Postuar më parë nga gloreta Sag mal, wo man oder wo die Kurden kaufen? In Wien gibt es keine Türken, glaube ich nicht, dass sie aus Türkei kommen, sie kommen aus dem Kurdistan Hahah ich weiß nicht wo die kurden kaufen, hab kein freund der kurde ist haha sag mal wieviele österreicher hast du in wien getroffen? asnjo apo? hahah p.s me klor apo pa kloir ishte pishina aty? mendoj se me klor sdi gje se nuk shkoj shpesh
Mëso Islamin nga Kur'ani e jo nga myslimanet!
Postuar më parë nga KAT po kaq e mora vesh une dhe ti, qenke la tek pishinat tek liqeni artificial,lol ka nonji qe lahet tek palmanova ktu? p.s me klor apo pa kloir ishte pishina aty? Ta thote Strange se ai jeton ne Viene. Une ne Salzburg
Postuar më parë nga gloreta Ta thote Strange se ai jeton ne Viene. Une ne Salzburg se po pys cucken, se ajo e ka bo vienen telef. p.s mos pi shume redbull, se bohesh flutur
--- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta... ---voudou.. ---
Postuar më parë nga strange Hahah ich weiß nicht wo die kurden kaufen, hab kein freund der kurde ist haha sag mal wieviele österreicher du getroffen hast in wien? asnjo apo? hahah hab viel Österreich, (freundinen), man versteht nicht, wer österreicher ist wer nicht
Postuar më parë nga gloreta hab viel Österreich, (freundinen), man versteht nicht, wer österreicher ist wer nicht haha me fal mua po ika me pa Deutschland te pershendes
Postuar më parë nga KAT se po pys cucken, se ajo e ka bo vienen telef. p.s mos pi shume redbull, se bohesh flutur redbull pine te gjithe ketu. shkojne ne dyqan per te blere, blejne plot 34 kanace.
Postuar më parë nga gloreta redbull pine te gjithe ketu. shkojne ne dyqan per te blere, blejne plot 34 kanace. prandaj o fry danubi, se ngelen tuj shku ne banjo austriaket.
Postuar më parë nga KAT prandaj o fry danubi, se ngelen tuj shku ne banjo austriaket. mire e ke pikes i ke rene
Postuar më parë nga gloreta Ta thote Strange se ai jeton ne Viene.: ) Une ne Salzburg: ) Schatzi,çthot Salzburgu anej ,du me ardh per ca dite Pershendetje dhe per nje katunarjus me name strange , qe jeton ne Austri goldi ich vermise dich
Wir leben alle unter dem gleichen Himmel, aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont.
Postuar më parë nga Linda5 Schatzi,çthot Salzburgu anej ,du me ardh per ca dite Pershendetje dhe per nje katunarjus me name strange , qe jeton ne Austri goldi ich vermise dich T'kishte dhon Darius te kuqe Lenka???
Rregullat e Forumit
Krijoni Kontakt