėrpiqet tė kumtojė se “Shqipėria 1 euro ėshtė njė ēmim simbolik qė u vihet tė gjitha shėrbimeve dhe lehtėsirave qė mund t'u ofrojė shteti shqiptar investitorėve, me synim rritjen e kapaciteteve tė punėsimi, nivelit tė pagave tė punėtorėve, tė rrisė produktin pėr eksport, sepse nėpėrmjet kėtyre parametrave arrihet tek qėllimet finale ndryshimin e parametrave tė derisotėm tė mirėqenies. E nė tė tėren e kėsaj, kjo nė prezantimin e Shqipėrisė nė fushėn e ekonomisė, me nivele bashkėkohore dhe qasjen pėr tė bindur botėn dhe kėtė kavaleri zullumqare mediatik se nė Shqipėri nuk janė venitur shanset e bėrjes sė shtetit, tė garantimit tė parametrave pėr ta ndjerė vetėn jo tė diferencuar, jo njė qen qė pret t’i hedhin njė kockė. Anipse politika vijon tė bėjė gabime, por jo kaq vrastare.

  6. #116
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,421
    Postimet nė Bllog
    22
    Kryeministri Berisha takon Drejtorin e Pėrgjithshėm tė grupit gjerman WAZ, zotin Bodo Hombach

    15/3/2007

    Sot nė mesditė, Kryeministri Sali Berisha priti nė njė takim miqėsor z. Bodo Hombach, Drejtor i Pėrgjithshėm i grupit gjerman WAZ.

    Gjatė takimit, Kryeministri Sali Berisha shprehu kėnaqėsinė e tij pėr interesimin gjithnjė nė rritje tė biznesit tė huaj pėr Shqipėrinė. Mė tej Kryeministri i njohu bashkėbiseduesit me ecurinė e reformave tė qeverisė nė fushėn e nxitjes sė investimeve tė huaja, me qėllim shndėrrimin e Shqipėrisė nė vendin mė atraktiv nė rajon. ”Qeveria shqiptare me reformat e ndėrmarra, theksoi Kryeministri, ka krijuar njė klimė tė favorshme mbėshtetėse pėr investimet e huaja, ku me interes mbetet sektori energjetik, shfrytėzimi i burimeve hidrike, turizmi, e shumė fusha tė tjera”. Nė kėtė drejtim, Kryeministri shprehu mbėshtetjen e qeverisė nė lidhje me investimet e huaja nė Shqipėri.

    Nga ana e tij, zoti Bodo Hombach falenderoi Kryeministrin pėr pritjen e rezervuar. Zoti Hombach u shpreh i kėnaqur pėr reformat e ndėrmarra nga qeveria dhe pėr interesin gjithnjė nė rritje tė investitorėve tė huaj pėr Shqipėrinė.

    Zyra e Informacionit prane Kryeministrit

  7. #117
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,421
    Postimet nė Bllog
    22
    Energjia, norvegjezet kerkojne sektorin e shperndarjes ne KESH

    E Merkure, 14 Mars 2007

    Kompania norvegjeze “Statkraft” kerkon te privatizoje sektorin e shperndarjes se Korporates Elektroenergjetike Shqiptare. Dje kryeministri Sali Berisha priti drejtuesit e kesaj kompanie, e cila eshte e specializuar ne fushen e energjise hidrike, impianteve te gazit, eres dhe interkonieksionet. Takimi u perqendrua ne mundesite e investimeve ne fushen energjetike ne Shqiperi, ne kuadrin e politikes se zgjerimit te biznesit te kesaj kompanie ne Ballkan. Drejtuesit e kompanise vleresuan se e gjejne te ngjashme hidrologjine dhe topologjine e Shqiperise me ate te vendit te tyre, ndersa klima e biznesit dhe progresi i Shqiperise i ka bere ata ta konsiderojne Shqiperine me prioritet per investimet e tyre ne Ballkan. Duke shprehur kenaqesine per interesimin e kompanise se njohur norvegjeze per te investuar ne Shqiperi, kryeministri Berisha theksoi se “qeveria shqiptare me reformat e ndermarra, ka krijuar nje klime te favorshme mbeshtetese per investimet, ku prioritet mbetet sektori energjetik”. Ne kete drejtim, kryeministri shprehu mbeshtetjen e qeverise ne lidhje me investimet e ketij lloji ne Shqiperi, vecanerisht te investimeve norvegjeze. “Shqiperia eshte nje vend shume i pasur me ujera, por qe vetem 1/3 e kapacitetit hidrik te vendit shfrytezohet. Interesi i investitoreve te huaj ne fushen e energjise ka qene shume i madh dhe jane paraqitur nje sere projektesh per shfrytezimin e energjise ujore, te gazit te lenget dhe eres. Ne kete kuader, kompania "Statkraft" eshte e ftuar te konsideroje investimet e saj ne te gjitha keto fusha”, deklaroi shefi i qeverise. Kompania norvegjeze "Statkraft" operon ne 154 HEC-e ne Norvegji, Holande, Suedi, Gjermani dhe vende te tjera. "Statkraft" eshte kompania e dyte ne bote per prodhimin e energjise se rinovueshme.

    Korrieri

  8. #118
    Perjashtuar Maska e Dragut
    Anėtarėsuar
    14-06-2006
    Vendndodhja
    Pėrtej Gramozit, gati pėr luftė
    Postime
    535
    Citim Postuar mė parė nga flory80
    Pozicionimi i Shqiperise perkrah Iranit eshte nje tjeter dhurate qe kryeministri yne, dikur president ja beri ketij vendi, duke e kthyer Tiranen ne kryeqytetin e militanteve Islamik nga e gjith bota, edhe duke e drejtuar vendin ne nje rruge pa krye shume larg nga rruga qe vendet e tjera po ndiqnin per tu afruar me Europen

    O Flory prapambetja, ēa je tu thon mėr "katėr yje". Pse tregon para tė gjithve qė ka akoma njerėz patetikėr.

    Akoma mendon se na ka prishur punė "miqsia" jonė me Iranin? Mėr patetik e di ti qė USA, Franca, (lista ėshtė e gjatė me shtetet perėndimore tė cilat) bėjnė bixines me Iranin.

    E ti na thua na ka prish punė. Oooo paskemi ngelur nė vend numėro

  9. #119
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2004
    Postime
    6,076

    Letėr drejtuar Sali Berishės, nė lidhje me ofertėn e Carey International

    Letėr drejtuar Sali Berishės, nė lidhje me ofertėn e Carey International pėr blerjen e Albtelekom.


    GQK

    Shkėlqesisė sė tij Prof. Dr. Sali Berisha
    Republika e Shqipėrisė
    Tiranė, Shqipėri

    Shkėlqesia juaj,

    Jam njohur sė fundmi me lajmin e ofertės 300 milion dollarėshe tė Carey International mbi blerjen e Albtelekom.

    Njė vėzhgim i pėrciptė i uebsajtit tė kėsaj kompanie ( www.careyltd.com ) mė krijoi pėrshtypjen se kjo firmė ngjan mė shumė me njė grupim “marrėveshje krijuesish” se sa me operatorė telekomunikacioni. Pėr hir tė sė vėrtetės, ata e pėrshkruajnė vetveten si “bankierė tė investimeve”. Edhe pse firma deklaron njė eksperiencė periferike nė biznesin qė kanė lidhje me sektorin e telekomunikacionit, nuk duket se Carey operon nė ndonjė kompani telefonike kudo qoftė. Madje nuk ėshtė e qartė nėse firma ka fuqinė financiare tė pėrfundojė me fondet e saj njė marrėveshje me vlerė 300 milion dollarė, veēanėrisht kur nė uebsajt citohet se Carey kryen investime nė nivele qė shkojnė nga 500 mijė deri nė 2.5 milion dollarė.

    Pėr kėtė arsye, nėse qeveria shqiptare do tė marrė nė konsideratė kompaninė Carey si njė ofrues, besoj se pėrpara jush shtrohet detyra qė: 1) tė pėrcaktoni nėse Carey gėzon kualifikimin dhe eksperiencėn pėr tė menaxhuar njė entitet si Albtelekom, proces ky nė tė cilin pėrfshihet edhe ndėrtimi dhe vėnia nė funksionim i njė sistemi tė telefonisė jo kabllore; 2) tė kontrolloni dhe auditori deklaratat financiare tė Carey; 3) tė kėrkoni dhe pyesni rreth bizneseve tė Carey dhe referencave bankare pėr tė pėrcaktuar nėse kjo kompani mund tė pėrmbyllė njė marrėveshje prej 300 milion dollarėsh pėrmes fondeve tė saj dhe/ose kredive tė paracaktuara.

    Natyrisht ekziston mundėsia e pėrfshirjes nė kėtė ekuacion tė njė urithi shqiptar (apo ndoshta edhe grek). Kushdo mund tė spekullojė se oferta e Carey ėshtė orkestruar nė partneritet me njė partner tė fshehtė nė Shqipėri, me qėllimin e dukshėm tė pengimit tė marrėveshjes me turqit (njė marrėveshje qė meriton tė prishet pėr arsye tė deklaruara mė parė publikisht prej meje). Nėse njė gjė e tillė ėshtė e vėrtetė, shtrohet pyetja, kush mund tė pėrfitojė nga njė situatė e tillė?

    Tė them tė vėrtetėn, sikurse kam treguar nė shumė raste edhe nė tė shkuarėn, pėr mua ėshtė shumė e vėshtirė tė besoj faktin se Shqipėria nuk mund tė gjejė njė kompani telekomunikacioni legjitime, tė mirėnjohur dhe financiarisht tė fuqishme pėr blerjen e Albtelekom me ēmimin mė tė lartė tė mundshėm, pėrmes njė procesi tenderues transparent dhe tė menaxhuar nė mėnyrė profesionale. Gjithashtu, ėshtė patetike dhe pėr tė ardhur keq qė ju refuzoni tė ofroni transparencė dhe jeni i paaftė ne menaxhimin e kėsaj ēėshtjeje.

    Situata me Albtelekom ėshtė njė prej episodeve tė shumta qė simbolizojnė dinakėrinė dhe paaftėsinė tuaj

    Sinqerisht,
    Geri Kokalari

  10. #120
    Patriot i moderuar Maska e Justiniani 2007
    Anėtarėsuar
    23-02-2007
    Postime
    150
    “Shqipėria 1 euro” dhe 5 grosh zehėr mediatike

    Nga Albert Vataj
    Pergjigjen me te mire o Z. Demagog ta dha vete nismetari i nismes kur tha se : "Qeveria deshtoi me nismen per investimet e huaja" - G.SH. date 26 - 3 - 07

    Arsyet me sa duket jane te shumta : korrupsioni ne administrate, legjislacioni tatimor, ligji grabitqar i TVSH-se, ligji i pronave dhe i kompesimit te pronareve, kriza energjitike, burimet e degjeneruara njerezore, investimet e pakta publike, "sham battles" te politikes shqiptare, mosregjistrimi i popullsise, sistemi gjygjesor i prapambetur (dhe vetem te drejte nuk mund ti thuash), etj etj pa mbarim....

    ps. edhe nje here qe nuk flitet vetem qeverine aktuale por edhe per te meparshmet sepse te gjitha qeverite qe nga 1990 vijne te njejten ere..... era m.. dhe atyre qe u pelqen kjo ere le ti rrine afer.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Justiniani 2007 : 28-03-2007 mė 07:08

Faqja 12 prej 18 FillimFillim ... 21011121314 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •