Aman re miletooooooooooo Flisni pak se u be erresire keteja!!!![]()
Aman re miletooooooooooo Flisni pak se u be erresire keteja!!!![]()
mileti ktu eshtpo ti nga bredh?sa me nje sofer me nje sofer.pi anej pi ktej dhe vjen damllore ktu,tap fare!Postuar më parë nga IL__SANTO
a me non mi garba per niente questo nome....mi fa pensare a rabbia...o forse è solo un'idea perchè la persona che conosco e lo porta è di un'antipatia unica....Postuar më parë nga elbasanlliu_20
![]()
gur gur behet mur
Guernica Il Nome Rabija = Frutti di Mare.![]()
Giulia lo sai vero che non puoi utilizzare 2 pronomi contemporaneamente...Postuar më parë nga guernica
O lo dici "a me non garba" oppure "non mi garba"...
"a me non mi garba" lo dicono solo gli albanesi che stanno cercando di imparare l'italiano...![]()
mirmbrema o njerez...ja keni kaluar mire?
Xhuliana Pershendetjeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Si Rregull ashtu eshte por Duke qene se ndoshta e ka shkruajt keq eshte ngaterru Guernica.![]()
te pershendes edhe une SANTO.....edhe une ashtu mendoj se eshte ngaterruar...se po nuk e din ajo qe eshte italiane...vaj halli ne qe jemi shqiptare
carissimi, usarli è un rafforzativo.Postuar më parë nga xhuliana
e poi io sono toscana....da noi si dice a me mi garba.
grazie,ma le lezioni preferisco averle di albanese, per l'italiano non importa....![]()
gur gur behet mur
sì cara ho capito che era in dialetto...spero tu non sia offesa...
Se vuoi imparare l'albanese dovrai impegnarti tantooooooo
offesa???io non mi offendo mai: sotto questo punto di vista siete più sensibili voi albanesi!Postuar më parë nga xhuliana
![]()
purtroppo so che è molto difficile ma ho tanta buona volontà!sto anche scrivendo la tesi sull'opera "Scanderbeg"!
baci
gur gur behet mur
Krijoni Kontakt