Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 2
  1. #1
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171

    Ngritja e cmimit te bukes dhe energjise

    Lėvizja MJAFT zhvilloi me dt.13.02.04 njė takim me pėrfaqėsues
    tė qeverisė shqiptare pas kėrkesės sė kėsaj tė fundit. Takimi
    ishte thirrur pėr tė diskutuar nė lidhje me disa kėrkesa qė
    lėvizja MJAFT ka shtruar nė protestat e saj tė kohėve tė fundit.
    Nė takim, ku ishin tė pranishėm ministri i shtetit pėr
    koordinim pranė kryeministrit z.Marko Bello, drejtori i
    pėrgjithshėm i KESH, z.Andis Harasani si dhe pėrfaqėsues tė
    tjerė tė qeverisė, lėvizja MJAFT shtroi disa kėrkesa tė cilat
    kanė tė bėjnė me efektet varfėruese qė kanė sjellė pėr xhepat
    e qytetarėve politikat e disa ndėrmarrjeve shtetėrore si KESH,
    Albtelecom, etj.
    MJAFT, u ka dorėzuar pėrfaqėsuesve tė qeverisė njė material
    nė tė cilin ishin radhitur kėrkesat dhe motivimi i tyre.
    “Tė shqetėsuar nga rritja e ēmimeve tė disa produkteve dhe
    shėrbimeve jetike kėto javėt e fundit, ne si lėvizje kemi
    identifikuar ēėshtjet e mėposhtme si ēėshtje qė kėrkojnė
    ndėrhyrje sa mė tė shpejtė tė qeverisė pėr tė mos lejuar njė
    percipitim tė rrezikshėm tė varfėrisė”, thuhej nė materialin
    dorėzuar qeverisė.

     Ēėshtja e tarifave elektrike dhe telefonike
    Ngritja e tarifave elektrike dhe telefonike ėshtė njė faktor i
    rėndėsishėm nė rritjen e kostos sė jetesės sė shqiptarėve tė
    thjeshtė. E nė mėnyrė tė veēantė tė pjesės mė tė varfėr tė
    shoqėrisė. Ulja e tavanit tė energjisė me ēmim tė reduktuar
    nga 300 – 220 Kw cėnon thellėsisht ekonominė e familjeve tė
    mesme dhe tė varfra. Pėr kėtė arsye MJAFT i kėrkoi Qeverisė sė
    Shqipėrisė qė:

    1 – Tė ngrejė nivelin e energjisė me ēmim tė reduktuar nga
    220 – 300 Kw.

    2 – Tė ulė ēmimin e telefonisė fikse lokale nė nivelin e
    dhjetorit 2003.

    Duke qenė se kėto rritje u justifikuan nga KESH-i dhe
    Albtelekom-i me nevojėn pėr mbulimin e kostos reale tė
    shėrbimeve qė kėto kompani shtetėrore ofrojnė, mendojmė qė
    kjo ėshtė vetėm pjesėrisht e vėrtetė pasi, njė pjesė e mirė e
    rritjes sė tarifave shkon pėr tė mbuluar humbjet qė i vijnė
    kėtyre kompanive nga menaxhimi i keq ose shpėrdorimet. Pėr kėtė
    arsye i kėrkojme Qeverisė sė Shqipėrisė qė:

    3 – Tė bėhen publike bilancet dhe pasqyrat financiare tė KESH-it
    dhe Albtelekom-it.

    4 – Tė bėhet publike analiza e kostos pėr shėrbimet qė ofrojnė
    kėto kompani.

    Ne besojmė qė ėshtė detyrė e shtetit shqiptar qė tė kujdeset
    pėr rujatjen e tė drejtave tė qytearėve nga marrėdhėnie abuzive
    gjithė kompanintė e bizneseve e ca mė shumė nga ato qė kanė
    pozita monopoliste nė treg e qė janė pronė e shtetit.
    Pėr kėtė arsye mė ndėrhyrjen e Qeverisė sė Shqipėrisė kėrkojmė qė:

    5 – Tė riformulohen kontratat me KESH dhe Albtelekom nė mėnyrė
    qė t’u garantohen tė drejta pėr t’u mbrojtur nga abuzimet.
    Riformulimi i kontratės tė bėhet me pjesmarrjen e grupeve
    qytetare.

    6 – KESH tė ndėrpresė dėnimi kolektiv pėr abonentėt e tij.
    Ndėrprejet e energjisė t'iu bėhen vetėm atyre konsumatorėve tė
    cilėt nuk paguajnė rregullisht faturat.

    7 – Albtelekom t'i dėrgojė konsumatorėve fatura tė detajuara
    (jo vetėm me shumėn totale) pėr tė eliminuar abuzime nė faturim.
    Praktika e ndėrprerjes sė furnizimit me energji elektrike pėr
    zona tė caktuara nė bazė tė pėrqindjes sė energjisė sė paguar
    nga zona respektive, ėshtė njė praktikė arbitrare dhe diskriminuse
    ndaj banorėve tė tyre qė i pagojnė rregullisht faturat. Ndėrsa
    pėr bizneset e kėtyre zonave, kjo praktikė ėshtė jo vetėm
    arbitrare e diskriminuese, por edhe ekonomikisht shkatėrruese.

    Ēėshtja e bukės

    Ndėrkohė qė titujt kryesorė nė tė gjitha mediat ia kanė kushtuar
    vėmendjen kryesore rritjes sė ēmimit tė bukės nga furrat e
    pjekjes, njė rritje tjetėr ēmimi ėshtė lėnė nė harresė. Ėshtė
    fjala pėr ēmimin e bukės qė piqet nė shtėpitė e atyre
    shqiptarėvė qė nuk e pėrballojnė dot blerjen e saj nė dyqan.
    Ėshtė fjala pra pėr ēmimin e ushqimit bazė tė familjeve mė tė
    varfėra shqiptare.

    Nga informacionet qė kemi, rezulton se rreth gjysma e miellit
    qė prodhohet nė Shqipėri, nuk i shitet furrave tė bukės, por
    drejtpėrdrejt konsumatorėve, kryesisht nė zonat e varfėra rurale.
    Dhe meqėnėse ky miell prodhohet kryesisht nga grurė qė
    importohet, dhe me tej, meqėnėse importuesit e grurit e kanė
    rritur ndjeshėm ēmimin e tij, pjesa mė e varfėr e shtetasve
    shqiptarė pagon sot 33% mė shumė pėr tė mbushur barkun me bukė
    krahasimisht me njė vit mė parė. Njė rritje dyfishe nė
    pėrqindje kjo, krahasuar me ata qė e blejnė bukėn tė gatshme nė
    dyqan.

    Ndėrkohė, nga informacionet e publikuara nė gazetat shqiptare,
    e sidomos nė gazetėn Biznesi, si dhe nga investigimet qė kemi
    bėrė vetė ne, na rezulton se 3-4 firmat importuese tė grurit e
    kanė rritur ēmimin e shitjes nė mėnyrė artificiale. Nė tregun
    europian, rritja gjatė vitit tė fundit ka qėnė vetėm 30% ndėrsa
    nė portin e Durrėsit rreth 60%. Ky fakt na bėn tė mendojmė se,
    siē u shpreh edhe Guvernatori i Bankės sė Shqipėrisė, ka mundėsi
    qė firmat importuese tė grurit tė kenė shkelur ligjin mbi
    konkurencėn e ndershme.

    Pėr kėtė arsye kėrkojmė qė:

    1 - Tė hetohen urgjentisht nė se firmat importuese tė grurit
    kanė bėrė ndonjė marrveshje midis tyre nė kundėrshitm me ligjin
    pėr konkurencėn e ndershme, dhe tė merren masat ligjore mė tė
    rrepta nė se verifikohen shkelje tė ligjit.

    2 - Tė aktivizohen pėrkohėsisht Rezervat e Shtetit pėr furnizimin
    me grurė tė fabrikave tė miellit, tė cilat ofrojnė miellin mė tė
    lirė nė tregun shqiptar, dhe qė janė nė prag tė falimentimit si
    rrjedhim i rritjes artificiale tė ēmimit tė lėndės sė tyre tė parė.

    Nga ana e pėrfaqėsuesve tė qeverisė, u vu re njė vullnet
    bashkėpunimi. Kėrkesat e MJAFT pėr pėrmirėsimin e gjendjes sė
    furnizimit me energji elektrike, u morėn parasysh nė masėn mė
    tė madhe dhe nga drejtori i KESH u premtua nisja e njė procesi
    real tė pėrmirsimit tė gjendjes, brenda periudhės sė paraqitur
    nė kėrkesat e MJAFT. Nė lidhje me kėrkesat qė kishin tė bėnin
    me tarifat e telefonisė fikse dhe ēmimin e bukės, u ra dakord
    organizimi i takimeve tė tjera edhe me praninė e pėrfaqėsuesve
    qeveritarė tė kėtyre dy fushave, pėr tė shqyrtuar kėrkesat e
    lėvizjes.

    Lėvizja MJAFT shpreh angazhimin e saj para qytetarėve se do tė
    vazhdojė tė mbrojė interesat e tyre dhe tė bėhet zėdhėnėse e
    kėrkesave tė tyre imediate para autoriteteve shtetėrore, me tė
    gjitha mėnyrat e ndershme dhe ligjore.
    Gjithashtu MJAFT, uron qė qeveria shqiptare tė mos tregojė
    neglizhencė ndaj kėtyre kėrkesave tė cilat shprehin
    sensibilitete tė qarta tė qytetarėve. Kjo do tė ēonte nė njė
    pėrshkallėzim tė vazhdueshėm, konsistent dhe tė pandalshėm tė
    lėvizjes qytetare.

    Si rezultat i presionit tė ushtruar nė kėtė takim, sot (17.02.04)
    KESH ka bėrė publike bilancet dhe pasqyrat financiare nė kėtė adresė: http://www.kesh.com.al/Images/Audit%...2002%20ALB.PDF

  2. #2
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171
    Rritja e ēmimit tė bukės i kushton familjeve shqiptare rreth 400 lekė nė muaj pėr blerjen e njė buke 1 kg”

    Privatėt, nė garė pėr tė mbajtur klientelėn

    Prodhuesit privatė kanė rritur llojet dhe sasitė e bukės. Buka shtetėrore vazhdon tė qėndrojė 60 lekė/kg

    Bledjana Beqiri

    Ēmimi i bukės
    Prodhuesit e bukės, nė garė pėr tė mbajtur klientelėn. Kanė kaluar mė shumė se dy javė nga rritja e ēmimit tė bukės nė 70 lekė pėr kilogram, por prodhuesit e saj kanė treguar se nuk janė aspak tė bashkuar nė vendimin e tyre. Prodhuesit qė kanė rritur ēmimin e bukės, kanė rritur edhe shumėllojshmėrinė e kėtij produkti, duke ofruar sasi, cilėsi dhe asortimente tė ndryshme. Kėshtu pohon pėr gazetėn “Shekulli” kryetari i shoqatės sė prodhuesve tė bukės, Gėzim Peshkopia, sipas tė cilit, prodhuesit qė kanė rritur ēmimin po ofrojnė bukė me pesha tė ndryshme, cilėsi dhe ēmime tė ndryshme, me qėllim qė tė ofrojnė mė shumė mundėsi zgjedhjeje pėr konsumatorin. Peshkopia sqaron se nė treg pėrveē prodhuesve tė rregullt, ka shumė prodhues klandestinė, tė cilėt janė duke konkurruar padrejtėsisht. “Abuzimet janė shumė tė pranishme nė treg, sepse ka shumė prodhues klandestinė dhe ka shumė prodhues tė tjerė hileqarė”, -pohon Peshkopia. Sipas tij, shoqata e prodhuesve tė bukės ėshtė duke ndjekur nė mėnyrė rigoroze tregun e bukės dhe gjatė kėtyre javėve janė vėnė re abuzime nga subjekte qė janė tė palicensuara, por edhe nga ata prodhues qė mundohen qė tė tregohen hileqarė. “Kėta prodhues prodhojnė bukė me miell jocilėsor dhe penetrojnė nė treg mė me lehtėsi se prodhuesit e tjerė, qė ofrojnė shumėllojshmėri produktesh dhe me cilėsi tepėr tė lartė”, -pohon Peshkopia. Edhe pse sipas tij, organet tatimore dhe organet e specializuara tė Ministrisė sė Bujqėsisė dhe Ushqimit kanė filluar tė lėvizin, por nė treg vazhdohet tė ketė abuzime.
    Llojshmėri bukėsh
    Bukė me farė luledielli, bukė me ullinj, bukė me stafive, bukė me asortimente nga mė tė ndryshmet i janė shtuar ditėve tė fundit dyqaneve tė bukės. Kėshtu, pas rritjes sė ēmimit tė bukės, prodhuesit kanė filluar tė mendojnė se si mund tė tėrheqin klientelėn dhe tė mos humbin shitjet. Bukė me asortimente tė ndryshme, bukė me sasi dhe forma nga mė tė ndryshmet, si dhe llojshmėri e cilėsi, kanė filluar qė tė ofrojnė furrat dhe dyqanet e bukės gjatė kėtij muaji. “Edhe pse ēmimi ėshtė rritur dhe janė rritur edhe produktet e bukės qė ofrohen, sėrish prodhuesit e bukės nuk kanė arritur ende qė tė vjelin fitimin e dėshiruar”, -pohon Peshkopia.
    Kostoja e bukės
    Sipas prodhuesve, kostoja e prodhimit tė bukės ėshtė rreth 60 lekė pėr njė kilogram, ndėrkohė qė po kaq ėshtė edhe ēmimi i shitjes sė kėtij artikulli. “Rritja mujore e ēmimit tė bukės do t’i kushtojė familjeve shqiptare 300-400 lekė nė muaj pėr blerjen e njė buke njė kilogramshme nė ditė”, -pohon njė prej prodhuesve. Ai sqaron se nga shitja e bukės, shitėsit kėrkojnė 10 lekė fitim, ndėrkohė qė fitimi i tyre ėshtė pothuajse zero. “Ēmimi i bukės qė prej vitit 1994 ka qėndruar stabėl”, -pohojnė prodhuesit, ndėrkohė qė gjatė kėsaj periudhe, gjithė artikujt pėrbėrės kanė pėsuar rritje tė konsiderueshme. Ata sqarojnė se deri nė vitin 1997 furrat e bukės subvencionoheshin nga qeveria, e cila i paguante atyre gjysmėn e naftės qė shpenzonin, ndėrsa tani nuk ka asnjė mbėshtetje pėr furrat e bukės. “Janė rritur kėrkesat e tregut pėr njė bukė mė cilėsore, e cila kėrkon njė miell mė tė mirė qė ėshtė mė i shtrenjtė, janė futur elementė tė tjerė si: ambalazhimi dhe prerja, qė kanė shtuar ndjeshėm koston e kėtij produkti”, -pohon pėr gazetėn njė prodhues buke. Ndėrkohė qė prodhuesit ankohen edhe pėr ēmimin e lartė tė energjisė elektrike, qė vite mė parė e paguanin 1.2 lekė pėr kilovat orė, kurse tani atė e paguajnė 5.7 lekė pėr kilovat orė.
    Buka shtetėrore
    Ēmimi i bukės nuk ėshtė rritur. Fabrika e Bukės Shtetėrore ka vendosur qė tė mos e rrisė ēmimin e bukės, duke parė kėshtu edhe mėnyrėn se si do tė lėvizė tregu. Sipas drejtorit tė fabrikės shtetėrore tė prodhimit tė bukės, Abdyl Sinani, kjo fabrikė nuk do tė rrisė ēmimin e bukės nė nivelin e privatėve, me qėllim qė rregullojė tregun. “Ndėrmarrja shtetėrore nga prodhimi i saj duhet tė nxjerrė njė fitim prej 4 pėr qind, qė lejon rritjen e ēmimit tė bukės maksimalisht deri nė 70 lekė pėr njė kilogram”, -sqaron Sinani. Sipas tij, kjo fabrikė ėshtė rregullatore nė treg dhe bėn tė mundur qė tė imponojė ēmimin e bukės edhe pėr prodhuesit e tjerė. Kėshtu, buka shtetėrore deri nė njė vendim tė Kėshillit Mbikėqyrės tė kėsaj fabrike do tė qėndrojė 60 lekė pėr kilogram.

    Propozimet

    Kėrkesat e prodhuesve tė bukės pėr qeverinė

    -Tė shikohet mundėsia e licensimit tė tė gjithė prodhuesve tė bukės, me qėllim evidentimin e prodhuesve klandestinė
    -Tė pėrcaktohen kritere pėr marrjen e licencės pėr hapjen e njė furre buke tė re
    -Tė bėhet njė shpėrndarje gjeografike e furrave tė bukės, me qėllim qė ato t’i shėrbejnė sa mė mirė konsumatorit
    -Tė bėhet njė studim pėr tė parė mundėsinė e subvencionimit tė ēmimit tė karburantit, ēmimit tė energjisė elektrike, si dhe ēmimit tė miellit



    19/02/2004
    PAUCA SED MATURA

Tema tė Ngjashme

  1. Kriza energjitike nė Shqipėri!
    Nga ClaY_MorE nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 127
    Postimi i Fundit: 02-06-2019, 19:40
  2. Kontrate 950 milion euro me dy kompanitė lidere pėr prodhimin e energjisė nga uji
    Nga white-knight nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 8
    Postimi i Fundit: 26-03-2010, 12:16
  3. Energjia dhe KESH ne shqiperi
    Nga Iliriani nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 14-04-2006, 20:10
  4. Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 10-04-2006, 13:29
  5. KESH: Energjia, rritje 9% pėr familjarėt
    Nga Albo nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 21-11-2004, 13:30

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •