c'pune beke ti alda qe punoke edhe diten e pashkes
c'pune beke ti alda qe punoke edhe diten e pashkes
jeshét prèmè ne aliarèm
jeshèm more jeshèm
po drita skeshèm
Mire dita Mileto.
Sot ketej nga una doli pak diell se dje na mbyti Shiu.
Ju si ma keni bere jeten keto dite???
Hapu Shoqe Se Skom Frenaaa.
OOOO Italia!
Sot edhe pse me shi, dola tere diten! Tani sa hyra ne forum, por calma totale, une erdha per rremuje..... ncuk, qetesiiiiiiii!!!!
Knej nga Sud Italia kohe me shi nuk shtyhet.Ke fol gjo me Emilio Fede-n ti se i duhej nje meteor te TG4 per te prezantu "Meteo 4".Kishte heq dore Milja nga meteorinat ene po kerkonte cuna albanez tani.
Ke fresku trute ti qe del kohe me shi.Pse nuk nejte ene icik jashte ene e kishe bo dushin e ftofte per gjithe javenPostuar më parë nga Cirla
Il_Santo perfiton nga kto raste me dite per te bo dushin.Bolleta e ujit e Il_Santos vje gjithmone nen 10 euro.Dhe kto 10 euro i perdor per te la noihere duret kur ka miq per dreke![]()
Divide Et Impera
" Yo soy cubano, latinoamericano
y pa’ todos mis hermanos yo les quiero cantar"
Mirembrema te gjithve!!si i kaluat keto dite pushimi?
La Lussuria, La Superbia e L'Avarizia ostacolano il Pentimento
Sherri cdo bejme mer se kena mbet keq.Si po iken Italia me keto ritme edhe duart sdo i lajme dot me derman.
Hapu Shoqe Se Skom Frenaaa.
kam disa muaj qe jam regjistruar ne forumin Shqiptar por nuk me ka ren ne sy kjo dege e forumit.
tashti po perfitoj nga rasti qe te prezantohem me ju dhe tju uroj fat dhe mbaresi ne mergim te gjith Shqiptarve djem apo vajza qofshin.
Jam RedDardan jam lindur ne Tirane dhe banoj ne Bari, me pelqen letersia dhe historia e Shqiperise, librat me aventura, lojrat elektronike, tregimet e ilustruara, filmat japonez, artet marciale, noti dhe...gocat e reja.:@h h
endrra ime eshte qe te behem president i Italise ose te pakten krye minister apo komandant i pergjithshem i fozave ushtarake
perkthimi italisht - traduzione in italiano
È da diversi messi che sono registrato nel forum Albanese ma non mi sono accorto della sezione dedicata agli emigranti in Italia.
Adesso approfitto dell’occasione per presentarmi con voi e per augurarvi buona fortuna e buone cose a tutti gli albanesi emigranti, ragazzi e ragazze che siano.
Sono RedDardan, sono nato a Tirana ed abito a Bari, mi piace la letteratura e la storia di Albania, i romanzi di avventura, i videogiochi, i fumetti, i film giapponesi ( anime ), gli arti marziali, il nuoto e…le ragazze giovani.
Il mio sogno è diventare presidente d’Italia o pure primo ministro o comandante supremo dell’esercito militare.
PS. (AL) ne qofte se kam bere gabime te me falni se u be kohe qe nuk kam perdorur gramatiken, ju lutem te me korrigjoni.
(IT) Se ho fatto qualche sbaglio vi prego di avvisarmi perché ho appreso la lingua senza grammatica, cosi posso imparare meglio l'italiano.
mirupafshim e faleminderit nga RedDardan
ciao e grazie da RedDardan
Hai fatto tek tuk quache sbaglio pero' dai non e' che noi siamo un'grand che nella gra'matica di questo paese,anzi io non so'bene quella albanese,figgurati l'italiano. cosi ti piaciono le fanculle eeeeee?per quanto rigguarda i tuoi sogni mi ssembrano un po' dificili da realizare (se ti lascia prodi e berluska) pero non si sa mai. po ju amici e tjere si ma beni jeten??? keni filluar pune sot eeeee????? dje e kam ngrene dreken ne semafor(in senso buono) se kishte shume trafik.
Krijoni Kontakt