Rast goli i levozhges portugeze,por koka e LehMAN trulloset,por shpeton porten.
10 min e fundit arsenali duket i lodhur.
Rast goli i levozhges portugeze,por koka e LehMAN trulloset,por shpeton porten.
10 min e fundit arsenali duket i lodhur.
"Meqe brenga eshte burimi i gezimit,mos vajto............"
GETE
Ja theu turinjte portugezi Lehmanit...
Io non rubo il campionato e in serie B non sono mai stato..C'E SOLO L'InternAcionale !
45min--------------------0-0.
Dominim absolut i topcinjve 30 min e para,penallti e humbur qe ndryshon koplet rrjedhen e lojes,pasi MU,ne disavantazh do hapej ne mbrotje.
15 min e fundit koplet per Mancesterin qe ka ne dite te madhe Ronaldon.
Nese sot Arsenali do kish Henry,Van Persie e kish shpartalluar MU.Adebayor lere vetem duket sikur ska idene e golit.
Ljunberg i perenduar.
MU vec nje ronaldo dhe portierin,te tjeret jane vari bostanet.
Ca lojtare te tipit o'Shea,Brown,Flecher,Neville,Silvestre te hapin barkun ti shikosh.Evra besoj sa ka shku me mik te Fergoua.Ku i gjejne keta mbrojtesa?
Dyshja sulmuese Runo-Saha-ni hije ne fushe.
Komentatori i Foxsportchanel...................."Arsenali eshte ekip i mrekullueshem per tu pare,por ne futbollin e sotem eshte e rendesishme te shenosh gol...................."
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga kolombi : 17-09-2006 mė 11:59
GETE
Pjesa e pare Mancheter - Arsenal 0-0
Pashe copa copa ndeshjen e Chelsea - Liverpool 1-0 .
Godet shtyllen Kuyt per Liverpool . Goditje me koke e Sheves e rrezikshme ,pret portieri .
GOLI qe vendosi ndeshjen ..Kros nga Lampard , Drogba stopon me gjoks me kurriz nga porta ...gjuan me kthese e shenon ...
Ne pjesen e dyte Ballack del me te kuqe ..Per 40 minuta Liverpool loz me 1 lojtar me shume ,por nuk arrin te barazoje .
Gabime te arbitrit gjate pjeses se dyte ..2 penallti te mundshme per Liverpool e 1 e kuqe mund te jepej edhe per Liverpool ...
Futja e Crouch ne fund te dneshjes krijoi rrezikshmeri , por nuk arriti te shenonte .
Io non rubo il campionato e in serie B non sono mai stato..C'E SOLO L'InternAcionale !
tpakten po shofim i ndeshje te bukur se chelski liverpul ishte myk futbollistik i klasit te larte
arsenali dominoi, po kta te manures jan te rrezikshem me shfrytzu mungesen e koncentrimit te skuadra kundershtare kshq sduhet ti japesh as 1 centimeter.
megjithate jam me i sigurt sivjet se vitin qe kaloi, gallas e toure duken gjigande ne mbrojtje
shpresoj per i gol nga rosicky ose fabregas, se adebayor dhe ljungberg...spo di as si ta maroj fjaline
Gol i sigurte dhe Adebayor nuk ka idene ku ta coje me mjeshterine e Henry-se topin ne rrjete.
Nuk falen raste te tilla se munt te ndeshkohesh.................
GETE
Vengeri ben te qarte se ka ne plan vetem fitoren,heq nje mesfushor Hleb,fut nje sulmues Bamptista...............
GETE
Ofsajd vari flamurin nga anesori per Ljunberg...........
Sic u pa ne perseritje pozicion mese i rregullt.
GETE
Baptista .......................dhe tjeter rast flagrant qe nuk shfrytezohet nga arsenali,pas gabimeve qesharake te mbrotjes se rrobaqepsise se Mancesterit.
GETE
Perqindja e topit 63-37%,per Arsenalin.
GETE
Krijoni Kontakt