Close
Faqja 3 prej 5 FillimFillim 12345 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 21 deri 30 prej 48
  1. #21
    Citim Postuar më parë nga shigjeta Lexo Postimin
    Nga 63% nga 4 vite me pare, qe rregjistroheshin per shkollen e mesme, kete vit eshte 90%

    http://forumishqiptar.com/showthread.php?t=128152
    INSTAT nuk ka shifra per 2 vitet e fundit po nga ca shifet me pare nuk ka ndonje perparim dhe aq te madh.

    Nxenesit qe mbarojne shkollen 9-vjecare kane qene vazhdimisht ne ulje sipas INSTAT qe nga 2004-05 kur ka qene dhe numri me i larte i nxenesve te diplomuar.

    1990 - 91 57,756
    1991 - 92 46,618
    1992 - 93 44,433
    1993 - 94 43,835
    1994 - 95 48,488
    1995 - 96 51,175
    1996 - 97 50,012
    1997 - 98 50,387
    1998 - 99 48,084
    1999 - 00 50,042
    2000 - 01 53,774
    2001 - 02 55,935
    2002 - 03 53,185
    2003 - 04 56,513
    2004 - 05 59,519
    2005 - 06 58,216
    2006 - 07 55,785
    2007 - 08 54,034


    Nxenesit e regjistruar per shkolla te mesme kane qene vazhdimisht ne rritje qe nga 1994-95 deri ne 2007-08. Ne 2008-09 pastaj ka pas nje ulje drastike, se di pse.

    1991 - 92 146541
    1992 - 93 116047
    1993 - 94 103291
    1994 - 95 93830
    1995 - 96 89895
    1996 - 97 93058
    1997 - 98 98721
    1998 - 99 102161
    1999 - 00 102963
    2000 - 01 108173
    2001 - 02 118577
    2002 - 03 126652
    2003 - 04 134745
    2004 - 05 156,497
    2005 - 06 164572
    2006 - 07 173269
    2007 - 08 177572
    2008 - 09 132803

  2. #22
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Hapesi i temes e shikon problemin ngushte: shqetesimi i tij eshte "shkaterrimi i shkollave publike", pasi sipas tij, autonomia dhe konkurrenca e shkollave private, po e mbyt sistemin publik te arsimit. Ka dy probleme me kete kendveshtrim te problemit: a) asnjehere theksi nuk vihet tek "sistemi" qofte ky publik apo privat, por theksi vihet tek nxenesit shqiptare dhe cilesia e mesimdhenies qe ata marrin neper shkolla b) sistemi paralel privat i shkollave, vertet rrit konkurencen me shkollat ekzistuese publike, por ne te njejten kohe u ofron prinderve dhe nxenesve mundesi te tjera shkollimi.

    Deri pak vite me pare, prinderit e nxenesit shqiptare kishin dy mundesi: ose ti dergonin femijet ne shkollen publike te qytetit apo fshatit, ose ti dergonin per studime jashte shtetit. Kjo alternativa e dyte e studimeve jashte shtetit jo vetem qe eshte financiarisht me e rende per familjen shqiptare, por edhe mundesite per shkollim jashte shtetit jane te kufizuara, jo te gjithe nxenesit e talentuar qe duan te studiojne jashte arrijne te pranohen neper shkollat e mesme dhe universitetet. Problemi tjeter me studimet jashte shtetit eshte qe Shqiperia humbet resurse te cmuara njerezore: nje pjese e mire e atyre studenteve qe do te mbarojne ne shkollat e huaja do te zgjedhin te punojne e jetojne ne ate vend e jo ne Shqiperi.

    Duke e pare me kete sy, liberalizimi i arsimit ne vend duke lejuar hapjen e shkollave private ne cdo nivel, eshte nje hap i vonuar. Jo vetem qe rrit konkurencen dhe u ofron me shume mundesi prinderve per te zgjedhur, por ndihmon shume edhe ne uljen e studenteve shqiptare qe zgjedhin te shkollohen jashte Shqiperise. Nese ai prindi mund ta dergoje femijen ne nje gjimnaz/universitet privat qe ka mbledhur mesuesit me te mire, nuk ka perse e dergon femijen jashte shtetit per studime.

    Hyrja e konkurences midis shkollave private e publike ndikon ndjeshem ne rritjen e cilesise se mesimdhenies, dhe detyrimisht rritet edhe niveli i dijes qe femijet do te marrin neper keto shkolla. Sistemi publik arsimor eshte i ngritur ne menyren socialo-komuniste ku te gjithe mesuesit paguhen te njejten rroge baze dhe shperblimet ekstra jepen ne baze te vjetersise dhe jo ne baze te cilesise se mesimdhenies. Kjo ndikon ndjeshem ne dy aspekte: a) mban larg nga mesimdhenia mesues te mirekualifikuar te cilat zgjedhin me mire te bejne nje profesion tjeter se sa ate te mesuesit, pasi aftesite e tyre nuk vlereson sa duhet nga sistemi, vleresohen njesoj sa vleresohet edhe ajo mesuesja qe nuk ka as shkollimin e duhur per te qene mesuese b) mesuesit nuk kane asnje stimulues per te rritur nivelin e cilesine e mesimdhenies. Dhe mbi te gjitha, nuk ekziston asnje mekanizem per te matur drejt rezultatet e punes se cdo mesuesi.

    Qeveria po mundohet qe te ndryshoje kete sistem te kalbur arsimor, duke shkurtuar mesuesit e paafte e duke rritur rrogat e mesuesve ekzistuese. Ka bere nje pune te mire per te afruar pedogoge universitetesh qe jane shkolluar ne Perendim me programin "brain gain" por nuk ka gjetur akoma nje zgjidhje per problemin e vleresimit vjetor te punes se cdo mesuesi. Vleresimi i vetem qe behet eshte ne rang republike mbi numrin e studenteve qe perfundojne nje cikel te caktuar.

    Qeveria nuk ka adresuar as edhe problemin e atyre shkollave ne zona rurale apo ne qendra urbane periferike qe nuk kane nje sistem te mire publik. Prinderit dhe femijet e tyre qe jane te talentuar e duan te mesojne, shpesh behen viktime e kushteve te pafavorshme apo paaftesise se fakultetit te shkolles. Prinderit ne keto zona nuk kane asnje mundesi tjeter pervec sistemit publik. Qeveria duhet tu ofroje ketyre prinderve mundesi qe nese nuk jane te kenaqur me sistemin publik shkollor te zones, te mund ta dergojne femijen ose ne nje shkolle tjeter publike, ose ne nje shkolle tjeter private.

    Albo

  3. #23
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Puna si pedagog të siguron sot para

    Të jesh pedagog sot do të thotë të kesh siguruar një nga vendet e lakmuara për shkak të kushteve të punës dhe pagës së kënaqshme. Për vendet e lira si punonjës i stafit akademik ka fluks të madh aplikimesh. Pagat e pedagogëve janë rritur ndjeshëm vitet e fundit, duke siguruar kushte dhe jetesë të mirë për punonjësit e universiteteve. Sipas gradave, pagat e punonjësve të stafit akademik variojnë nga 60 mijë lekë e lartë, çka e bën një vend pune në shkollat e larta mjaft të lakmuar. Rritja e fundit e pagës për punonjësit e stafit akademik u realizua pak kohë më parë me vendim qeverie. Të gjithë pedagogët që japin orë shtesë larg vendbanimit të tyre do të përfitojnë dyfishin e pagesës duke filluar nga muaji korrik.


    Pagesa e pedagogëve, dyfish më e lartë për orët shtesë

    Pedagogët që japin mësim në universitetet që ndodhen larg vendbanimit të tyre do të përfitojnë rritje të pagesës për çdo orë mësimi. Këshilli i Ministrave vendosi të dyfishojë pagesën për anëtarët e personelit akademik, efektivë e joefektivë sipas kategorive. Akademikët me titull “Profesor” do të përfitojnë nga ky vendim 2400 lekë për çdo orë mësimi që japin në universitet e qyteteve larg vendbanimit të tyre. Ata që mbajnë titullin “Profesor i asociuar” përfitojnë 2200 lekë për çdo orë 60-minutëshe, kategoria “Docent”, përfiton 2000 lekë. Kur janë “Lektor i parë”, përfitojnë 1600 lekë dhe “Lektor” 1200 lekë për çdo orë. Qeveria ka përcaktuar gjithashtu se efektet financiare për paga e sigurime shoqërore, që rrjedhin nga zbatimi i këtij vendimi, do të përballohen nga fondet e institucioneve të arsimit të lartë, për vitin 2010.


    Kriteret që duhet të plotësohen për të aplikuar si pedagog

    Universiteti “Aleksandër Moisiu” Durrës shpall kriteret që duhen plotësuar për të aplikuar si pedagogë me kohë të pjesshme. Të interesuarit për vendet e lira në fakultetet e këtij universiteti duhet të plotësojnë disa kritere. Aplikuesi duhet të ketë mbaruar studimet e larta në specialitetin e kërkuar. Preferohen personat që kanë mbaruar Diplomë të Nivelit të Dytë, Master të Nivelit të Dytë dhe Doktor në specialitetin përkatës. Kriter tjetër janë aftësia dhe njohuritë e kandidatit. Ai duhet të jetë i aftë të garantojë vlerësimin, efikasitetin dhe ekselencën e lëndëve që do të japë si dhe të ketë njohuri mbi metodat bashkëkohore të mësimdhënies dhe të kërkimit shkencor. Aplikanti duhet gjithashtu të njohë dhe të jetë familjar me sistemin e funksionimit të universiteteve perëndimore dhe të Kartës së Bolonjës.


    Dokumentet


    Për të aplikuar në vendet e lira të stafit akademik të Universitetit të Durrësit, të interesuarit duhet të paraqesin dokumentacionin kërkuar. Aplikanti duhet të paraqesë formularin e aplikimit për personel akademik, i cili mund të shkarkohet në faqen e internetit të universitetit në adresën www.uamd.edu.al, ose të tërhiqet dorazi në zyrën e Degës së Burimeve Njerëzore të universitetit. Po kështu, ai duhet të ketë në dosjen e tij të dokumenteve tri letra rekomandimi nga pedagogë apo udhëheqës shkencorë të kandidatit dhe të paktën një nga tri letrat të jetë nga punëdhënësi ose drejtuesi i fundit nëse ka një të tillë. Duhet gjithashtu një fotokopje e diplomës, e noterizuar; fotokopje e certifikatës së notave, e noterizuar; fotokopje e dëshmive të ndryshme kualifikimi, të noterizuara si dhe
    fotokopje të artikujve shkencorë të publikuar në revista ndërkombëtare profesionale, shkencore ose punime të tjera. Dokumente të tjera që duhet të dorëzojë personi i interesuar janë:
    një fotokopje të pasaportës ose të një dokumenti identifikimi, si dhe programin (syllabus) e lëndës për të cilën kandidati aplikon. Dosja e dokumenteve duhet të përmbajë edhe një deklaratë nga kandidati aplikues për gjendjen gjyqësore. Dorëzimi i dokumenteve do të bëhet sipas procedurave të përcaktuara. Universiteti bën të ditur se nuk lejohet paraqitja e dokumenteve dorazi.


    Mungesa e fondeve rrezikon pagat për pedagogët


    Pedagogët e universiteteve publike mund të mbeten pa u paguar për muajit në vazhdim. Universitetet kanë para nga fondet e shtetit për të paguar pedagogët deri në datën 16 nëntor të këtij viti. Fondi i pagave të pedagogëve është shkurtuar me 12 milionë dollarë. Sipas Ministrisë së Financave, në buxhetin e arsimit të lartë, konkretisht në fondin e transfertave të pakushtëzuara, janë ulur fondet për universitetet. Konkretisht bëhet e ditur se nga shkurtimet e fondit preken më shumë dy universitete: Universiteti i Tiranës dhe ai Politeknik. Për këto dy universitete do të ketë rreth 5 milionë dollarë më pak. Ky shkurtim fondesh, që është bërë në fillim të këtij viti, duhet të kompensohet me fondet dytësore të universiteteve. Pagat do të sigurohen me paratë që do të grumbullojnë fakultetet këtë vit të ri akademik. Ky kompensim i pagave nga fondet dytësore ua heq mundësinë universiteteve të investojnë në fakultete, për të rritur standardet, por edhe cilësinë.

    Albania
    12 Shtator 2010

  4. #24
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Pagat e reja, për ushtarakët, mësuesit, policinë, doganierët dhe administrata


    Ushtarakët
    Në vendimin Nr. 839, datë 11 dhjetor 2003 të Këshillit të Ministrave, të ndryshuar, bëhen këto ndryshime: a) Në pikën 1, lidhja nr.1 “Paga bazë sipas gradës dhe viteve të shërbimit për ushtarakët aktivë të Forcave të Armatosura”, zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër dhe emërtim, bashkëlidhur këtij vendimi dhe pjesë përbërëse e tij.
    b) Pika 5/1 ndryshohet, si më poshtë vijon: “5/1. Ushtarakët aktivë të Forcave të Armatosura, që punojnë në pozicione që lidhen me procesin e informatizimit të veprimtarisë së Forcave të Armatosura dhe kërkojnë në mënyrë të detyrueshme Diplomë të Nivelit të Dytë (DND) ose Diplomë të Integruar të Nivelit të Dytë (DIND) apo të barasvlefshme me to, sipas legjislacionit të arsimit të lartë, në degët “Inxhinieri elektronike” apo “Informatikë”, përfitojnë një shtesë për “kushte pune”, prej 10 000 (dhjetë mijë) lekësh, mbi pagën mujore të gradës përkatëse. Zbatimi i kësaj shtese, për pozicionet konkrete, bëhet pas miratimit paraprak të Departamentit të Administratës Publike dhe Ministrisë së Financave, sipas përshkrimit të pozicionit të punës.”.

    Atashetë ushtarakë
    Lidhja Nr. 1 që përmendet në pikën 1, të vendimit Nr. 90, datë 28 janar 2008 të Këshillit të Ministrave, të ndryshuar, zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.
    2. Efektet financiare që rrjedhin nga zbatimi i këtij vendimi, për vitin 2010, të përballohen nga fondet e planifikuara për Ministrinë e Mbrojtjes për vitin 2010.

    Mësuesit dhe drejtorët
    Në vendimin Nr. 194, datë 22 prill 1999 të Këshillit të Ministrave, të bëhen ndryshimet, si më poshtë vijon: a) Lidhja nr.1 “Struktura e pagës për punonjësit mësimorë”, që përmendet në pikën 1, zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër dhe titull, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.
    b) Pika 2/I ndryshohet si më poshtë vijon: “2/I. Paga e grupit, sipas nivelit arsimor të kërkuar nga vendi i punës, është si vijon: Grupi 1- 12 000 (dymbëdhjetë mijë) lekë. Në këtë grup përfshihen: Diplomë e Nivelit të Dytë (DND); Diplomë e Integruar e Nivelit të Dytë (DIND); Të barasvlefshme me to, sipas legjislacionit të arsimit të lartë;
    Grupi 2-10 000 (dhjetë mijë) lekë. Në këtë grup përfshihen: Diplomë e Nivelit të Parë (DNP); Të barasvlefshme me to, sipas legjislacionit të arsimit të lartë; Diplomë e shkollës së mesme pedagogjike, për të cilat jepet titulli “Mësues i shkollës fillore”; Diplomë e shkollës së mesme profesionale, për të cilat fitohet specialiteti për mësuesi; Diplomë mbi shkollën e mesme. Të tilla konsiderohen të gjitha diplomat e kurseve me program mësimor të miratuar nga MASH-i, si dhe të gjithë ata që kanë mbaruar dy vite akademike
    të shkollës së lartë.
    Grupi 3 - 8 000 (tetë mijë) lekë. Në këtë grup përfshihen diplomat e shkollës së mesme”.

    Policia dhe SHKB
    Në vendimin Nr. 718, datë 23 qershor 2009, bëhen shtesat e ndryshimet, si më poshtë vijon: a) Lidhja nr.1 “Struktura dhe nivelet e pagave, për punonjësit e personelit hetues të
    Shërbimit të Kontrollit të Brendshëm”, e përmendur në pikën 1, zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër dhe titull, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.”.
    b) Lidhja Nr. 2, “Struktura dhe nivelet e pagave, për punonjësit civilë inspektues dhe mbështetës të Shërbimit të Kontrollit të Brendshëm”, e përmendur në pikën 6, zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër dhe titull, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.
    c) Pika 8 ndryshohet, si më poshtë vijon: Paga e grupit (kolona 4) e lidhjes nr.2, është sipas lidhjes nr.3, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.”.

    Administrata civile në Ministritë
    1. Në vendimin nr.901, datë 19.12.2007, të ndryshuar, të bëhen këto ndryshime:
    a) Lidhja nr.1, që përmendet në pikën 2, të zëvendësohet me lidhjen me të njëjtin numër, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.
    b) Pika 3 ndryshohet si më poshtë vijon:
    “3. Paga e grupit (kolona 2) e lidhjes nr.1, është sipas lidhjes nr.4, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.”.
    c) Shkronja “c” e pikës 9, ndryshohet, si më poshtë vijon: c. Paga e pozicionit “Sekretar i titullarit”, “Sekretar i organit kolegjial drejtues”, është 55 900 (pesëdhjetë e pesë mijë e nëntëqind) lekë në muaj. Shtesa për vjetërsi në punë për pozicionet “Sekretar i titullarit”, “Sekretar i organit kolegjial drejtues”, jepet në masën 2 për qind pas çdo viti pune, deri në 25 vjet, dhe llogaritet mbi vlerën 12 000 (dymbëdhjetë mijë) lekë.”.
    ç) Pika 11 ndryshohet, si më poshtë vijon: 11. “Specialistët”, “Përgjegjësit e sektorit”, apo “Drejtorët”, të cilët punojnë në pozicione që lidhen me procesin e informatizimit të administratës publike dhe kërkojnë në mënyrë të detyrueshme Diplomë të Nivelit të Dytë (DND) ose Diplomë të Integruar të Nivelit të Dytë (DIND) apo të barasvlefshme me to, sipas legjislacionit të arsimit të lartë, në degët “Inxhinieri elektronike” apo “Informatikë”, përfitojnë një shtesë për “kushte pune”, prej 15 000 (pesëmbëdhjetë mijë) lekësh, mbi pagën mujore të kategorisë përkatëse, pas miratimit rast pas rasti, nga njësitë e personelit të çdo institucioni.”

    Punonjësit e doganave
    Lidhja Nr.1, “Struktura e pagave të sistemit doganor”, e përmendur në pikën 1,
    zëvendësohet me lidhjen Nr.1, “Struktura dhe nivelet e pagave për punonjësit e doganave”, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.”.
    b) Pika 2 ndryshohet, si më poshtë vijon: Paga e grupit (kolona 2) e lidhjes nr.1, është sipas lidhjes nr.3, që i bashkëlidhet këtij vendimi dhe është pjesë përbërëse e tij.”.
    2. Efektet financiare që rrjedhin nga zbatimi i këtij vendimi, do të përballohen nga fondet e parashikuara në Buxhetin e Shtetit për rritjen e pagave për vitin 2010.

    Albania
    28 Gusht 2010

  5. #25
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anëtarësuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    si mund ta shkaterroje arsimin.. zoti TAFAJ..

    bir i nje familjeje arsim dashese tiranase tash 200 e ca vjet.. qe i ka dhene me dhjetra intelektuale te shquar ketij vendi.. sikurse mesues juriste muzikante etj.
    vet zoti Tafaj i shkelqyer nga klas e pare fillore deri ne diplomimin universitar e i dalluar si pedagog qofte ne tirane e qofte per disa vite si profesor e shef katedre ne nje nga universitetet me te shquara te gjermanise.
    model i njeriut te mire e atdhetar e i shum pergatitur shkencerisht qe ju pergjigj thirrjes se atdheut per te ardhur e zhvilluar arsimin tone me standartet me te perparuara te botes se qyteteruar.
    e pra kte thesar tonin sikurse eshte zoti Tafaj na del e na e shajne ca bllokqener injorante zagare te babezitur te rrugacit miljarder edvin ledi makbeth shamko braces se rucit te shpellave te se keqes.

    skan turp keta barbare..

    suksese ministrit Tafaj.

  6. #26
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22

    Udhëzimi i MASH-it për studimet pasuniversitare

    Udhëzimi i MASH-it për studimet pasuniversitare


    Ministria e Arsimit përcakton kriteret për organizimin e studimeve në institucionet e arsimit të lartë: hapjen, mbylljen dhe riorganizimin e programeve të studimeve. Vetëm pak ditë pasi u miratuan kuotat për masterat në të gjitha universitetet e vendit, MASH nxjerr udhëzimin për mënyrën e organizimit të masterave të nivelit të parë, të dytë dhe doktoraturave. Gazeta sjell për lexuesin të dhënat e plota për kreditet e kërkuara për aplikantët, kushtet, fitimin e diplomave të studimit, kohëzgjatjen e programeve, objektivat, lëndët dhe veprimtaritë mësimore të programit të studimit. Në këtë udhëzim të përgatitur pak ditë më parë jepet edhe rregullorja e institucionit dhe ajo e programit të studimit. Udhëzimi përmban shtojcat sqaruese për programet e studimeve universitare (studimet e ciklit të parë, të ciklit të dytë, programet e integruara të studimit të ciklit të dytë dhe strukturën e plotë të programeve të studimit). Po ashtu, përcaktohen kriteret dhe vendet ku duhet mbrojtur gjuha e huaj. Pjesë e udhëzimit janë edhe formularët për propozim për hapjen/riorganizimin e programeve të studimit “Bachelor”, “Master profesional”, “Master i Shkencave” dhe “Doktoraturë”, të detajuara në planet mësimore, programet, kriteret e pranimit, planet financiare. Të gjitha nivelet e studimit pas përfundimit të shkollës së lartë janë të përcaktuara në mbështetje të ligjit të ri të arsimit të lartë, miratuar pak muaj më parë. Gazeta do të sjellë të gjitha detajet për lexuesit, duke filluar që nga dita e sotme dhe në vijim, për të gjitha kategoritë e studimeve pasuniversitare.


    Udhëzimi, kushtet dhe mënyra e aplikimit për “Master” dhe “Doktoratë”


    Zbardhet procedura për aplikimin dhe regjistrimin sipas diplomave
    Dokumentet që duhen dorëzuar për kandidatët e doktoratës

    Udhëzimi i MASH-it përcakton kushtet e pranimit në programet e ndryshme të studimit, si kriteret e konkurrimit, hapjen e konkurrimit, tarifat dhe dokumentacionin që duhet të paraqitet. “Për t’u pranuar në një program studimi të ciklit të parë apo program të integruar të studimit të ciklit të dytë, kandidati duhet të ketë përfunduar me sukses Maturën Shtetërore, të zotërojë një diplomë tjetër studimi, të fituar jashtë vendit, të vlerësuar ekuivalente me të ose të zotërojë një diplomë të lëshuar nga një institucion i arsimit të lartë”, - thuhet në udhëzimin e MASH-it. Universitetet (institucionet e arsimit të lartë) kanë të drejtë të propozojnë kritere të veçanta për përzgjedhjen e kandidatëve, të cilat shqyrtohen dhe vlerësohen nga MASH-i në këshillim me Konferencën e Rektorëve dhe Këshillin e Arsimit të Lartë dhe Shkencës. Mbi këtë bazë, ministri miraton, me udhëzim, kriteret dhe procedurat e pranimit në ciklin e parë të studimeve.
    Edhe për programet e studimeve të nivelit të dytë (pasi ka marrë diplomën “Bachelor”, vetë universitetet përcaktojnë rregulloren dhe kriteret specifike për pranimin e studentëve në çdo program studimi të ciklit të dytë, që lidhen me drejtimin e formimit të tyre në ciklin e parë dhe cilësinë e përgatitjes individuale të studentëve. Këto kritere specifike bëhen publike para fillimit të pranimeve të radhës në institucion. “Institucionet e arsimit të lartë i pranojnë kandidatët mbi bazën e një procedure konkurrimi transparente, të përshkruar në detaje, në rregulloret e programeve të studimit, të cilat bëhen publike jo më vonë se 6 muaj para pranimit”, - thotë udhëzimi. Të drejtën për të nisur doktoratën e kanë të gjithë ata kandidatë që kanë diplomë “Master të Shkencave” ose “Master të Arteve të Bukura”, apo diplomë tjetër të fituar brenda apo jashtë vendit, e cila është e ekuivalentuar për nivelin përkatës të studimeve, në përputhje me programin që kërkon doktorata.

    Procedurat për doktoratën

    Rregullorja e programeve të studimit për doktoraturën bëhet publike jo më vonë se 6 muaj para pranimit. Procesi i doktoratës monitorohet nga Rektorati dhe Ministria e Arsimit. Pranimi dhe regjistrimi i aplikantëve organizohet nga njësia përgjegjëse për programin përkatës të doktoratës. Procedura e pranimit të kërkesave bëhet sapo të miratohen kuotat nga Këshilli i Ministrave dhe periudha e pranimit të kërkesave zgjat jo më pak se dy javë. Kandidatët duhet të dorëzojnë dosjen individuale që përmban një sërë dokumentesh (shih dokumentet e kërkuara në tabelën 1).
    Udhëzimi thotë se përzgjedhja e kandidatëve bëhet nga Këshilli i Profesorëve të njësisë kryesore përgjegjëse për programin e doktoratës ose Këshilli i Profesorëve të institucionit. Sipas tij, kanë përparësi kandidatët që vijnë nga personeli akademik, të punësuar me kohë të plotë. Këshilli i Profesorëve përgjegjës ngre komisionet ad-hoc sipas fushave përkatëse të çdo programi doktorate për përzgjedhjen e kandidatëve fitues. Kryetari i çdo komisioni të tillë është dekani.
    Lista e kandidatëve fitues, një javë pas aplikimit dërgohet nga komisioni Ad-hoc në këshillin e profesorëve dhe shpallen nga dekani jo më vonë se 2 javë nga mbyllja e aplikimeve. Sipas udhëzimit, dekani përcakton afatet e animimeve të kandidatëve që nuk kanë fituar dhe shqyrtimi i tyre bëhet nga Këshilli i Profesorëve që jep vendimin përfundimtar. Fituesit e doktoraturës duhet të regjistrohen në një periudhë jo më pak se një javë nga data e përcaktuar nga dekani i njësisë kryesore. Fituesi paguan tarifën e regjistrimit dhe tarifa e shkollimit paguhet më këste të përcaktuara nga njësia kryesore e arsimit të lartë (fakulteti). Kësti i parë paguhet menjëherë dhe është sa vlera e tarifës për pjesën e studimeve të organizuara. Studentët që kanë transferuar kredite nga programe të tjera të ciklit të tretë paguajnë vlerën përkatëse sipas moduleve lëndore dhe krediteve që ata duhet të fitojnë në programin përkatës të doktoratës. Tarifa është e përcaktuar nga qeveria, e cila përcakton vlerën për pjesën e studimeve të organizuar për çdo modul lëndor në varësi të krediteve që i takojnë atij dhe vlerën për pjesën e studimeve për periudhën që përmbledh kërkimin shkencor dhe përgatitjen e disertacionit, deri në marrjen e diplomës për gradën shkencore “Doktor”.

    Specializimi dhe “Master Profesional”

    Për t’u pranuar në një program studimi specializimi afatgjatë, kandidati duhet të zotërojë diplomë “Master i Shkencave”, ose “Master i Arteve të Bukura”, apo diplomë tjetër studimi të fituar brenda apo jashtë vendit, ekuivalente me to, dhe të plotësojë standardet akademike të kritereve të pranimit të institucionit respektiv”, - thuhet në udhëzimin e MASH-it. Sipas tij, universitetet përkatëse përcaktojnë kriteret specifike të pranimit në këto programe studimi, të cilat bëhen publike para fillimit të pranimeve.
    Ndërsa për t’u pranuar në një program studimi “Master Profesional”, kandidati duhet të ketë përfunduar së paku një program studimi të ciklit të parë, si dhe të plotësojë standardet akademike të kritereve të pranimit të institucionit respektiv për këto programe studimi, të cilat bëhen publike para fillimit të pranimeve. Udhëzimi përcakton edhe kriteret e pranimit në një program studimi jouniversitar të natyrës profesionale. “Kandidati duhet të ketë përfunduar me sukses Maturën Shtetërore, ose të zotërojë një diplomë tjetër studimi, të fituar jashtë vendit, të vlerësuar ekuivalente me të, si dhe të plotësojë standardet akademike të kritereve të pranimit të institucionit respektiv për këto programe studimi”, - thuhet në dokumentin e MASH-it.

    DOKTORATA, 13 DOKUMENTET PËR APLIKIMIN

    1- Kërkesa e kandidatit.

    2- CV personale dhe bibliografi e punimeve shkencore, të cilat duhet të jenë të dokumentuara (nëse kandidati ka të tilla).
    3- Projekt-propozim për temën e disertacionit (me jo më pak se 2000 fjalë), i shoqëruar me një certifikatë të lëshuar nga Komisioni i Vlerësimit të Titujve Akademikë, që vërteton origjinalitetin e temës së propozuar, mbështetur në të dhënat e Skedarit Kombëtar të Doktoraturave.
    4- Kopje të noterizuar të diplomës “Master i Shkencave”, ose “Master i Arteve të Bukura”, apo të një diplome tjetër studimi, ekuivalente me to, të shoqëruara me listën e notave apo suplementin e diplomës. Diploma e lëshuar jashtë vendit shoqërohet me vërtetimin e njohjes nga MASH-i.
    5- Kopje të noterizuar të diplomave apo certifikatave të kualifikimeve të ciklit të tretë apo të një diplome ose certifikate ekuivalente me to, shoqëruar me listën e notave apo suplementin e diplomës (nëse kandidati e disponon një të tillë).
    6- Vërtetimin për vazhdimin e programeve të studimit të specializimit, së bashku me listën e notave të fituara deri në atë moment (nëse kandidati është duke ndjekur një program të tillë).
    7 Fotokopje të noterizuar të kartës së identitetit/pasaportës.
    8- Dy fotografi për dokument.
    9- Dy rekomandime nga persona me titull akademik.
    10- Një deklaratë që pranon të shlyejë të gjitha detyrimet financiare lidhur me koston e këtyre studimeve, sipas përcaktimeve të bëra nga vetë institucioni.
    11- Dëshmi të gjuhës/gjuhëve të huaja (fotokopje të noterizuara).
    12- Vërtetim nga qendra e punës (nëse është i punësuar).
    13- Mandat arkëtimi për tarifën e aplikimit për konkurrim.


    LLOJET E DIPLOMAVE

    “Bachelor”

    Lëshohet pas përfundimit të programeve të studimeve të ciklit të parë.

    “Master Profesional”

    Jepet në përfundim të programit të studimit “Master Profesional”, pjesë e studimeve të ciklit të dytë dhe ofron arsimim dhe trajnim të mirëfilltë profesional të studentit.

    “Master i Shkencave” ose “Master i Arteve të Bukura”

    Jepet në përfundim të programeve të studimit “Master i Shkencave”, “Master i Arteve të Bukura” ose programeve të integruara në fushat e mjekësisë, të stomatologjisë, të farmacisë, të veterinarisë, të arkitekturës, pjesë e studimit të ciklit të dytë dhe që i pajis studentet me njohuri të thelluara teorike dhe praktike, si dhe trajnim për kërkim shkencor në një fushë brenda specialitetit.

    “Doktor” (Dr.)

    Kjo diplomë ka për bazë kërkimin shkencor dhe veprimtarinë krijuese të pavarur, duke përfshirë edhe 60 kredite për studime të organizuar. Si rregull, ato organizohen brenda një projekti të madh kërkimor-didaktik e kulturor dhe realizohen në koordinim me zhvillimin e dokumentuar të aktiviteteve të kërkimit të njësisë apo institucionet përkatëse.

    Diplomë universitare specializuese


    Programi i studimeve specializuese afatgjata janë programe formimi profesional që ofrojnë njohuri për profesione të veçanta në fushat e mjekësisë, të stomatologjisë, të farmacisë, të inxhinierisë, të veterinarisë dhe të drejtësisë (Drejtësia ka Magjistraturën). Ato ofrohen me jo më pak se 120 kredite (sipas ligjit për profesionet e rregulluara). Në përfundim të programeve të studimeve specializuese afatgjata lëshohet një diplomë universitare specializimi në fushën përkatëse.


    KUOTAT E QEVERISË PËR MASTERA

    a) Kuotat për “Master i Shkencave” 4075
    b) Kuotat “Master Profesional” 100
    c) Kuotat për transferimin e studimeve 100
    ç) Kuotat për të huajt 50
    d) Kuotat për të verbrit 20
    dh) Kuotat për romët/ ballkano-egjiptianët 20


    Albania

  7. #27
    Ky ligj ka ndryshu nja dy here deri me tani, ne 2007 ka ndryshuar pothuajse rrenjesisht dhe ne 2010 jane bere ca rregullime te tjera, sidomos ne ciklin e studimeve dhe emertimin e Diplomave dhe Masterave, qe sipas meje jane vertete sipas standarteve europiane, gjithmone nese do dine ta zbatojne; studenti dhe cdo i diplomuar ka mundesine te levize dhe te transferoje ETCS cdo semester dhe Diploma do njihet njesoj sikur ta kesh kryer ne nje Universitet te Europes...

  8. #28
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    24-09-2010
    Postime
    778

    Zgjedhjet e reja ne universite. Përpjekjet e Rektorëve&Dekanëve për mandat te ri

    Zgjedhjet e reja në Universitetet Publike po afrojnë dhe së bashku me to, po fillojnë edhe ethet korruptive të disa Rektorëve e Dekanëve aktualisht të zgjedhur për të ri-kandiduar për postet përkatëse, megjithëse pengesa më e madhe për ta është Ligji dhe Rregullorja aktuale, e cila pengon kandidimin për herë të dytë të Rektorëve dhe Dekanëve.
    Rregullorja aktuale e zgjedhjeve e konfirmuar nëpërmjet Ligjit për Arsimin e Lartë Nr.10 307, datë 22.7.2010 njeh kandidimin vetëm me një mandate 4 vjecar nëse fitohet.
    Ligji për Arsimin e Lartë thotë në nënin Nr.23:

    Kohëzgjatja e mandatit për organet dhe autoritetet drejtuese
    1. Organet dhe autoritetet drejtuese në institucionet publike të arsimit të lartë zgjidhen për një mandat 4-vjeçar. Autoritetet drejtuese nuk mund të rizgjidhen për dy mandate radhazi në të njëjtin funksion.
    6. Mandati për organet dhe autoritetet e tjera drejtuese dhe administruese të një institucioni të ri publik të arsimit të lartë është i njëjtë me atë të rektorit.

    Ky nen `vdekjeprurës` për ambiciet e disa Rektorëve dhe Dekanëve (që duan me këtë rast edhe të dalin në pension si të tillë), i ka nxitur këta indivdië që të kërkojnë andej këndej duke kërkuar miq në MASH dhe në Parlament për të lobuar që nëpërmjet një propozimi me shkrim në Parlament- të ri-ndryshojnë Ligjin e Arsimit të Lartë të miratuar vetëm para 1 viti, por dhe të ndryshuar 4 herë rradhazi që nga viti 2003 e këtej (nga qeveritë përkatëse të zgjdhura me rotacion politik), ndryshimin e Nenit Nr.23 duke e përshtatur atë që organet dhe autoritetet drejtuese në institucionet publike të zgjidhen për herë të dytë …
    Nuk do të kishte ndonjë kuptim të vecantë sikur këto propozimet të mos i bënin po ata individë që aktualisht janë autoritete drejtuese nën drejtimin e të cilëve Fakultetet dhe në ndonjë rast dhe ndonjë Universitet publik kanë shkuar si mos më keq përsa I përket cilësisë së mësim dhënies dhe të rrushfetit.
    Po këta individë të vecantë të cilët bënë cmos në zgjedhjet e fundit , ato të vitit 2007-2008 që të ripërsëritnin mandatet e tyre sepse po këta njerëz kanë qënë edhe para viteteve 2007 drejtues të këtyre Fakulteteve.
    Nëse ndodh kjo, atëhere Fakultetet përkatëse do t`i marrë `lumi`, qoftë në aspektin e rënies së cilësisë së mësim dhënies, qoftë në mos rinovimin e dhe përzgjedhjen e njerëzve të rinj e me perspektive në drejtimin e Fakulteteve publike.
    Përsa i përket Rektorëve, do të ishte mirë të ndryshonte ligji duke i emëruar ata në vënd që të zgjidheshin, sepse në fund të fundit Rektori i një Universiteti Publik është një përfaqësues politik i cili duhet zëvëndësuar pasi të bëhet rotacioni politik.
    Problem i dytë për ndryshime do të ishte dhënia e përgjegjësisve më të mëdha të Përgjegjësit të Departamentit i cili de juro është një autoritet drejtues por de facto gjithmonë është nën varësi institucionale nga Autoritete jo-drejtuese të Fakultetit dhe të Universitetit, si dhe nën një varësi faktike juridike dhe akademike nga Dekani, në vënd që Përgjegjësi i Departamentit duhej ti bindej vetëm Këshillit të Fakultetitpër vendim-marrje profesionale dhe për problemet e cilësisë së mësim-dhënies,dhe lirive akademike.
    Problemet janë të shumta.
    Unë mendoj se Rregullorja për Zgjedhjet në Fakultetet dhe Universitetet Publike duhet rregulluar, dhe jo Ligji për Arsimin e Lartë.
    Në këtë Rregullore duhen rregulluar: pikat ku flitet për Zgjedhjet e Dekanëve dhe Përgjegjësave të Fakultetit duhet qartësuar se individët që duhet të kandidojnë të jenë të kategorisë Profesor për `Dekan` dhe `Rektor`,- dhe minimalisht të kategorisë Doktor Shkencash për kategorinë `Përgjegjës Departamenti`. Gjithashtu duhet të qartësohet se kandidatët duhet të jenë të profilit përkatës në mënyrë përcaktuese dhe të japin mësim në atë Fakultet apo të jashtmit të paktën të jenë të profilit përkatës, sepse sic po shohim ka plot raste kur Përgjegjësat e Departamentit dhe Dekanë janë jo të profilit; kjo ka shkaktuar shumë problem qoftë në cilësinë e mësimdhënies ashtu dhe plot kontradikta brënda Fakultetit dhe Departamentit në aspektin e prioriteteve dhe të mosnjohjes së problemeve.
    Në përfundim, zgjedhjet e reja janë zgjedhje për të rinovuar dhe për ë zgjedhur njërëzit më të mirë profesionalisht duke përforcuar në këtë mënyrë teknkrocainë dhe meritokracinë akademike universitare.
    MASH , nuk duhet të pranojë në asnjë mënyrë propozime të ndonjë Dekani apo Rektori të degjeneruar dhe të korruptuar, dhe të hedhë poshtë insistimin e tyre për të amenduar nenin Nr.23 të Ligjit për Arsimin e Lartë në Parlament, në mënyrë që ata të kenë favorin e një mandati të dytë, sepse ky mandat edhe sikur ata ta fitonin (për arsye të qëndrimit të tyre jashtë ligjit në drejtim) pasi të amendohej ky Nen, ne do të shihnim me keq-ardhje, se Fakultetet dhe Universitetet Publike në të cilat do të rizgjidheshin këta individë- vetëm sa do të dëmtoheshin dhe do të pengoheshin aspiratat, perspektivat dhe vetëm do të ulnin kreditet e institucioneve që drejtojnë.
    Pra, nëse Neni Nr.23 do të ndryshohej në favor të disa individëve të korruptuar, këto Fakultete dhe Universitete do të bënin hapa prapa, do të shtonin korrupsionin dhe sigurisht stafet akademike do të vuanin pasojat e disa diktatorëve të vegjel e të shpifur qoftë për vetë stafet e tyre akademike qoftë për studentët të cilët kërkojnë ndryshime të cilat do ta coni përpara akademizmin dhe cilësinë e mësim-dhënies.

  9. #29
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    24-09-2010
    Postime
    778

    Arsimi I lartë rrezikohet seriozisht nga ndërhyrjet e shpeshta në Ligjin e Arsimit të

    Është hera e shtatë që ndërhyhet në Ligjin e Arsimit të Lartë që pas vitit 2000 dy herë nga Koalicioni I Majtë dhe 5 herë nga Koalicioni në fuqi.
    Pa nënvlerësuar Strategjinë e Arsimi të Lartë të përgatitur nga Koalicioni I fundit qeveritar, taktikat dhe interest plitike të vogla po vazhdojnë të shtrembërojnë idenë kryesore tëArsimit ëëLartë: atë të rritjes së përfshirjes së rinisë në Arsimin e Lartë pra shtimin e Sutdentëve gjë që e cila ndikon mjaft mirë qoftë në ngritjen intelektuale dhe profesionale të tyre ashtu dhe në pakësimin e gjëndjes së papunë por me potencialin e një gjetjes së një pune të mirë si brënda vendit ashtu dhe jashtë vendit. Faktori tjetër I kapur mirë është gjihashtu dhe ruajtja e identitetit kombëtar nëpërmjet arsimimit të vazhdueshëm në krahasim me vëndet e tjera sepse dihet që vëndet e vogla janë më të prirura të asimilohen nga ana kulturore dhe më vonë edhe nga ana kombetare nga Globalizmi. Ti lëmë anët e mira me të cilat krenohet Shqipëria dhe politika aktuale.
    Me pak fjalë cfarë nuk po shkon në Arsimin e Lartë dhe përse këto ndryshime kaq të shpeshta në Ligjin për Arsimin e Lartë?
    Ndërhyrja e fundit dihet që është një ndërhyrje fare e panevojshme dhe në një farë mënyre cinike pot ë shohësh dhe reagimin e Komisionit Ligjor përkatës si dhe votimin me rezultat shumë të ngushtë. Ishte një ndryshim për mendimin tim thjsht për arsye personale, thjesht se dikush nga Rektorët dhe Dekanët disa nga të cilët e janë një mandate të tretë të fituar kot fare, ndërhynë nëpërmjet nën/kryetarit të Kuvendit popullor për të kaluar draftin për prëmrsimin e nenit I cili pengonte rikandidimin nen I cili u vendos po nga kjo maxhorancë në 2007. Ligji u ndryshua pa mbushur mirë 1 vit nga amandamentet e bëra më qershor 2010. Kjo tregon në rradhë të parë se ligjet për Arsimin e Lartë kanë një impact të lartë ndaj interesave politike qoftë të kryesisht të maxhrorancës e cila e ndryshoi për të stabilizuar disa amendime të bëra më përpara por me thënë të drejtën, amendimet u bënë edhe për interesa personale të njërit krah apo të ndonjë individi të fuqisëm.
    Cfarë të `korrash` do të kemi nga këto amendime të befasishme dhe krejtësisht klienteliste brënda këtyre dy-tre viteve dhe sidomos nga ky I fundit?
    Do të kemi:
    së pari- ri fitimin e posteve të Dekanit te Rektorit dhe të Pergjegjësit të Departamentit (autoriteteve drejtuese) të ayre fytyrave të cilat kanë drejtuar për 8 vjet rradhazi, dy Dekanë nga të cilët kanë që nga viti 2004-2005 në drejtim dhe nuk është harruar ende përpjekjet e tyre në 2007-2008 për të kandiduar. Njëri nga ata, Dekani I Infermjerisë nuk ju dha e drejta të kandidonte në 2007-2008 dhe Ministri I atëhershëm z. Genc Pollo anulloi zgjedhjet, Urdhër I cili nuk është zbatuar edhe sot e kësaj dite ,për shkak se gjykata e shkallës së parë e hodhi poshte sigurisht për arësye se nuk u paraqit ndonjëri për të treguar se c`kishte ndodhur.
    Së dyti, amandamentet e bëra shpejt e shpejt, futën titullin e Docentit, vetëm e vetëm që disa nga Lektorët të përfitonin një titull për të rritur pagën duke I a kaluar me pagë dhe Doktorit të Shkencave, le pastaj të themi se kush I fitoi atë titull mësimor..
    Së treti, në ligjin për arsimin e lartë u hoq eksperienca në punë e vite për të fituar titujt akademikë, dhe sot Arsimi I lartë gjëndet para një përmbytjeje të madhë me tituj akademikë si doktorë shkencash pa eksperiencë fare akademike, Docentë me eksperiencë në shkolla fillore e të mesme, dhe Profesorë të associuar dhe Profesorë pa eksperiencë akademike , pa bërë një tekst serioz mësimor, pa monografi, sic janë disa nga ata që po pretendojnë tituj akademikë më të lartë. Kjo nuk e nderon Shqipërinë sepse kemi një tufë pedagogesh pa identitet dhe asnjë experience akademike.
    Së katërti, rindërhyrjet në Ligjin për Arsimin e lartë nuk I dhanë rrugë zgjidhje ashtu si ja kemi rekomanduar Ministrit për Rektorin- I cili është më mirë të emërohet se sa të zgjidhet, sepse në fakt Rektori është një njeri politik dhe hiqet kur vjen rotacioni politik.
    Së pesti, rrogat e Dekanëve dhe të Përgjegjësit të Departamentit duhet të jenë më të larta sepse janë autoritete drejtuese profesionale.
    Së gjashti, ndoshta ka ardhur koha që titujt le të jepen nga vetë Universitetet dhe jo të miratohen në MASH, pikërisht për të shmangur abuzimet me titujt skencore për shkak të rritjes së rrogës.
    Së shtati, Ligji për Arsimin e Lartë duhet të rregullojë edhe njëherë Rregulloren e Zgjedhjeve sepse e ka lënë evasive se kush mund të emërohet dhe kush mund të zgjedhet përgjegjës Departamenti, Dekan, apo Rektor, sepse për të drejtuar një Departament dhe Fakultet duhet medoemos një Pedagog i Profillit dhe jo pedagogë rroma për toma të profileve të tjera të cilët shkaktërrojnë Departamentët dhe Fakultetet, sepse është njësoj sikur Dekan të Fakultetit të Mjekësisë të zgjedhësh një Inxhinjer dhe anasjelltas. Këto të cara ka lënë dhe po le Ligji I Arsimit të Lartë falë ndërhyrjeve të shpeshta, pa kriter dhe për mendimin tim totalisht klienteliste.
    Nuk ka qënë e largët dita kur zv/ministra rregullonin nenet e ligjit për të përfituar më shumë dhe `për t`juauftur të tjerëve të cilët nuk I kishin marrë titujt ende. Nuk ka qënë e largët dita kur zv. Ministra dhe sekretarë Ministri japin urdhëra që të emërohet ky dekan, ky përgjegjës departamenti në kundërshtim me ligjin.
    Atëhere del pyetja finale? E kush do ta mbrojë e respektojë ligjin, kur vetë ligjvënësit dhe dikasteri i lartë I ministrisë ndërhyn duke mos e respketuar atë?
    Ndërhyrjet në ligjin për Arsimin e lartë ka ardhur koha ti bëjnë profesionistët dhe jo politikanët.

  10. #30
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Masterat, rishpërndarja e 831 kuotave sipas universiteteve

    MASH rialokon kuotat e mbetura të parealizuara për masterat profesionalë dhe shkencorë. Fakultetet në pritje të kuotave shtesë për transferimet dhe part-time

    Rishpërndahen 831 kuota pranimi për studimet e ciklit të dytë, Master Profesional dhe Master Shkencor. Bazuar edhe në kërkesat e bëra nga vetë universitetet për kuotat e mbetura të parealizuara në këto programe studimi dhe kalimin e tyre në drejtime që kanë më shumë kërkesa, Ministria e Arsimit ka miratuar së fundi rishpërndarjen e kuotave për masterat profesionalë dhe shkencorë sipas universiteteve. Më konkretisht, 287 kuota u përkasin programeve të studimit Master Profesional, që janë rindarë në disa degë të Universitetit të Tiranës, Politeknikut, Durrësit, Korçës, Vlorës dhe Elbasanit. Ndërsa 544 kuotat e tjera që i përkasin Masterit Shkencor janë rialokuar për Universitetin e Tiranës, Politeknikun, Vlorën, Shkodrën, Elbasanin, Durrësin dhe Artet. Aktualisht, fakultetet gjenden në pritje të shkresave të MASH jo vetëm për kuotat e masterave, por edhe për ato shtesë të transferimeve që janë 100, si dhe 80 të tjerave për studimet me kohë të pjesshme. Pas marrjes së këtyre kuotave, fakultetet do të rihapin procesin e pranimit të kandidatëve në bazë të kritereve të vendosura prej tyre.

    Master Profesional

    Universiteti i Tiranës

    Qeverisje dhe Politika Publike 20

    Informatikë Biznesi 30

    Administrim-Biznes 4

    Kontabilitet 4

    Financë 4

    Menaxhim Turizmi 5

    SEE 1

    Marketing 1

    Administrim Publik 2

    Sisteme Informacioni në Ekonomi 50

    Universiteti i Korçës

    Gjuhë-Letërsi AM 5

    Shkenca Sociale AM 5

    Universiteti i Durrësit

    Didaktikë 62

    Universiteti Politeknik

    Inxhinieri Gjeomjedisi 9

    Inxhinieri Ndërtimi 3

    Universiteti i Vlorës

    Administrim Publik 30

    Infermier Kirurg 9

    Infermier Patolog 9

    Mësuesi në Gjuhë Angleze 9

    Universiteti i Elbasanit

    Drejtim dhe Administrim Arsimi 5

    Menaxhim Infermieror 20

    Totali 287

    Master Shkencor

    Universiteti i Tiranës

    Marrëdhënie Ndërkombëtare 2

    Biologji Mjedisore 5

    Inxhinieri e Proceseve Kimike 2

    Shkencat dhe Teknologjitë Ushqimore 10

    Informatikë 15

    Mësues AM në Kimi 30

    Mësues AM në Matematikë 50

    Menaxhim Infermieror 15

    Teknik Laboratori 4

    Fizioterapi 4

    Mami 4

    Imazheri 4

    Shëndet Publik 23

    Drejtësi Civile 21

    Drejtësi Penale 21

    Drejtësi Publike 21

    Financë 4

    Kontabilitet Auditim 4

    Marketing 1

    Sisteme Informacioni në Ekonomi 4

    Ekonomiks 1

    Administrim Publik 2

    Administrim Biznesi 4

    Legjislacioni dhe Institucionet e BE 3

    Politika dhe Qeverisja në Europë 3

    Diplomacia dhe Marrëdhëniet Ndërkombëtare 4

    Universiteti i Vlorës

    Financë 7

    Administrim Biznesi 9

    Mësimdhënie e Gjuhës shqipe dhe Letërsisë 9

    Pedagogji e Specializuar Sociale 29

    Shkenca Infermierore 25

    Universiteti Politeknik

    Inxhinieri Matematike 3

    Inxhinieri Ndërtimi 1

    Inxhinieri Elektronike 3

    Universiteti i Shkodrës

    Administrim-Biznes 10

    Turizëm i Qëndrueshëm 10

    E drejtë Kushtetuese dhe Administrative 20

    E drejtë Private e Biznesit 20

    Financë 10

    Psikologji Organizative 10

    Psikologji Klinike 5

    Psikologji Ligjore 5

    Universiteti i Elbasanit

    Drejtim Bankar 5

    Gjuhësi 5

    Menaxhim 5

    Psikologji Edukimi 5

    Trashëgimi Kulturore 5

    Universiteti i Durrësit

    Menaxhim dhe Supervizim i Institucioneve Arsimore 60

    Universiteti i Arteve

    Aktrim 2

    Regji Filmi dhe TV 4

    Regji Teatri dhe Spektakël 2

    Skenografi-Kostumografi 2

    Këngë Lirike (Kanto) 7

    Pikturë-Grafik 5

    Totali 544

    MAPO

Faqja 3 prej 5 FillimFillim 12345 FunditFundit

Tema të Ngjashme

  1. Rexhep Mitrovica
    Nga PORTI_05 në forumin Elita kombëtare
    Përgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 06-04-2011, 08:15
  2. Tahiraj: Rrefime mbi luften ne Kosove
    Nga Kuksjan_forever në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 22
    Postimi i Fundit: 09-11-2010, 14:42
  3. Ervin Hatibi
    Nga erzeni në forumin Komuniteti musliman
    Përgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 18-11-2006, 00:39
  4. Miti i 'tolerances fetare' në Shqipëri
    Nga Qafir Arnaut në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 33
    Postimi i Fundit: 05-08-2006, 05:26
  5. Konferenca Islamike + Terrorizmi ne Shqiperi
    Nga Brari në forumin Problematika shqiptare
    Përgjigje: 82
    Postimi i Fundit: 16-04-2003, 14:48

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •