Close
Faqja 0 prej 12 FillimFillim 1210 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 119
  1. #1
    i/e regjistruar Maska e Anesti_55
    Anėtarėsuar
    22-10-2005
    Postime
    2,647

    OSBE: Duhet dialog per KQZ, te mbushen vendet bosh

    Kuvend, shtyhet votimi i anėtarit tė KQZ, Meta: PD sjellje diversantėsh!
    Kėrkesa e miratuar dje nga komisioni i Ligjeve u kundėrshtua ashpėr nga opozita, e cila e konsideroi njė veprim antiligjor dhe goditje tė rėndė pėr standardet demokratike. Nė Partinė Socialiste u zhvillua njė mbledhje blic e grupit parlamentar para nisjes sė seancės parlamentare tė sotme. PS vendosi nė kėtė mbledhje qė tė kundėrshtojė sot nė Kuvend vendimin e marrė nga Komisioni i Ligjeve njė ditė mė parė. Meta: Sjellje diversantesh
    SONDAZH-VOTO/A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    KQZ, Wollfarth: Duam sqarim pėr vendimin e PD, Sequi: Po shqyrtojmė cėshtjen
    Kom. i Ligjeve 'liron' anėtarin e LSI nga KQZ. Berisha-Ramės: Riformulojmė marrėveshjen
    LSI letėr trojkės: PD po politizon KQZ, nė rrezik zgjedhjet e 23 qershorit
    Wollfarth: Do kėrkojmė sqarim mbi bazėn ligjore pėr vendimin e PD
    LSI, Koka: Situatė e tensionuar, uroj tė mos ndodhė dicka e paparashikuar
    E majta braktis mbledhjen, bllokohet KQZ: Mos na trajtojė politika si kukulla lecke!
    VIDEO: Kuvend, shtyhet votimi i anėtarit tė KQZ, Meta: PD sjellje diversantėsh!
    KOMENTO (87)
    Injorantin e kam frike,
    Budallin e meshiroj,
    Te diturin (civilin) e dua pa mase.

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Anesti_55
    Anėtarėsuar
    22-10-2005
    Postime
    2,647

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Ka nje keq interpretim.Depolitizimi konsiston ne isntsitiucionin e KQZ dhe jo ne perberjen e antareve te tije.Kush mund te ndaloje ndjesine , preferencen , egon e secilit anatare?Po kjo ka te beje me ate qe isntitucioni pasi plotesohet me antaret e besueshem te seciles parti pjesemarrese ne parlament, ato kane te drejten te vetvendosin per vendimarrijen dhe nuk ifluencohen nga nderhyrjet partiake.Pra ketu ka te drejete PD kur pretendon te vendose njerzit e besueshem te saje dhe jo ato qe i referon opozita, pavarsishte se isntitucioni eshte i pa varun.
    Injorantin e kam frike,
    Budallin e meshiroj,
    Te diturin (civilin) e dua pa mase.

  3. #3
    Bordi Drejtues Maska e Ingenuous
    Anėtarėsuar
    13-05-2002
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    974

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Me cfare te drejte LSI kerkon te mbaje anetarin e saj kur kete e ka marre si parti ne qeveri dhe te lere minorance partite e qeverise kur jane keto qe kane barren kryesore per mbarvajtjen e zgjedhjeve?

    Edi Rama pas koalicionit te ngjalave do te vjedhe edhe zgjedhjet pasi ne cdo rast dhe me cdo llogjike, ligji aktual parashikon balancim ne KQZ, i pafytyri Rama thote qe LSI-ja e dashur te vije ne koalicion me mua, por anetarin ne KQZ ta mbaje sic e mori kur ishte ne qeveri.

    Shoke e shoqe ramiste, bini mbrapa kryetarit se ka humbur ekuilibrin.
    "Askush nuk eshte perfekt, une jam askushi"

  4. #4
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anėtarėsuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Citim Postuar mė parė nga Ingenuous Lexo Postimin
    Me cfare te drejte LSI kerkon te mbaje anetarin e saj ...

    Neni 18 (Kodi Zgjedhior)

    Ndėrprerja para kohe e mandatit tė anėtarit tė KQZ-sė
    1. Mandati i anėtarit dhe Kryetarit tė KQZ-sė pėrfundon pėrpara afatit kur:
    a) kryen veprimtari politike, njėkohėsisht me detyrėn e anėtarit tė KQZ-sė;
    b) mbush moshėn pėr pension;
    c) vdes;
    ē) jep dorėheqjen nga detyra;
    d) dėnohet me vendim gjykate tė formės sė prerė pėr kryerjen e njė krimi;
    dh) me veprim ose mosveprim cenon rėndė veprimtarinė e KQZ-sė pėr pėrgatitjen, mbikėqyrjen, drejtimin dhe verifikimin e tė gjitha aspekteve qė kanė tė bėjnė me zgjedhjet dhe referendumet, si dhe me shpalljen e rezultateve tė tyre;
    e) mungon, pa shkaqe tė arsyeshme, nė dy mbledhje radhazi tė KQZ-sė, ose nė periudhė zgjedhore pėr mė shumė se 5 ditė;
    2. Shkarkimi i anėtarit tė KQZ-sė bėhet me vendim tė Kuvendit, pas propozimit tė KQZ-sė pėr shkaqe tė parashikuara nė shkronjat “a” “d” “dh” dhe “e” tė pikės 1 tė kėtij neni. KQZ-ja ėshtė e detyruar tė fillojė procedurėn pėr propozimin e shkarkimit jo mė vonė se 5 ditė nga marrja dijeni pėr shkakun. Nė rastet e tjera tė pikės 1 tė kėtij neni, anėtari i KQZ-sė lirohet me vendim tė Kuvendit pas njoftimit nga ana e KQZ-sė.


    Neni 13 (Kodi Zgjedhor)
    ndryshuar me ligjin nr. Nr. 74/2012
    Mandati dhe koha e punės e anėtarėve tė KQZ-sė

    1. Anėtari i KQZ-sė ka mandat 6-vjeēar, me tė drejtė rizgjedhjeje. Kryetari i KQZ-sė ka mandat 4-vjeēar, me tė drejtė rizgjedhjeje.
    2. Fillimi dhe mbarimi i mandatit tė anėtarit tė KQZ-sė pėrcaktohet nė kėtė Kod.
    3. Anėtari i KQZ-sė e ushtron kėtė detyrė me kohė tė plotė. Funksioni i tij ėshtė i papajtueshėm me ēdo detyrė ose funksion tjetėr politik, publik ose privat, me pėrjashtim tė mėsimdhėnies.
    4. Pėrpara fillimit tė detyrės, anėtari i zgjedhur i KQZ-sė kryen betimin para Kuvendit, nė njė ceremoni publike. Teksti i betimit ėshtė: “Betohem nė nderin tim se do tė angazhohem me tė gjitha forcat e mia pėr realizimin e zgjedhjeve tė drejta, tė lira dhe demokratike nė Republikėn e Shqipėrisė, do tė siguroj dhe do tė mbroj integritetin dhe fshehtėsinė e votės, do tė ruaj paanėsinė nė kryerjen e detyrės si anėtar i Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve dhe do tė tregoj profesionalizėm nė kryerjen e saj”.

    -----------------------------------------

    Pavaresisht kesaj, eshte e pazakonshme qe perberja e KQZ-se te ndryshohet vetem 2 muaj para zgjedhjeve...
    Fakti qe mazhoranca vepron keshtu tregon se pushteti aktual apo qeveria nuk besojne as vete ne procesin zgjedhor dhe legjitimitetin e zgjedhjeve dhe rezultatit. Prandaj, eshte absurde te kerkohet nga pala tjeter (opozita) besim dhe njohje e rezultateve te mbikqyrura dhe te vertetuara nga njerez te mazhorances.
    Nese perberja e KQZ-se eshte vertete kaq e rendesishme dhe vendimtare sa qe te zevendesohen anetaret e saj sipas tekeve politike, ndoshta edhe ne kundershtim te plote me ligjin, atehere nuk mund te filitet per zgjedhje vertete demokratike, te besueshme dhe te vlefshme. Sepse, rezultatet zakonisht, pavaresisht vendit, ne shumicen absolute te rasteve dihen edhe para verifikimit perfundimtar nga KQZ.

    Kur ne vendet si Shqiperia i lehet KQZ-se apo gjykates te vendose per fatin e zgjedhjeve dhe rezultateve perfundimtare, fjale eshte ne rastin e rezultateve shume te ngushta, atehere eshte pothuajse e sigurte se do te fitonte mazhoranca. Ne KQZ domosdoshmerisht, por, ne rastin e vendeve si Shqiperia, ne shumicen e rasteve edhe ne gjykate. Prandaj, nese puna vije perseri te KQZ, nese rezultati eshte i ngushte, athere votimi sipas gjitha gjasyve eshte i manipuluar. Pavaresisht se cila pale ka manipuluar me shume...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Antiproanti : 11-04-2013 mė 13:31

  5. #5
    i/e regjistruar Maska e Anesti_55
    Anėtarėsuar
    22-10-2005
    Postime
    2,647

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Citim Postuar mė parė nga Antiproanti Lexo Postimin
    Neni 18 (Kodi Zgjedhior)

    Ndėrprerja para kohe e mandatit tė anėtarit tė KQZ-sė
    1. Mandati i anėtarit dhe Kryetarit tė KQZ-sė pėrfundon pėrpara afatit kur:
    a) kryen veprimtari politike, njėkohėsisht me detyrėn e anėtarit tė KQZ-sė;
    b) mbush moshėn pėr pension;
    c) vdes;
    ē) jep dorėheqjen nga detyra;
    d) dėnohet me vendim gjykate tė formės sė prerė pėr kryerjen e njė krimi;
    dh) me veprim ose mosveprim cenon rėndė veprimtarinė e KQZ-sė pėr pėrgatitjen, mbikėqyrjen, drejtimin dhe verifikimin e tė gjitha aspekteve qė kanė tė bėjnė me zgjedhjet dhe referendumet, si dhe me shpalljen e rezultateve tė tyre;
    e) mungon, pa shkaqe tė arsyeshme, nė dy mbledhje radhazi tė KQZ-sė, ose nė periudhė zgjedhore pėr mė shumė se 5 ditė;
    2. Shkarkimi i anėtarit tė KQZ-sė bėhet me vendim tė Kuvendit, pas propozimit tė KQZ-sė pėr shkaqe tė parashikuara nė shkronjat “a” “d” “dh” dhe “e” tė pikės 1 tė kėtij neni. KQZ-ja ėshtė e detyruar tė fillojė procedurėn pėr propozimin e shkarkimit jo mė vonė se 5 ditė nga marrja dijeni pėr shkakun. Nė rastet e tjera tė pikės 1 tė kėtij neni, anėtari i KQZ-sė lirohet me vendim tė Kuvendit pas njoftimit nga ana e KQZ-sė.


    Neni 13 (Kodi Zgjedhor)
    ndryshuar me ligjin nr. Nr. 74/2012
    Mandati dhe koha e punės e anėtarėve tė KQZ-sė

    1. Anėtari i KQZ-sė ka mandat 6-vjeēar, me tė drejtė rizgjedhjeje. Kryetari i KQZ-sė ka mandat 4-vjeēar, me tė drejtė rizgjedhjeje.
    2. Fillimi dhe mbarimi i mandatit tė anėtarit tė KQZ-sė pėrcaktohet nė kėtė Kod.
    3. Anėtari i KQZ-sė e ushtron kėtė detyrė me kohė tė plotė. Funksioni i tij ėshtė i papajtueshėm me ēdo detyrė ose funksion tjetėr politik, publik ose privat, me pėrjashtim tė mėsimdhėnies.
    4. Pėrpara fillimit tė detyrės, anėtari i zgjedhur i KQZ-sė kryen betimin para Kuvendit, nė njė ceremoni publike. Teksti i betimit ėshtė: “Betohem nė nderin tim se do tė angazhohem me tė gjitha forcat e mia pėr realizimin e zgjedhjeve tė drejta, tė lira dhe demokratike nė Republikėn e Shqipėrisė, do tė siguroj dhe do tė mbroj integritetin dhe fshehtėsinė e votės, do tė ruaj paanėsinė nė kryerjen e detyrės si anėtar i Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve dhe do tė tregoj profesionalizėm nė kryerjen e saj”.

    -----------------------------------------

    Pavaresisht kesaj, eshte e pazakonshme qe perberja e KQZ-se te ndryshohet vetem 2 muaj para zgjedhjeve...
    Fakti qe mazhoranca vepron keshtu tregon se pushteti aktual apo qeveria nuk besojne as vete ne procesin zgjedhor dhe legjitimitetin e zgjedhjeve dhe rezultatit. Prandaj, eshte absurde te kerkohet nga pala tjeter (opozita) besim dhe njohje e rezultateve te mbikqyrura dhe te vertetuara nga njerez te mazhorances.
    Nese perberja e KQZ-se eshte vertete kaq e rendesishme dhe vendimtare sa qe te zevendesohen anetaret e saj sipas tekeve politike, ndoshta edhe ne kundershtim te plote me ligjin, atehere nuk mund te filitet per zgjedhje vertete demokratike, te besueshme dhe te vlefshme. Sepse, rezultatet zakonisht, pavaresisht vendit, ne shumicen absolute te rasteve dihen edhe para verifikimit perfundimtar nga KQZ.

    Kur ne vendet si Shqiperia i lehet KQZ-se apo gjykates te vendose per fatin e zgjedhjeve dhe rezultateve perfundimtare, fjale eshte ne rastin e rezultateve shume te ngushta, atehere eshte pothuajse e sigurte se do te fitonte mazhoranca. Ne KQZ domosdoshmerisht, por, ne rastin e vendeve si Shqiperia, ne shumicen e rasteve edhe ne gjykate. Prandaj, nese puna vije perseri te KQZ, nese rezultati eshte i ngushte, athere votimi sipas gjitha gjasyve eshte i manipuluar. Pavaresisht se cila pale ka manipuluar me shume...
    Ligji qe ke paraqitur ti percakton te drejtat e antarit te KQZ dhe jo ligjet e krjimit te kQZ.Nese KQZ ndertohet ne baze te nje formule magiorance -opozite persa kohe nuk jane bere zgjedhjet dhe njera parti kerkon te beje pazar me kreditet e saje ne KQZ , atehere ketu kemi te bejeme me abuzim, te cilin detyrimishte duhet ta mbroje nje ligj.Ashtu sic ndodhi dhe me vendet qe gezonte LSI ne bashkite.Ketu kemi te bejme me ndyshim te raporteve parazgjedhore dhe KQZ duhet te konfigurohet ndryshe ndoshta duke perdore dhe piken C si nje akt moral , ndryshe sinqeriteti i opozites per te konkuruar ne zgjedhje eshte amoral.Me gjithe ate, do te kete nje ligj qe prashikon nje gjendje te tille amoraliteti.
    Injorantin e kam frike,
    Budallin e meshiroj,
    Te diturin (civilin) e dua pa mase.

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Anesti_55
    Anėtarėsuar
    22-10-2005
    Postime
    2,647

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Ristani: Marrėveshja PS-LSI zhbalancoi KQZ-nė, kėrkesa e PD-sė e ligjshme
    Ristani: Marrėveshja PS-LSI zhbalancoi KQZ-nė, kėrkesa e PD-sė e ligjshmeTIRANE- Ish-kryetari i KQZ-sė Arben Ristani e konsideron tė ligjshme kėrkesėn e PD-sė pėr zėvendėsimin e anėtarit tė propozuar nga LSI-ja nė Komisionin e Zgjedhjeve, me njė anėtar tė Partisė Republikane.

    I ftuar nė rubrikėn “Opinion” nė “News24”, Ristani theksoi se ndėrhyrja nė pėrbėrjen e institucionit tė KQZ-sė shėrben pėr tė rikthyer baraspeshėn e munguar pas largimit tė LSI-sė nga koalicioni qeverisės.

    “Ligji, por sė pari marrėveshja politike vuri si parim balancimim total tėrėsor tė menaxhimit tė zgjedhjeve midis pozitės dhe opozitės.
    Per deri sa shkel normat themelore te marrveshjes politike , per ballancim te komisionit,atehere KQZ duhet te rikonfigurohet.

    Me kėtė lėvizje tė LSI-sė u kalua nė njė zhbalancim tėrėsor. Kaloi 4 me 3 nė favor tė opozitės, komisionet e nivelit tė dytė kaluan nė favor tė opozitės, 4 me 3 dhe nė njė masė tė madhe 5 me 2. Kemi njė situatė tė paligjshme qė duhet rregulluar dhe pėr kėtė arsye duhet ndėrhyrja e parlamentit, pėr tė zbatuar kodin zgjedhor. Kodi zgjedhor e ka tė shkruar e zeza nė tė bardhė qė komisionet zgjedhore duhet tė jenė tė balancuara.”- u shpreh Ristani.

    Sipas tij, “Kodi Zgjedhor nuk mund tė parashikonte mendjen bllokuese tė PS-sė e LSI-sė, atėherė ėshtė parlamenti ai qė zgjidh situatėn dhe e zgjidh me parimin e ligjit”.

    Ish-kreu i KQZ-sė theksoi se pavarėsisht marrėveshjeve tė mundshme mes partive politike, KQZ-ja duhet tė ruajė balancėn qė parashikon ligji.

    KUVENDI SHTYN VOTIMIN PER ANETARIN E LSI-SE NE KQZ
    Pas largimit tė LSI-sė nga koalicioni qeverisės dhe humbjen e shumicės nė KQZ, Partia Demokratike i ka sugjeruar Kuvendit qė tė zėvendėsojė Ilirjan Muhon e LSI-sė me njė kandidat tė Partisė Republikane. Opozita e kundėrshtoi veprimin e demokratėve, duke e cilėsuar atė si grusht shteti dhe lojė me jetėn.
    PR i propozoi Kuvendit, dy kandidatura pėr njė anėtar nė KQZ, respektivisht Klement Zgurin dhe Patriot Ēobon. Kuvendi shtyu sot votimin pėr lirimin ose jo nga detyra tė anėtarit tė propozuar nga LSI nė Komisionin e Zgjedhjeve. Pėr shkarkimin e Ilirjan Muhos dhe miratimin e njė prej kandidaturave tė PR-sė, mazhorancės i duhen minimalisht 71 vota.
    Injorantin e kam frike,
    Budallin e meshiroj,
    Te diturin (civilin) e dua pa mase.

  7. #7
    fossa dei leoni Maska e prenceedi
    Anėtarėsuar
    07-11-2008
    Postime
    2,120

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Citim Postuar mė parė nga Ingenuous Lexo Postimin
    Me cfare te drejte LSI kerkon te mbaje anetarin e saj kur kete e ka marre si parti ne qeveri dhe te lere minorance partite e qeverise kur jane keto qe kane barren kryesore per mbarvajtjen e zgjedhjeve?

    Edi Rama pas koalicionit te ngjalave do te vjedhe edhe zgjedhjet pasi ne cdo rast dhe me cdo llogjike, ligji aktual parashikon balancim ne KQZ, i pafytyri Rama thote qe LSI-ja e dashur te vije ne koalicion me mua, por anetarin ne KQZ ta mbaje sic e mori kur ishte ne qeveri.

    Shoke e shoqe ramiste, bini mbrapa kryetarit se ka humbur ekuilibrin.
    Eshte e ligjshme apo jo????
    Kjo besoj se eshte pyetja........te tjerat jane fushate elektorale si per te majtet dhe per te djathtet.

  8. #8
    Bordi Drejtues Maska e Ingenuous
    Anėtarėsuar
    13-05-2002
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    974

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Partite politike dhe koalicionet kane te drejte te ndryshojne komisioneret deri nje dite para zgjedhjeve. Nese anetaret e KQZ-se jane propozuar nga koalicionet atehere, meqe perberja e koalicioneve ka ndryshuar, duhet te ndryshohen edhe komisioneret. Keshtuqe koalicioni i qeverise (pozites) me largimin e LSI-se duhet te ndryshoje edhe perberjen partiake te komisionit.

    Ligji thote, per anetar te KQZ-s, 4 qeveria dhe 3 opozita.
    LSI eshte larguar nga qeveria, ndryshe shkelet kushtetuta, 3 qeveria, 4 opozita.
    "Askush nuk eshte perfekt, une jam askushi"

  9. #9
    i/e regjistruar Maska e Anesti_55
    Anėtarėsuar
    22-10-2005
    Postime
    2,647

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Berisha mbledh kordinatorėt drejtues tė degės sė PD sė Tiranės dhe nėndegėve tė saj

    Institucionet nuk merren mbi shpinė

    Kryeministri Sali Berisha u tregua dje i vendosur pėr tė zbatuar Kushtetutėn e Republikės sė Shqipėrisė dhe Kodin Zgjedhor, tė cilat janė bėrė mbi bazėn e marrėveshjes me Partinė Socialiste pėrsa i pėrket balancimit tė Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve. Nė mbledhjen me kordinatorė drejtues tė degės tė Partisė Demokratike tė Tiranės dhe tė nėndegėve tė saj, Kryemnistri Berisha sqaroi se ėshtė Kushtetuta, e cila dikton dhe pėrcakton rolin e shumicės dhe pakicės, ėshtė marrėveshja politike, e cila nė vlerėn e saj ėshtė e barazvlershme me normėn kushtetuese tė vendit, e cila ka pėrcaktuar si balancė nė Komisionin Qėndror tė Zgjedhjeve raportin 4 me 3 dhe ka pėrcaktuar nė komisionet e tjera raportin 50% me 50%. "Ka njė zhurmė tė sotme, jo tė vogėl lidhur me KQZ. Ēfarė dua t'u them unė ju? Kėtu tė dashur tė pranishėm dhe qytetarėve qė na ndjekin. Nė shekuj, parim themelor i funksionimit tė shtetit tė marrėdhėnieve ka qenė dhe mbetet respektimi i marrėveshjeve. Ndaj dhe them, thuhet dhe do tė thuhet gjithmonė "pacta sunt servanda" marrėveshjet janė pėr t'u nderuar. "Nė vitin 2003, me ndėrmjetėsim tė fuqishėm tė komunitetit ndėrkombėtar, me ekspertėt mė tė mirė tė kėtij komuniteti ėshtė firmosur marrėveshja midis ish-Kryeministrit tė vendit dhe kryetarit tė Partisė Demokratike, nė tė cilin ėshtė vendosur qė Komisioni Qendror i Zgjedhjeve do tė jetė i balancuar. Dhe ėshtė vendosur pėr balancė, ėshtė pranuar pėr balancė raporti qė dikton Kushtetuta e vendit. Qeveria ėshtė shumicė, pakica kontrollon. Ėshtė vendosur raporti 4 me 3 dhe i ėshtė dhėnė fuqi bllokuese pakicės. Mbi kėtė bazė, ne ishim opozitė dhe ky ishte ndėrtimi i KQZ-sė nė vitin 2005. Ne erdhėm nė pushtet, opozita u tregua e arsyeshme, pranoi tėrėsisht kėtė marrėveshje. Dhe Komisioni Qendror u riformatua 4 me 3 nė favor tė qeverisė. Kjo ndodhi nė zgjedhjet e 2007-ės, kjo ndodhi nė zgjedhjet e 2009 dhe janė votuar Kodet. Kjo ndodhi nė Kodin e ri qė u votua nė 2013, pėr zgjedhjet e 2013. Ėshtė balanca. Po ėshtė normale. Forcat politike bėjnė marrėveshjet e tyre sipas parashikimeve qė ato kanė, sipas vlerėsimeve qė ato bėjnė, por kjo nuk do tė thotė qė ato i marrin institucionet nė shpinė, jo. Shkon tek tjetri, por institucioni duhet balancuar, nuk mund tė zhbalancohet institucioni, pse vrapojnė forcat politike ėshtė normale. Pra, nuk mund, sepse ėshtė fryma e Kushtetutės ajo qė dikton, qė pėrcakton rolin e shumicės, rolin e pakicės, ėshtė marrėveshja politike, e cila nė vlerėn e saj ėshtė e barasvlershme me normėn kushtetuese tė vendit, e cila ka pėrcaktuar si balancė nė Komisionin Qendror tė Zgjedhjeve raportin 4 me 3 dhe ka pėrcaktuar nė komisionet e tjera raportin 50 me 50 siē dihet", theksoi Berisha, ndėrsa garantoi se askush nuk duhet tė mendojė e mund t'i marrė institucionet nė shpinė, janė institucionet tė palėkundshme. Kryemnistri u ndal edhe nė atė qė Rama e ka cilėsuar si qėllimin e tij, faktin se me largimin e LSI-sė nga koalicioni, ai do tė rrėzojė qeverinė. Sipas Kryeministrit, kreu i PS-sė pėrhapi lajmin se qeveria Berisha ra. Por qė me miratimin e ministrave tė rinj, kjo ishte vetėm njė gėnjeshtėr. "Cili ishte qėllimi i zotit Rama? Ishte qėllimi tė pėrmbyste mazhorancėn. Nė qoftė se mazhoranca do tė pėrmbysej do tė kalonim nė rolin e pakicės siē kemi kaluar nė 2005, kjo ėshtė e vėrteta. Ai hapi lajmet qė ra qeveria e Berishės, madje mė ranė nė telefon, po, se kėta janė tė tmerrshėm pėr propagandė. Jo mė jo i thashė miqve tė Ramės e keni provuar ju kėtė punė, keni ardhur, keni ikur, do tė vini dhe do tė ikni prapė, historia kjo ėshtė, ndryshon pak. Pasi dėshtoi me kėtė mendoi tani se rrėmbeu, por nuk rrėmbėhen institucionet, ligji ėshtė ligj. Urdhėro zotėri, do tė negociojmė po deshe marrėveshjen, por marrėveshja qė ėshtė nė fuqi, kur tė duash, kėtu jam hapim negociatat po deshe tė riformulojmė marrėveshjen tjetėr, atė qė ėshtė do ta respektojmė", theksoi Berisha.

    N. MERSINLLARI
    ...................
    Vertete jane politike , por sic e sheh komisioni eshte ballancuar me marrveshje politike kur kjo marrveshje shkelet, nderhyn parlamenti.Ato burra atje per kete pune jane, qe te rregullojne me ligj ato problematika qe vijne per shkak te marrveshjeve.Marrveshja ka marre vlere kushtetuese, pra kjo lloj kushtetute eshte shkelur.
    Injorantin e kam frike,
    Budallin e meshiroj,
    Te diturin (civilin) e dua pa mase.

  10. #10
    Lab 100% Maska e Station
    Anėtarėsuar
    26-02-2010
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    6,624

    Pėr: A ėshtė i drejtė zėvėndėsimi i anėtarit tė LSI nė KQZ?

    Citim Postuar mė parė nga Ingenuous Lexo Postimin
    Ligji thote, per anetar te KQZ-s, 4 qeveria dhe 3 opozita.
    LSI eshte larguar nga qeveria, ndryshe shkelet kushtetuta, 3 qeveria, 4 opozita.
    Po ta marim "kallėp" kėtė qė shkruhet mė sipėr, i bie qė mbas 23 Qershorit nėse maxhoranca ndryshon duhet tė ndryshojė edhe pėrbėrja e KQZ-sė.

    Preēedenti qė do tė krijojė Saliu ėshtė shum i rrezikshėm pėr nesėr sepse nė bazė tė kėtij preēedenti i bie qė nesėr ēdo institucion kushtetues i zgjedhur nė kushtet e njė tjetėr maxhorance tė ndryshohet pikėrisht duke pėrdorur kėtė logjikė.

Faqja 0 prej 12 FillimFillim 1210 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •