besoj, se jam e mirepritur ne sofren e gjermanise edhe pse banoj ne austri.
pershendetje nga erjona.
besoj, se jam e mirepritur ne sofren e gjermanise edhe pse banoj ne austri.
pershendetje nga erjona.
Studente ne Gjermani ka : rreth 587 nga kta 300 jane femra te tjere djem.
sa per numrin e azilanteve apo te tjereve nuk kam info por nuk besoj se jemi shume.
Pershendetej Mjaltes i here qe qeka ne Mynih....
Se anij rri ne vete![]()
das ist ja eine sehr überschaubare zahl.. Hast du auch eine statistik. wo die höchste konzentration an albanern vorliegt? wäre mal interessant zu wissen.
lg
Pershendetje Te Gjithe Shqiptareve Qe Jetojne Ne Nje Vend Te Bukur Sic Eshte GJERMANIA.
Ne Vecanti Pershendes njerin Qe eshte yvvvvv Bote & e Kiss flot ne Faqe...................MpuuuuuuuuuuQ....Mpuuuuuuuu uuuQ <A-H>
guten morgen an allen!
wie geht's euch heute leute?
po ti çne me ata - u pezmatua ai duke e parë në kokerr të syrit gjithë neveri - ??
Nur Deutschland kann doch kein bisschen schoenes Land sein, hier geht alles schief. Naja jeder hat doch seine Meinung. Bin selber seit vielen Jahren in "dem schoensten Land Europas" und kann kaum erwarten zurueck nach Albanien zu kehren, aber manchmal zaehlt ja auch die Deutsche-Liebe "Verliebt in Deutschland".
Ich grueße alle Albaner, die in Deutschland sind, und gleichzeitig tun sie mir alle so weh. Naja ich sag ja nur eines "Halt durch meine Kommilitonen", denn das eure ehemalige Deutschland wird nie mehr sein, wie es einmal war.
MfG
sot_pat_peshk
Pershendetje te gjith Shqiptareve ne gjermani, dhe ne mbar diasporen,
Un per veti ku jetoj ketu nuk ka shum Shqiptar, me familje esht veq nje njeri, ka pak nga Kosova dhe Shum pak nga Shqiperia,
I pershendes te gjith Shqipetaret qe jan na Chemnitz
Alo Deutcshland,
Vielen grüsse aus '' Zürich'' der Schweiz,
Krijoni Kontakt