Close
Faqja 12 prej 15 FillimFillim ... 21011121314 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 111 deri 120 prej 146
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2003
    Postime
    2,796
    Frengjishten se kam qef ta mesoj. mezi sa po prez te mbaroj semestri. dhe e kam mar akoma me me shume inat nga qe me hoqen mbas 1 muaj nga klasa ime me e preferuar per te me dhen frengjisht! Une nuk po te kerkoj ty te hapesh fjalor, nje njeri qe di frengjisht mire per 2 minuta i shkruan ato. Megjithate flm per ate te paren qe me perktheve julie.

oiseau

merci monsieur
    tu as tres gentil!
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FierAkja143 : 17-01-2006 mė 22:09

Citim Postuar mė parė nga oiseau en vol
    Ok, voilą ma version :

1. Je vis aux Etats-Unis avec mes deux parents et mon frčre. Ma mčre s'appelle Hirondelle et mon pčre Trendafil. Mon frčre, lui, il s'appelle Karajfil me rrema. On est une grande famille, j'ai sept oncles et cinq tantes. J'ai aussi trois cousins germains, Topkuqi, Llastikeputuri, dhe Qendrimautobusi.

2. Pour la fźte de Noėl j'étais ą New York chez un de mes oncles. Et tu sais quoi ? J'ai eu un cadeau magnifique, ēa ma beaucoup plu, c'était un parfum D&G (nga ajo qe nuk shihet keto kohe ne forum ). Eh bien, c'est mon frčre qui me l'as fait cet cadeau. Mon Dieu, qu'il est beau mon frčre ! Oh seulement si tu voyais comment les filles lui courent aprčs !... On a mangé du dinde farci, je me suis éclatée avec mes cousins et mon frčre ą jouer du volley, j'suis allée au cinema aussi et enfin j'ai beaucoup dormie.

Allez Julie, prends la relčve avec les points 3 et 4

Bisous bisous...
    hahahahahah o zog me ke shkri fare, as frengjisht spo flas dot tashi nga te qeshmet.
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

Citim Postuar mė parė nga FierAkja143
    Salut, ca va?

c'est moi...e di e di sa shikon oiseni dhe julie postimet e mia ven me vrap te marin fjalorin qe te me ndimojn mua j/k

Po mire o fierake , a ke fol per fjalor ketu ti, qe une e oiseau merrkemi vrapin sa na del ndonje perkthim....tani pse e hedh poshte ate qe ke thene? Mos te ngeli hateri me Julien kaq shpejt zemer se me kenaqesi do ta beja sikur te kisha fuqi me bo nje vrap tashi po s’po kam fuqi me e be nje vrap as per vete sonte. Jam ne boten e anglishtes per momentin me librat qe po lexoj.
    Zog te lutem mbaroi dhe ato dy te fundit, se fierakja na ka dhene nje te puthme madheshtore
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Citim Postuar mė parė nga Julie
    Zog te lutem mbaroi dhe ato dy te fundit, se fierakja na ka dhene nje te puthme madheshtore
    Po po do t'i mbaroj dhe ato, se megjithe mend me ate puthjen ashtu pllaq plluq me kujtoi hallen e nenes sime pa dhembe fare qe me bente tere jarge kur me puthte e shkreta. Mezi priste te me takonte e te lepinte ca faqe te buta te miat. Dhe une mezi prisja te kthente koken dhe me vrap e ne ndonje qoshe muri duke ferkuar faqen se nuk hiqej per qamet, mastiç ore mastiç

ok, on y va :

3. J'aurais bien aimé que je devienne une avocate plein d'avenir. Je crois bien savoir que je vais vivre en Grèce et les vacances, j'aimerais bien les passer en Albanie. J'espére rencontrer quelqu'un d'intelligent et sympa et pourquoi pas, si tout marche bien, que je me marie avec. j'aimerais avoir quatre enfants, deux filles et deux garçons. Mais attention ! Je ne veux pas un mari qui me casse les pieds tout le temps. Non non non, pas question ! Mon mari va s'occuper des nos enfants et moi je vais travailler dans une grande société dont moi je serais la gérante (epshuuuuu, à tes souhaits fierakja, met quelque chose sur les epaules parce qu'il fait froid en ce moment ). Et la cerise sur le gateau, c'est que quand je serais riche, t'entends, riche j'te dis, j'achetèrai une grande maison pour mes deux petits vieux, tu sais, ça me plaît pas trop de leur payer l'asile, trop de galère d'en trouver des places, ça devient de pire en pire, mais allons...

4)L'Homme idéal pour moi doit être intelligent, et respectuex envers moi et ma famille, sinon je le tue sur-le-champ, je te jure. Et, en plus, il doit être un grand cuisinièr, parce que tu sais, c'est la mode en ce moment. Moi j'tourne les pouces et lui il fait la cuisine, le paradis quoi... Ce serait bien qu'il soit brun, qu'il ait des beaux yeux et s'il vous plaît là, là je ne tolère pas, pas de noir, pas de chinois, mais seulement un beau européen. Si c'est possible, très grand. Je m'en fiche s'il est riche ou pas, je veux seulement un vrai homme, mais qui sait cuisiner quand même.

Voilà fierakja, c'est tout ce que j'peux faire pour toi.

No more pllaq plluq
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga oiseau en vol : 17-01-2006 mė 23:14

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Degjo tani pak kete zogun ti fierake :

Une mendoja sinqerisht qe ti te pakten di te lexosh frengjisht, dakort qe per ta shkruar dhe folur e ke te veshtire, ama besoja qe ti di te lexosh. Ketu me poshte ke shkrimin tend ne shqip te perkthyer frengjisht. Une bera shaka me tekstin duke menduar qe ti do dije te merrje ç'te duhej. Une nuk mund t'ia nis nga fillimi me frengjishten. Dhe ajo qe me ben pershtypje eshte se keto lloj kerkesash po behen si te shpeshta ne forumin tone. Njeri do detyra kimie, tjetri do per vjeshten e tjetri do humanizmin. Nqs deshiron te behesh avokate e degjuar, ulu dhe meso mire e mire se nuk ka aty qe mua nuk me pelqen frengjishtja. Po te ishte ashtu s'do e kisha mesuar kurre as dhe nje formule kimie apo biologjie.

Bere shume mire qe ngulmove sepse keshtu mora vesh nivelin e frengjishtes tende dhe hereve te tjera, nqs do kem kohe do i permbahem vetem tekstit, nqs jo, do vazhdoj si zakonisht te laj enet e mia.

Te uroj suksese dhe mbaresi

1. Je vis aux Etats-Unis avec mes deux parents et mon frère. Ma mère s'appelle ... et mon père .... Mon frère, lui, il s'appelle .... On est une grande famille, j'ai sept oncles et cinq tantes. J'ai aussi trois cousins germains, ..., ..., ....

2. Pour la fête de Noël j'étais à New York chez un de mes oncles. J'ai eu un cadeau magnifique, ça ma beaucoup plu, c'était un parfum D&G. Eh bien, c'est mon frère qui me l'as fait cet cadeau. On a mangé du dinde farci, je me suis éclatée avec mes cousins et mon frère à jouer du volley, j'suis allée au cinema aussi et enfin j'ai beaucoup dormi.

3. J'aurais bien aimé que je devienne une avocate plein d'avenir. Je crois bien savoir que je vais vivre en Grèce et les vacances, j'aimerais bien les passer en Albanie. J'espére rencontrer quelqu'un d'intelligent et sympa et pourquoi pas, si tout marche bien, que je me marie avec. J'aimerais avoir quatre enfants, deux filles et deux garçons. Mon mari va s'occuper des nos enfants et moi je vais travailler dans une grande société dont moi je serais la gérante. Et la cerise sur le gateau, c'est que quand je serais riche, j'achetèrai une grande maison pour mes parents pour qu'ils passent leur temps de retraite.

4)L'Homme idéal pour moi doit être intelligent, et respectuex envers moi et ma famille. Et, en plus, il doit savoir cuisiner. Ce serait bien qu'il soit brun, qu'il ait des beaux yeux et qu'il soit européen. Si c'est possible, assez grand. Je m'en fiche s'il est riche ou pas.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Bon, pour commencer déjà, deux mots sur les messages perdus : c'est vraiment dommage d'en perdre des messages en français quand on sait bien la difficulté qu'on a de les rédiger. Surtout quelques messages un peu élaborés de babybell et de Julie.

Que dire de cette journée de samedi 21 janvier ? La plupart du temps, au lit. Non que je sois malade, mais tout simplement un peu fatigué. Hier soir, j'étais au resto avec mes collèges de travail, et c'était la boîte qui payait. Ils étaient prèsque tous là, une quarantaine avec le Mr. Directeur en tête. Ça s'est très bien passé et on y est resté jusqu'a une heure du matin. J'ai dansé un peu , on a beaucoup rigolé et aussi un peu bu, bien entendu que du vin.

Voilà mes nouvelles, c'est tout. Et vous alors, vous passez une bonne soirée ?

Bisous à tout le monde

Salut zog, babybell, et tout le monde,

Hier soir, je suis allez au centre ville avec mon ami. On a mange dans un resto italian "Pazzo Italia" et c'etais tres bon. J'ai mange des callamari (vraiment delicieux) et j'ai bu un Peroni. Eh oiseau le vin c'est bon, mais j'en avais bu trop cette semaine, et j'avais besoin d'une biere hier soir. Apres le dinner on est entre car il y avais trop de bruit hier soir dans les rue, et des fois ca me soule.
    Apres avoir entre on a regarde "40 Years old virgin" et j'ai trop rigole, surtout during la seance de depilation. C'etais marrant.

A propos des messages perdu. C'est vraiment domage qu'on les a perdu, puissque c'est du temp perdu. Mais bon, on peut tout attendere ce jours la.

Bisous a tout le monde et a bientot.

p.s Vous etes les seules avec qui je pratique le francais. Cela m'aide beacoup et je vous remercie.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Julie : 22-01-2006 mė 06:26

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    16-01-2006
    Postime
    5

te mesojme italisht nga njrei-tjetri

Ma dove la trovi tutta questa pazienza per scrivere sto oceano di righe?

fuori mascalzone ...turi nallone....hahahah fjalet e para qe kam pas mesu italisht.
    Robins ti mire se na erdhe ne sofren franceze, po t'pakten filloje muhabetin me nje Buona Sera se goten e veres ta japim vete ne pastaj.

Desolee les amis, d'or en avant je vais parler que francais.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    23-01-2006
    Postime
    1
    ou avez -vous apprendre le francais

Faqja 12 prej 15 FillimFillim ... 21011121314 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Thėnie Filozofike
    Nga W-A-N-T-E-D nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 308
    Postimi i Fundit: 07-01-2024, 04:43
  2. Tė mėsojmė FRENGJISHT nga njėri tjetri ;) (2)
    Nga helios nė forumin Ndihmoni njėri-tjetrin
    Pėrgjigje: 36
    Postimi i Fundit: 13-02-2007, 00:45
  3. Valbona Bozgo - Hamėndje
    Nga Fiori nė forumin Shkrimtarė shqiptarė
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 20-10-2006, 15:41
  4. Botim pėr Skėnderbeun nė frėngjisht?
    Nga karaburuni nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 23-09-2006, 11:36
  5. Si mund ti mesojme te mposhtim fobite tona?!
    Nga AuGuSt_ nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 09-01-2005, 04:01

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •