Me pelqejn jashtzakonisht sidomod ke te tjeret,se mu me skadojn shpejt gjonat.Kam pas piercing ke hunda per nja 1 vit pastaj e hoqa,kam nermen me e vu ke barku po me kismet,se kom per te bo i tatto me para...
Me pelqejn jashtzakonisht sidomod ke te tjeret,se mu me skadojn shpejt gjonat.Kam pas piercing ke hunda per nja 1 vit pastaj e hoqa,kam nermen me e vu ke barku po me kismet,se kom per te bo i tatto me para...
Sot jemi akoma ktu,me te mdhenj se kurr,me te fort se kurr.
SuperKlub Tirona
Gjithmon Bardheblu!!!
lool grifsha me mil qe ske the edhe ata qe kan sjan different ...piercing kot eshte fale moth u melxitPostuar mė parė nga GrifshA_
P.S fshati dhe romi ewww ju mo u xini po hajde beni ndonje vrim per vete dhe rrini urt:P
...If you had a life, you would stop talking about mine!...
Une kam pasur nje tek kerthiza, por e kam hequr tani se u bene te gjitha vajzat me piercing tek barku, nuk ishte e vecante me. Kam edhe veshet te shpuar vetem nje vrime. Nuk i kam qef te tjerat.
First try to understand, than try to be understood.
varet nga personaliteti qe ke dhe ca njerzve sju pelqejn shum piercing dhe sbejn se mendojn qe seshte ndonje gje kushedi se ca..dhe ne fakt seshte ndonje gje e madhe...
Une mendoj se piercings are kind of sexy. Une kam bere nje ne kerthize para 3 vjetesh dhe nje ne gjuhe para 2 muajsh. Ne vere ka lezet te jesh ne plazh dhe te kesh kerthizen pierced so it's pretty hot kurse ajo e gjuhes kryen detyra te tjera that I'm sure guys know what I'm talking about. Gjithashtu dhe tatoos are pretty cool.
Postuar mė parė nga Vicky11
Mire mire poradeci , e paske kap "thelbin e jetes ". lol
Music to my heart that's what you are, a song that goes on and on.....
Oh yeah PINK? Po ketu duket injoranca e disave dhe diagreement in opinions. And it just seems for some reason that my husband is happy with it! LOL
un per vete kam piercing dhe eshte cool po varet nga ca njerez qe jan si te themi me menyrat e vjetra te jeteses dhe po te kesh veth ne gjuh ose ne kerthiz thon ooo ja ajo e perdala shi ca ka dhe pa e njofur personin fare po pati kto te dyja dmth kto vath ja ve vulen qe ja eshte e perdal...jo aspak seshte ashtu njeriun se ben ca ka kto jan thjesht per deshir segje tjeter
P.S vicky![]()
ihihihihi dats nice.... :PPostuar mė parė nga Vicky11
ka lezet ne fakt kur bashkshorti ose i dashuri pelqen ate qe ke ti ...e sidomos kto gjerat si piercings ene tatoo-t yhyyyyyyy ua heqin trurin cave :P
![]()
* I DiDnT asK 2 B AlbaNiaN...I JuSt GoT LuckY ♥ *CrosiN Da Dead LiNe...Y
lool suiti ti ca ke me ke ndonje qe ja ben ndonjecik bummmmmm:P
Krijoni Kontakt