Close
Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 36
  1. #1

    Ps-LSI, aleance reale apo pakt antiNano?

    Vetem deri disa kohe me pare, drejtues te larte te LSI as qe pranonin te hynin ne ndonje aleance me PS-ne, sepse ishte pikerisht kjo PS, qe me formulen e "Dushkut" e rrudhi forcen e vertete te LSI-se ne zgjedhjet e 3 korrikut.
    Drejtuesit me te larte te LSI-se, shpreheshin hapur dhe me nje fryme mosbesimi ndaj udheheqjes se vjeter dhe te re te PS-se dhe arrinin deri atje sa ta etiketonin PS-ne si nje force politike te paafte dhe te pabesueshme.

    Me pas te dy palet nenshkruan nje aleance.
    A eshte kjo aleance reale apo nje pakt antiNano?

    Lexoni se si shprehej nje nga drejtuesit e saj me te larte jo me larg se 3-4 muaj me pare:

    30.04.06

    Interviste

    Flet Sekretari i Pergjithshem i LSI, Petrit Vasili

    “E ndjej se kam pėrvojėn, energjinė dhe pasionin pėr ti dhėnė shumė ndryshimit tė metropolit tonė, jo vetėm nė formė, por edhe nė pėrmbajtje dhe pėr ti dhėnė njė dimension human falė edhe profesionit tim tė mjekut. Por LSI ka edhe shumė kolegė tė tjerė tė nderuar me vlera intelektuale dhe politike te spikatura qė mund tė konkurojnė denjesisht dhe te kontribuojnė pėr njė Tiranė mė humane dhe mė sociale,te tille sic e duan realisht qytetaret e saj”. Kėshtu shprehet nė intervistėn e tij, Sekretari i Pėrgjithshėm i LSI-sė, Petrit Vasili.

    Z.Vasili, mitingu i fundit i LSI sė Tiranės ėshtė njė paralajmėrim pėr Partinė Socialiste apo njė startim i pakthyeshėm i LSI pėr tė konkuruar e vetme ne zgjedhjet lokale?

    Manifestimi i shkėlqyer i LSI sė kryeqytetit dy ditė mė parė ishte pėrmbyllja e sukseshme e njė punė disamujore pėr riorganizimin e LSI nė Tiranė pas zgjedhjeve tė 3 korrikut. Po kėshtu ishte njė mundėsi pėr tė pėrshėndetur 800 anėtarėt e rinj qė iu bashkuan kėsaj dege nė muajt e fundit. Ne nuk synojmė tė paralajmėrojmė askėnd, por punojmė pėr tė motivuar anėtarėt dhe simpatizantėt tanė pėr realizimin e programit tonė dhe tė qėllimeve politike. Jemi duke hyrė nė njė fazė tė re tė aktivitetit tonė pėr konkurimin nė zgjedhjet vendore.

    Pra pėrfundimisht LSI ka vendosur tė hyjė e vetme nė kėto zgjedhje?

    Pas ndėrprerjes sė konsultimeve nė mėnyrė tė njėanėshme dhe arrogante nga ana e drejtuesve aktualė tė PS-sė pėr ēėshtjet kryesore qė kishin tė bėnin me realizimin e njė marrėveshjeje serioze dhe konkrete tė opozitės, ne sigurisht qė do tė pėrgatitemi pėr tė konkuruar nė tė gjithė vendin nė tetor. Ne po punojmė pėr tė ndėrtuar njė aleancė sa mė tė gjerė, me grupe dhe forca tė ndryshme politike e shoqėrore si dhe me individė me vlera kudo pranė ēdo komuniteti.

    Por PS akuzon LSI-nė si shkaktare tė prishjes sė marrėveshjes, pasi sipas tyre keni vėnė kushte tė rėnda.. Cili ėshtė komenti juaj?

    Kemi tė bėjmė thjesht me njė pėrpjekje pėr manipulim tė anėtarėve tė PS-sė dhe opinionit publik nga ana e tyre. Platformės sė tyre publike, ne i jemi pėrgjigjur nė mėnyrė publike e plotėsisht konstruktive. Kemi bėrė vlerėsimet tona pozitive, por edhe propozimet tona pėr ta pasuruar dhe bėrė mė solide njė marrėveshje tė opozitės. Nėse ka diēka qė nuk shkon nė propozimet tona ne ishim tė hapur pėr tė reflektuar. Ndėrsa pėr vendosje kushtesh tė rėnda as qė bėhet fjalė. I vetmi “kusht i rėndė”- nėse mund tė vlerėsohet i tillė- ėshtė se raportet e bashkėpunimit midis partive tė opozitės nuk mund tė jenė ato tė “Megadushkut” tė 3 korrikut, pasi vetė objektivi kryesor i marrėveshjes ishte bėrja e zgjedhjeve tė parakohshme vitin e ardhshėm pėr shkak tė “Megadushkut” tė kėtij parlamenti. Nuk mund tė ketė dy standarte tė ndryshme pėr vlerėsimin e “Megadushkut”.

    Por si mund tė bėhet ky vlerėsim i raporteve, kur LSI ka marrė pjesė vetėm nė zgjedhjet e 3 Korikut?

    Prandaj ne kėrkuam qė tė bisedohej dhe negociohej pėr mėnyrėn e pėrcaktimit tė kėtyre kritereve nga tė dyja palėt, ndėrsa ata vrapuan tė nėnshkruanin njė deklaratė mediatike pa e ftuar zyrtarisht LSI dhe pėr ta vėnė para faktit tė kryer, duke treguar qartė se kanė tė njėjtin mentalitet si mė parė.

    Deputeti i LSI, zoti Ndre Legisi ėshtė shprehur para pak ditėsh se LSI ka kėrkuar 1/3 e kandidatėve nė tė gjithė vendin. A ėshtė kjo e vėrtetė?

    Unė nuk mund tė pėrgjigjem pėr bisedat informale apo shoqėrore qė zoti Legisi ka bėrė me zotin Rama apo me dikė tjetėr nė PS. LSI nuk ėshtė pėr negociata kafenesh dhe sms. Unė jam sekretar i pėrgjithshėm i LSI dhe mund t’ju pėrsėris se propozimet e LSI kanė qenė publike dhe i vetmi kusht i panegociueshėm ka qenė distancimi i vėrtetė nga falsiteti i rezultateve tė 3 korrikut dhe kjo ėshtė thellesisht parimore. Ēdo gjė tjetėr ka qenė e diskutueshme dhe nė varėsi tė kritereve dhe argumentave mė tė qė qenėsishėm qė do tė ofronte ēdo palė.

    Por zoti Rama, ju akuzoi se “LSI do copė byreku”?

    Nuk ja vlen tė merremi me banalitete tė tilla, tė denja pėr njerėz qė nuk kuptojnė pėrgjegjėsitė e veta nė kėtė moment tė rėndėsishėm pėr vendin dhe opozitėn. Mė duket e tepėr tė them se shumė prej drejtuesve tė sotėm tė LSI kanė qenė socialistė tė orėve tė para qė nė vitet 1991-1992, kohė nė tė cilėn zoti Rama fyente socialistėt dhe veteranėt e luftės antifashiste. Ne kemi qenė socialistė dhe tė persekutuar nga rregjimi i Berishės, kur zoti Rama bėnte ndonjė shkrim nga Parisi. Pra kemi qenė socialistė me vetėdije, me shpirt dhe me sakrifica dhe ne nuk jemi socialistė pushteti apo “byreku”, si ata qė u bėnė tė tillė, pasi u bėnė qeveritarė, pas 97-ės. Edhe unė mund tė kthehesha nė Romė, ku u specializova nė vitet 1988-1991 e tė dėrgoja ndonjė shkrim prej andej dhe tė prisja sa tė rrėzonin Berishėn tė tjerėt pėr tė gjetur gati byrekun, por qėndrova kėtu edhe i papunė, edhe i “pėrndjekur” duke sakrifikuar me socialistėt dhe shqiptarėt e tjerė pėr tė ndryshuar rregjimin e Berishės.

    Zoti Meta ėshtė pėrmendur si njė kandidat i mundshėm i LSI pėr bashkinė e Tiranės. A ekziston kjo mundėsi?

    Zoti Meta e ka pėrjashtuar vetė kėtė mundėsi, pasi ėshtė i zgjedhur drejtėpėrdrejtė nga populli deputet, dhe s’mund tė ndėrpresė kėtė kontratė te tijen me elektoratin. Pėr mė shumė, LSI ėshtė njė forcė politike qė ka shumė personalitete qė mund tė konkurojnė pėr tė fituar Tiranėn.

    Po ju vetė personalisht zoti Vasili a mund tė jeni kandidati I LSI pėr bashkinė e kryeqytetit?

    Aktualisht mė ėshtė besuar detyra e Sekretarit tė Pėrgjithshėm tė LSI, por nėse mė kėrkohet nga anėtarsia dhe forumet e LSI pėr tė kandiduar, padyshim qė do tė respektoj vullnetin e tyre. E ndjej se kam pėrvojėn, energjinė dhe pasionin pėr ti dhėnė shumė ndryshimit tė metropolit tonė, jo vetėm nė formė, por edhe nė pėrmbajtje dhe pėr ti dhėnė njė dimension human falė edhe profesionit tim tė mjekut. Por LSI ka edhe shumė kolegė tė tjerė tė nderuar me vlera intelektuale dhe politike te spikatura qė mund tė konkurojnė denjesisht dhe te kontribuojnė pėr njė Tiranė mė humane dhe mė sociale,te tille sic e duan realisht qytetaret e saj.

    A ėshtė e vėrtet se ju jeni shprehur se PS pa LSI e ka tė humbur Bashkinė e Tiranės?

    Jo, kjo nuk ėshtė e vėrtete, pasi ne nuk e shohim nė mėnyrė destruktive raportin e LSI me PS. Dhe po kėshtu ne nuk e shohim veten si njė shtojcė tė PS-sė. e vėrteta ėshtė se nėse do tė kishte njė bashkėpunim PS-LSI, fitorja e Tiranės do tė ishte shumė mė e thjeshtė. Por pėrderisa ata i mbyllin dyert e bashkėpunimit, ne kemi vetėm njė zgjedhje: tė konkurojmė mė vete edhe pėr Bashkinė e Tiranės, jo me qėllimin qė PS tė humbasė Tiranėn, por me objektivin qė LSI ta fitojė Tiranėn. Dhe pėr mua kjo nuk ėshtė as ėndėrr dhe as utopi, por plotėsisht e mundshme.

    Edhe pėrballė Edi Ramės?

    Pėrballė cilitdo. Ne nuk e mohojmė qė nė Bashkinė e kryeqytetit kanė ndodhur ndryshime pozitive gjatė kohės qė kanė drejtuar qeveritė socialiste dhe vetė Edi Rama, por jemi shumė tė bindur se mund tė ishte bėrė shumė mė tepėr nė pėrmbajtjen e modelit tė qeverisjes vendore, I cili ka shfaqur jo pak, disa nga vetė fenomenet negative tė qeverisjes sė mėparshme, sidomos nė drejtim tė klientelizmit dhe mungesės sė transparencės.

    Thuhet se problemi kryesor i sė majtės ėshtė konflikti LSI-PSD. A ėshtė e vėrtetė?

    Kjo ėshtė njė paraqitje e gėnjeshtėrt dhe pa asnje kuptim e vetė thelbit tė problemit qė qėndron nė mungesėn e reflektimit dhe seriozitetit tė lidershipit tė PS-sė. Deri dje edhe ne mendonim se zoti Gjinushi e provokonte LSI me vend e pa vend nisur nga interesat e tij, por tani jemi tė bindur se kjo ėshtė njė nxitje e stisur nga vetė kryetari i PS, zoti Rama, i cili nuk ka guximin tė vendosė pikat mbi i dhe tė mbajė qėndrimet parimore.
    Pėrpjekjet evidente tė zotit Rama pėr tė ndikuar si kryebashkiak edhe nė mediat elektronike apo tė shkruara duke deformuar lajmet apo qėndrimet e LSI nuk do tė kenė sukses.
    Nėse ai nuk do tė reflektojė, atėherė ne do tu drejtohemi anėtarėve dhe simpatizantėve tė thjeshtė tė PS-sė pėr tė mos lejuar drejtues tė tillė qė tė bėhen pengesė pėr bashkėpunimin e sė majtės pėr qėllime personale. Ne nuk na ndan asgjė me socialistėt e thjeshtė dhe nuk do tė lejojmė as drejtuesit e tjerė aktualė qė tė vazhdojnė ti mashtrojmė pėr kushtet e rėnda gjoja tė LSI-sė.

    Drejtues tė PS-sė janė shprehur se LSI ka pėsuar rėnie nga rezultati i 3 Korrikut ndaj nuk duhet tė bėjė shumė naze pėr marrėveshjen?

    Kjo pėr fatin e tyre tė keq ėshtė thjesht dėshira dhe propaganda e tyre e stisur nga zyrat e Bashkisė sė Tiranės, nėpėrmjet dhjetėra shkrimesh dhe analizash tė “pavarura”, se gjoja pas ikjes sė Nanos dhe ardhjes sė Edit nė krye tė PS nuk ka mė arėsye pėr ekzistencėn e LSI. Por tani ėshtė shumė e qartė se lidershipi aktual ka risjellė zhgėnjim dhe vetėmbyllje edhe brenda PS-sė. Gjysmėreformat e ndėrmarra kanė qenė thjesht pėr manipulim mediatik tė opinionit. Mosdistancimi nga Megadushku i 3 Korrikut ėshtė prova mė e qartė e mosreformimit dhe mosreflektimit tė tyre. Nėse kanė bindjen se elektorati i LSI ka rėnie e ndaj s’ka nevojė pėr marrėveshje, kėtė duhet tua thonė anėtarėve dhe simpatizantėve tė tyre e jo ti mashtrojnė se LSI na punon pėr Berishėn.
    Por pas zgjedhjeve do tė marrin pėrgjegjėsitė pėr kėtė aventurė, ku po fusin partinė e tyre. Sondazheve tė porositura u ka dalė boja, ashtu si edhe orkestruesve tė tyre. Sido qė tė jetė njė ditė bashkėpunimi i PS dhe LSI do tė realizohet, duan apo jo drejtuesit aktualė tė PS-sė.

    Por ekziston edhe opinioni se zoti Rama ėshtė nėn presionin e disa anėtarėve tė kryesisė sė PS-sė pėr mosbashkėpunimin me LSI. A ėshtė e vėrtetė sipas jush?

    Nė fillim edhe unė e besoja nje gje te tille, por tani jo mė. Duket qartė se vetė zoti Rama nuk do bashkėpunim me LSI. Pastaj nėse ėshtė e vėrtetė se ai ka kundėrshtime me forumet e PS-sė pėr bashkėpunimin me LSI kėtė duhet t’ua thotė hapur anėtarėve dhe simpatizantėve tė PS dhe tė kėrkojė mbėshtetjen e tyre, pasi ata e kėrkojnė gjeresisht kėtė bashkėpunim. Gjithmonė kjo nėse e ndjen veten vėrtet kryetar tė PS, pėrndryshe do tė na duhet ne t’i sqarojmė ne ata se pėrse po sakrifikohen interesat e tyre dhe tė sė majtės pėr qėllime tė tjera.

  2. #2
    Sabit Brokaj nje nga drejtuesit me te larte te LSI-se, ja si shprehet ai per vitet e qeverisjes se PS-se ne nje nga seancat e Kuvendit Popullor.
    Ai fajeson PS-ne per gjendjen e renduar ekonomike, per monopolet, per korrupsionin etj etj.
    E pra tani po kjo LSI eshte ne aleance me PS-ne. Ku shkuan akuzat e ngritura nga Meta dhe drejtuesit e tjere te larte te LSI per qeverisjen e keqe te PS-se?
    PS-ja eshte e tera ajo qe ishte edhe atehere, vecse Nano mungon (jo si anetar por si kryetar).

    21.12.04 FJALA E MBAJTUR DJE NE PARLAMENT E PERFAQESUESIT TE LEVIZJES SOCIALISTE PER INTEGRIM, z.Sabit Brokaj PER PROJEKT-BUXHETIN E SHTETIT TE VITIT 2005

    FJALA E MBAJTUR DJE NE PARLAMENT E PERFAQESUESIT TE LEVIZJES SOCIALISTE PER INTEGRIM, z.Sabit Brokaj PER PROJEKT-BUXHETIN E SHTETIT TE VITIT 2005


    I nderuar Kryetar i Parlamentit,
    Te nderuar kolege deputet,
    Te dashur vellezer dhe motra qe na ndiqni nepermjet ekranit,

    Sot eshte nje dite e vecante jo vetem per ne por dhe per te gjithe shqiptaret. Rralle here ndodh qe brenda nje viti ne parlamentin tone, me nje ligj te vetem si ky i buxhetit, ne mund te ndikojme ne jeten e miliona shqitareve njekohesisht, ti kenaqim ata, ti zemerojme, te fitojme mirenjohje, te fitojme mbeshtetje, apo te marrim perbuzje dhe zhgenjim. Cdo vote sot per kete projekt-ligj ndikon drejt-perdrejt ne jeten e rreth 1 milion shqiptareve qe marrin rroga dhe pensione nga ky buxhet, por kjo vote ndikon direkt dhe ne shpejtimin apo ngadalesimin e objektivave madhore qe ka marre ky Kuvend para popullit, ato te zhdukjes se varferise, te zhvilllimit t! e shpejte dhe te qendrueshem te vendit, si dhe te integrimit europian pa vonesa e zvarritje te pajustifikueshme.
    Me ato qe kemi degjuar deri tani ketu ne parlament nga prezantimi i projekt-buxhetit, por dhe nga “parada e sukseseve” qe paraqiten ketu Ministra e perfaqesues te qeverise, duket se maxhoranca qeverisese po e humb proven e besnikerise ndaj elektoratit duke tentuar ta manipuloj ate me te paverteta, dhe nga ana tjeter po fiton besnikeria ndaj partise se blere nga interesat monopoliste, oligopoliste e klanore.

    Te nderuar deputete,

    Si mund te pajtohemi me kete projekt-buxhet, kur ritmet e rritjes se te ardhurave dhe shpenzimeve nuk garantojne nje situate te qete sociale, nuk garantojne lufte kunder varferise, nuk garantojne ndalimin e grevave, dhe ne menyre te dukshme nuk arrijne as nivelet e vitit 2001? Ne vitin 2001 te ardhurat si perqindje e Prodhimit te Brendshem Bruto (PBB) 3 vjet me pare ishin 23.3% kurse ne 2005 do jene 22.3%. Investimet si perqindje e PBB ishin 7.1% kurse ne 2005 parashikohen 5.3%. Rritmi i rritjes ekonomike ne 2001 ishte 7%, kurse ne 2005 parashikohet 6%. Numri i te punesuarve ne 2001 ishte 1,063,000 kurse ne ne 2005 vetem rrth 930,000, pra 130 mije te punesuar me pak. Te gjitha shifrat qe po ju jap, jane te verteta dhe te konfirmuara nga raportet e Fondit Monetar Nderkombetar. Le te ngrihet dikush dhe te kontestoje vetem nje prej tyre. Mos i lodhni shqiptaret me shifra krahasuese ne vlera nominale, sepse kur rritet ekonomia dhe ato rriten nga viti ne vit. Eshte politike e dobet dhe jo serioze te besh krahasime ne vitin 1996 apo 1997, sic beri kryeministri sot.
    Si mund te pajtohemi me kete projekt-buxhet kur ne krahasim me planin e vitit 2004, rritja e te ardhurave eshte vetem 2.4%, kurse e shpenzimeve vetem 1.9%? Ju deklaroni me krenari se te ardhurat dhe shpenzimet do te rriten 9% ne 2005 duke u nisur nga rezultati i pritshem i 2004. Pse nuk kerkoni me pare falje para popullit se ne 2004, ashtu si ne 2002 dhe 2003 keni deshtuar? Kryeministri e ka firmosur kete projekt-buxhet ku deklarohet se deri ne ate moment kishit rreth 120 milion dollare deficit ne mbledhjen e te ardhurave dhe rreth 140 milion dollare ne shpenzime. Po te mblidhen qindra milion dollare deficitit mes 2002, 2003 dhe 2004 dhe te ishin investuar per ujin e pijshem, gjithe qytetet tona do kishin uje 24 ore. Kush mban pergjegjesi per keto mos-realizime? Keni 17% me pak investime te huaja, keni disa milion dollare te ardhura me pak nga zhdoganimi kafese, hekurit, birres apo karburantit, nderkohe qe cmimi i ketij te fundit eshte dyfishuar ne tregun boteror dhe duhet te mblidhnit 2 fishin e te ardhurave, nderkohe qe keni ulur dhe prodhimin vendas te naftes per ti ardhur ne ndihme kontrabandes. Kjo qeveri nuk mund te vazhdoje te beje parade suksesesh kur importet e prodhimeve bujqesore jane rritur 18% nga monopolistet qeveritare, kurse shqiptaret kane konsumuar 18% me shume buke dhe 15,5% me shume djath ne 2004. Kjo tregon qe pagat dhe pensionet teper te ulta te shqiptareve, pervec qerave te larta te dritave dhe ujit, nuk mund te perballojne ushq! im me te mire se buka dhe djathi. Keto jane simbole te varferise dhe jo simbole te europianizimit. Monopolet dhe bizneset prane qeveritareve ne 2004 kane qene shkak per rritjet me te medha te cmimeve. Cmimet me te rritura ne 2004 kane qene ato te energjise elektrike, te lendeve djegese, te ujit, te biletave te transportit apo banesave. Ne 2004 jane dhene 76% me pak leje ndertimi, dhe ky monopolizim lejesh lejon qe ata pak ndertues te rrisin cmimet ne kurriz te konsumatorit. Ne e dime dhe kush Ministra kane monopolet e naftes, te linjave te transportit apo importeve agro-ushqimore.
    Mbi keto deshtime te vitit 2004, qeveria sjell ne parlament nje projekt-buxhet shume larg realitetit. Jo me kot e kemi quajtur kete projekt-buxhet me te dobtin qe nga viti 1997. Qeveria kembengul qe buxheti eshte realist, sepse jemi ne nje vit zgjedhor, megjithese ne biseda shoqerore te gjithe deklarojne sa ka rezerva te medha. Ne vit zgjedhor kemi qene dhe ne vitin 2001, prandaj ne bejme krahasime me ate vit, dhe jo se ne 2001 ishte kryeminister Ilir Meta. Qeveria nuk mund te perdore vitin zgjedhor per ti bere leshime kontrabandes dhe evazionit fiskal me qellim perfitimin e donacioneve prej tyre. Ne nje vit zgjedhor, ashtu si 4 vjet me pare, qeveria perpiqet te rrise efektivitetin, te shumefishoje sukseset dhe permiresoj mireqenien e votuesve. Kjo qeveri qe paraqet sot kete projekt-buxhet duket se nuk ka keto interesa. Megjithate ne, si parti e majte dhe opozitare, nuk kenaqemi qe kundershtari jone politik po fundoset, sepse bashke me ate po fundosen miliona njerez te cilet ne kemi marre persiper ti mbrojme dhe perfaqesojme ne parlament. Bashke me kete qeveri po fundosen 50% e popullsise qe jetojne ne nivelin e varferise, pensioniste, invalid, jetime, te papune, oficere ne lirim, fshatare dhe qytetar.
    Me lejoni t’ju paraqes disa shifra te tjera te nxjerra nga ky projekt-buxhet per te treguar demagogjine e qeverise se gjoja ka prioritete luften kunder varferise, arsimin apo bujqesine. Bujqesise qeveria planifikon ti jape 4.5 miliard leke per investime kur ne 2004 ky sektor kishte fiks 4.5 miliard leke. Arsimi kishte ne 2004 rreth 4.7 miliard leke investime, kurse ne 2005 ka 4.5 miliard leke. Pushteti lokal ka pasur 350 milion leke investime kurse ne 2005 parashikohen 234 milion. Transporti ka pasur 13.2 miliard dhe ne 2005 parashikohen 12.5 miliard leke. Sherbi! met e punesimit kane pasur 699 milion leke investime, kurse ne 2005 parashikohen 676 milion. Shume shifra te tjera per investimet dhe destinacionin e tyre nuk deklarohen, sepse qeveria do te vazhdoje ti perdore ato per fushate elektorale dhe ne menyre klienteliste. Disa miliard leke investime do te shperndahen per tendera te jashteligjshem qe qeveria i ka bere kete vit. Pra mendoni se edhe keto shifra qe permendem per 2005 dhe qe jane te gjitha me te ulta se 2004, do te jene shume me pak se kaq per shkak te firmave prane qeveritareve qe presin te marrin parate e tenderave te vjeter. Me cfare morali dhe me cfare llogjike duhet te justifikojme ne mbeshtetjen per kete projekt-buxhet?
    Levizja Socialiste per Integrim nuk do ti zhgenjeje as sot dhe asnjehere tjeter shtresat e majta qe presin mbrojtje prej shtetit. Ne perfaqesojme sot me qendrimin tone kritik ndaj ketij projekt-buxheti interesat e 560 mije pensionisteve dhe 110 mije njerezve qe varen prej tyre. Ne perfaqesojme sot 110,000 punonjes buxhetor, mesues, mjek apo punonjes te administrates publike te cilet jetojne larg tenderave e korrupsionit, dhe qe kane rrogen si mjetin e vetem te jeteses. Ne perfaqesojme sot 121 mije familje qe jetojne me ndihme ekonomike, 85 mije te paafte per pune, 20 mije oficere te liruar, 24 mije veterane, 5,400 invalide, 5,500 familje deshmoresh dhe mijera te papune ne fshat e qytet. Te gjithe keta, bashke me njerezit prane tyre, jane sot Shqiperia qe ka nevoje per ndihme. Shqiperia nuk mund te jete familja kryeministrore dhe miqte e saj. Per hir te se vertetes, Shqiperia ka mijera njerez qe nuk jetojne ne varferi dhe qe me punen e tyre, sakrificat, aftesite profesionale dhe individuale jetojne mire. Ne i pershendesim ata dhe i garantojme se duke luftuar qe qeveria te jete me e pergjegjshme, luftojme edhe per ata. Duke luftuar qe ketu te mbizoteroje ligji, konkurenca e ndershme dhe respektohen lirite, ne luftojme edhe per ata. Duke luftuar varferine, krimin dhe trafiqet, ne luftojme edhe per ata.
    Projekt-buxheti ne formen e paraqitur nga qeveria nuk thote asgje nese do kete rritje pagash dhe pensionesh gjate 2005. Thuhet vetem qe eshte nje fond rezerve prej 2 miliard leke qe mund te perdoret per rritje pagash. Komisioni Ekonomise kerkon disa ndryshime te vogla per rritje te ardhurash, por akoma te pamjaftueshme. Gjate diteve te diskutimeve te buxhetit neper komisione jane bere deklarata te ndryshme se do rriten rrogat per kategori te ndryshme, por sot vesioni perfundimtar qe paraqisni eshte per rritje 8% per gjithe kategorite. Eshte thene se do rriten dhe pensionet 10%.
    Levizja Socialiste per Intergrim ju deklaron se premtimet e bera duken vetem demagogjike. Sot ketu nuk kemi asnje fakt nga qeveria qe te vertetoje se deklarimet jane te verteta dhe te realizueshme. Keta sot kane paraqitur rritje minimale te ardhurash ne krahasim me projektin fillestar, per te perballuar nga ana financiare premtimet e bera. Nese premtimet jane bere per te kaluar momentin dhe ulur grevistet, kjo eshte vetem manover. Duke u nisur nga shifrat qe kemi te gjithe perpara, 2 miliard leke qe parashikon buxheti nuk mjaftojne per te rritur pagat me shume se 3.8%. Keta mbase planifikojne te bejne rritje fiktive para zgjedhjeve duke i lene barren e perballimit te saj fituesve te zgjedhjeve te ardhshme, por edhe nese rritjet behen kaq te vonuara, perseri qeveria nuk i mban dot premtimet e ketyre diteve. Nga diskutimet ne komisionet parlamentare ka dale qarte se pensionet mund te rriten deri ne 10% mbase ne qershor, jo duke rritur te ardhurat, por duke hequr fonde nga ndihma ekonomike, pagesa e papunesise apo nxitja e punesimit. Flitet se qeveria do rrise fiktivisht pagen minimale vetem per efekt te llogaritjes se kontributeve te pensioneve qe te mblidhen me shume leke nga ata qe punojne, per te rritur pensionet e atyre qe nuk mund te punojne. Kjo eshte e papranueshme sepse do zvogeloje me teper pagen e atyre qe punojne. Pse nuk pranon qeveria te zvogeloje ekonomine e zeze, punen e zeze, evazionin fiskal dhe kontrabanden, ne menyre qe te rriten te ardhurat per te rritur pagat e pensionet? Ne nuk pranojme qe per te kenaqur nje grup shoqeror qe ben greve, ne duhet te pakesojme kujdesin per grupe te tjera shoqerore qe nuk dalin ne greve. Fondet per rritje pensionesh duhet te dalin nga ulja e kontrabandes dhe evazionit, nga goditja e krimit ekonomik e korrupsionit dhe jo nga parate e ndihmes ekonomike apo papunesise.

    Te nderuar deputete,

    Askush nuk mund te kundershtoje shifrat dhe llogjiken qe ne analizojme projekt-buxhetin sepse shifrat i kemi ne dore dhe llogjiken te ftohte. Ndjehemi vertet keq kur i ofrojme njerezve kaq pak. Levizja Socialiste per Integrim me ekspertet e saj, por dhe ne konsultim me eksperte te pavarur shqiptare dhe te huaj, mendon se mund dhe duhet te rrisim te ardhurat, shpenzimet dhe investimet e parashikuara per 2005. Ne kemi paraqitur para jush nje pakete me amendamente per kete projekt-buxhet, me llogari te sakta dhe realiste.
    LSI kerkon te rriten te ardhurat me 8.5 miliard leke me shume, ne menyre qe te rrisim rrogat e pensionet qe nga 1 Marsi 2005, dhe jo ne prag votimi sic parashikon qeveria. Opozita e Berishes kerkon rritjen qe nga 1 Janari, por kjo nuk eshte realiste dhe administrata tatimore ka nevoje per 2 muaj kohe. Ne kerkojme qe nepermjet kesaj rritje te perfitojne pensionistet, te papunet, invalidet, veteranet, mesuesit, mjeket, oficeret e liruar apo buxhetoret. Ne kerkojme qe me keto fonde te behen me shume investime ne bujqesi ku jeton gjysma e popullsise tone, te behen me shume investime per te zbutur varferine ne veri-lindje te vendit dhe te ndihmohen me shum! e ata qe jetojne ne krize ekonomike ne jug e veri. Kush nga ju mund te thote se bujqesia jone eshte e vleresuar sic duhet me investime? Ne fakt edhe Ministri i Bujqesise pranon se per 2005 duhet dyfishi i fondeve te dhene per investime. Bujqesia vuan per investime ne ujitje dhe kullim, ashtu sic vuan per te siguruar treg per prodhimet e veta. Kush nga ju nuk e di se arsimi ne vend po degradohet jo nga vullneti mesuesve, por nga braktisja e shtetit? Kush nga ju nuk e di se ndryshe nga cdo vend tjeter europian, mjekesia ka probleme te medha dhe kerkimet shkencore ne Shqiperi bejne regres per shkak te mungeses se fondeve dhe keq-administrimit te vlerave? Kush nga ju nuk e di qe naftetaret ne Fier, Vlore apo gjetke i kane! zene ethet nga privatizimet dhe koncesionet qe pergatiten duke mos marre parasysh fare nevojat e familjeve te tyre per mbijetese?
    Te gjithe e njohim kete realitet te veshtire, por jo te gjithe tregojme vullnet per ta ndryshuar ate. Propozimet qe ben Levizja Socialiste per Integrim per te ndryshuar buxhetin jane realiste dhe ato japin zgjidhje per probleme serioze qe shqetesojne sot vendin. Propozimet tona nuk bazohen ne heqjen e fondeve te destinuara per nje kategori njerezish ne nevoje dhe per t’ja kaluar ato nje grupi tjeter nevojtaresh. Ne propozojme t’ja marrim parate kontrabandisteve, firmave qe bejne evazion fiskal, por dhe te ndajme me mire barren fiskale qe duket se e mbajne me shume rrogetaret apo bizneset e vogla dhe te mesme. Ne kerkojme te mos i falim veprat qe privatizohen, por privatizimet te behen me ankande dhe transparence. Duhet te heqim dore nga dhenia me koncesion e veprave qe dalim me fitim, sepse fitimi mund te perdoret me mire per te varferit, se ti dhurohet miqve te pasur te Ministrave. Nese Telekom, ARMO, Hidrocentrali Lanabregasit dhe shume vepra te tjera falen sic u veprua me Hotel Tiranen, atehere sigurisht ne nuk mund ti rrisim te ardhurat ne buxhet. Si shpjegohet qe ne 2004 prisni te mblidhni nga mallrat me akcize 16.2 miliard leke, dhe pranoni se kontrabanda dhe evazioni eshte ende i larte, dhe ne 2005 planifikoni vetem 18 miliard leke? Ne ju garantojme se vetem ulja e kontrabandes se mallrave me akcize ne vetvete, mund te realizoje 8.5 miliard leke te ardhura me shume.
    Une deshiroj ti bej edhe njehere thirrje socialisteve qe te ndergjegjesohen dhe te ngrihen ne nivelin qe kerkojne votuesit e majte. Mbeshtesni amendamentet e Levizjes Socialiste per Integrim dhe ne ju garantojme qe fitorja politike do te jete e juaja. Ne nuk mund te fitojme apo diktojme shumice ne kete parlament sepse kemi vetem 9 vota, por nese bashkohemi se bashku per te bere me shume per ata qe na mandatuan ne vitin 2001, do te ndjehemi se kemi bere minimalisht detyren. Ju faleminderit.

  3. #3
    14.05.05 Fjala e plotė e Kryetarit tė LSI-sė, z.Ilir Meta ne mitingun madheshtor ne Sheshin Skenderbej ne Tirane

    Fjala e plotė e Kryetarit tė LSI-sė, z.Ilir Meta, i cili u ndėrpre disa herė nga entuziasmi i tė pranishmėve.
    ----
    Unė besoj te LSI, kandidatet fitues te Tiranes dhe gjithe Shqiperise.
    Jam i bindur se 3 Korriku, do tė jetė ora kur ky vend do tė ngrihet nė kėmbė pėr tė votuar pas 15 vjetėsh endrren e tij historike:
    “Ndarjen njėherė e pėrgjithmonė nga politika e vjetėr, pėr tė nisur sė bashku njė rrugė tė re, pėr tė zėnė vendin qė meritojmė, pėrkrah tė gjitha vendeve tė qytetėruara”.
    Jam i bindur se qytetaret e ketij vendi e kane bere tashme zgjedhjen e tyre:
    “Per nje Shqiperi te re, europiane, te lire e te pasur, ku sundon rregulli e ligji, solidariteti e mireqenia, perspektiva e se ardhmes”.
    - Unė kam njė bindje, se pas 3 Korrikut, nė Tiranė, Shkodėr, Tropojė, Korēė, Berat, Kukes, Vlorė, Sarandė e nė tė gjithė Shqipėrinė, qytetarėt e ketij vendi do te qeverisen ndryshe:
    “Se Shqipėria ka nevojė per nje qeveri qe mendon e punon edhe pėr punėtorėt, edhe pėr fermeret, per te varferit dhe pėr tė pasurit, por edhe pėr shtresėn e mesme qė i mungon kėtij vendi. Se Shqiperia ka nevoje per nje qeveri qe nxit prodhimin vendas, mbeshtet biznesin e vogel e te mesem, qe mbledh taksat jo vetem nga te varferit e te pambrojturit, e qe garanton konkurencen e ndershme ne treg. Ne do ta ndėrtojmė sė bashku te ardhmen tone, vetėm atėherė kur mireqenia e begatia do te jene prone e shumices”.
    -Ne kemi vullnetin e perkushtimin maksimal, qe Shqiperia jone e re te lere pas krimin e urrejtjen, varferine e perbuzjen, papunesine e korrupsionin:
    “Sepse atdheu yne i perbashket nuk mund te lengoje ne tranzicionin e pafund. LSI eshte projekti yne i madh per te harruar vitin e zi 97 , vitet e gjata te mjerimit, politiken e se shkuares, e per te hapur rrugen e se ardhmes”.
    - Unė kam njė pėrkushtim absolut, qe qytetarėt e vendit tim tė mos vazhdojnė tė lenė eshtrat maleve dhe detrave, pėr tė kėrkuar edhe tani nė vitin 2005, tokėn e premtuar pėrtej kufijve:
    “Sepse toka jonė e premtuar ėshtė Shqipėria. Ne do tė kthejmė dinjitetin e pasaportės kuqezi, me tė cilėn, ēdo qytetar i kėtij vendi tė lėvizė lirisht pėr punė, studime, biznes, pushime apo pėr tė takuar fėmijėt, motrat dhe vėllezėrit emigrantė, nė tė gjithė shtetet e botės”.
    - Unė kam njė bindje, se qeverisja e kėtij vendi, nuk duhet t’i perkase njė kaste monopolesh politike, ekonomike dhe kriminale, por se ajo ėshtė njė ēėshtje e tė gjithė qytetarėve shqiptarė:
    “Sepse prej kohesh bota i ka thėnė JO kultit tė individit. Ne do tė ngremė nė piedestal Kultin e Njeriut, Kultin e qytetarit ”.
    - Unė kam njė bindje, se asnjėra prej kėtyre obligimeve tė njė Shqipėrie tė re, me kete forcė tė re politike, nuk ėshtė e realizueshme, nėse ne nuk do tė respektojmė njeriun e punės dhe profesionistin:
    “Ne do ta bazojmė tė gjithė sistemin tonė, vetėm e vetėm tek vlerat. Jo mėshira, por kthimi i dinjitetit tė Diplomės do tė jenė baza pėr karrierėn dhe shpėrblimin e mėsuesit, pedagogut, mjekut, inxhinierit, ushtarakut, ekonomistit, diplomatit dhe i tė gjitha profesioneve.
    - Ne kemi vullnetin pėr t’i dhėnė fund njėherė e pėrgjithmonė monopoleve, klientelizmit, konfliktit tė interesave, politikanėve-biznesmenė, lidhjes sė politikės me krimin dhe kapjes sė shtetit nga mafia:
    “Sepse ne e kemi ngritur dhe do ta bazojmė punėn tonė, vetėm tek ngritja e institucioneve, puna nė ekip, do t’i japim fund njėherė e pėrgjithmonė e do ta bėjmė tė vėrtetėn tonė tė madhe, gėnjeshtrėn e deritanishme se “tė gjithė janė e do tė jenė tė barabartė pėrpara ligjit”.
    - Unė kam njė vullnet absolut, qe fėmijėt e tė ardhurve nė Bathoret e Shqiperise, do tė ecin dhe do tė ulen, nė tė njėjtėn bankė shkolle me fėmijėt e mi, e do tė jenė qytetarė tė barabartė tė kėtij vendi. Askush nuk mundet t’i mbaje ne ankth keta femije e prinderit e tyre me friken e prishjes se shtepise pas 3 Korrikut :
    “Sepse ne do ta integrojmė Shqipėrinė nė Europė, vetėm pasi tė kemi integruar tė gjithė shqiptarėt, pėr tė patur shanse dhe mundėsi tė barabarta, qė askush tė mos tė ndihet mė, emigrant nė vendin e tij”.
    - Unė kam njė bindje, se veteranet dhe pensionistėt nuk janė njė barrė pėr shoqėrinė e re qė po ndėrtojmė. Jo tė dashur prindėr, nėna e baballarė. Ju jeni dinjiteti ynė, dinjiteti i tė gjithė brezave dhe i kėtij vendi:
    “Ne nuk do tė kujtohemi tė ngremė pensionet dhe shpėrblimin qė ju meritoni, vetėm njė herė nė 4 vjet. Jo. Ju do tė shpėrbleheni shumė herė mė tepėr se tani, jo vetėm me pagesa pensioni, por me mė shumė shtėpi kujdesi, parqe e lulishte, por mbi tė gjitha me mė shumė respekt, dinjitet dhe mirėnjohje tė pėrjetshme”.
    - Unė kam njė ėndėrr. Qe pas 3 korrikut, fėmijėve tanė, pėrveē pėrrallave, JU t’i tregoni, se SHPRESA nuk ka vdekur dhe nuk do tė vdesė kurrė nė kėtė vend:
    “Sepse mbi te gjitha ka njė rini te mrekullueshme, qė ka misionin pėr ta bėrė Shqipėrinė njė vend normal, ku jo vetėm nė njė ndeshje futbolli, por nė ēdo rrethanė e nė ēdo cep tė globit, gjithkush nga ne ta thotė me zė tė lartė: “O sa mirė me qenė shqiptar”.

    Vellezer dhe motra !

    Bashkohuni me ne ne kete levizje per ndryshimin e madh !

    Bashkohuni me ne ne kete levizje drejt Europes !

    Bashkohuni me ne per tu ndare pergjithmone nga makthet e se shkuares !

    Bashkohuni me LSI me kete FORCE TE RE, PER NJE SHQIPERI TE RE !

    FITORE ! FITORE ! FITORE !

  4. #4
    27.12.05

    Fjala e Kryetarit te LSI-se Z.Ilir Meta


    Po kėshtu unė dua tė vlerėsoj si tregues tė qartė tė koherencės sė LSI-sė, edhe votimin lidhur me amendimet qė ju bėnė ligjit pėr funksionimin dhe organizimin e Kėshillit tė Lartė tė Drejtėsisė. Kėto amendime synojnė qartė zgjidhjen e konfliktit tė interesave nė KLD, qė ka njė pėrgjegjėsi tė veēantė pėr tė gjithė reformėn nė sistemin e drejtėsisė dhe nė veēanti nė gjyqėsor, ku pėr fat tė keq dihet nga tė gjithė, dhe sidomos mė shumė se sa nga ne, nga qytetarėt, tė cilėt nuk marrin asnjeherė drejtėsi nė dyert e gjykatave shqiptare, se cila ėshtė fatura, pėrmasa dhe fatura e korrupsionit tė gjyqėsorit nė vendin tonė. Ju besoj se i keni ndjekur polemikat e zhvilluara me kėtė rast, tė cilat vazhdojnė edhe sot e kėsaj dite. Por, dua t’ju siguroj se tė gjitha kėto polemika janė tėrėsisht absurde, ato tregojnė qartė mungesėn e pėrgjegjėsisė tė tė gjithė atyre qė nuk duan reforma nė sistemin e drejtėsisė dhe sidomos nė gjyqėsor. Edhe e pranojnė qė ka konflikt interesi, edhe thonė nuk bėhet kėshtu, pa dhėnė asnjė alternativė sesi mund tė bėhet mė mirė. Nė rast se mendojnė se kėto ndryshime qė i janė bėrė ligjit, nuk janė nė pėrputhje me Kushtetutėn, atėherė kanė tė drejtė ti drejtohen Gjykatės Kushtetuese dhe duhet ta bėjnė kėtė gjė, pasi ajo ėshtė pėrgjegjėse pėr tė verifikuar pėrputhshmėrinė me Kushtetutėn.
    Ne jemi forcė politike dhe tregojmė vullnetin politik pėr tė luftuar konfliktin e interesave. Ndėrsa pėrsa u takon pėrrallave se kjo ndihmon qeverinė e Berishės, mendoj se kėto janė justifikime pėr tė mbajtur tė paprekur korrupsionin nė sistemin e drejtėsisė, nė sistemin gjyqėsor dhe nė tė gjithė shtetin. Sepse nėse korrupsioni do tė jetė me kėto pėrmasa nė gjyqėsor, mos tė presė askush, qė korrupsioni tė luftohet diku tjetėr. Ndaj ne i ftojmė tė gjithė qė tė kuptojmė tė gjithė domosdoshmėrinė e reformave nė sistemin e drejtėsisė. Pa ēliruar drejtėsinė nga konflikti i interesave nuk mund tė luftohet as konflikti i interesave nė drejtėsi dhe as korrupsioni, i cili pėr fat tė keq u kthye nė vitet e fundit nė njė sistem qė bllokoi tė gjithė reformat dhe qė ka njė kosto konkrete pėr tė gjithė shqiptarėt

  5. #5
    Ilir Meta 14-05-2005

    Sepse atdheu yne i perbashket nuk mund te lengoje ne tranzicionin e pafund. LSI eshte projekti yne i madh per te harruar vitin e zi 97 , vitet e gjata te mjerimit, politiken e se shkuares, e per te hapur rrugen e se ardhmes”.


    Petrit Vasili 04-08-2006 (Gazeta Tema)

    Sekretari i pėrgjithshėm i LSI-sė rikujton ’97-ėn: “Opozita do punojė 24 orė nė 24, pėr tė rrėzuar qeverinė”



    Vasili: “Tė dorėhiqen tė zgjedhurit vendorė tė opozitės”



    Sekertari i pėrgjithsėm i LSI-sė, Petrit Vasili, ka konfirmuar qėndrimin e partisė sė tij nė mbėshtetje tė partive tė tjera tė opozitės, pėrsa i pėrket dorėheqjes sė tė zgjedhurve vendorė. Vasili ka pėrsėritur kėrcėnimin e figurave tė tjera politike tė sė majtės pėr pėrsėritjen e ngjarjeve tė vitit 1997, duke deklaruar se vendi ndodhet nė tė njėjtin udhėkryq si nė vitin 1997-tė dhe se opozita do tė punojė 24 orė nė 24 pėr tė nxjerrė vendin nga kriza, qė sipas tij, e ka futur mazhoranca demokrate. “E gjithė infrastruktura politike e opozitės nė tė gjithė vendin ėshtė nė gatishmėri maksimale pėr tė luajtur rolin qė i takon nė ndaljen e revanshit diktatorial tė mazhorancės sė Berishės dhe nxjerrjen e Shqipėrisė nga udhėkryqi shumė i rrezikshėm, ku kjo mazhorancė e ka futur atė dhe qė shuan ēdo shpresė tė shqiptarėve pėr qetėsi dhe jetė mė tė mirė. Po deklaroj pėrfundimisht se nuk ka asnjė ditė pushimi dhe asnjė ditė qėndrimi tė veprimit politik tė opozitės. Ajo do tė veprojė 24 orė nė 24, sepse, pėrfundimisht, Shqipėria ndodhet pėrsėri nė njė udhėkryq qė, pėrsa i takon rėndėsisė dhe pėrgjegjėsisė politike ėshtė i njėjti me atė tė vitit 1997-tė, pavarėsisht nga diferencat e formės sė shfaqjes sė tij”, - tha Vasili. Nė njė konferencė pėr shtyp, ai ka rikonfirmuar qėndrimet e LSI-sė pėr situatėn politike nė vend, dhe konfliktin pozitė-opozitė.



    Z. Vasili, eksponentė tė PS-sė kanė shfaqur njė shkallė tė re presioni ndaj mazhorancės duke deklaruar tėrheqjen e gjithė kryetarėve, kėshilltarėve nga komunat dhe bashkitė e vendit. Pavarėsisht se ju nuk jeni pėrfaqėsuar nė pushtetin lokal, a e mbėshtesni ju kėtė qėndrim tė aleatėve tuaj?

    Sė pari, LSI-ja, ndoshta ėshtė edhe ēėshtje informimi, ka pėrfaqėsuesit e saj nė pushtetin lokal, sepse ka mjaft tė zgjedhur qė kanė deklaruar pėrkatėsinė e tyre politike me LSI-nė. Nė kėtė kontekst, them se LSI-ja nuk ėshtė njė faktor qė mbėshtetet nga jashtė, por ėshtė pjesė integrale e pushtetit lokal. Mendoj qė dorėheqja ėshtė njė mėnyrė reagimi plotėsisht nė parametrin e njė reagimi politik, qė nė varėsi dhe nė vlerėsim politik tė njėpasnjėshėm dhe tė pėrditshėm tė situatės ėshtė njė veprim qė unė e shikoj plotėsisht tė mundshėm, gjė, e cila, do tė jetė gjithmonė e vlerėsuar nga forumi i pėrbashkėt opozitar, i cili duke gjykuar pėr moskthim mbrapa dhe egėrsinė e qeverisė pėr tė qėndruar nė pozicionet e saj tė pakthyeshme, sigurisht qė nuk ka asnjė arsye qė tė mos ndodhė.



    Z. Vasili, a mendoni se ka vend pėr njė konsensus me mazhorancėn, para se opozita tė dalė nė shesh pėr tė protestuar?

    Nuk kam parė asnjė demonstrim vullneti tė konsensusit nga ana e mazhorancės, e cila ka tė gjitha mundėsitė e konsensusit pėr arsye tė numrave qė ka nė Parlament, por edhe tė qeverisė qė ajo disponon. Ju shikoni qė ka njė pėrshkallėzim tė egėrsisė sė reagimit tė mazhorancės dhe tė qeverisė, dhe kėto hapėsira tė njė konsensusi tė mundshėm pothuajse janė zero. Ju e shikoni qė nė tė gjithė artikulimin politik tė opozitės ka vetėm kėrkesa, ku nuk kėrkojnė asnjė lloj kompromisi, kėrkesat e opozitės nė tė gjitha rastet kanė qenė vetėm pėr zbatimin e atyre ligjeve, tė cilat, pėr shkak tė memories sė shkurtėr politike tė mazhorancės, janė miratuar nė konsensusin e plotė tė saj. Ne kėrkojmė njė anėtar KQZ-je qė ėshtė miratuar me votat dhe me kompromisin e fundit midis forcave politike. Cilado forcė politike, qė kundėrvihet me forcėn e kartonit dhe dhunon ligjin, duke krijuar njė precedent qė kėto ligje tė bėhen relative, nuk ėshtė legjitime. Kjo ėshtė dhe arsyeja qė unė nuk shikoj asnjė dritė kompromisi, dhe nė kėtė kuadėr, ne jemi tė pėrgatitur pėr tė pasur njė reagim tė fortė politik dhe qytetar.



    Z. Vasili, nė protestėn e opozitės, ėshtė deklaruar se qytetarėt do tė protestojnė deri nė atė fazė qė tė mos kthehen nė shtėpi pa u plotėsuar kėrkesat e tyre, mendoni se mund tė jetė muaji shtator?

    Pėr mua, mbi tė gjitha, qėndron ideja qė qytetarėt do tė jenė njė dimension i madh, qė do tė ndihmojė politikėn tė dalė nga udhėkryqi. Pėrsa i takon ditės sė prerė, se do tė ishte dita e parė e hapjes sė seksionit tė ri parlamentar apo njė javė mė vonė, kjo ėshtė e papėrcaktuar, sepse mund tė jetė ndonjė “surprizė” e qeverisė, si kjo qė na shtyn tė dalim pėr konferencė pėr shtyp sot, por, me siguri them qė, nuk do tė jetė vetėm shtatori, por tė gjithė muajt nė vijim, tė ngarkuar me njė intensitet tė pashembullt politik nė vend.


    Pak koment i shpejte lidhur me qendrimet e siperthena:

    Sic duket kreret e LSI-se harrojne se cfare kane deklaruar me pare dhe se cfare deklarojne tani!?
    Eshte nje situate absurde dhe aspak koherente ne qendrime e krereve te kesaj partie, gje qe le te kuptohet se me cfare serioziteti kjo force mund te jete ne te ardhmen, ne qeverisjen e vendit.
    Per fat te keq, jo vetem LSI-ja por dhe pjesa me e madhe e politikaneve te larte shqiptare, nuk kane nxjerre asnje mesim nga gjithe keto vite kalimtare, por vazhdojne ende pavaresisht nga mosha apo studimet, te mbeten skllever te moralit te vjeter politik, skllever te intolerances, skllever te luftes pa princip per karrike, skllever te egoizmit dhe ambicjeve personale.
    Sic duket kreret drejtues te LSI-se kane harruar se pjesa me e madhe e tyre kane qene ne pushtet dhe e kane treguar "aftesine" e tyre ne qeverisje.
    Nese ata u ndane nga PS-ja, e bene kete thjesht per aresye dhe ambicje personale.
    Ndersa sot LSI-ja e shpall veten jo me si nje force politike por si nje komitet "shpetimi" si ai vitit 1997.
    Ku e marrin guximin krere te saj te veteshpallen kryetare te Komitetit te "Shpetimit" Kombetar?
    Nese ne 1997, kryetar te Komiteteve ishin me shumice ish-ushtarake, ish-agjente te Sigurimit, agjente te sherbimeve rajonale (serbo-greke), kontrabandiste e kriminele te te gjitha kallepeve, sot situata paraqitet me ndryshe.
    Tashme rolin e atyre komiteteve te "shpetimit" e ka zgjedhur dhe pranuar me deshire LSI-ja!
    PS-ja i krijoi ne 1997 keto komitete me njerez te erresires, te rruges e te burgjeve, ndersa ne 2006 po kjo PS paraqet si komitet te saj vete LSI-ne.
    E kane menduar se per opinionin vendas dhe ate te huaj, ky do te jete variant me i besueshem, pra ai i paraqitjes se LSI-se si nje komitet "shpetimi".
    Edhe ai pak dyshim qe ekzistonte ne autoresine e ngjarjeve te vitit 1997, u fashit me pranimin haptas te autoresise nga vete kreret drejtues te PS-se dhe te LSI-se.

    Atehere cdo qytetar ka te drejte te pyese veten se cfare alternative me ofron nje aleance e tille, me te mire se ajo e Berishes?
    Cfare te reje po i sjell politikes shqiptare nje aleance e tille kreresh, qe sic duket deri tani ata i bashkon urrejtja ndaj Berishes dhe fronti antiNano e anti perkrahes te tij brenda PS-se?
    Cfare te reje po sjellin personalisht Edi Rama dhe Ilir Meta nga ajo e viteve 1997-2005?
    Me cfare idesh dhe programesh desheron kjo aleance te rikthehet ne pushtet?
    Cfare fytyrash te reja po i servirin ato publikut, ne dallim nga ato te tharat te Rucit, Dokles, Gjinushit, Cekes & Co?
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DYDRINAS : 04-08-2006 mė 09:15

  6. #6
    2010 Triplete Maska e oliinter
    Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    qe LSI eshte force e madhe kete e deshmoi me se miri numri i votave qe mori ne zgjedhjet e korrikut.

    Ishte mega leshi i dushkut ai qe e rrenoi LSI.

    Nuk do te ishte PR e MEdiut me 11 deputet por do te ishte LSI me 25 deputete dhe kjo eshte forca reale e LSI qe pritet te rritet.

    te gjithe e njohim kush eshte Sali Berisha and co

    E pershendes enisiativen e ndermarre nga Ilir META dhe i uroj pune te mbare.
    vari leshte

  7. #7
    i/e larguar Maska e Studenti-Te
    Anėtarėsuar
    09-09-2002
    Vendndodhja
    Ne pluhur
    Postime
    215
    Citim Postuar mė parė nga oliinter
    E pershendes enisiativen e ndermarre nga Ilir META dhe i uroj pune te mbare.
    Me Ilirin qe fluturoi te jepte grushta grues se shtetit mendon se do te kete pune te mbare?
    Iliri tregoi pjekurin karakterin e tij andaj te isha ne vendin e tij do me vinte turp te dilja me ne skene.

  8. #8
    2010 Triplete Maska e oliinter
    Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    shume mire e ke ti student sepse berisha i bente protestat duke thyer xhamat e ministrise se rendit dhe duke djegur shqiperine me 1997...

    e sa e sa te tjera por sic e thua edhe vete qenke student keshtu qe te duhete dhe pak kohe qe te mesosh historine e shqiperise dhe sidomos ate te sali berishes.
    vari leshte

  9. #9
    i/e larguar Maska e Studenti-Te
    Anėtarėsuar
    09-09-2002
    Vendndodhja
    Ne pluhur
    Postime
    215
    Edhe ne vitet 2090 ju do e thoni kete te Sali Berishes ju kam lakmin per mbajte ne mend te ketij viti.

    Mbyte me pune te mira kundershtarin ateher je i zoti perndryshe je pleher nese vazhdon me te kaluaren e tij ...

  10. #10
    2010 Triplete Maska e oliinter
    Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    po mer po bej namin ti dhe ne te shohim te ardhmen.

    hajde mendje hajde pse sthua ti ti lirojme te gjith te burgosurit sepse kane kryer krime ne te kaluaren dhe jo ne te ardhmen...


    TIPIK STUDENT
    vari leshte

Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Aleance Kristiano-Muslimane?
    Nga Matrix nė forumin Toleranca fetare
    Pėrgjigje: 53
    Postimi i Fundit: 01-01-2007, 23:54
  2. Ilirėt - diskutimi mbi ta
    Nga Leonard Alili nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 111
    Postimi i Fundit: 10-10-2006, 16:02
  3. Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 16-03-2006, 17:10
  4. LSI: Nuk bėjmė aleancė me PS, para apo pas zgjedhjeve
    Nga Albo nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 09-04-2005, 01:02
  5. Ajri, Gjelbėrimi
    Nga Brari nė forumin Kulturė demokratike
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 04-06-2003, 04:09

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •