Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 11

Tema: Korrupsioni

  1. #1
    i/e regjistruar Maska e Era1
    Anėtarėsuar
    19-12-2004
    Postime
    1,307

    Korrupsioni

    Bilanci i institucioneve dhe kabineti Berisha

    Nga Mero Baze
    Gazeta Tema

    Kryeministri ende i padekretuar, Sali Berisha, po vihet pėrditė para presionit tė opinionit publik, pėr t’i dhėnė njė pėrgjigje keqkuptimit politik qė mund tė hasė projekti i tij pėr luftėn kundėr korrupsionit, pėr shkak tė pėrkatėsisė politike tė zyrtarėve qė mund tė akuzohen fillimisht. Pyetjet sa vijnė e shtohen,ndėrsa procedura rutinė e institucioneve qė merren me zgjedhjet, po forcon ankthin e shumė zyrtarėve qė mund tė pėrballen me drejtėsinė. Presioni para tė cilit po
    vendoset Berisha, nė tė vėrtetė bie nė kundėrshtim me deklarimet dhe bilancin e derisotėm tė socialistėve shqiptarė, tė cilėt kanė shpallur si arritje mė tė madhe tė tyre, faktin qė kanė arritur tė ndėrtojnė institucione nė kėtė vend. Nėqoftėse kjo ėshtė e vėrtetė ose, sė paku, gjysmė e vėrtetė, nė vend nuk ka arsye pėr tė pasur frikė nga hakmarrjet politike, pasi institucionet thjesht do tė inkurajohen, tė veprojnė pėr tė realizuar njė premtim madhor pėr tė cilin shqiptarėt votuan pro Sali Berishės. Nėse kemi pretenduar se kemi ngritur njė Prokurori tė Pėrgjithshme, atėherė nuk kemi arsye qė tani tė hamendėsojmė se kush do t’i ngrejė akuzat kundėr atyre, qė janė tė implikuar nė afera korruptive. Nėse kemi ngritur gjykata, atėherė pėrsėri nuk kemi arsye tė trembemi prej tyre. Nėse kemi ngritur Polici tė
    Shtetit, atėherė nuk kemi arsye tė mos i arrestojmė ata qė kanė ardhur, ndoshta me leje tė Igli Toskės, nga jashtė dhe qė ai bėn sikur nuk i shikon. Nėse kemi ngritur njė sistem doganor, nuk kemi arsye tė trembemi se mos nė dosjet e doganės gjenden skandale tė mėdha qė flasin pėr trafiqe disavjeēare me leje tė shtetit. Nėse kemi ngritur hipoteka, nuk kemi arsye tė trembemi nga akuzat pėr transferime pronash dhe manipulime me to. Ajo qė tė bėn pėrshtypje nė gjithė kėtė dilemė qė ngrihet pėr mėnyrėn se si do tė luftohet mafia nė kėtė vend, ėshtė sjellja e socialistėve, tė cilėt nga njė anė lavdėrohen se kanė bėrė institucione, nga ana tjetėr sillen sikur po e lėnė Shqipėrinė si tokė tė djerrė, pa asnjė institucion nė kėmbė. E sigurt ėshtė se Sali Berisha do tė pėrplaset me sistemin e korrupsionit nė vend dhe kjo pėrplasje do tė ketė njė kosto edhe politike pėr tė. Por ai nuk mund tė devijojė nga projekti pėr tė cilin e votuan shqiptarėt. Partia Socialiste thjesht ka nė dorė tė na tregojė nėse ka lėnė si trashėgimi tė saj vetėm
    individė tė korruptuar, apo edhe institucione pėr tė cilat ėshtė lavdėruar. Nėse kėto tė fundit nuk funksionojnė, atėherė kjo ėshtė njė akuzė edhe mė e madhe pėr bilancin e qeverisjes sė saj.
    Firma ime eshte : SHQIPTARE

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Era1
    Anėtarėsuar
    19-12-2004
    Postime
    1,307
    Projekt-Drafti i Qeverise se Re

    Gjendja e rėndė e problematike e vendit pėrkundrejt
    sfidave tė mėdha qė na presin, kėrkojnė njė qeverisje
    efektive dhe eficente qė nė ditėt e para tė saj.
    Qeverisja demokratike do tė rivendosė ritmin e
    pėrshpejtuar tė punės nė tė gjithė administratėn
    qėndrore tė ekzekutivit si dhe do tė kėrkojė ēdo
    institucion tė pavarur bashkėpunim ligjor por tė
    pėrkushtuar pėr tė mundėsuar futjen e vendit sa mė
    shpejt nė rrugėn e zhvillimit e tė integrimit.

    1.Nė njėqind ditėt e para dhe jo mė shumė se fundi i
    vitit 2005, synimet kryesore tė qeverisjes demokratike
    janė:

    I. Rikthimi i besimit tek shqiptarėt se lufta kundėr
    korrupsionit do tė jetė e suksesshme duke ndėrmarrė:
    i. Krijimin e Task- force antikorrupsion nėn drejtimin
    e kryeministrit. Rishimin e rolit tė Njėsisė Anti-
    Korrupsion. Adoptimin e planit tė detajuar tė masave
    anti-korrupsion.
    ii. Aktivizimin e menjėhershėm tė kontrollit tė
    brendshėm
    iii. Aktivizimin e linjės konfidenciale tė ankimit pėr
    rastet e korrupsionit.
    iv. Lidhjet e njė marrėveshjeje bashkėpunimi me
    shoqėrinė civile.
    v. Ngritjen e qendrave tė informimit tė publikut.
    Aplikimi i teknologjisė sė informacionit pėr njė
    komunikim aktiv me publikun nė institucionet qėndrore
    tė ekzekutivit.
    vi. Zbatimin e ligjit pėr konfliktin e interesave.
    Amendimin e tij nė pikat e dobta.
    vii. Kryerjen e transparencės (pėr aq sa i takon
    qeverisė dhe PD-sė) pėr financimet e zgjedhjeve tė
    vitit 2005.
    viii. Lehtėsimin e imunitetit tė zyrtarėve sipas
    rekomandimeve dhe modeleve mė tė avancuara europiane.
    ix. Rishikimin e ligjit tė prokurimeve dhe adoptimin e
    institucionit tė ombudsmanit nė procesin e prokurimeve
    publike.

    II. Impenjimi i pėrhershėm nė luftėn kundėr krimit tė
    organizuar e trafiqeve nėpėrmjet:

    i. Ristrukturimit tė institucioneve kryesore me rol nė
    kėtė fushė dhe largimi i bazuar nė prova, i punonjėsve
    tė inkriminuar.
    ii. Goditjes sė shpejtė tė grupeve tė njohura
    kriminale.
    iii. Vendosjes sė menjėhershme tė njė bashkėpunimi
    kapilar me institucione tė specializuara
    ndėrkombėtare nė luftėn kundėr krimit tė organizuar
    dhe trafiqeve.
    iv. Ulje e ndjeshme pėr tė paktėn e krimit ordiner.
    v. Vendosjen e disiplinės nė qarkullimin rrugor dhe
    uljen e aksidenteve.

    III. Realizimi e tejkalimi i ndjeshėm i objektivave
    makroekonomike, fiskale e buxhetore tė programuar pėr
    vitin 2005 nga qeverisja socialiste nėpėrmjet:
    i. Masave tė menjėhershme pėr rivendosjen e disiplinės
    fiskale, ristrukturim i organeve tatimore dhe largimi
    i punonjėsve tė korruptuar mbi bazėn e pronave.
    Tejkalimi i programit tė tė ardhurave buxhetore tė
    qeverisjes socialiste pėr vitin 2005.
    ii. Pėrshpejtimi i programeve tė kryerjes sė
    investimeve publike nė sektoret prioritare, ndjekja me
    pėrparėsi e realizimit tė tyre.
    iii. Reduktimi i menjėhershėm i shpenzimeve tė
    tepruara qeveritare dhe rialokim i tyre nė prioritetet
    e zhvillimit.
    iv. Rritja e pagave dhe pensioneve duke konsideruar si
    minimale nivelin e pėrcaktuar nga programi buxhetor i
    qeverisjes socialiste.

    IV. Rishimi i objektivave afatmesme dhe i Programit
    Afatmesėm Buxhetor duke i pėrputhur ato me objektivat
    ambicioze tė programit tė PD-sė.
    i. Brenda muajit shtator do tė rishikohet programi
    buxhetor 2006-08 dhe plani afatmesėm i Zbatimit tė
    Strategjisė Kombėtare tė zhvillimit ekonomik e social
    pėr ta pėrputhur me objektivat mė ambicioze tė
    programit elektoral tė PD-sė.
    ii. Ēdo ministri do tė rishikojė dokumentat bazė tė
    strategjisė sektoriale duke adoptuar objektiva mė
    ambiciozė ose duke bėrė strategji tė reja nė pėrputhje
    me programin e PD-sė pėr tė gjitha fushat dhe sektorėt
    prioritarė tė kėtij programi.
    iii. Procesi do tė jetė tėrėsisht i hapur pėr
    pėrfshirje nė konsultime tė shoqėrisė civile dhe
    komunitetit tė biznesit. Kuvendi do tė jetė gjithashtu
    plotėsisht i pėrfshirė nė kėtė proces.

    V. Pėrgatitja e paketės fiskale e buxhetore pėr vitin
    2006 nė pėrputhje me programin e qeverisės tė PD-sė.
    i. Programi buxhetor dhe fiskal 2006 do tė jetė brenda
    muajit tetor 2005. Projekt buxheti do tė bazohet nė
    prioritetet qeverisėse tė programit tė PD-sė dhe do tė
    bėhet nė konsultim tė hapur si asnjėherė mė parė me
    institucionet publike, qeverisjen vendore, shoqėrinė
    civile, komunitetin e biznesit, sindikatat dhe grupet
    e tjera tė interesit. Mbledhjet e qeverisė pėr
    projekt- buxhetin do tė jenė tė hapura pėr publikun.
    ii. Diskutimi i programit buxhetor dhe fiskal 2006 do
    tė fillojė mė herėt se kurrė nė Kuvend nė mėnyrė qė ti
    jepet mundėsi tė gjithė aktorėve tė interesit tė
    pėrfshihen edhe nė kėtė stad tė dytė.

    VI. Kryerja e riorganizimit tė ekzekutivit qėndror
    sipas principit tė njė qeverie tė vogėl, por eficente:
    i. Sipas kompozimit tė qeverisė me pak kabinete, do tė
    bėhet edhe ristruktutimi i ministrive dhe
    institucioneve qėndrore tė ekzekutivit.
    ii. Do tė mbyllen ose shkurtohen njė rrjet i tėrė
    institucionesh parazite rreth Kėshillit tė Ministrave
    dhe ministrive tė ndryshme.

    VII. Rivendosja e disiplinės financiare nė Korporatėn
    Elektroenergjetike.

    i. Ndryshimin e stafit tė lartė drejtues tė
    korporatės.
    ii. Largimin e punonjėsve tė korruptuar.
    iii. Kryerje e njė kontrolli tė thellė financiar nė
    kėtė kompani.
    iv. Reduktimi i faturimit aforfe nė mė shumė se 30% tė
    rasteve dhe zėvendėsimi i tyre me faturėn sipas
    matėsave elektrikė tė konsumit.
    v. Sigurimi i furnizimit me energji elektrike pėr
    dimrin 2005-06 nė tė gjithė vendin.
    vi. Eleminimi i diskriminimeve rajonale nė furnizim.
    vii. Rritja e arkėtimeve dhe ulja e ndjeshme e
    abuzimeve me energjinė elektrike tė konsumatorėve tė
    pandėrgjegjshėm.

    VIII. Hapja e shpejtė e tregut tė telekomunikacioneve
    i. Bllokimi dhe anullimi i kontratės sė shitjes sė
    Albtelekom
    ii. Vendosja e disiplinės financiare nė kėtė shoqėri
    iii. Anullimi i tė gjitha kontratave korruptive e nė
    konflikt interesi. Eleminimi i trajtimeve
    diskriminuese tė operatorėve ruralė dhe tė shėrbimeve
    tė informacionit.
    iv. Pėrgatitja e plotė pėr hapjen e tregut nė vitin
    2006. Rritja e kėrkesės pėr funksionimin efektiv tė
    entit rregullator nėpėrmjet monitorimit parlamentar.
    v. Kryerja e tė gjitha pėrgatitjeve pėr privatizim tė
    hapur e tė ndershėm tė Albtelekom brenda vitit 2006.
    Hapja e tenderit ndėrkombėtar pėr kėtė qėllim
    mundėsisht brenda vitit 2005.

    IX. Hartimi i paketės sė ndėrhyrjes nė procedurat
    administrative. Ulje e barrierave administrative dhe
    pėrgjysmim i ditėve tė regjistrimit tė njė biznesi.

    X. Sigurimi i njė hapjeje tė mbarė tė vitit akademik
    2005-06.
    i. Ministria e Arsimit nė bashkėpunim me qeverisjen
    vendore do tė angazhohen me njė prioritet tė lartė pėr
    tė finalizuar tė gjitha pėrgatitjet e duhura pėr vitin
    shkollor 2005-06. Do tė rishihen mundėsitė pėr rritjen
    e fondeve publike pėr arsimin nga buxheti i shtetit
    pėr periudhėn e mbetur tė vitit.
    ii. Universitetet publike do tė hapin plotėsisht dyert
    pėr tė gjithė tė rinjtė shqiptarė qė duan tė studiojnė
    nė arsimin e lartė.

    XI. Nisja e pėrgatitjeve pėr vitin turistik 2006.
    i. Si asnjėherė tjetėr, pėrgatitjet pėr vitin turistik
    2006 do tė fillojnė qė nė vitin 2005.
    ii. Me prioritet do tė konsiderohen programimi i
    ndėrhyrjeve kryesore nė infrastrukturė dhe shėrbime
    bazė.
    iii. Prishja e ndėrtimeve pa leje dhe largimi i
    mbeturinave tė prishjeve.
    iv. Pėrgatitje e programit tė punės pėr zhvillimin e
    turizmit
    v. Rishikimi i paketės ligjore pėr turizmin
    vi. Hartimi dhe fillimi i zbatimit tė planit tė punės
    pėr 24 orė furnizim me ujė pėr qytetet turistike nė
    verėn e vitit 2006.

    XIII. Marrja e tė gjitha masave logjistike dhe
    institucionale pėr ti paraprirė shirave tė vjeshtės
    dhe dimrit 2005-06 duke minimizuar dėmet e mundshme.

    XIV. Rishikimi i ligjit pėr legalizimet e banesave dhe
    rifillimi i procesit nė pėrputhje me ndryshimet
    ligjore. Kryerja e mė shumė se gjysmės sė legalizimeve
    brenda vitit 2005.

    XV. Vendosja e disiplinės nė sektorin e ndėrtimeve dhe
    cilėsinė e karburanteve pėr tė ulur ndjeshėm ndotjen e
    ajrit nė qytetet kryesore tė vendit.

    XVI. Rishikimi i ligjit pėr kthimin dhe kompensimin e
    pronave nė pėrputhje me programin e PD-sė dhe tė
    aleatėve tė saj. Llogaritje e saktė dhe transparente e
    kostos dhe hartimi i programit tė kompensimit.

    XVII. Llogaritje e saktė dhe transparente e kostos dhe
    hartimi i programit tė kompensimit nė bashkėpunim me
    shoqatat e ish tė pėrndjekurve politikė.

    XVIII. Hartimi i njė programi tė veēantė tė mbėshetjes
    dhe pėrkrahjes sė komunitetit rom dhe egjyptian nė
    bashkėpunim me shoqatat e tyre dhe me organizma
    ndėrkombėtare.

    XIX. Hartimi i njė programi emergjent pėr shkollim pėr
    “fėmijėt qė punojnė nė rrugė” dhe mbėshtetjen e
    familjeve tė tyre.

    XX. Nisja e procesit pėrgatitor pėr zgjedhjet vendore
    tė vitit 2006 sipas njė procesi tė hapur e konsultues
    me tė gjitha forcat politike, qeverisjen vendore,
    partnerėt ndėrkombėtarė. Diskutimin dhe gjetjen e
    rrugėve mė tė pėrshtatshme pėr pėrfshirjen e
    emigrantėve nė votime.

    Gazeta Tema
    Firma ime eshte : SHQIPTARE

  3. #3
    i/e regjistruar Maska e RTP
    Anėtarėsuar
    26-03-2004
    Postime
    1,756
    Qeveris sė Re

    I uroj nisje te realizmit te keti projekti me kėmbė tė djathtė !

    Veshtir eshte te fillohet nga shkaterrimi se kjo duket sikur ze fill nen zero...
    Prap kam shpresa se sikur vetem 6% te ketyre premtimeve te permbushen,
    do jet nje sukses i madhe per te ardhmen e Shqiperis!
    (aludoj ne 100 ditet)

  4. #4
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    Nga Tema e Mero Bazes:

    --

    EDITORIALI

    Njė kolltuk ministri mbi parabolėn budiste!

    Nga Mitro Ēela

    Ka ironi mė tė madhe se sa ėndėrrimet e politikanėve
    pėr t’u bėrė ministra kėto ditė vere me vapė shumė?
    Raporti i politikanėve me kolltuqet nė qeveri, tė
    kujton njė parabolė tė lashtė budiste. Jetonin nė
    lashtėsi disa shkencėtarė tė verbėr. Sudimtari i
    vendit u vuri pėrpara njė elefant, duke u kėrkuar tė
    bėjnė pėrshkrimin e tij. Duke mos njohur formėn e
    kafshės, ata vizionin do ta krijonin duke prekur
    elefantin. Njė nga tė verbrit, duke prekur feēkėn, tha
    se elefanti i ngjan njė gjarpri tė gjallė. Njė tjetėr,
    duke prekur kėmbėt, e krahasoi kafshėn me kollonat e
    njė tempulli... Ēdo i verbėr ngulte kėmbė nė idenė e
    tij pėr pėrfytyrimin e elefantit. Duke qenė se fama e
    diturisė sė tyre mbėshtetej nė vertetėsinė e zbulimit
    tė tyre me anė tė prekjes, debati nuk u mbyll kurrė...
    Dhe kėshtu lindi parabola budiste...
    Ashtu si tė diturit e verbėr tė parabolės, politikanėt
    e “vegjėl”, nuk i shikojnė ministrit punėn qė i pret
    nesėr. Ata i lakmojnė ministrit “gunėn”, qė ka veshur
    sot! Ministri ka rrogė tė “majme”: 1,8 milionė lekė tė
    vjetra nė muaj. Ka njė celular qė ia paguan shteti. Ka
    tė drejtė tė marrė kredi pėr shtėpi, edhe pse mund tė
    ketė apartament nė Tiranė dhe vilė nė bregdet. Ka njė
    makinė me rrota tė vogla, por qė kushton 80 mijė euro
    pėr tė ecur nėpėr Tiranė. Ka edhe njė makinė me rrota
    tė mėdha pėr tė udhėtuar fushave. Nuk i mungon makina
    e shtetit pėr tė dėrguar gruan nė punė dhe fėmijėt nė
    shkollė! Me forcėn e kolltukut, fėmijėt i kanė pasur
    tė hapura dyert e universiteteve. Kudo nė botė.
    Pėrjashtim bėn universiteti i Tiranės! Importon pa
    doganė njė makinė pėr familjen, pasi ka shitur atė qė
    ka blerė nė treg, kur i mungonin nishanet! Ministritė
    bėjnė tendera... dhe tenderat janė shfaqje demokratike
    pėr tė “ngjyer rrotėn” edhe titullari! Kėto nuk janė
    pėrralla, pjellė e fantazisė. Janė fakte tė zbuluara
    dhe “kėnduara” nė parlament nga Kontrolli i Lartė i
    Shtetit. Ai emėron dhe ēemėron nėpunės! Dhe larg
    qoftė... ka edhe raste kur lėvizjet janė bėrė pa
    bakshish! Duke qenė ministėr ke tė drejtė tė blesh
    tokė nė breg tė detit; tė drejtosh disa borde; tė
    kalosh uikendet sipas gustove tė sekretarkave!
    Miku im! Populli thotė: ndalu Beg, se ka hendek!
    Modeli i ministrit socialist i ka ditėt e numėruara.
    Shumė shpejt ka pėr tė zėnė vend nė muzeun e antikave.
    Ka shumė arsye. Po pėrmend vetėm njė: kryeministėr do
    tė jetė Berisha dhe jo Nano! Dy politikanė ndryshe.
    Berisha ecėn nė politikė sipas idesė sė Kenedit: ”Mos
    pyet se ēfarė bėn vendi pėr ty...” Zoti Nano, veē tė
    tjerave, e ka parė postin e kryeministrit pėr t’u
    pasuruar; pėr tė jetuar si nė parajsė. Cili
    kryeministėr, i njė vendi demokratik, do t’i lejonte
    vetes tė shpėrblehej me 5 rroga... sepse u privatizua
    njė bankė; tė pranojė si peshqesh njė “benz” jashtė
    serie; t’i lejojė gruas (lexo vetes) tė importojė
    helikopterė pa paguar taksėn doganore? Kėto “proēka”
    mund t’i bėjė dhe i ka bėrė vetėm njė socialist
    shqiptar me emrin Fatos Nano!
    Sojlliu nė krye tė qeverisė, pati sejmenėt e vet,
    ministra tė pangopur me makutėrinė e tyre pėr t’u
    pasuruar. Njė ministėr shkruan e thotė se ka vėnė njė
    pasuri prej 50 milionė euro! Njė tjetėr belbėzon se ka
    fituar 20 milionė dollarė. Po si? Tė gjithė sė bashku,
    nėn regjinė e ustabashit, morėn pėrsipėr tė kthejnė
    kohėn mbrapsht: nga ekonomia e tregut, nė ekonomi
    pazar; nga konkurrenca e lirė nė monopole; nga nxitės
    investimesh nė pėrfitues tenderimesh; nga deputetė tė
    popullit nė ēifligarė tė zonave elektorale!
    Miku im! Unė e njoh mirė liderin e PD-sė: si mik i
    vjetėr, si politikan, si analist, si gazetar. Kėshilla
    ime: bėji mirė llogaritė, mė parė se tė vendosėsh tė
    punosh nė krye tė njė dikasteri! Sali Berisha nuk e
    koncepton orarin e punės! Do jetė rastėsi, nėse
    telefoni nuk do tė tė “kėrcasė” njė mesnatė! Me
    Berishėn kryeministėr, i nderuari ministėr i ardhshėm,
    e diela ėshtė ditė e zakonshme pune! Hastalavista, tė
    paktėn pėr katėr vjet, pushimet verore! Do tė jetė
    rast unikal, nėse ndonjė ministėr do tė dalė nga
    kabineti Berisha, mė i pasur nga dita kur ka hyrė!
    Kėtė skicė pėr Berishėn, nuk e bėj sot, ku ai ėshtė nė
    zenithin e pushtetit. Kam shkruar edhe mė parė. Nga
    libri im, ”Kronikė e njė politikani tė dėshtuar”,
    botuar nė vitin 2001 (faqja 175 ) po citoj disa radhė:
    Berisha:- Pse nuk keni pranuar tė punoni si
    bashkėpunėtori im...?
    Unė:- Sepse e kam tė vėshtirė tė punoj me Berishėn.
    Nuk ta dal dot fizikisht. Ju, nė kuptimin figurativ,
    jeni njė makinė pune... Unė jam ndryshe. Punė por edhe
    pushime. Njė gotė birrė nė mbrėmje, kur ju qėndroni nė
    zyrė. Ēdo fund jave thekem nėn diellin e plazhit... Ju
    ngulėt kėmbė qė kuvendi i PD-sė tė bėhet mė 30 shtator
    (1999). Me kėtė vendim na hapėt telashe. Ju harroni tė
    bėni llogari: nė gusht edhe partiakėt duhet tė
    pushojnė...

    --



















    ..i bukur ky shkrim i Mitro Celes..

    Meqe Temen e ka hapur Era demokratja e me qe e ka vazhduar demokrati RTP telind deshira per diskutim.. e meqe po diskutojme ketu korrupsionin.. athere te vazhdojme te diskutojme se ..a ka mundesi te qeveriset pa korrupsion..

    Berisha eshte si eshte.. ka qene 8 vite ne dispozicion te makines shteterore Nanoisto-brace-iste zepo-iste ..
    Pra 8 vjet nen mundesine per tu kontrolluar e shpifur nga shteti nanoist e industria egenjeshtres nanoiste.. socialiste.. dhe perseri Ai fiton Voten e Popullit..
    Kjo tregon se AI nuk eshte hajdut..

    Kjo eshte pika me e forte per shprese..

    Per Shprese.. se gjerat do rregullohen..
    ..se.. te pakten miljardat per Dubaje.. nuk do shkojne me per Dubaje.. (sepse Berisha nuk bredh Dubajeve) e..
    ..se pikza apo pika apo shi me buk ilace e veshmbathje qe deri dje u bene rrush e kumblla per Sheiko-kracine socialiste mund te shkojne te goj e fukarenjve fotoksin kandidat-pires..
    Kjo eshte nje Mrekulli .. qe ja vlen ta besojme..e ta realizojme..

    A eshte domosdoshmeri korrupsioni?
    A mund te jetoje nje nepunes me rrogen e Shtetit?
    A e tallin shoket, miqte, farefisi fshati.lagjja, qyteti etj nje nepunes te pa korruptueshem apo e nderojne..?




    vendit i duhen nja 100 idealiste qe te realizojne fillimin e qeverisjes me DUAR TE PASTRA..

    urime qeverisjes se Re..
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Brari : 24-07-2005 mė 02:03

  5. #5
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anėtarėsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379
    Citim Postuar mė parė nga Brari

    vendit i duhen nja 100 idealiste qe te realizojne fillimin e qeverisjes me DUAR TE PASTRA..

    urime qeverisjes se Re..
    Brar,

    Kete shprehje por ne sasi me te paket rreth 20 -25 vete, e kam degjuar nga nje miku im, nga vitet 94-95, gjate nje bisede ne kafe rreth qeverisjes se PD-s te asaj kohe.

    Duke folur per gabimet dhe mos berjen e atyre gjerave qe duhet nga QEVERIA Meksi e kryesuar nga Berisha, ne radhe te pare mos-kthimi i prones PRONAREVE TE LIGJSHEM, miku im qe ishte edhe derejtor drejtorie ne nje ministri, duke nenkuptuar nje tufe ministrash te paafte dhe te korruptuar(por lule ne krahasim me keto te tanishmit) tha : "Po ky Berisha nuk mundd te gjente dot 20-25 idealista per ti vene ne krye ne menyre qe te ndertohet Shqiperia???"

    KESHTU , qe kam frike se prape idealistat do ja lene vendin Xhuveleve, Gjinusheve, apo Tritan Sheheve
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    mir e ke o xhumak..

    Por shpresojm te kemi dicka NDRYSHE kte radhe..


    Ja cthot ky Grigor Pasko ne RD:




    "Me duar tė pastra", nga kreu gjer nė bazė


    Nga Grigor Pasko


    Gjatė historisė shqiptarėt janė vlerėsuar si popull i varfėr, por i ndershėm. Por nė logjikėn e atyre qė drejtuan vendin kėto tetė vjet, ndershmėria ėshtė virtyt i budallait. Kur Partia Demokratike drejtonte shtetin, ata talleshin me zyrtarėt tanė tė lartė, tė cilėt banonin nė bodrume, ose nė rastin mė tė mirė nė apartamente tė thjeshta tė kohės sė monizmit. Pėr ne ndershmėria ėshtė ajo qė do tė na hapė portat e Evropės, do tė tregojė para evropianėve fytyrėn e vėrtetė tė shqiptarėve, do na heqė nga listat e zeza dhe do na bėjė njė komb tė barabartė me kombet e tjera evropiane. Pėr ne ndershmėria ėshtė virtyt i shqiptarėve, por kėtė virtyt nuk mund ta pėrfaqėsojnė ata njerėz qė me paratė e rrogės sė tyre "tė ndershme", si drejtues tė KESH-it apo doganave, bėjnė pushime nė Dubai, apo ishujt Kanarie dhe me cinizmin e tyre karakteristik deklarojnė nė televizion se shqiptarėve nuk ka ē'ju duhet se ku dhe me kė i bėjnė ata pushimet. Ne zotėrinj vėrtetė nuk na duhet se ku i bėni ju pushimet, por ne na duhet tė dimė se ku i gjeni ju paratė pėr tė bėrė pushimet atje ku pushojnė vetėm sheikėt, ne na duhet tė dimė se ku i gjeni miliona euro qė hidhni nė fushatėn elektorale dhe paguani bandat qė rrėmbejns dhe vrasin njerėzit tanė, tė cilėt tentuan tė mbrojnė votėn e lirė. Ju fituat mandatin me paratė qė vodhėt nga ata njerėz qė nga pamundėsia pėr tė rritur fėmijėt vrasin veten, nga ata qė dalin nė mėngjes te ushtari i panjohur pėr tė marrė njė rrogė ditore, por nė shumicėn e rasteve kthehen nė shtėpi me duar bosh dhe nuk kanė guxim tė shohin fėmijėt e tyre nė sy, nga ata tė moshuar qė u dridhet dora kur marrin pensionin se nuk i del as pėr bukė thatė, apo nga ata fėmijė qė braktisin shkollat pėr tė shitur cigare rrugėve. Por pėr ju pak rėndėsi kanė kėto. Ju ia arritėt qėllimit, u bėtė deputetė. Por ju, do jeni nė Parlament, jo si pėrfaqėsues tė popullit, por si turpi i tyre. Populli do shohė tek ju, pėrfaqėsuesit tipikė tė shtresės sė korrupsionit, ju nuk do ta meritoni kurrė shprehjen "tė nderuar zotėrinj deputetė". Ne duhet tė kemi kujdes nga sahanlėpirėsit dhe batakēinjtė qė u bėnė miliarderė kėto tetė vjet nė sajė tė mbėshtetjes qė u dha pushteti. Ata sot janė gati tė ndėrrojnė padronė, por ne nė asnjė mėnyrė nuk duhet t'i afrojmė, sepse ato para janė vėnė mbi gjakun dhe djersėn e shqiptarėve tė ndershėm. Para se tė prekim ato para, duhet tė mendojmė sa njerėz e marrin bukėn me listė, sa vajza shqiptare janė trafikuar nė perėndim, sa fėmijė shiten si plaēkė tregu, apo sa tė rinj enden rrugėve pa perspektivė. Ne nuk mund ta ngrejmė lumturinė e fėmijėve tanė mbi mjerimin e fėmijėve tė pafajshėm. Sot, po shohim njerėz qė ndajnė postet nėpėr kafene dhe po kacafyten me njėri-tjetrin. Por po i bėjnė hesapet pa hanxhinė. Ata nuk janė dhe nuk kanė asnjė lidhje me demokratėt, janė ata qė janė mėsuar tė mbijetojnė nė ēdo pushtet, janė ata qė mendojnė se postet mund tė blihen. Por PD-ja nuk ėshtė njė lopė pėr t'u mjelė, ajo ėshtė e aftė tė zgjedhė njerėzit mė tė pėrgatitur dhe mė tė ndershėm pėr tė drejtuar vendin dhe pėr tė realizuar ato premtime qė i kemi dhėnė popullit gjatė fushatės. Atyre qė po i afrohen sot PD-sė pėr tė pėrfituar duhet t'u tregohet vendi. Ne duhet ta shohim veten si ushtarė nė shėrbim tė komunitetit dhe jo si gjeneralė romakė qė ndajnė mes tyre plaēkėn e luftės. Ne nuk mund tė bėhemi shėmbėlltyra e PS-sė, pėrkundrazi do tė ērrėnjosim sistemin e korrupsionit, atė sistem qė ēdo gjėje i ka vėnė njė ēmim, fizk dhe moral.

    Ne kemi nė krye simbolin e njeriut tė ndershėm dhe kėtė simbol duhet ta shtrijmė deri te nėpunėsi mė i thjeshtė, vetėm kėshtu ne do t'u vėrtetojmė shqiptarėve se e meritojmė besimin e tyre. Me fitoren e tre korrikut ne fituam betejėn, por jo luftėn, lufta e vėrtetė sapo ka filluar dhe secili nga ne duhet tė kontribuojė edhe pa patur asnjė post nė administratėn shtetėrore.


    ..

  7. #7
    i/e regjistruar Maska e Poeti
    Anėtarėsuar
    18-03-2003
    Vendndodhja
    Ferizaj-Kosovė
    Postime
    4,216
    Do tė doja tė filloj diskutimin me njė fjali tė shkėputur nga postimi i Brarit: A e tallin shoket, miqte, farefisi fshati.lagjja, qyteti etj nje nepunes te pa korruptueshem apo e nderojne..?
    Pėrgjigjja ime ėshtė: Jo nuk e nderojnė, por pėrkundrazi e tallin!? Dhe mu kjo ėshtė gjeneza e problemit tė shoqėris sonė, si nė Kosovė poashtu edhe nė Shqipėri. Sikur shteti tė sanksiononte korrupsionin dhe sikur pushtetarėt tė mos ishin tė korruptuar, atėherė ēdo anėtarė “ideal” i qeverisė do tė mund tė thoshte me gojėn plotė se korrupsioni ėshtė helmi qė e helmon shtetin dhe se ai personalisht nuk dėshėron tė jetė shkaktar i kėtij helmimi. Por nė kushtet e sotme ai do tė pėrqeshet nga rrethi. Ėshtė nja fjalė jona popullore: Kush ėshtė nėn dardhė, han dardha apo sikur thuhet shpesh nė opinion: Kush nuk ėshtė pėr veti, nuk ėshtė as pėr ngjeti (tjetėkund apo tjetėrkend), pra ai qė nuk e mbush xhepin e vet, nuk e mbushka as arkėn e shtetit??!! Jan kėto thėnje qė janė bėrė tradicionale tek ne, pėr fat tė keq.
    Unė kam qenė pėr njė periudhė kohore anėtarė nė qeverinė komunale, nė pozitėn ku ka pasur mė sė shumti mundėsi korrupcioni, por edukata ime familjare nuk mė ka lejuar tė marr parat e dedikuara pėr tė pastrehėt, pėr tė paushqyerit, dhe mu kjo ka qenė arėsyeja qė pas zgjedhjeve lokale tė mos mė vazhdohet mandati, me siguri qė do tė kisha qenė pengesė pėr pushtetarėt e rinjė qė thellonin xhepat e tyre pėr ti mbushur para nga mitoja e marrur?!
    Ishte nė diskutime edhe njė qėshtje, poashtu citim nga postimi i Brarit: A mund te jetoje nje nepunes me rrogen e Shtetit?
    Nėse mundet shumica e popullit tė jetoj me tė ardhura minimale, mos vallė ministrat qenkan aq grykės sa tė mos mund tė jetojnė me rrogėn e shtetit. Si po jetokan punėtorėt arsimor, si ata shėndetėsor, si po jetoka policia? Mos vallė duhet ministrit ti japim mė shumė se qė ai mund tė hargjoj (e kėtu nuk ka kufi) nė mėnyrė qė ai tė mos jetė i korruptuar? Kėtė e kanė nė dorė vet qeveritarėt qė ta bėjnė punėn qė me eliminimin e mitos-korrupsionit tė ketė shteti aq tė hyra sa tė mund tė paguhet sejcili pėr aq sa puna e tijė ka vlerėn, nė mėnyrė edhe qė jo ai qė jep para, por ai qė ka kualitete tė zėrė vendin e duhur dhe sė bashku tė ndėrtojmė njė tė ardhme qė premton, dhe jo tė shkojmė drejt greminės tė cilėn me anėn e korrupsionit po e hapim dhe vet?!
    Tė kthehemi tek Berisha. Nuke besoj se sėrish do tė lejoj qė dikush brenda qeveri sė tijė tė luaj me besimin e dhėnė sikur para 8 vitesh, nuk e besoj, dhe shumė shpresoj qė qeverisje sikur nė kohėn e A. Meksit, kur lulėzuan skemat piramidale, nuk do tė ketė mė dhe se njė herė e pėrgjithmonė gjėrat do tė vijnė nė vendin e duhur.
    Njė gjė e kam ndėrmend tėrė kohėn: Demokracia sipas njė teorie qė ne shqiptarėt e mbėshtesim, ėshtė bėj si tė duash, por nė realitet demokracia ka rregulla shumė tė rrepta, tė cilat nėse vehen nė pėrdorim, do tė na dėrgonin drejt horizonteve tė reja pa korrupsion.
    Berishės dhe qeveris sė tij i uroj shumė suksese nė punė dhe realizim tė premtimeve tė dhėna (shpresoj tė mos mbeten vetėm fjalė).
    MOS SHIKONI KISHA E XHAMIA, FEJA E SHQIPTARIT ĖSHTĖ SHQIPTARIA

  8. #8
    i/e regjistruar Maska e OO7
    Anėtarėsuar
    07-12-2004
    Vendndodhja
    Tirane
    Postime
    3,823
    NQS nuk mund te rroje me Rrogen e Shtetit kjo sdo te thote qe ai te Marri lek nen dore ! NQS nuk mund te rroje le te gjeje nje pune tjeter po jo te korruptohet se ashtu seshte mire! Te gjithe e nderojne nje Nenpunes te pakorruptueshem po ama se beson njeri vertet qe eshte i tille !

  9. #9
    i/e c'regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-01-2005
    Postime
    170

    Korrupsioni, Krimi

    Spahiu: Ne Shqiperi Ekzistojne 15 Familje Mafioze, Qe Jane Te Lidhura Me Politiken
    Interviste e Radios Europa e Lire me Kreshnik Spahiun, drejtor i Zyres per Mbrojtjen e Qytetareve

    Intervistoi: Alma Cupi
    Marre nga Gazeta Illyria



    Zoti Spahiu, ne nje deklarim publik keni thene se ne Shqiperi ekzistojne 15 familje mafioze. A mund te na thoni dicka me shume rreth ketij fakti?

    Spahiu: Po, eshte mese e sakte qe ne Shqiperi operojne se paku 15 familje mafioze, pese nga te cilat jane ne qytetin e Durresit. Keto familje kane shfrytezuar nje tradite klanore qe ka per baze lidhjet familjare apo klanore qe jane bere prej disa kohesh tradite e shoqerise shqiptare. Se dyti shume prej tyre kane operuar prej vitesh jashte territorit te Shqiperise per shkak te pjesemarrjes ne grupe dhe organizata kriminale te perfshira ne trafikun e droges, prostitucionit e armeve. Por tashme shume prej tyre jane kthyer dhe kane vendosur rezidencat e tyre ne Shqiperi pasi shihet si nje terren i pershtatshem per te pastruar parate.

    Shume prej tyre parate e grumbulluara permes aktiviteteve kriminale te trafiqeve te zhvilluara jashte Shqiperise tashme i kane pastruar duke ngritur bizneset e tyre e madje duke vendosur edhe monopole ne sektore te ndryshem te ekonomise ne vend.

    Sipas informacioneve qe ka Zyra per Mbrojtjen e Qytetareve keto familje mafioze a kane lidhje me politiken?

    Spahiu: Sigurisht qe keto familje mafioze kane lidhje me politiken, madje ka disa informacione qe dy prej tyre kontrollohen apo menaxhohen ne menyre te drejtperdrejte apo te terthorte nga dy nga politikanet me te larte te vendit. Nga ana tjeter thuajse te gjitha familjet mafioze jane nje nga burimet kryesore te financimit te partive politike dhe fushatave zgjedhore ne vend.

    A keni bere denoncime konkrete per keto fakte apo jeni ende ne procesin e mbledhjes se informacionit?

    Spahiu: Sigurisht qe ne po operojme ne lidhje me disa projekte, nje nga te cilet eshte dhe transparenca e financimit te partive politike ne vend. Duke iu referuar zgjedhjeve te 3 korrikut, fatkeqesisht fushata e ketyre zgjedhjeve ka pasur faturen me te shtrenjte, pra ishin zgjedhjet me luksoze ne vend. Zgjedhjet kane shenuar rekort per mungesen e transparences pasi te gjitha partite politike kane operuar permes financimeve ne kesh [cash], duke shmangur transaksionet bankare dhe duke fshehur burimet e financimit te tyre. Kjo ne thelmb do te thote fshehje e origjines se shume parave qe kane dale nga kontrabanda, trafiqet apo burime jo ligjore.

    Zoti Spahiu, aktualisht edne nuk i kemi rezultatet perfundimtare te zgjedhjeve. Dihet qe Partia Demokratike ka fituar zgjedhjet, por ende nuk ka perfunduar procesi, cfare ka bere qe te mos mblidhet qeveria e re. Kjo vonese si ndikon ne gjendjen e krimit ne Shqiperi?

    Spahiu: Tashme faktet jane evidente, ka nje rendim dhe rritje te nivelit te krimit ne vend. Por me e rendesishmja eshte qe institucionet dhe shteti kane deshtuar dhe ngritur duart para krimit ordiner. Kjo eshte shume trishtuese kur pritet qe Shqiperia dhe institucionet shqiptare duhet te luftojne krimin e organizuar dhe mafien. Per sa kohe shteti shqiptar tregon mungesen e forces dhe efikasitetit per te luftuar krimin ordiner, eshte e qarte se nuk mund te pritet shume ne luften kunder krimit te organizuar.

    Ju mendoni se qeveria qe do drejtohet nga zoti Berisha do ta kete shume te veshtire luften kunder krimit dhe nga duhet ta filloje luften?

    Spahiu: Qeveria e z. Berisha nuk do te jete e suksesshme derisa ta mos ndermarre nje reforme te thelle institucionale ne administraten publike, nje reforme ligjore dhe kushtetuese ne sistemin e drejtesise, gjykatat dhe prokurorine shqiptare dhe ne ndertimin e institucioneve te pavarura, te cilat jane hallkat e zinxhirit te pushtetit ne Shqiperi. Eshte e nevojshme krijimi i nje fronti te gjere ne luftimin e krimit te organizuar. Ekzekutivi, pra qeveria vetem do ta kishte te pamundur te ishte e suksesshme ne kete mision.

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e RTP
    Anėtarėsuar
    26-03-2004
    Postime
    1,756

    Cool Nuk e ka lehtė Sala!

    Ekonomia zbritet,korrupcioni ngritet.
    (formula)



    Z.Sali Berisha duhet tė bėje shumė pėr tė kthyer Shqipėrinė nė
    njė vend ku sundon ligji!


    Tė gjitha format e korrupcionit dėmtojne sektorin publik si gjyqesine,policinė,shkollimin,shėrbimet shėndetėsore mandej ato
    doganore...etj.Politikanėt kjo duhet ti brengos,si nė Kosovė ashtu
    edhe nė Shqiperi kur dihet se kjo e destabilizon vendin dhe ky fakt e
    ushqen krimin e organizuar!

    Njė studim i kohėve tė fundit nga Banka Botėrore vlerėsoj se 1.2 bilion dollarė
    amerikanė humben nė vit si pasojė e korrupcionit dhe taksave tė papaguara.
    Ky studim pohon se korrupcioni nė Shqipėri ėshtė i zakonshėm.

    Pėrpilimi dhe implementimi i ligjeve pėr tė luftuar korrupcionin nuk do tė mjaftojnė.
    Popullata shqiptare duhet tė pėrvetėsoj njė kulturė e cila refuzon tė toleroj korrupcionin sistematik qė buron nga qeveria.


    Nje e keqe e "padukshme"si kjo , ka nevoje te ulė afėr vehtes njerez qė kanė
    studiuar jashtė ,qė kane punuar neper bote dhe qe nuk korruptohen lehte,mė mirė te them nuk kane "edukatė korruptuese"...kėshtu supozoj se do fillonte tė
    ulej shifra dhe tė rikonstruktohej ekonomia.
    Me respekt
    rtp-ja


    ps. "........Te gjithe kane te drejte te mendojne..
    por ka shume njerez qe i kursejne mendimet!"


Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •