Close
Faqja 2 prej 5 FillimFillim 1234 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 11 deri 20 prej 48
  1. #11
    i/e regjistruar Maska e Ver
    Anëtarësuar
    23-07-2008
    Postime
    117
    Citim Postuar më parë nga Edvin83 Lexo Postimin
    Nga vala “Diploma për të tërë” drejt cunamit “Batërdi profesionale”
    07/09/2010
    Jonida Azizaj

    Paskan ikur kohët e dikurshme, kur kishim dilema të vërteta ekzistenciale: Të zgjedh letërsinë, apo juridikun? Psikologji apo Mjekësi? Financë apo Elektronikë? Dy shembujt e mësipërm na tregojnë se në çfarë derexheje është katandisur dëshira e dikurshme për të shkuar në universitet. Duket se gjithë kjo luftë e madhe, të gjitha debatet, problemet e ngritura në media për universitete cilësorë, qenkan debate boshe. Duket studentëve shqiptarë nuk u intereson aspak se në çfarë universiteti shkojnë; se çfarë pedagogësh ka atje; çfarë metode mësimdhënieje përdoret; asgjë nuk paska rëndësi përpara kartonit të diplomës. Madje dëshira dhe pasioni që të ndihmonin dikur për të zgjedhur degën e preferuar tani është këmbyer me makinën llogaritëse: Cilat janë profesionet që të sjellin më shumë fitime? – Mjekësia: mjekët shqepen në para. Stomatologjia – Hap një klinikë dhe bën kërdinë. Pale juridiku – Noter, para me thasë. Pale avokatët - për një proces të thjeshtë divorci, të marrin pesëqind mijë lekë.

    Por besoj se ndonjëherë, forca e individit është më e fortë edhe se forca e një shteti të tërë, sytë e të cilit gjithashtu janë zënë nga paraja. Individi në rolin e prindit, mësuesit, e pedagogut, ka mundësinë ta drejtojë fëmijën, nxënësin apo studentin, drejt udhës së dijes, jo duke parë interesin e ngushtë monetar, por duke i hapur mendjen dhe duke i treguar se edhe në një botë të çmendur nga paraja, kemi mundësinë të studiojmë për të zhvilluar talentet tona; kemi mundësi të krijojmë një botë idealiste ku mjeku lufton për jetën e pacientit dhe jo vetëm për mbushjen e xhepave me para.
    Nuk po i hyj debatit te universiteteve private kundrejt publike (me ate le te merren te tjeret) po me duket interesant tema e komercializimit te dijeve dhe diplomave.

    Gazetarja e ngre me te drejte si problem po nuk e besoj se eshte vecori vetem shqiptare. Edhe ne vende te tjera, bile ne vendet e zhvilluara eshte me keq, keto llogari bejne si prinderit ashtu dhe te rinjte. Kjo besoj edhe per shkak te cmimeve te larta qe kane studimet ne universitet sot.

    Edhe universitetet e mira ne bote sot prandaj gjuhen me shume, pasi rinia llogarit se i rritet potenciali i rroges e fitimit me vone, jo dhe aq ngaqe cilesia e dijeve eshte shume me e larte. Se sa per cilesi dijesh, ate nuk eshte se ta injekton me shiringe universiteti ku shkon por deshira jote per te mesuar.

  2. #12
    i/e regjistruar Maska e Ver
    Anëtarësuar
    23-07-2008
    Postime
    117
    Citim Postuar më parë nga Edvin83 Lexo Postimin
    Nga vala “Diploma për të tërë” drejt cunamit “Batërdi profesionale”
    07/09/2010
    Jonida Azizaj

    Shumëkush harron se të dyja degët e këtij lumi shkojnë në të njëjtin det, në tregun shqiptar të punës, duke bërë që vala “Diploma për të tërë” të kthehet në cunamin “Batërdi profesionale”, pasojat dërrmuese të të cilit do të shihen vetëm nesër, kur në sallat e mjekëve të shohim kirurgë të paaftë, në bankat e gjyqësisë të na gjykojnë njerëz të padrejtë e të pazotë, në institucionet e financës të na drejtojnë ekonomistë që s’dinë të ekonomisin as shtëpinë e tyre, e në tryezat e politikës do të kemi njerëz që i kanë pushtuar ato vende falë parasë dhe do të kenë mundësinë të drejtojnë shtetin, dhe të gjitha arteriet e vendit tonë.
    Edhe kjo ne fakt me duket tendence e pergjithshme sot ne bote, arsimimi demokratik si me thene, ndryshe nga arsimimi i meparshem i rezervuar vetem per elitat. Kjo eshte mire per studentet se te gjithe e marrin njefare dije ne universitete dhe edhe kalimi 4 vjet ne universitetin me te dobet privat eshte me mire sesa pa shkolle fare.

    Po eshte shume e veshtire per pedagoget ama te cileve u duhet sot te perballen me lloj lloj harbutesh ne auditore ndryshe nga me pare kur studentet ose vinin nga familje te ngritura e me edukate e kulture ose nga familje te varfra po kishin care fale te mesuarit kembengules dhe keshtu prape ishin me te edukuar se te sotmit.

    Sot ke femit e zengjinve te rinj neper shkolla per te cilet kur hyjne mund te thuhet pa frike per ta "ku di dhia c'eshte tagjia", dhe kur dalin jane prape gjysmagjel po sic e thashe me lart gjysmagjel eshte me mire se hic.

  3. #13
    i/e larguar Maska e SKRAPARI
    Anëtarësuar
    13-01-2005
    Postime
    867
    arsimi ne nje vend duhet te jete koherent me zhvillimin.
    ne shqiperi duhet pergatite njerez qe dine te bejne kepuce, rroba, djath, vere, raki, lodra femijesh, pjese makinash....
    nuk na duhen gazetare apo psikolloge e avokate se s`ka kush ti paguaje kur asnjeri nuk prodhon

  4. #14
    i/e regjistruar Maska e Ver
    Anëtarësuar
    23-07-2008
    Postime
    117
    Citim Postuar më parë nga SKRAPARI Lexo Postimin
    arsimi ne nje vend duhet te jete koherent me zhvillimin.
    ne shqiperi duhet pergatite njerez qe dine te bejne kepuce, rroba, djath, vere, raki, lodra femijesh, pjese makinash....
    nuk na duhen gazetare apo psikolloge e avokate se s`ka kush ti paguaje kur asnjeri nuk prodhon
    Skrapar, dakort jam ne parim po ka dy probleme me keto qe thua ti:

    1. Ku do punojne keta punetoret e kepuceve kur s'ka fabrika prodhimi? Bej fabrikat, do te vijne punetore sa te duash nga fshati mos ki merak. Po ky eshte nje problem qe e ka dhe perendimi, tani qe gjithe prodhimi i ka shku Kines e Indise

    2. Djathe, vere, e raki ke njerez sa te duash qe dine te bejne sepse mos harro qe gysma e popullsise jeton akoma ne fshat ne Shqiperi.

    Pershendetje...

  5. #15
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anëtarësuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964

    Si po shkaterrohet arsimi publik ne Shqiperi

    Makuteria e pafund e bandes ordinere te pushtetit nuk ka lene gje publike ne kembe per ta shkaterruar ate dhe pjesen private qe del prej saj ta fuse ne xhep.
    Pasi monopolizoi gjithe bizneset e medha dhe gjithe resurset te hyrje-daljeve te mallrave ne Shqiperi mazhoranca i eshte turrur cdo gjeje publike.
    Pasi privatizoi dhe ossh, tani i eshte turrur enegjitikes hidrocentraleve dhe fushave me nafte.
    Paralelisht i eshte turrur dhe arsimit publik ku me nje strategji te dale nga mendjet barbare dhe hajdute po e zhvlereson ate perdite ne menyre qe shtetasit shqiptare aq te etur per arsimimin e femijeve te vet te shkojne dhe te milen neper shkolla private me 5000 euro ne vit.
    Pasi shkaterruan pjesen universitare te arsimit publik tani i jane turrur edhe shkollave te mesme dhe 9 vjecare.
    Strategjia makaber kunder arsimit fillon me heqjen e mesuesve nga puna dhe rritjen e nxenesve per cdo klase. Jo me kot ka filluar me urgjence heqja e mesuesve nga puna sic po jep media keto dite.
    Hapi tjeter eshte largimi i gjithe specialisteve te arsimit qe u dhimbet sadopak shkaterrimi i arsimit publik.
    Ne kete menyre u shkaterruan gjithe klasa e inspektove te arsimit qe ne cdo kohe kontrollonin cilesine e mesimdhenies neper shkolla.
    Dhe shume e shume makiavelizma te tjera te gjitha me strategjine e caktuar qe ti ftohin familiaret nga arsimi publik dhe ti orientojne neper shkolla qofte 9 vjecare qofte te mesme qe mbijne cdo dite si kepurdhat pas shiut dhe ku bose te tyre jane vete politikanet e deputetet.
    Albania Uber Alles

  6. #16
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Kryeministri Berisha merr pjesë në konferencën “Reforma financiare e arsimit të lartë”

    Kryeministri theksoi se vendosja e një mekanizmi të ri financiar në arsimin e lartë , garanton të gjitha mundësitë për një liri të vërtetë akademike, dhe rritje të cilësisë.

    - Kryeministri garantoi se qeveria është e vendosur tu japë universiteteve me ligj dhe me të gjitha mënyrat autonominë më të madhe të mundshme që ekziston në vendet më të zhvilluara.



    Kryeministri Berisha mori pjesë sot, në konferencën me temë “Reforma financiare e arsimit të lartë”, organizuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës, në kuadër të programit “Cilësi dhe barazim në arsim”.

    Së bashku me kryeministrin ishin të pranishëm në këtë aktivitet, Ministri i Arsimit dhe Shkencës, zoti Myqerem Tafai, Ministri i Financave, zoti Ridvan Bode, drejtues të universiteteve publike dhe private të vendit, ekspertë të arsimit të lartë dhe kërkimit shkencor, si dhe përfaqësues të studentëve.

    Duke marrë fjalën, kryeministri Berisha u shpreh se kjo konferencë hap siparin e një debati të gjerë, për reformën më të rëndësishme, në paketën e të gjitha reformave që janë ndërmarrë dhe do të ndërmerren. Kryeministri u shpreh se është nevojë jetike që në fushën e arsimit të lartë të vendosen si objektiva, ato të vendeve të OECD, grupit të vendeve më të zhvilluara.

    Kryeministri theksoi si një domosdoshmëri jetike, zhvillimin e të gjitha kapaciteteve në fushën e arsimit të lartë, si kushti i të gjitha kushteve për të formësuar me përgjegjësi të madhe, të ardhmen e vendit. Në këtë kontekst, kryeministri kërkoi nga të gjitha institucionet përkatëse, që me seriozitetin dhe tolerancën më të madhe, të angazhohen në një debat të gjerë, për të vendosur një model të ri, në financimin dhe menaxhimin e arsimit të larte në Shqipëri.

    Kryeministri nënvizoi ndër të tjera, se kjo reformë dhe ky diskutim duhet ti japë arsimit të lartë, së pari një autonomi të plotë. “Ju garantoj se qeveria është e vendosur tu japë ju me ligj dhe me të gjitha mënyrat autonominë më të madhe, të mundshme që ekziston në vendet më të zhvilluara. Liria akademike nuk mund të zhvillohet nuk mund të ndërtohet pa një autonomi të plotë.”, tha kryeministri.

    Duke theksuar se autonomia nga qeveria është jetike, kryeministri vlerësoi se po kaq jetike, për universitetet është autonomia e njësive të tyre, e fakulteteve, kolegjeve, etj. “Një dimension të ri në këtë autonomi, ne duhet ti japm lirisë akademike në vend, u shpreh kryeministri.

    Kryeministri theksoi nder te tjera, se vendosja e një mekanizmi të ri financiar në arsimin e lartë, garanton të gjitha mundësitë për një liri të vërtetë akademike, dhe rritje të cilësisë.

    Më gjerë, në fjalën e tij, kryeministri Berisha u shpreh:

    “Së pari dëshiroj tu përshëndes, të shpreh nderimin dhe vlerësimin tim, për përpjekjet tuaja serioze në zhvillimin, e arsimit të lartë në vendin tonë.

    Dua që në fillim të theksoj se ne sot hapim siparin e një debati të gjerë, të një reforme, e cila për nga rëndësia e saj nuk ka shoqe tjetër në paketën e të gjitha reformave që janë ndërmarrë dhe do të ndërmerren. Kjo reformë është jetike në shumë plane. Një komb në rrugën e tij është i detyruar të ndërtojë të ardhmen. Ky komb ka një histori shumë të shkurtër lirie. Të ardhmen e ndërtojnë vetëm kombet e lira. Të tjerat mbijetojnë dhe ne jemi dëshmia më e gjallë e kësaj . Në këtë kontekst, përpjekja jonë për të ardhmen është një përpjekje e shkurtër, çka do të thotë se koha që ne kemi humbur është e jashtëzakonshme. Ne kemi nevojë më shumë se çdo komb tjetër për “kuantum live” në shumë fusha, para së gjithash dhe mbi të gjitha, në arsimin e lartë.

    Ne kemi nevojë jetike që në këtë fushë të vendosim si objektiv, vetëm objektivat e vendeve të OECD-së, grupit të vendeve më të zhvilluara. Ne kemi nevojë jetike të zhvillojmë të gjitha kapacitetet në fushën e arsimit të lartë si kushti i të gjitha kushteve për të formësuar me përgjegjësi të madhe të ardhmen tonë. Asgjë, asnjë proces tjetër për një vend të lirë, nuk përcakton më shumë të ardhmen, se kjo fushë, pra arsimi I lartë.

    Ndaj dhe jam sot këtu për tu bërë thirrje që me seriozitetin më të madh, tolerancën më të madhe të angazhohemi në një debat të gjerë, të paprecedent në historinë e arsimit të lartë për të shënuar, për të vendosur një model të ri, në financimin dhe menaxhimin e arsimit të larte në Shqipëri.

    Ne pesë vjet më parë kemi patur një arsim të lartë rudimentar, në të cilin në sasi ne ishim katër herë më larg, jo vetëm vendeve të OECD-se, por vendeve të BE.

    Sot, ne po ecim drejt trefishimit të numrit të studentëve. Sërish nuk jemi në standardin e duhur. Mbretëria e Bashkuar me një popullatë shumë më të mplakur se Shqipëria, me një natalitet shumë më të ulët, ka një numër shumë më të lartë studentësh “per capita” se sa Shqipëria. Ndaj dhe jemi përpjekur gjatë këtyre tre, katër viteve, për të sjellë një realitet të ri, në arsimin e lartë dhe sot ka një realitet të ri. Sot janë 70 % e maturantëve që hyjnë në universitet apo 75 % e tyre. Sot janë shtuar me dhjetëra e dhjetëra degë e programe, në universitetet e vendit, për tiu përshtatur tregut dhe kërkesave të tij.

    Sot, universitetet kanë një bashkëpunim intensiv, si njëri me tjetrin ashtu dhe ndërkombëtar. Pra, në një hark kohor të shkurtër progresi është i prekshëm. Cilësia, e cila është përcaktuese në misionin e arsimit të lartë nuk mund të themi se është në nivelin e duhur.

    Kjo reformë dhe ky diskutim duhet ti japë arsimit të lartë, së pari, një autonomi të plotë. Askush nuk duhet të mendojë se universitet mund të lumturohen nga qeveritë. E vetmja mënyrë e lumturimit të tyre nga qeveritë është që ato të kenë autonominë më të madhe nga qeveritë dhe unë ju garantoj se qeveria është e vendosur tu japë ju me ligj dhe me të gjitha mënyrat, autonominë më të madhe, të mundshme, që ekziston në vendet më të zhvilluara. Liria akademike nuk mund të zhvillohet, nuk mund të ndërtohet pa një autonomi të plotë. Natyrisht, në këtë kontekst është i domosdoshëm të zhvillohet siç duhet ky koncept. Në rast se autonomia nga qeveria është jetike, po kaq jetike nga universitet është autonomia e njësive të tyre, të fakulteteve e kolegjeve, pra një dimension të ri, në këtë autonomi, ne duhet ti japm lirisë akademike në vend.

    Gjatë gjithë këtyre viteve jam përpjekur të ndjek dhe kam ndjekur zhvillimet dhe jam befasuar me shkallën e centralizimit të papranueshëm qoftë qendror, qoftë dhe brenda universiteteve, të cilat janë tërësisht reminishenca tiranike, për lirinë akademike. Nuk mund të kuptohet, që rektorati të vlerësojë projektet e studimeve, më mirë se dekanati, e jo më ministria. Në qoftë se dekanati nuk ka kapacitetet intelektuale, shkencore, për të vlerësuar një projekt dhe për të qenë avokati më i shkëlqyer i këtij projekti, atëherë kush tjetër mund të jetë? Ndaj dhe autonominë duhet ta shohim me seriozitetin më të madh. Lirinë akademike duhet ta vlerësojmë dhe të bëjmë çdo gjë për ti dhënë hapësirën që duhet. Nuk ka cilësi, pa menaxhim. Dhe në qoftë se do të thonë,kemi menaxherë të mirë, ne studiuesit, kërkuesit, duhet ta pyesim veten mirë. Kjo është e vështirë të besohet, por kjo nuk na zhvlerëson aspak ne, përkundrazi, akademizmi, kërkimi, zhvillimi është pasioni ynë kryesor. Detyra jonë është të zhvillojmë në institucionet tona kapacitet manaxheriale dhe asgjë nuk e përcakton cilësinë, në këtë realitet, më shumë se sa zhvillimi dhe konsolidimi i kapaciteteve manaxheriale.

    Zotërinj rektorë, pedagogë, dekanë, në shkencë dhe në çdo gjë modeli që nuk funksionon duhet hedhur, duhet patur kurajo, për të rendur pas modelit tjetër, përndryshe vetëm sa thellon dështimin.

    Ndaj dhe ne duhet të vendosim një mekanizëm të ri financiar , i cili ju garanton ju, mundësitë për një liri të vërtetë akademike, tu garantojë ju të gjithë mundësitë të ecni në funksion të cilësisë. Nuk është çështja se ky është publik dhe ky është privat. Mos harroni se 80 % e prodhimit në këtë vend është e sektorit privat. Mos harroni se sektori privat është dhjetëra herë më i fuqishëm se sektori publik. Sot është çështja për tu përshtatur me nje realitet të ri që nuk ka ekzistuar 20 vjet më parë, që bëhet gjithnjë e më i fuqishëm çdo vit. Nuk mundet që bota akademike të qëndrojë indifferent ndaj tij, përkundrazi ne duhet të bëjmë çdo gjë që ti përshtatemi këtij realiteti. Vendi, që udhëheq sot botën në shkencë, SHBA-të kanë mbi dyfishin e investimit në shkencë, krahasuar me BE dhe këtë e kanë sepse 2/3 e këtij investimi dhe të këtyre fondeve i marrin nga sektori privat. Ndaj dhe ne çështjen e qëndrimit ndaj sektorit privat duhet ta kemi çështje të qëndrimit ndaj një realiteti të ri, më të fuqishmin që ekziston në vend.

    Disa ndryshime në ligje janë bërë. Qeveria është e vendosur të bëjë çdo ndryshim të nevojshëm, por jetike është menaxhimi. Tek bisedoja me një specialist të shquar të kësaj fushe lidhur me këtë pikë, konkluzioni është se ne nuk kemi alternativë tjetër. Pavarësisht nga niveli aktual i aftësive menaxhuese tona, ne duhet të rendim drejt një modeli të ri, me të cilin ne duhet të zhvillojmë dhe aftësitë menaxhuese të shkollave tona të larta.

    Një material i ri është paraqitur. Është në interesin dhe detyrën tuaj ta bëni këtë objekt diskutimi, në të gjitha departamentet, në të gjitha degët. Reformat për definicion nuk janë të pëlqyeshme. Edhe ato që janë më të ëmbla, asnjëherë nuk shihen si të tilla. Një nga shkaqet më kryesore të qëndrimit hezitant ndaj tyre qëndron në faktin se ato janë objekt diskutimi i dhomave të mbyllura apo i këtyre sallave, në një kohë kur ato duhet të jetë objekt diskutimi i të gjithë trupës akademike të vendit, fakulteteve , departamenteve, degëve dhe në një kohë të përshtatshme të vendosni së bashku, për një mekanizëm të ri, i cili në asnjë mënyrë nuk është qëllim në vetvete, i cili ka synim kryesor cilësinë dhe vetëm rritjen e cilësisë në universitetet tona. Dhe duhet të jetë në funksion të saj. Nuk është çështja këtu për të shpallur preference, është çështja për të vendosur një model, i cili bën të mundur që arsimi i lartë në Shqipëri të përmbushë misionin e tij në formësimin e të ardhmes së këtij vendi.

    Unë kam shumë besim tek ju. Unë ju garantoj ju, edhe njëherë se për qeverinë time, kjo reformë është reforma më e rëndësishme. Këtë reformë sigurisht do ta kompletojmë bashkërisht me frymën e një diskutimi të gjerë, të një mirëkuptimi të madh dhe të një guximi të vërtetë.

    Reformat janë guxim. Nuk duhet të harrojmë se për definicion bota akademike ka dhe konservatorizmin e saj. Misionin e ka tjetër, e ka patur,ndaj dhe le të punojmë së bashku që siç kemi arritur një ndryshim të lartë sasior, por edhe cilësor, tani të përqendrohemi me të gjitha energjitë tona, për një cilësi të re, më të lartë në arsimin universitar të Shqipërisë.

    02/09/2010
    Kryeministria

  7. #17
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Ndryshon ngarkesa mesimore ne arsim

    E Premte, 12 Shkurt 2010

    Duke filluar nga semestri i dyte i vitit mesimor 2009-2010, normat e punes mesimore ne sistemin arsimor parauniversitar, do te pesojne ndryshime. Sipas udhezimit me te ri te Ministrise se Arsimit, pergjithesisht ulet ngarkesa mesimore ne jave, per ata mesues te cilet kane edhe angazhime te tjera si drejtues, apo funksione te tjera shtese. Gjithashtu, ngarkesa mesimore eshte vendosur edhe ne baze te numrit te nxenesve, ne klasat ku keta mesues japin mesim. Mesuesve qe, per shkak te programit mesimor japin ore mesimore mbi normen e miratuara ne listat e meposhtme, iu paguhen oret mbi norme, deri ne 240 ore mesimore ne vit. Gjithashtu, sipas udhezimit te djeshem, mesimi i edukimit fizik zhvillohet vec per djem e vec per vajza. Ne shkollat 9-vjecare e te mesme ne qytet, kur klasat kane perberje me me pak se 10 nxenes te nje gjinie, mesimi i edukimit fizik behet duke bashkuar grupet e dy klasave paralele. Per shkollat me nje paralele, kur klasa ka perberje me me pak se 12 nxenes te nje gjinie, mesimi i edukimit fizik te zhvillohet bashke, djem e vajza.

    Nxenesit

    Sa i perket arsimit parashkollor, udhezimi percakton se grupet formohen me jo me pak se 25 femije qe frekuentojne. Ne fshat lejohet hapja e grupeve edhe me 15 femije qe frekuentojne. Ndersa, ne fshatra dhe zona te thella ku nuk sigurohet numri i femijeve, sipas normativave te mesiperme, grupi mund te hapet edhe me 10 femije, qe frekuentojne. Ne arsimin baze, cikli fillor, klasat formohen me jo me pak se 32 nxenes, ne shkollat e fshatit, kur nuk plotesohet normativa e mesiperme te punohet me klasa kolektive, ne rast se nuk sigurohet perqendrimi i shkollave. Klasat kolektive punojne me sistem 6-oresh. Ne arsimin baze, cikli i larte, klasat formohen me jo me pak se 32 nxenes. Kur numri i nxenesve ne dy ose me shume klasa te ndryshme eshte deri ne 25 nxenes, atehere hapen klasat kolektive, te cilat punojne me sistem 6-oresh. Ne arsimin e mesem, ne klasat X, XI, XII, formimi i klases behet me jo me pak se 35 nxenes. Kur nuk realizohet numri i kerkuar i nxenesve sipas kerkesave te mesiperme, klasat hapen me propozim te Drejtorise Arsimore dhe me miratim te Ministrise se Arsimit dhe Shkences.

    L.Ndoka





    Norma te vecanta te udhezimit Cilat kategori perfitojne ulje

    Mesuesit qe drejtojne biblioteken dhe punojne me librin neper shkolla, i ulet norma mesimore 3 ore ne jave. Mesuesit e shkollave te mesme profesionale qe ngarkohen me drejtimin e bazave prodhuese te medha (pergjegjes i bazes prodhuese), kane gjysmen e oreve mesimore. Kryetarit te sindikates se arsimit ne nje rreth, qe ka numer me te madh anetaresh, t'i ulet norma 8 deri ne 10 ore ne jave. Ne rastet kur sindikata ka me shume se 1000 anetare, mund te punoje edhe nje anetar i kryesise se sindikates se rrethit me 6-8 ore mesimore ne jave me pak. Ne shkollat e mesme veterinare, mjekeve veterinere qe drejtojne sektore ne kliniken veterinare prane shkolles, u ulet ngarkesa me 4 ore javore. Mesuesit te shkolles 9-vjecare, qe kryen punen e sekretarit te shkolles per amzen dhe organizimin e inventarit, i ulet norma sipas numrit te nxenesve. Ne shkollat deri 300 nxenes, ata perfitojne 4 ore me pak, ndersa ne shkollat me 30-700 nxenes, 6 ore me pak. Mesuesit te shkolles 9-vjecare me mbi 700 nxenes, qe kryen punen e sekretarit te shkolles per amzen dhe organizimin e inventarit, i ulet norma mesimore 8 ore ose mund te kete nje sekretare pa ngarkese. Ne ciklin e ulet te shkolles 9-vjecare, te llogaritet per cdo klase, nje mesues.

    Oret suplementare, sa paguhen

    Ne ciklin e ulet, per efekt pagese, oret suplementare, ne klasat kolektive do te llogariten mbi ngarkesen javore, 24 ore, kur klasa kolektive ka mbi 10 nxenes, dhe mbi ngarkesen javore 26 ore, kur klasa kolektive ka nen 10 nxenes. Ne ciklin e larte, ora suplementare per mesuesit e klasave kolektive, llogaritet mbi ngarkesen javore 22 ore (sipas normes mesimore javore te percaktuar me lart). Drejtorit te shkolles qe zhvillon mesim ne ciklin e larte me klasat kolektive, oret suplementare, i llogariten mbi ngarkesen javore 14 ore, dhe jo me shume se tri ore suplementare ne jave. Per plotesimin e normes mesimore, mesuesi i shkolles 9-vjecare ngarkohet edhe me ore mesimore jashte profilit, pa cenuar cilesine e procesit mesimor dhe kompetencen profesionale.



    Normat mesimore:


    ARSIMI PARASHKOLLOR


    Drejtor kopshti 15-24 ore ne jave

    Edukator kopshti 36 ore ne jave


    ARSIMI BAZE

    Norma mesimore, mesues ne ciklin fillor:

    Klasa I 23 ore ne jave

    Klasa II 23 ore ne jave

    Klasa III 25 ore ne jave

    Klasa IV 26 ore ne jave

    Klasa V 26 ore ne jave



    Norma mesimore, mesues ne ciklin e larte :

    Mesues i gjuhes shqipe, leximit letrar 22 ore ne jave

    Mesues i matematikes, fizikes dhe biokimise 22 ore ne jave

    Mesues i lendeve te tjera 24 ore ne jave

    Mesues ne institutet e femijeve 22 ore ne jave

    (me aftesi te kufizuara)





    3. Norma mesimore per drejtuesit ne arsimin baze:

    Drejtori i shkolles me 50-300 nxenes 12 ore ne jave

    Drejtori i shkolles me 301-700 nxenes 8 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles me 301-700 nxenes 10 ore ne jave

    Drejtori i shkolles me mbi 700 nxenes 6 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles me mbi 700 nxenes 10 ore ne jave





    Norma mesimore e kontrollit:

    Drejtori i shkolles 4 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles 6 ore ne jave





    Norma mesimore e shkollave te minoritetit

    ARSIMI I MESEM





    Normat mesimore per mesues.

    Mesuesi 22 ore ne jave

    (norma vjetore700-750 ore)

    Mesuesi i praktikave profesionale 33 ore ne jave

    (norma vjetore 1180 ore)



    Norma mesimore per drejtuesit

    Drejtori i shkolles me 50-300 nxenes 12 ore ne jave

    Drejtori i shkolles me 301-700 nxenes 8 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles me 301-700 nxenes 10 ore ne jave

    Drejtori i shkolles me mbi 700 nxenes 4 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles me mbi 700 nxenes 8 ore ne jave





    Norma mesimore e kontrollit

    Drejtori i shkolles 4 ore ne jave

    Zv/drejtori i shkolles 6 ore ne jave


    KJ

  8. #18
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Aplikimet, kërkohen 304 pedagogë në Tiranë e Durrës


    Universiteti i Tiranës dhe universiteti “Aleksandër Moisiu” në Durrës kanë hapur konkursin për më shumë se 300 vende të lira si pedagogë. Universiteti i Tiranës ka bërë të ditur se stafi i tij akademik do të shtohet këtë vit me 100 pedagogë të rinj, për të përballuar nevojën për staf akademik që ka ky institucion i arsimit të lartë. Ndërsa universiteti “Aleksandër Moisiu” në Durrës ka bërë të ditur se shpall konkursin për 204 vende të reja pune për personel akademik me kohë të pjesshme (part-time), sipas departamenteve dhe specialiteteve.

    Vendet
    Riorganizimi i universitetit “Aleksandër Moisiu” ka hapur shumë vende të reja pune. Nga ky universitet janë shpallur kërkesat për 84 vende të lira në Fakultetin e Edukimit, nga të cilat 30 vende në Departamentin e Mësuesisë, 12 ai i Sociologjisë, 30 vende te Gjuhët e Huaja dhe 12 te Departamenti i Psikologjisë. Në këtë universitet janë 70 vende të lira për personel akademik me kohë të pjesshme në Shkollën e Lartë Profesionale. Fakulteti i Ekonomisë dhe Administrimit kërkon 50 pedagogë të rinj, nga të cilët 10 vende janë për Departamentin e Shkencave Ekonomike. Departamenti i Shkencave të Administrimit Publik ka 14 vende të lira. Për Departamentin e Menaxhimit kërkohen 18 pedagogë, ndërsa Departamenti i Marketingut ka 8 vende të lira. Për të gjithë personat që duan të aplikojnë në këto pozicione, afati i fundit i pritjes së aplikimeve është deri më 15 shtator 2010. Universiteti i Durrësit njofton të gjithë personat e interesuar se do të shqyrtohen vetëm paketat e aplikimit që përmbushin kriteret e përcaktuara për këto vende pune. Kandidatët për pedagogë me kohë të pjesshme duhet të dërgojnë me postë dokumentacionin përkatës në adresën e universitetit, të cilën do ta gjeni në faqen zyrtare në internet.
    Kërkesat për staf të ri akademik janë bërë edhe nga universitetet e kryeqytetit. Universiteti i Tiranës ka bërë të ditur se këtë vit, stafit pedagogjik, për të përballuar fluksin e studentëve do t’i shtohen mbi 100 pedagogë të rinj. Konkretisht, shtimi i pedagogëve është i nevojshëm sidomos në Fakultetin Ekonomik dhe atë Juridik. Më shumë pedagogë këtë vit duhen në Fakultetin e Shkencave Natyrore e Sociale. Por jo vetëm në këto institucione; shtim të stafit është kërkuar edhe nga Fakulteti i Infermierisë. Sipas Universitetit të Tiranës, nga analiza që i është bërë raportit pedagog/student, të dhënat për vitin e fundit referojnë një raport mesatar 1 pedagog për 30 studentë. Ajo që duan të arrijnë departamentet është që të ruajnë dhe të arrijnë një raport të tillë, duke shkuar në 1 pedagog për 20 studentë.


    12 Shtator 2010
    Albania

  9. #19
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    32,963
    Postimet në Bllog
    22
    Universitetet, diskutohet modeli i ri i financimit


    Universitetet publike dhe ato private do të kenë një model të ri financimi. Skema e re e financimit të universiteteve në vendin tonë do të përfshijë edhe studentët. Bëhet fjalë për mbështetjen e tyre me të ardhura nga buxheti i shtetit, duke futur modelin e kuponëve, bursave, apo kredive. Ministria e Arsimit dhe Shkencës organizoi dje konferencën “Reforma Financiare e Arsimit të Lartë”, duke hapur kështu debatin publik mbi këtë platformë.

    Diskutimi

    Kryeministri Sali Berisha, i pranishëm në hapjen e këtij diskutimi, u ka përcjellë drejtuesve të universiteteve një apel për bashkëpunim ndërkohë që u shpreh se duhet të punohet shumë në drejtim të cilësisë. Për sa i përket autonomisë, Berisha tha se ajo nuk do të preket pasi është një e drejtë ligjore. "Ne duhet të vendosim një mekanizëm të ri financiar, i cili t’ju garantojë mundësitë për një liri të vërtetë akademike, t’ju garantoj të gjithë mundësitë", - tha kryeministri Sali Berisha.
    Në fjalën e tij, ministri i Arsimit Myqerem Tafaj, e cilësoi modelin e ri të financimit si një hap pozitiv në arsimin shqiptar. Kriteret e përfshirjes së një universiteti në këtë skemë do të jenë dy. Universitetet publike, por edhe universitetet private jofitimprurëse. Së dyti, universiteti duhet të plotësojë standardin e cilësisë së pranuar për Shqipërinë, standard ky i njëjtë me standardet europiane. Studentët që kanë kaluar me sukses Maturën Shtetërore dhe kanë arritur një prag të caktuar të pikëve, i cili do të vendoset në bashkëpunim me botën akademike. Përmes kësaj skeme do të financohen studimet e nivelit Bachelor dhe studimet post- sekondare dyvjeçare. Mundësi financimi do të krijohen edhe për studimet e nivelit të dytë e të tretë për programe studimi në degët më të rëndësishme të vendit. Ndërkohë që ministri i Financave, Ritvan Bode, tha se për të arritur efektivitet në këtë nismë duhet një menaxhim i mirë i fondeve dhe të gjitha kategoritë e studentëve të përfitojnë në mënyrë të drejtë. "Përzgjedhja si objekt i financimit publik, boshtëzimi te individi, te studenti, përbën zgjedhjen me te drejte ligjore", - tha Ridvan Bode, ministër i Financave.

    Rektorët

    Në prezantimin e reformës kanë marrë pjesë rektorë, dekanë e profesorë të njohur. Kryetari i Konferencës së Rektorëve, Dhori Kule, në fjalën e tij ka shprehur dhe kritika për këtë reformë, e cila në disa vende ka dështuar. Sipas rektorit të UT modeli i financimit që propozohet nuk ka funksionuar në disa nga vendet ku është aplikuar. Nga skema e re e financimit të institucioneve të arsimit të lartë do të përfitojnë studentët. Ministri Tafaj u shpreh se prioriteti në këtë reformë do të jetë së pari sigurimi i cilësisë ndërsa hallka më e rëndësishme mbetet diskutimi i gjerë publik. Ky diskutim publik do të vijojë me botën akademike, me studentët, gjimnazistët, me sektorin privat që investon në arsimin e lartë dhe me bankat. Reforma e financimit pritet të ndezë debate në javët në vazhdim.

    3 Shtator 2010
    Albania

  10. #20
    SupremacY Maska e IL__SANTO
    Anëtarësuar
    23-08-2004
    Vendndodhja
    Larg
    Postime
    4,248
    Ver mqe me paske kerkuar ide edhe ne kete teme po ta jap edhe pse di fare pak si funksionojne univ ne shqiperi.Por duke pare kete dyndje masive te njerezve ne univ ka dicka qe me le te dyshoj disi.Nuk jam kunder shkollimit por jam kunder shkollimit me ane te lekut.Ketu i referohem unvi shteterore pasi ato private nuk e di ne cfare gjendje jane.Shume konkurse ne univ shteterore por te gjithe fitojne edhe te gjithe e mbarojne.A thua po ngrihet nje brez i pergatitur?Sma merr mendja.Ky fluks i madh qe ka vershuar neper Univ sepse dalin me parrullen SHKOLLA DUHET edhe ne vend qe te mesojne edhe te pergatiten e BLEJNE shkollen.Keshtu qe eshte e kote te diskutosh per Univ te kryer po ec diskutojme per Univ te blere.Jo cdokush qe mbaron eshte i pergatitur.Tregu i punes edhe pse i vogel ne shqiperi edhe pse me rreth miqesirash per vende pune avash avash do filloj ti seleksionoj.
    Hapu Shoqe Se Skom Frenaaa.

Faqja 2 prej 5 FillimFillim 1234 ... FunditFundit

Tema të Ngjashme

  1. Rexhep Mitrovica
    Nga PORTI_05 në forumin Elita kombëtare
    Përgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 06-04-2011, 08:15
  2. Tahiraj: Rrefime mbi luften ne Kosove
    Nga Kuksjan_forever në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 22
    Postimi i Fundit: 09-11-2010, 14:42
  3. Ervin Hatibi
    Nga erzeni në forumin Komuniteti musliman
    Përgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 18-11-2006, 00:39
  4. Miti i 'tolerances fetare' në Shqipëri
    Nga Qafir Arnaut në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 33
    Postimi i Fundit: 05-08-2006, 05:26
  5. Konferenca Islamike + Terrorizmi ne Shqiperi
    Nga Brari në forumin Problematika shqiptare
    Përgjigje: 82
    Postimi i Fundit: 16-04-2003, 14:48

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •