Full video at http://www.policestate21.com/
    Ja dhe linku
    http://www.fourwinds10.com/news/08-m...Plane_Site.zip

A new 9-11 video was screened last night in Sacramento, California, leaving
    the audience stunned. '911 in Plane Site' is basically presented in two
    parts. The first segment is 52 minutes and designed for showing on
    television with the balance of a one hour time slot reserved for
    commercials. Part II continues with more film and analysis. This video is
    digitally mastered making details sharp and clear.

'911 in Plane Site' presents actual film from that fateful day and careful
    analysis focusing on the Pentagon and the two World Trade Center buildings.
    By slowing down the actual news feeds that day from networks like CNN, FOX,
    the BBC and others, what you see is quite different from what most people
    saw in "real time" that day. Live footage from the Pentagon and what was
    missed by most because of the smoke and confusion was captured up close by
    the media. Following the showing, a retired vet remarked, "How did we miss
    this all this time? I've seen media clips of the front of that building [the
    Pentagon] many times, but I wasn't really seeing what was there. I feel
    sick."

One particular interview that brought gasps from the audience and many
    looking around with shock etched on their faces was an interview conducted -
    live at the time - by FOX News. This intense interview with Mark Burnback,
    an employee of FOX News, contains the following narrative, paraphrased:
    Burnback was close to the path of the second plane and had a good long look
    at what he describes was not a commercial airliner. The plane that hit the
    second tower had no windows, Burnback was very clear about that. The plane
    had some kind of blue logo on the front near the nose and looked like a
    cargo plane. This point was driven to the viewer several times along with
    the comment from this FOX employee that "this plane wasn't from around here
    or anything you'd see take off from the airport."

Other footage includes several women who had a very clear view watching the
    second plane hit were yelling, "That wasn't American Airlines....It wasn't
    American Airlines going into the building." These interviews were played
    that morning once on FOX News, never to be replayed again, despite the
    massive saturation and repetition by the media for many days to come.

Other extremely disturbing segments of this video are the clear, slow motion
    shots of the second plane going into the towers which show a flash right
    before the nose of the plane hits the building and a pod attached to the
    bottom of the plane. This strange flash is clearly recorded from four
    different angles from four different cameras. While there is only one known
    piece of film showing the first plane hitting the first tower, in slow
    motion one can clearly see - as with the second plane - a flash from the
    nose section right before impact. What caused this?

This video raises extremely disturbing questions about the planes that hit
    the Pentagon and the World Trade Centers, but no conclusions or accusations
    are made by the commentator. To date, only one piece of film has been
    released by DoD of the front of the Pentagon. The question raised in the
    video is where is all the other film footage from the Pentagon? The heart
    beat of America's military and security, with a building and perimeter
    loaded with cameras, but no film for the public to view of events as they
    unfolded except from one camera?

According to the producers, the purpose of '911 in Plane Site' is to
    demonstrate that Americans saw one thing that morning that was so shocking,
    so horrific and so massive, the finer details weren't really being picked
    up. The producer reinforces to the viewer that after one broadcast of many
    very controversial interviews live on the spot, these particular interviews
    were never broadcast again, i.e. firefighters on the spot talking about the
    explosions and bombs inside the towers. Since 9-11, it has been reported
    that "Building Seven" collapsed because of the two World Trade Center towers
    collapsing. However, the footage on this video tells a different story and
    raises more questions.

'911 in Plane Site,' distributed by Power Hour Productions (866-773-9469),
    leaves one with many questions as demonstrated by a very upset senior
    citizen who requested her last name be withheld. Mary asked, "If these
    weren't commercial airliners, where are those flights? Where are the
    passengers? My, God what really happened that day?" Indeed, this seemed to
    be the biggest question expressed by viewers after the lights came back on,
    but for which there were no answers. Some viewers were visibly upset, angry
    and "want damn answers" from the Bush Administration. Others just walked out
    the door in silence. One upset man commented on the way out of the viewing,
    "It's time to get this on PBS and every investigative news program on TV. We
    need answers."

----------------------------------------------------------------------------
    ----

For more information on this video or to purchase a full copy of both part I
    and part II on VHS or DVD (Total Length: DVD: Approx. 75 min. | VHS: Approx.
    65 min.), please visit http://www.policestate21.com

Download and watch the first segment of this video on your computer.

Windows Macintosh
    911_In_Plane_Site.zip 911_In_Plane_Site.sit
    Length: 52 Minutes Length: 52 Minutes
    Size: 104 MB Size: 129 MB
    DL Time: 56k Modem - 6 hours
    (approx) 128k Dual ISDN - 2.5 hours
    256k DSL - 1 hour
    512k Cable - 30 minutes
    DL Time: 56k Modem - 7 hours
    (approx) 128k Dual ISDN - 3 hours
    256k DSL - 1.5 hour
    512k Cable - 45 minutes

Instructions: Download file from above and extract video file from
    archive to play it.
    Format: Windows AVI file that has DivX 5.1 format Video and MP3 format
    audio. (Playback will require a DivX decoder to be installed in Windows. If
    you are not sure that you have one, you can download one below.) Format:
    Macintosh Quicktime MOV format file that has MPEG4 encoded video and audio
    tracks. (may require an upgrade to Quicktime 6.5 for playback)
    Optional: Download DivX codec for Windows or Mac at
    http://www.divx.com/divx/download Optional: Download Quicktime 6.5 for Mac
    or Win at http://www.apple.com/quicktime/download
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Lorencone : 11-11-2004 mė 15:08 Arsyeja: linku

i/e larguar
    Anėtarėsuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Ministria e Mbrojtjes Se Republikes Demokratike te Shqiperise
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Lorencone
    Video e plote reth se vertetes se renjes te dy kullave ne amerike
    Full video at http://www.policestate21.com/
    ne kete site thuhet
    One question many viewers ask is, “why was America and the rest of the world not shown the video footage and the photographs of the Pentagon, BEFORE the outer wall had collapsed?
    Nje njeri me 2 para mend e kupton pse nuk duhet asnjehere nuk duhet treguar nje objekt ushtarak. Planimetria e Pentagon te tregohet?

E tere video eshte hoax. Per qellime komerciale ose propagandistike eshte bere. Amerika ska "armiq" vetem islamiket. Ka dhe Francen, Gjermanet..

Ajo qe mund te besohet eshte kjo:

Administrata e Bush e dinte por beri nje sy qorr, per te justifikuar ditet e sotme. Dhe kjo nuk ka prova bindese te provohet.

Bogdan Chmielnicki Maska e antares
    Anėtarėsuar
    19-08-2004
    Vendndodhja
    Ukraine
    Postime
    Toni i Zaloshnjave&Co ka ndryshuar ca! Ne fillim thuhej qe jane conspiracy theory! kur filluan te dalin videot thuhet qe jane te fallsifikuara (ku ne Hollivud?).
    Kjo eshte nje teme shume e gjere dhe veshtire se mund te konsumohet keshtu. Nje detaj tjeter inetresant eshte epidemia e dhemballeve (diten e 11/9) te cifuteve qe perbenin numrin me te madh te te punesuarve aty!
    Ashtu si kane ligje qe dergojne njerez ne burg ne Gjermani po te dyshojne per "Holohoax" tani do aprovohen ligje per ata qe nuk besojne se 2000-5000 veta mund te kene kriza dhemballesh ne te njejten ore!
    "The United States appear to be destined by Providence to plague America with misery in the name of liberty"
    -Simón Bolķvar

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Vendndodhja
    Manchester, UK
    Postime
    Pikat kryesore terheqin vemendjen
    1. Si eshte e mundur qe nje perplasje e mundur te avionit ne Pentagon te krijoje nje vrime te atyre permasave pa lene asnje pjese avioni jashte murit ?
    2. Cfare eshte ajo mase e madhe e bashkangjitur avionit te dyte qe u perplas ne kullat binjake ?
    3. Cfare eshte fleshi i drites pak para perplasjes se te dy avioneve me kullat ?
    4. Cfare eshte pluhuri qe ngrihet nga kulla e shtate, kur ne versionin zyrtar qenka thene qe ajo ka rene si pasoje e rrezimit te dy kullave binjake ?
    5. Pse keto filmime qe perdoren ne kete film nuk jane dhene me ne publik ?

A di ndokush qe eshte ne Amerike, nese ka ndonje pergjigje zyrtare per keto pyetje ? Kur eshte shfaqur kjo video dhe care reagimi, zyrtar ose jo, ka pasur ?

Pyetjet qe vijne direkt ne mendje pas kesaj filmi jane rrenqethese, dhe per mendimin tim, ne film ka mjaftueshmerisht fakte te pretenduara per tu marre seriozisht.
    Lulet edhe mund ti shkelin por Pranveren nuk mund ta ndalin dot.

i/e regjistruar Maska e pagan
    Anėtarėsuar
    15-02-2004
    Postime
    normal qe s'ishin arabet qe hodhen kullat, nje arab qe di te ngase avionin (rrogat qe paguhen pilotet i njeh kush ?) dhe banon ne amerike (parajsa tokesore per nje emigrant), nuk e vret veten. po te ishte aq patriot ai kthehej ne vend te vet.

edhe bin ladeni eshte trillim amerikan, po ashtu si ky tjetri al zakauri a si quhet. te gjithe jane emra fiktive te njohur mire nga sherbimet amerikane dhe perdoren veē si personazhe virtuale vetem per prapagande.
    s'ka nevoje per prova per ta kuptu qe per ameriken lufta eshte e DOMOSDOSHME. ndryshe perandori te tilla (qindra milioneshe e shume racore) nuk qendrojne ne kembe. s'kishte jave mos dilnin vrases ne seri, femije qe per aresye naive (psiqike) vrisnin me arme gjithe nxenesit e mesuesit e shkollesh, paraushtarake qe hidhnin ne ere, pallatet e kolegeve te tyre, sekte fetare qe i shpallnin lufte qeverise e rendit, e plot degjenerime sociale te jetes.
    vetem lufta eshte kapaku ketyre "shmangieve" nga jeta normale. a s'shihni sot, ēfare uniteti, patriotizmi e krenarie ka rilind. secili ka interes nga kjo, bile dhe europa qe deri sot te pakten ēdo gje e mbeshtet tek amerika.

po faji i arabeve cili eshte ? mund te pyese ndonjeri.
    fakti qe kane lindur ne nje toke me rezervat kryesore te energjise boterore, a s'mjafton ?

imagjinoni sikur komshia i katit te pare ta mbylle rubinetin qe ndodhet tek ai, duke mos e rruar hiē, se ata me siper dhe qe jane shumica s'kane uje nga kjo. a s'merriton te ndeshkohet ?

i/e larguar
    Anėtarėsuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Dr Rieux
    5. Pse keto filmime qe perdoren ne kete film nuk jane dhene me ne publik ?
    Stili i arkitektures, pamjet filmike, nje mur, ngjyrat e tullave, nje kend etj etj jane signatures, gure dominoje etj etj. Investigational forensics i fut ne metodat spektrografike. Astronomia me to studion yjet, kometat, etj.

Pentagoni eshte objekt i rendesise ushtarake. Prandaj thashe videoja eshte fallco. Ajo videoja eshte bere ta shikojne nje audience me arsim injorant per qellime propagandistike. Nuk harrojme se Amerika ska "armiq" vetem islamiket. Ka dhe Francen, Gjermanet po te ishte ajo pune qe them une.

i/e larguar
    Anėtarėsuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    Juve sikur jeni ne shkolle te larte. Behuni te zgjuar.

R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    Injoranca fillon qysh tek i shprehuri ne gjuhen shqipe e para punes, sidomos ku flet me tone gjigande per veten tende kopertonovic. Fatkeqmiresisht kjo lloj gjuhe mungon ne repertorin tuaj. Apo mos valle eshte hipokrizi me nuance kombetare ajo qe ju beni ne forum ?

Ne te dya rastet, je thjesht nje struc qe mcef koken.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Vendndodhja
    Manchester, UK
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Artan Zaloshnja
    Stili i arkitektures, pamjet filmike, nje mur, ngjyrat e tullave, nje kend etj etj jane signatures, gure dominoje etj etj. Investigational forensics i fut ne metodat spektrografike. Astronomia me to studion yjet, kometat, etj.

Pentagoni eshte objekt i rendesise ushtarake. Prandaj thashe videoja eshte fallco. Ajo videoja eshte bere ta shikojne nje audience me arsim injorant per qellime propagandistike. Nuk harrojme se Amerika ska "armiq" vetem islamiket. Ka dhe Francen, Gjermanet po te ishte ajo pune qe them une.
    Ti qe duhet te kesh arsim mbi injorant mund te na shpjegosh po deshe katror per katror se pse video eshte fallco. Une me diletantizmin tim ne film, kinema dhe TV nuk isha ne gjendje te arrija ne perfundimin qe ishte e montuar. Nqs perton na jep ndonje lidhje interneti qe mund ti kudershtoje ato pamje.

Kur thashe pse nuk jepen me ne publik, nuk kisha parasysh Pentagonin, por pamjen ne te cilen tregohej shtellunga e tymit nga ajo qe me sa kuptoj duhet te ishte ndertesa e shtate ne nje kohe qe kullat e Veriut dhe Jugut ende nuk ishin rrezuar. Sipas rrefyesit keto pamje ishin dhene vetem njehere nga CNN kur ishin ne transmetim direkt dhe asnjehere tjeter.

Pyetje tjeter, antares permendi se shume punonjes cifute ne WTC nuk kane shkuar ne pune ate dite. Une po e degjoj per here te pare ndaj pyes, eshte ky nje spekullim dmth conspiracy theory apo e vertete e pranuar ?

i/e larguar
    Anėtarėsuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    Nqs perton na jep ndonje lidhje interneti qe mund ti kudershtoje ato pamje.
    Per kete pertoj por nuk po pertoj per te dyten.

Pyetje tjeter, antares permendi se shume punonjes cifute ne WTC nuk kane shkuar ne pune ate dite. Une po e degjoj per here te pare ndaj pyes, eshte ky nje spekullim dmth conspiracy theory apo e vertete e pranuar ?
    Te premtova nuk do pertoj: Nje teori, teori eshte sepse nuk ka fakte bindese, eshte se administrata e Bushit e dinte, beri nje sy qorr, per te justifikuar "fallujan" sot.

Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet nė Bllog
    Kjo teme me dhuroi nje buzeqeshje.

Shume njerez ne bote, sidomos ne Lindjen e Mesme dhe boten arabe, besonin deri para 1 jave se te mbaheshin zgjedhjet, se 11 shtatorin e kishin organizuar izraelitet, armiqte e Islamit dhe mbare arabeve. Kete mendim e shprehnin edhe shume "muslimane te devotshem" ne kete forum. Nga lindi kjo teori konsipiracioni? Njerezit ne boten arabe e moren kete teori nga ekranet e televizioneve te tyre, dhe nga faqet e internetit. Askush nuk vuri ujet ne zjarr ne Washington, pasi dihet boterisht qe ne ate pjese te botes, njerezit me shume se te verteten, pelqejne teorite e konsiparicionit. Formula eshte e thjeshte: Per cdo gje bej me faj Izraelin dhe Ameriken.

Mirepo, javen e fundit te fushates presidenciale amerikane, Bin Laden doli ne Al Jazeera ku na mbajti nje fjalim, dhe per here te pare, ai e pranoi me plot goje dhe ne menyre direkte, jo indirekte, se ai dhe organizata e tij ishin ata qe organizuan 11 shtatorin. Ndersa ne SHBA video u kalua pa vene shume uje ne zjarr, ne boten arabe kjo video u perjetua me shume emocion: Bin Laden rrezoi me fjalet e tij nje teori konspiracioni me te cilen ushqeheshin masat.

Me sa shoh, sheiket dhe diktatoret ne ate pjese te botes, jane vene ne levizje per tu sjelle masave nje teori tjeter konsipiracioni. Kesaj here nuk po bejme me faj zionistet izraelite, po bejme me faj administraten amerikane. Vete administrata amerikane rrezoi dy kullat e saj, qendra te ekonomise boterore, dhe Pentagonin, qendren e sigurise se botes. E rendesishme eshte qe njerezve te mos u mungojne teorite e konspiracionit, se per aq kohe sa nuk ka teori konspiracioni, atehere nuk u ngelet gje tjeter per te pertypur, vecse e verteta qe vete Bin Laden nxorri nga goja e tij.

Nje njeri normal nuk mund te beje gje tjeter vecse te qeshi kur bie ne kontakt me te tille njerez.

Albo

i/e larguar
    Anėtarėsuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    Hej dreq e prishi lezetin e muahabetit ky.

i/e regjistruar Maska e pagan
    Anėtarėsuar
    15-02-2004
    Postime
    dr rieux, e ē'rendesi ka eshte apo s'eshte e vertete historia e ngjarjes se kullave. edhe per henen dyshohet (me foto, analiza ekspertesh, etj) qe amerikanet te jene ulur mbi te. po te ishte e vertete llogjika na thote pse nuk shkojne atje SOT. kush i pengon.
    edhe per greket dyshohet qe greket e sotshem te jene te se njetes race, bile dhe romaket neper fresket e kohes ishin bjonda me sy bojqell. por dhe boten po te fillosh ta shohesh me lupe te duket vetja ne enderr. hehe.

kryesorja eshte qe arabet e morren persiper fajin e bere, terrorizmin artificial e kthyen ne mjeshteri te tyren, zotin e tyre e flliqen me ligesite njerezore.

me nje fjale ata e perligjen me plot qejf rolin e ndyre qe u dhane ne filmin aktual.

kur nje shpifje edhe pse e tille, behet ne te tilla permasa, ajo eshte ne te vertete me e vertete nga e verteta.

i/e regjistruar Maska e Tiras
    Anėtarėsuar
    10-05-2004
    Postime
    E di qe e keni mire ju Zaloshnje? Administrata amerikane me zi po priste te hiqte qafe nja tre mije qytetare, te rrezonte pertoke kullat qe qene krenaria e New York-ut, te harxhonte nja 10 miliard dollare per lufte, dhe ta rriste buxhetin ne shifer rekord.

Nga I merrni keto te dhena, nga spiunet franceze qe u detajonin Serbeve bombardimet e NATOs?

Eks-plorator Maska e kolombi
    Anėtarėsuar
    27-05-2003
    Vendndodhja
    Mes oqeaneve...............
    Postime
    Eshte mediokritet dhe ironi te kerkosh te behesh profet pas lindjes se Krishtit dhe Muhamedit.
    Luani dhe perqafouni me fantazite,po mos fantazoni.................
    Jo po kullat thone ekspertet shqiptare ketej nga une i hodhi vete Bushi,lajmeroi dhe cifutet te mos vinin ne pune se kish rene gripi i pulave.Medet!As alabaku Michael Moore nuk do fantazonte me shume.
    Kot nuk thone pleqte e mocem "Nuk ka njerez te djallezuar,por ka MENDJE te djallezuara"
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga kolombi : 12-11-2004 mė 02:44
    "Meqe brenga eshte burimi i gezimit,mos vajto............"

GETE

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Se kush i ka hedhur kullat e din dikush por ai dikushi nuk shkruan ne kete forum.

Mirepo, javen e fundit te fushates presidenciale amerikane, Bin Laden doli ne Al Jazeera ku na mbajti nje fjalim, dhe per here te pare, ai e pranoi me plot goje dhe ne menyre direkte, jo indirekte, se ai dhe organizata e tij ishin ata qe organizuan 11 shtatorin.
    A thua i ka derguar ndonje mesazh falenderimi presidenti Bush per kete ndihme qe i ka dhene ne fitoren e zgjedhjeve?

R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    Video qe shume interesante ne fakt, dhe per Pentagonin ka patur me te vertete dhe deklarata zyrtare ne Evrope se nuk dihet dhe sot e kesaj dite se cfare ka ndodhur... megjithate ato njerezit e Avjoneve qe i kishin me lista te gjitha mediat ku u zhduken nese keto avjone nuk kishin qen komerciale ?!

Jane rreth 500-600 pasagjer qe i bie qe jane me emer qe kane qene ne fluturime qe duhet normalisht te mungojne qe kjo teori te vertetohet. Media ama na ka thene te kunderten. Edhe sikur keto avjona te jene hedhur diku tjeter vetem per efekt qe te kishim statistikat ne rregull, dikush do i kishte pare. Nuk mund te blehet e tere media dhe e tere gazetaria Amerikane e boterore nga nje administrate shteterore e nje shteti demokratik.

Keto gjera ndodhin ne Shqiperi.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Vendndodhja
    Manchester, UK
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Cyclotomic
    Video qe shume interesante ne fakt, dhe per Pentagonin ka patur me te vertete dhe deklarata zyrtare ne Evrope se nuk dihet dhe sot e kesaj dite se cfare ka ndodhur... megjithate ato njerezit e Avjoneve qe i kishin me lista te gjitha mediat ku u zhduken nese keto avjone nuk kishin qen komerciale ?!

Jane rreth 500-600 pasagjer qe i bie qe jane me emer qe kane qene ne fluturime qe duhet normalisht te mungojne qe kjo teori te vertetohet. Media ama na ka thene te kunderten. Edhe sikur keto avjona te jene hedhur diku tjeter vetem per efekt qe te kishim statistikat ne rregull, dikush do i kishte pare. Nuk mund te blehet e tere media dhe e tere gazetaria Amerikane e boterore nga nje administrate shteterore e nje shteti demokratik.

Keto gjera ndodhin ne Shqiperi.
    Shume dakord, kjo gje me erdhi dhe mua ne mendje fillimisht. Behet fjale per dy avione dhe 500+ udhetare. Vetem doja te dija, kjo video eshte shfaqur me kohe ne Amerike apo tani se fundi ? A ka pas ndonje shpjegim konkret se ku eshte e gabuar, apo eshte bere thjesht si ketu ne forum qe te tregojne se cfare duhet te besojne njerezit e mencur pa u lodh me teper. Une nuk jam ne brendesi te zhvillimeve ne Amerike ndaj pyetja mund te tingelloje pak si naive.

Ne video kishte shume elemente propagandistike, madje dhe fillimi i saj ku rrefuesi thote qe ato qe mund te jene implikuar apo qe nuk duan ta besojne do tju thone qe nuk eshte e vertete etj. etj. dukej si nje perpjekje per te zgjatur efektin e saj dhe pas kundershtimeve qe mund te vijne. Po ashtu dhe fundi ishte shume spekulativ, "sa liri i ka marre Bin Ladeni personalisht amerikaneve".

Albo, thua se Bin Ladeni e pranoi vete autoresine e 911 ndaj sngelet me vend per dyshim. Per nje teori qe nxjerr si perfundim se Bin Ladeni eshte krijese e Amerikes, apo mbase loje ne duart e saj, nga ana logjike, nuk mund ti kundervihesh me ate argument qe sjell ti. Kjo nuk do te thote se une besoj verbalisht dhe ne menyre absolute kete teori, por pranoj qe kjo video ngriti dyshime qe une me aq sa di per 911 nuk mund ti shpjegoj dot.

i/e regjistruar Maska e Lorencone
    Anėtarėsuar
    01-05-2002
    Vendndodhja
    E di vete ti ska nevoje ta them une :)
    Postime
    Bin Laden ka qene dhe eshte vegel e Amerikes.Duke filluar qe nga lufta qe ka pase afganistani me rusine bin ladeni ka qene i sponsorizuar nga amerikanet.Luftrat qe jane bere deri me sot duke filluar nga turqit osmane , gjermanet ruset etj, cili ka qene qellimi i tyre?Pushtimi i botes , njerezia nen kontroll te nje shteti.Kete gje po ben dhe amerika po merr gjith boten nen dorezim dhe po e merr me lezet, fillimisht kerkon te bej te ghithe amerikanet dhe ata qe vizitojne ameriken me karta speciale indetifikimi me skaner .Cdo te thote kjo?Kontroll, sundim ,qe njeriu smund te bej asgje.Prandaj ate qe ska mundur te bej gjermani me lufte, po e ben amerikani me lezet

i/e regjistruar Maska e Tiras
    Anėtarėsuar
    10-05-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Lorencone
    Cdo te thote kjo?Kontroll, sundim ,qe njeriu smund te bej asgje.Prandaj ate qe ska mundur te bej gjermani me lufte, po e ben amerikani me lezet
    Tani qe gjerat na i keni qartesuar, le te kthejme syte nga demokracite alternative boterore, Rusia me Kinen. Franca dhe Gjermania i flasin te dy gjuhet me siper me permallim.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Dr. Ibrahim Rugova - Presidenti i parė i Republikės sė Kosovės
    Nga Albanino nė forumin Elita kombėtare
    Pėrgjigje: 2055
    Postimi i Fundit: 27-11-2014, 11:11
  2. Teoria Makiaveliste
    Nga beko nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 6
    Postimi i Fundit: 09-01-2007, 02:53
  3. Tė dhėnat fosile hedhin poshtė evolucionin
    Nga monarku nė forumin Shkenca dhe jeta
    Pėrgjigje: 17
    Postimi i Fundit: 02-11-2006, 10:34
  4. Teoria e mekanizmit
    Nga Fiori nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 06-08-2006, 13:51
  5. Teoria dhe praktika
    Nga StormAngel nė forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Pėrgjigje: 10
    Postimi i Fundit: 08-01-2005, 17:56

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •