Ndėr tė tjera, sipėrmarrėsit propozojnė qė pjesė e kėtyre reformave tė jenė edhe krijimi i njė gjykate administrative dhe formalizimi i tė gjitha transaksioneve tregtare. Nė shumicėn e vendeve evropiane pėrplasjet biznes-shtet zgjidhen nga gjykatat administrative, ose siē njihen ndryshe "Gjykatat Tregtare". Janė pikėrisht kėto institucione qė thonė fjalėn e fundit nė ēdo konflikt midis njė ndėrmarrjeje dhe administratės publike. Ato pėrbėhen nga gjykatės, tė cilėt janė ekspertė edhe nė fushėn e ekonomisė dhe ofrojnė mundėsinė e zgjidhjeve nė njė kohė shumė tė shpejtė midis pėrplasjeve ligjore-biznes shtet. Ndėrsa kėrkesa e dytė e formalizimit tė transaksioneve tregtare kėrkon mbylljen e ciklit tė tatimit mbi vlerėn e shtuar. "Ne mendojmė qė me pėrfshirjen e biznesit tė vogėl nė skemėn e TVSH-sė mundėsia pėr evazion fiskal do tė reduktohet ndjeshėm, duke patur parasysh qė aktualisht kjo taksė ėshtė mė problematikja pėr evazion", shpjegon Buxhuku. Sipas tij, ėshtė e nevojshme qė edhe dy institucionet kryesore tė tė ardhurave publike, doganat dhe tatimet, tu nėnshtrohen reformave tė informatizimit dhe rritjes profesionalizmit tė punonjėsve sė tyre.
Krijoni Kontakt