Close

Rezultati i Sondazhit: Cili do tė jetė statusi pėrfundimtar i Kosovės?

Votues
274. Nuk mund tė votoni nė kėtė sondazh
  • Pavarėsi e plotė

    168 61.31%
  • Pavarėsi e kushtėzuar

    82 29.93%
  • Autonomi

    10 3.65%
  • Tjeter.....

    14 5.11%
Faqja 33 prej 59 FillimFillim ... 23313233343543 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 321 deri 330 prej 590
  1. #321

    O kopje e popullit, o kopje e Serbisė

    Shkruan:

    Xhevat Bislimi


    U tha e ē’nuk u tha pėr nismėn e disa deputetėve pėr shpalljen e Kosovės shtet tė pavarur dhe sovran nga Kuvendi i Kosovės ose pėr organizimin dhe mbajtjen e REFERENDUMIT pėr kėtė ēėshtje. U gjend edhe ndonjė anėtar i Kryesisė sė Kuvendit qė tha se «kėrkesa pėr referendum ėshtė kopje e Serbisė». Ky ishte kualifikimi mė i rėndė, ishte fyerja dhe pėrbaltja mė e madhe qė i bėhej tė drejtės universale pėr REFERENDUM dhe vullnetit tė popullit pėr jetė tė lirė dhe tė pavarur. Nisma e deputetėve tė Kuvendit tė Kosovė nuk mund tė ishte «kopje e nismės sė Serbisė», sepse ishte pėrpara nismės dhe vendimit tė Serbisė pėr referendum. Pastaj Serbia ėshtė bėrė shtet qė moti dhe nuk ka nevojė as ta shpallė shtetin as tė bėjė referendum pėr shtetin. Ajo po bėnė referendum pėr miratimin e projektkushtetutės sė saj dhe pėr ripėrfshirjen e Kosovės nė atė kushtetutė… Ka edhe njė moment tė rėndėsishėm qė po heshtet nga zyrtarėt e «lartė» tė partive dhe institucioneve tė pėrkohshme tė krijuara nga UNMIK-u. Nė kėrkesėn e nėnshkruar nga 28 deputetė kėrkohej edhe qė Kuvendi ta kundėrshtonte «decentralizimin» (ricopėtimin e Kosovės). Arsyeja e tėrbimit tė «lidershipit» ishte pėrkrahja e madhe qė mori kjo nismė nga deputetėt e tė gjitha grupeve kuvendare. Vetėm pėr njė ditė kėrkesa u nėnshkrua nga njėzetė e tetė deputetė. Po tė vazhdonte nėnshkrimi i kėsaj nisme ajo do tė pėrkrahej dhe nėnshkruhej nga shumica e deputetėve. Kėrkesa pėr referendum erdhėn nė Kryesinė e Kuvendit tė Kosovės edhe nga partitė dhe shoqatat e Gjilanit dhe nga ato tė Vitisė. Nė kėto komuna u organizua edhe peticion kundėr «decentralizimit».

    Nė Gjilan ky peticion u nėnshkrua nga 20 mijė qytetarė, kurse nė Viti vetėm pėr njė javė u mblodhėn 11 mijė nėnshkrime. Nuk kishte qytetarė qė nuk pranonte ta nėnshkruante peticionin kundėr «decentralizimit». Peticioni nė Viti kishte kėtė pėrmbajtje: “Nėn maskėn e “DECENTRALIZIMIT”, qarqe tė caktuara ndėrkombėtare dhe vendore po e copėtojnė komunėn e Vitisė dhe Kosovėn e sotme! Nėn maskėn e “decentralizimit” 30% e territorit tė Kosovės shqiptare po shndėrrohet nė territor serb! Nėn maskėn e “decentralizimit” Kosova do t’i ketė dy kryeqytete: Prishtinėn pėr shqiptarėt dhe Graēanicėn pėr serbėt! Nėn kėtė maskė kobzezė pėr Kosovėn dhe shqiptarėt, Kosova do t’i ketė dy sisteme tė sigurisė, dy sisteme tė drejtėsisė, dy sisteme tė arsimit, dy sisteme bankare, etj.! Nėn maskėn e “trashėgimisė kulturore” nė Kosovė do tė ketė zona tė mbrojtura pėr kishat ortodokse! Nėn maskėn e “kthimit tė qėndrueshėm” po pėrpiqen ta rikolonizojnė dhe sllavizojnė Kosovėn shqiptare! Nėn maskėn e “dialogut dhe tė bisedimeve” po tentohet tė “harrohet” dhe “rehabilitohet” dhuna, terrori, gjenocidi dhe holokausti serb nė Kosovė! Nėn kėto maska tragjike pėr Kosovėn dhe popullin e saj, Kosova kurrė nuk do tė jetė shtet sovran dhe i pavarur… Nėse pranohen dhe zbatohen (imponohen) kėto zgjidhje, Kosova do tė shndėrrohet nė njė burim tė pėrhershėm tensioni, konflikti, pasigurie…

    Prandaj, ne qytetarėt e komunės sė Vitisė jemi kundėr “DECENTRALIZIMIT” dhe kundėr politikave qė rrezikojnė tė drejtėn e popullit tė Kosovės pėr jetė tė lirė dhe tė pavarur, pėr shtet tė pavarur dhe Sovran dhe jemi kundėr politikave qė rrezikojnė paqen, sigurinė dhe stabilitetin e Kosovės dhe tė rajonit…”. Ky peticion iu dėrgua Kryesisė sė Kuvendit tė Kosovės, Qeverisė amerikane dhe Kėshillit tė Evropės. Njė kopje e tij iu dorėzua nė dorė edhe kryetarit tė “grupit negociator”, Fatmir Sejdiut, i cili, i shtyrė nga UNMIK-u, kishte ardhur nė Viti ta “arsyetojė” copėtimin e Kosovės. Grupi i kėshilltarėve tė PDK-sė nė Viti, pasi ia dorėzoi kėtė peticion (pėrgjigjen e popullit tė Vitisė), doli nga salla, sepse nuk denjoi tė dėgjonte pallavrat e Fatmir Sejdiut.

    Trysnia e shumė deputetėve, e disa komunave dhe e organizatave dhe shoqatave tė ndryshme (veēmas shoqatat e UĒK-sė) e shtrėngoi parinė e Kuvendit tė Kosovės dhe tė partive kryesore tė bėjnė njė deklaratė tė mjerė kundėr pėrfshirjes sė Kosovės nė preambulėn e kushtetutės shoviniste serbe dhe kundėr mbajtjes sė referendumit serb nė Kosovė… Ky ishte njė reagim vėrtetė i mjerė, pa asnjė efekt dhe i pa dinjitet. Synim kryesor i kėsaj deklarate ishte “qetėsimi” (mashtrimi) i shpirtit tė trazuar tė popullit dhe pėrpjekja e dėshpėruar pėr t’u dėshmuar “patriotė”. «Elita» politike e Kosovės edhe kėsaj radhe u dėshmua frikacake, siē ėshtė, dhe gjithnjė e mė e rrezikshme pėr lirinė dhe interesat e popullit shqiptar. Kjo «elitė» edhe njėherė dėshmoi se nuk ka guxim dhe burrėri ta pėrfaqėsojė dhe mbrojė vullnetin, dėshirėn, krenarinė dhe sakrificėn e popullit shqiptar ndėr shekuj pėr liri. E kapur me lloj-lloj dosjesh, «elita» politike e Kosovės u kėnaq me njė deklaratė (paēavure), qė nuk i prish punė as disa qarqeve tė caktuara antishqiptare nė botė dhe as Serbisė, e cila po tallet me kėtė «elitė» (grup negociator) tė Kosovės.

    Shpallja e Kosovės shtet i pavarur dhe sovran ose organizimi i referendumit nuk hyri nė rendin e ditės tė mbledhjes sė fundit tė Kuvendit edhe pas dorėzimit tė kėrkesė me shkrim nga ana e shtatė deputetėve (siē parashihet me rregulloren e Kuvendit). Arsyetimet e kryetarit tė Kuvendit dhe tė anėtarėve tė Kryesisė ishin vėrtetė fėminore dhe qesharake. Njėri prej tyre tha se «ne kemi zgjedhur njė grup negociator pėr t’u marrė me ēėshtjen e Kosovės, prandaj nuk kemi si tė ndėrmarrim veprime tė tjera, ose duhet ta shkarkojmė kėtė grup e pastaj… ». Ky zotėri, anėtar i Kryesisė dhe mbarė bota e dinė se “grupi negociator” nuk ėshtė zgjedhur nga Kuvendi, por nga Holkeri dhe ėshtė shpallur nga Rugova. Nė Kuvend ky grup nuk i ka marrė votat, prandaj edhe nuk kishte votim tė rregullt (shikojeni procesverbalin e mbledhjes). Pastaj, ky grup, edhe po ta zėm se u pranua nga Kuvendi, nuk kishte mandat tė bėnte asnjė marrėveshje me Serbinė pa pėlqimin e Kuvendit.

    Paraqitja e «raportit» nga ky grup para Kuvendit (post festum) dhe debati qė u bė pėr tė dėshmoi mė sė miri se ky «grup» nuk e ka pėrkrahjen e Kuvendit. Tė gjendur para kėrkesave pėr shkarkim, dorėheqje dhe para kritikave tė rrepta tė deputetėve, ata nuk guxuan ta hedhin nė votim raportin, sepse nuk do t’i merrte as dhjetė vota.

    Nuk ka shqiptar nė Kosovė dhe jashtė saj qė nuk e ka tė qartė se marrėveshjet qė «grupi negociator» i Kosovės ka bėrė me Serbinė janė tepėr tė rrezikshme dhe kėrcėnuese pėr lirinė e Kosovės dhe tė mbarė popullit shqiptar, pėr paqen, sigurinė dhe stabilitetin nė rajon e mė gjerė. Me kėto «zgjidhje» qė ka pranuar ky «grup» e ka humbur legjitimitetin (nėse e ka pasur ndonjėherė) e pėrfaqėsimit tė Kosovės dhe popullit tė saj.

    Prandaj, nėse Kuvendi nuk e shpallė (siē nuk po e shpallė) menjėherė Kosovėn shtet tė pavarur dhe sovran (kėrkesė minimale e popullit shqiptar) ose tė organizojė menjėherė referendum pėr kėtė ēėshtje, populli i Kosovės duhet tė kėrkojė rrugė dhe forma tė tjera pėr pėrmbushjen e vullnetit tė tij…

    Shtatė vjet pas Luftės Antipushtuese ēlirimtare tė UĒK-sė dhe tė mbarė kombit shqiptar, pozita e Kosovės ėshtė degraduar shumė. Pėrgjegjėsinė kryesore, nė mos tė vetme, pėr kėtė gjendje e ka dhe e mbanė klasa politike dhe institucionale e Kosovės dhe veēmas “ELITA” ose “lidershipi”, siē u pėlqen tė vetėquhen. Paaftėsia, papėrgjegjshmėria dhe kolaboracionizmi i kėsaj “elite” e morėn nė qafė Kosovėn dhe popullin e saj. Politikat ose mė saktė zvarritja e kėsaj “elite” pas politikave qė gatuhen nė kuzhinat mė antishqiptare po e qojnė Kosovėn dhe rajonin drejt konflikteve tė reja. Kjo “elitė” politike nuk pėrfaqėson mė vullnetin dhe interesat e popullit tė Kosovės. Prandaj mund tė pėrfundojmė se kjo “elitė” ka vetėm dy rrugė: o kopje e popullit tė saj, o kopje e Serbisė… Ka edhe njė rrugė origjinale, tė cilėn kjo «elitė» nuk e ka ndjekur kurrė: tė jetė kopje e Shqipėrisė. Kjo do tė ishte rruga mė e mirė, mė e sigurt, mė e pranueshme dhe e vetmja qė do tė siguronte zgjidhje tė pėrhershme, e cila do tė prodhonte vetėm paqe, siguri dhe stabilitet edhe pėr mbarė rajonin. Kėsaj rruge tė drejtė dhe e vetmja e sigurt po i shmanget edhe Tirana zyrtare, e cila mė shumė po preferon tė merret me ēėshtje ideologjike, fetare dhe me interesa e politika tjera partiake e klanore tė ditės se me ēėshtjen e pazgjidhur shqiptare, zgjidhja e sė cilės do tė hapte rrugė pėr zgjidhjen e tė gjitha ēėshtjeve tjera…

    Kam pėrshtypjen se edhe «heshtja» dhe «pritja» e mėrgatės shqiptare duhet tė pėrfundojė… Mendoj se ėshtė koha qė mėrgata jonė tė vihet nė «lėvizje» pėr mbrojtjen dhe pėrfaqėsimin e kėrkesave dhe tė interesave tė popullit shqiptar, veēmas tė Shqipėrisė sė pushtuar…

  2. #322
    Deklaratė pėr media e z.Emrush Xhemajli, deputet i LPK-sė nė Kuvendin e Kosovės


    Krerėt e Kuvendit, frenuesit konkretė tė Pavarėsisė dhe Sovranitetit tė vendit

    Prishtinė, 19 tetor 2006



    A i dėgjuat krerėt e Kryesisė sė Kuvendit tė Kosovės ēka deklaruan pas njė mbledhjeje tė mbajtur mė 16 tetor dhe nė seancėn plenare tė mbajtur mė 19 tetor nė Prishtinė: “Kosova – sipas tyre - nuk ka nevojė pėr kopjim as tė Malit tė Zi, as tė Serbisė”. Mė herėt nuk ka pasur nevojė tė kopjojė as Bosnjėn dhe as Kroacinė, as Slloveninė dhe as Maqedoninė, dhe asnjė vend tjetėr tė pavarur. Krerėt e Kuvendit duan tė jenė aq kreativ e aq nxėnės korrekt saqė nuk duan tė kopjojnė. Por shpejt deklarojnė se nuk ėshtė fjala vetėm pėr kopje, por gjoja: “Kosova nuk ka nevojė tė marrė akte tė njėanshme”. Pėr referendum? Pėr referendum “kurrė nuk ėshtė vonė” – thonė ata, sepse vėrtetė atyre kurrė nuk do t’u bėhet vonė. Ata pranuan tė shtyhen zgjedhjet pėr shkak tė statusit. Ndėrsa ata ndėrkombėtarė qėsugjeruan qė tė shtyhen zgjedhjet nė Kosovė po e shtyjnė statusin, edhe ashtu jo final, pėr shkak tė zgjedhjeve nė Serbi. Dhe askush pėr kėtė nuk skuqet fare.

    Dėgjojeni se nuk e paskemi ditur: Kryesia nuk mund ta shpall Referendumin? Por ėshtė shumė kompetente qė ta ndalė votimin nė Kuvend qė tė deklarohen deputetėt pėr tė hyrė nė procedurė kjo ēėshtje ose jo. Kjo lihet nė dorė tė tre katėr shefave tė grupeve parlamentare. Dhe kėta shefa janė ata qė me presion i kanė detyruar deputetėt qė tė tėrheqin nėnshkrimet drejtuarKryesisė pėr organizimin e Referendumit. Kosova gjithashtu nuk paska “ligj pėr Referendum dhe nuk e paska tė numėruar popullsinė”. Kur janė nė pyetje zgjedhjet e votimet ka ligje e ka lista votuesish. Pėr referendume, pėr pavarėsi e sovranitet ndryshon puna, u dashka tė presim. Tė njėjtit krerė qė u treguan tė zotėt tė heqin, nė kundėrshtim me Rregulloren, ēėshtjen e referendumit tė Kosovės u treguan plotėsisht tė paaftė qė tė ndalin Referendumin antikosovė tė Serbisė nė territorin e Kosovės.

    Krerėt e Kuvendit, sikurse Grupi i Kosovės pėr Statusin e vendit, nuk i kanė kuptuar ose mė mirė tė themi nuk duan t’i dinė disa gjėra tė thjeshta, por qė janė esenciale.

    E para: Pavarėsia dhe sovraniteti i vendit nė vetvete ėshtė akt i njėanshėm. Ai Kuvend dhe ai popull qė nuk ėshtė i gatshėm tė bėjė kėtė akt tė njėanshėm vetė pajtohet tė jetojė i varur dhe nėn sovranitetin e tė tjerėve.

    E dyta: Referendumi dhe Pavarėsia ėshtė diēka qė e kanė zbuluar tė tjerėt jashtė Kosovės dhe Serbisė, dhe Kosova nuk ka tjetėr alternativė pos tė bėjė atė qė kanė bėrė tė tjerėt, nėse guxon ta bėjė realitet kėtė akt, pra nė njė farė forme tė kopjojė tė tjerėt. Por, ata ngulin kėmbė. Nuk duan tė kopjojnė referendume e pavarėsia. Ata janė kreativ. Por edhe rruga e tyre e sotme nuk ėshtė aspak origjinale. Sa pėr dijeni edhe kjo qė bėjnė e thonė ėshtė kopje. Pėr mė tepėr ajo ėshtė kopje e keqe e politikės sė 30 viteve tė fundit tė politikanėve sehirxhinj tė Kosovės.

    Dhe e treta: Krerėt e Kuvendit tė Kosovės ende nuk e kanė kuptuar dhe nuk duan ta kuptojnė se koha ka qenė kaherė pėr Referendum dhe pėr rregullimin e statusit tė vendit, pėr shkak tė nevojės qė ka Kosova. Populli ka pengesa tė shumta nė kėtė rrugė nga shumė drejtimeve. Kosova ka shumė frenues nė rrugėn e vetė tė pavarėsisė dhe sovranitetit, por nė radhėn e frenuesve tė mėdhenj janė vetė krerėt e vendit.

  3. #323
    Statusi i ardhshėm i Kosovės - rigrupim i misionit ndėrkombėtar

    XHEMAJLI: Grupi qė po e bėnė pazar Kosovėn ka pranuar tė papranueshmen. Ka pranuar kėshilla ndėrkombėtare, sipas tė cilave Kosova duhet tė pėrmbahet ndaj vendimeve tė njėanshme. Donė tė thotė nga vetėvendosja, sovraniteti, dhe tė negociojė fatet e vendit me Serbinė qė vazhdon agresionin. Dhe kėtė mashtrim vetėdijshėm e kanė pranuar anėtarėt e delegacionit.

    Organizuar nga Kėshilli i Rrethit tė LPK-sė nė Besianė, ėshtė mbajtur debat me qytetarė me temėn gjendja politike nė Kosovė, ku morėn pjesė Emrush Xhemajli, kryetar i LPK-sė dhe deputet nė Kuvendin e Kosovės, Albin Kurti, lider i Lėvizjes Vetėvendosje, dhe Rifat Blaku, demograf.

    Salla e tetatrit tė qytetit, ku u mbajt debati, ishte e vogėl pėr tė nxėnė tė gjithė ata qė ishin tė interesuar pėr tė marr pjesė nė kėtė debat. Interesimi shumė i madh i qytetarėve pėr tė marrė pjesė nė kėtė debat flet vetvetiu pėr rėndėsinė e debateve tė tilla, qė pėr synim kanė tė informojnė qytetarėt pėr gjendjen reale nė tė cilėn ndodhet Kosova dhe rreziqet qė po e presin pėr shkak tė kėsaj gjendjeje.

    Debatin e ka hapur kryetari i KRr tė LPK-sė nė Besianė, z.Tefik Durmishi, i cili pasi ka pėrshėndetur pjesėmarrėsit nė debat, fjalėn ia ka dhėnė kryetarit tė LPK-sė, z.Emrush Xhemajli, njėkohėsisht edhe deputet nė Kuvendin e Kosovės.

    Z. Emrush Xhemajli fillimisht ka pėrshėndur organizatorėt, Kėshillin e Rrethit tė LPK-sė pėr Besianė dhe kryetarin e saj z. Tefik Durmishin, bashkėpjesėmarrėsit nė kėtė debat, posaēėrisht bacėn Osman Zhitia dhe tė gjithė familjarėt e dėshmorėve, invalidėve tė luftės, bashkėluftėtarėt dhe gjithė qytetarėt qė ishin prezent.

    Qe 7 vjet, pra nga viti 1999, Kosovės i ėshtė marrė koha qė shkoi dhe po i merret edhe koha e ardhshme. Ajo ėshtė e ndaluar dhe nuk po lihet tė punojė normalisht sikurse punojnė vendet tjera pėr ardhmėrinė e vetė, u ka rikujtuar qytetarėve pjesėmarrės nė kėtė debat z.Xhemajli.

    Statusi i shumė reklamuar, si status final dhe si status i ardhshėm i Kosovės, nė fakt ėshtė njė rigrupim i misionit ndėrkombėtar. Ky mision do tė jetė vetėm ndryshim i formės dhe i ngjyrės, por nė esencė do tė jetė mision i njėjtė i udhėhequr nga OKB-ja, ndėrsa BE do tė ketė detyra zbatuese. Pra, bėhet fjalė pėr vazhdim tė status kuos edhe pėr njė kohė tė pa definuar me rreziqe tė garantuara pėr stabilitetin e Kosovės, por edhe tė rajonit.

    UNMIK-u, qeverisėsja e vėrtetė e Kosovės, kaherė ėshtė komprometuar dhe nuk i beson kush mė nė Kosovė. Duhet marrė me shumė rezervė veprimtaria e ardhshme e tij dhe kalimi i kompetencave te misioni i ardhshėm. Por edhe ky mision nuk e fsheh veprimin despotik tė vetin. Ai nuk ėshtė i zgjedhur, por ai ka krijuar IPVQ-tė tė cilat nuk punojnė pėr zgjedhėsit po pėr UNMIK-un.

    Dhe IPVQ-tė nė Kosovė janė katandisur si mos mė keq dhe s’mund tė luajnė mė rolin pėr ēka janė formuar.

    Grupi i quajtur i Unitetit ėshtė unik vetėm nė ato kėrkesa qė vijnė jashtė Kosovės dhe ėshtė jashtė kontrollit tė Kuvendit e popullit. Pavarėsia, sovraniteti dhe vetėvendosja janė akte tė njėanshme. IPVQ-tė dhe Grupi qė po e bėnė pazar Kosovėn ka pranuar tė papranueshmen. Ka pranuar kėshilla ndėrkombėtare, sipas tė cilave Kosova duhet tė pėrmbahet ndaj vendimeve tė njėanshme. Donė tė thotė nga vetėvendosja, sovraniteti, dhe tė negociojė fatet e vendit me Serbinė qė vazhdon agresionin. Dhe kėtė mashtrim vetėdijshėm e kanė pranuar anėtarėt e delegacionit. Pėr mė tepėr delegacioni i Kosovės ėshtė frikėsuar ndaj kėrcėnimeve tė botės se ai qė merr veprime tė njėanshme, qoftė Kosova, qoftė Serbia gjoja do tė braktisen nga bashkėsia ndėrkombėtare. Por, veprimet serike tė njėanshme tė Serbisė, si Kushtetutėn dhe Referendumin kundėr Kosovės jo vetėm qė nuk po i kundėrshton bota por ėshtė duke i mbėshtetur ato. ’Ndalu tė presim ēka po bėnė njėherė Serbia’ - u shprehėn shumė qartė tė gjitha qendrat e vendosjes botėrore.

    Veprimet e njėanshme kundėr Kosovės po i vėshtrojnė me indiferencė dhe nė heshtje Kuvendi i Kosovės, pėrgjegjės edhe pėr sjelljen e Grupit Negociator. Objektivisht edhe Grupi Negociator dhe Kuvendi i Kosovės, me mosveprimet e veta tė natyrshme pėr ndėrtimin e pavarur tė sovranitetit tė vendit de jure e de facto janė duke pritur ēka po bėnė Serbia.

    Nė Kuvendin e Kosovės, qė tash praktikisht ėshtė i bllokuar dhe jofunksional, para njė viti i kemi grumbulluar 13 nėnshkrime nga deputetėt pėr tė futur nė procedurė nismėn pėr Unionin Shqipėri Kosovė. Dhe e kemi detyruar Kryesinė e Kuvendit qė tė tregojė veten me bllokimin e saj. Evoluimi negativ i deputetėve tė Kuvendit tė Kosovės ėshtė aq i madh sa nuk do ta besonte askush. Tash pėr Referendumin pėr Pavarėsi dhe Sovranitet tė Kosovės mezi janė bėrė 7 nėnshkrime. Pas intervenimit tė shefave partiak hiq mė pak se 21 deputetė janė tėrhequr nga nisma nė fjalė.

    Presidenca mediatikisht mbahet mė me kompetenca nga qė ka nė realitet dhe nė kėtė mėnyrė komentet e presidentit janė boshe dhe ndonjėherė qesharake. Tubimet e njėpasnjėshme tė presidencės janė tė tipit tė viteve tė ’80-ta ku politikisht e kishin pėr detyrė tė thonin se Kosova nuk po humbė asgjė me masat qė merrte Beogradi kundėr saj. Edhe sot thonė tė njėjtėn gjė. Kosova nuk po humb asgjė nė situatėn qė po kalojmė. Nė thelb nuk ka asnjė dallim. Dallimi i vetėm ėshtė se dikur Isa Mustafa, - diferencuesi kėshilltar e kishte Fatmir Sejdiun -, ndėrsa tash ėshtė e kundėrta. Nėse e keni parė edhe televizorin Fatmir Sejdiu nė kėto tubime e ka kėshilltar Isa Mustafėn. Dhe besojmė se ky i fundit ka pėrvojėn e viteve ’80 dhe ka ēka e mėson.

    Puna e Kryeministrisė ėshtė e pa efekt. Ndoshta duket ironike por nė kabinetin qeveritar pyeten e pėrgjigjen tė gjithė. Pyetet ndonjėherė edhe ai qė duheshe tė ishte pėrgjegjės, Kryeministri.

    Ministritė vazhdojnė tė jenė tė pėrfolura dhe tė pa pėrkrahura, por edhe tė pa buxhet. Skandalet e njėpasnjėshme me tė drejtė e kanė tronditur Kosovėn. Por, kėto qė dihen janė vetėm ajo ēka del nė sipėrfaqe. Sa tė tjera qė nuk dalin fare janė tė proporcioneve tė paimagjinueshme.

    TMK-ja e zbehur pas goditjeve tė njėpasnjėshme dhe ndėrhyrjeve brutale nė tė.

    Partitė politike qė janė nė grupin e Unitetit e kanė treguar fytyrėn e vėrtetė dhe nuk e kanė besimin e dikurshėm te qytetarėt. Veē tjerash ata tani janė pėrēarė dhe po qėrojnė hesapet edhe fizikisht nė mes veti. Nė to mbretėron fryma e terrorit, e shantazhit e komploteve dhe e falsifikimeve tė zgjedhjeve e votimeve. Pėr demokraci tė brendshme as qė mund tė bėhet fjalė.

    Ekonomia ėshtė nė stagnim, ndėrsa gjendja sociale e qytetarėve nė rėnie tė vazhdueshme.

    KFOR-i, si dhe pjesa speciale e SHPK-sė, qė komandohet nga stafi ndėrkombėtar, janė tė vetmit efikas nė terren qė e mbajnė gjendjen e tashme.

    Thėnė me njė fjali, nė Kosovė gjithēka ėshtė e brishtė dhe pezull.

    Gjendja e krijuar ėshtė baza e revoltave, tė cilat, ndonėse po ziejnė, kokėn e kanė nxjerr vetėm pjesėrisht dhe herė pas herė nė formė tė protestave tė intensitetit tė vogėl.

    A mund tė mbajnė situatat e ardhshme vetėm mekanizmat e detyrimit me dhunė, kjo ėshtė pikėpyetje e madhe. Ndėrsa, ėshtė e sigurt se shpėrthimet e revoltave do tė ndodhin, sepse ka mjaft indikacione se pėr to ėshtė dakord edhe politika dhe politikanėt, qė sot realisht e sundojnė Kosovėn pėrmes formulės “pėrēaj e sundo” me shpresė se pėrsėri do tė menaxhojnė ngjarjet kundėr Kosovės.

    Gjatė kėsaj periudhe edhe mė mirė ka dalė nė pah se kanė dominuar ato forca ndėrkombėtare qė nuk e kanė dashur dhe nuk kanė punuar pėr stabilitetin nė Kosovė dhe integrimin e pakicave nė Kosovė dhe integrimin e minoritetit serbe. Nuk e kanė dashur kėtė me qėllim qė kėtė situatė ta pėrdorin pėr akuzė kundėr shumicės shqiptare dhe pėr vazhdimin e status kuos, pėrkatėsisht sundimit tė Kosovės.

    Edhe gjatė kėsaj periudhe ėshtė konstatuar fakti se Beogradi dhe shumica e serbėve tė manipuluar nė Kosovė janė duke stimuluar tė frikėsuarin dhe mungesėn e lėvizjes sė lirė dhe mungesėn e tė drejtave tė tyre. Ata janė nė ofensivė dhe janė tė frikėsuar aq sa ėshtė i frikėsuar ai qė sulmon. Ata janė duke dominuar nė vendimet politike qė merren pėr Kosovėn dhe nė kėtė kuptim ata, edhe pse janė pakicė, janė duke e sunduar Kosovėn. Pėrfaqėsuesit publik tė serbėve asnjėherė nuk shprehen pozitivisht pėr tė drejtat qė i takojnė shumicės nė Kosovė nė kohėn kur ēdo ditė pėrfaqėsues tė shumicės shqiptare duhet tė shprehen se i garantojnė privilegjet e tyre. Po vazhdon mentaliteti dominues i serbėve nė Kosovė, i cili e ka ushqyer dhe po e ushqen mė shumė se gjithēka tjetėr urrejtjen nė Kosovė.

    Riciklimi i mashtrimit kėto 7 vite ka pasur kėtė rrugė: Serbia vazhdon agresionin kundėr Kosovės dhe shtron kėrkesa te UNMIK-u. UNMIK-u dėgjon Serbinė dhe kėrkesat ia prezanton Institucioneve tė Kosovės sikur tė ishin tė bashkėsisė ndėrkombėtare. Krerėt e institucioneve tė Kosovės dėgjojnė UNMIK-un dhe kėrkojnė nga populli qė tė pranojė politikėn nė fjalė sepse janė tė zgjedhur.

    Dallimi nė mes tė tubimeve qė i mbajmė ne dhe pėrfaqėsuesit e institucioneve dallojnė plotėsisht. Ne po ju ftojmė tė jeni aktiv dhe tė zgjuar. Ata po ju ftojnė, si gjithmonė, tė jeni tė shkujdesur, tė jeni pasiv dhe tė bini nė gjumė.

    Ata qė janė duke u pėrpjekur tė vėnė popullin nė gjumė, nė kohėn kur vendi nuk ka pavarėsinė dhe populli sovranitetin, pėr mendimin tonė duhet tė pėrgjigjen herėdokur pėr kėtė veprimtari kriminale.

    Kosova ka nevojė pėr politikė autoktone, sepse e importuara, a po e shihni se doli mall i skaduar. Nė drejtim tė njė politike vendore janė duke u bashkuar forcat dhe kėtė tubim duhet kuptuar si njė nga veprimtaritė qė na qojnė nė kėtė drejtim.

    Ju thėrras tė bashkohemi rreth subjekteve politike qė nuk janė nė Grupin Negociator qė kanė qėllim tė pėrbashkėt. Ju ftojė qė gjithė qytetarėt tė ndihmojnė nė mėnyrėn e tyre dhe t’i injoroni tė gjithė ata qė thėrrasin pėr qetėsi, derisa vendi ynė tė vendos vetė pėr tė ardhmen e vet, ka pėrfunduar fjalimin e tij z.Emrush Xhemajli.

    Lideri i Lėvizjes Vetėvendosje, z.Albin Kurti ka folur pėr decentralizimin, enklavat serbe, dhe Grupin Negociator.

    Ai ka thėnė se nė vend tė Londrės 1913, tani kemi Vjenėn 2006, e cila ka pėr qėllim copėtimin e trojeve shqiptare. Kjo qė po ndodhė sot, ėshtė vazhdimėsi e Rambujesė sė vitit 1999. Por, Rambujeja e kishte njė simbol, e kishte z.Adem Demaēin, i cili qysh atėherė ka treguar qėllimin e Rambujesė dhe kjo po vėrtetohet sot. Nuk ėshtė rastėsi qė tė njėjtit politikanė tė Rambujesė sot po e vazhdojnė Vjenėn.

    Nė vazhdim Kurti ka folur pėr krijimin e komunave tė reja serbe, me ē’rast ka ofruar hartat se si do tė dukeshin ato dhe tendencėn e serbėve pėr tė uzurpuar sa mė shumė territore tė shqiptarėve dhe rrezikun qė paraqet kjo tendencė.

    Tė 21 kishat dhe manastiret me territorin qė dėshirojnė ta marrin, kanė si qėllim tė marrin vende strategjike dhe aty tė vendosen forca ushtarake dhe tė pėrgatiten pėr ndonjė sulm tė ri tė Serbisė ndaj Kosovės, ka thėnė Kurti.

    Sot nuk mund tė hyhet nė kėto manastire dhe as tė kalohet afėr tyre. Tani, po thirren nė trashėgimi kulturore tė serbėve, e kjo ka qenė trashėgimi kulturore e Kosovės dhe e shqiptarėve. Mirėpo, kėtė e ka mundėsuar Grupi Negociator. Angazhimi ynė pėr liri dhe ruajtje tė territorit duhet tė jetė me kundėrshtimin e decentralizimit.

    Popujt qė e kanė lėnė nė gjysmė tė rrugės lirinė, e ēlirimtarėt u janė burgosur, janė palestinezėt dhe populli kurd, e kjo i ka ngjarė edhe Kosovės, - ka thėnė mes tjerash z.Albin Kurti.

    Dr. Rifat Blaku, demograf, ka folur pėr anėt e padukshme tė politikave tė armikut. Ai tha se 58% tė territoreve, shqiptarėve iu morėn nė Konferencėn e Londrės. 98% e popullsisė sė territoreve qė i janė dhėnė Serbisė ishin shqiptarė. Ndėrkohė territoret shqiptare vazhduan tė rrudheshin edhe mė shumė.

    Megjithatė, brezi ynė i pėrgjakur arriti qė mė nė fund ta bindė diplomacinė e pėrgjumur, por kjo diplomaci ende heziton qė tė jap njė liri tė plotė. Kėshtu, realiteti i ri strategjik dhe gjeostrategjik i fituar me luftėn e UĒK-sė ėshtė duke u shkelur. Kėtu po ndodhė njė mashtrim politik duke u quajtur decentralizim, e po merren troje shqiptare. Kosova, sot po humb territore mė shumė se nė tė gjitha kolonizimet e kaluara qė i janė bėrė.

    Situata e krijuar ėshtė shpėrfillje, shkelje e luftės dhe e tė gjithė tė rėnėve dhe pėr kėtė, nuk ka falje, andaj duhet pasur kujdes se si po sillemi, ka tėrhequr vėrejtjen demografi dr.Rifat Blaku.

    Qytetarėt u parashtruar shumė pyetje pjesėmarrėse, z.Emrush Xhemajli, z.Albin Kurti dhe z.Rifat Blaku, nga tė cilėt morėn pėrgjigjet.

    Nė mbyllje tė debatit organizatori, Tefik Durmishi, kryetar i KRr tė LPK-sė pėr Besianė, z.Shaip Haxhiu ia dha dhuratėn pikturė-portret i Adem Demaēit, punuar nga piktori Sokol Xhahysa pėr t’ia dėrguar z.Adem Demaēi, i cili pėr shkaqe shėndetėsore, edhe pse kishte paralajmėruar, nuk ka mundur tė marrė pjesė nė debat.

    Ndėrsa tė pranishmėve iu dhuroi nga njė libėr tė autorit Adem Gashi ”a... Zh” qė i kushtohet dėshmorit tė kombit Afrim Zhitia.

  4. #324
    i/e regjistruar Maska e Barbarosa
    Anėtarėsuar
    08-10-2006
    Postime
    15

    Martti Ahtisaari do tė propozojė pavarėsi tė kushtėzuar pėr Kosovėn

    Sot ne gazeten Express ne Prishtine eshte botuar ne menyre ekskluzive pakoja e statusit te ardhshem te Kosoves.

    Ja disa nga pikat qe mu kan dukur te nevojshme ti paraqese ketu:

    Fjala "Pavaresi" nuk permendet ne tekst akund

    Bashkimi Evropian merr siq thuhet ne dokument "Sovranitetin" dhe do te vazhdon qe bashkesia nderkombetare ti ushtron detyrat e saja ne fusha shum te rendesishme ne Kosove.

    Shtet pa ulese ne OKB,pa ministri te jashtme,pa ministri te mbrojtjes dhe mbi te gjitha shtet pa ushtri.

    Decentralizimi do te behte sipas formules tashme te njohur 5+1 ku parashihet formimi i komunave etnike serbe ne kosove si ajo e Ranillukes,Graqanica,Mitrovica veriore,Parteshi,Kllokoti dhe zgjerimi i Novo Berdos apo Artanes.
    Edhe pse ne ato pjese jan nenshkruar peticioni me mbi 170.000 nenshkrime kunder ketij plani antikombetar.

    Mandej parashihet qe me se largu deri ne vitin 2007 te vjen nje rezolut e re e KS te OKB-se mbi Kosoven .

    Fjala "ushtri" nuk figuron askund.
    Ne vend te saj eshte Forca e Siguris se Kosoves apo siq eshte ne dokument Kosovo Security Force.

    Ministri te Mbrojtjes per nje kohe te gjate nuk do te kete Kosova dhe ne vend te saj do te jete ndonje mekanizem i perzier etnik apo siq shkruan ne dokument Civilian Led Organization.


    Kjo me perkujton kushtetuten e 1974 ku politikanat e atehershem thoshin se ne ne fakt jemi Republik vetem se nuk shkruan askund se ajo eshte qeshtje teknike e cila nuk eshte e rendesishme.
    Karta e vjeter e lojes ndaj popullit fukara shqipetar ne Kosove po perseritet vetem se ne kete rast do te jete me gjak prurese,kam friken se gjerat nuk jan siq duken ne shikim te pare.

  5. #325
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    25-10-2006
    Postime
    5
    Citim Postuar mė parė nga ARIANI_TB
    Statusi i ardhshėm i Kosovės - rigrupim i misionit ndėrkombėtar

    XHEMAJLI: Grupi qė po e bėnė pazar Kosovėn ka pranuar tė papranueshmen. Ka pranuar kėshilla ndėrkombėtare, sipas tė cilave Kosova duhet tė pėrmbahet ndaj vendimeve tė njėanshme. Donė tė thotė nga vetėvendosja, sovraniteti, dhe tė negociojė fatet e vendit me Serbinė qė vazhdon agresionin. Dhe kėtė mashtrim vetėdijshėm e kanė pranuar anėtarėt e delegacionit.

    Organizuar nga Kėshilli i Rrethit tė LPK-sė nė Besianė, ėshtė mbajtur debat me qytetarė me temėn gjendja politike nė Kosovė, ku morėn pjesė Emrush Xhemajli, kryetar i LPK-sė dhe deputet nė Kuvendin e Kosovės, Albin Kurti, lider i Lėvizjes Vetėvendosje, dhe Rifat Blaku, demograf.

    Salla e tetatrit tė qytetit, ku u mbajt debati, ishte e vogėl pėr tė nxėnė tė gjithė ata qė ishin tė interesuar pėr tė marr pjesė nė kėtė debat. Interesimi shumė i madh i qytetarėve pėr tė marrė pjesė nė kėtė debat flet vetvetiu pėr rėndėsinė e debateve tė tilla, qė pėr synim kanė tė informojnė qytetarėt pėr gjendjen reale nė tė cilėn ndodhet Kosova dhe rreziqet qė po e presin pėr shkak tė kėsaj gjendjeje.

    Debatin e ka hapur kryetari i KRr tė LPK-sė nė Besianė, z.Tefik Durmishi, i cili pasi ka pėrshėndetur pjesėmarrėsit nė debat, fjalėn ia ka dhėnė kryetarit tė LPK-sė, z.Emrush Xhemajli, njėkohėsisht edhe deputet nė Kuvendin e Kosovės.

    Z. Emrush Xhemajli fillimisht ka pėrshėndur organizatorėt, Kėshillin e Rrethit tė LPK-sė pėr Besianė dhe kryetarin e saj z. Tefik Durmishin, bashkėpjesėmarrėsit nė kėtė debat, posaēėrisht bacėn Osman Zhitia dhe tė gjithė familjarėt e dėshmorėve, invalidėve tė luftės, bashkėluftėtarėt dhe gjithė qytetarėt qė ishin prezent.

    Qe 7 vjet, pra nga viti 1999, Kosovės i ėshtė marrė koha qė shkoi dhe po i merret edhe koha e ardhshme. Ajo ėshtė e ndaluar dhe nuk po lihet tė punojė normalisht sikurse punojnė vendet tjera pėr ardhmėrinė e vetė, u ka rikujtuar qytetarėve pjesėmarrės nė kėtė debat z.Xhemajli.

    Statusi i shumė reklamuar, si status final dhe si status i ardhshėm i Kosovės, nė fakt ėshtė njė rigrupim i misionit ndėrkombėtar. Ky mision do tė jetė vetėm ndryshim i formės dhe i ngjyrės, por nė esencė do tė jetė mision i njėjtė i udhėhequr nga OKB-ja, ndėrsa BE do tė ketė detyra zbatuese. Pra, bėhet fjalė pėr vazhdim tė status kuos edhe pėr njė kohė tė pa definuar me rreziqe tė garantuara pėr stabilitetin e Kosovės, por edhe tė rajonit.

    UNMIK-u, qeverisėsja e vėrtetė e Kosovės, kaherė ėshtė komprometuar dhe nuk i beson kush mė nė Kosovė. Duhet marrė me shumė rezervė veprimtaria e ardhshme e tij dhe kalimi i kompetencave te misioni i ardhshėm. Por edhe ky mision nuk e fsheh veprimin despotik tė vetin. Ai nuk ėshtė i zgjedhur, por ai ka krijuar IPVQ-tė tė cilat nuk punojnė pėr zgjedhėsit po pėr UNMIK-un.

    Dhe IPVQ-tė nė Kosovė janė katandisur si mos mė keq dhe s’mund tė luajnė mė rolin pėr ēka janė formuar.

    Grupi i quajtur i Unitetit ėshtė unik vetėm nė ato kėrkesa qė vijnė jashtė Kosovės dhe ėshtė jashtė kontrollit tė Kuvendit e popullit. Pavarėsia, sovraniteti dhe vetėvendosja janė akte tė njėanshme. IPVQ-tė dhe Grupi qė po e bėnė pazar Kosovėn ka pranuar tė papranueshmen. Ka pranuar kėshilla ndėrkombėtare, sipas tė cilave Kosova duhet tė pėrmbahet ndaj vendimeve tė njėanshme. Donė tė thotė nga vetėvendosja, sovraniteti, dhe tė negociojė fatet e vendit me Serbinė qė vazhdon agresionin. Dhe kėtė mashtrim vetėdijshėm e kanė pranuar anėtarėt e delegacionit. Pėr mė tepėr delegacioni i Kosovės ėshtė frikėsuar ndaj kėrcėnimeve tė botės se ai qė merr veprime tė njėanshme, qoftė Kosova, qoftė Serbia gjoja do tė braktisen nga bashkėsia ndėrkombėtare. Por, veprimet serike tė njėanshme tė Serbisė, si Kushtetutėn dhe Referendumin kundėr Kosovės jo vetėm qė nuk po i kundėrshton bota por ėshtė duke i mbėshtetur ato. ’Ndalu tė presim ēka po bėnė njėherė Serbia’ - u shprehėn shumė qartė tė gjitha qendrat e vendosjes botėrore.

    Veprimet e njėanshme kundėr Kosovės po i vėshtrojnė me indiferencė dhe nė heshtje Kuvendi i Kosovės, pėrgjegjės edhe pėr sjelljen e Grupit Negociator. Objektivisht edhe Grupi Negociator dhe Kuvendi i Kosovės, me mosveprimet e veta tė natyrshme pėr ndėrtimin e pavarur tė sovranitetit tė vendit de jure e de facto janė duke pritur ēka po bėnė Serbia.

    Nė Kuvendin e Kosovės, qė tash praktikisht ėshtė i bllokuar dhe jofunksional, para njė viti i kemi grumbulluar 13 nėnshkrime nga deputetėt pėr tė futur nė procedurė nismėn pėr Unionin Shqipėri Kosovė. Dhe e kemi detyruar Kryesinė e Kuvendit qė tė tregojė veten me bllokimin e saj. Evoluimi negativ i deputetėve tė Kuvendit tė Kosovės ėshtė aq i madh sa nuk do ta besonte askush. Tash pėr Referendumin pėr Pavarėsi dhe Sovranitet tė Kosovės mezi janė bėrė 7 nėnshkrime. Pas intervenimit tė shefave partiak hiq mė pak se 21 deputetė janė tėrhequr nga nisma nė fjalė.

    Presidenca mediatikisht mbahet mė me kompetenca nga qė ka nė realitet dhe nė kėtė mėnyrė komentet e presidentit janė boshe dhe ndonjėherė qesharake. Tubimet e njėpasnjėshme tė presidencės janė tė tipit tė viteve tė ’80-ta ku politikisht e kishin pėr detyrė tė thonin se Kosova nuk po humbė asgjė me masat qė merrte Beogradi kundėr saj. Edhe sot thonė tė njėjtėn gjė. Kosova nuk po humb asgjė nė situatėn qė po kalojmė. Nė thelb nuk ka asnjė dallim. Dallimi i vetėm ėshtė se dikur Isa Mustafa, - diferencuesi kėshilltar e kishte Fatmir Sejdiun -, ndėrsa tash ėshtė e kundėrta. Nėse e keni parė edhe televizorin Fatmir Sejdiu nė kėto tubime e ka kėshilltar Isa Mustafėn. Dhe besojmė se ky i fundit ka pėrvojėn e viteve ’80 dhe ka ēka e mėson.

    Puna e Kryeministrisė ėshtė e pa efekt. Ndoshta duket ironike por nė kabinetin qeveritar pyeten e pėrgjigjen tė gjithė. Pyetet ndonjėherė edhe ai qė duheshe tė ishte pėrgjegjės, Kryeministri.

    Ministritė vazhdojnė tė jenė tė pėrfolura dhe tė pa pėrkrahura, por edhe tė pa buxhet. Skandalet e njėpasnjėshme me tė drejtė e kanė tronditur Kosovėn. Por, kėto qė dihen janė vetėm ajo ēka del nė sipėrfaqe. Sa tė tjera qė nuk dalin fare janė tė proporcioneve tė paimagjinueshme.

    TMK-ja e zbehur pas goditjeve tė njėpasnjėshme dhe ndėrhyrjeve brutale nė tė.

    Partitė politike qė janė nė grupin e Unitetit e kanė treguar fytyrėn e vėrtetė dhe nuk e kanė besimin e dikurshėm te qytetarėt. Veē tjerash ata tani janė pėrēarė dhe po qėrojnė hesapet edhe fizikisht nė mes veti. Nė to mbretėron fryma e terrorit, e shantazhit e komploteve dhe e falsifikimeve tė zgjedhjeve e votimeve. Pėr demokraci tė brendshme as qė mund tė bėhet fjalė.

    Ekonomia ėshtė nė stagnim, ndėrsa gjendja sociale e qytetarėve nė rėnie tė vazhdueshme.

    KFOR-i, si dhe pjesa speciale e SHPK-sė, qė komandohet nga stafi ndėrkombėtar, janė tė vetmit efikas nė terren qė e mbajnė gjendjen e tashme.

    Thėnė me njė fjali, nė Kosovė gjithēka ėshtė e brishtė dhe pezull.

    Gjendja e krijuar ėshtė baza e revoltave, tė cilat, ndonėse po ziejnė, kokėn e kanė nxjerr vetėm pjesėrisht dhe herė pas herė nė formė tė protestave tė intensitetit tė vogėl.

    A mund tė mbajnė situatat e ardhshme vetėm mekanizmat e detyrimit me dhunė, kjo ėshtė pikėpyetje e madhe. Ndėrsa, ėshtė e sigurt se shpėrthimet e revoltave do tė ndodhin, sepse ka mjaft indikacione se pėr to ėshtė dakord edhe politika dhe politikanėt, qė sot realisht e sundojnė Kosovėn pėrmes formulės “pėrēaj e sundo” me shpresė se pėrsėri do tė menaxhojnė ngjarjet kundėr Kosovės.

    Gjatė kėsaj periudhe edhe mė mirė ka dalė nė pah se kanė dominuar ato forca ndėrkombėtare qė nuk e kanė dashur dhe nuk kanė punuar pėr stabilitetin nė Kosovė dhe integrimin e pakicave nė Kosovė dhe integrimin e minoritetit serbe. Nuk e kanė dashur kėtė me qėllim qė kėtė situatė ta pėrdorin pėr akuzė kundėr shumicės shqiptare dhe pėr vazhdimin e status kuos, pėrkatėsisht sundimit tė Kosovės.

    Edhe gjatė kėsaj periudhe ėshtė konstatuar fakti se Beogradi dhe shumica e serbėve tė manipuluar nė Kosovė janė duke stimuluar tė frikėsuarin dhe mungesėn e lėvizjes sė lirė dhe mungesėn e tė drejtave tė tyre. Ata janė nė ofensivė dhe janė tė frikėsuar aq sa ėshtė i frikėsuar ai qė sulmon. Ata janė duke dominuar nė vendimet politike qė merren pėr Kosovėn dhe nė kėtė kuptim ata, edhe pse janė pakicė, janė duke e sunduar Kosovėn. Pėrfaqėsuesit publik tė serbėve asnjėherė nuk shprehen pozitivisht pėr tė drejtat qė i takojnė shumicės nė Kosovė nė kohėn kur ēdo ditė pėrfaqėsues tė shumicės shqiptare duhet tė shprehen se i garantojnė privilegjet e tyre. Po vazhdon mentaliteti dominues i serbėve nė Kosovė, i cili e ka ushqyer dhe po e ushqen mė shumė se gjithēka tjetėr urrejtjen nė Kosovė.

    Riciklimi i mashtrimit kėto 7 vite ka pasur kėtė rrugė: Serbia vazhdon agresionin kundėr Kosovės dhe shtron kėrkesa te UNMIK-u. UNMIK-u dėgjon Serbinė dhe kėrkesat ia prezanton Institucioneve tė Kosovės sikur tė ishin tė bashkėsisė ndėrkombėtare. Krerėt e institucioneve tė Kosovės dėgjojnė UNMIK-un dhe kėrkojnė nga populli qė tė pranojė politikėn nė fjalė sepse janė tė zgjedhur.

    Dallimi nė mes tė tubimeve qė i mbajmė ne dhe pėrfaqėsuesit e institucioneve dallojnė plotėsisht. Ne po ju ftojmė tė jeni aktiv dhe tė zgjuar. Ata po ju ftojnė, si gjithmonė, tė jeni tė shkujdesur, tė jeni pasiv dhe tė bini nė gjumė.

    Ata qė janė duke u pėrpjekur tė vėnė popullin nė gjumė, nė kohėn kur vendi nuk ka pavarėsinė dhe populli sovranitetin, pėr mendimin tonė duhet tė pėrgjigjen herėdokur pėr kėtė veprimtari kriminale.

    Kosova ka nevojė pėr politikė autoktone, sepse e importuara, a po e shihni se doli mall i skaduar. Nė drejtim tė njė politike vendore janė duke u bashkuar forcat dhe kėtė tubim duhet kuptuar si njė nga veprimtaritė qė na qojnė nė kėtė drejtim.

    Ju thėrras tė bashkohemi rreth subjekteve politike qė nuk janė nė Grupin Negociator qė kanė qėllim tė pėrbashkėt. Ju ftojė qė gjithė qytetarėt tė ndihmojnė nė mėnyrėn e tyre dhe t’i injoroni tė gjithė ata qė thėrrasin pėr qetėsi, derisa vendi ynė tė vendos vetė pėr tė ardhmen e vet, ka pėrfunduar fjalimin e tij z.Emrush Xhemajli.

    Lideri i Lėvizjes Vetėvendosje, z.Albin Kurti ka folur pėr decentralizimin, enklavat serbe, dhe Grupin Negociator.

    Ai ka thėnė se nė vend tė Londrės 1913, tani kemi Vjenėn 2006, e cila ka pėr qėllim copėtimin e trojeve shqiptare. Kjo qė po ndodhė sot, ėshtė vazhdimėsi e Rambujesė sė vitit 1999. Por, Rambujeja e kishte njė simbol, e kishte z.Adem Demaēin, i cili qysh atėherė ka treguar qėllimin e Rambujesė dhe kjo po vėrtetohet sot. Nuk ėshtė rastėsi qė tė njėjtit politikanė tė Rambujesė sot po e vazhdojnė Vjenėn.

    Nė vazhdim Kurti ka folur pėr krijimin e komunave tė reja serbe, me ē’rast ka ofruar hartat se si do tė dukeshin ato dhe tendencėn e serbėve pėr tė uzurpuar sa mė shumė territore tė shqiptarėve dhe rrezikun qė paraqet kjo tendencė.

    Tė 21 kishat dhe manastiret me territorin qė dėshirojnė ta marrin, kanė si qėllim tė marrin vende strategjike dhe aty tė vendosen forca ushtarake dhe tė pėrgatiten pėr ndonjė sulm tė ri tė Serbisė ndaj Kosovės, ka thėnė Kurti.

    Sot nuk mund tė hyhet nė kėto manastire dhe as tė kalohet afėr tyre. Tani, po thirren nė trashėgimi kulturore tė serbėve, e kjo ka qenė trashėgimi kulturore e Kosovės dhe e shqiptarėve. Mirėpo, kėtė e ka mundėsuar Grupi Negociator. Angazhimi ynė pėr liri dhe ruajtje tė territorit duhet tė jetė me kundėrshtimin e decentralizimit.

    Popujt qė e kanė lėnė nė gjysmė tė rrugės lirinė, e ēlirimtarėt u janė burgosur, janė palestinezėt dhe populli kurd, e kjo i ka ngjarė edhe Kosovės, - ka thėnė mes tjerash z.Albin Kurti.

    Dr. Rifat Blaku, demograf, ka folur pėr anėt e padukshme tė politikave tė armikut. Ai tha se 58% tė territoreve, shqiptarėve iu morėn nė Konferencėn e Londrės. 98% e popullsisė sė territoreve qė i janė dhėnė Serbisė ishin shqiptarė. Ndėrkohė territoret shqiptare vazhduan tė rrudheshin edhe mė shumė.

    Megjithatė, brezi ynė i pėrgjakur arriti qė mė nė fund ta bindė diplomacinė e pėrgjumur, por kjo diplomaci ende heziton qė tė jap njė liri tė plotė. Kėshtu, realiteti i ri strategjik dhe gjeostrategjik i fituar me luftėn e UĒK-sė ėshtė duke u shkelur. Kėtu po ndodhė njė mashtrim politik duke u quajtur decentralizim, e po merren troje shqiptare. Kosova, sot po humb territore mė shumė se nė tė gjitha kolonizimet e kaluara qė i janė bėrė.

    Situata e krijuar ėshtė shpėrfillje, shkelje e luftės dhe e tė gjithė tė rėnėve dhe pėr kėtė, nuk ka falje, andaj duhet pasur kujdes se si po sillemi, ka tėrhequr vėrejtjen demografi dr.Rifat Blaku.

    Qytetarėt u parashtruar shumė pyetje pjesėmarrėse, z.Emrush Xhemajli, z.Albin Kurti dhe z.Rifat Blaku, nga tė cilėt morėn pėrgjigjet.

    Nė mbyllje tė debatit organizatori, Tefik Durmishi, kryetar i KRr tė LPK-sė pėr Besianė, z.Shaip Haxhiu ia dha dhuratėn pikturė-portret i Adem Demaēit, punuar nga piktori Sokol Xhahysa pėr t’ia dėrguar z.Adem Demaēi, i cili pėr shkaqe shėndetėsore, edhe pse kishte paralajmėruar, nuk ka mundur tė marrė pjesė nė debat.

    Ndėrsa tė pranishmėve iu dhuroi nga njė libėr tė autorit Adem Gashi ”a... Zh” qė i kushtohet dėshmorit tė kombit Afrim Zhitia.

    O Burra, te gjith ne po i percjellim lajmet, shtypin dhe deklaratat, si te Kosoves ashtu edhe nderkombetar, ju lutem mos postoni artikuj te cilet veq te gjith po i njohim.

    Ne ditet e sotme terminologjia po ndryshon sepse parvarsi e sotme e kushtezuar eshte form e konfederates me Serbi ose Kantonizim i territorit te Kosoves nen administrimin e Serbis si shtet.

    Kjo pune nuk eshte pazar qe te thuhet ashtu a kshtu, behet fjal per shtetesi, qeveritaret e Kosoves (pa marr parasysh se qfar jan - ne i kemi zgjedh dhe neve na perfaqesojn) duhet ta ket te qart se nese nuk pranohet pavarsi e plot dhe njohja e shtetesis, ateher ne menyre shum demokratike te shpallin referendum qe te shprehet vullneti i popullit, e nese duam te jem edhe me radikal dhe me nacionalist dhe ti revanshohemi Serbis atehere duhet qe ne te njejtin referendum te perfshihen edhe shqiptaret e Lugines se Presheves, Bujanovcit dhe Medvegjes dhe keshtu te jet e qart se opcionet tjera nuk vijn ne konsiderim.

  6. #326
    i/e regjistruar Maska e harmonies
    Anėtarėsuar
    25-04-2002
    Postime
    181
    Karta e vjeter e lojes ndaj popullit fukara shqipetar ne Kosove po perseritet vetem se ne kete rast do te jete me gjak prurese,kam friken se gjerat nuk jan siq duken ne shikim te pare.
    Alternative per pavarsine e plote eshte bashkimi me Shqiperine. Nese nuk pelqehet le te lahet ne gjak edhe kurva plake.

  7. #327
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979

    Shteti i ri i Kosoves

    EKSKLUZIVE - SHTETI BRENDA PAKOS

    Shkruan: Arlinda Desku Gazeta “EXPRESS”




    Nė pakon e statusit tė Kosovės, Martti Ahtisaari nuk ka pėrmendur fjalėn pavarėsi. Por, kompetencat qė janė dhėnė nė kėtė dokument - kanė vetėm njė domethėnie: pavarėsi me sovranitet tė kufizuar. Kjo ėshtė e ardhmja, ashtu siē e ka projektuar finlandezi. Njė shtet, me eufemizma. Nė 53 faqe.

    PRISHTINĖ, 29 tetor 2006

    Njė shtet tė skicuar nė letra - ka dorėzuar Martti Ahtisaari nė Grupin e Kontaktit, kur mė 21 tetor ka hedhur mbi tavolinė pakon e statusit tė Kosovės, brenda sė cilės ka projektuar tė ardhmen e vendit tė administruar nga Kombet e Bashkuara.

    Finlandezi, i cili dhjetė muaj mė parė ka marrė pėrsipėr zgjidhjen e njė konflikti tė zorshėm, me njė kujdes tė hollė ka zgjedhur gjuhėn pėr "fundin e lojės", pas negociatave tė pasuksesshme mes shqiptarėve dhe serbėve. Diplomati me karrierė tė begatė diplomatike ka gjetur ēelėsin - nė eufemizma, kur ka pėrshkruar statusin e Kosovės.

    Njė kompromis me fjalė, pėr Rusinė dhe Kinėn, dy vendet qė pėr ēėshtjet e tyre tė brendshme - pėrdorin Kosovėn si luftė nė Kėshillin e Sigurimit tė OK-B‘sė. Njė zyrtar i lartė i Grupit tė Kontaktit, i cili ka lexuar dokumentin, ka treguar se pėrmbajtja e tij flet pėr pavarėsinė. "Fjala pavarėsi nuk ekziston nė tekst. Megjithatė, ėshtė e qartė se kompetencat sovrane qė janė dhėnė nė kėtė dokument - kanė vetėm njė domethėnie: pavarėsi me sovranitet tė kufizuar". Pako nuk do tė jetė e lidhur me fjongo tė kuqe - si njė dhuratė e mrekullueshme pėr Prishtinėn dhe as pėr Beogradin. Shqiptarėt do tė shohin se kanė fituar njė shtet tė cunguar, ndėrsa serbėt do ta kuptojnė se kanė humbur pėrfundimisht sovranitetin mbi territorin e pushtuar gjatė. "Nuk ka ndodhur diēka qė nuk ėshtė pritur. Tė dyja palėt, nė fakt, e kanė ditur kėtė pėrfundim, pak a shumė", ka thėnė ky zyrtar i Grupit tė Kontaktit. Finlandezi ka rekomanduar shtetin mė tė ri nė Ballkan, i cili shėnon shkatėrrimin e fundit tė ish Jugosllavisė, me njė sovranitet tė kufizuar - ku bashkėsia ndėrkombėtare do tė vazhdojė tė mbetet aty, me kompetenca nė fusha tė rėndėsishme.

    Bashkimi Europian merr sovranitetin.

    Njė shtet pa ulėse nė OKB, pa Ministri tė Jashtme dhe pa ushtri. Por, pėr tė tria kėto atribute shtetėrore - ka gjetur shefi zėvendėsime. Me kompromis fjalėsh.

    Martti Ahtisaari, dy muaj mė parė, ka prezantuar para Grupit tė Kontaktit idetė e tij preliminare pėr statusin, ndėrsa para njė jave - ka dorėzuar anekset. "Mė 31 gusht ka sjellė tekstin bazė, ose dokumentin kryesor. Mė 21 tetor, ndėrkaq, ka dhėnė 11 anekset".

    Finlandezi, i cili ka ndėrmjetėsuar procesin e paqes ndėrmjet Indonezisė dhe Lėvizjes pėr Lirinė e Aceh‘ut mė 2005, si dhe udhėheqjen e operacionit tė OKB‘sė UNTAG nė Namibi nė vitin 1990, ka pėrmbyllur edhe kaptinėn e Kosovės nė dokumentin 53 faqesh.

    Ai ėshtė duke pritur komentet nga Grupi i Kontaktit pėr rekomandimet e tij. Pėrpos vendimeve tė papritura qė mund tė ndodhin, gjėrat janė tė qarta.
    Pako e Ahtisaarit mund tė ndryshojė vetėm nėse njė gjė tė tillė e konsideron Grupi i Kontaktit, me intervenimet eventuale.

    Negociatat pėr Kosovėn tashmė kanė kaluar mes anėtarėve te GK, pas atyre mes shqiptarėve dhe serbėve, tė zhvilluara nė Pallatin Auersperg, ku palėt kanė dhėnė qėndrimet e tyre pėr decentralizimin, trashėgiminė kulturore, tė drejtat e minoriteteve dhe ēėshtjet e ekonomisė.

    Njė zyrtar i lartė i kėtij mekanizimi ka sqaruar detajet.

    "Pako, pa tekstin kryesor, ka - 44 faqe. Ndėrsa, teksti kryesor ka - 9 faqe. Pakoja u ėshtė dhėnė anėtarėve tė Grupit tė Kontaktit me numra, pėr ēdo delegacion, pėr shembull, 1, 2, 4...6... pėr shkak tė sigurisė". Ai ka shpjeguar se hyrja e pakos paraqet nė mėnyrė tė pėrgjithshme zgjidhjen e statusit - nenet qė kanė tė bėjnė me parimet e pėrgjithshme.
    Ka bėrė tė ditur, po ashtu, se faqja e parė e tekstit kryesor i ėshtė treguar njė pjese tė Delegacionit tė Kosovės, mė 7 shtator, nga Shtetet e Bashkuara tė Amerikės.

    Ka thėnė se neni i parė ka tė bėjė me statusin dhe ėshtė nė kėtė faqe. "Mes tjerash, nė kėtė faqe thuhet se vendi juaj duhet tė ketė ‘treaty-making powers‘, kompetenca pėr tė lidhur marrėveshje ndėrshtetėrore dhe ndėrkombėtare, pėrfshirė edhe anėtarėsim, nė organizatat ndėrkombėtare. Kjo ėshtė gjėja mė e rėndėsishme pėr statusin".
    Emisari i OKB‘ sė pėr Statusin e Kosovės, pas raportimit tė tij tė fundit nė New York, ėshtė shprehur se palėt nė negociata nuk do tė habiten nga propozimi i tij pėr statusin, meqė nė pako do tė pėrfshihen ēėshtjet e diskutuara nė Vjenė. Decentralizimi - tema qė ka shtjerrė energjitė e delegacioneve tė tė dyja kryeqyteteve, rreth sė cilės ka pasur qėndrime diametralisht tė kundėrta, ėshtė mbyllur me numrin e komunave tė reja, por mbetet e hapur pėr zgjerimin e territoreve.

    Martti Ahtisaari ka pranuar ofertėn e fundit tė Prishtinės, e cila kishte bėrė kompromise tė mėdha dhe tė dhimbshme.

    Zyrtari nga GK, qė ka lexuar pakon, ka treguar hollėsitė.

    "Presidenti Ahtisaari ka propozuar 5+1 komuna tė reja. Kryesisht ėshtė propozimi i Kosovės. Gracanica, Mitrovica Veriore, Ranillugu, Parteshi, Kllokoti dhe zgjerimi i Novo Bėrdos... Numri i komunave mbetet i njėjtė me atė qė ka ofruar vendi juaj, p or numri i territorit tė kėtyre komunave nuk ėshtė i njėjtė. Duket se do tė ketė shtim tė zonave kadastrale". Statusi i ri i Kosovės, i vendosur me Rezolutėn e re nga Kėshilli i Sigurimit, fillimisht pritet tė njihet ndėrkombėtarisht - ashtu siē definohet nė pakon e Martti Ahtisaari.

    Zyrtari nga GK ka pohuar se - pas aprovimit tė Rezolutės sė re nga Kėshilli i Sigurimit, do tė ketė qėndrim tė pėrbashkėt tė Bashkimit Europian. "Spanja dhe Greqia nuk mund ta parandalojnė kėtė, pėr shkak tė Rezolutės sė Kėshillit tė Sigurimit pėr Kosovėn", ka thėnė ai. Nuk ėshtė ende e qartė nėse pakoja e statusit do tė jetė si aneks i Rezolutės sė KS, apo do tė pėrfshihet nė pjesėn hyrėse tė tekstit.

    "Rezoluta mund ta pėrmbajė tekstin hyrės dhe anekset e tanishme, ose Rezoluta mund tė jetė e shkurtėr dhe gjithēka tjetėr tė jetė aneks i saj". Kėshilli i Sigurimit do tė nxjerrė njė rezolutė tė re pėr Kosovėn, me tė cilėn hedhet poshtė Rezoluta 1244, si i vetmi link qė mban tė lidhur Kosovėn me Serbinė.

    Nė Rezolutėn e re i jepet fund misionit tė UNMIK‘ut dhe autorizohet vendosja e prezencės sė re ndėrkombėtare - civile dhe ushtarake. Tė tjerat pastaj, kalojnė nė Prishtinė.

    Kuvendi miraton Kushtetutėn e re tė Kosovės, nė preambulėn e sė cilės do tė thuhet se - Kosova ėshtė shtet i pavarur, dhe njėkohėsisht shpall edhe pavarėsinė. Qeveria e Kosovės, pastaj, kėrkon njohjen zyrtare dhe aplikon nė organizatat ndėrkombėtare, veē e veē.

    Pėr ulėsen, ministritė, ushtrinė...

    Qėndrimi me ngulm i palės shqiptare se Kosova do ta ketė pavarėsinė e plotė, nuk ėshtė pėrfshirė nė 53 faqet e Martti Ahtisaarit. Ulėsja pėr Kosovėn nė Organizatėn e Kombeve tė Bashkuara dhe pėrfaqėsimi nė fushėn e marrėdhėnieve ndėrkombėtare - nuk janė rekomanduar nė mėnyrė eksplicite nga finlandezi.

    Zyrtari nga Grupi i Kontaktit ka bėrė tė ditur pėrmbajtjen.

    "Ēėshtja e anėtarėsimit nė OKB - nuk ėshtė pėrmendur nė pako. Por, sipas dokumentit, Kosova do tė ketė tė drejtė tė anėtarėsohet nė organizatat ndėrkombėtare. Unė kėtė gjė e interpretoj nė kėtė mėnyrė: pas njė kohe, 1-2 vjet, pas aprovimit tė Kushtetutės, zgjedhjeve tė reja, Qeverise se re, Kosova do tė jetė nė gjendje tė aplikojė pėr anėtarėsim formal (zyrtar) nė OKB. Madje edhe Ish-Republika Socialiste Sovjetike e Ukrainės dhe ish-Republika Socialiste Sovjetike e Bjellorusisė kanė qenė anėtare tė OKB‘sė gjatė kohės sė BRSS".

    Emisari i OKB‘sė pėr Statusin, po ashtu, nuk ka rekomanduar Ministrinė e Jashtme pėr Kosovėn, por kjo nuk duket tė jetė problem i madh. "Jo, as kjo nuk ėshtė pėrmendur nė pako, si e tillė". Zyrtari nga GK, i pėrfshirė nė mbylljen e kaptinės sė procesit negociator, ėshtė i bindur se kjo ēėshtje nuk do tė pengohet.

    "Pėr mua ėshtė e qartė se Qeveria e ardhshme e Kosovės mund ta ketė kėtė Ministri".

    Kosovarėt do tė mund tė ndjehen mė tė ēliruar, kur tė kuptojnė rekomandimin e Martti Ahtisaarit pėr ushtrinė e ardhshme tė Kosovės. Edhe pse me kujdes, nė kėtė pikė tė ndjeshme, ai ka paraparė forcėn mbrojtėse, nė pakon e tij. Por, duke mos qenė i drejtpėrdrejtė me emėrtimin. Fjala ushtri - nuk ekziston nė tekst. "Nė vend tė saj - ėshtė Forca e Sigurisė sė Kosovės (Kosovo Security Force), qė sinqerisht ėshtė e njėjta gjė".

    Numri i pėrgjithshėm i pjesėtarėve aktivė do tė jetė 2500, ndėrsa 800 do tė jenė rezervė, tė armatosur lehtė. Zyrtari nga Grupi i Kontaktit ka sqaruar tutje se pako e Martti Ahtisaarit parasheh edhe Ministrinė e Mbrojtjes.

    "Po, do tė ketė Ministri tė Mbrojtjes. Mirėpo, emėrtimi i saktė ėshtė - Civilian Led Organization. Pėr mendimin tim, ėshtė plotėsisht e pakuptueshme kjo, sepse duhet te quhet qartė se ėshtė Ministri e Mbrojtjes. Sqarimi pėr kėtė ėshtė bėrė pėr nevojėn e gjetjes sė njė gjuhe tė kompromisit".

    Takimi i ardhshėm i Grupit tė Kontaktit me Emisarin e OKB‘ sė pėr Statusin e Kosovės ėshtė caktuar tė mbahet me 10 nėntor. Nė kėtė takim - pritet tė dilet me vendim nėse ndryshon ose jo orari aktual pėr statusin e Kosovės, pasi qė Serbia tė deklarohet pėr datėn eventuale tė zgjedhjeve.

    Nėse zgjedhjet nė Serbi mbahen para pėrfundimit tė kėtij viti, atėherė ėshtė e mundshme qė Ahtisaari tė marrė rekomandimin nga Grupi i Kontaktit pėr tė shtyrė afatin kohor pėr prezantimin e pakos nė Kėshillin e Sigurimit.

    Por, kur do ta marrin palėt nė negociata pakon?

    "Nėse nuk ndryshon orari aktual pėr zgjidhjen e statusit, Martti Ahtisaari do tė raportojė nė Kėshillin e Sigurimit diku nė muajin dhjetor, ose edhe mė herėt. Takimi i ardhshėm i GK ėshtė me 10 nėntor. Mendoj se deri nė kėtė kohė, 10 nėntor, tė dyja delegacionet - Kosova dhe Serbia, do tė marrin propozimet pėr status. Rusėt duan qė propozimi sė pari t‘u jepet delegacioneve, pastaj tė zhvillohen negociata lidhur me pakon pėr status, e pastaj pakoja tė kalojė nė Kė shillin e Sigurimit tė OKB‘ sė". Serbia ka dalė tė shtunėn dhe tė dielėn nė referendum, pėr ta votuar Kushtetutėn e re, e cila parasheh Kosovėn si pjesė tė saj. Liderėt serbė janė shprehur se Kushtetuta paraqet diskontinuitet me kohėn e Sllobodan Millosevic dhe se ėshtė mė e mirė se e kaluara.

    Suksesi i mundshėm i kėtij referendumi - sjell mbajtjen e zgjedhjeve nė Serbi, pėrcaktuesi kryesor pėr orarin e zgjidhjes sė statusit tė Kosovės. Nėse Serbia mban zgjedhje parlamentare para pėrfundimit tė vitit 2006, Marti Ahtisaari do tė raportojė nė janar nė Kėshillin e Sigurimit. "Kėshtu e ka nė plan. Megjithatė, nė janar, kryesues i radhės nė Kėshillin e Sigurimit ėshtė Rusia, prandaj kjo ēėshtje mund tė shtyhet pėr muajin shkurt, kur Sllovakia ėshtė kryesuese e radhės", ka pohuar zyrtari nga GK.

    Martti Ahtisaarit i ėshtė vazhduar kontrata e punės deri nė qershor. Sidoqoftė, ai nuk planifikon tė qėndrojė si Emisari i OKB‘ sė pas ēerekut tė parė tė vitit 2007. "Pra, Ahtisaari qėndron nė kėtė post mė sė largu deri mė 31 mars tė vitit 2007". Finlandezi, nė misionin e tij mė sfidues, nė zgjidhjen e konfliktit shumėvjeēar mes shqiptarėve dhe serbėve, nuk do tė arrijė njė kompromis mes tyre. Por, zgjidhja e tij do tė jetė - kompromis.

    Kėtė fundjavė, serbėt tentojnė tė aprovojnė Kushtetutėn e re, duke riafirmuar Kosovėn si pjesė e Serbisė, pėrderisa shumica shqiptare e Kosovės aspiron fuqimisht dhe pret me besim njė pavarėsi tė plotė. Grupi Negociator i Kosovės e ka parė Emisarin e OKB‘sė si njeri qė do t‘i japė fund asaj qė ka mbetur e papėrfunduar mė 1999.

    Nė vizitėn e tij tė parė nė Kosovė, sapo kishte marrė mbi supe njė detyrė tė rėndė, me tė cilėn do t‘i vė majė karrierės, finlandezi ka pranuar se pikėpamja e tij e pasluftės nė Kosovė - se pavarėsia nuk ishte zgjidhje e duhur, duhet tė shikohet nė kontekstin e atėhershėm.

    ***

    (Nė pakon e statusit tė Kosovės, Martti Ahtisaari nuk ka pėrmendur fjalėn pavarėsi. Por, kompetencat qė janė dhėnė nė kėtė dokument - kanė vetėm njė domethėnie: pavarėsi me sovranitet tė kufizuar. Kjo ėshtė e ardhmja, ashtu siē e ka projektuar finlandezi. Njė shtet, me eufemizma. Nė 53 faqe.)

    ***

    (Mes tjerash, nė kėtė faqe thuhet se vendi juaj duhet tė ketė ‘treaty-making powers‘, kompetenca pėr tė lidhur marrėveshje ndėrshtetėrore dhe ndėrkombėtare, pėrfshirė edhe anėtarėsim, nė organizatat ndėrkombėtare. Kjo ėshtė gjėja mė e rėndėsishme pėr statusin.")
    ***

    11 ANEKSET E PAKOS SĖ STATUSIT

    1. Tė drejtat e njeriut
    2. Tė drejtat e komuniteteve
    3. Tė drejtat e refugjatėve dhe personave tė zhvendosur
    4. Personat e pagjetur (tė zhdukur)
    5. Vetėqeverisja lokale dhe decentralizimi
    6. Tė drejtat pronėsore, borxhet, asetet (pasuria)
    7. Ēėshtjet e sektorit tė sigurisė
    8. Konferenca kushtetuese dhe zgjedhjet nė Kosovė
    9. Mandati i misionit civil ndėrkombėtar, roli i pranisė sė ardhshme ndėrkombėtare, roli i pranisė sė ardhshme ndėrkombėtare nė fushėn e sundimit tė ligjit nė Kosovė
    10. Misioni ushtarak ndėrkombėtar (NATO / KFOR)
    11. Klauzolat kalimtare

    ***

    KUSHTETUTA, PAS MIRATIMIT TĖ REZOLUTĖS SĖ KS

    UNOSEK dhe Grupi i Kontaktit e shohin tepėr tė rėndėsishme qė Kosova tė fillojė pėrgatitjet pėr hartimin dhe aprovimin e Kushtetutės sė ardhshme. Por, mekanizmat ndėrkombėtarė qė marrin vendime pėr tė ardhmen e vendit, kanė tėrhequr vėrejtjen se aprovimi zyrtar i Kushtetutės nuk ėshtė i pėlqyeshėm para aprovimit tė Rezolutės sė re tė Kėshillit tė Sigurimit.

    "Kjo nuk ėshtė mirė tė bėhet", ka thėnė zyrtari i GK. Ai ka shtuar se ndėrkohė, para Rezolutės, kosovarėt do tė mund pajtoheshin rreth trupit qė do tė merret me hartimin e Kushtetutės. "Ky organ - qė quhet ‘Konferencė Kushtetuese‘, do tė pėrbehet nga 18 vetė, prej tyre 14 shqiptarė, 2 serbė dhe 2 nga pakicat tjera. Kėta 14 persona duhet tė pėrzgjedhen nga Presidenti i Kosovės, nė konsultim me Kryesinė e Kuvendit tė Kosovės. Njė marrėveshje paraprake brenda Ekipit Negociator do tė ishte e mirėseardhur. OSBE tashmė ofron ndihmė pėr ndėrtimin e kapaciteteve institucionale. Me aspektet politike tė procesit kushtetues do tė merren SHBA dhe BE". Pėr rolin dhe rregulloren e punės pėr Konferencėn Kushtetuese thuhet se duhet tė arrihet pajtimi para votimit tė Rezolutės sė re nė Kėshillin e Sigurimit, nė kėtė mėnyrė tė mos humbet kohė duke u marrė me kėtė ēėshtje pas aprovimit tė statusit. Ideja fillestare pėr numrin e kėsaj trupe ka qenė 30 + 5 + 5, por tani ėshtė zvogėluar nė 14 + 2 + 2, me insistimin e Shteteve tė Bashkuara tė Amerikės.

    "Megjithatė, aktualisht qėndrimi ėshtė qė kjo trupė t‘i ketė 18 vetė. Por, edhe pse ky nuk ėshtė numri pėrfundimtar, besoj se kjo ėshtė fjala e fundit". Kushtetuta e re e Kosovės, siē ka theksuar Martti Ahtisaari nė pakon e tij, duhet tė aprovohet nga Kuvendi i tanishėm i Kosovės, me shumicė votash, 2/3 e deputetėve. "Minoritetet nuk kanė tė drejtė vetoje, por duhet tė konsultohen". Ahtisaari nuk ka paraparė hedhjen e Kushtetutės nė referendum.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga dodoni : 30-10-2006 mė 23:03
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  8. #328
    Peace and love
    Anėtarėsuar
    16-06-2006
    Vendndodhja
    usa
    Postime
    1,897
    Po kam frike se faktikisht shteti i ri do te jete i cunguar pa veriun.

  9. #329
    Gezuar Kosoven e Pavarur Maska e dodoni
    Anėtarėsuar
    07-11-2002
    Postime
    3,393
    Citim Postuar mė parė nga murik
    Po kam frike se faktikisht shteti i ri do te jete i cunguar pa veriun.
    Nuk ka asnje mundesi as teorike te ndodhe kjo sepse pastaj edhe Lugina e Presheves do kerkoje te njejten gje, Ulqini dhe trojet shqiptare ne Mal te Zi, e edhe pjesa shqiptare e Maqedonise. Pra, kufijte nuk guxojne te preken.

    Mirepo, do kemi shtet te cunguar per faktin qe disa nga kompetencat ne lidhje me te drejtat e pakicave do i kete prape BE tani ne vend te OKB-se.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga dodoni : 31-10-2006 mė 02:53
    Leje mos m'trano, pashe zotin!!!!

    Rrofte Shqiperia Etnike

  10. #330
    Manitu Maska e kiniku
    Anėtarėsuar
    08-07-2005
    Vendndodhja
    Mos tė na vijė cudi se cdo frymor nga vete natyra priret tė kerkoj ushqim; Lukreci
    Postime
    869
    Citim Postuar mė parė nga dodoni
    Mirepo, do kemi shtet te cunguar per faktin qe disa nga kompetencat ne lidhje me te drejtat e pakicave do i kete prape BE tani ne vend te OKB-se.
    Per kete e kemi fajin NE.

    Shqipet jane i vetmi popull ne Evrope qe nuk ka praktikuar asgje tjeter pervec bashkejeteses paqsore me cdo popull tjeter, qofte pakice apo shumice dhe ate deri me 2004, kur prishi cdo gje. Edhe Jevrejet i kemi strehuar nga persekutimi nazist.


    Nuk thoshte kot Ajzenhaueri (source: Stephen Ambroz, "Duajt Ajzenhaur") se zhvillimi ne planin kombtar e patriotik behet duke zhvilluar dhe avansuar perditshmerine, ekonomine etjetj. Ai sakrifikonte buxhetin e Mbrojtjes per te ndertuar Ameriken.

    Shpresoj se tash do te kalon euforia e Statusit dhe nga thellesia e shpirtit uroj qe Kosovaret te fillojne te zgjohen.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga kiniku : 31-10-2006 mė 03:30
    Where have all the good men gone
    & where are all the gods?

Faqja 33 prej 59 FillimFillim ... 23313233343543 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Fatmir Limaj
    Nga ARIANI_TB nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 295
    Postimi i Fundit: 07-02-2015, 16:09
  2. Me ne fund u pranua publikisht se kosova ska ushtri
    Nga beni33 nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 126
    Postimi i Fundit: 11-03-2009, 18:14
  3. Adem Demaci: Eksperimenti politik ndėrkombėtar me Kosovėn
    Nga ARIANI_TB nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 20-04-2006, 18:39
  4. Kush jane vrasesit?
    Nga Brari nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 17
    Postimi i Fundit: 10-03-2004, 21:54

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •