Close

Rezultati i Sondazhit: Cili do tė jetė statusi pėrfundimtar i Kosovės?

Votues
274. Nuk mund tė votoni nė kėtė sondazh
  • Pavarėsi e plotė

    168 61.31%
  • Pavarėsi e kushtėzuar

    82 29.93%
  • Autonomi

    10 3.65%
  • Tjeter.....

    14 5.11%
Faqja 22 prej 59 FillimFillim ... 12202122232432 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 211 deri 220 prej 590
  1. #211
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Fundi i bisedimeve

    Finish Finnish

    Vėmendja ėshtė pėrqendruar nė mėnyrėn e pėrmbylljes sė procesit negociator pėr Kosovėn. Si do tė jetė fundi i lojės? OKB nuk mund ta shpallė pavarėsinė. Referendumi nuk lejohet. Pavarėsinė e shpall Kuvendi i Kosovės. Shtetet e njohin veē e veē.

    Arlinda Desku

    Bisedimet e para tė drejtpėrdrejta mes palės shqiptare dhe asaj serbe kanė marrė fund, ndėrsa delegacionet kanė lėnė pas vetes debate tė vėshtira dhe disa ēaste tė kėndshme pushimi me verė e tiramisu.

    Pallati Auersperg, i vlerėsuar nga mė tė bukurit nė Austri, i ndėrtuar nė vitin 1721 nė stilin barok dhe i rinovuar nė vitin 1853 nė stilin klasik, nuk ka nxjerrė lajme tė mira pėr procesin negociator pėr statusin e Kosovės, zgjidhjen e tė cilit ndėrmjetėsit ndėrkombėtarė e kanė dizajnuar me “shuttle diplomacy”.

    Zyrtarė nga Prishtina dhe Beogradi, tė veshur me hijeshi, vėrtet kanė fluturuar me aeroplanė pėr nė kryeqytetin austriak, por pėrfundimi ka dalė i ftohtė dhe pa asnjė marrėveshje, sado qė janė krenuar pėr fitore dhe me tone tė vendosura kanė pėrshkruar rezultatet e larta me njė fjalor sportiv.

    Shqiptarėt, madje, nuk kanė hezituar tė flasin edhe pėr afrimin e pavarėsisė pėr njė hap, ndėrsa gabimisht e kanė konsideruar si sukses – mossuksesin gjatė negociatave tė tyre nė Vjenė.

    Martti Ahtisaarit karriera e begatė do t’i hyjė nė punė, tutje, nė misionin mė sfidues, kur nė tentim tė zgjidhjes sė enigmės sė fundit tė Ballkanit, do t’i ulė nė njė tavolinė liderėt e mėdhenj.

    Tashmė emrin ia ka vėnė – “takimi i elefantėve”, tė cilin pritet ta mbledhė nė muajin korrik, pasi tė ketė raportuar nė Kėshillin e Sigurimit tė OKB’sė pėr rrjedhėn e deritashme tė negociatave, ku palėt kanė dhėnė qėndrimet e tyre pėr decentralizimin, trashėgiminė kulturore dhe ēėshtjet e ekonomisė.

    Raportimi i tij do tė jetė i mbyllur dhe do tė ndodhė pas atij tė Shefit tė UNMIK’ut, Soren Jessen-Petersen, nė tė cilin pėrfshihet niveli i pėrmbushjes sė standardeve, njė kusht ky i vėnė nga bashkėsia ndėrkombėtare pėr territorin e administruar nga OKB qė nga viti 1999.

    Bisedimet teknike tė zhvilluara deri mė tash kanė mbetur ende tė hapura dhe ekspertėt e tė dyja delegacioneve, bashkė me ata ndėrkombėtarė, do tė vazhdojnė punėn - pėr tė gjetur baza tė pėrbashkėta.

    Ndonėse ftesat nuk kanė munguar, liderėt e Kosovės dhe tė Serbisė nuk janė takuar deri mė tash asnjėherė, me pėrjashtim kur kanė shtrėnguar duart shkurt, nė ndonjė konferencė ndėrkombėtare.

    Me qėndrime diametralisht tė kundėrta pėr statusin, i cili zgjidhet shtatė vjet pas pėrfundimit tė luftės, ata nuk pritet tė pajtohen, po ashtu, as nė fazėn e dytė tė negociatave.

    Njė pėrfaqėsues i lartė ndėrkombėtar, i cili ka marrė pjesė nė takimin e fundit tė Grupit tė Kontaktit nė Paris, ka shprehur dyshimin e tij tė thellė pėr mundėsinė e njė drite nė fund tė tunelit.

    “Nuk presim marrėveshje nė takimet e verės, absolutisht. Ata do tė takohen, megjithatė”, ka thėnė ai.

    Emisari i OKB’sė pėr Statusin e Kosovės ėshtė duke bėrė pėrgatitjet pėr raundin e dytė tė negociatave dhe skemat flasin pėr njė debat qė lidhet ekskluzivisht pėr statusin e ardhshėm.

    Por, finlandezi do ta ketė tė vėshtirė kur t’i ulė nė njė vend delegacionet e pėrbėra nga Boris Tadic, Vojisllav Kostunica, Vuk Draskovic, Fatmir Sejdiu, Agim Ēeku, Hashim Thaēi, Veton Surroi.

    Nė deklarimet e tyre tė deritashme, ata kanė bėrė tė qarta pozicionet, tė cilat i mbrojnė me ngulm.

    “Pavarėsia ėshtė e vetmja rrugė. Ky ėshtė vullnet i qytetarėve dhe ne s’kemi mandat pėr tė negociuar asgjė mė pak se sa pavarėsinė”, ka deklaruar Presidenti i Kosovės, Fatmir Sejdiu, nė shumė prononcime lidhur me procesin e statusit..

    Serbia, ndėrkaq, ka tėrhequr vėrejtjen se statusi i ardhshėm duhet tė jetė rezultat i njė kompromisi dhe njė zgjidhjeje origjinale.

    “Pavarėsia e Kosovės do tė ndezė flakė Europėn. Gjėja mė e keqe do tė ishte pavarėsia. Unė po ua them tė gjithėve se asnjė politikan serb nuk do tė nėnshkruajė njė dokument qė i garanton pavarėsinė Kosovės”, ka thėnė Vuk Draskovic.

    Martti Ahtisaari ėshtė kujdesur qė t’i takojė ata mė shumė se njė herė, nė pėrpjekje tė fuqishme tė gjetjes sė njė marrėveshjeje, pėr tė cilėn askush nuk beson se mund tė jetė e mundshme.

    “Do tė jenė, ndoshta, tri takime tė tilla, gjithsej”, ka thėnė pėr Express, njė zyrtar i UNOSEK.

    Por, zėdhėnėsja e Zyrės sė Ahtisaarit, Hua Jiang, ka thėnė tė mos jetė nė dijeni pėr mundėsinė e mbajtjes sė tri takimeve tė nivelit tė lartė.

    “Gjatė korrikut, Ahtisaari do tė raportojė para Kėshillit tė Sigurimit, dhe atėherė ne shpresojmė se do tė jemi nė gjendje tė realizojmė njė takim tė nivelit tė lartė, kah fundi i korrikut ose fillimi i gushtit. Mirėpo, agjenda nuk ėshtė e pėrcaktuar ende”, ka deklaruar Jiang, tė mėrkurėn, pėr Express.

    Ish Presidenti i Finlandės, me bashkėpunėtorėt e tij tė vendosur nė Vjenė qė nga janari i kėtij viti, ka filluar ta shkruajė draftin e pakos pėrfundimtare, tė cilėn do ta dorėzojė nė New York, nė fund tė procesit.

    Grupi Negociator i Kosovės e ka parė Emisarin e OKB’sė si njeri qė do t’i japė fund asaj qė ka mbetur e papėrfunduar mė 1999.

    Nė vizitėn e tij tė parė nė Kosovė, sapo kishte marrė mbi supe njė detyrė tė rėndė, me tė cilėn do t’i vė majė karrierės, finlandezi ka pranuar se pikėpamja e tij e pasluftės nė Kosovė -- se pavarėsia nuk ishte zgjidhje e duhur, duhet tė shikohet nė kontekstin e atėhershėm.

    Burime tė pėrfshira nė procesin negociator kanė folur pėr shkallėt e fundit tė pėrmbylljes sė kėtij kapitulli.

    “Presidenti Ahtisaari do ta dorėzojė pakon e tij pėrfundimtare nė Kėshillin e Sigurimit tė OKB’sė, pasi tė jenė mbajtur ‘takimet e elefantėve’. Aty do tė rekomandohet njė pavarėsi me sovranitet tė kufizuar. Kjo do tė thotė se – pėr Kosovėn s’do tė ketė ulėse nė OKB, s’do tė ketė ushtri, e s’do tė ketė as pėrfaqėsim nė fushėn e marrėdhėnieve ndėrkombėtare”.

    Tė tri kėto ēėshtje, nė tė vėrtetė, janė kėrkesa tė Serbisė, tė cilat i ka theksuar zėshėm qė kur ka filluar procesi negociator.

    Liderėt serbė kanė pohuar se i ofrojnė tė gjitha pėr Kosovėn, si kompromis, pėrpos kėtyre tri elementeve.

    “Pavarėsia me sovranitet tė kufizuar mund tė zgjasė pėr aq kohė sa do tė qėndrojė nė Kosovė prania civile dhe ushtarake, e cila do tė marrė njė kuptim tė ri, pasi qė Kėshilli i Sigurimit ta definojė se statusi ėshtė adoptuar”, ka shpjeguar njė diplomat ndėrkombėtar, javėn e kaluar.

    Ndėrsa tensioni i punės ka rėnė nė tė dyja palėt e pėrfshira nė negociata, debati pėr mėnyrėn e pėrmbylljes sė procesit tė statusit tė Kosovės po shtrohet nė tavolinat ndėrkombėtare.

    OKB nuk mund ta shpallė pavarėsinė e vendeve qė janė pjesė e shteteve tė njohura ndėrkombėtarisht, pėr shkak se kjo do tė pėrbėnte njė shkelje tė drejtpėrdrejtė tė sė drejtės ndėrkombėtare.

    E tėra qė mund ta bėjė Kėshilli i Sigurimit - ėshtė nxjerrja e njė rezolutė tė re pėr Kosovėn, me tė cilėn hedhet poshtė Rezoluta 1244, si i vetmi link qė mban tė lidhur Kosovėn me Serbinė.

    Hajredin Kuqi, profesor i marrėdhėnieve ndėrkombėtare, ka shpjeguar se OKB mund ta bėjė njė rezolutė e cila mund tė mos e definojė statusin e Kosovės si shtet tė pavarur dhe sovran, por vė kushte kohore pėr kėtė.

    “Procesi i negocimit nė Kosovė ėshtė tėrėsisht nė duart e OKB dhe Kosova ėshtė nėn administrimin ndėrkombėtar. OKB duhet qė ta ndryshojė Rezolutėn 1244 dhe nxjerrja e rezolutės se re, nė njė mėnyrė, prejudikon statusin e ardhshėm. Por, OKB nė atė rezolutė tė re mund tė thotė qė popullit shumicė tė Kosovės duhet t’i njihet vullneti politik”, ka deklaruar Kuqi, pėr Express.

    Ai ka bėrė tė qartė se OKB, nė rastin e Kosovės, nuk do tė lėrė mundėsi tė interpretimit tė dyanshėm tė rezolutės sė re.

    Drafti i rezolutės tashmė ka filluar. Aty nuk do tė pėrmendet pavarėsia, por ajo rekomandohet nė pakon e Martti Ahtisaarit, e cila pastaj do t’i bashkohet si aneks kėsaj rezolute.

    Nė rezolutėn e re, me tė cilėn i jepet fund misionit tė UNMIK’ut dhe autorizohet vendosja e prezencės sė re ndėrkombėtare - civile dhe ushtarake, do tė pėrmendet vetėm “statusi special pėr Kosovėn”.

    Tė tjerat pastaj, kalojnė nė Prishtinė.

    Nė takimin e fundit tė Grupit tė Kontaktit, mbajtur nė Paris, ėshtė hapur tema pėr modalitetet e “end game” - siē quhet nė zhargonin diplomatik momenti i mbylljes sė kaptinės sė ēėshtjes sė Kosovės.

    Njė nga shtetet e Grupit tė Kontaktit ka propozuar referendumin si njė mundėsi tė mirė, mirėpo burime nga ky takim kanė pohuar se kjo ide ėshtė hedhur poshtė menjėherė nga vendet anėtare.

    Njė dokument tė cilin e ka parė Express flet pėr mundėsinė e shpalljes sė pavarėsisė nga Kuvendi i Kosovės.

    “Pastaj ftohen shtetet ndėrkombėtare pėr ta njohur shpalljen e pavarėsisė, tė cilat do tė mund tė pėrgjigjeshin veē e veē”, thuhet aty.

    Ky dokument ėshtė vetėm - letėr pėr diskutim, aktualisht, ku janė skicuar modalitetet e pėrmbylljes sė procesit.

    Pėr njė copė herė janė pėrfshirė nga ideja e referendumit edhe liderėt politikė kosovarė, duke marrė si shembull rastin e Malit tė Zi.

    Por dallimet midis dy vendeve qė po i japin fund shpėrbėrjes sė Jugosllavisė, qėndrojnė nė pėrbėrjen e popullsisė.

    Pėrderisa Mali i Zi nuk e kishte tė sigurt pėrqindjen e deklarimit tė qytetarėve pėr t’u ndarė nga Serbia, rrėfimi pėr pėrqindjen nė Kosovė ėshtė krejt tjetėr dhe lehtė i kuptueshėm.

    Hajredin Kuqi ka pohuar se Kuvendi i Kosovės duhet ta marrė ditėn e gjelbėr nga Kėshilli i Sigurimit pėr ta shpallur pavarėsinė.

    “Kėtė duhet ta bėjė Kuvendi i Kosovės. Kuvendi gjithsesi duhet ta kėtė njė akt formal juridik pėr shpalljen e pavarėsisė. A do ta bėjė kėtė Kuvendi pėrmes aktit tė drejtpėrdrejtė apo pėrmes referendumit, ėshtė ēėshtje si e kėrkon bashkėsia ndėrkombėtare, por edhe si e perceptojmė ne”.

    Pėr referendumin, siē pohohet, do tė mund tė flitej nė rastin e hartimit tė Kushtetutės sė re tė Kosovės, sė cilės do t’i bashkohet pakoja e Martti Ahtisaarit, dhe tė hidhej nė votim, pėr t’i dhėnė legjitimitet kėsaj zgjidhjeje pėr Kosovėn.

    Ndėrkohė qė Kina ka pranuar se Kosovėn e sheh si rast unik dhe nuk konsideron qė trajtimi i kėtij vendi si rast i veēantė paraqet rrezik pėr zgjidhjen e problemeve tė tjera nė rajon dhe botė, problem nė Kėshillin e Sigurimit mbetet Rusia, e cila kėmbėngulė ta dijė se ēfarė shembulli do tė ofrojė Kosova pėr shtet tjera tė panjohura ndėrkombėtarisht nė botė.

    Presidenti rus, Vladimir Putin, javėn e kaluar, ka bėrė thirrje pėr parime universale dhe ka paralajmėruar se modeli qė do tė zbatohet nė Kosovė – do tė mund tė aplikohej edhe pėr Abkhazinė dhe Osetinė Jugore, dy territore praktikisht tė ndara nga Gjeorgjia, tė cilat kanė mbėshtetjen e Moskės.

    Putin ka tėrhequr vėrejtjen se pavarėsimi i Kosovės do tė ishte "precedencė negative" pėr ish Bashkimin Sovjetik dhe vendet tjera evropiane.

    "Nėse ndodh njė precedent i tillė, atėherė do tė jetė vėshtirė tė shpjegohet pėrse shqiptarėt e Kosovės mund tė ndahen, kurse tė tjerėt jo... Cili ėshtė dallimi", ka deklaruar ai, nga Kremlini.

    Abkhazia dhe Osetia Jugore kanė shpallur pavarėsinė nga Gjeorgjia nė fillim tė viteve ’90, ndėrsa Rusia aktualisht pėrdor kėto dy krahina – si ēmim qė do tė kėrkonte pėr pavarėsinė e Kosovės.

    Analistėt kanė pohuar se Rusia nuk e ka hallin tek Kosova, por tek marrėdhėniet e saj me shtete fqinjė, qė dolėn nga ish Bashkimi Sovjetik, si dhe tek strategjia pėr tė ruajtur influencėn sovjetike nė ato hapėsira.

    Kundėr pavarėsisė sė Kosovės, siē ėshtė pohuar, aktualisht janė edhe Rumania, Hungaria dhe Sllovakia, po ashtu, pėr shkak te pakicave qė kanė.

    Vizita e fundit nė kėto shtete e Emisarit Amerikan pėr Statusin e Kosovės, Frank Wisner, ėshtė interpretuar si tėrheqje e vėmendjes ndaj tyre lidhur me qėndrimin qė kanė pėr Kosovėn.

    Marrti Ahtisaari, i cili ka ndėrmjetėsuar procesin e paqes ndėrmjet Indonezisė dhe Lėvizjes pėr Lirinė e Aceh’ut mė 2005, si dhe udhėheqjen e operacionit tė OKB’sė UNTAG nė Namibi nė vitin 1990, do tė pėrpiqet t’i japė fund njė konflikti shumėvjeēar mes shqiptarėve dhe serbėve.

    Finlandezi i cili ėshtė kujdesur pėr njė fotografi tė veten, ku shihet duke ngarė biēikletėn, e ka thėnė edhe vetė, tri javė mė parė, nė njė takim me gazetarėt, nė Lubjanė, se procesi negociator – ėshtė diēka si njė vrapim maratonik, duke saktėsuar se maratona ėshtė 42 kilometra.

    Ai vetė nuk ka vrapuar ndonjėherė, por ka parė njerėz duke vrapuar nė njė maratonė nė Vjenė.

    “Ndoshta, deri mė tash, kemi vrapuar nja 15 kilometra. Kemi njė numėr goxha tė madh tė kilometrave pėr t’i kaluar ndėrkohė. Mos mė pyesni se cila do tė jetė koha ime pėr t’i kaluar 42 kilometrat. Por, ne do tė arrijmė atje. Mos u brengosni”, ėshtė shprehur Martti Ahtisaari.

    Kilometrat vlerėsohet se do tė pėrfundojnė nė janar, e pavarėsia ėshtė fuqizuar nė fjalorin ndėrkombėtar.

    Duhet vetėm tė kuptohet trashėsia e fjalėve.

    Dhe, tė shijohet ideja e gjendjes sė re.

    Ky duket tė jetė fundi i lojės.

    Njė fund qė i ka prirė finlandezi.
    Finish Finnish.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  2. #212
    i/e regjistruar Maska e vrojtuesi
    Anėtarėsuar
    06-04-2006
    Vendndodhja
    Nė tokat shqiptare
    Postime
    237

    Besoj se pajtohesh

    Citim Postuar mė parė nga Sabriu
    Aq sa ka senator nė SHBA do tė ket edhe komuna serbe nė Kosovė.Aq sa ka shtete nė konfederatėn e SHBA-ve,aq do tė ket edhe miniautonomi serbe nė kosovė.Kėshtu ndihmohet Kosova teoretikishe e Serbia praktikisht,pra kėshtu mbrohet e favorizohet Kosova qė do tė mbetet e vogėl sa njė gogėl.

    "Mr.Sulltani"

    Sabri, mė "detyrove" tė lexoi kėte temė nga postimi i parė por natyrisht duke i kapėrcyer tezat e pėrsėritura apo citimet e lexuara ose dėgjuara mė parė.

    Nga gjithė kjo mė duhet ta them ty "nji gjo" e qė besoj se pajtohesh edhe ti edhe tjerėt:

    "Me pas qenė se Kosova ēlitohet apo paverėsohet me kėngė e me internet kėte do ta kishim arritur qė moti, ndėrsa Ilir Shaqiri etj ishin shpallur Hero !"

    Po tė kishim qenė aq tė zot sa mendojnė disa diskutues kėtu nė forum, ne nuk kishim pasur nevojė me pritė qė kjo tė bėhet tani u pajtuam ne apo jo!

  3. #213
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    PSE KĖRKESA PĖR PAVARĖSI ĖSHTĖ KOMPROMIS?

    Shkruan Jakup Krasniqi

    Tė gjitha kėto kompromise qė po kėrkohen, nė njė masė veē i kemi pranuar tė bėhen pėr integrimet kombėtare e evropiane, pėr jetėn, paqen dhe zhvillimin, pėr pėrfaljen me varfėrinė, poshtėrimin, ...

    PSE KĖRKESA PĖR PAVARĖSI ĖSHTĖ KOMPROMIS? Shkruan Jakup Krasniqi

    Tė gjitha kėto kompromise qė po kėrkohen, nė njė masė veē i kemi pranuar tė bėhen pėr integrimet kombėtare e evropiane, pėr jetėn, paqen dhe zhvillimin, pėr pėrfaljen me varfėrinė, poshtėrimin, ...

    Ka kohė qė liderėve tė shqiptarėve tė Kosovės ju thuhet: "qė tė bėjnė kompromis dhe kėtė ata duhet t'ia thonė popullit tė Kosovės". Mėnyra se si ėshtė thėnė nuk ka qenė vėshtirė tė kuptohet se ishte njė formė e presionit politik mbi ta. Nė anėn tjetėr liderė tė Kosovės, jo pak herė kanė thėnė se pavarėsia ėshtė kompromis, por nuk kanė shpjeguar se sa i thellė ėshtė ky kompromis pėr shqiptarėt qė pėrbėjnė rreth 90% tė popullit tė Kosovės. Kurse kėtyre ditėve ju tha:" Mos e mashtroni popullin, sė vendimi pėr pavarėsi do tė merret nė verėn e kėtij viti". Natyrisht, shqiptarėt duhet tė meritojnė njohjen ndėrkombėtare tė pavarėsisė pėr karrigen e saj nė OKB. E rėndėsishme ėshtė qė vendimi i fundit tė jetė mbi bazėn e vullnetit tė shumicės absolute tė qytetarėve tė Kosovės. Se a do tė ndodh kjo nė verė apo nė dimėr nuk ka rėndėsi. E rėndėsishme ėshtė qė Kosova tė njihet ndėrkombėtarisht, Shtet i Pavarur dhe Sovran. Pavarėsia mund tė kėtė vetėm njė alternativė, bashkimin kombėtar.

    Copėtimi i trojeve shqiptare ka ndodhur edhe para tė ashtuquajturės Krizė Lindore, nė kohėn kur fqinjėt e shqiptarėve grekėt dhe serbėt e fitojnė autonominė e mė vonė edhe pavarėsinė, kjo kishte ndodhur jo edhe pa kontributin e shqiptarėve. Copėtimi mė i madh i trojeve dhe i popullit shqiptar, ka ndodhur nė vitet 1912 e 1913, nė Konferencėn e Ambasadorėve nė Londėr. Pas kėtyre viteve e krejt deri me sot, kurrė nuk ka pushuar lufta e popullit shqiptar pėr ēlirim dhe bashkim kombėtar. Tė gjitha organizimet politike klandestine tė para luftės sė fundit nė Programet e tyre politike kanė pasur tė sanksionuar ēlirimin dhe bashkimin kombėtar. Edhe lufta e fundit e udhėhequr nga SHP i Ushtrisė Ēlirimtare tė Kosovės ka filluar nėn flamurin e Bashkimit Kombėtar. Kėtė e vėrteton edhe teksti i Betimit pėr ushtarėt e UCK-sė, i cili thotė:" Si pjesėtar i Ushtrisė Ēlirimtare tė Kosovės, betohem se do tė luftoj pėr ēlirimin e tokave tė pushtuara tė Shqipėrisė dhe bashkimin e tyre, do tė jam pėrherė ushtar besnik, luftėtarė i denjė i lirisė, vigjilent, guximtar dhe i disiplinuar, i gatshėm qė nė ēdo kohė, pa kursyer as jetėn time tė luftoj pėr ti mbrojtur interesat e shenjta tė Atdheut. Nėse shkeli kėtė betim, le tė ndėshkohem me ligjet mė tė ashpra tė luftės, dhe nėse tradhtoj qoftė i humbur gjaku im. Betohem!" Mė kėrkesat e vazhdueshme tė pėrkrahėsve dhe tė mbėshtetėsve tė luftės sonė tė drejt, kah fundi i vitit 1998, nė njė formė a tjetėr, ka filluar tėrheqja nga kėrkesa e Programit pėr bashkimin kombėtar. Deri nga mesi i nėntorit 1998, Kosova ishte njėra nga Zonat Operative tė UCK-sė, tė tjerat ishin jashtė kufijve administrativ tė Kosovės, pas kėsaj Kosova ndahet nė shtatė Zona Operative. Kthimi i Nėnzonava Operative nė Zona Operative, de facto ishte tėrheqje nga Programi dhe Betimi i UCK-sė dhe kthim nė kufijtė administrativ tė Kosovės. Ky ishte kompromis i madh, i cili si ēmim do tė kishte Pavarėsinė e Kosovės.

    I solla kėto argumente pėr tė tėrhequr vėrejtjen se ēfarėdo kompromisi tjetėr nė dem tė Kosovės dhe tė shqiptarėve si shumicė absolute nė trojet e tyre, jo vetėm qė ėshtė i pa mundshėm, por ai mund vetėm tė prodhoj efekte tė kundėrta. Rizgjon nė pėrmasa tjera idenė e tyre tė ligjshme: ēlirimin dhe Bashkimin Kombėtar, kudo ku ata janė shumicė. Duhet kuptuar drejt, shqiptarėt nuk janė shumicė vetėm nė Kosovė. Shqiptarėt gjatė historisė kanė bėrė shumė kompromise, ky i fundit ėshtė mė i madhe sė e kanė bėrė vullnetarisht, prandaj mė tė drejt, nga bashkėsia ndėrkombėtare dhe BE, presim qė tė vlerėsohet ky kompromis dhe tė respektohet vullneti politik i popullit shumicė nė Kosovė.

    Gjatė kėtyre viteve, populli shqiptar ka pėrjetuar shumė padrejtėsi, nė fusha tė ndryshme tė jetės e mė sė shumti nė zhvillimin ekonomik, ka heq dorė nga shumė kėrkesa tė drejta sociale pėr hir tė pritjes sė madhe pėr Shtet tė Pavarur, Sovran e Demokratik. Kur pritja ėshtė e madhe, oferta e vogėl, zhgėnjimi rrezikon tė jetė i pa parashikueshėm. Nė Kosovė nuk guxon tė ndodh zhgėnjimi. Zhgėnjimi pėrmbysė tė gjitha investimet e popullit shqiptar pėr liri, pavarėsi e demokraci, pėrmbys tė gjitha investimet e bashkėsisė ndėrkombėtare pėr paqe, rindėrtim e zhvillim. Prandaj Kosova duhet tė jetė e tėrė, e lirė, e pavarur dhe demokratike.

    E ndjej tė nevojshėm ti numėroj disa nga kompromiset qė ka bėrė nė kontinuitet populli shqiptar i Kosovės. Qe disa nga kompromiset e imponuara nga Fuqitė e Mėdha tė Evropės nė Konferencėn e Ambasadorėve nė Londėr:

    Nė vitet 1912 Ā– 1913, Shqipėria ka humbur mė shumė sė gjysmėn e territoreve dhe popullit tė saj. Humbi trojet edhe atje ku populli shqiptar kishte jetuar denbabaden, atje ku ishte shumicė absolute, atje ku ishin varret e tė parėve, atje ku e kishte dhe i mbeti jeta.

    Ajo ndarje, jashtė kufijve la shumė qytete tė zhvilluara, la shumė fusha pjellore, shumė pasuri natyrore, pėrgjysmoj tregun unik tė shqiptarėve, pengoj zhvillimin ekonomik dhe rrėnoi ekonomikisht popullin shqiptar, nė kohen kur tė tjerėt bashkoheshin dhe zgjeroheshin nė demin e tyre.

    Pas viteve 1912 Ā– 1913, pėr pjesėn e robėruar tė Shqipėrisė nisė nata e gjatė e robėrisė, pa dritėn e diturisė, pa shkollėn, edukimin dhe arsimin shqip; padituria, patriarkalizmi, varfėria, dėnimi e denigrimi nga polici, shumari (pylltari) e tagrambledhėsi serb ishin pėrditshmėri e zakonshme. Nisin shpėrnguljet pėr nė Turqi, Shqipėri e deri nė Amerikėn e largėt e Australi. Kėto pasoja shihen edhe sot kudo jashtė Shqipėrisė londineze.

    Ēfarė kompromise po na kėrkohet tė bėjmė vullnetarisht pėr paqen, pėr jetėn e re, pėr Kosovėn Shtet tė Pavarur dhe Sovran?

    Po e ndajmė gjakun e derdhur tė brezave pėr liri, po e bėjmė ndarjen mė shumė sė artificiale tė kombit, pėr hir tė paqes, tė jetės, tė zhvillimit e tė integrimit nė BE. A nuk ėshtė ky mė shumė se kompromis?!

    Pėrsėri jashtė Kosovės po mbesin hapėsira tė tera shqiptare. Pėrsėri shqiptarėt po rrethohen me kufij shqiptaro Ā– shqiptar, qė nga Veriu nė Jug dhe Lindja nė Perėndim.

    Copėtimi i popullit, copėtimi i tokave, i pasurisė, i tregut kombėtar, tė gjitha kėto janė premisa vetėm tė prapambeturisė e mos zhvillimit ekonomik. Me tregje tė copėzuar, pa infrastrukturė rrugore, me kufij administrativ brenda pėrbrenda trungut shqiptar, shqiptarėt s'mund tė kenė ekonomi tė zhvilluar e as tė ėndėrrojnė seriozisht daljen nga gėzhoja e prapambeturisė se trashėguar.

    Kompromisi i sotėm ėshtė: pak vullnetarė e pak i imponuar, po fillon jetėsimin e asaj ndarje qė nuk e bėnė shekujt e robėrisė, copėzimin shpirtėror tė kombit shqiptar, copėzimin e trashėgimisė kulturore unike, tė historisė sė pėrbashkėt, tė gjuhės sė unifikuar, vlerės sonė mė tė madhe kombėtare. Po bėjmė flamuj e himne!!! Gjyshet tona tė urta do tė thoshin: "Biro, bash pėr armik".

    Po e pranojmė njė ndarje qė dukshėm rrezikon strategjinė e mbrojtjes e tė sigurisė kombėtare edhe nė perspektivė. A nuk ishte kėshtu, kėtu e 100 vjet mė parė?

    Tė shpresojmė se tė gjitha kėto kompromise qė po kėrkohen, nė njė masė veē i kemi pranuar tė bėhen pėr integrimet kombėtare e evropiane, pėr jetėn, paqen dhe zhvillimin, pėr pėrfaljen me varfėrinė, poshtėrimin, servilizmin, hipokrizinė dhe mjerimin! Myslimanet thonė: "inshalla". Ani pse njė proverb yni thotė: "Me ishalla nuk shkohet nė Bagdat".
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  4. #214
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    STATUSI DHE PERSPEKTIVA EVROPIANE E KOSOVĖS

    Shkruan : Hashim Thaēi
    Njė shoqėri nuk mund tė jetė tė dielėn nėn protektoratin e Kombeve tė Bashkura, tė hėnėn tė deklarojė pavarėsinė, tė martėn tė zhdukė papunėsinė dhe tė hapė fabrika tė reja, tė mėrkurėn tė ...

    Nė gjashtė vitet e fundit, ėshtė folur si kurrė mė parė pėr pavarėsinė e Kosovės. Tė gjithė liderėt politikė vendorė, pa dallim, e kanė proklamuar pavarėsinė e Kosovės. Edhe unė e kam bėrė tė njejtėn gjė, nė Prishtinė, Uashington, Bruksel dhe gjetiu. Sidoqoftė, koha vetėm e proklamimit tė pavarėsisė po kalon. Kosova definitivisht do tė jetė e pavarur. Rreth kėsaj ēėshtjeje tė gjithė pajtohemi. Ēfardo alternative tjetėr pėr kosovarėt ėshtė e pakonceptueshme dhe me pasoja. Kėtė pėrherė e mė shumė janė duke e kuptuar edhe miqtė ndėrkombėtarė: Shtetet e Bashkuara tė Amerikės dhe Bashkimin Evropian.

    Pavarėsia nuk ėshtė shpikje apo monopol i kėtij apo atij lideri politik. Ajo pėrfaqėson tė drejtėn pėr vetėvendosje, pra vullnetin e qytetarėve tė vendit. Institucionet, partitė politike dhe liderėt, qė kanė marrė besimin e tyre, kanė obligimin qė ta implementojnė kėtė vullnet. Prej realizimit tė kėtij vullneti, varet edhe legjitimiteti ynė. Tani, tė gjithė duhet tė pėrqendrohemi nė atė qė duhet tė arrijmė, nė mėnyrė qė kur tė formėsohet pavarėsia, tė jemi tė gatshėm tė pėrballemi me sukses me proceset qė do tė inicohen nė periudhėn pas statusit. Duhet ta kemi tė qartė se zgjidhja e statusit nuk ėshtė fundi i historisė. Ėshtė vetėm njė fillim tė ri.

    Raportet nė mes tė UNMIK-ut dhe kosovarėve shpesh mė kanė pėrgjasuar me ato nė mes tė prindit dhe fėmijės. Kur njė tinejxher e pyet prindin: "Babi, kur do tė fillosh tė sillesh me mua si me njė tė rritur? ", ai i pėrgjigjet: "Kur tė fillosh tė sillesh si i tillė!".

    Ka ardhur koha qė ne tė fillojmė tė sillemi dhe veprojmė si tė pavarur. Ne duhet tė fillojmė tė bėjmė plane dhe punojmė sė bashku, tė ndihmojmė dhe plotėsojmė njėri Ā–tjetrin. Ne tė gjithė duhet tė kujtojmė nė ēfarė situate ishim gjashtė vite mė parė, pėrpjekjet qė bėmė pėr ta kaluar dhe fituar luftėn, dhe sa shumė kemi pėrparuar. Ende kemi edhe shumė pėr tė bėrė, por nuk duhet tė harrojmė dhe injorojmė atė qė kemi arritur. Duke punuar sė bashku, duke njohur dhe pranuar dobėsitė dhe pėrparėsitė e njėri-tjetrit, ne mund tė kemi sukses.

    Ne tė gjithė duhet tė pėrgėzojmė njėri-tjetrin pėr gjithė tė arriturat deri mė sot. Vetėm nė kėtė mėnyrė ne mund ta ruajmė kohezionin e nevojshėm social e politik. Vetėm duke njohur dhe pranuar tėrė atė qė kemi bėrė sė bashku ne mund tė planifikojmė atė qė duhet bėrė nė tė ardhmen. Ne nuk do tė mund tė mbijetonim vitet e 90-ta nė padėgjueshmėrinė masive qytetare nė raport me Serbinė pa strukturat paralele tė arsimit, shėndetėsisė, e formave tė tjera tė solidaritetit social, tė cilat e mbajtėn shoqėrinė tonė tė bashkuar. Njėkohėsisht, ne nuk do tė mund tė mbijetonim dhe fitonim nė vitet 97-99 pa luftėn heroike tė vajzave dhe djemve tė organizuar nė Ushtrinė Ēlirimtare tė Kosovės, rezistencėn gjithėqytetare dhe pa aleatėt tanė NATO-n me rolin udhėheqės tė Uashingtonit.

    Secili prej nesh ka dhėnė kontributin e vet, nė mėnyrėn e vet dhe nė kohėn e vet. Ne kurrė nuk mund tė harrojmė kontributin e dhėnė nga dėshmorėt, invalidėt e luftės, familjet e dėshmorėve, luftėtarė trima dhe kurrė nuk mund tė jemi mjaft falėnderues pėr kontributin e dhėnė nga mijėra mėsues, mjekė, sindikalistė dhe aktivistė tė shumtė politikė e tė OJQ-ve nė Kosovė dhe diasporė.

    Por unė shpreh drojėn se pėrderisa nuk kemi njė vizion tė pėrbashkėt pėr tė ardhmen e vendit dhe pėrderisa nuk punojmė sė bashku, nuk mund tė ndėrtojmė tė ardhme tė qėndrueshme dhe perėndimore pėr vendin tonė. Ėshtė koha e fundit qė secili prej nesh, e sidomos ne liderėt politikė, tė pranojmė se rruga drejt arritjes sė pavarėsisė nuk do tė jetė e lehtė.

    Deklaratat verbale nuk janė tė mjaftueshme, por kėrkohet angazhim dhe punė e pėrkushtuar e konkrete. Ne duhet tė pranojmė qė si rezultat i investimeve tė dobėta gjatė dekadave tė kaluara nėn komunizėm dhe si rezultat i shkatėrrimeve nė kohėn e Milosheviqit, Kosova ka qenė gjithmonė pjesa mė e varfėr dhe mė e pazhvilluar nė ish-Jugosllavi. Edhe sot vazhdon tė jetė vendi mė i varfėr, me standard jetėsor tė ulėt dhe me pėrqindjen mė tė lartė tė tė papunėve nė Evropė. Por, ēuditėrisht vazhdojmė tė mbesim populli mė optimistė nė kontinent. Pėr procesin e ardhshėm statusor dhe integrues ky fakt e ka edhe anėn e vet pozitive edhe atė negative.

    Kosova bashkarisht me ndėrkombėtarėt kanė organizuar katėr palė zgjedhje tė lira e demokratike, tė njohura e vlerėsuara lart prej faktorit ndėrkombėtar. Me procedura tė rregullta konstitucionale janė ndėrtuar institucionet qeverisėse. Por, pėr fat tė keq vendi ku do duhej tė zhvillohet debati dhe demokracia, Parlameni i Kosovės, nga kreu i tij apo partia qė pėrfaqeson ai, janė duke u injoruar dhe penguar nė mėnyrė autoritare tė gjitha iniciativat demokratike. Nė njė vend ku nuk funksionon parlamenti demokracia ėshtė nė krizė. Kjo po i ndodhė sot spektrit politik dhe qytetarėve kosovar.

    Qeveria e zgjedhur nga Parlamenti, ka instaluar logjikėn e mosrespektimit tė ligjeve, logjikėn e vjetėr tė spastrimeve politike nė administratė si dhe keqmenaxhimin dhe grabitjen e Buxhetit tė Kosovės, prej tė cilit varet nė tėrėsi funksionimi i sistemit institucional. Njė sjellje e tillė e qeveritarėve aktual ndaj buxhetit ėshtė duke rrezikuar futjen e vendit nė krizė dhe bankrotim financiar, me ēka do tė rrezikohet seriozisht pėrmbysja e progresit tė gjashtė viteve tė pasluftės.

    Pra, Kosova i ka tė zgjedhura nė menyrė demokratike institucionet, por vazhdon tė keqqeveriset dhe tė udhėhiqet nga mentaliteti i politikės sė vjetėr. Nuk mjafton vetėm legjitimiteti nė marrjen e pushtetit. Demokracia ka nevojė edhe pėr legjitimitet nė ushtrimin e autoritetit. Kjo sot nuk ėshtė duke ndodhur nė Kosovė. Kosova ka nevojė pėr qeverisje tė mirė, pėrfshirje nė vendimmarrje, sundim tė ligjit, transparencė, pėrgjegjshmėri, koncensues, efiktivitet dhe efikasitet e llogaridhėnie nė qeverisje etj.

    Me arritjen e pavarėsisė hapen portat e mėdha tė progresit shumėdeminsional, por nuk duhet tė ketė iluzione se gjithēka do tė jetė nė rregull. Pavarėsia nuk ėshtė shkopi magjik, nuk ėshtė as akt formal dhe as krijim biblik i botės pėr gjashtė ditė.

    Njė shoqėri nuk mund tė jetė tė dielėn nėn protektoratin e Kombeve tė Bashkura, tė hėnėn tė deklarojė pavarėsinė, tė martėn tė zhdukė papunėsinė dhe tė hapė fabrika tė reja, tė mėrkurėn tė pėrmirėsojė sistemin e edukimit, tė enjten tė rregullojė sistemin e shėndetėsisė dhe tė pėrkujdesjes sociale, tė premten tė gėdhijė me njė sistem telekomunikimi dhe sistem energjetik tė kohės, dhe tė shtunėn tė funksionalizojė sistemin ligjor modern.

    Ne duhet tė fillojmė tė pėrgatitemi pėr pavarėsi qė sot. Nuk ka kohė pėr tė humbur. Askush nuk mund ta bazojė tėrė platformėn politike nė pavarėsi, pa substancė. Pa strategji tė qartė dhe pa rezultate nė vazhdimėsi, fundi nuk mund tė jetė i kėnaqshėm. Eshtė punė e jona, jo e ndėrkombėtarėve, qė ta hartojmė kėtė strategji. Deri tani, kanė qenė ndėrkombėtarėt ata qė e kanė udhėhequr procesin. Ata kanė bėrė punė tė mėdha, por ėshtė e kuptueshme se po tė ishin kosovarėt ata tė cilėt do tė udhėhiqnin me kėto procese, punėt do tė shkonin mė shpejt. Ne kemi obligim ndaj vetes dhe ndaj brezit qė po rritet pėr tė arritur qėllimet tona tė larta. Ne duhet tė shtojmė pėrgjegjėsinė ndaj vetvetes dhe ndaj tė ardhmes, tė mėsohemi tė punojmė mė shumė pėr ditėn kur Kosova mė nė fund do tė udhėhiqet tėrėsisht prej kosovarėve.

    Mė kujtohet mirė rasti kur para disa kohėsh, prezentova vizionin tim pėr Kosovėn e pavarur dhe sovrane, para studentėve tė Universitetit Amerikan nė Prishtinė. Ajo qė mė bėri mė sė shumti pėrshtypje nga vizita nė UAK ishin vetė studentėt. Ata ishin intelegjentė, korrektė, dhe shumė tė vetėdijshėm e tė informuar pėr situatėn nė Kosovė dhe botė. Kėtė munda ta vėreje pėrmes pyetjeve qė mė shtruan pas prezentimit tim. Tė njėjtėn gjė e pėrjetova edhe nė takimin vijues me studentėt e Universitetit tė Prishtinės. Kėta tė rinj janė e ardhmja e Kosovės. Ne kemi nevojė pėr ta. Kosova ka nevojė qė tė rinjtė e sajė tė edukohen mirė nė shkolla dhe universitete. Qė tė rinjėt me idetė e tyre tė reja tė na ndihmojnė tė ngrisim ekonominė. Qė tė bashkėpunojnė dhe tė komunikojnė me tė rinjtė anembanė botės. Por, mbi tė gjitha ne na duhet rinia jonė pėr idetė dhe energjitė e reja.

    Takimet dhe bisedat me studentėt m'u ngulitėn nė kujtesė si njė nga ditėt kur u ndieva mė sė shumti krenar, pas vitit 1999. Unė mburrem me rininė tonė. Kėta tė rinj ishin nė gjendje tė shtronin pyetje, tė kritikonin, tė debatonin me mua, duke shfrytėzuar aftėsitė e tė menduarit kritik, tė cilat i kanė pėrvetėsuar gjatė edukimit tė tyre. Por, e vėrteta ėshtė se ne duhet t'u ofrojmė mundėsi tė tilla mėsimi tė gjithė studentėve tanė. Secili prej tyre duhet tė ketė tė drejtė tė mėsojė nė gjuhėn e vet. Ne duhet t'u ofrojmė pėrspektivė studentėve kosovarė, sepse ua kemi borxh. Me njė sistem arsimor tė modernizuar do tė kemi pėrfitime tė mėdha, si nė aspektin ekonomik, ashtu edhe atė politik.

    Ne jemi zotuar tė ndėrtojmė njė Kosovė me demokraci tė qėndrueshme dhe me ekonomi tė zhvilluar, sepse ne nuk duam me asnjė ēmim qė fėmijėt tanė tė pėrjetojnė vuajtjet qė pėrjetuam ne. Universiteti duhet tė jetė vendi ku duhet tė dėgjohen dhe debatohen opinione nga mė tė ndryshmet, si pėr pikėpamjet politike e shoqėrore, ashtu edhe pėr ēėshtjet tjera, ashtu siē duhet tė jashtė ēdo ndikimi politik. Ai duhet tė prodhoj ekspertė. Kėtu ėshtė perspektiva e tij.

    Sot, ne kemi rastin e rrallė qė tė vendosim themelet e shtetit tonė. Kushtetuta e Kosovės duhet tė pėrfshijė vlerat mė tė larta tė civilizimit perėndimor. Ne nuk do tė kėnaqemi vetėm me ulėsen e Kosovės nė OKB, por ne duam tė qė tė jemi pjesė e NATO-s, anėtare e Bashkimit Evropian, dhe nėnshkrues tė kartės evropiane pėr tė drejtat e njeritut. Unė punoj qė shteti i ri i Kosovės tė ketė struktura dhe isntitucione moderne dhe demokratike. Ne duhet tė kemi media tė lira dhe tė pavarura, tė investojmė nė shoqėrinė civile, si njė nga shtyllat themelore tė demokracisė liberale.

    Natyrisht, unė jam i vetėdijshėm se nuk do tė jetė lehtė pėr tė pėrmbushur kėtė qėllim. Por njėkohėsisht, unė jam thellėsisht i bindur se problemet me tė cilat do tė ballafaqohemi nė tė tashmen dhe tė ardhmen e shoqėrisė sonė nuk do tė jenė mė tė vėshtira se ato qė tashmė i kemi tejkaluar. Duhet tė bindemi tė gjithė se pėr tė arritur synimet tona, ne duhet tė harmonizojmė qėndrimet dhe tė punojmė sė bashku me miqtė ndėrkombėtarė. E mbi tė gjitha, duhet tė institucionalizojmė vizionin pėr shtet tė pavarur dhe sovran, pėr tė ardhmen demokratike me ekonomi tė zhvilluar, dhe perspektivėn evropiane tė Kosovės.

    Autori ėshtė Kryetar i Partisė Demokratike tė Kosovės
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  5. #215
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Thaēi ; Bisedimet pėr statusin e Kosovės kanė pėrfunduar nė Rambuje nė vitin 1999 Kryetari i Partisė Demokratike tė Kosovės dhe njėherėsh anėtar i Ekipit Negociator tė Kosovės, Hashim Thaēi, nė njė intervistė dhėnė Radios Blue Sky thotė se bisedimet pėr statusin e Kosovės kanė pėrfunduar nė Rambuje nė vitin 1999, ndėrsa aktualisht po bisedohet pėr mėnyrėn e bėrjes sa mė mirė tė shtetit tė ri tė Kosovės dhe pėr tė drejtat e minoriteteve.
    Ai ėshtė optimist se gjėrat po ecin nė drejtim tė duhur qė Kosova tė bėhet shtet gjatė kėtij viti.

    Ka pretendime pėr ndarjen e Kosovės, por Kosova do tė jetė e bashkuar, me Mitrovicė tė bashkuar, thotė Thaēi duke komentuar zhvillimet e fundit nė veri tė Kosovės. Kurse pėr sa i takon zėvendėsimit tė UNMIK-ut me EUMIK, Thaēi thotė se do tė ketė prani ndėrkombėtare civile nė Kosovės nė pėrputhshmėri me realitetin e ri nė shtetin e ri tė Kosovės.

    Blue Sky ; Cili ėshtė pozicionin aktual i Kosovės nė bisedimet pėr statusin e saj ?

    Hashim Thaēi : Bisedimet me Serbinė kanė pėrfunduar nė Rambuje, atėherė kur Kosova nėnshkroi marrėveshjen bashkėrisht me komunitetin ndėrkombėtar. E ritheksoj - realiteti i Kosovės sė pavarur ėshtė ndėrtuar nė qershor tė vitit ‘99. Tash nuk ėshtė duke u negociuar pėr status, ėshtė duke u diskutuar pėr mėnyrėn e bėrjes sa mė mirė tė shtetit tė ri, tė ardhshėm, tė Kosovės.

    B. Sky ; Kėto ditė nga Grupi i Kontaktit janė paraqitur edhe standarde shtesė pėr Kosovėn. Sa ėshtė e pėrgatitur Kosova qė tė jetė shtet nė kuptimin e plotėsimit tė standardeve ?

    Hashim Thaēi : Kosova qė nga pėrfundimi i luftės ka punuar pėr zbatimin e standardeve demokratike, si standarde pėr jetė mė tė mirė, pėr rend demokratik, pėr sundim tė ligjit, pėr zhvillim ekonomik, pėr ndėrtimin e demokracisė qytetare, tė identitetit shtetėror kosovar dhe thjeshtė ndėrtimi i njė perspektive evropiane tė njė shteti me mirėqenie sociale, ku ēdo qytetarė do ta ketė lakmi pėr tė jetuar nė shtetin e ri tė Kosovės.
    Natyrisht se obligimet qė dalin karshi komunitetit ndėrkombėtar janė edhe obligime ndaj vetvetes sepse ato nuk janė obligime qė janė tė drejtuara kundėr autoriteteve apo kundėr qytetarėve tė Kosovės, por janė kritere demokratike nė aspektin edhe politik edhe ekonomik, tė legjislacionit qė ēdo vend i ka kaluar nė njė fazė tė transicionit demokratik. Kėshtu qė unė jam optimist se gjėrat janė duke shkuar nė drejtim tė duhur dhe viti 2006 do tė jetė viti definitiv i vendimit pėr statusin e Kosovės, pėr Kosovėn sovrane dhe tė integruar nė strukturat euro-atlantike; njė Kosovė tė pavarur, njė Kosovė tė bashkuar, njė Kosovė ku ēdo qytetar pa dallim tė etnitetit do t’i gėzojė tė gjitha tė drejtat e veta tė barabarta.

    B. Sky ; A e shihni rrezikun pėr ndarjen e Kosovės, marrė parasysh deklarimet e udhėheqėsve tė komunave tė veriut tė Kosovės ?

    Hashim Thaēi : Pretendime ka, por Kosova do tė jetė e pavarur, e bashkuar me Mitrovicė tė bashkuar.

    B. Sky ; Ndėrkohė pėrfaqėsuesi i politikės sė jashtme tė BE-sė, Havier Solana, ka deklaruar se pas UNMIK-ut nė Kosovė do tė jetė njė mision i ri i BE-sė. Ēfarė misioni mendoni se duhet tė ketė dhe ēka do tė pranonit ?

    Hashim Thaēi : Ne nuk pretendojmė tė ndėrtojmė Kosovė tė pavarur dhe sovrane tė izoluar por njė Kosovė tė pavarur tė hapur dhe tė integruar. Njė Kosovė qė do tė jetė edhe e integruar nė strukturat e BE-sė dhe nė strukturat tjera euro-atlantike, por edhe nė anėn tjetėr do tė jetė edhe komuniteti ndėrkombėtar prezent nė Kosovė. Kėshtu qė do ta kemi Kosovėn shtet tė ri me mbikėqyrje dhe mbėshtetje ndėrkombėtare. Do ta kemi prezencėn e NATO-s dhe njė mbėshtetje civile.


    B. Sky ; Ēka mendoni pėr misionin e pėrfolur EUMIK nė vend tė UNMIK-ut. Mendoni se duhet tė ketė njė mision tė ngjashėm me UNMIK-un ?

    Hashim Thaēi : Mendoj se largimi i UNMIK-ut do tė jetė i shpejt dhe do tė punojmė qė tė kemi njė largim tė suksesshėm dhe pastaj do tė angazhohemi qė bashkėrisht me komunitetin ndėrkombėtar tė gjejmė njė zgjidhje tė prezencės adekuate nė pėrputhshmėri me realitetin e ri nė shtetin e ri tė Kosovės.

    B. Sky ; Jeni edhe anėtar i Ekipit Negociator. Si po funksionon ky Grup, sa ėshtė i gatshėm qė ta mbrojė interesin e Kosovės dhe ta arrijė synimin ?

    Hashim Thaēi : Ekipi Negociator i Kosovės ka obligim edhe t’i mbrojė edhe t’i avancojė tė drejtat e qytetarėve tė Kosovės. E theksova edhe mė parė, e ritheksoj pėrsėri se tash nuk ėshtė duke u negociuar pėr statusin. Ėshtė duke u negociuar pėr tė drejtat e minoritarėve qė t’i gėzojnė ata tė drejtat e tyre nė kuptimin afirmativ.

    Intervistoi, Xhevat Sopi / Blue Sky
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  6. #216
    ..ılılı T.T ılılı.. Maska e Dj-GabrieL
    Anėtarėsuar
    20-01-2003
    Vendndodhja
    Jabanxhi
    Postime
    1,899
    Pavaresi e plote !

    VIVA UNITED STATES OF ALBANIA
    Feel the pump √

  7. #217
    Moderator Maska e AdmiraL
    Anėtarėsuar
    25-05-2004
    Vendndodhja
    Rheinfelden - Baden-Württemberg
    Postime
    772
    Pavarsi e kushtezuar.

    Nato,Unmik n`kosove do te mbesin gjithmone.
    Forca MILAN - is Champion and only Champion!

  8. #218
    i/e regjistruar Maska e King_Arthur
    Anėtarėsuar
    27-04-2006
    Vendndodhja
    Detroit U.S.A por me zemer dhe shpirt ne elbasanin tim.
    Postime
    2,411
    UNE JAM PER PAVARESI PA KUSHTE TE VENDOSI VET PER FATIN E SAJ





    RROFTE SHQIPERIA ETNIKE
    UNITED STATES OF ALBANIA
    SHQIPETAR MOS RRI PO DUKU SHQIPETAR
    WWW.UNITEDSTATESOFALBANIA.8M.COM

  9. #219
    Creator Spiritus Maska e Dito
    Anėtarėsuar
    02-04-2004
    Vendndodhja
    Ne Bahēen time
    Postime
    3,882
    Pavaresi e plote.

    Dito.

  10. #220
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    16-01-2006
    Vendndodhja
    Mitrovicė
    Postime
    37
    bastore sportive ktu a ēka...
    sa ėshtė koeficienti kush ja qėllon Statusit Final?!

Faqja 22 prej 59 FillimFillim ... 12202122232432 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Fatmir Limaj
    Nga ARIANI_TB nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 295
    Postimi i Fundit: 07-02-2015, 16:09
  2. Me ne fund u pranua publikisht se kosova ska ushtri
    Nga beni33 nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 126
    Postimi i Fundit: 11-03-2009, 18:14
  3. Adem Demaci: Eksperimenti politik ndėrkombėtar me Kosovėn
    Nga ARIANI_TB nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 20-04-2006, 18:39
  4. Kush jane vrasesit?
    Nga Brari nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 17
    Postimi i Fundit: 10-03-2004, 21:54

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •