Bismilahi Rrahmani Rrahim
Me iniciative te njė pjese te Keshillit te Pergjithshem ėshtė kerkuar nje mbledhje urgjente per te analizuar shkeljet e Selim Destan Muces, kryetar aktual i KMSH.
Me poshte po paraqesim Letren e Hapur qe do tu dergohet te gjithe Muftinijve, anetareve te Keshillit te pergjithshem, imameve dhe mbare opinionit publik.
U bejme thirrje te gjithe besimtareve muslimane te sensibilizohen dhe te japin kontributin e tyre per pastrimin e Institucionit te tyre zyrtar (KMSH) qe eshte uzurpuar nga nje klan i pandershem qe nuk kane lidhje me besimin tone te paster.
Me Emrin e Allahut, Mėshiruesit, Mėshirėbėrėsit
Letėr e hapur
Drejtuar: Myftinive, anėtarėve tė Kėshillit te Pėrgjithshėm tė KMSH, mbarė opinionit publik.
Tė nderuar zotėrinj,
Me ardhjen nė krye tė kėtij institucioni ing. Selim Muēa, nė muajin mars 2004 si pasoje e interesave konjukturale tė individėve tė caktuar me precedente penale, Komuniteti Musliman Shqiptar pėrjetoi momentet e tij mė tė errėta, dhe humbi rėndė imazhin e tij
Pėr tė gjitha dėshmitė qė vijojnė mė poshtė, hartuesit e kėsaj Letre kane prova te mjaftueshme dhe dokumentare, qė vėrtetojnė shkeljet e renda dhe politikat e pandershme tė drejtimit tė njė institucioni me themel moral siē duhet tė jetė KMSH.
Mė poshtė do te rendisim vetėm disa nga shkeljet e kryera nė KMSH gjate periudhės sė drejtimit tė tij nga Ing. Selim Muēa:
1. Shkeljet Teologjike
a. Mbi S. Mucen bie pėrgjegjėsia kryesore e mos ngritjes sė Kėshillit tė Teologeve. Me pretekste tė pabaza, ai e zvarriti kėtė proces duke e lėnė pa zgjidhje. Edhe nė mungese tė kėtij Kėshilli, ai kurrė nuk ka shprehur interes pėr ēėshtjet fetare. Sjellja e tij e pabazuar nė dijet teologjike ka shkaktuar deri tani shumė paqartėsi, ngatėrresa dhe zhgėnjim tek besimtaret dhe anėtarėt e xhematėve. Kjo solli si pasojė edhe konfuzion nė debatin mediatik sa rryma islame ka nė Shqipėri.
b. S. Muēa shkaktoi nė vijimėsi pėrēarje mes myslimaneve, duke futur nė konflikt xhematet nė Shkodėr, nė Tiranė, Lushnje dhe Elbasan. Ka dėshmi se ai ka nxitur idenė inekzistente tė dy rrymave brenda myslimaneve nė Shqipėri, pėr tė sunduar po vete si pėrfaqėsues i rrymės sė tė moshuarve.
c. S. Muēa ka toleruar poshtėrimin e fesė Islame pėrmes mosveprimit tė tij dhe paralizimit tė reagimit tė strukturave qė varen prej tij. Rasti me flagrant ishte kur ai pranoi tė keqpėrdorej nga Presidenca pas ofezave publike qė Alfred Moisiu adresoi ndaj shumicės myslimane tė vendit.
d. S. Muēa ka refuzuar tė mbroje tė drejtat fetare tė anėtarėve tė xhematit, detyrė funksionale e KMSH. Rasti mė flagrant: dy studentė nė Universitetin e Durrėsit u pėrjashtuan nga shkolla pėr shkaqe tė shenjave fetare.
e. Nė kundėrshtim tė plote me parimet islame, kryetari i KMSH ka pranuar tė bashkėpunojė dhe financohet nga sekte anti-islame si ai i Ahmedive. Zyra e S. Muēės ėshtė restauruar me fondet e sektit ahmedi'. Nė shpėrblim, Muēa ka marrė pjese nė festimet e kėtij sekti, ka vizituar brendinė e xhamisė, madje u ka dėrguar edhe njė shkrese mirėnjohjeje pėr fondin e dhuruar pėr zyrėn e tij private. Pėr kėtė ekzistojnė fotografi dhe dokumente qė mund te bėhen publike
nė ēdo kohė.
f. S. Muēa duhet ende t'u japė pėrgjigje akuzave me karakter moral, politik dhe fetar qė ju adresuan atij nga ish myftiu i Tiranės Bledar Myftari. Kėto akuza pėrbejnė njė arsye tė mjaftueshme pėr largimin e tij.
2. Shkeljet Administrative
2.1. Administrimi dhe Drejtimi i KMSH
a. S. Muēa ka qenė njė faktor pengues pėr ndėrtimin e xhamisė sė Namazgjasė, edhe pse ka pasur oferta konkrete pėr ndėrtimin e saj nga donatore tė ndryshėm, qė merrnin pėrsipėr edhe ofrimin e ndihmesės pėr nxjerrjen e lejes. Aktualisht njė lob shqiptar i diasporės nė Turqi (Stamboll) ka vėnė nė dispozicion tė kėtij projekti gjithsej 5 milion USD, qė KMSH nuk i ka pėrfshirė, as tėrhequr, madje as deklaruar. Dijeni pėr kėtė fakt ka Konsullata Shqiptare e Stambollit.
b. Pas tre vitesh nė krye tė KMSH, S. Muēa nuk ka hartuar asnjė platformė tė organizimit tė veprimtarisė institucionale tė Komunitetit. Ai as e ka iniciuar njė gjė tė tillė, e as e ka kėrkuar tė hartohet nga dikush tjetėr, duke shpėrfillur burimet njerėzore qė kane qenė tė gatshme tė ofronin ndihmesėn e tyre si brenda ashtu dhe jashtė komunitetit. KMSH punon sot pa asnjė objektiv, pa plan pune dhe normalisht pa asnjė rezultat.
c. Gjate pėrfaqėsimit tė KMSH, Selim Muēa nuk ka arritur tė sigurojė asnjė ndihmė apo tė ardhur tė rėndėsishme, duke prodhuar nė tė kundėrt mosbesim pėr strukturat pėrfaqėsuese tė bashkėsisė islame tė Shqipėrisė dhe duke u distancuar nga interesat e zhvillimit tė Islamit nė Shqipėri. Qasja e tij ka qenė kryesisht private, nė shprehje tė interesit personal apo tė grupit pranė tij nė KMSH.
d. S. Muēa ėshtė kujdesur qė me firmėn dhe vulėn qė disponon, tė bėjė emėrime dhe shkarkime, jo duke vlerėsuar kapacitetet intelektuale e akademike, por duke u kujdesur vetėm pėr tė ruajtur lidhjet e tij nepotike. Rastet janė me dhjetėra nė kėto tre vite. Pėr tė gjitha rastet ekziston njė arkiv i plotė dėshmish dhe provash.
2.2. Pronat dhe Qiratė e Vakėfit
2.2.1. Shitjet e disa pronave
a. S. Muēa shiti me vullnetin e tij qė ia imponoi edhe kryesisė, truallin vakf nė qendėr tė Tiranės, nė kundėrshtim me parimet fetare, por edhe kundėr logjikės sė tregut. Mungesa e plotė e transparencės flet shumė pėr arsyet qė S. Muēa pati kur e beri kėtė zgjedhje. Me kėtė shitje, bashkėsia islame ka humbur njė prej pasurive mė tė mėdha, ndėrsa mbi atė truall do tė ndėrtohet njė nga gjashte kullat mė tė mėdha nė vend, sipas studimit tė qendrės sė Tiranės.
b. Nė Shkodėr, nė shtator tė vitit 2006, janė shitur dy apartamente nė qendėr tė qytetit, me argumentin se kėto tė ardhura duhej tė pėrdoreshin pėr kthimin e pronave. Banesat janė shitur nėn vlerėn reale tė tregut dhe pa miratimin e myftinise sė Shkodrės. Selim Muēa duhet tė bėjė transparente se ku ka shkuar shuma e pėrfituar dhe pėrse ajo duhej, nė njė kohė qė kėtė vit u morėn 1.3 milionė euro pėr tė njėjtin qėllim. Nėse ato para janė pėrdorur pėr pronat, duhen dhėnė sqarime publike se ēfarė pronash tė tjera janė marrė me kėtė fond dhe sa kanė kushtuar dosjet, duke paraqitur nė ēdo rast fatura tė rregullta.
c. Ne vitin 2005 2006, S.Muēa tentoi tė shiste disa troje nė qytetin e Tiranės, konkretisht nė afėrsi tė Shkollės sė Kuqe, nė afėrsi tė stacionit tė trenit si dhe tek Varri i Bamit. Nė atė kohė, Muēa tha se kėto parcela nuk mund tė shfrytėzoheshin dhe pėr kėtė bėri njė oferte skandal: 20 50 mijė lekė tė vjetra pėr metėr katror. Kjo tentative e turpshme dhe anti-islame u hodh poshtė nga Kėshilli i Myftinise sė Tiranės.
2.2.2. Dhėniet me qira
a. Nė qendėr tė Tiranės, i ėshtė dhėnė shtetases Silvana Vrapi, me qira pėr tre vjet, ambienti i Disko Klub Albania. Nė kontratėn mes palėve shėnohet se objekti ėshtė dhėnė pėr disko bar. Ēmimi ėshtė qesharak: 1000 leke tė vjetra pėr metėr katror. Madje ky ēmim mund tė jete edhe me i vogėl, pasi sipėrfaqja e diskos brenda, ka dhe 300 metra nė sipėrfaqe, qė mund tė pėrdoret pėr parkim etj. Tė ardhurat totale janė rreth 300 dollarė nė muaj, nė njė kohė qė kjo pronė mund tė sillte shumė mė tepėr. Duhet theksuar se dhėnia e qerase nuk ėshtė bėrė e kushtėzuar me llojin e aktivitetit qė duhet kryer aty. Thėnė ndryshe, nė kėto ambiente mund tė kryhet gjithēka qė bie ndesh moralisht me parimet e fesė islame.
b. Ėshtė bėrė rinovimi i kontratave tė dhėnies me qira nė godinėn ku ndodhet aktualisht KMSH. Kėto kontrata janė ribėrė nė kohėn e S.Muēės me ēmime tė ndryshme, por nėn vlerėn e tregut. Rast konkret ėshtė ai i kafes qė ndodhet nė katin e parė, ku kontrata ėshtė me 10 mije leke tė vjetra pėr metėr katror nė muaj. Njė sqarim me i plote i humbjeve ti qėllimshme tė prodhuara nga qiratė, mund tė bėhet duke iu referuar ēmimit tė dhėnies me qira tė dyqaneve tek medreseja. Nė kėtė vend, ēmimi ėshtė dukshėm mė i lartė se ai tek komuniteti, pėrballė parlamentit, nė qendėr tė Tiranės!
c. Nė katin e katėrt tė ndėrtesės sė komunitetit janė dhėnė mdisa zyra me qira nga 100 deri nė 150 mije leke tė vjetra nė muaj. Edhe nė kėtė rast ka funksionuar zgjidhja mė e thjeshtė, duke bėrė njė kontratė pa e miremenaxhuar kėtė ambient ė cili mund tė jepej me njė qira mė tė lartė.
d. S. Muēa nuk ka ngurruar tė kryejė edhe evazion fiskal. Njė pjesė e madhe e kontratave tė qirasė nuk janė reale. Pra nėse njė qiramarrėsi i merret 1 milionė leki, nė kontrate dhe nė shtet shėnohet sikur paguan vetėm 100 mije lekė. I njėjti fenomen ndodh edhe me pagat nė komunitet, ku S. Muēa duhet tė sqarojė, jo para besimtareve, por para policisė tatimore se pėrse funksionon me dy bordero.
2.2.3. Dhėniet me pėrqindje
a. Nė rrethin e Lushnjės, ėshtė dhėnė me pėrqindje njė sipėrfaqe trualli pėr njė pallat. Pėrqindja ėshtė mė e ulet se ajo e tregut. Myftiu i kėtij rrethi ėshtė lėnė jashtė kėtij procesi tė negociatave pėr dhėnien e truallit me pėrqindje, nė kundėrshtim me statutin. Jo vetėm kaq, por S. Muēa me iniciativėn personale ka miratuar njė kontrate shtese pėr 500 metra katrore, pėrveē 2 mije metrave tė miratuara mė herėt, kjo e fundit pa miratimin e kryesisė.
b. Nė qytetin e Shkodrės, kryesia e komunitetit ka tentuar tė japė me pėrqindje njė truall nė qendėr tė qytetit, nė vendin e quajtur Zdrale. Kjo mund tė provohet nėse shikohet proces verbali i mbledhjes sė kryesisė, nė muajin nėntor 2006. Ashtu siē u pėrmend me sipėr, ky rast flagrant shkaktoi konfliktin me ish myftiun Bashkim Bajraktarin, i cili refuzoi t'i dorėzonte S. Muēės vėrtetimin e pronėsisė pėr kėtė pronė.
c. Nė qytetin e Korēės, kryesia e KMSH-se ka dhėnė miratimin pėr ndėrtimin e pallateve nė dy troje vakf, pėrmes angazhimit tė njė firme nga Tirana. Edhe nė kėtė rast pėrqindjet kanė qenė mė tė ulėta se ofertat reale tė tregut.
d. Nė qytetin e Delvinės, nuk ėshtė bėrė deri mė tani ndonjė shitje, ose dhėnie me qira, por tė gjitha pronat e kėtij rrethi janė lėnė nė mėshirė tė fatit.
e. Nė vitin 2004, S.Muēa u pėrpoq tė impononte njė kontratė tėrėsisht tė paarsyeshme me njė ndėrtues pėr ndėrtimin e xhamisė tek ish gropa e Ajdin Sejdise, duke pranuar tė lėshojė katėr kate tė nėndheshme si parkim dhe vetėm njė kat tė ishte nė pronėsi tė komunitetit. Kjo kontratė u kundėrshtua fuqishėm nga Myftinia e Tiranės.
2.3 Menaxhimi Financiar ose Informaliteti i KMSH
Nėse ka njė pėrpjekje pėr tė luftuar informalitetin nė Shqipėri, morali islam duhej tė ishte i pari qė mbėshtet kėtė pėrpjekje. Selim Muēa ka ecur nė rrugėn e shkelėsve tė ligjit. Ja sesi:
a. S. Muēa ka marrė vazhdimisht fonde qė nė asnjė rast nuk janė evidentuar se nga kanė ardhur. Donatorė tė huaj kanė dhėnė fonde tė konsiderueshme, tė cilat asnjėherė nuk kanė kaluar nė rruge bankare dhe pėrmes dokumenteve financiare, por janė pranuar dorazi, nė rrugė informale nga S. Muēa. Nė shumė raste kjo mund tė vėrtetohet duke hetuar dokumentet e zyrės financiare tė komunitetit si dhe duke marrė dėshminė e personave qė kanė qenė tė pranishėm nė takime tė tilla.
b. Keq menaxhimi i veprimtarive tė haxhit, ka sjelle reduktimin e tė ardhurave qė mblidheshin mė herėt nga kjo veprimtari duke shkaktuar njė dem financiar tė konsiderueshėm.
c. S. Muēa ka qenė iniciator i marrjes sė fondeve nga donatorė tė ndryshėm pėr ngritjen e xhamive. Ai ka paraqitur kėrkesa tė cilat janė miratuar, por leket e dhėna nuk kane hyrė nė arkėn e komunitetit dhe mė pas tė dilnin tė kontrolluara. Ato janė dhėnė direkt nė duart tė menaxhereve tė ndryshėm anonimė, tė cilėt kanė bėrė punime dhe nuk kanė paraqitur asnjė dokument pėr transparencėn financiare tė tyre. Konkretisht, xhamia e Skraparit, xhamia e Kėnetės, xhamia e Trebishtit nė Dibėr, restaurimi i xhamisė sė Roskovecit etj, janė bėrė direkt me lekė nė dorė, pa asnjė dokument zyrtar apo proces pėrzgjedhjeje.
d. S. Muēa ka stimuluar informalitetin nė thithjen e fondeve nga vendet myslimane. Vlen tė pėrmendet marrėdhėnia me Turqinė, ku leket janė marrė nga fondacionet turke qė ushtrojnė aktivitet nė Shqipėri. Kėto fonde janė deklaruar nė librat e financės, por burimi i tyre ka mbetur gjithnjė anonim.
e. Nė tre vjet nė drejtim tė KMSH-sė, S. Muēa nuk ka bėrė asnjė projekt konkret pėr tė shtuar nė mėnyrė progresive dhe tė qėndrueshme buxhetin e Bashkėsisė. Pėr kėtė arsye, sot drejtuesit fetare nė Shqipėri, paguhen mė pak se njė pastruese e rėndomtė. Nė tė kundėrt me kėtė panoramė, S.Muēa ka ndėrmarrė me dhjetėra udhėtime jashtė shtetit, por pa sjelle asnjė rezultat konkret. Duhet
theksuar se komunitetet fetare nė Maqedoni apo Kosovė, kanė pėrfituar nga i njėjti fluks vizitash miliona euro, pas paraqitjes sė projekteve tė ndryshme.
f. S.Muēa ka lėnė hapėsira pėr abuzime edhe me dietat dhe automjetet e komunitetit. Ai u ka dhėnė shpesh dieta personave qė u shėrbejnė interesave tė tij si dhe ka lejuar servise tė shtrenjta tė makinave, dokumentet e tė cilave ėshtė i lutur t'i bėjė publike, nėse pretendon tė kundėrtėn.
3. Manipulimi i Statutit tė KMSH-s dhe ēėshtje tė tjera
Ky kapitull pėrfshin jo vetėm sjelljen e tij arrogante, hipokrite, fjalorin ordiner qė bie ndesh me etiken islame, por edhe rastet e pastra tė falsifikimit tė dokumenteve zyrtare dhe mashtrimit tė kryer nga poltrona e kreut tė myslimaneve shqiptarė.
a. Nė vitin 2003, S. Muēa ka qenė protokollues i mbledhjes sė Kėshillit tė Pėrgjithshėm tė mbajtur nė prill tė atij viti. Nė kėtė mbledhje ai nė bashkėpunim me Zylyftar Dervishin, ka falsifikuar proces verbalin e mbledhjes, duke shtuar njė pikė tė veēantė tek rendi i ditės si dhe tek vendimet. Kjo pikė bėnte fjalė pėr gjoja emėrimin e Zylyftar Dervishit si sekretar i Pėrgjithshėm me propozim tė Sabri Koēit, i cili nė realitet nuk ishte fare prezent. Pėr kėtė kanė dėshmuar njė numėr i madh anėtarėsh qė kanė qenė nė mbledhje dhe pėr tė cilėn po heton edhe prokuroria.
b. S.Muēa ka falsifikuar statutin e komunitetit mysliman me qėllim pėr tė fuqizuar pushtetin e tij dhe lehtėsuar abuzimet e tij me pronat e vakfit dhe mė konkretisht shitja e vakfit tė fundit. Nė mėnyrė mė specifike, ai ka shtuar disa pika, ndėr tė cilat mund tė pėrmendim nenet 23 dhe 25. Pėrmes tyre, S.Muēa i heq kompetencat pėr shitjen e pronave vakf Kėshillit tė Pėrgjithshėm dhe ia kalon kryesisė dhe vetes sė tij. Vėreni konkretisht:
1) Neni 23 lidhur me kompetencat e Kėshillit tė Pėrgjithshėm
Nė statutin e miratuar me dt. 14.05.2005 Neni 23 paragrafi 6 thuhet njoftohet dhe miraton vendimet e kryesisė sė Komunitetit Mysliman tė Shqipėrisė pėr tjetėrsimin e pasurive tė paluajtshme nė mbledhjen e zakonshme tė radhės sė kėshillit tė pėrgjithshėm (para falsifikimit).
Nė statutin e botuar nė vitin 2007
Neni 23 paragrafi 6 thuhet njoftohet pėr vendimet e kryesisė sė Komunitetit mysliman tė Shqipėrisė pėr tjetėrsimin e pasurive tė paluajtshme nė mbledhjen e zakonshme tė radhės sė kėshillit tė pėrgjithshėm (pas falsifikimit).
2) Neni 25 lidhur me kompetencat e kryesisė ėshtė shtuar njė paragraf i plotė ku thuhet "Kryesia e Komunitetit Mysliman me propozim tė myftinive tė rretheve dhe drejtorisė sė vakf investimeve pėr raste tė veēanta dhe tė domosdoshme vendos pėr tjetėrsimin e pronave tė komunitetit mysliman tė Shqipėrisė, ēdo vendim pėr tjetėrsim prone i njoftohet kėshillit tė pėrgjithshėm nė mbledhjen e zakonshme tė radhės".
c. S. Muēa u ka bėrė presion myftinjve nė rrethe pėr t'i detyruar tė firmosin njė shkresė tip, ku thuhej se ata kėrkonin njė fond ndihme i cili duhej tė vinte vetėm nga paratė e fituara nga shitja e vakfit nė qendėr tė Tiranės. Njė pjesė e myftinjve nuk e kanė firmosur edhe pse janė kėrcėnuar hapur se nuk do te merrnin asnjė lek, madje mund tė largoheshin nga puna.
d. S. Muēa nė mėnyrė flagrante jo vetėm qė nuk iu bind vendimit tė kėshillit tė pėrgjithshėm pėr rikthimin e pronės vakf nė gjendjen e mėparshme, por e shiti atė. Pjesėn mė tė madhe tė lekeve ai e ka futur nė bankė, por nė tė njėjtėn kohė duhet tė bėjė publike se nė ēfarė llogarie janė vendosur kėto para, pasi ka dyshime se prej tyre mund tė merren edhe pėrqindje si kamatė. Kėto dyshime ngrihen, pasi nė dokumentin e vlerėsimit tė shitjes sė pronės nga Komisioni i Ekonomisė, njė zė i veēantė ishte ai qė bėnte fjalė pėr pėrfitimin nga interesi bankar.
e. Duke lėnė pas ēdo detyre fetare, S. Muēa ėshtė pėrfshirė edhe nė veprimtari politike. Haptas ai ishte pjesė e fushatės sė kandidatit tė partisė socialiste Sadri Abazi, person i cili nuk ngurroi muaj mė vonė tė shante myslimanet pas marrjes peng tė njė avioni nga njė shtetas turk.
Nė pėrfundim
Si nismėtarė tė kėsaj kėrkese, ne duam sinqerisht tė sqarojmė tė gjitha palėt e interesuara se kjo nuk ėshtė njė pėrpjekje pėr largimin e njė njeriu nga njė post i caktuar, por njė thirrje pėr tė lartėsuar pėrpara popullit shqiptar dhe krejt botes moralin e lartė islam dhe nderin qė i ka tipizuar shqiptarėt si komb nė shekuj.
Nėse duam vėrtet "tė kėshillojmė pėr tė mirė dhe tė ndalojmė nga e keqja", nėse duam qė ta pengojmė tė pamoralshmen tė bėjė shtėpi nė shoqėrinė tonė, ne besojmė se kjo ndėrhyrje pastrimi duhet tė filloje nė krye tė trupit tė bashkėsisė sonė.
Jemi tė bindur se themi tė vėrteten me bindjen e kėshillės sė Profetit tonė Muhamed (salallahu alejhi ue selem) i cili kėshillon "Thuaje tė vėrtetėn edhe kur ajo ėshtė kundėr teje". Vetėm kjo e vėrtetė, e thėnė nė emėr tė Allahu dhe pėr arritjen e kėnaqėsisė sė Tij, mund tė shėrojė popujt, mund t'i ēojė ata pėrpara duke hapur rrugė tė reja pėr zhvillimin dhe pėrparimin e bashkėsisė sonė kombėtare.
Mbesim me besim dhe lusim Allahun qė pėrpjekja jonė tė gjejė mbėshtetjen Tuaj tė plotė.
Me respekt, anėtarėt iniciatorė nė Kėshillin e Pėrgjithshėm
Per me shume informata, ju lutem vizitojeni: EDUKATAISLAME
Krijoni Kontakt