Close
Faqja 10 prej 15 FillimFillim ... 89101112 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 91 deri 100 prej 146
    Citim Postuar mė parė nga Julie
    Bienvenue Helios

Je te souhaite un agreable surf.

Surf apo navigate jane anglocisma vertet, por keshtu perdoret dhe ne frengjisht. Fjaloret qe jane rifreskuar e kane termin surf mqs eshte term relativish i ri. Vjen nga fjala SURF ne uje... qe e perdorin dhe surf ne internet.
    Te lundrosh ne internet apo ne forum (pak a shume)

Ok a bientot.
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

Citim Postuar mė parė nga FierAkja143
    bonjour, ca va?

aide moi shpejt e shpejt

Traduisez en francais:

"U gezova qe u njohem. Dhe une shpresoj qe te vazhdojm te komunikojm ndo nje here. Mesusja ime do vazhdoj ta bej kete dhe simestrin tjeter dhe e njof kush do jet e-pal i joti Ky project me ndimovi shume te mesoj frengjisht pak me mire dhe besoj se dhe ti flet me mire anglisht tani. Thuaj hi shokut dhe thuaj qe ti pergjigjet e-palit ti sepse eshte e vetmja qe ska mar akoma pergjigje."

Fierake
    Ne frengjisht nuk traduit dot shpejt e shpejt se ...s'bohet.
    mgjth po te shkruaj dicka me poshte, por thekset si ve dot se skam tek tastiera ime.
    ~Kete punen e "e-palit" verifikoje se se di ta shkruaj ne french.
    ~Gjithashtu, ne nje vend i thua "shoku" (gj.m) ne nje vend thua "e vetmja"(gj.f) nqs me kete i referohesh shokut ...atehere duhet te percaktosh gjinine. ~Gjithashtu ajo "ti" se kuptoj ne eshte gabim ortografik i joti, apo ke dashur te thuash dicka tjeter....yyyyyy fjalia e fundit su kuptoka fare ne shqip fjerake...korigjoje dhe ta shkruaj une prape.
    Kush eshte e vetmja qe ska marre akoma pergjigje? shoku? ti? apo?

Por teksti eshte ky

Je suis enchente de t'avoir connu. J'espere qu'on va rester un contact. Ma prof continuera a faire cela meme le prochaine semestre et je sais qui sera ton e-pal. Ce projet m'as beacoup aide avec le francais et j'epere que ton anglais c'est amigliore aussi. (fjalia e fundit nuk eshte ne tekst)
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Vendndodhja
    Shangri-La
    Postime
    6,261
    Citim Postuar mė parė nga oiseau en vol
    Ty po te pergjigjem shqip se s'po te lodhi te hapesh fjaloret. Pse merzitesh ti birdie-2 , kur te vij atje, ju ēupat e Laberise qe jeni atje do me mesoni anglishten, e une ju mesoj frengjishten, ama duhet te zbuteni pak se keto francezet jane pak me te buta se labet tona ... dhe e di ēfare ? Nje labe qe jeton ne USA dhe flet frengjisht me theks amerikan, o Zot, nuk ka bandill qe nuk do bjere ne gjunje perpara jush
    lol uh mezi sa press
    guess what birdie, ne gjimnaz disa amerikan me morren per franceze se di pse :P por me kishin degjuar ne klas kur po lexoja (apo nuk vin aksenti me shume kur lexon para klases) edhe nejse dy amerikan pas meje po flisnin keq per dy shqiptar dhe po thoshnin "keta shqiptaret jane kaq fanatik etje etje" me erdhi te pelcisja dhe ti thoja dicka, po thash lere se sdua te krijoj konflikt, dhe kur erdhi ajo vajza shqiptare ne klasen time qe kjo amerikania po e shante, une i flas ne shqip per inat :P...qe thua ti birdie, amerikania u be dyll e verdh dhe me tha "oh po ti sje franceze?"..."ua cne une :P"...jo po ke ndryshe aksentin nga shqiptaret qe kam degjuar etje etje...eh po mendoja "qetesohu goce se nuk i them gje asaj vajzes se sdua ti krijoj trishtime njerezis"

so pra do ma mesosh frengjishten domosdo, per anglishten me ke gatitu
    I don't care how poor a man is; if he has family, he's rich.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Citim Postuar mė parė nga kozetaa
    C'est moi que je devrais dire "bienvenue" parce que je suis ete ici auparavant toi, mais je lis beacoup et parle petit. Nous ne pouvant pas etre tous bavards

Au sujet de bisou, merci mais je ne peux pas endure d'un inconnu qu'a trent ans plus de moi...
    Tiens, tiens, tiens, elle persiste et signe

Ok, comme tu le dit. Mais je ne suis si bavard que ça, simplement je dit ce que je pense, et il paraît que j'en pense un peu trop

Quant au bisou, ok, comme tu veux, mais j'arrive pas à saisir ton assurance au sujet de mon âge.

D'accord, j'te fait pas un gros bisou, enfin... pas de bisou du tout

Et j'ai dit "bienvenue" ici, dans nôtre thème, et non pas là, dans nôtre forum...

Rexhi, por nuk do rrime atje ne Florida se ben vape atje, me mire nga veriu i ftohte, me Lioness e Nausika e Veshtruse, si thua ? :P
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga oiseau en vol : 12-01-2006 mė 18:29

Apres avoir lu le message qui avait besoin de traduction, je me suis demande : Comme c'est possible que le Zog n'as pas repondu...
    Apres j'ai lu ton conversation avec Cosette, et puis je me suis dis: Il n'y a rien de difficile, c'est un albanais quand meme.
    Apres avoir essaye te faire la traduction....je enfin compris ta reponse.

Citim Postuar mė parė nga oiseau en vol

. Mais shhhht tais-toi parce que moi aussi j'ai rien compris de ce qu'elle voulait dire...

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2003
    Postime
    2,796
    Fillimisht e-pal eshte nje si tip projecti qe bejm ne klasen e frengjishtes. Klasa ime komunikon me nje klase ne franc dhe ne ju flasim frengjisht kurse ata anglish neve dhe sa here shkruajm na i lexon dhe mesusja letrat dhe na jep note. kshu qe e-pal domethen shoku online or something. Tek fjalia e fundit behet fjale qe ky qe po i shkruaj une ti thot shokut TIJ te klases qe ai (shoku i keti qe shkruaj une) ti shkruaj kesaj shoqes time te klases e cila eshte e gjinis femerore! (ajo i ka shkruajtur kurse ai si eshte pergjigjur dhe duhet te pergjigjet nje here qe ti dergoj kjo projectin tjeter.)

julie thnx very much motra per mundimin.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2003
    Postime
    2,796
    Et bien, je ne veux pas le traduire ! Regarde un peu si par hasard t'as oublié un petit bisou Vas-y, vite !

je suis desole...je ne veux pas le kiss youe

Atehere shto.

Salutation a ton copain et dis lui de repondre a sa partnere d'e-pal. Il est imperativ de repondre, pour qu'elle puisse lui envoyer le prochain project.

Ska problem fierake.
    befsh qejf

Gjithe tekstin e ke ketu: Kopjo kete se bera dy korigjime te vogla

Je suis enchente de t'avoir connu. J'espere qu'on va rester un contact. Ma prof continuera a faire cela meme le prochaine semestre et je sais qui sera ton e-pal. Ce projet m'as beaucoup aide avec le francais et j'epere que ton anglais c'est amigliore aussi. Salutation a ton copain et dis lui de repondre a sa partnere d'e-pal. Il est imperativ de repondre, pour qu'elle puisse lui envoyer le prochain project.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Julie, enfin tu m'as compris

Bon, y a quelques fautes dans ta traduction mais c'est pas grave, que fierakja fasse quelques efforts...

amigliore = amélioré
    enchente = enchanté (j'aurais préféré ceci : Ça ma fait vraiment plaisir d'avoir fait ta connaissance)
    salutation = Passe un bonjour à ton ami (copain, pote) et tu lui dit de...
    il est imperativ = Ce serait bien si tu lui répond... (parce que "imperatif", c'est quand même très fort)

Fierakja, eh bien, je ne peux pas te faire un french kiss alors, parce que il y a qu'une seule fille qui a cet droit : mon petit coeur

Faqja 10 prej 15 FillimFillim ... 89101112 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Thėnie Filozofike
    Nga W-A-N-T-E-D nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 308
    Postimi i Fundit: 07-01-2024, 04:43
  2. Tė mėsojmė FRENGJISHT nga njėri tjetri ;) (2)
    Nga helios nė forumin Ndihmoni njėri-tjetrin
    Pėrgjigje: 36
    Postimi i Fundit: 13-02-2007, 00:45
  3. Valbona Bozgo - Hamėndje
    Nga Fiori nė forumin Shkrimtarė shqiptarė
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 20-10-2006, 15:41
  4. Botim pėr Skėnderbeun nė frėngjisht?
    Nga karaburuni nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 23-09-2006, 11:36
  5. Si mund ti mesojme te mposhtim fobite tona?!
    Nga AuGuSt_ nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 09-01-2005, 04:01

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •