Close
Faqja 10 prej 35 FillimFillim ... 8910111220 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 91 deri 100 prej 349
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    24-04-2005
    Postime
    27

Felicidades

Muy buenas tardes a todos. Ante todo quiero felicitar a mis compatriotas creyentes de la religion musulmana: FELIZ BAJRAM. Sobre todo saludo a mi amiga ¨xixellonja¨y decir que me gustaria que ella fuese policia y agarrarme por el cuello, como ella deseaba, ya que como dicen en nuestra patria ¨el que te pega, te quiere¨. Para que veais como son las cosas. Entre en españa en el año 1990 y desde hace 7 años me encuetro trabajando precisamente el la ciudad donde nacio nuestra amiga ¨xixellonja¨, Peja. Si no lo sabeis de momento estoy agusto con mi trabajo y con la gente que me rodean y como se que me queda poco tiempo y pronto tengo que regresar en mi casa, en madrid, pues.. echare de menos a todos mis amigos que tengo aqui en Peja. Siete años viviendo en una ciudad de 100.000 habitantes son muchos años. Pero me siento afortunado que he vivido unos momentos muy intensos de transformacion por donde ha pasado y esta pasando Kosovo. Son momentos de tristeza pero tambien de alegria, son momentos de grandes perdidas pero tambien de victoria, son momentos de miedo pero tambien de valentia, son momentos de pobreza pero a la vez de gran hospitalidad, son mometos de gran esperanza, en fin... son mometos de portguerra. Por todo eso me siento orgulloso de vivir siete años de mi vida en la ciudad de nuestra amiga ¨xixellonja¨, en la misma ciudad que cuando llegue(17/06/1999) estaba en llamas y ahora se ven chales de cientos de miles de euros. Por cierto, para hacer la comunicacion mas agradable, es la ciudad que mas chicas guapas he visto en mi vida. Es la ciudad de ¨xixellonja¨que tiene un gran corazon y un buen sentido de humor. Y a parte de simpatica estoy seguro que es muy guapa. Bueno.., colegas me despido deseando una muy buena noche para todos vosotros.

Nadie Mi Sa E Ditke Gjuhen Mi Perfekt,oj Mi Shkryj Do Fjal Ma Tleta Per Tu Kuptu Se Dhe Une Dua Ta Msoj Gjuhen,ene Trego Si Kalon Atje ,a Osht Jeta E Bukur Ne Madrit,?,etjjjjj,,,tpershendes,caoo.

Mbi te gjitha Dashuria Maska e xixe xixellonja
    Anëtarësuar
    13-02-2006
    Vendndodhja
    Amerik - Miami
    Postime
    404

Wink

[QUOTE=nadie]....QUOTE]

...Pershendetje i Nderuari Nadie, te FALENDEROJ per pershendetje te veqanta dhe per mesazhin tend ne tersi, se pari te uroj festen e Bajramit si ty po ashtu te gjith atyre qe e festoje, Fat dhe suksese ne çdo aspekt, kejo feste ju Ndimofte...kalofeshi mir, kudo qe jeni, se per t y e di se do ta kalosh mir ne PEJES TIME, AH SIDOMOS KUR TE RRETHOJNE BUKUROSHET PEJANE ...

...Guapito me has hecho reirme cuando he leido sobre la Policia ...o Corazon, yo a ti te coherya por cuello y syn serlo Policia, no puedo esperar tanto tiempo, ja jajajajaaaaaaaaa...aa... no solo por cuelo y rromperte algun dyente, ja ja jaaaa..aaa ves como son pelygrosas chicas de Peja, cuydado ty ally, puede ocurryrte que te kedas syn la oreja, o sin la brada, ja ja ja jaaa...poco de bromas para my Amygito...te deseo lo mejor del mundo, un Abrazo desde Madrid lluvioso...qaoooooo.... Pershendetma Pejen edhe noj djal te bukur PEJAN, HA HA HAHaaaaha hahahaaaa...aaa...a.... çdo te mir...
    "Dashuria e vertetë dhe e sinqertë nuk shuhët kurrë"

i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    22-03-2003
    Postime
    10,240
    Pershendetje per te gjith
    shqiptaret qe ndodhen ne spanje
    pershendetje te vecant per yvin xixellonja
    vendi qe me pelqen me se shumti ne spaanje
    eshte le sen tro pe
    #VamosArgentina

Peace and love
    Anëtarësuar
    16-06-2006
    Vendndodhja
    usa
    Postime
    1,897
    Siete años viviendo en una ciudad de 100.000 habitantes son muchos años?
    Que quieres decir con eso?Siete anos son siete anos, que sean en una ciudad de 100.000 o de 1.000.000.

Hei,hola Shqiptar Ne Spanje ,sa Tposhter Jeni ,hiq Smdimoni ,shkruni More Fjalt Ma Kryesore Qe Perdoren ,shpanisht,se Dua Tmsoj Pak,-okk .jam E Qettt,ciao.

i/e larguar
    Anëtarësuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Ministria e Mbrojtjes Se Republikes Demokratike te Shqiperise
    Postime
    1,499
    Citim Postuar më parë nga nadie
    Muy buenas tardes a todos. Ante todo quiero felicitar a mis compatriotas creyentes de la religion musulmana: FELIZ BAJRAM. Sobre todo saludo a mi amiga ¨xixellonja¨y decir que me gustaria que ella fuese policia y agarrarme por el cuello, como ella deseaba, ya que como dicen en nuestra patria ¨el que te pega, te quiere¨. Para que veais como son las cosas. Entre en españa en el año 1990 y desde hace 7 años me encuetro trabajando precisamente el la ciudad donde nacio nuestra amiga ¨xixellonja¨, Peja. Si no lo sabeis de momento estoy agusto con mi trabajo y con la gente que me rodean y como se que me queda poco tiempo y pronto tengo que regresar en mi casa, en madrid, pues.. echare de menos a todos mis amigos que tengo aqui en Peja. Siete años viviendo en una ciudad de 100.000 habitantes son muchos años. Pero me siento afortunado que he vivido unos momentos muy intensos de transformacion por donde ha pasado y esta pasando Kosovo. Son momentos de tristeza pero tambien de alegria, son momentos de grandes perdidas pero tambien de victoria, son momentos de miedo pero tambien de valentia, son momentos de pobreza pero a la vez de gran hospitalidad, son mometos de gran esperanza, en fin... son mometos de portguerra. Por todo eso me siento orgulloso de vivir siete años de mi vida en la ciudad de nuestra amiga ¨xixellonja¨, en la misma ciudad que cuando llegue(17/06/1999) estaba en llamas y ahora se ven chales de cientos de miles de euros. Por cierto, para hacer la comunicacion mas agradable, es la ciudad que mas chicas guapas he visto en mi vida. Es la ciudad de ¨xixellonja¨que tiene un gran corazon y un buen sentido de humor. Y a parte de simpatica estoy seguro que es muy guapa. Bueno.., colegas me despido deseando una muy buena noche para todos vosotros.
    buenas dias nadie. no muy intendo casteyano. deseares cogidas nadie?

Mbi te gjitha Dashuria Maska e xixe xixellonja
    Anëtarësuar
    13-02-2006
    Vendndodhja
    Amerik - Miami
    Postime
    404

Wink

.....PERSHENDETJEEEEEeeeee....eeee..... ...eeee..... Spañollve qe gjinden ne Spañen e tyre ...mbasi nuk paska Shqiptar....o Zoooooootttt.... po ku jan Shqipet, siq po shifet ne Fluturim ...mir pra Pershendes Perzemersisht Thekthin, nadien, murik, Alket123 dhe ne veqanti xixen ha ha hahhaaaa...hahahaaaa...aaaa...aa.... Çdo te mir, per te gjith, kalofeshi mir kudo qe jeni, sukseseee.....eee....
    "Dashuria e vertetë dhe e sinqertë nuk shuhët kurrë"

i/e regjistruar Maska e mitjuk
    Anëtarësuar
    19-05-2005
    Vendndodhja
    Monaco
    Postime
    900
    xixe xixellonja pErShEnDeTjE

^pershendetje shqiptareve qe ndodhen ne spanjen e bukur^^
    Fotografitë e Bashkëngjitura Fotografitë e Bashkëngjitura  
    Sa bukur eshte kur ne shpirt ke gjithmone ngrohtesi. FaLeMiNdErIt.

i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    24-04-2005
    Postime
    27
    Pershendetje te gjitheve juve. Si fillim duhet ti terheq vemendjen vetvetes, perse jo edhe perpara juve, dhe gjithashtu ti lutesha te gjithe shqiptareve qe marrin pjese ne kete forum per te qene me aktiv ne pjesemarjen tone. Duhet te bejme dicka per ta mbajtur gjalle te vetmen lidhje qe kemi me njeri tjetrin ne shqiptaret residente ne spanje. Eshte domosdoshmeri shkembimi i eksperiences ndermjet nesh. Duke u nisur nga kjo domosdoshmeri te gjithe ne, dhe mbi te gjithe ato qe jane me pjesemarresit te ketij forumi, kemi per obligim te bejme dicka per ti dhene jete ketij forumi meqenese te gjithe jemi te vetedishem qe aktiviteti yne eshte i varfer. Besos para ellas y abrazos para ellos.

Faqja 10 prej 35 FillimFillim ... 8910111220 ... FunditFundit

Tema të Ngjashme

1. Video e ushtarëve grekë në Internet indinjon shqiptarët
    Nga Ingenuous në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 207
    Postimi i Fundit: 22-09-2011, 14:58
  2. Himarë, mësimi nis me himnin grek
    Nga karaburuni në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 134
    Postimi i Fundit: 15-08-2009, 04:07
  3. Rrymat politike katolike shqiptare
    Nga ~Geri~ në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 74
    Postimi i Fundit: 30-04-2006, 04:33
  4. Gjergj Kastrioti sipas pikëpamjeve antishqiptare
    Nga Davius në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 77
    Postimi i Fundit: 28-04-2006, 12:45

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •