Spieglein, Spieglein an der Wand, wer ist die schönste im ganzen Land?
Ne mengjes para se te dal 15 min dhe kur dal shetitje 30 min .
Spieglein, Spieglein an der Wand, wer ist die schönste im ganzen Land?
Ne mengjes para se te dal 15 min dhe kur dal shetitje 30 min .
Jeto sot se neser nuk i dihet
po shkrepja e cellit perrc verrc per te check-ur paraqitjen e jashtme, ne kete rast kemi kaluar nje step me lart me teknologjine ne, quhet ? foto me nje fjale. E sheh veten me detajisht , se cellat tani jane edhe pasqire edhe fotografi, edhe kamera.![]()
Music to my heart that's what you are, a song that goes on and on.....
10 min kure zgjohem 15 kur shkoj te flej,e 30 kur pregaditem per ndonje dalje.![]()
- - Shumė shpesh ndodh rasti, kur dhembjen nuk mund ta ndash me askė!
Agim Metbala" ♥
Dikur e kisha nje ore para pasqyres , po tashi kam shtuar , perball xhamit te autobuzit ne te cilin ulem perdit qe te shof veten kjo zgjat nja 35 min , pastaj fasadat e xhamave qe me dalin perpara , pastaj ne tren dihet perball dritares , ku te ket fasada xhami te tjera do kthej koken per tu pare , i boe non stop te jem duke u pare se si dukem me duket
I just love my self what can i do![]()
e pse vetem vajzat shikojne pasqyren ?tani meshkujt na i marin duhen dy pasqyra ne shtepi
se duhen te vene dhe ata kremin e fytyres![]()
Kthe respektin me respekt... perballo me gjakftohtesi provokimet... dhe dhuroji hipokrizise indiferencen tende ...
E po , ne prandaj kure ndertojme shtepite ndertojme me shume se nje banje me shume pasqyra qe sejcili te kete mundesi te beje tualetin e vete.
Krijoni Kontakt