Close
Faqja 4 prej 30 FillimFillim ... 2345614 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 31 deri 40 prej 296

Tema: Fatmir Limaj

  1. #31
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Nėnkryetari Limaj dhe zėvendėskryeministri i Maqedonisė Selmani shprehen pėr thellimin e bashkėpunimit mes dy vendeve

    16.10.2006
    Nėnkryetari i Partisė Demokratike tė Kosovės z.Fatmir Limaj, priti sot Zėvendėskryeministrin e Maqedonisė z.Ymer Selmani.
    Nė takim u diskutua pėr rrjedhat aktuale politike nė Kosovė dhe nė Maqedoni, me fokus tė veēantė nė procesin negociator pėr statusin politik tė Kosovės, ku PDK-ja po luan rolin e saj shumė thelbėsor dhe konstruktiv.



    Pas takimit, z.Limaj dhe z.Selmani u deklaruan para gazetarėve.

    Nėnkryetari politik i PDK-sė z.Fatmir Limaj, i cili nė takim shoqėrohej nga nėnkryetari z.Hajredin Kuēi, sekretari pėr marrėdhėnie me publikun z.Enver Hoxhaj dhe sekretari organizativ z.Fehmi Mujota, fillimisht theksoi se nė takim me zėvendėskryeministrin e Maqedonisė z.Selmani ėshtė diskutuar pėr bashkėpunimin midis dy vendeve, bashkėpunim ky qė ėshtė duke shkuar nė rrugėn e duhur dhe duke u thelluar edhe mė tepėr.

    Gjithashtu nėnkryetari Limaj uroi zėvendėskryeministrin Selmani pėr ndėrtimin e koalicionit qeverisės, qė ėshtė formuar pas zgjedhjeve tė fundit nė Maqedoni, duke shprehur besimin se ky koalicion do tė avancojė tė drejtat e shqiptarėve nė Maqedoni dhe do tė bėjė implementimin e plotė tė Marrėveshjes sė Ohrit.

    Nė takim ėshtė biseduar edhe pėr thellimin e bashkėpunimit mes dy subjekteve politike, Partisė Demokratike tė Kosovės dhe Partisė Demokratike Shqiptare.

    Zėvendėskryeministri i Maqedonisė z.Ymer Selmani nga ana e tij falėnderoi nėnkryetarin e PDK-sė z.Fatmir Limaj pėr mbėshtetjen e Partisė Demokratike tė Kosovės pėr avancimin e proceseve integruese mes dy vendeve.

    “Edhe njėherė konfirmuam qėndrimin e Qeverisė sė Maqedonisė qė definomi i statusit politik tė Kosovės duhet tė pėrfundojė nė mėnyrė paqėsore, me respektimin e plotė tė vullnetit politik tė popullit tė Kosovės”, theksoi zėvendėskryeministri Selmani.

    Nė vazhdim z.Selmani vuri nė dukje rolin e PDK-sė nė procesin aktual politik.
    “Ne e dimė vlerėn e Partisė Demokratike tė Kosovės, e cila si parti opozitare ka njė obligim shumė tė madh tė kontribuojė nė pėrmbylljen e zgjidhjes sė statusit pėrfundimtar tė Kosovės”
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  2. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  3. #32
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    a po e bani dhe llapushnikin muze per limen o llap..

    vendosni nji pllak mermeri qatu me kte mbishkrim..

    ktu luftoi kunder katundareve ldk-iste dhe i torturoi ata pa u lodhur dhe fendi papushim duhan mallboro pa pare gjeneralli legjendar fatmir limaj..


    ciceron i muzeut bahet isaki.. e merr dhe ni rrog te mir qaty..


    ...

  4. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Brari pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  5. #33
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Kosova do tė bėhet shtet, do ta ketė ushtrinė dhe diplomacinė e saj - shprehet i bindur nėnkryetari Limaj



    20.10.2006
    “Argumentet e fuqishme pėr pavarėsinė e Kosovės janė ndėrtuar me luftėn ēlirimtare, qė ėshtė zhvilluar nė vitin 1998 dhe 1999. Kėto janė argumentet tona thelbėsore. Nuk mund tė ndėrtohet pavarėsia me angazhimet e sotme tė politikanėve. Ajo vetėm mund tė vonohet, mund tė dėmtohet substanca dhe funksionaliteti i shtetit”
    - tha nėnkryetari z.Fatmir Limaj nė njė emison debutues, qė u transmetua nė Televizionin Publik tė Kosovės.

    Duke folur nė emisionin e debatit “Jeta nė Kosovė” qė ėshtė transmetuar sonte nė Televizionin Publik tė Kosovės, nėnkryetari i Partisė Demokratike tė Kosovės z.Fatmir Limaj, ndėr tė tjera theksoi:
    “Kosovarėt qe 7 vite jetojnė jashtė sovranitetit, mbikqyrjes dhe administrimit tė Serbisė. Qytetarėt e Kosovės qe 7 vite jetojnė tė pavarur nga njė shtet qė i ka sunduar ata. Duke u nisur nga kjo, Kosova pavarėsinė e saj e ka fituar nė qershor tė vitit 1999. Kosova qysh nga qershori 1999 angazhohet pėr tė krijuar kushte dhe kapacitete pėr tė ndėrtuar shtetėsinė e saj. “

    Nėnkryetari Limaj po ashtu ėshtė ndalur edhe nė rrjedhat politike, qė e kanė karakterizuar vendin nė vitet e pasluftės.
    “Pėr 7 vite ne ia kemi vėshtirėsuar vetes angazhimet, jetėn dhe e kemi vėshtirėsuar vetė procesin pėr tė ardhur deri te zgjidhja e statusit politik tė vendit”.

    Ish-udhėheqėsi karizmatik i Ushtrisė Ēlirimtare tė Kosovės z.Fatmir Limaj, gjithashtu ka vėnė nė dukje argumentet pėr pavarėsinė dhe shtetėsinė e vendit.
    “Argumentet e fuqishme pėr pavarėsinė e Kosovės janė ndėrtuar me luftėn ēlirimtare, qė ėshtė zhvilluar nė vitin 1998 dhe 1999. Kėto janė argumentet tona thelbėsore. Nuk mund tė ndėrtohet pavarėsia me angazhimet e sotme tė politikanėve. Ajo vetėm mund tė vonohet, mund tė dėmtohet substanca dhe funksionaliteti i shtetit”.

    Duke u ndėrlidhur me rrjedhat e procesit negociator, anėtari i Delegacionit tė Kosovės pėr bisedime rreth ēėshtjes sė komuniteteve z.Limaj, ka thėnė se “nė Vjenė po bisedohet pėr substancėn e shtetit tė ardhshėm tė Kosovės, po bisedohet se si do tė duket shteti i ardhshėm, pėr pėrmbajtjen dhe funksionalitetin e shtetit tė Kosovės”.

    Nė deklarimin e tij tė sontėm nė Televizionin e Kosovės, nėnkryetari i PDK-sė shprehu bindjen dhe siguroi qytetarėt se:
    “Kosova do tė bėhet shtet, do tė ketė ushtrinė dhe diplomacinė e saj. Pa kėto atribute Kosova nuk ėshtė shtet dhe njė gjė tė tillė nuk do ta pranojnė qytetarėt e Kosovės, nuk do ta pranojmė ne”.

    Nė kėtė aspekt Limaj tha se “politikanėt e Kosovės kanė pėr qėllim ta respektojnė dhe ta pėrmbushin vullnetin e qytetarėve tė Kosovės pėr pavarėsi”.

    Duke folur pėr shtyrjen eventuale tė pėrmbylljes sė procesit tė definimit tė statusit politik tė Kosovės, nėnkryetari demokrat ka theksuar se ėshtė me rėndėsi substanca e shtetit tė ardhshėm tė Kosovės.
    “A do tė zgjidhet me 31 dhjetor apo mė 31 janar kjo mbetet tė shihet. Pėr mua ėshtė me rėndėsi qė Kosova tė del njė shtet funksional”.

    Duke folur pėr pakėnaqėsitė e qytetarėve pėr rrjedhėn e procesit aktual politik nė vend, nėnkryetari i partisė mė tė madhe opozitare nė vend, shtoi:
    “Kemi njė milion arsye pėr tė qenė tė pakėnaqur me zhvillimet aktuale si qytetarė tė Kosovės, por unė mendoj se nuk duhet tė prishet ky proces. Duhet ta pėrmbyllim procesin e statusit dhe tė gjithė qytetarėt duhet tė ndihmojnė nė kėtė proces, ashtu siē kanė ndihmuar edhe mė herėt”.

    Nėnkryetari i PDK-sė nė kėtė emision ka folur edhe pėr krizėn e lidershipit aktual kosovar, i cili sipas tij nuk ėshtė transparent para qytetarėve. Por, vazhdoi Limaj, elita aktuale politike nė Kosovė ėshtė produkt i votės sė qytetarėve, pavarėsisht a ėshtė nė shumicė, a nė pakicė, nė pozitė apo nė opozitė.

    Fatmir Limaj nė kėtė emision poashtu ka ngritur edhe domosdonė e ndėrtimit tė kapaciteteve shtetndėrtuese, qė do tė na nevojiten pėr Kosovėn e pas statusit. Duke folur rreth kėsaj ēėshjtjeje, Limaj ka potencuar edhe vizionin e Partisė Demokratike tė Kosovės pėr ndėrtimin e shtetit funksional dhe stabil tė Kosovės, me kushtetutėn dhe ligjin e saj zgjedhor, qė do ndikonte nė krijimin e rrjedhave pozitive pėr ndėrtimin e realitetit tė shtetit, ku tė gjithė qytetarėt do tė ndjehen krenarė pėr shtetėsinė e tyre.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Llapi : 21-10-2006 mė 06:00
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  6. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  7. #34
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    perkundrazi.. lima me shok kan krijuar kunder argumentet per pamvaresine e kosoves.. me llapushnikun dhe horlliqe tjera pafund e deri tek vrasja e drinit ku lima ka rol regjisorial.. e mbaro me marsin..

    eshte populli i kosoves me sakrificen e tij ..me pambrojtshmerine e tije perballe genocidit serb.. i vetmi argument per pamvaresine..

    te vetmet argumenta qe ka prodhuar enverizmi ne kosove.. ushtar i te cilit ka qene lim kup thaq demaq qosja e veton surrat batoni.. kan qene argumentat qe i leverdisen mrekullisht diplomacise serbe per te justifikuar genocidin..

    fal zotit e fatit e papes e demokracise perendimore.. fale punes se gjate e te palodhur te ldk-se.. u gjend nje shpetimtar per kosoven e popullin e saje.. NATO..

    qe ju beft dita 1000 mije asaj..

    ata qe nuk e duan pamvaresine e kosoves jan ata qe krijojne ate komoditet per ju enveristet ne kosove qe sa me shume ju te kini gjith celsat e kosoves ne dore.. e qe sa me e lehte te jete berja fakt i kryer i kosoves se variur nga serbia..

    prandaj e mira e do qe ju enveristet te largoheni nga cdo qeliz e jetes politike e shteterore ne kosoven e sotme..
    ju jeni aleati me i madh i serbise..

  8. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Brari pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  9. #35
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979



    KJO QEVERI PO E PLAĒKITĖ VENDIN

    Nga Migjen Kelmendi / Petrit Musolli


    Oct 26, 2006, 21:06

    Ka kohė qė kishim planifikuar intervistimin e njėrit nga politikanėt mė tė popullarizuar tė Kosovės sot, Fatmir Limaj. Procesi gjyqsor nė Tribunalin e Hagės, qė do duhej ta degradonte kėte politikan dhe luftėn, pėrkundrazi, provoi pafajsinė e tij, duke i dhuruar njė aso fuqie morale, qė rrallė ndonjė politikan do e ketė mė. Por, a do dijė zoti Limaj qė kėtė kredi morale ta shndėrrojė nė vota dhe pėrkrahės. Kjo ishte vetėm njėra nga ēėshtjet qė biseduam. E zhvilluam bisedėn nė kafeterinė “Toto”, nėn tym, me zhurmė e piskama, dhe pėr ēudi, kėto nuk na pengonin me folė mes vete. Tema ishte e madhe: Kosova dhe statusi. Por, ku ėshtė opozita, pse po hesht.



    Java: A ėshtė njė percepcion yni i gabuar apo ėshtė njė e vėrtetė qė mund dokumentohet edhe me fakte se opozita gati e ka humb identitetin dhe nuk ėshtė kah dėgjohet nė Kosovė?



    Fatmir Limaj: Nė qoftė se shikohet nga prizmi i zhvillimeve politike nė njė vend normal, pėr jetėn mes pozitės dhe opozitės, mendoj qė ju keni tė drejtė. Opozita nė njė vend tjetėr luan plotėsisht njė rol tjetėr nga roli qė luan opozita nė Kosovė. Nėse e shikojmė realitetin kosovar, konstatojmė se Kosova gjendet nė rrethana krejtėsisht specifike krahasuar me vendet tjera normale ku zhvillohet politika. Atėherė, nga kjo prizmė, nėse i shikojmė zhvillimet brendapėrbrenda nė skemėn politike tė Kosovės, shohim se opozita ėshtė nė njė situatė krejt specifike, njėlloj si edhe krejt vendi. Ne i kemi dy procese tejet tė rėndėsishme: i pari dhe mbi tė gjithė ėshtė procesi nacional – definimi i statusit final tė Kosovės, qė pritet tė pėrfundohet; dhe i dyti, roli pėr herė tė parė pozitė-opozitė nė Kosovė. Pėr herė tė parė kemi njė kalim tė jetės politike nė Kosovė nė raportet pozitė-opozitė, andaj edhe kėtu kemi mungesė tė pėrvojės. Domethėnė , pėr mendimin tim, janė dy faktorė qė e determinojnė rolin e opozitės nė kėtė zhvillim. Duke e marrė parasysh se ky raport i forcave ėshtė njė instalim i ri nė Kosovėn e papėrvojė, si dhe duke ia shtuar edhe rastin specifik qė e kemi mbi kokat tona e gjithė elita politike, nga e cila kėrkohet qė tė jetė e pėrgjegjshme, e kujdesshme dhe e involvuar nė tėrėsi pėr pėrmbylljen e statusit final tė Kosovės, tė cilėn e presin qytetarėt e Kosovės, e po ashtu duke marrė parasysh edhe zhvillimet dhe problemet me tė cilat ballafaqohemi rreth definimit tė statusit tė Kosovės, mendoj se roli i opozitės do tė dobėsohet edhe mė tepėr dhe do jetė e vėshtirė nganjėherė tė identifikohet nga njerėzit se cili nė tė vėrtetė ėshtė roli i opozitės, ku ėshtė opozita – a ėshtė opozitė apo pozitė? Domethėnė, kemi njė situatė ngapak tė ēuditshme: opozita kosovare ėshtė e dėrguar dhe ėshtė pjesė e Grupit tė Unitetit, kurse nė anėn tjetėr angazhohet nė mbikqyrjen e qeverisjes sė pėrditshme vendit. Gjė qė unė e ilustroj kėshtu - opozita paradite e kritikon qeverinė, kurse pasdite sė bashku me qeverinė shkon nė Vjenė. Domethėnė ky ėshtė rasti specifik.





    Qeveria e Kosovės po e plaēkit kėte vend





    Java: Ky rast specifik ka formuar njė humus tė pėrshatshėm me tė cilin institucionet provizore, sado tė pėrkohshme, tė instalojnė njėfarė sistemi tė avansuar tė korrupsionit. Po vlerėsohet si njė nga sistemet mė perfekte tė korrupsionit nė kėto vendet e Ballkanit. Si po mundeni me qenė indiferent para krejt kėtij dimensioni korruptiv tė institucioneve? Ka filluar tė degradojė ideja se Kosova asht nė gjendje dhe ka forca politike qė mund ta udhėheqė dhe qeverisė vendin?



    Limaj: Keni tė drejtė, kėtu qėndron njė fatkeqėsi. Nė kėto rrethana aktuale fatkeqėsisht ėshtė krijuar njė komoditet. Nuk besoj qė jo vetėm nė tė kaluarėn, por as edhe nė tė ardhmen ndonjė qeveri e ndonjė vendi do tė ketė njė kėsi komoditeti ēfarė e ka Qeveria e Kosovės . Ajo ėshtė duke shfrytėzuar nė mėnyrė perfide situatėn nė tė cilėn gjendet vendi - procesin e pėrfundimit tė bisedimeve - dhe nė kėtė situatė ata pothuaj i kanė krejt duart e lira nė emėr tė statusit tė Kosovės, nė emėr tė procesit, nė emėr tė bashkimit. Nė kėtė proces, ata vazhdojnė lirshėm tė zhvillojnė apo tė plaēkisin kėtė vend.



    Java: A mund tė themi ‘plaēkisin’? Mos asht nji fjalė e randė?



    Limaj: Unė mendoj qė nuk ėshtė. Mendoj qė ky vend ėshtė duke u plaēkitur nė tė gjitha segmentet e mundshme. Nuk ka nevojė t’i thuhet kjo qytetarit tė Kosovės, sepse kjo po shihet. Dhe, nė kėtė moment, e keqja mė e madhe pėr kėtė vend ėshtė se megjithė kėtė qė po e shohim, tė gjithė, nė mėnyrė tė heshtur, po pranojmė njė qeverisje tė kėtillė - pėr hir tė asaj qė thamė - ecurisė sė procesit tė statusit. Pėr shembull, po tė bėjmė atė qė kėrkohet nga opozita – me qenė e pėrgjegjshme, e kujdesshme, brenda procesit, ta ndihmojė procesin e pėrmbylljes – automatikisht me kėtė kėrkesė njėkohėsisht nėnkuptohet se Qeveria nuk do duhej tė preket. Edhe pse e dimė qė Qeveria ėshtė qysh ėshtė, nuk duhet tė preket sepse ne jemi nė njė proces tė ndieshėm dhe kjo Qeveri vazhdon aktivitetin e lirė, sepse nė njėfarė mėnyre, ajo ka njė mbėshtetje, apo lloj imuniteti, qė po me kėtė qeveri, ke qysh ke, duhet tė shkohet deri nė pėrfundimin e statusit.



    Java: Sipas kėsaj del se procesi pėr statusin final po kuptohet si njė strehė pėr rritjen e njė sistemi korruptiv nė Kosovė?



    Limaj: Jo, unė mendoj qė streha e statusit final pėr gjithė politikanėt ka qenė strehė. Ēdo njeri qė ėshtė marrė me politikė, streha e statusit final i Kosovės ia ka fshi tė gjitha tė kėqijat nė emėr tė statusit tė Kosovės, nė emėr tė popullit tė Kosovės. Nė emėr tė ardhmes sė Kosovės, ata i kanė fshehė e kamuflu paaftėsitė, jo vetėm profesionale, por edhe keqpėrdorimet e tyre. Nuk e di nesėr kur tė realizohet pavarėsia e Kosovės me ēka do tė merren politikanėt e kėsaj Qeverie. 90 pėrqind tė tyre, e elitės sė Kosovės, identitetin e tyre politik e kanė tė ndėrtuar mbi dy fjalė: Pavarėsia e Kosovės . Por, nuk e di me ēka do tė merren nesėr kur pėr kėtė nuk do tė ketė nevojė. Kur Kosova do tė jetė e pavarur.



    Java: Ndoshta me implementimin e saj?



    Limaj: E, te fazat e implementimit…aty fillon pėrgjegjėsia, e nė Kosovė pak janė ata qė janė tė gatshėm tė marrin pėrgjegjėsi. Mė tepėr janė tė prirur pėr privilegje. Zakonisht kur vie deri aty kur duhet tė merret pėrgjegjėsia, atėherė, rrallėherė gjenė njerėz qė janė tė gatshėm pėr tė. Mė shumė janė tė prirur nė Kosovė pėr privilegje. Ne ende nė Kosovė nuk i kemi ndėrtuar institucionet pėrgjegjėse. Ma thuani njė njeri nė Kosovė qė ėshtė pėrgjegjur pėr veprimet e tij politike deri sot?



    Java: Ju jeni gati nė njėfarė koalicioni me partinė “Ora”. Sa jeni tė sigurtė se jeni partnerė dhe sa jeni tė sigurtė qė jeni nė tė njėjtin krahė karshi Qeverisė?



    Limaj: Unė kur thashė mė herėt se mungon pėrvoja e lojės sė opozitės, mungon aktiviteti opozitar nė Kosovė, e nėkuptoja jo vetėm nė raport me Qeverinė, por nė raport tė konsolidimit tė forcave opozitare brenda vetes, pėr tė qenė njė opozitė e fuqishme pėrballė koalicionit qeverisės. Pėr mua nuk janė me rėndėsi programet politike tė partive tė vogla apo tė mėdha, nuk ėshtė me rėndėsi numri i votuesve i vogėl apo i madh, fuqia politike e partive, partitė qė janė nė opozitė duhet tė formojnė njė koalicion opozitar. Nuk ėshtė e domosdoshme tė nėnshkruhen koalicone tė tilla, por koalicioni tė punojė nė luftimin dhe zėbrthimin e dukurive negative. Dyshoj qė kemi arritur tė ndėrtojmė njė konsolidim opozitar nė Kosovė tė tė gjitha grupeve politike, ato qė janė nė parlament dhe ato qė janė jasht tij. Dyshoj se kemi arritur tė kemi njė konsolidim opozitar siē shohim nė vendet tjera.



    Java: A e keni Veton Surroin dhe Ora-n aleat nė opozitė?



    Limaj: Ne mund tė themi se nė raport me qeverisjen, duhet tė jetė aleat i logjikshėm, tė gjithė duhet tė jemi opozitė se ndryshe edhe nuk mund tė jesh dhe tė funksionosh nė politikė. Sa jemi konsistentė pėr tė ndėrtuar qėndrimet e pėrbashkėta, nuk besoj qė kjo ėshtė parė nė skenėn politike kosovare.



    Java: Nė krizėn e LDK-sė, ju dy partitė u pėrcaktuat me kahje tė kundėrta. Njė pjesė u pėrcaktua nė pėrkrahje morale tė forcave tė Sejdiut, njė pjesė nė pėrkrahje morale, dhe kolegiale, tė forcave tė Dacit?



    Limaj: Ne si Parti Demokratike nuk i japim mbėshtetje asnjė grupi. Ato janė qėllime tė brendshme tė LDK-sė dhe ne nuk dėshirojmė nė asnjė mėnyrė tė ndikojmė nė ato qėndrime tė brendshme. Ne nuk kemi asnjė preferencė tė brendshme. Partia Demokratike e Kosovės ka qėndrim komplet jashtė saj dhe nuk ka asnjė preferencė brenda pėr brenda LDK-sė. Pėr neve ėshtė e rėndėsishme vetėm njė gjė, qė ata njerėz tė zhvillojnė aktivitetin e tyre demokratik dhe procesi zgjedhor i tyre tė mos ndikojė nė asnjė mėnyrė negativisht nė proceset e vendit dhe asgjė mė tepėr.





    Kosova nuk do rrezikohet nga serbėt, por nga vetja



    Java: Ju si thoni keni qėndrim shumė kritik ndaj kėsaj qeverisjeje, pėr mėnyrėn qysh kėta po e udhėheqin dhe njėkohėsisht si po e praktikojnė qeverisjen nė kėtė vend. Ēka ndodhi me idenė e Qeverive tė Unitetit, me ato idetė e Qeverive Teknike. A janė ende nė tavolina tė bisedave apo pėrfundimisht procesi i statusit i ka lėnė anash?



    Limaj: Kjo do ndoshta njė pėrgjegje mė tė gjatė, pėr arsye se duhet tė merret parasysh zhvillimi aktual i vendit. Pikėsėpari, ne kemi deformime tė mėdha qė kanė ndodhė nė vend dhe ne po e paguajmė ēmimin e kėtyre deformimeve. Frigohem se ēmimin mė tė lartė pėr kėto lėshime dhe deformime qeverisėse tė brendshme, Kosova do ta paguaj pas pėrcaktimit tė statusit dhe kėtu do tė jetė faza mė problematike, mė e ndjeshme pėr vendin, sepse gabimet e sotit, ne do t’i paguajmė pas statusit.



    Java: Nė ē’kuptim ‘pas statusit’? Ēka na pret ‘pas statusit’, cilat janė ato rreziqe?



    Limaj: Sė pari, na pret ēėshtja e zhvillimeve tė brendshme, ēėshtja e sigurisė, implementimit tė statusit dhe mbi tė gjitha lufta kundėr krimit tė organizuar, qė pėr mendimin tim, ajo do tė jetė qenėsore dhe rrezik pėr vendin. Mos harroni, Kosova nuk rrezikohet as nga serbėt, pėr mua, por Kosova ėshtė nė rrezik nga brenda, nga ne vetė. E ardhmja e kėtij vendi rrezikohet nga vetė ne, shumica, dhe nga elita politike e kėtij vendi varet se cila do tė jetė qasja, se si do ta ndėrtojė kėtė vend. A ka Kosova kapacitete tė mjaftueshme tė njerėzve shtetndėrtues?





    Kush mundet me e mposht krimin e organizuar nė Kosovė?



    Java: Po kėtė pyetje do ua bėnim ju, a ka Kosova kapacitete tė mjaftueshme morale, politike, pėr t’u ballafaqu me krimin e organizuar, pa ndihmėn e bashkėsisė ndėrkombėtare? A mendoni ju personalisht se mundeni me qenė ju ajo forcė?



    Limaj: Momentalisht, zhvillimet tė cilat janė kėtu, ne jo qė nuk jemi tė gatshėm apo s’kemi kapacitete, por kjo qeveri me tė gjitha veprimet dhe mekanizmat ėshtė duke e toleruar. Mirėpo, nė tė ardhmen, unė jam shumė i bindur se forca e re politike, forcat e reja, ndryshimet qė mund tė vinė nė vend, do tė jenė tė gatshme qė tė ballafaqohen me krimin e organizuar. Do tė jetė shumė vėshtirė, por vullneti, gatishmėria dhe angazhimet e Partisė Demokratike tė Kosovė, unė jam shumė i bindur se do tė shkojnė nė drejtim tė luftimit tė krimit tė organizuar.



    Java: A mundeni ju vetė, pa bashkėsinė ndėrkombėtare me garantu, ta zamė nesėr, se Kosova ka me qenė njė shtet ligjor dhe se s’ka me qenė si me thanė nji El Dorado pėr krimin e organizuar?



    Limaj: Njė gjė ta keni tė qartė, sado ndihmė me pas nga bashkėsia ndėrkombėtare, nė qoftė se nuk ekziston vullneti dhe angazhimi nga vet vendorėt pėr tė filluar njė proces tė tillė, atėherė askush s’do tė mund tė na ndihmojė. Ne duhet t’ia nisim, e pastaj normalisht qė do tė kemi ndihmė



    Java: Kush duhet me ja nisė, partia a qytetari?



    Limaj: Ne dhe komuniteti ndėrkombėtar, pėr arsye se krimi i organizuar ėshtė e keqja e krejt rajonit. Domethėnė, nga ne duhet tė niset, e pastaj do tė kėrkojmė ndihmė nga tė tjerėt.



    Java: Ēka me thanė pėr sistemin e drejtėsisė nė Kosovė, pėr sistemin policor, pėr sistemin e prokurorisė. Pse nuk po funksionojnė?



    Limaj: Kėtu ėshtė problemi. Nė Kosovė mbretėron njė atmosferė jashtėzakonisht e rėndė dhe kjo ėshtė e keqja mė e madhe. Nė institucionet vendore nuk ekziston atmosfera e punės, asaj konstruktive, dhe e ideve pėr zhvillimin e vendit. Mė tepėr mendohet sot pėr sot - nesėr pėr nesėr. Ne jemi nė njė degjenerim institucional. Nuk mund tė presėsh nga organet gjyqsore tė bėjnė veprime, nė qoftė se ekzekutivi i vendit nuk e ka vullnetin politik. Duhet tė ekzistojė vullneti politik dhe vendosmėria pėr ta zbatuar ligjin. Nga kush? Nga ata qė e nxjerrin ligjin, nga ata qė e kanė obligim kushtetues pėr tė kontrolluar zbatimin e kėtij ligji dhe pastaj mund tė marrin pėrgjegjėsi mekanizmat tjerė shtetėrorė pėr implementimin e luftės kundėr korrupsionit. Nė qoftė se nė ekzekutivin e vendit, nė qeveri, nuk ekziston vullneti politik, dhe aq ma keq, nė qoftė se brenda kėsaj qeverie ka njerėz, tė cilėt janė tė involvuar nė krimin e organizuar, atėherė si mund tė pritni ju nga gjykatėsit komunalė ta luftojnė krimin e organizuar. Askund nė botė gjykata vetė nuk mund ta luftojė krimin e organizuar. Janė organet, ėshtė vullneti politik, i cili duhet tė ekzistojė, qė tė jepė rekomandimet dhe tė mbėshtesė mekanizmat tjerė.





    S’ka besė n’politikė



    Java: Ju thatė krimi i organizuar ėshtė njė nga rreziqet. Cilat janė rreziqet tjera qė ju i parashihni si shumė tė mundshme pėr zhvillimet e mėtejme demokratike nė Kosovė?



    Limaj: Mendoj se rreziku tjetėr ėshtė ky - Sa ėshtė i gatshėm qytetari i Kosovės tė kuptojė qė nė kėtė vend nuk bėhet ndonjė nam i madh pse duhet tė ndėrrohen qeveritė. Se nė kėtė vend duhet tė ndėrrohen qeveritė, ndoshta ēdo dy vjet. Nuk bėhet kijameti pse ndryshohet pushteti dhe pse duhet me ia dhanė votėn njė force tjetėr politike. Nė kėtė vend duhet tė mėsohen qė tė votojnė ndryshe. Nė kėtė vend duhet me lanė ma me thanė po jap besė nė politikė. S’ka besė nė politikė - “Ja kom dhanė besėn filan partie dhe une mbas saj kam me shku”. Duhet tė fillohet tė mendohet mė ndryshe, sepse po u vazhdu kėshtu tė mendohet, atėhere u krijon komoditet politikanėve - komoditet tė cilin e kanė tė sigurt tash edhe vitet e ardhshme, pavarėsisht ēka bėhet. Ne pėr shtatė vite kemi pasur njė votim tė njėtrajtshėm - pėr njė parti. Kėtu duhet tė fillohet ndryshimi…



    Java: A mendoni se mungojnė debatet pėr kėto punė?



    Limaj: Mendoj se po?



    Java: Si mungon debati edhe pėrkundėr prezencės sė gjithė kėtyne mediave?



    Limaj: Fatkeqėsisht, duhet ta them se ne mė shumė kemi televizione protokolare sesa kemi televizione qė merren me analiza e debate. Ndoshta rrethanat kanė ndikuar pėr njė drejtim tė kėtillė, por shpresoj se edhe kėtu duhet tė fillojė procesi i ndryshimit dhe reformimit brenda sistemit medial nė vendin tonė.



    Duhet ta shpallim pavarėsinė e Kosovės. Prapė!



    Java: Kthehemi te statusi, pėr tė cilin me sa po shohim ju po bėni shumė sakrifica si opozitė. Le ta ngrisim njė si pyetje hipotetike: nėse me propozimin e Ahtisaarit dhe nė rezolutėn e re tė Kėshillit tė Sigurimit nuk parashihet fjala ‘pavarėsi’ dhe nuk parashihet ulėsja e Kosovės nė Kombet e Bashkuara, a ėshtė kjo pavarėsia pėr tė cilėn ju personalisht keni luftu?



    Limaj: Kosova nuk ėshtė e vetmja brengė e komunitetit ndėrkombėtar dhe bota nuk sillet rreth Kosovės. Duhet tė kemi parasysh njė gjė se nė proceset e Kosovės mė sė pari ne kemi bėrė shumė gabime pėr shtatė vite dhe me ato gabime, pėr shtatė vite, ne ia kemi zgjatur jetėn procesit pėr pėrcaktimin e statusit final.



    Java: A e keni analizuar pse janė ba kėto gabime?



    Limaj: Janė natyrisht shumė faktorė…Duke u nisur nga paslufta, e pastaj votimet dhe konjukturat politike qė nuk dua tė ndalem nė tė kaluarėn, por mendoj se kjo ėshtė njė periudhė ku secili mund ta japė njė analizė refleksive nga e kaluara dhe mund ta sheh se ku jemi dhe ku kemi gabuar. Por, ajo qė ėshtė e rėndėsishme ėshtė kjo: Ne jemi buzė njė faze shumė tė rėndėsishme, vendi po shkon drejt definimit tė statusit tė tij, siē thatė edhe ju, ne deri nė fund tė vitit po presim se zoti Ahtisaari do tė japė propozimin e tij. Po ashtu Kėshilli i Sigurimit presim ta shfuqizojė Rezolutėn 1244 dhe ta bartė mandatin e tij nė Bashkimin Europian dhe mendoj se Kuvendi i Kosovės duhet tė bėjė iniciativėn qė tė shpallė pavarėsinė e Kosovės. Shpallja e shtetit tė Kosovės nuk duhet nė asnjė mėnyrė tė vlerėsohet si njė akt i njėanshėm.



    Java: Para rezolutės, pas rezolutės?



    Limaj: Politika kosovare duhet ta gjejė momentin e volitshėm tė shpalljes sė pavarėsisė sė Kosovės, ama shpallje e cila do tė pranohet.



    Java: Po sa herė u dashka me u shpall pavarėsia e Kosovės?



    Limaj: Asnjėherė nuk ėshtė bėrė analizė e qartė…pėr atė po them se nuk duhet tė bėhen akte tė njėanshme…



    Java: Mos do tė jetė si ato shpalljet e derisotme tė pavarėsisė sė Kosovės?



    Limaj: Jo, tani ne e kemi marrė njė iniciativė dhe iniciativa jonė do tė jetė nė koordinim tė ngushtė me tė gjitha forcat politike tė vendit, ku s’do tė ketė bajraktarė, por do tė bėhet diēka e pėrbashkėt - duhet tė gjendet momenti, qė pas shfuqizimit tė Rezolutės 1244 ose pas propozimit tė zotėri Ahtisarrit, duke pėrcjell pėr sė afėrmi zhvillimet politike atje, tė shpallim pavarėsinė.



    Java: A guxon Kosova unaliteralisht, pa paralajmėrim, ta shpallė pavarėsinė?



    Limaj: Kosova duhet ta shpallė unaliteralisht pavarėsinė dhe tė kėrkojė njohjen nga vendet tjera. Por, thashė, duhet ta gjejmė momentin.



    Java: Edhe njė herė: para rezolutės, pas rezolutės?



    Limaj: Mendoj qė pas rezolutės. Nė asnjė mėnyrė para shpalljes sė rezolutės. Ne duhet ta shohim propozimin e zoti Ahtisaarit, sepse ne mund ta bėjmė njė veprim, i cili mund tė jetė i njėanshėm, i parakohshėm, pėr tė cilin nuk kemi nevojė. Nėse kemi njė muaj vonesė tė shpalljes sė pavarėsisė nuk bėhet nam i madh.



    Java: Ju e parashihni ndarjen definitive tė Kosovės nga ēfarėdo mundėsie e mbetjes nėn sovranitetin e Serbisė?



    Limaj: Ndarja nga Serbia pėr mua ka qenė punė e kryer qysh nė vitin 1999 dhe kėtu s’ka asnjė dilemė. Kjo ėshtė e rėndėsishme pėr mua: Kosova ėshtė shkėputė dhe do tė shkėputet edhe me dokumente ndėrkombėtare nga sovraniteti serb.



    Java: Po kjo pavarėsia pa ulėse a ėshtė pavarėsia qė ju personalisht e keni pritur?



    Limaj: Pavarėsia? Ēka kuptojmė me ‘pavarėsi’? Ne ende nuk mund tė flasim a do tė ketė Kosova ulėse apo nuk do tė ketė. Angazhimet tona do tė jenė qė Kosova tė ketė ulėsen e saj dhe anėtarėsimin e plotė nė OKB. Mirėpo, nga e kaluara ne mund tė marrim shumė shembuj: Austria…Zvicra…shumė vonė janė anėtarėsuar nė OKB. Zvicra sot ėshtė njė nga shtetet mė tė fuqishme ekonomikisht dhe njėherit ndėr mė stabilet. Pastaj, e keni Austrinė e cila me vite tė tėra nuk ka qenė anėtare e OKB-sė. E keni edhe Kinėn, e ka shumė e shumė vende, por nuk dua tė marrė shembuj pėr tė arsyetuar se ku do tė jetė Kosova, por dua tė them se fazat e ndėrtimit tė shoqėrisė sė Kosovės nuk mund tė shkojnė ad hoc, menjėherė tė ndėrtohet ēdo gjė. Ndoshta na duhet njė kohė e negociatave pėr statusin qė do ta ketė Kosova brenda OKB-sė. Por, pėr mua ėshtė e rėndėsishme qė Kosova si njė shtet i pavarur tė ketė nė mėnyrė automatike tė drejtė qasjeje nė institucionet ndėrkombėtare financiare, si nė Bankėn Botėrore, nė Fondin Ndėrkombėtar Monetar, nė Kėshillin e Europės, nė mekanizmat europiane, nė klubet e Parisit, tė Londrės, ku mund tė thithen kredi pėr ta zhvilluar kėtė vend dhe pėr ta nxjerrė nga kjo krizė e madhe ekonomike dhe kjo varfėri qė na ka kapluar. Domethėnė, qė Kosova tė ketė mundėsinė pėr tė ratifikuar marrėdhėnie dhe marrėveshje me tė gjitha subjektet tjera ndėrkombėtare si ēdo shtet tjetėr. Kosova, nė komunikimin ndėrkombėtar tė mirret si palė shtetrore si ēdo shtet tjetėr i pavarur. Kjo ėshtė pėr mua me rėndėsi, sepse kjo tregon se njė shtet ėshtė shtet apo jo. E drejta dhe mundėsitė e plota pėr t’u futur nė marrėdhėniet ndėrkombėtare me ndonjė vend veē e veē, ose me ndonjė organizatė, e cila merr edhe tė drejtėn e benificionit, por edhe obligimet.



    Nuk ka njohje pa shpallje tė shteti



    Java: Po e parashohim me njė lehtėsi mundėsinė se ēashtja e njohjes sė Kosovės ka me shkue nė procese bilaterale, ku secili shtet veē e veē do tė fillojė me e njoftė Kosovėn si shtet. Si mendoni sa ka me vazhdu, qysh po e pritni vazhdimin dhe zhvillimin e kėtij procesi pas rezolutės edhe pas shpalljes tė shtetit tė Kosovės?



    Limaj: Duke e njohur edhe pak mėnyrėn e punės sė Kėshillit tė Sigurimit, unė nuk e di qė Kėshilli i Sigurimit nė mėnyrė kolektive ka bėrė njohjen e njė shteti. Ai ka hapė rrugė, u ka dhėnė sinjal vendeve tjera qė njė vend ėshtė i gatshėm pėr ta njohur, qė njė vend ėshtė i gatshėm pėr t’u pranuar nė bashkėsinė e shteteve tė botės. Nga ky moment Kosova duhet ta shpallė shtetin - nuk ka njohje pa shpallje tė shteti. Ne duhet tė kėrkojmė njohje. Pra, ‘unė jam gati pranomėni’ dhe kėtu ne duhet tė gjejmė momentin kur duhet tė themi ne jemi tė gatshėm, pranonani. Ėshtė me rėndėsi tė niset.



    Qeveri Uniteti, e jo derivate si Ekipi Negociator



    Java: Na iku ideja e Qeverisė sė Unitetit, tė cilėn nuk e zhvilluam si opcion…



    Limaj: Nėse e shikoni tė kaluarėn, ēdo vend, ēdo komb qė ka kaluar nėpėr proceset qė ka kaluar Kosova i ėshtė nevojitur uniteti veprues. Jo uniteti qė tė dalin para kamerave e as ai qė tė pėrqafohen e as tė ulurit rreth njė tavoline, por uniteti veprues - duke ruajtur divergjencat, ndryshimet mes veti…por qė tė zhvillohet Kosova si njė ēėshtje nacionale na duhet njė unitet veprues, unitet i cili unitet, unė mendoj se ka munguar nė tė kaluarėn nė kėtė vend, dhe nė ato ēka na presin nė fazėn e implementimit. Ne kemi nxjerrė mė herėt njė ide qė tė shkojmė nė njė Qeveri tė Unitetit. Nė qoftė se kėrkohet unitet, nė qoftė se qytetari i Kosovės dėshiron ta shohė politikėn e vet dhe komuniteti ndėrkombėtar ėshtė i interesuar qė ta shohė klasėn politike unike, atėherė pse ne prodhojmė derivate, pse shkojmė me “grupe negociatore”, pse nuk mund ta bėjmė njė qeveri unike, qė tė kemi adresė. Pse duhet tė kemi njė qeveri e cila ka mbėshtetje nė Parlamentin e Kosovės 50+1? Pse kemi qeveri qė mund tė shantazhohet nga njė votė e njė ministri - qė nėse dėshiron njė ministėr mos me votu, kjo qeveri bjen. Pse tė mos kemi njė qeveri e cila do tė ketė 90 deputetė, 90 vota. Njė qeveri tamam tė unitetit, e cila ka pėrgjegjėsi politike, merr pėrgjegjėsi politike pėr pėrmbylljen e statusit final dhe fazėn e implementimit. Pse nuk vjen nė krye tė kėtij vendi njė elitė politike, e cila thotė: po, unė jam pėrgjegjėse pėr pėrmbylljen e statusit dhe unė jam pėrgjegjėse pėr fazėn e implementimit. Kjo i ėshtė dashur vendit qysh nga Qershori. Unė kam qenė i pari i ndėrtimit tė pozicioneve pozitė-opozitė. Mirėpo, kjo ėshtė ndėrtuar nė kohėn kur nuk kanė qenė as shenjat pėr hapjen e bisedimeve pėr statusin. Ne jemi nė njė fazė tė ndieshme - para zgjidhjes sė statusit. Tė gjitha vendet nė kėto rrethana bėhen unikė qė tė tejkalojnė njė vėshtirėsi, sepse ne kemi pritur me shekuj me ardhė nė kėtė moment tė definimit dhe fazė tė implementimit. Ndoshta do tė ishte mirė dhe mendoj se mė lehtė do tė ishte edhe pėr komunitetin ndėrkombėtar, por do tė ishte mė mirė edhe pėr qytetarin e Kosovės qė ta ketė njė adresė tė pėrgjegjėsisė, adresė tė elitės politike.



    Ku prodhohet politika nė Kosovė?



    Java: Ju po e mendoni kėtė si refleksion apo keni plan konkret me tė cilin kishit me i dalė bashkėsisė ndėrkombėtare pėrballė?



    Limaj: Jo, kjo ėshtė diēka qė ne ia kemi ofruar bashkėsisė ndėrkombėtare. U kemi ofruar nė tavolinė kėtė ofertė. Njė qeveri e fortė qė e ka fuqinė politike, qė e ka elitėn politike nė ballė dhe qytetarin e strukturėn politike mbrapa, qė e mbėshtesin nė vendimet e kėsaj politike. Ēka gjej me rėndėsi nė fazėn e implementimi? Mendoj se do tė ketė shumė probleme, dhe aty duhet tė ketė njė fuqi elite politike e cila di ta orientojė Kosovėn kah duhet tė shkojė. Dhe, implementon atė qė jemi dakorduar qė ta implementojmė. Nuk mund tė themi se jemi marrė vesh, por s’po mund ta implementojmė dhe tė dalim joseriozė para komunitetit ndėrkombėtar. Ky vend tani duhet tė fillojė tė funksionojė si shtet, tė ndėrtohet kapaciteti ynė shtetror. Askush neve nuk na ndalon qė tė fillojmė tė ndėrtojmė kapacitetet tona shtetrore sot - qė t’i gėzojmė nesėr. Por, ne nuk bėjmė asgjė. Pse nuk bėjmė? Pėr shkak se kemi probleme nė ndėrtimin politik nė kėtė vend. Elita politike qė qeverisė sot, si thash edhe mė herėt, nuk prodhon politikė, ajo ka probleme tė brendshme.



    Java: Kush e prodhon politikėn?



    Limaj: E mu kėtu ėshtė problemi. Qeveria nuk prodhon politikė, prodhon koalicioni, partitė politike - ato e japin programin politik e qeveria e zbaton. Por, kush e prodhon politikėn sot nė Kosovė? Askush. Koalicioni nuk ka politikė. Mė thoni a ka Qeveria e Kosovės program politik qė e zbaton? Unė nuk e di qė ka. Nuk e di qė Qeveria e Kosovės sot ka njė program politik qė tė mund tė qėndrojė nė atė program politik. Ajo thjesht cakton njė grup njerėzish qė veprojnė nga dita nė ditė, nga problemet qė i ngrisin mediat, nga problemet qė i ngritė pak opozita, dhe nga ajo ēka ua merr mendja atyre. Kush ėshtė shef i Qeverisė? Ku jep pėrgjegjėsi Qeveria? Kush i bart poenat negativė ose pozitivė? Koalicioni qeveritar ose partitė politike? A keni dėgjuar ndonjėherė qė janė mbledhur bashkė dhe kanė bėrė ridefinim tė programit dhe tė pozicioneve politike tė tyre? A janė takuar ndonjėherė ata qė e bėjnė politikėn dhe qė ia rekomandojnė Qeverisė se ēka duhet bėrė? Derisa dalin njerėz nga koaliconi qeverisės dhe thonė ne nuk kemi biseduar asnjėherė pėr ndonjė projekt pėr Mitrovicėn. Ne nuk kemi biseduar asnjėherė pėr decentralizimin, si mund tė pritet atėherė qė Qeveria tė nxjerrė apo implementojė ndonjė program tė mirė pėr decentralizmin apo Mitrovicėn, kur ata qė janė tė zgjedhur nuk kanė vakt. Dhe, pėr hir tė kėsaj, mendoj se ka qenė e domosdoshme qė tė formohet njė qeveri e tillė, ku merret pėrgjegjėsi pėr kėtė qeverisje.

    Merreni me mend, njėri thotė ne e kemi dėrguar ekipin e tretė nė bisedime!!! Zyrtari nga partia mė e madhe thotė se e kemi dėrguar ekipin e tretė… do tė thotė edhe nė procesin e bisedimeve ėshtė joserioz …dhe nė kėto rrethana atėherė ku duhet tė kėrkohet ajo pėrgjegjėsi dhe ēfarė shprese ka pėr Qeveri? A ka ky koalicion ndonjė program: ēka pas statusit?



    Java: Kush kishte me e ndėrtu politikėn e njė Qeverie eventuale Teknike?



    Limaj: Jo, unė preferoj Qeveri Uniteti… mendoj se kjo duhet tė ndėrtohet me njė marrėveshje paraprake, tė respektohen programet politike tė grupeve qė futen nė qeveri, tė nxirren dhe tė votohen nė Parlament dhe mbi bazėn e atij programi, kjo qeveri tė merr pėrgjegjėsinė e implementimit. Kjo do tė mund tė bėhet ashtu qė partia mė e madhe, ajo e dytė dhe e tretė, tė krijojnė njė program tė qartė pėr me e ēu vendin deri nė zgjedhje tė parakohshme. Cilat janė 5 apo 6 objektivat tė cilat duhet t’i bėjė njė Qeveri eventuale e Unitetit deri nė zgjedhjet e parakohshme, sepse do tė ketė zgjedhje tė parakohshme dhe pastaj ky program do tė vazhdonte nė Parlament ku do ta fitonte nė Parlament fuqinė e plotė dhe Qeveria do ta implementonte kėtė program. Por, njėkohėsisht, nė vendet normale demokratike gjithmonė ekziston njė tryezė prapa Qeverisė sė koalicionit, e cila e pėrcjell dhe e verifikon se sa qeveria po e implementon programin politik tė atij koalicioni. Nė Kosovė nuk ka ndodhė njė gjė e tillė kurrė.



    Java: Ju po flisni me aq siguri pėr Qeverinė e Unitetit sikur Qeverisja do t’i takojė PDK-sė?



    Limaj: Jo, unė nuk po flas me siguri. Normalisht, nėse do tė vinte deri te njė qeverisje e unitetit ajo do tė ndahej nga dy partitė e mėdha. Nėse dėshirohet tė bėhet diēka nė kėtė vend. Por, ajo ēka unė jam i sigurt ėshtė se ky vend ėshtė nė njė gjendje shumė tė rėndė. Ajo qė unė e bartė si njė opinion tė shumicės sė qytetarėve tė Kosovės ėshtė se institucioni, ndėrtesa e Qeverisė sė Kosovės ėshtė devalvuar nė tėrėsi. Ajo nuk shikohet si ndėrtesė e qeverisė sė vendit, por si ndėrtesė e cila ėshtė duke plaēkitur ditė pėr ditė kėtė vend. Ajo nuk shihet si ndėrtesė, e cila ka vizion pėr ta ēuar vendin pėrpara, por mė tepėr si ndėrtesė ku mund tė shkojė kush tė dojė tė futet aty, mund tė luaj kush tė dojė si tė dojė, pa kėrkuar pėrgjegjėsi pėr veprimet dhe kundėveprimet. Kjo ėshtė e keqe, nuk ėshtė me rėndėsi kush ėshtė, por ėshtė me rėndėsi se kjo e keqe ėshtė pėr tė ardhmen, se nesėr do tė vie njė qeveri tjetėr, por ėshtė shumė me rėndėsi qė institucioni ta ketė autoritetin dhe jo qė nga qytetari tė shihet si njė ndėrtesė ku plaēkitet buxheti, taksa e qytetarit.



    Java: Pse Grupi i Unitetit kurrė nuk ka pasur ndonjė plan apo ndonjė strategji qė t’i kundėrvihet sulmeve politike tė Serbisė, por ia ka besuar kėtė punė bashkėsisė ndėrkombėtare qė tė mirret me Serbinė, siē ėshtė rasti i Kushtetutės?



    Limaj: Ideja pėr Qeveri tė Unitetit, qė e thashė mė herėt, ėshtė sakrificė pėr PDK-nė. Asgjė nuk i shkon nė kalkulime partiake. Pėr mendimin tim, pėrkundrazi, ėshtė sakrificė e Partisė Demokratike tė Kosovės. Por, mund tė jetė njė shpėtim pėr vendin. Ne kemi nxjerrė kėtė ide shumė herė nė tavolinė, qė t’i tregojmė bashkėsisė ndėrkombėtare edhe qytetarit tė saj se pas statusit ne do tė bėjmė njė politikė opozitare dhe ne nuk do tė kursejmė asnjė keqmenaxhim dhe gabime qė kanė bėrė, dhe gjithashtu ėshtė edhe njė sygjerim se ne nga definimi, pėrfundimi, dalja e rezolutės nga Kėshilli i Sigurimit, ne do dalim nga Grupi Negociator, nuk do tė marrim pjesė nė implementimin e statusit, sepse kjo ėshtė punė e qeverisė. Dhe kjo ėshtė qasje qė PDK mė nuk do tė mund tė pėrdoret pėr tė mbyllur bira kujtdo qė i duhen. Ne fillojmė aktivitetet tona dhe kėto janė paralajamėrime qė ne i kemi bėrė pėr hir tė vendit pėr tė treguar se ne jemi tė gatshėm me tė gjitha alternativat tė gjejmė se cila ėshtė alternativa mė e mirė pėr vendin. Nesėr ne nuk mund tė sakrifikohemi pėrsėri pėr kedo qė tė mbyll ndonjė birė, sepse e dimė qė problemet dhe sakrificat do tė jenė tė mėdha. Sa i pėrket raporteve me Serbinė, elita politike e Kosovės qė nga fillimi e ka injoruar gabimisht politikėn serbe. Ne mendojmė qė Serbinė nganjėherė e marrim sikur me qenė Bangladesh dhe kėtu ėshtė e keqja. Kosova dhe elita e saj politike duhet shumė pėr sė afėrmi tė pėrcjellin zhvillimet politike nė Serbi - nė tė kaluarėn, sot, por edhe nesėr. Njė politikan apo parti politike qė nuk i merr seriozisht zhvillimet nė Serbi, mendoj se do ishte joserioz.



    © by Gazetajava
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  10. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  11. #36
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Nėnkryetari LIMAJ: Lufta pėr transparencė – fitore e opozitės

    08.11.2006
    Nė intervistėn e javės tė Top Kosova Radios, nėnkryetari i Partisė Demokratike tė Kosovės, Fatmir Limaj, pos tjerash theksoi se nė mbledhjen e fundit tė Parlamentit tė Kosovės praktikisht ka filluar jeta e njėmendėt parlamentare nė Kosovė, duke zgjedhur Komisionin hetimor pėr hulumtimin e keqmenaxhimin e buxhetit tė Kosovės dhe shtruar pėrgjegjėsinė politike tė drejtuesve tė Parlamentit dhe tė tjerėve. Kjo ishte fitore e opozitės nė luftė pėr transparencė pėr shkak tė shkeljes ligjore nė menaxhimin e buxhetit, pohoi ai.

    Nėnkryetari Limaj foli edhe pėr negociatat e deritashme midis Kosovės dhe Serbisė me ndėrmjetėsim tė palės ndėrkombėtare, duke potencuar se ato kanė pėrfunduar pa filluar dhe se pala kosovare ka kryer obligimet e veta dhe shtoi se bota ka kuptuar ne i kemi qėndrimet e qarta pėr tė ardhmen e Kosovės. Ēėshtja e Kosovės dhe e sovranitetit tė Serbisė mbi tė ka marrė fund nė qershor tė vitit 1999.

    Z.Fatmir Limaj tha se lufta e shqiptarėve pėr liri dhe vullneti i qytetarėve shumicė tė Kosovės duhet tė respektohen. Ne presim qė zoti Ahtisari ta bėjė tė njohur raportin dhe udhėzimet e tij para Grupit tė Kontaktit pėr statusin e Kosovės, pastaj ne do tė paraqesim qėndrimet tona, kurse KS i OKB-sė duhet tė bėjė veprimin e tij politik pėr legjitimimin e pavarėsisė sė Kosovės, theksoi nėnkryetari i PDK-sė, Fatmir Limaj nė intervistėn pėr Top Kosova Radio.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  12. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  13. #37
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979

    Nėnkryetari z.Fatmir Limaj priti ambasadorin William Walker

    16.11.2006
    Nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj priti sot nė njė takim tė veēantė ambasadorin dhe mikun e nderuar tė shqiptarėve z.William Walker.
    “Miku ynė i vjetėr z.Walker, qė nė ditė tė vėshtira na ndihmoi, nė emėr tė shtetit dhe tė qeverisė sė tij, tani ka shprehur gatishmėrinė pėr tė ndihmuar nė krijimin e mundėsive tė reja, pėr ndėrtimin e kapaciteteve ekonomike, pėr ndėrtimin e kapaciteteve politike pėr shtetin e ardhshėm tė Kosovės”
    - tha mes tjerash nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj pas takimit.



    “Kishim njė bisedė miqėsore me njė mik tė vjetėr tė Kosovės, ku posaēėrisht biseduam pėr zhvillimet aktuale politike nė vend, pėr zhvillimet e procesit negociator dhe nė kėtė kontekst pėr zgjidhjen e statusit final tė Kosovės, nė pėrputhshmėri tė plotė me vullnetin e qytetarėve tė Kosovės” tha nėnkryetari Limaj.

    “Njėkohėsisht, ne sot duhet tė angazhohemi pėr Kosovėn e passtatusit, pėr qėndrueshmėrinė e saj ekonomike, pėr investimet qė Kosova duhet t’i thithė nga komuniteti ndėrkombėtar, e posaēėrisht nga Shtetet e Bashkuara tė Amerikės” u shpreh z.Limaj.

    “Miku ynė qė nė ditė tė vėshtira na ndihmoi, nė emėr tė shtetit dhe tė qeverisė sė tij, sot po bisedojmė pėr mundėsi tė reja, pėr ndėrtimin e kapaciteteve ekonomike, pėr ndėrtimin e kapaciteteve politike pėr shtetin e ardhshėm tė Kosovės” theksoi nėnkryetari pėr ēėshtje politike i PDK-sė.

    “E falėnderoj edhe njėherė z.Walker pėr gjithė atė qė ka bėrė dhe qė po bėn nė shėrbim tė Kosovės, dhe nė forcimin e miqėsisė, qė mendoj duhet tė jetė e pėrhershme me Shtetet e Bashkuara tė Amerikės” tha z.Fatmir Limaj pas takimit me z.Walker.

    Nga ana e tij, ambasadori Walker e falėmnderoi nėnkryetarin e PDK-sė z.Fatmir Limaj pėr mikpritjen dhe angazhimet e tij dhe tė PDK-sė nė favor tė ndėrtimit tė realitetit tė shtetit stabil dhe funksional tė Kosovės, duke shprehur edhe njėherė gatishmėrinė dhe vullnetin pėr tė dhėnė kontributin e tij nė kėtė drejtim.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  14. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  15. #38
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Nėnkryetari Limaj fton organet hetimore tė ndėrmarrin hapa konkretė pėr zbardhjen e kėrcėnimit tė ministres Tėrmkolli – kjo mund t’i hapė rrugė zbulimit tė rastit tė Smajl Hajdarajt

    16.11.2006
    Nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj sot iu ėshtė pėrgjigjur interesimit tė gazetarėve rreth kėrcėnimit tė ministres Tėrmkolli nė drejtim tė kryetarit tė Kuvendit Komunal tė Pejės Ali Lajēi, tė cilit ajo i ka thėnė se “me mua nuk tė shkon, se ta bėj si Smajl Hajdarajt”.
    “Grupi Parlamentar i PDK-sė e ka ngritur kėtė ēėshtje sot nė Kuvendin e Kosovės, por ne nuk jemi tė kėnaqur me pėrgjigjen e kryeministrit, prandaj kėrkojmė nga prokuroria, nga organet hetimore qė tė ndėrmarrė hapat e saj ligjorė, obligativė, nė drejtim tė marrjes sė deklaratave tė kėtyre njerėzve, pėr tė zbuluar tė vėrtetėn, nė mėnyrė qė tė mos spekulohet nė opinion rreth kėtyre deklarimeve”.
    - tha ndėr tė tjera nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj.

    Duke mos u futur nė zhvillimet e brendshme tė Lidhjes Demokratike tė Kosovės, sepse ajo ėshtė ēėshtje e tyre, z.Limaj ka thėnė se ky rast i tejkalon ēėshtjet e brendshme tė njė partie politike, ky rast i takon tė merren me tė organeve hetimore.

    “Unė jam shumė i habitur dhe i ēuditur se si organet hetimore nuk kanė bėrė hapa konkretė pėr tė marrė deklaratė dhe pėr tė zbuluar tė vėrtetėn e thėnies, ashtu siē ka qenė e publikuar nė shtyp” u shpeh nėnkryetari Limaj.

    “Unė e ftoj prokurorinė dhe organet hetimore qė tė ndėrmarrin hapa konkretė nė drejtim tė zbardhjes sė kėtij kėrcėnimi, qė ėshtė njė diēka qė mund tė hapė rrugė rreth zbulimit tė rastit tė Smajl Hajdarajt, por edhe shumė rasteve tjera” tha z.Limaj.

    “Grupi Parlamentar i Partisė Demokratike tė Kosovės e ka ngritur kėtė ēėshtje sot nė Kuvendin e Kosovės, por ne nuk jemi tė kėnaqur me pėrgjigjen e kryeministrit lidhur me kėtė ēėshtje prandaj kėrkojmė nga prokuroria, nga organet hetimore qė tė ndėrmarrė hapat e saj ligjorė, obligativė, nė drejtim tė marrjes sė deklaratave tė kėtyre njerėzve, pėr tė zbuluar tė vėrtetėn, nė mėnyrė qė tė mos spekulohet nė opinion rreth kėtyre deklarimeve” potencoi nėnkryetari pėr ēėshtje politike i PDK-sė.

    “Unė jam i habitur edhe me heshtjen e Lidhjes Demokratike tė Kosovės rreth kėsaj ēėshtjeje ose minimizim i asaj qė ka ndodhur nė Pejė. Kjo nuk ėshtė diēka normale pėr zgjedhjet e brendshme, kjo ėshtė njė akuzė e drejtpėrdrejtė qė bėhet pėr njė ish-deputet tė Parlamentit tė Kosovės, pėr njė ish-anėtar tė LDK-sė. Dhe, nė qoftė se kjo ėshtė dalė nė publik, mendoj qė vetė LDK-ja duhet ta bėjė njė ftesė pėr tė kėrkuar qė organet hetimore t’i shkojnė deri nė fund pėr zbardhjen e kėtij rasti” tha nėnkryetari i PDK-sė.

    “Ne si Parti Demokratike e Kosovės posaēėrisht jemi tė interesuar pėr tė hapur dhe pėr tė gjetur rrugė nė zgjidhjen dhe zbulimin e kėtyre rasteve, sepse ju jeni dėshmitarė qė pėr vite tė tėra gishti ėshtė drejtuar nė drejtimin e gabuar nga shumė njerėz. Dhe, kur sot ne i kemi disa elemente, duhet nė ndėrmerren masa konkrete pėr tė zbuluar rastin, pėr hirė tė familjes, por posaēėrisht edhe pėr hirė tė opinionit” pėrfundoi nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  16. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Llapi pėr postimin:

    bsdev (03-03-2017)

  17. #39
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979


    “Miku ynė ambasadori William Walker
    qė nė ditė tė vėshtira na ndihmoi, nė emėr tė shtetit dhe tė qeverisė sė tij, sot po bisedojmė pėr mundėsi tė reja, pėr ndėrtimin e kapaciteteve ekonomike, pėr ndėrtimin e kapaciteteve politike pėr shtetin e ardhshėm tė Kosovės” theksoi nėnkryetari pėr ēėshtje politike i PDK-sė z.Fatmir Limaj
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  18. #40
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979


    Nėnkryetari Limaj


    Nėnkryetari Limaj: Politika kosovare mė zėshėm t“i vlerėsojė argumentet e Kosovės pėr pavarėsi

    23.11.2006
    Politika kosovare duhet mė zėshėm t“i vlerėsojė argumentet e Kosovės pėr pavarėsi, tė ndėrtuara nė vitin 1999. Duhet tė themi me plot gojėn qė ne jemi fitues, ne e kemi fituar lirinė tonė, sė bashku me ndihmėn e aleatėve tanė. Kjo duhet thėnė fuqishėm, pa pardon, kudo qė tė shkojmė dhe tė veprojmė. Nuk asnjė gjasė qė Kosova tė kthehet nė sovranitetin e Serbisė, sepse Serbia e ka humbur sovranitetin me veprimet e saj dhe me luftėn tonė ēlirimtare.
    - deklaroi z.Fatmir Limaj, nėnkryetar i Partisė Demokratike tė Kosovės nė emisonin debatues Top Show, nė televizionin prestigjioz tiranas Top Channel.



    Duke folur pėr shtyrjen e prezantimit tė propozimit tė presidentit Ahtisari pėr zgjidhjen e statusit politik tė Kosovės, nėnkryetari i PDK-sė z.Fatmir Limaj, nė emisionin e shikueshėm tė Top Channel ka thėnė se “ne kėtė nuk e marrim si shtyrje, por si vazhdim tė procesit tė statusit final tė Kosovės, duke ftuar qė edhe pėr shkak tė tė gjithė atyre pėrpjekjeve, duhet tė kemi edhe njė durim, tė vazhdojmė tė procesin e statusit final, qė pėr ne ėshtė shumė i rėndėsishėm. Ne kemi ftuar qytetarėt qė tė fokusohen mė tepėr nė pėrmbajtjen e statusit final tė Kosovės, sesa nė kohėn e caktuar. Nė qoftė se neve na duhen edhe dy muaj qė tė vazhdojmė procesin, duhet nėnkuptuar gjithashtu se jo gjithēka varet nga ne.

    Z.Limaj po ashtu ka theksuar se “argumenti qė Serbia dhe zgjedhjet atje janė bazė pėr shtyrjen e procesit, ėshtė jo shumė bindės. Nga zhvillimet e fundit ne po shohim qė ka edhe diēka tjetėr prapa asaj”.

    Duke potencuar rolin destruktiv tė Serbisė nė vazhdimėsi nė raport me Kosovėn, nėnkryetari demokrat ėshtė shprehur se “Serbia duke kėrkuar vazhdimisht qė Kosova ėshtė pjesė e saj, ka punuar nė ndarjen e Kosovės, sepse ka ditur qė Kosova mė nuk mund tė jetė pjesė e saj. Serbia derisa sot flet pėr ndarjen e Kosovės, punon pėr krijimin e njė shteti tė dėshtuar tė Kosovės. Nė qoftė se Serbia nuk ka arritur ta mbajė Kosovėn si pjesė tė pandashme tė saj, nėse nuk do tė ketė sukses nė projektin e saj pėr ndarjen e Kosovės, vije projekti tjetėr – ta bėjmė Kosovėn shtet tė dėshtuar funksionalisht, tė paqėndrueshėm”.
    Kėto janė gjėra nė tė cilat politika kosovare duhet tė ketė shumė kujdes, apeloi z.Limaj.

    “Ne gjatė gjithė kėtij procesi kemi qenė tė hapur pėr tė diskutuar pėr ēėshtje teknike, mirėpo duhet tė kemi kujdes qė nga kėto bisedime, Kosovėn ta nxjerrim njė shtet, ashtu siē e parasheh edhe Dokumenti i Delegacionit tė Kosovės, shtetin funksional tė Kosovės. Nė dokumentet qė kemi paraqitur, unė mendoj qė kemi ruajtur funksionalitetin dhe substancėn e shtetit” – tha nėnkryetari i PDK-sė.

    “Tendenca serbe do tė shkojė nė kėtė drejtim qė kėtė funksionalitet ta dėmtojė dhe nė njė mėnyrė apo njė tjetėr Kosovėn ta paraqesė nė njė variantė si ajo e Bosnjes” rikujtoi anėtari i Delegacionit tė Kosovės pėr bisedime.

    “Argumentet e pavarėsisė sė Kosovės janė ndėrtuar nė vitet 1998 dhe 1999. Kosova me 12 qershor ka dalė me argumente tė fuqishme tė krijimit tė shtetėsisė sė saj. Por, Kosova pėr shtatė vjet, me zhvillimet e brendshme padyshim qė i ka dėmtuar argumentet e saj pėr shtetin e Kosovės, tė ndėrtuara nė qershor tė vitit 1999. Pėr 7 vite i kemi hapur dilema vetes, kemi parė gabime qė e kanė dėmtuar perspektivėn e vendit tonė” ka thėnė nėnkryetari i parė i PDK-sė.

    Por, njė gjė duhet tė jetė e qartė pėr tė gjithė, tha z.Fatmir Limaj: Serbia moralisht, politikisht, juridikisht, ushtarakisht, e ka humbur Kosovėn. Serbia ėshtė njė shtet i cili ka tentuar ta shfarosė njė popull tė tėrė, njė vend nė tė cilin sot ende janė eshtrat e qytetarėve shqiptarė tė rrėmbyer nga Kosova, njė vend me tė cilin ėshtė luftuar dhe nga lufta ēlirimtare kemi realitetin e ri tė krijuar. Argumentet pėr shtetin e Kosovės duhet ndėrtuar nė bazė tė asaj qė nė Kosovė Serbia ka kryer gjenocid dhe si rezultat i saj populli i Kosovės i ka dhėnė njė pėrgjigje me luftėn e tij ēlirimtare” ka theksuar bindshėm nėnkryetari i partisė mė tė madhe opozitare nė vend.

    “Politika kosovare duhet mė zėshėm t“i vlerėsojė argumentet e Kosovės pėr pavarėsi, tė ndėrtuara nė vitin 1999. Duhet tė themi me plot gojėn qė ne jemi fitues, ne e kemi fituar lirinė tonė, sė bashku me ndihmėn e aleatėve tanė. Kjo duhet thėnė fuqishėm, pa pardon, kudo qė tė shkojmė dhe tė veprojmė. Nuk asnjė gjasė qė Kosova tė kthehet nė sovranitetin e Serbisė, sepse Serbia e ka humbur sovranitetin me veprimet e saj dhe me luftėn tonė clirimtare” deklaroi z.Limaj nė emisonin debatues Top Show.

    “Ėshtė fat historik, nė historinė e kombit shqiptar qė pėr herė tė parė kemi pasur pėrkrah nesh aleatin mė tė fuqishėm – NATO-n, nė shėrbim tė interesave tona dhe atė jo pse jemi ne shqiptarė, por sepse ne shqiptarėt jemi rreshtuar pėrkrah vlerave demokratike dhe ata kanė dalė nė mbėshtetje dhe nė mbrojtje tė vlerave demokratike. Kėtė partneritet tė ndėrtuar, shqiptarėt nuk guxojnė assesi ta rrezikojnė, por duhet tė vazhdojnė nė partneritet tė vazhdueshėm me Shtetet e Bashkuara tė Amerikės dhe me Bashkimin Evropian, pėr tė vazhduar procesin dhe pėr tė krijuar stabilitet” theksoi nėnkryetari i PDK-sė.

    Nė kėtė kuadėr, vazhdoi ai, ne me partnerėt tanė ndėrkombėtarė duhet tė flasim hapur dhe tė themi se me realizimin e cfarėdo tendence qė vjen nga Serbia pėr ndarjen e Kosovės, ose pėr krijimin e njė shteti tė dėshtuar nė Kosovė, tė gjitha investimet e komunitetit ndėrkombėtar do tė shkojnė huq, pėrfundoi nėnkryetari demokrat z.Limaj.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

Faqja 4 prej 30 FillimFillim ... 2345614 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Pėrgjigje: 200
    Postimi i Fundit: 27-11-2013, 16:19
  2. Historiku i vrasjeve ne Tropoje
    Nga MaDaBeR nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 30
    Postimi i Fundit: 14-08-2012, 12:42
  3. Fatmir Sejdiu u zgjodh President i ri i Kosovės
    Nga ideus nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 93
    Postimi i Fundit: 08-11-2010, 13:57
  4. Pse Hashim Thaqi nuk e viziton Fatmir Limajn ne Hage?
    Nga Arb nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 21
    Postimi i Fundit: 01-10-2009, 09:40

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •