Close

Rezultati i Sondazhit: Cili do tė jetė statusi pėrfundimtar i Kosovės?

Votues
274. Nuk mund tė votoni nė kėtė sondazh
  • Pavarėsi e plotė

    168 61.31%
  • Pavarėsi e kushtėzuar

    82 29.93%
  • Autonomi

    10 3.65%
  • Tjeter.....

    14 5.11%
Faqja 55 prej 59 FillimFillim ... 5455354555657 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 541 deri 550 prej 590
  1. #541
    i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Anėtarėsuar
    16-08-2007
    Postime
    3,216

    Exclamation Pėr zgjidhjen jo tė drejtė tė statusit tė Kosovės

    Pėr zgjidhjen jo tė drejtė tė statusit tė Kosovės
    Shkruar nga R. Megjuani
    Monday, 01 October 2007
    Pėr zgjidhjen jo tė drejtė tė statusit tė Kosovės fajtorė do tė mbeten udhėheqėsit e partive tė mėdha ( Grupi i unitetit ) dhe po tė njejtat Fuqi tė Mėdha qė na copėtuan 1878, 1913
    Me vendimin e Kongresit tė Berlinit u bė coptimi i parė i madhė i kombit shqiptarė mė 1878. Kancelari i Perandorisė Gjermane udhėheqėsi i Kongresit, Oto fon Bismarku pati deklaruar nuk ka komb shqiptarė, Shqipėrinė e cilėsonte vetėm si shprehje gjeografike, nė vend qė ta cilėsonte Serbinė si tė tillė. Dr. Skender Rizaj “Serbia si territor gjeografik i serbėve, deri nė vitin 1878, pėrfshinte njė sipėrfaqe tė ngushtė. Ajo shtrihej nė Serbinė verilindore tė Serbisė sė sotme.

    Pėr Serbinė e ngushtė pos historianėve shqiptarė dhe atyre botėrorė kanė shkruar edhe disa historianė serb edhe kėta tė fundit shkruajnė : nė Kongresin e Berlinit Serbisė ju bashkangjitėn edhe katėr qarqe; , i Nish-it, Piroti-it, Vranjes dhe i Toplices. Mali i Zi fitoi disa qytete (Nikshiqin, Podgoricen, Spuzhin, Koloshinin, Ulqinin). Po nė librat dhe enciklopeditė serbosllave figurojnė edhe hartat e Sėrbisė sė ngushtė dhe Malit tė Zi tė ngushtė. Pėr zgjerimin e Serbisė nė vendbanimet shqiptare qė bėhet shtet Serbia 1878 e ka ditur edhe Gjermania - Bismarku e fuqitė e tjera tė mėdha aty Feliks Kanic publicist dhe historian gjerman, mik i Sėrbisė nė vitin 1909 ka shkruar nė librin Sėrbia vendi dhe popullata e pėrkth. nga gjermanishtja nė serbokroatisht Beograd 1986. Autori gjerman cekė aty qė shqiptarėt kanė jetuar qė nga Kurshumlia – Nish gjer mė 1878 tė cilėt u shpėrngulėn. Me vendimet e konferencės sė Londrės u bė copėtimi i dytė po i madhė i Shqipėrisė . Prap shtetet fqinje 1913 u zgjeruan nė trojet shqiptare sdm. Serbia nė Kosovė e Maqedoni. Konferencėn nė Londėr e udhėhoqi min. i j. britanik Eduar Grei i cili pranoi se vendimet mbi Shqipėrinė u morėn pėr tė siguruar mirėkuptimin midis Fuqive tė Mdha, pėr interesat e paqes nė Europė. Shpėrnguljet e shqiptarve sdm. 1877-8 shumica e historianve serb janė munduar ti arsyetojnė kinse shqiptarėt e kanė kolonizuar Toplicėn, Leskovcin, dhe Vranjėn deri me 1878, kanė luftuar pėrkrah turqėve kundra serbėve, ska patur shqiptarė por turq etj. Ashtu kinse pas dyndjeve serbe nga Kosova 1690, shqiptarėt janė vendosur nė Kosovė e pėrrreth. Dobrica Qosiqi shkruan pėr Serbinė gėnjeshtra ėshtė formė e patriotizmit tė tij. Pėr tri qėllime i potencova kėto dy copėtime mė tė mdha tė kombit tonė. 1. Rrallėherė politikanėt tanė faktorit ndėrkombtarė ( Fuqive tė Mėdha )ose mė mirė me thėnė kurrė nuk ia kanė pėrmendur coptimin e parė 1878 me vendimin e tyre, por ėshtė pėrmendur vetėm Kosova e okupuar nga Serbia , e as kėtė tė fundit nuk ia kanė pėrmendur F. tė Mėdha qė ia keni bėrė tapi Serbisė 1913 ashtu Maqedoninė. 2. Pėr kėto dy copėtime qė na u bėnė me vendimin e Fuqive tė Mėdha e kanė ditur dhe tash e dinė qė kanė vendosur padrejtėsisht nė dėm tonin e nė dobi tė Sėrbisė, siq u potencua mė lartė nga E. Grei nė Konferencėn e Londrės vendosėm mbi Shqipėrinė pėr interesat e paqės nė Europė nė mes Fuqive tė Mėdha. 3. Pėr kėto padrejtėsi kundra shqiptarve 1878, 1913 pos historianėve shqiptarė kanė shkruar edhe ata botėrorė, bile edhe disa historianė serbosllavė siq u cekė edhe mė lartė. Prandaj pėr kėto dy copėtime ėshtė dashur jo vetėm ti pėrmenden Sėrbisė e Fuqive tė Mdha por tė kėrkohen qė sot me mėrgatėn ( sdm. me shqiptarėt e shpėrngulur nė Turqi qė mė 1877-1966 sipas S. Rizės e hirtorianėve tjerė jemi 16 milionė).Udhėheqėsit e Kosovės, sdm. pas 1999-2007 janė treguar vetėm demagogė pa bėrė asgjė, pėrkundrazi kanė qenė nėnshtrues tė Unmikut-F. Ndėrkombtarė e nė dėm tė Kosovės. Pėr hir tė stabilitetit nė rajon Kosova nuk mund tė sakrifikohet mė. Kosova mjaft ėshtė copėtuar dhe ėshtė larė nė gjakė ( sdm. 1877-1999, 122 vjet). Politikanėt tanė 8 vite sa thonė Mitrovica nuk do tė jetė e ndarė, bile shqiptarėt qė andej janė shpėrngulur me tė madhe edhe pas ardhjes sė forcave ndėrkomėbtare, para syve tė tyre ku patė edhe shqiptarė tė vrarė. Dėbėllde i kaloi Maqedonisė, e ndonjė copėz Serbisė apo Malit tė Zi. Mitrovica me Zveqanin dhe Zubin Potokun regj. i vitit 1981, 63 , 2 % kanė qenė shqiptarė, tjerėt serb, romė, muslimanė, malazezė, turq. Z. Potoku u nda nga Mitrovica 1987 kurse Zveqani 1991. Leposaviqi regj. 81 serbė kishte 14.977 ose 88,6%, shqiptarė 5%, muslimanė, malazezė etj. Edhe pse Leposaviqi ishte shumicė serbe regj. 81 dhe 91 prap veriu i Kosovės shqiptarė ka qenė rreth 60% . Ka shtete nė Europė me pėrbėrje mė tė vogėl etnike si Letonia 56% letonė. Regjimi i Millosheviqit pėr ti favorizuar serbėt dhe sdm. pėr qėllime politike i krijoi 9 komuna : Zveqani, Z. Potoku , Shterpca , N. Bėrda, F. Kosova, Obiliqi, Opoja, Gora , Shtimja, Malisheva. Nga 22 komuna sa ishin nė Kosovė nė vitet e 90-ta u bėnė 30. Udhėheqėsit tanė me Unmikun ( F. Ndėrkombėtarė) nė vend qė ta shqyrtojė shfuqizimin e formimit tė komunave serbe gjatė kohės sė Millosheviqit, pėrkundrazi kėta udhėheqės me insistimin e Sėrbisė nė mes F. Ndėrkombėtarė pranuan tė formohen edhe mė shumė komuna serbe, tė kenė lidhje dhe financim edhe nga Serbia. Po kėta udhėheqės pranuan qė kishat serbe ti kenė pronat e tyre pėrrreth me nga qindra ha. si nė kohėn e kralėve serb – tokat e shqiptarve. Decentralizim tė tillė njėetnik nuk ka askund ashtu kisha tė mbrojtura me statut tė veqantė edhe ndėrkombėtarė sipas planit tė Ahtisarit nuk ka askund nė botė. J. Krasniqi sek. i PDK-sė nė vitin 2004 gjatė trazirave patė deklaruar kėto vite ėshtė punuar si me Millosheviqin por pa te, ashtu kėtė verė deklaroi edhe Adem Demaqi nė njė gazetė tė Kosovės.Ēfarė pavarsie do tė jetė ajo me komuna serbe e kishtare serbe tė lidhura me Serbi. Mė pėlqeu njė fjali e publicistit tė njohur Sejdi Veseli nė internet Shqipėria e bashkuar 19. 09. 2007” Plani i Ahtisarit nuk i ofrohet as pėr sė afėrmi tė drejtave qė i kishim me kushtetutėn e 74-tės. Kjo fjali mė nxiti ta citoj Fadil Hoxhėn qka i ka thėnė Titos dhe Kardelit 12.02. 1945: Popoulli kurrė nuk do tė pajtohet.Reaksioni do tė thotė se ja Jugosllavia e re po del edhe mė e keqe se e vjetra. As unė vetė kurrė nuk do tė pajtohem. Ju e dini ēfarė premtimesh na keni dhėnė gjatė luftės dhe ato duhet ti mbani, ndryshe Jugosllavia do tė jetė pėr njė kohė tė gjatė nė luftė me shqiptarėt . Marrė nga libri Rifat Berisha figurė e shquar kombėtare Tiranė 1988, aut. Shaban Braha. Fuqitė e Mėdha pos dy copėtimeve tė mėdha qė na i bėne nė Berlin e Londėr por as masandej nuk patėn mirėkuptim as pėr Shqipėrinė as pėr Kosovėn e as pėr viset tjera shqiptare tė copėtuara nė shtetet fqinje. Kosova nuk u pėrkrah as me 1945 pas pėrfundimit tė luftės siq fituan republikėn Bosnja dhe Maqedonia. Kosova nuk u pėrkrah as me 1989 kur Millosheviqi e mori kushtetutėn me tanke dhe me gjendje tė jashtzakonshme jugosllave, Kushtetutė e cila ka qenė e garantuar edhe ndėrkombtarisht ku u derdh edhe gjak me dhjetra tė vrarė. Kosova nuk u pėrkrah as mė 1992 nė Londėr, nuk u pėrkrah as nė Dejton mė 1995 poashtu edhepse u derdh gjak nuk u pėrkrah as nė Konferencėn e Rambujesė 1999. Pas mbarimit tė luftės – pėrfundimit tė bombardimeve tė NATO-s, UĒK-ja u ēarmatos, na u vunė korniza, kushte- standarde sipas konf. sė Rambujesė dhe Rezolutės 1244, decentralizimi, eksteritorialitet krejt kėto nė favor tė Serbisė. Serbia mė 5 korrik 1990 nė Kosovė aplikoi masat e dhunshme nė tė gjitha oranizatat punuese (qindra), institucione ku mbeten tė papunė rreth 140 000 vetė, ku 317 000 fėmijė tė tyre mbetėn pa shtesa fėmijnore. Nė Jugosllavi Kosova me shtesa fėmijnore zinte vendin e parė.Ndėrmarrjet ekonomike qė i patė dhunuar Sėrbia nė vitet e 90-ta , prapė pas luftės 1999 puntorėt shqiptarė nuk mundėn tė kthehen ne vendet e tyre te punės, kinse nga privatizimi i tyre . Sėrbia para B. Ndėrkombėtare edhe minoritetet joserbe po i llogaritė nė anėn e vetė bile po kėrkon edhe komuna pėr ta, kur dihet qė ato kanė qenė dhe janė me shqiptarė. Qėllimi i Sėrbisė ėshtė qė nė arenėn ndėrkombtare Kosovėn ta cilėso si Bosnjen( tri entitete).Siq dihet Kosova gati sė paku ėshtė multietnike nė botė, e nė ish J. pas Sllovenisė. Pėrkundėr kolonizimit serb 1918-1941, 1945-1966, dhe nė vitet e 90-ta , ardhacakėt serb nė Kosovė ( brenda kėtyre tri periudhave ) kanė qenė rreth 160 000 vetė. Pėr shqiptarėt e shpėrngulur sdm. qė nga viti 1877-1999 kurrė pa i pėrmendur faktori politik shqiptarė atij serb dhe ndėrkombtarė, ku mė shumė ka shqiptarė jashtė trojeve tė tyre se brenda pos Shqipėrisė londineze, ku edhe atje ka filluar shpėrngulja pas ardhjes nė pushtet tė S. Berishės. Don tė thotė shqiptarėt nuk kanė tė drejtė ti kėrkojnė trojet e tyre e tė kthehen kurse Serbia ka tė drejtė ta kėrko ende Kosovėn dhe ta kolonizo pėr herė tė 4-tė. Shqiptarėt nė komunėn e Medvegjės deri mė 24 mars para bombardimeve tė Natos ishin 5181 vetė, pas bombardimeve tė Natos mbetėn vetėm 333 shqiptarė, shih libri “Rrugėtimi nėpėr luginė tė Preshevės”, Preshevė 2006, aut. Skender Latifi ashtu nė Kosovė gjatė bombardimeve tė Natos kemi rreth 10 000 tė vrarė nga forcat serbe. Faktori politik shqiptarė qė pas 99-tės ėshtė dashur tė ngulė kėmbė tė paktėn nė pavarsi tė plotė tė Kosovės duke e fajėsuar edhe Naton – Bashksinė Ndėrkombtare si garantuese gjatė bombardimeve pėr 78 ditė janė vrarė shqiptarė dhe dėme e shkatėrrime nga forcat serbe shumė mė shumė sesa pėr njė vit e gjysmė lufte. Ėshtė dashur tė kėrkohet qė konferenca e Rambujesė tė shpallet e pavlefshme , Rezoluta 1244 etj. Pėrkundrazi kėta udhėheqės jo qė nuk i kėrkuan kėto 2 shfuqizime por pranuan qdo gje nga faktori ndėrkombėtar nė dėm tė Kosovės. Kėta lider u pajtuan shumica pėr ndėrrimin e simboleve kombėtare madje edhe po heshtin pėr ndėrrimin e kombit dhe gjuhės nė atė kosovarė. Dhe pėr fund po i kėrkojnė votat dhe kanė filluar tė bėjnė fushatė pėr zgjedhje. Pranuan statut miqėsie me Serbinė dhe tash ne New York pranuan – nėnshkruan me Serbi deklaratėn pėr vazhdimin e negociatave sipas Rezolutės 1244 tė inicuar nga Rusia vetem sipas kompromisit.
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

  2. #542
    i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Anėtarėsuar
    16-08-2007
    Postime
    3,216
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

  3. #543
    i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Anėtarėsuar
    16-08-2007
    Postime
    3,216

    Lightbulb Diplomacia Pro Et Contra E Spiro Kocit

    DIPLOMACIA PRO ET CONTRA E SPIRO KOCIT
    Shkruar nga Prof.Dr. Mehdi HYSENI
    Wednesday, 03 October 2007
    *** ( Disa segmente tė komentuara nga intervista e ambasadorit tė Republikės sė Shqipėrisė nė Beograd, Spiro Koci, tė zhvilluar me gazetarėn Diana Milosheviq pėr gazetėn e pėrditshme serbe tė Beogradit, www.glasjavnosti.com, mė 27 mars 2007).

    ***Askush nuk ka arsye pse t’i frikėsohet pavarėsisė sė Kosovės dhe kėrkesės historike e legjitime tė ribashkimit tė Shqipėrisė Etnike, sepse tė dyja kėto atribute nacionale dhe shtetėrore gjithėshqiptare janė nė funksion tė sigurisė, tė stabilitetit dhe tė paqes nė Ballkan.

    (1) Akti i parė /PRO diplomacisė zyrtare tė Tiranės/

    Nė kuptimin e pėrgjithshėm tė sė drejtės diplomatike dhe konsullore, ambasadori nė shtetin e huaj-pritės pėrfaqėson, prezenton dhe i mbron interesat vitale tė politikės dhe tė diplomacisė sė shtetit tė vet-dėrgues.

    Nė kėtė kontekst, duhet kuptuar dhe interpretuar edhe pikėpamjet dhe vlerėsimet diplomatike tė ambasadorit tė Shqipėrisė nė Beograd, Spiro Kocit lidhur me kursin zyrtar tė politikės sė jashtme dhe tė diplomacisė sė Shqipėrisė ndaj Kosovės dhe Serbisė.

    Qė nė fillim, duhet tė nėnvizoj se, ambasadori i ri shqiptar nė Beograd, Spiro Koci, asgjė tė re origjinale nuk ka deklrauar, as nuk ka nxjerrė konkluzione subjektive, tė njėanshme dhe nė formė arbitrare lidhur me politikėn zyrtare tė Shqipėrisė ndaj Kosovės dhe Beogradit, por vetėm se ka ripohuar drejtpėrdrejt dhe nė mėnyrė objektive kursin e deritashėm tė njohur zyrtar tė politikės sė jashtme dhe tė diplomacisė sė Tiranės se “Tirana mbėshtet pavarėsinė e Kosovės sipas Planit tė Ahtisarit, pėrkatėsisht tė bashkėsisė ndėrkombėtare, si dhe ėshtė kundėr bashkimit tė Kosovės me Shqipėrinė.”

    Kėtė kurs tė politikės zyrtare tė Tiranės, tanimė e kemi tė njohur si nė Kosovė, ashtu edhe nė Shqipėri. Sipas detyrės, edhe ambasadori Spiro Koci nė Beogard e ka pėr detyrė pėr ta ripohuar dhe pėr ta mbrojtur, ndryshe nuk mund tė ushtrojė funksionin dhe rolin e ambasadorit, as tė kryejė ndonjė funksion tjetėr nė kuadrin e Ministrisė sė Punėve tė Jashtme tė Shqipėrisė.

    Nė kėtė kontekst, intervista e tij dhėnė “Glas Javnosti” tė Beogradit, nuk ėshtė e diskutueshme, sepse ai ka mbrojtur qėndrimet dhe pikėpamjet e diploamcisė shqiptare pėrkitazi me ēėshtjen e Kosovės, si dhe me marrėniet ndėrshtetėrore ndėrmjet Shqipėrisė dhe Serbisė.

    Ata politikanė, analistė apo lexues tė zakonshėm, tė cilėt nuk e kanė tė qartė dhe, pėr mė tepėr nuk pajtohen me kėtė konstatim ripohues tė ambasadorit tė ri shqiptar nė Beogradin plak TRADICIONALISHT antishqiptar, duhet t’i drejtohen qeverisė sė Tiranės sė Sali Berishės, jo Spiro Kocit nė Beograd, sepse, siē theksuam mė sipėr, ai ėshtė vetėm njė hallkė e vogėl ndėrlidhėse dhe mėkėmbėse si nė kuptimin lojal, moral dhe ligjor e “zinxhirit” zyrtar tė diplomacisė dhe tė politikės sė jashtme tė Shqipėrisė. Ndryshe, ēdo sjellje dhe veprim i tij, nė kundėrshtim me pėrmbajtjen e rregullave dhe tė normave themelore tė sė drejtės diplomatike dhe tė kursit politik zyrtar tė Tiranės, , do tė sanksionohej me revokim sipas procedures urgjente, pa konsumuar mandatin e parashikuar katėrvjeēar.

    (2) Akti i dytė /CONTRA interesit tė pėrgjithshėm nacional/

    RIBASHKIMI nuk ka asnjė lidhje me konceptin serbomadh “Shqipėria e Madhe”, por ai nėnkupton konceptin tėrėsor SHQIPERINĖ ETNIKE!

    Dakord, pajtohem me konstatimin e ambasadorit Spiro, kur thotė se “Nuk ka Shqipėri tė Madhe”. Mirėpo, kėtė, as nė kuptimin semantik, historik, politik, propagandistik e as nė atė diplomatik, nuk ia ka bėrė tė qartė intervistueses, Diana Milosheviq, por e ka ngatėrruar nė “stilin” pro et contra, duke dalė nė terren privat, se : - Nėse shkoni nė Shqipėri dhe, nėse i pyetni njerėzit se ēfarė mendojnė, askush prej tyre nuk do ta ketė pėrmendur bashkimin me Kosovėn. E, ajo ē’ėshtė mė e rėndėsishme, nuk ekzison asnjė subjekt relevant politik, qė nė platformėn e vet pėrmban diē tė tillė, apo mendon diē tė tillė. Para njė viti kemi nėnshkruar marrėveshjen pėr stabilizimin dhe aderimin nė BE, e sėndejmi edhe nė NATO. Sipas tyre jemi tė obliguar qė tė mos bashkohmei me Kosovėn. Kėtė detyrim do ta plotėsojmė nė tėrėsi…Te ne nuk ekziston ideja pėr ‘Shqipėrinė e Madhe’. Kosova .do tė jetė njė fqinjė i mirė yni, ashtu sikurse janė edhe tė tjerat.” (Glas Javnosti,mė 27.03.2007).

    Sė pari, ambasadori Shpiro ka gabuar qė, gazetares serbe nuk ia ka shpjeguar se nė historinė e derisotme tė ekzistencės sė shqiptarėve nė Ballkan (as nė mendje, as nė teori e as nė praktikė) kurrė nuk ka figuruar, e as sot nuk ėshtė i njohur, as pranishėm termi “Shqipėria e Madhe”, por termi SHQIPĖRIA ETNIKE PO!

    Ndėrkaq, nocioni “Shqipėri e Madhe” ėshtė pjellė politike, propagandistike dhe diplomatike e vetė Serbisė sė Madhe, e cila qė mė se njė shekull, nė emėr dhe, nė llogari tė “Shqipėrisė sė Madhe” ,ėshtė krijuar si e tillė, duke i kėputur njė nga njė ( si frutat e pemės) territoret e Shqipėrisė Etnike (Kosovėn, Novi Pazarin, Kurshumlinė, Bllacėn, Leskovikun, Toplicėn, Preshdevėn, Bujanocin, Medvegjėn, Vranjėn, Anamoravėn, Iliridėn etj.) .

    (3) Shqiptarėt versus politikės antibashkim!

    Sė dyti, Spiro ka bėrė gabimin tjetėr, duke ngatėrruar opinion privat tė shqiptarėve me kursin politik dhe diplomatik zyrtar tė Shqipėrisė, duke pohuar se “. - Nėse shkoni nė Shqipėri dhe, nėse i pyetni njerėzit se ēfarė mendojnė, askush prej tyre nuk do ta ketė pėrmendur bashkimin me Kosovėn.” Ky “description diplomatic” nuk ka lidhje me tė vėrtetėn, sepse deri mė sot, asnjė shqiptar nė Shqipėrinė, nuk ka deklaruar se “nuk duan bashkim me Kosovėn”. Mė vjen keq tė shprehem kėshtu, por kjo ėshtė njė “profkė e pakripė” diplomatike provokuese dhe kompremetuese pėr shqiptarėt nė Shqipėrinė e lirė (1912). Kėshtu diēka, ndofta, mund tė ketė deklaruar ndonjė pjesėtar i minoriteteve tė huaja nė Shqipėri (grek, bullgar, serb apo malazez), por shqiptar, bir shqiptari, jo kurrė. Kjo nuk mund tė pranohet si e vėrtetė, ngaqė nuk ka asnjė lidhje as me politikėn, as me diplomacinė, por vetėm me thashethėnave tė koluareve tė politikės propagandistike ditore antishqiptare si nė Tiranė, ashtu edhe nė Beograd.

    Funjda, si ambasadori Spiro Koci, ashtu edhe ambasadorėt apo konsujt e tjerė shqiptarė (qoftė nė Beograd, nė Podgoricė, nė Shkup dhe nė Athinė) as moralisht, as ligjėrisht, nuk janė tė obliguar, as tė ngarkuar nga kryediplomacia shqiptare, qė tė japin “deklarata diplomatike” personale private pėr opinion privat tė njerėzve nė Shqipėri, se ēfarė ata mendojnė pėr marrėdhėniet politike a diplomatike zyrtare tė Tiranės me shtetet fqinje, por janė tė detyruar t’u pėrmbahen instruksioneve dhe detyrave zyrtare tė marra nga qeveria dhe Ministria e Punėve tė Jashtme tė Republikės sė Shqipėrisė. Nė kėtė rast konkret, Spiro Koci ka bėrė gafė tė pafalshme diplomatike, sepse ka ngatėrruar privaten me zyrtaren lidhur me ēėshtjen “e mosbashkimit” tė Shqipėrisė me Kosovėn.

    Sė treti, krahas gabimeve tė theksuara, ambasadori Sprio Koci ka ripohuar edhe njė tė vėrtetė tė pamohueshme, se politika zyrtare e Tiranės (nė marrėveshje me organizmat relevantė evro-ndėrkombėtarė, pėr hir tė vjeljes sė ndihmave dhe kredive tė ndryshme financiare, si dhe tė interesave tregtare dhe ekonomike-mh) sheshit ka deklaruar se ėshtė kundėr bashkimit tė Shqipėrisė me Kosovėn. Mirėpo, ky pozicionim antishqiptar i kursit politik e diplomatik tė Shqipėrisė, nė asnjė mėnyrė nuk duhet tė ngatėrrohet dhe, mbi tė gjitha t’i atribuohet asnjė shqiptari tė Republikės sė Shqipėrisė (1912), sepse, deri mė sot askush prej tyre nuk ėshtė deklrauar kundėr bashkimit me Kosovėn.

    Shqiptarėt as nė Kosovė, as nė Shqipėri nuk janė deklaruar kundėr bashkimit, por ata e dijnė shumė mirė, se Tirana zyrtare ka deklaruar botėrisht para bashkėsisė ndėrkombėtare se ėshtė kundėr bashkimit tė Shqipėrisė me Kosovėn. Nė kėtė sens, nuk guxojmė dhe, mbi tė gjitha nuk kemi kurrfarė tė drejte morale, as ligjore qė, kundėr bashkimit tė thirremi nė emėr tė popullit shqiptar, sepse populli vetė nuk ėshtė kundėr bashkimit dhe integrimit shqiptar-shqiptar jo vetėm me Kosovėn, por nė kuptim edhe mė tė gjerė brenda kufijve natyrorė tė Shqipėrisė Etnike, por ėshtė politika dhe diplomacia vepruese tregtare e Tiranės zyrtare. Tėrėsia e sė cilės nuk mund tė quhet diplomaci racionale dhe vizionale progresive, por antidiplomaci, sepse ėshtė kundėr jetėsimit dhe mbrojtjes sė interesit nacional shqiptar nė sistemin e marrėdhėnieve politike dhe diplomatike ndėrkombėtare.

    Tė gjithė politikanėt dhe diplomatėt shqiptarė, duhet ta mbjanė parasysh faktin se, as “diplomacia” e Spiros, as e Sali Berishės nuk kanė asnjė shans qė tė na “ e hedhin prej astari” kėsaj radhe, sikurse kėtu e 100 vjet mė parė. Tanimė, me rrėzimin e “Murit tė Berlinit (1989) ka pėrfunduar loja e rrezikshme dhe mashtruese e “llotarisė gjysmėkombėtare”: -Dikush qaj, e dikush Kendo(!) – Ose do tė kėndojmė tė gjithė sė bashku, ose do tė vajtojmė tė gjithė sė bashku, por nėn qatinė e Shqipėrisė sė ribashkuar etnike.

    (4) Sė shpejti, nė Kosovėn e pavarur do tė shfaqet filmi “Nėntori i Tretė”!

    Pavarėsisht nga kursi dhe vizioni antikombėtar i diplomacisė zyrtare tė Tiranės, nuk do tė shfaqet mė “filmi”, dikush nė robėri dhe, dikush nė liri edhe 100 vjet tė tjera. Ka pėrfunduar ajo devizė sllavobizantine se gjysma e shqiptarėve nė Gjysmė Shqipėrinė e lirė janė “Albanci”, kurse shqiptarėt nė Gjysmė Shqipėrinė e kolonizuar janė “Shiftari”, paralelizėm ky, i sajuar nė mėnyrė perfide me shekuj nga historiografia dhe nga politika falsifikatore serbosllave, se shqiptarėt “nuk i pėrkasin tė tė njėjtit identitet kombėtar, por kanė dallime mes tyre…”. Ky falsifikat ofendues, shpėrfillės dhe i papranueshėm i armiqve serbosllavė, nuk do tė vijė kurrė mė nė shprehje pėr t’i ripėrēarė dhe pėr t’i ricopėtuar shqiptarėt nė Ballkan ( qoftė mbi baza ideologjike, fetare apo kombėtare), pavarėsisht nga profkat naļve dhe marrėveshjet e hapura politiko-diplomatike tregtare tė Shqipėrisė me partenrėt e huaj nė kurriz tė zgjidhjes sė ēėshtje sė ribashkimit gjithėkombėtar dhe tė Shqipėrisė Etnike nė Ballkan.

    Prandaj, edhe konstatimi jokorrekt “antibashkim” , i S.Kocit, drejtuar nė adresė tė “njerėzve” tė vendit tė tij, nuk mund t’i referohet asnjė shqiptari nė Shqipėri, por ai ka tė bėjė me ripohimin e politikės dhe tė qėndrimeve zyrtare tė Tiranės, e cila qėmoti, ėshtė deklaruar kundėr bashkimit me Kosovėn.

    Nė lidhje me antibashkimin absurd dhe tė papranueshėm tė Tiranės, edhe intervistuesja serbe Diana Milosheviq, nė formė provokuese ia ka shtruar kėtė pyetje sugjestive ambasadorit Spiro Kocit : ”Si do t’ua sqaroni kėtė shqiptarėve nė Kosovė, se ju nuk i doni ata?” Pėrgjigjja e ambasadorit Spiro Koci: “Tanimė, e dijnė edhe ata, se do tė jenė tė detyruar ta pranojnė (fjala ėshtė pėr mosbashkimin – mh) atė, ashtu si e kanė miratuar edhe Planin e Ahtisarit.”(GJ, po aty,23.03.2007).

    Ja, nė kėtė pikėvėshtrim, pjesėrisht, ambasadori Spiro Koci ka pasur tė drejtė tė shprehet kėshtu, sepse si qeveria, ashtu edhe parlamenti i Kosovės kanė pranuar Palnin e Marti Ahtisarit. Mirėpo, populli shqiptar i Kosovės ende nuk ėshtė deklaruar pėr kėtė opcionin paliativ tė zgjidhgjes sė statusit tė Kosovės.

    Sipas tė tė gjitha gjasėve ky opcion i Planit tė Marti Ahtisarit nuk do tė jetėsohet nė Kosovė ngase Serbia dhe Rusia ka kohė qė e kanė hudhur poshtė si tė pavlerė pėr arritjen e kompromisit politik me palėn shqiptare.

    Me gjithė dėshirėn dhe anagazhimin serioz diplomatik tė Amerikės dhe tė BE-sė , qė tė dy palėt tė arrijnė ndonjė marrėveshje kompromisi deri mė 10 dhjetor 2007, takimet e deritasdhme serbo-shqiptare nėn monitorimin e Treshes (Ishinger, Uisner dhe Haēenko) evro-ndėrkombėtare kanė provuar se edhe afati shtesė 120-ditor do tė pėrfundojė pa asnjė rezultat konkret tė marrėveshjes ndėrmjet tė dy palėve nė konflikt, si rrjedhim i obstruksionit tė politikės dhe tė diplomacisė sė Serbisė, qė nė formė tė prerė kanė hudhur poshtė njohjen e pavarėsisė sė Kosovės. Mirėpo, ky gabim fatal i krerėve drejtues tė Serbisė (Boris Tadiq, Vojislav Koshtunica dhe Vuk Jeremiq), do tė shpėrblehet realisht me njohjen e pavarėsisė sė Kosovės nga ana e Shteteve tė Bashkuara dhe e shteteve tė Bashkimit Evropian, pavarėsisht nga kundėrshtimi eventual i Rusisė, i Rumanisė, i Sllovakisė, i Ēekisė, i Greqisė etj., qė do tė jetė nė funksioin tė “ngushėllimit” formal tė Serbisė, pėr shkak tė humbjes sė Kosovės- kolonisė sė saj 100-vjeēare.

    Kėshtu qė, Sprio dhe Berisha, nolens volens, Kosova sė shpejti do tė fitojė pavarėsinė si subjekt juridik ndėrkombėtar. Mėpastaj, as politika e as diplomacia juaj, nuk do ta ketė fjalėn duam apo nuk duam bashkim, por pėr kėtė akt tė pashmangshėm dhe tė shenjtė gjithėkombėtar shqiptar, do tė vendosė populli i Kosovės dhe i Gjysmė Shqipėrisė, e jo as politika e as diplomacia e Tiranės, as e Beogradit.
    Zoti Spiro (pavarėsisht nga vendimet dhe propaganda politiko-diplomatike zyrtare e Tiranės, e Beogradit, e Shkupit, e Athinės, e Podgoricės dhe e Moskės etj.) , pėr tė mos dyshuar se procesi i bashkimit shqiptar-shqiptar nuk ėshtė utopi, por i pashmangshėm, i pandalshėm dhe, vetėm ēėshtje dite, lexoje kėtė vlerėsim pjesėrisht real (e quaj fragmentar, sepse ka lėnė jashtė territoret e tjera tė Shqipėrisė Etnike, siē janė: Anamorava, Malėsia e Madhe e Mbishkodrės dhe Ēamėria) tė Prof.dr. Jan Pelikan (ekspert ēek pėr ēėshtje ballkanike) : ““A force that will prevent the long-term unification of Kosovo, Albania and a part of Macedonia does not exist,” (Beta, April 13, 2007). Pa dyshim, ky do tė jetė fillimi i procesit historik pėr rrumbullakėsimin e ribashkimit gjithėkombėtar shqiptar dhe tė Shqipėrisė Etnike nė Ballkan.
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

  4. #544
    i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Anėtarėsuar
    16-08-2007
    Postime
    3,216

    Vdekje Vėllezėrim-bashkimit Tė Ri!

    VDEKJE VĖLLEZĖRIM-BASHKIMIT TĖ RI!
    Shkruar nga R.Kasumaj
    Wednesday, 03 October 2007
    Berlin, vjeshtė


    (Shqiptarėt mund tė bashkėjetojnė me serbėt vetėm nė njė organizėm politik tė pėrbashkėt: nė Europėn komunitare!
    Nė tė kundėrt, nėse po kjo Europė qė pėrbetohet shpesh frikshėm nga vetė kostituentėt e saj, ka sėrish etje pėr gjak - aherė Ischinger e Harēenko janė nė udhė tė mirė pėr t'ia shuar atė.
    Por ,mjerisht, pėrseri me gjakun e huaj.
    Me gjakun shqiptar!
    Megjithatė,vjen lehtė e natyrshėm thirrja dhe refuzimi shqiptar: vdekje vėllezėrim-bashkimit tė ri me stemė tė vjetėr sllave!)

    * Minoriteti i ri serb!

    Nė Kosovė ėshtė vendosur pėrfundimisht njė raport i ri midis etnikumeve: tashmė i njė pėrmase historike dhe njė cilėsie tė re politike!
    Historike - sepse pėr herė tė parė tash njėqind vjet nė Kosovė nuk gjendet i stacionuar aparati (ushtarak a policor) i forcės, mė saktė, dhunės sė shtetit tė Serbisė,kurse politike - sepse serbėt vendor,tė privuar statusi kolonialist qė i shpallte komb sovran nė tokė tė huaj,kanė zbritur realisht poshtė e janė reduktuar nė kategorinė e tyre natyrore: banorsi pakicė nė Kosovėn ku do tė instalohet autoriteti demokratik i popullit shumicė!
    Kjo, nė fakt, do tė duhej tė ishte skema reale, por ajo shfaq prirjen e prishjes nga inskenime (tė ligjėruara dhe nė „Planin Ahtisari“) artificiale tė faktorit tė jashtėm me synimin e lig pėr tė bėrė restituimin e statusit tė humbur tė serbėve, si njė fillesė e „vėllezėrim-bashkimit“ tė ri - jofunksional e tė konsumuar dhe,pra,detonator i tronditjes sė sėrishme tė kėsaj toke, nė damarėt e sė cilės rrjedh mė shumė gjak lirie se ujė...
    Kosova nuk ishte vend i pabanuar,territor i askujt ose askujtnajė,si do shprehej Kadare,kur sllavėt ( jeta- po shėrbehemi me Niēen- ishte burim gėzimi, por plebejt helmuan puset e jetės) behėn njė natė barbarisht te portat e saj.Ajo ishte tokė qė kishte popullin e saj,kurse shqiptarėt njė popull qė kishin tokėn e tyre.
    Ky nyjtim ishte real dhe koherent nėpėr kohė e konjuktura politike qė pėrftuan kėtej me flamuj e gjuhė tė ndryshme,por tė gjithė bashkė nė theqafje tė pakthim!
    Ndryshe dhe mė egėrsisht nga tė tjerėt,sllavėt nuk lanė gur pa lėkundur pėr tė shfytyruar atė duke imponuar, veq marrėzish tė tjera, stereotipin e minoritetit pėr shumicėn shqiptare dhe tė nacionit shtetformues pėr pakicėn serbe.
    Kėtė nocion tė prefinuar politik, mjerisht, do t'a adoptonin nė leksikun,dosjetė e standardet e kallėpzuara vite tė tėrė,veēanėrisht nė epokėn e luftės sė ftohtė,edhe qendrat ndėrkombėtare tė fuqisė.Po ishte pėrligjur,tė thuash,ky pėrdhunim jete dhe nga mediat e fuqishme tė botės sė lirė.
    Por po kjo botė qė duhet akoma shumė tė bėjė pėr tė shkundur peshėn e fajit shqiptar,duke qenė e shtrėnguar tė anticipojė kontekstin e ri politik,aplikonte arshin e terminologji tjetėr,pashtu realiste tek fliste e vepronte rreth Kosovės!
    Tani mbi ēėshtjen qė dukej se ishte kthyer sė mbari,politikanė e gazetarė kishin hedhur nė qarkullim publik oficial,kualifikime qė pėrkufizojnė saktė atė. Konkretisht, "Tageszeitung" i Berlinit fliste mė herėt pėr "neue minderheit" duke iu referuar minoritetit serb tė Kosovės. Ata qė vetėm presin janė tė humbur, thotė njė dijetar europian, dhe pikėrisht pritja jokreative dhe e boshtė, konfirmoi vesin tonė kolektiv e, me gjasė, tė pandreqshėm: vonesėn nė histori! Rikonfigurimi i fizionomisė gjeopolitike sikur mėton tė vjetrojė gjakun e derdhur ( tė mohuar dhe nga njė dorė shqiptarėsh) duke spostuar ėndrrėn apo projektin indipendist pėr kohė tė tjera (a nuk thoshte nė turin e fundmė negociator nė Londėr diplomati Ischinger se Pavarsia e Kosovės nuk ėshtė mė opcion i pėrfillur nė agjendėn e „treshit“ ?).
    Kėto ditė, njė nga gazetat e shumta tė Prishtinės, pati njė shkrim me titull gati senzacional: „Zgjedhjet janė pėrherė zgjidhje“, po ne pyesim se a ėshtė kėshtu? Nuk dihet definimi deshirak i „zgjidhjes“ sė autorit, por deri tash Kosova kaloi nėpėr disa laborator zgjedhjesh, tė cilat, tė mbajtura nė regjinė e huaj deformonin vullnetin e njėmendtė politik tė elektoratit e, pėr pasojė, zgjidhja nuk duket askund nė horizontin e ravijėzuar.
    Zgjedhjet nuk janė e s'mund tė jenė as shpresa as leva e zgjidhjes. Pėrkundrazi. Janė tymi qė duhet tė mbulojė disfatėn.Napoleonit i digjej dheu nėn kėmbė nė Vaterlo, kurse gjenerali Grushi,pa nisjativė e sens vendimmarrės, priste me pedantėri vrastare urdhėrin perandorak... Po kėta ē'urdhėra dhe nga kush i presin vallė ato?
    Ėshtė vullneti, i fortė e i shoqėruar nga vizioni tejpamės, si do thoshte prapė Niēe, ai qė tė gjitha varret gėrmadha i bėn. Pra dhe ato qė ndėrthuren rishtas pėr Kosovėn nė Belgrad a kudo tjetėr nė pusitė e tė terrshme tė Europės sė re.

    * Vdekje "vėllezėrim-bashkimit" tė ri!

    Nė zallahinė e ndėrrimit tė roleve: tė serbėve qė janė tkurrur nga hija e zezė e fajit apo nė shantazhin e lirisė sė Kosovės dhe tė shqiptarėve qė kthehen nga dashuria mitike pėr tokėn e tyre,njė pyetje ngre kokė mbi tė tjerat: e shpeshtė, e bezdisshme dhe spekulative.
    Pėr tė pėrligjur, mbase, hezitimin rreth njohjes sė tė drejtės shqiptare pėr vetėjetesė,qarqe europianė, prirė hilesh tė moēme a tė zėnė nė lak interesi rus,e bėjnė kėtė pyetje nė babiloninė e trilleve pengore, pėrgjigja e sė cilės na qenka provė e aftėsisė shqiptare pėr integrim nė arkitekturėn e re komunitare.
    Tani kėtė pyetje tė keqe e bėjnė pa pėrjashtim,si njė kod betimi,gazetarė tė tė gjithė agjencive e redaksive,madje ēuditėrisht dhe tė ndonjėrės shqiptare!
    Ndėrkaq asaj,nė mėnyrėn e tyre,i pėrgjigjen presidentė e analistė,kėngėtarė e njerėz tė thjeshtė dhe miqė e armiq tė Kosovės!
    Dhe ajo, dramatike dhe e pasinqertė, duket kėshtu: pas luftės sė Kosovės a ėshtė e mundur jeta e mėtejme e pėrbashkėt midis shqiptarėve e serbėve?!
    Pėrgjigjet,gati si pyetja vetė,janė tė kujdesshme,me prapamendim dhe krejt hipokrite: po,thonė pothuaj tė gjithė pėr tė dėshtuar nė justifikimin se kėshtu,nė miqėsi tė mirė,kanė pėrfunduar shumė popuj e vende pas luftėrash kapitėse! Shembujt,si miqėsia e gjermanėve e frėngjėve,qė ata nxjerrin sakaq si formulėn shpėtimtare, janė vėrtetė tė hargjuar e tė paarrira pėr tė pėrballuar njė paralele me gjendjen e fakticitetit tė ri nė Kosovė.Defektet janė,prandaj,tė pashmangshme dhe tė mjafta pėr t'a rrėzuar kėtė pretendim fare hipotetik!
    Defekti i parė: Shqiptarėt e serbėt nuk bėjnė dy komunitete tė barabartė etnike me pretendime tė njėjta toksore nė Kosovė.
    Mandej,i dyti: shqiptarė e serbė nuk janė poashtu entitete tė njėvlershme politike.Serbėt,tashmė minoritet klasik,kanė absolvuar kėtė status segregimi tė rrėmbyer arbitrarisht dhe tė ushtruar kriminalisht ndaj fqinjit mazhoritar autokton.
    Dhe defekti i tretė: shpesh nė historinė politike tė botės,po dhe tė Ballkanit do tė ndodhte qė dikush tė pėsonte disfatė nė ēėshtjen e drejtė.Mirėpo tani,meqė,sė kėtejmi,serbėt janė edhe shkaktar edhe humbės tė njė lufte tė vjetėr pushtuese qė do tė tkurrte qenien kombėtare shqiptare, kurse shqiptarėt fitimtarė nė kauzėn e drejtė ēlirimtare - alfabeti i pėrjetshėm i luftės dhe lirisė paracakton,nė njė masė dhe fatet e tokave e popujve tė tyre.
    Rasti krahasimor i raporteve gjermano-frėnge shpjegon diē diametralisht tjetėr: kėto dy vende luftuan gjatė e pėrgjakshėm,por,nė njėrėn anė,sė pari,me role tė alternuara nė intervale tė ndryshme historike qė zhvendosnin njėrėn palė nė pozicionin e tjetrės dhe ashtu,ēlirimtari i hershėm ( gjermani qė i kundėrvihej Bonapartės)okuponte dhe okupatori i dikurshėm bėnte luftė atdhetare (kundėr nacistėve tė Hitlerit),ndėrkohė qė historia e marrėdhėnieve shqiptaro-serbe nuk njeh askurrė vrullin ushtarak agresiv tė shqiptarėve kundėr territoreve etnike serbe, po tė kundėrten pėrherė: pushtimet dhe ekspeditat e gjakosura serbe mbi popullin shqiptar dhe hapsirėn e tij jetėsore. Dhe,nga ana tjetėr,ndėrkaq: frėngjėt e gjermanėt jetojnė nė shtetet e tyre nacionale,datat eminente tė formimit tė tė cilave ata i kremtojnė me patos e romantizėm sot e gjithė ditėn dhe,pastaj,nuk jetojnė bashkė po ndaras nė fqinjėsi tė mirė!
    Heinrich August Winkler,fjala vjen, shkruan me gėzim tė pafshehur nė „Berliner Zeitung“ se gjermanėt tani ,duke ngritur flamujt nė porta e parmakė dritaresh,shfaqin lirshėm ndjesinė ( e ndrydhur gjatė nga kompleksi i fajit ) patriotike si tė gjithė kombet tjerė kontinentalė. Ndjesia gjermane dhe ndjesia europiane, thotė ai, nuk divergjojnė aspak mes tyre dhe Europa, nė thjerzėn e tij, nuk ndėrohet dot si demokraci e shteteve postnacionale, por e shteteve - postklasike. Pėrse aherė t'u thuhet tė tjerėve, e veēanėrisht shqiptarėve se u dashka tė ēlirohen nga „burgu i historisė“? Pėrse, kur ata vetė bėjnė kthimin prapa tek rrėnja etnike dhe krenaria nacionale?
    Pėrgjigja nė kėtė pyetje, prandaj, ėshtė: shqiptarėt nė shtetin e tyre tė lirė,do tė japin provėn e civilizuar tė fqinjėsisė sė mirė me shtetin e serbėve,kurse minoritarėt serb,anipse shumica syresh kolonė tė ngulitur nė programet e sllavizimit,mund tė qėndrojnė nė kėtė pjesė tė hapsirės etnike shqiptare qė quhet Kosovė, por jashtė eksperimentit tė poshtėr qė bėnte Europa me vėllezėrinė e federuar, si njė bėrthamė e ardhme e bashkimit tė saj politik.
    Tani qė,pas deklaratės skandaloze tė Ischingerit,vėrehet qartė intenca europiane pėr njė formulė tė ndėrmjetme (sajesė e federuar a konfederuar me Serbinė ose ndarje e saj) kundėrpėrgjigja shqiptare duhet tė jetė unike dhe maksimaliste, e kjo do tė thotė pėrfundimisht natyrale: shtrimi pėr zgjidhje i ēėshtjės globale shqiptare nė Ballkan.
    Institucionet e demokracisė refuzojnė me forcė pėrmbystare aparthejdin,kurse liria e Kosovės bėn negacionin mė tė vdekshėm tė ėndėrrazezės sė rajhut serbomadh nė hapsirėn etnike shqiptare!
    Shqiptarėt mund tė bashkėjetojnė me serbėt vetėm nė njė organizėm politik tė pėrbashkėt: nė Europėn e njėsuar! Me shtete tė pavarura, qoftė dhe postklasike, si do thoshte Winkleri i sipėrcituar!
    Nė tė kundėrt, nėse po kjo Europė qė pėrbetohet shpesh frikshėm nga vetė kostituentėt e saj, ka sėrish etje pėr gjak - aherė Ischinger e Harēenko, nėse ndodh tė mos parandalohen nga ata qė i ēliruan dendur nga vetja e tyre, janė nė udhė tė mirė pėr t'ia shuar atė.
    Por ,mjerisht, pėrseri me gjakun e huaj.
    Me gjakun shqiptar!
    Megjithatė,vjen lehtė e natyrshėm thirrja dhe refuzimi shqiptar: vdekje vėllezėrim-bashkimit tė ri nė strehėn e vjetėr sllave!
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

  5. #545
    LIVERPOOL FC Maska e geezer
    Anėtarėsuar
    29-09-2007
    Vendndodhja
    Windy City Chicago.USA
    Postime
    836
    mendoj qe nje her do te na japin nje pavarsi te kufizuar e pastaj me von te plot

  6. #546
    me 40 hajdutė Maska e alibaba
    Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    5,671
    mendoj qe nje her do te na japin nje pavarsi te kufizuar e pastaj me von te plot
    Oj shqipe, mos i pėrsėrit si papagall fjalėt e politikajve. Analizo pak, e shiko ku jemi, ku kemi mbetė. Nuk do tė japin asgjė.

  7. #547
    i/e regjistruar Maska e D&G Feminine
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    2,659
    Ecje e ngadalte per Kosoven?
    Rruga drejt pavaresise duket me e gjate se me pare.



    Go slow on Kosovo?
    Oct 3rd 2007
    From the Economist Intelligence Unit ViewsWire

    The path to independence looks longer than it did before


    Most observers have for some time assumed that Kosovo is moving inexorably and inevitably towards independence. At first, most believed that this would be sanctioned by the UN and that opposition from Russia and others would be overcome. When that proved impossible--as the Economist Intelligence Unit consistently argued it would--the focus shifted to the idea of a unilateral declaration of independence (UDI) by Kosovo, followed by recognition outside of the framework of the UN. However, recent developments suggest that even this may not happen soon, as the process of resolving Kosovo's status proves far more complicated than had originally been envisaged.

    Matters have moved on apace since the UN special envoy in the Kosovo negotiations, Martti Ahtisaari, presented his proposals on the future status of the UN-administered province to the UN Security Council in March 2007. These proposals recommended that Kosovo be granted "internationally supervised independence", and were backed by the US and leading EU states. However, Russia rejected the plan, and its strong opposition led the Western powers to shelve plans to put the Ahtisaari proposals to the vote at the UN Security Council.

    Instead, a new round of talks between the Serbian and Kosovo Albanian sides has been launched under the aegis of the Contact Group, an informal body consisting of the US, the UK, France, Germany, Italy and Russia. The talks began in late September and are scheduled to last until December 10th. It had appeared at first that the aim of the talks was simply to buy time for the international powers to try to find a way out of the current impasse, but international mediators have insisted that the talks be given a chance and are now talking up the chances of a compromise.

    After preliminary consultations in Belgrade and Pristina by the Contact Group "troika" of mediators (representing the EU, US and Russia respectively), the two sides engaged in face to face talks on September 28th in New York. Nothing was achieved during the first round of talks except a commitment from both sides to keep talking. The next round of talks is to take place on October 14th in Brussels.

    The Hong Kong model
    The significant new development was Serbia's proposal for a so-called "loose integration model". For the first time, Serbia has given content to its longstanding slogan of "more than autonomy, less than independence". The Serbian proposal is based on the model of Hong Kong and would grant the Kosovo Albanians substantial autonomy only just short of sovereignty.

    Hong Kong has formally been part of China for the past 10 years, since it ceased being a British colony, but it has almost complete autonomy. For 50 years, until 2047, the Hong Kong authorities can run their own legal system, economy, currency and police force, while the Chinese government is in charge only of defence and foreign affairs.

    The Serbian proposal, presented by Serbia's minister for Kosovo, Slobodan Samardzic, would mean that Serbia's borders would remain intact but Kosovo would have "95% sovereignty" with minimal or no integration into Serbia. Kosovo would be a self-governed territory in both political and economic terms, with the right to make economic agreements and participate in international institutions save for the UN. Kosovo would have all the rights of a sovereign state on its soil, except in the areas of foreign and defence policy. Even in these latter areas, Serbia would probably have little influence given the likelihood of a continued international presence in Kosovo.

    This "state within a state" solution would be transitional--lasting for an agreed period of perhaps several decades, after which a final status would be determined. Such a transitional solution would be agreed in a contract signed by Belgrade and Pristina and would be guaranteed by the UN.

    The Kosovo Albanian side has thus far insisted that it wants nothing less than full independence. It has said that it is not interested in pursuing Serbia's suggestions on the province's future status, but only in offering proposals for future good neighbourly relations between two sovereign states. However, the question is whether the Kosovo Albanians' insistence on their maximalist aims and rejection of all other alternatives will be sustainable. The two sides are committed to continuing with face to face talks in coming months, and it is possible that the supervised negotiating process may continue beyond the current deadline of December 10th and into 2008.

    The Kosovo Albanians insist that they will issue a unilateral declaration of independence (UDI) after December 10th. However, whether this will remain a mere gesture to appease the Kosovo Albanian population, or be followed by bilateral recognitions by key states, remains to be seen.

    Trial of strength
    The Kosovo issue has become something of a trial of strength between the US and Russia. The statement by the US secretary of state, Condoleezza Rice, on September 24th, only four days before the start of the new talks, that "There's going to be an independent Kosovo" and that "we're dedicated to that" provoked condemnation from Russia. The Russian foreign minister, Sergei Lavrov, said that Ms Rice's statement suggesting that independence is inevitable whatever the result of the negotiations "simply provokes one of the parties to reject compromise." Russia has not budged from its strong opposition to independence for Kosovo. The Russian president, Vladimir Putin, recently stated that it would be highly irresponsible to ignore the principle of territorial integrity in resolving the Kosovo issue.

    Ms Rice's comments were the USA's most explicit public statement in support of Kosovo's independence since President George Bush said in Albania in June 2007 that "sooner rather than later, you've got to say enough's enough: Kosovo's independent". The latest statement by Ms Rice was no doubt intended as a rebuff to Russia and was also meant to stiffen the resolve of the EU. However, the statement was short on detail and vague about the circumstances and timing of any independence decision. Furthermore, unlike other US officials, Ms Rice also unambiguously called on the Kosovo Albanians not to take unilateral steps. Ms Rice stated that, "we've told the Kosovars that we don't think a unilateral declaration of independence is a very good idea."

    Crux of the matter
    Recognition of a UDI by Kosovo would be a very big step. It would not only mean bypassing the UN, but would also be in direct violation of UN Security Council Resolution 1244 from 1999, which preserved formal Serbian sovereignty over Kosovo. Contravening the UN, the guarantor of the rule of international law since its foundation in 1945, may be a step too far even for an increasingly unilateralist US. Ms Rice was careful to say that Kosovo's final status would be determined by the US and the EU working "together on this."

    It is by no means certain therefore that even the US would recognise a self-declared independent Kosovo, or at least not for some time. And even if the US were to recognise a UDI, there is unlikely to be unanimity for such a course in the EU, some of whose members oppose independence on principle, and many more and perhaps most of whom would be reluctant to recognise an independent Kosovo if the process did not have the imprimatur of the UN. Serb-dominated northern Kosovo would not recognise independence, leading to a de facto partition and there would be a high risk of an exodus of the remaining Serbs from other areas of Kosovo.

    The problems involved in a UDI and in ignoring the UN seem to have caused at least some countries to step back. Thus in recent weeks there has been a different tone to the pronouncements from some international players on Kosovo. In particular, various Western spokesmen no longer insist that the Ahtisaari proposal is the only basis for a settlement. Perhaps the most revealing statement was that by the EU mediator, Wolfgang Ischinger, who said that he would "leave open independence" and preferred to talk about "a strong supervised status" for Kosovo.

    Allied to worries about contravening the UN, are fears in Europe about the destabilising impact of recognition on Serbia and the wider western Balkans region. There is also a well-founded fear that independence for Kosovo without the sanction of the UN would set a precedent for some of the 50 or so latent territorial disputes worldwide. Claims that the Kosovo case is sui generis and therefore irrelevant for these disputes are not very convincing.

    Germany may be the key
    The pro-independence wind is no longer blowing so strongly. EU sceptics such as Spain, Slovakia, Romania, Greece, Cyprus and even Hungary, have been speaking out more firmly against an imposed solution, which suggests that weightier powers than they are reconsidering their positions. Even the pro-independence UK government appears ill at ease at the prospect of circumventing the UN. What happens after December 10th may depend on how successful the US is in getting leading EU nations on board to support Kosovo independence--given the apparent US reluctance to act alone.

    In the end, it may be Germany that holds the key. Germany faces a dilemma and arguably has the most to lose. It is not difficult to see why the German government is divided on the issue. Germany does not want the EU to be torn apart over Kosovo. Germany is more sensitive than other EU states to Russian concerns and does not want to damage its relationship with Russia. Germany does not want to undermine the UN. It would also like to maintain good relations with the US. Above all, Germany does not want independence for Kosovo to unleash instability in its own backyard.

  8. #548
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Departamenti i Shtetit: Zgjidhja pėr Kosovėn ėshtė pavarėsia

    Uashington, 16 tetor - Zėdhėnėsi i Departamentit tė Shtetit Tom Kejsi ka deklaruar se SHBA-tė mbrojnė qėndrimin e shprehur qartė mė herėt se zgjidhja pėr statusin e Kosovės ėshtė pavarėsia. "Pavarėsia si njė zgjidhje ishte edhe propozimi i z. Ahtisari pas shumė takimesh midis dy palėve. Propozimi i serbėve ėshtė pėrsėritje e qėndrimit tė tyre tashmė tė vjetėr lidhur me kėtė ēėshtje. Ka mbetur edhe pak kohė pėr negociata, mirėpo mendoj se pikėpamja e SHBA mbetet shumė e qartė", tha zėdhėnėsi i Departmentit tė Shtetit Tom Kejsi. Ai theksoi se takimi nė Bruksel ishte njė takim i dytė i drejtpėrdrejtė nė tė cilin Treshja ndėrkombėtare i uli bashkė pėrfaqėsuesit e Kosovės dhe tė Serbisė. "Ju e dini se kjo ėshtė njė ēėshtje e vėshtirė, mirėpo Treshja do tė vazhdojė me pėrpjekjet e saj. Siē e dini Sekretari i Pėrgjithshėm ka kėrkuar njė raport tė treshes mė 10 dhjetor lidhur me pėrpjekjet e tyre pėr statusin. Do ta shohim se deri ku do tė mbėrrijmė", tha Kejsi duke shprehur dėshirėn e SHBA sė pėr njė marrėveshje midis palėve e cila do tė ishte e pranueshme pėr tė gjithė. "Mirėpo, ashtu siē edhe kemi thėnė mė herėt, nėse nuk do tė ketė njė marrėveshje deri mė 10 dhjetor, atėherė atė qė presim tė ndodhė ėshtė njė pavarėsi e mbikėqyrur pėr Kosovėn nė pėrputhje me propozimin e z. Ahtisaari", theksoi Kejsi, duke pėrsėritur tė qėndrimin shumė tė qartė tė SHBA-ve pėr pavarėsinė e Kosovės.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  9. #549
    i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Anėtarėsuar
    16-08-2007
    Postime
    3,216

    Mos E Ripushtoni Kosovėn Me Votėn Tuaj!

    Kėto zgjedhje qė po priten tė zhvillohen janė zgjedhje tė organizuara nga UNMIK-u, i cili e ka kolonizuar Kosovėn nė bashkėpunim me Serbinė, sipas Rezolutės 1244.
    Kjo Rezolutė nuk e njeh Kosovėn si shtet, kjo Rezolutė e kundėrshton fuqishėm ribashkimin e trojeve shqiptare, kjo Rezolutė nuk e njeh tė drejtėn e popullit tonė pėr Vetėvendosje, kjo Rezolutė e ka riokupuar Kosovėn duke e njohur sovranitetin e Serbisė mbi Kosovėn.

    Prandaj, duhet menduar mirė kėsaj radhe ēka d.m.th fjala votė , dhe a duhet t’ju besojmė mė kėtyre politikanėve, sidomos kėtyre shqiptarė, se asnjė premtim qė kane dhėnė para elektoratit tė tyre nuk e kanė realizuar, duhet bėrė kėtė qė tė mos biem dhe mė tej pre e mashtrimeve tė lloj-llojshme qė veē sa tė marrin votėn pastaj nuk i njohin hallet as interesat e popullit tė tyre.
    Pėr vite tė tėra LDK-ja e Ibrahim Rugovės sė bashku me PSHD-nė e Mark Krasniqit qė tė dy kėto parti ishin fara tė prishura tė titistėve si ngjau qė brenda natės u bėnė demokratė dhe demokristianė, dhe fare nuk kishin as nuk kanė tė bėjnė me vlerat e demokracisė dhe me vlerat e kristianizimit dhe demokracisė kristiane kur dihet fare mirė se udhėheqėsit e tyre tė angazhuar maksimalisht nė LKJ-nė e ish- Jugosllavisė, pas kėtyre dy fjalėve tė shenjta „Demokraci dhe Demokraci Kristiane“ popullin e mashtruan dhe nuk e njohėn kurrė UĒK-nė famėmadhe, gjithashtu dhe nė ditėt tona, po kėto parti, tė mbėrthyera nė kor edhe me krerėt e UĒK-sė, tani tė bashkuara nė pushtetin fiktiv, nėn ombrellėn unmikase, nuk po e njohin AKSH-nė, si ushtri ēlirimtare, por njėzėri po i bien nė qafė, duke e fyer padrejtėsisht dhe krejt paturpėsisht po e barazojnė me bandat ēetnike tė „Car Llazarėve“; siē ishte rasti i fundit kur nė televizionin Al-Sat kėto ditė Teuta Sahatxhiu e partisė reformiste me rrėnjė alla titiste te “ORA”,dhe nga Besa Gaxherri, nga LDD-ja , e krahasuan AKSH-nė, ushtri paramilitare dhe po aq tė rrezikshme sa “Car LLazarėt” e Serbisė okupatore.
    Zonja Gaxhorri e “harron” faktin se kryetari i partisė sė cilės i takon pra, z. N.Daci, dihet fare mirė se ēfarė lidhjesh biznesi kishte me familjen e kriminelit Millosheviē.
    Pra, kėto dy zėdhėnėse „ intelegjete“ i ofendojnė rėndė publikisht ēlirimtarėt, qė janė tė gatshėm tė derdhin gjakun pėr t“i mbrojtur trojet shqiptare, nga rreziku i ricopėtimit qė Serbia po tenton ta bėjė.
    Po kėtė mjerim politik kėto ditė e bėri edhe znj.Vlora Ēitaku, zėdhėnėse e PDK-sė, sė Hashim Thaēit, e cila nė prani tė dy serbėve nė emisioni e RTK-sė “Jeta nė Kosovė” deklaroi se: “AKSH-ja , ėshtė vetėm njė grup i vogėl njerėzish...”
    Kjo, ma kujtoi njė deklaratė tė ish- titistit, Xhavit Nimani, ( tė cilėn e kam lexuar) kur studentėt shqiptarė ishin ngritur nė demonstratat e pranverės sė vitit 1981, ai kishte deklaruar: “demonstratat e 30 studentėve tė Prishtinės, nuk mund ta destabilizojnė Jugosllavinė e Titos, ata kot e kanė” etj...”
    Tani kėto zonja “tė nderuara” e bėjnė kėtė duke menduar se kėshtu i hyn nė hatėr mė shumė UNMIK-ut, dhe atyre qė punojnė pėr ta, dhe kėshtu qė partitė e tyre tė marrin votėn e qytetarėve tė Kosovės.
    Pavarėsisht se partitė politike shqiptare, kėto vasale e mjera tė tij po e trumbetojnė ferrin si parajsė, robėrinė si liri, anarkinė si demokraci, ju qytetarė shqiptarė nuk duhet tė bini pre e mashtrimeve dhe premtimeve tė kota qė po ua bėjnė pushtetarėt e pa shtet dhe unmikasit ardhacakė tė cilėt Kosovėn e rropėn nė bashkėpunim me lidreucėt e liderucet qė nuk mendojnė fare pėr shtetin e Kosovės, dhe pėr ribashkimin e trojeve shqiptare, por po ia bėjnė njėmijė e njė tė zeza lindjes sė kėtij shteti duke e kundėrshtuar fuqishmen bashkimin e trojeve shqiptare.
    Duke bėrė kėtė ata ia zgjasin jetėn luksit dhe korrupsionit, po ia zgjasin jetėn status-quos trishtuese politike nė Kosovė dhe njėkohėsisht ia shkurtojnė jetėn lirisė, demokracisė dhe pavarėsisė sė Kosovės, pėr mė tepėr e pengojnė dhe tė drejtėn e madhe tė VETĖVENDOSJES nga sovrani popull.
    Kjo, e cila padyshim popullin e ēon drejt njė referendumi, pėr shtet tė pavarur tė Kosovės apo pėr ribashkimin e saj me Nėnėn Shqipėri.
    Largimi i kėsaj klase tė dėshtuar politike ėshtė detyrė e ngutshme historike, ėshtė detyrė parėsore qė duhet ta merr dėnimin e merituar nga populli me BOJKOTIMIN tepėr tė arsyeshėm tė kėtyre zgjedhjeve qė po bėhen nga mashtruesit dhe keqpėrdoruesit e votės sė elektoratit tė tyre.
    Tani , tė gjithė jemi dėshmitarė se ku e sollėn Kosovėn kėta zotėrinj " tė hollė" me politikėn e tyre disfatiste nė tė gjitha sferat e jetės sė qytetarėve tė Kosovės.


    Me tė drejtė mund tė pyesim:

    - ēka realizuan kėto vite nga premtimet e tyre kėta liderė dhe kėto parti despotike alla "demokratike"?!
    Kėta liderė e kėto parti, popullit i premtuan pavarėsi dhe ajo nuk erdhi dot as sot as mot....
    Kėta liderė e kėto parti, popullit i premtuan jetė tė begatė me strukturė e infrastrukturė tė begatshme; ndėrsa popullit tė mjerė po i mungojnė buka, uji dhe e drita, po i mungon punėsimi dhe librat e lapsat pėr kalamajtė nė shkollat gjithashtu tė mbytura nė varfėri.... Kėto ditė udhėheqėsit e sindikatės sė arsimit u detyruan tė grevojnė disa ditė, pėr tė siguruar kafshatėn e gojės pėr familjet e tyre. Ndėrsa, pushtetarėt fodull tė majmur e tė pispillosur me kravata si gjarpėrushe nė fyt, po i harxhojnė qindra e mijėra euro duke bėrė lukse tė pa fre; si udhėtime, telefona, makina , badigardė sa pėr besė kėtė luks nuk ia lejojnė vetes as pushtetarėt me shtete tė pasura evropiane e mė tej...
    Prandaj, kėta bukėshkalė nuk e meritojnė votėn, por e meritojnė pėrbuzjen me BOJKOT, tė pakompromisė, ashtu le tė shpėrthejė revolta e arsyeshme popullore, ashtu le tė dėshmohet ky popull i shumėvuajtur se vėrtetė din tė votojė pėr ata qė e meritojnė, por din edhe tė BOJKOTOJĖ ndaj atyre, qė e mashtrojnė dhe nuk e meritojnė mė tej besimin qė quhet , votė!

    Askush mos tė ketė iluzionin se me kėtė klasė politike Kosova do tė ketė pavarėsi tė plotė dhe mirėqenie, do tė ketė ardhmėri tė ndritur ashtu siē e meriton!
    Populli ynė me njė fjalė popullore thotė:
    "nėse mė mashtron njėherė kurrė mos tė qoftė hallall, po nėse prapė tė besoj e mė mashtron, hallall tė qoftė, se pastaj vet jam fajtor"!
    Prandaj, o popull i shumėvuajtur!
    Vetėm logjikoje dhe mendoje bile njėherė: sa e sa herė tė mashtruan ty kėto parti e kėta mashtrues liderė tė pacipė?!...
    Sa e sa herė tė premtuan bukė e tė dhanė gurė shpinės...
    Sa e sa herė tė premtuan dritė dhe tė dhanė errėsi?!...
    Sa e sa herė tė premtuan shtet e tė dhanė veē kolonizim nga UNMIK-u dhe Serbia .
    Sa e sa herė tė premtuan zhvillim e tė dhanė prapambeturi, duke ia zhvatur pasurinė Kosovės dhe duke e zhvatur djersėn tėnde nga tatimet?!
    Ty o populli im tė premtuan fabrika e kombinate, ndėrsa pamėshirė i mbyllėn ose i shitėn ato, sepse tenderėt ishin "prodhuesit" marramendės tė korrupsionit tė tyre...
    Nuk ka shtresė popullore qė ju nuk e keni goditur rėndė; pėrjashtime bėjnė vetėm shtresat tuaja: familjet dhe farefisi juaj, ose ajo klasė e majmur e cila ka pėrfituar ryshfetet e nduar-duarta...
    Prandaj, e meritoni dėnimin me dėshtim, pra me BOJKOTIM!
    Kėta politikanė duhet bojkotuar, pėr faktin se kėta nuk i mbrojtėn as do t“i mbrojnė aspak interesat kombėtare!
    Interesat kombėtare duhet tė jenė kurdoherė prioritetet kryesore pėr ēdo politikan tė Kosovės dhe i gjithė trojeve shqiptare. Ēdo shtet i botės e vė nė spikamė nė rend tė parė interesin kombėtar, ato duhen me qenė tipare tė pėrhershme tė politikės se njė shteti, qė mjerisht nga politika shqiptare nuk radhitet as nė vendin e fundit.
    Interesat kombėtare nuk kanė tė bėjnė me interesat partiake, ideologjike, klanore etj.
    Interesat kombėtare tė ēdo shteti janė: ruajta e paqes, realizimi i sigurisė sė plotė kombėtare, arritja e vazhdueshme e pėrparimit etj, kurse tek ne duhet me qenė edhe pėrpjekja e pandėrprerė e realizimit tė ribashkimit tė trojeve shqiptare.
    Tė gjitha kėto vlera tė larta kombėtare, janė lėnė anash nga „politikanėt” shqiptarė tė tė gjitha trevave, si nė Shqipėrinė administrative, nė Kosove, Maqedoni dhe Mal tė Zi, kėta si kanė asnjėherė tė theksuara nė statuset e tyre partiake kėto obligime e tipare qė duhet t“i ketė ēdo parti qė vėrtetė interesohet pėr ta zgjidhur ēėshtjen kombėtare.
    Nė kuadėr te interesave kombėtare, tė cilat i formulojnė krijuesit e politikės sė jashtme, mė tė rėndėsishmet gjithsesi janė ato interesa qė zakonisht quhen interesat jetike shtetėrore.
    Pėr ruajtjen ose realizimin e interesave tė larta nė rastin tonė ėshtė ribashkimi i trojeve shqiptare secili shtet ėshtė i gatshėm tė hyjė nė luftė menjėherė ose nė tė ardhmen, madje edhe nėse ėshtė rival mė i dobėt.
    Nė kėto interesa jetike bėnė pjesė , para sė gjithash ruajtja dhe mbrojtja e territorit kombėtar.
    E kėtė natyrisht mund ta bėjė vetėm njė ushtri e fuqishme dhe e modernizuar me njė udhėheqje vėrtetė tė pastėr kombėtare. Pėrveē kėtyre interesave thelbėsore mė parėsore, ekzistojnė edhe disa interesa, gjithashtu shumė tė rėndėsishme, por jo aq sa janė interesat jetike, prandaj shteti duhet t“i realizojė ato me mjete tė tjera dhe jo me luftė.

    Politikanėt qė e kėrkojnė votėn nga populli duhet qė t“jua sigurojnė qytetarėve tė tyre sė pari sigurinė personale, pastaj sigurinė kombėtare, pėr kėto elemente kardinale, mjerisht pas luftės, “politikanėt” e Kosovės, nuk e qajnė kokėn fare.
    Masat tjera janė ato tė cilat e krijojnė ndjenjėn e sigurisė varen nga sistemi ekonomiko-shoqėror, pozita gjeografike, fuqia ekonomike dhe numri i banorėve.
    Pra, Kosova as nuk ka ekonomi tė zhvilluar nė raport me shtetet e rajonit dhe numri i banorėve ėshtė i vogėl pėr sigurimin e njė shteti tė fuqishėm qė do tė mundej t“ju bėnte konkurrencė ekonomike, politike dhe ushtarake vendeve fqinje. Prandaj, jo pėr inatin e askujt, por ėshtė e domosdoshme pėr interesin ekonomiko-shoqėror dhe politiko-ushtarak dhe sigurinė kombėtare qė trojet shqiptare tė ribashkohen nė njė shtet tė vetėm, me emrin e bukur Shqipėri.

    Zvicėr, 21. 10. 2007
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

  10. #550
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Rolf Klement: Informacioni pėr njohjen gjermane rrjedh nga njė burim shumė i besueshėm

    Intervistė me redaktorin dhe analistin e radios kombėtare gjermane Deutschlandfunk, Rolf Klement (Rolf Clement), dhėnė Radio Kosovės. Rolf Klement ėshtė shkencėtar nga fusha e tė Drejtės Ndėrkombėtare. Aktualisht ėshtė redaktor dhe drejtues i edicionit “Hintergrund” (Kulisat, prapapskena) nė radion kombėtare gjermane Deutschlandfunk.
    Klement ėshtė gjithashtu anėtar i Institutit Ndėrkombėtar pėr Studime Strategjike IISS dhe Kėshillit pėr udhėheqje tė brendshme nė Ministrinė gjermane tė Mbrojtjes. Ka shkruar disa libra pėr ēėshtje ushtarake dhe Bundesverit dhe njihet pėr lidhje shumė tė ngushta me politikanė dhe ushtarakė gjermanė ,sidomos me ish ministrin e Mbrojtjes Shtruk.


    Zoti Klement, dje nė radion Dojēlandfunk keni transmetuar informacionin se Gjermania ka vendosur ta njohė pavarėsinė e Kosovės. Keni thėnė se jeni bazuar nė burime tė besueshme brenda Qeverisė gjermane. Vėrtet sa i besueshėm ėshtė burimi nė cilin jeni thirrur ju, pasi Deutschlandfundk ėshtė njė radio shtetėrore shumė e besueshme nė Gjermani?


    Rolf Klement: Informacioni im rrjedh nga njė burim shumė i sigurt dhe i besueshėm brenda Qeverisė gjermane, ndryshe nuk do ta kishim transmetuar kėtė informacion. Kam biseduar me shumė njerėz brenda Qeverisė gjermane, tė cilėt mė kanė thėnė se tani pėr tani ky informacion nuk mund tė bėhet publik nga ana e Qeverisė, sepse po vazhdojnė bisedimet pėr statusin e Kosovės pėr tė mos ndikuar procesin, por nė mėnyrė interne, Qeveria gjermane ka vendosur qė bashkė me Shtetet e Bashkuara tė Amerikės dhe Britaninė e Madhe tė njohin pavarėsinė e Kosovės.


    Disa media si Dojēe Vele dhe B92 nga Beogradi nxituan tė thėrrisnin menjėherė nė Ministrinė e Jashtme tė Gjermanisė pėr tė konfirmuar vėrtetėsinė e lajmit tė transmetuar nga Dojēlandfunk. Kėto media njoftojnė se Ministria e jashtme nuk ka konfirmuar njoftimin tuaj?


    Rolf Klement: Keni tė drejtė, nuk e ka konfirmuar, por as nuk e ka demantuar. Nga Ministria e Jashtme e Gjermanisė ėshtė thėnė, nė mėnyrė tė saktė, se ka spekulime pėr kėtė dhe Qeveria gjermane nuk dėshiron tė komentojė. Kjo lė tė kuptohet se ka synime tė tilla. Sot, nė programin e mėngjesit kishim nė Deutschlandfunk, pėr tė njėjtėn temė, njė intervistė edhe me njė deputet tė Bundestagut gjerman, i cili konfirmoi informacionin tonė. Ai tha se vendimi nuk ėshtė marrė ende, mirėpo kėshtu ėshtė nė politikė, dhe pėr ne gazetarėt kjo ėshtė e njohur - kur Qeveria nė parim vendos pėr njė gjė tė mos e bėjė publike, atėherė pėrdor gjuhėn politike qė quhet lojė fjalėsh.


    Ēfarė mendoni pėr angazhimin e Gjermanisė nė procesin e statusit?

    Rolf Klement: Gjermani ėshtė shumė fort e angazhuar nė kėtė proces dhe kjo mund tė dėshmohet edhe me diplomatin Ishinger nė Treshėn ndėrmjetėsuese. Gjermania ėshtė shumė e angazhuar pėr gjetjen e njė zgjidhjeje pėr statusin e Kosovės dhe po bisedon edhe me Serbinė qė ajo tė pajtohet pėr kėtė. Fakti se nuk po ka sukses qėndron nė pozicionet e palės serb dhe shqiptare qė nuk po lėvizin nga vendi.

    Si e shihni rrjedhėn e procesit pas 10 dhjetorit?


    Rolf Klement: Mendoj se Kosova do ta shpallė pavarėsinė pėrkundėr problemeve qė mund ta pėrcjellin kėtė vendim, sigurisht do tė ketė probleme pėr shkak tė disa ēėshtjeve teknike qė duhet tė zgjidhen me Serbinė. Sidoqoftė, jam i bindur se nė mes tė dhjetorit do tė kemi shtetin e ri tė Kosovės

    Dhe kush do ta njehė kėtė shtet tė ri tė Kosovės?


    Rolf Klement: Do ta ketė njė sėrė vendesh qė do ta njohin pavarėsinė e Kosovės. Tani se a do ta njohin tė gjitha vendet e BE-sė nuk mund tė vlerėsoj, sepse ka hezitime nga disa vende, p.sh. baskėt nė Spanjė po kėrkojnė gjithashtu pavarėsi, prandaj Spanja pėr shkaqe tė brendshme politike, mund tė ketė tjetėr qėndrim pėr dallim nga Gjermania, SHBA-ja dhe Britania e Madhe, qė do ta njohin pavarėsinė e Kosovės, sepse nuk kanė probleme tė tilla me minoritete si ka Spanja. Tani nuk mund tė them nėse tė gjitha shtetet do ta njohin pavarėsinė e Kosovės, por me siguri njė pjesė e madhe do tė marrin kėtė vendim.

    Fadil Gashi

    rtk 24 tetor 2007 - 11:30:21
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

Faqja 55 prej 59 FillimFillim ... 5455354555657 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Fatmir Limaj
    Nga ARIANI_TB nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 295
    Postimi i Fundit: 07-02-2015, 16:09
  2. Me ne fund u pranua publikisht se kosova ska ushtri
    Nga beni33 nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 126
    Postimi i Fundit: 11-03-2009, 18:14
  3. Adem Demaci: Eksperimenti politik ndėrkombėtar me Kosovėn
    Nga ARIANI_TB nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 20-04-2006, 18:39
  4. Kush jane vrasesit?
    Nga Brari nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 17
    Postimi i Fundit: 10-03-2004, 21:54

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •