Close
Faqja 7 prej 10 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 61 deri 70 prej 98
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    05-06-2006
    Postime
    354
    Adriano eshte shume kengetar i mire .Megjithese se kuptoje italishten,kenget e tiji i degjoj me qef.Me ka lene vecanerisht pershtypje kenga e tij
    „Il Tempo Seneva“.

i/e regjistruar Maska e desaparacidos
    Anėtarėsuar
    23-10-2007
    Postime
    163
    heeeeeeeeeeem

per fat te keq personalisht e lidh gjithmone krijimtarine me personazhin. dhe personazhi nuk me pelqen, ndaj nuk me pelqejne dot as kenget

Moderator
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Postime
    2,009
    Citim Postuar mė parė nga Dita Lexo Postimin
    Kolazh me kenget e Celentanos, me interpretues te zotin e punes.

http://www.youtube.com/watch?v=GYo4Rg7oG9Y

Nje pyetje:
    A di ndonjeri ndonje lidhje interneti, ku mund te shihet ne video kenga "E voi ballate"? Kam kerkuar pa sukses ne youtube. Besoj e keni parasysh:

Riempite il mio bicchiere
    mi sento gił di corda
    l'avete gią capito
    lei mi ha lasciato
    e voi ballate, ballate ancora.
    Vi odio tutti quanti,
    non era come noi
    l'abbiamo spaventata
    e se n'č andata
    e voi ballate
    e voi ballate
    ballate ancora.
    Lo so, per voi nessuno ha un cuore
    lo so, per voi nemmeno lei
    sembrava un po' diversa
    da voi che non siete innamorati mai.
    Riempite il mio bicchiere
    mi sento gił di corda,
    piangendo sola sola
    lei se n'č andata
    e voi ballate
    e voi ballate,
    ballate ancora.
    Dita, "E voi ballate" nuk ekziston ne video. Shume kenge te tjera te bukura te celentanos nuk jane ne youtube. Nqs e do ne mp3 me thuaj te ta dergoj.

Konservatore Maska e Dita
    Anėtarėsuar
    17-04-2002
    Postime
    2,925
    Bokerrima na e solli kengen e re te Celentano-s ne temen me prezantimet/pershendetjet. Po e sjell dhe ketu, ku e meriton akoma dhe me shume. Per mua kjo eshte e nivelit te Storia d'amore, melodia eshte me e mira qe kam degjuar une ne nje kenge te Celentanos, ndjeni si fillon... si vale deti e po ashtu mbyllet... Ose e ekzagjeroj une pelqimin ndoshta nga emocioni qe eshte kenge e re dhe qe eshte thjesht shume e mire.

Hai Bucato La Mia Vita - Adriano Celentano

Incontrerai qualcuno,
    che amerai di pił
    io non amerņ nessuno,
    mi hai chiuso il cuore tu...
    Si conoscerai qualcuno e soffrirai perchč,
    lo amerai come una stupida,
    proprio come me.

E il mio pensiero vola,
    ritorna a quella sera,
    tu hai bucato la mia vita,
    quando sei andata via,
    hai bruciato in un attimo,
    anche la fantasia,
    come un vento gelido
    tu hai spazzato
    tutta la poesia.

Sembra quasi impossibile
    che sia toccato a noi,
    una coppia indivisibile
    nulla č certo ormai.

E il mio pensiero vola,
    ritorna a quella sera,
    tu hai bucato la mia vita,
    quando sei andata via,
    hai bruciato in un attimo
    anche la fantasia,
    non ci credo e pure sembra che,
    forse non mi ami pił.

Non c'č niente mai di certo
    d'impossibile mai...
    č puņ esser che noi, poi...
    Non rispondermi adesso...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Dita : 14-11-2007 mė 08:32

Anėtarėsuar
    17-04-2002
    Postime
    2,925
    Sipas nje sondazhi nga Shoqeria Dante Alighieri (rezultatet e te cilit u publikuan me 14 nentor, kenga "Azzurro" e Celentano-s eshte kenga italiane me e kenduar jashte Italise. E dyta ne renditje eshte "Volare" e Domenico Modugno-s. Diferenca mes dy kengeve eshte e vogel, gjithsesi Adriano eshte i pari.

Lexoni si me poshte:

LE CANZONI ITALIANE PIU' ASCOLTATE ALL'ESTERO? I RISULTATI DEL SONDAGGIO

(PRIMA) ROMA - Dal sondaggio mensile, proposto dal sito Internet della Societą Dante Alighieri, “Azzurro” di Celentano col 12 per cento delle preferenze e “Volare” di Modugno con l’11,5 per cento si confermano ai primi posti della classifica delle canzoni italiane piu’ cantate all’estero. Seguono “Musica č” di Eros Ramazzotti con l’8 per cento e “O Sole mio” di Enrico Caruso col 4 per cento dei gradimenti. Come in ogni sondaggio che rispetti, non sono mancate le curiositą, infatti non appare neanche cosģ strano che capiti di ascoltare sul bagnasciuga delle spiagge pił sperdute del Pianeta le note di “Bella ciao”, “Il coccodrillo come fa”, “In ginocchio da te”, “La terra dei cachi”, “Santa Lucia” o “Tarantella”. Gli accessi pił numerosi si sono registrati ancora una volta dal continente americano, Argentina, Brasile, Messico e Cile su tutti. In Europa la palma d’oro va alla Svizzera, seguita da Francia, Polonia, Germania, Grecia ed Olanda. La novitą assoluta arriva dall’Oriente, con un notevole incremento di contatti da Cina e Giappone. La graduatoria totale č sempre visibile sul portale della “Dante”, che offre anche l’opportunitą di consultare i risultati finali di tutti i sondaggi precedenti. Terminata l’estate ecco il nuovo quesito: “Qual č il libro scritto da un autore italiano, contemporaneo o classico, che ha suscitato in Lei pił emozioni e che rileggerebbe sempre volentieri?”, con la possibilitą di fornire risposte libere. (PRIMA)

Data: 14/11/07 09:57
    Autore: AIA

Nga data 26 nentor Adriano kthehet ne TV me emision te vetin. Perputhet kjo me daljen ne treg te albumit te tij me te ri.

don't bother me Maska e Apollyon
    Anėtarėsuar
    07-11-2007
    Vendndodhja
    periferi
    Postime
    8,589
    Adriano eshte nje kengetar e ka bere histori.
    Kenget e tija degjohen akoma sot, edhe te kenaqin kur i degjon, sepse jan kenge qe nuk vdesin kurre.

Adriano eshte kengtari i preferuar i imi.
    There is no never ending banquet under the sun. All good things must come to an end.

Moderator
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Postime
    2,009
    E pashe edhe une para ca ditesh kete sondazhin me siper. Mendova qe ta vija ketu, se m'u be qejfi ne fakt qe "Azzurro" ishte ne vend te pare. Por kur pashe kenget e tjera qe ishin ne konkurim, pervec "Volare" dhe "O sole mio" te tjerat nuk mu duken ne lartesine e "Azzurros". Sikur i ra vlera edhe sondazhit dhe keshtu qe e lashe fare.

Eshte per t'u cuditur mentaliteti i italianeve emigrante qe kane ngelur akoma tek kenge te tilla si kenga partizane "Bella mia", apo te vjetrat si "Tarantella" e "Santa Lucia".

Dhe padyshim qe Celentano eshte padyshim me i miri ne Itali e jo vetem me kete kenge.

Faleminderit Dita qe e solle.

Anėtarėsuar
    17-04-2002
    Postime
    2,925
    nga Bokerrima
    Faleminderit Dita qe e solle.
    Detyre mbi detyrat Bokerrima!

Per pjesen tjeter, qe je cuditur nga disniveli me kenget e tjera...mendoje pak kete gje per skenen shqiptare...kush mendon ti do te bente pjese tek ajo renditje e kengeve te preferuara? Te lutem per kete lexo forumin e muzikes shqiptare dhe veri ose mos i ver duart ne koke pastaj.

i/e regjistruar Maska e desaparacidos
    Anėtarėsuar
    23-10-2007
    Postime
    163
    Citim Postuar mė parė nga Dita Lexo Postimin
    Sipas nje sondazhi nga Shoqeria Dante Alighieri (rezultatet e te cilit u publikuan me 14 nentor, kenga "Azzurro" e Celentano-s eshte kenga italiane me e kenduar jashte Italise. E dyta ne renditje eshte "Volare" e Domenico Modugno-s. Diferenca mes dy kengeve eshte e vogel, gjithsesi Adriano eshte i pari.

Lexoni si me poshte:

LE CANZONI ITALIANE PIU' ASCOLTATE ALL'ESTERO? I RISULTATI DEL SONDAGGIO

(PRIMA) ROMA - Dal sondaggio mensile, proposto dal sito Internet della Societą Dante Alighieri, “Azzurro” di Celentano col 12 per cento delle preferenze e “Volare” di Modugno con l’11,5 per cento si confermano ai primi posti della classifica delle canzoni italiane piu’ cantate all’estero. Seguono “Musica č” di Eros Ramazzotti con l’8 per cento e “O Sole mio” di Enrico Caruso col 4 per cento dei gradimenti. Come in ogni sondaggio che rispetti, non sono mancate le curiositą, infatti non appare neanche cosģ strano che capiti di ascoltare sul bagnasciuga delle spiagge pił sperdute del Pianeta le note di “Bella ciao”, “Il coccodrillo come fa”, “In ginocchio da te”, “La terra dei cachi”, “Santa Lucia” o “Tarantella”. Gli accessi pił numerosi si sono registrati ancora una volta dal continente americano, Argentina, Brasile, Messico e Cile su tutti. In Europa la palma d’oro va alla Svizzera, seguita da Francia, Polonia, Germania, Grecia ed Olanda. La novitą assoluta arriva dall’Oriente, con un notevole incremento di contatti da Cina e Giappone. La graduatoria totale č sempre visibile sul portale della “Dante”, che offre anche l’opportunitą di consultare i risultati finali di tutti i sondaggi precedenti. Terminata l’estate ecco il nuovo quesito: “Qual č il libro scritto da un autore italiano, contemporaneo o classico, che ha suscitato in Lei pił emozioni e che rileggerebbe sempre volentieri?”, con la possibilitą di fornire risposte libere. (PRIMA)

Data: 14/11/07 09:57
    Autore: AIA

Nga data 26 nentor Adriano kthehet ne TV me emision te vetin. Perputhet kjo me daljen ne treg te albumit te tij me te ri.

Eshte sondazh pak a shume kot. Mungojne kengetare si de Andre, Battisti, Guccini, de Gregori etj etj.

Anėtarėsuar
    17-04-2002
    Postime
    2,925
    Buon compleanno Celentano!!! Po e gatisim nje gje te vecante per ty. Rezultati, nese eshte i pelqyeshem per ata vete qe po e shkruajne, do te sillet dhe ne kete teme.

Dita
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Dita : 06-01-2008 mė 10:53

Faqja 7 prej 10 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. FC Inter
    Nga MICHI nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 503
    Postimi i Fundit: 26-05-2021, 08:27
  2. Tifozėt e Manchester United!
    Nga mancha nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 300
    Postimi i Fundit: 03-03-2007, 19:46
  3. INTERI me i forte i dirigjences Morati !
    Nga inter_forever nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 59
    Postimi i Fundit: 07-10-2006, 10:03
  4. I pritet krahu Julio Gonzales !
    Nga inter_forever nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 22-01-2006, 20:02
  5. Milan vs Inter
    Nga StormAngel nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 175
    Postimi i Fundit: 28-10-2004, 06:42

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •