Close
Faqja 11 prej 15 FillimFillim ... 910111213 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 101 deri 110 prej 146
    Citim Postuar mė parė nga oiseau en vol
    Julie, enfin tu m'as compris

Bon, y a quelques fautes dans ta traduction mais c'est pas grave, que fierakja fasse quelques efforts...

amigliore = amélioré
    enchente = enchanté (j'aurais préféré ceci : Ça ma fait vraiment plaisir d'avoir fait ta connaissance)
    Tek e para jam dakort, tek e dyta gabim eshte (a) me (e) por ....keto te tjerat jane conneries a la francaise kur i thone(jo a la zog te kuptohemi) , sepse ne shqip nuk me ishte shkruar "Mu be shume qejfi qe u njohem" por "mu be qejfi qe u njohem"....ka ndryshim

salutation = Passe un bonjour à ton ami (copain, pote) et tu lui dit de...
    il est imperativ = Ce serait bien si tu lui répond... (parce que "imperatif", c'est quand même très fort)
    Per keto dy te dytat... e para ...nuk eshte gabim por eshte nje menyre tjeter e te thenit "passe le bonjour... edhe pse ne France mund te mos jete shume e perdorur.
    kurse e dyta ka nje gabim "v" me "f" por jo ne reste. Ajo eshte pune klase, dhe nuk ka aty "ce serait bien".Pastaj nqs e lexon me kujdes tekstin qe eshte shkruar ne shqip ideja eshte qe nqs ai tipi nuk pergjigjet kjo smund ti coje pjesen tjeter te projektit. Pra deri diku eshte me detyrim....se ngec puna pastaj

Kaq kisha, zog,

Edhe pse e ke ekzagjeruar flm per korigjimet e befsh qejf, se bashku me krahet e arta.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Julie : 12-01-2006 mė 22:36
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Ma petite Julie, y a rien de quoi s'inquičter... J'essaye simplement d'apprendre moi aussi de cette pratique d'écriture

Bisous, le petit oiseau de Prévert

ps : babybell, donne-nous un signe de vie parce que franchement j'commence ą me faire du souci

helios, surf n'est pas un mot proprement franēais, mais anglais. Ce mot est entré dans la vie courante par l'internet et ēa s'arrźte lą.

Donc, pas la peine de te fatiguer avec des tels mots.
    Je savais tres bien surf n'est pas proprement franēais , j'ai cru pour un moment les anglais ont gagne'/volez (?) ce mot du vous

Sinon, dis-nous quelque chose sur toi, oł est-ce que t'as appris parler et écrire le franēais ? Les fautes d'orthographe sont nombreuses, mais, on l'a déją dit, le franēais est trčs difficile du point de vue d'orthographie. Rares sont les franēais qui ne font pas des fautes d'écriture.
    Tu connais "Le Monzhe"(lol, sme kujtohet si shkruhet metoda me te cilen kam studiuar ketu e 12 vjet me pare)? C'était un "cadeau" de mon pčre, peut-etre il y avait des beaux sentiments romantiques avec cette langue pendent sa jeunesse

Allez, porte-toi bien et ą plus
    Merci, j'espere que vous avez passe' un bon weekend (weekend en franēais? lol)
    U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
    Usually he takes the clip out

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    30
    Bonjour ą tous, je vois que vous allez bien et je vais bien aussi. Je voulais juste vous faire un petit "coucou". A la prochaine

x Maska e Juvi
    Anėtarėsuar
    20-07-2005
    Vendndodhja
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Postime
    354
    si i thone limes ne frengjisht eeeeeeeeeee

po kumbullave shahine ?
    mos ja u pafsha surratin ordinereve te forumit

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Helios, si je me souviens bien, il s'agit de Mauger ou Mauget (?), et celui-là était l'auteur de la methode.

Je l'ai eu moi aussi cette methode chez moi, mais c'était pas pour moi-même. Jusqu'à mon arrivée en France, j'connaissais seulement "madmoiselle" et "madamme".

Et moi aussi j'te souhaite une bonne journée et à bientôt

bebe, salut, ça fait plaisir de te voir entre nous de temps en temps

Juvi, limes ne frengjisht i thone "lime", cherche pas plus loin...

Kurse kumbulle thuhet ne frengjisht "la prune", dhe kumbulles shahine "la prune shahine" (shhhht... se mos na degjon kajsia shaban dhe i ngelet hatri )

Allez, portez-vous bien parce que moi je m'en vais (j'ai du boulot maintenant)...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga oiseau en vol : 17-01-2006 mė 10:53

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    30
    Zogu ne flturim
    Me vjen keq qe e humbe Babybell, mendoja se ishit te dashuruar je te dy. Ndoshta eshte e zene me provimet dhe do te kthehet se shpejti ne krahet e tu.
    Babybell, mos e humb Zogun, eshte vertet shume sympa.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2003
    Postime
    2,796
    Salut, ca va?

c'est moi...e di e di sa shikon oiseni dhe julie postimet e mia ven me vrap te marin fjalorin qe te me ndimojn mua j/k

dhe meqe une jam shume e ngarkuar me projecte nuk kam shume kohe te merem me gjerat e frengjishtes, po kerkoj ndimen e ekspertave. So kush mundet te me ndihmoj mua te me perkthej pak ca nga keto perkthimet e "veshtira" qe ti kem per neser?

aide moi "sil vu ple" (lol)

1)Jetoj ne amerik me babin, mamin dhe vellain. Emri mamit tim eshte Dallandyshe (lol) dhe emri i babit eshte Borzilokaxhi. Emri vellait tim eshte Karajfil. Kam 7 dajo dhe 5 teze. Kam 3 kushurinj. Emrat e tyre jan *** *** and ***.

2) Per krishtlindjet, kete vite vajta ne new york tek dajua. Nje dhurate qe mora dhe me pelqevi shume eshte parfumi im i preferuar (D&G). Kete dhurate ma beri vellai. Per pushimet hengra kaposh deti, loza volley me kushurinjt dhe me vellain, vajta ne kinema dhe fjeta shume gjume.

3) Dans l'avenir, do jem bere avokate e famshme. Do jetoj ne Greqi dhe ne behar do vete ne Shqiperi. Do martohem me djalin me inteligjent dhe simpatik qe do gjej (lol) dhe bashk do bejm 4 femi (2 cupa dhe 2 cuna). Une do vete ne pune dite per dite kurse burri im do rri ne shpi te risi femiet dhe te bej punet e shpis! Aussi, kur te kem bere shume lek do ju blej prinderve nje vile qe te kalojn atie pleqerin.

4)Burri im ideal duhet te jet i inteligjent dhe te repsektoj mua dhe familjen time. Duhet te di te gatuaj mire. E dua te jet brun me sy te bukur dhe te jet europian. Aussi te jet i gjat. Nuk e dua te pasur ose te famshem.

ok keto 4 paragrafe te vogla me duhen. Sorry moi per budalliqet qe kam shkruajtur po e kam pak drole mesusen dhe kshu i do.

pllaq plluq

O fierake ...e paske shume te gjate kesaj rradhe tekstin dhe Julie eshte me studime per vete, keshtu qe ndoshta te ndihmon oiseau kesaj radhe.
    Plus qe fjaloret si kam, me kane ngel neper kutia, sepse kam leviz me shpi.
    Pac fat, dhe perpiqu dhe pak vete se frengjishtja eshte gjuhe e bukur. Keshtu mund ta kishe vene ne forum per korigjim e jo per ta bere dikush tjeter nga e para.
    Mgjth suksese e rrofsh per te puthmet, i paske gjithe lezet
    Pasi te kesh lexuar firmen time, do te mendosh qe harxhove 10 sek te kohes tende ne forum, qe eshte gjithashtu kohe e humbur kot.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    30-11-2004
    Postime
    1,506
    Ok, voilà ma version :

1. Je vis aux Etats-Unis avec mes deux parents et mon frère. Ma mère s'appelle Hirondelle et mon père Trendafil. Mon frère, lui, il s'appelle Karajfil me rrema. On est une grande famille, j'ai sept oncles et cinq tantes. J'ai aussi trois cousins germains, Topkuqi, Llastikeputuri, dhe Qendrimautobusi.

2. Pour la fête de Noël j'étais à New York chez un de mes oncles. Et tu sais quoi ? J'ai eu un cadeau magnifique, ça ma beaucoup plu, c'était un parfum D&G (nga ajo qe nuk shihet keto kohe ne forum ). Eh bien, c'est mon frère qui me l'as fait cet cadeau. Mon Dieu, qu'il est beau mon frère ! Oh seulement si tu voyais comment les filles lui courent après !... On a mangé du dinde farci, je me suis éclatée avec mes cousins et mon frère à jouer du volley, j'suis allée au cinema aussi et enfin j'ai beaucoup dormi.

Allez Julie, prends la relève avec les points 3 et 4

Bisous bisous...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga oiseau en vol : 17-01-2006 mė 22:37

Faqja 11 prej 15 FillimFillim ... 910111213 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Thėnie Filozofike
    Nga W-A-N-T-E-D nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 308
    Postimi i Fundit: 07-01-2024, 04:43
  2. Tė mėsojmė FRENGJISHT nga njėri tjetri ;) (2)
    Nga helios nė forumin Ndihmoni njėri-tjetrin
    Pėrgjigje: 36
    Postimi i Fundit: 13-02-2007, 00:45
  3. Valbona Bozgo - Hamėndje
    Nga Fiori nė forumin Shkrimtarė shqiptarė
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 20-10-2006, 15:41
  4. Botim pėr Skėnderbeun nė frėngjisht?
    Nga karaburuni nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 23-09-2006, 11:36
  5. Si mund ti mesojme te mposhtim fobite tona?!
    Nga AuGuSt_ nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 09-01-2005, 04:01

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •