Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 7
  1. #1
    hmmm Maska e Niko D'Angelo
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Minnesota, USA
    Postime
    127

    Presidenti dhe Bashkepunimi Politik

    Politikanet shqiptare te pozites dhe opozites ne nje marreveshje qe duket qe do ndryshoje pergjithmone atmosferen politike ne Shqiperi.
    Nano i bindet Berishes: Jo President. Presidenti Konsensual.
    Te pyetur nese kjo fryme do te vazhdoje te dy politikanet kryesore jane pergjigjur me PO. Te dy shprehen se tani shtrengimi i duarve nuk eshte problem, madje bashkepunimi i Nanos, Berishes dhe politikaneve te gjithe forcave politike do te vazhdoje sic po vazhdon tani per nje Shqiperi te standarteve EuroAtlantike


    Presidenti i Shqiperise:

    TIRANĖ - Drejtuesit kryesorė tė politikės bien dakort qė kandidati pėr president tė jetė Alfred Moisiu. Ata nėnshkruan dje njė marrėveshje politike, ku pėrcaktohet dhe emri i presidentit tė ardhshėm. Negociatat pėr kėtė emėr ishin mė tė lehta, takimi i tyre dje zgjati rreth dy orė. Palėt nuk kanė pasur kundėrshtim pėr kėtė emėr, pasi ai ishte diskutuar mė parė nė kryesinė e PS-s, e cila ka dhėnė aprovimin e saj pėr kėtė emėr. Ndėrsa pėrfaqėsuesit e opozitės e kanė pasur mė tė thjeshtė, pasi Moisiu njihet nga ato, pasi ka qenė edhe zėvendėsministėr i Mbrojtjes gjatė qeverisjes sė PD-sė. Berisha e ka siguruar Nanon se me kandidimin e Moisiut, opozita nuk do tė kėrkojė mė zgjedhje tė parakohshme. Ai e ka quajtur kėtė kandidat si "kompensim" pėr manipulimin e zgjedhjeve tė 24 qershorit tė vitit tė kaluar. Nė kėtė takimin e katėrt mes pėrfaqėsuesve tė maxhorancės dhe opozitės ra nė sy mospjesėmarrja e kryetarit tė Partisė Socialdemokrate, Skėnder Gjinushi. Ai mėsohet se nuk ka pranuar si kandidaturė konsensuale pėr president asnjė emėr tjetėr pėrveēse atė tė Rexhep Meidanit, presidentit aktual. Me pėrfundimin e takimin Nano dhe Berisha kanė bėrė tė njohur marrėveshjen e arritur mes palėve nė tė cilėn bėhet e ditur pėrsa vijon: "Tė identifikojmė dhe tė integrojmė nė procesin konsensual pėr forcimin e institucioneve demokratike dhe pėrshpejtimin e procesit tė integrimit evroatlantik tė vendit, personalitetin e shquar dhe tė spikatur me prejardhje nga hierakia ushtarake kombėtare, tė shquar nė pėrfaqėsimin e vendit dhe tė shtetit, veēanėrisht nė fushat e sigurisė kombėtare dhe tė integrimit euroatlantik, zotin Alfred Moisiun". Kryetari i PS-sė Nano deklaroi se maxhoranca ka "tė njėjtin angazhim si edhe mė parė dhe tryeza e pėrbashkėt ndėrmjet mazhorancės dhe opozitės identifikoi Alfred Moisiun si kandidat konsensual pėr president". Ndėrsa kryetari i PD-sė vuri nė dukje se "tė gjithė pėrfaqėsuesit e partive politike nė kėtė tryezė mbėshtetėn kandidaturėn e zotit Moisiu, i cili njihet si njė reformator nė vitet e pluralizmit". Nano dhe Berisha, pas lodhjes sė dy netėve mė parė, nė pėrpjekje pėr ta bindur Kukon pėr tė marrė detyrėn, dje ishin mė tė ēlodhur, madje shkėmbyen dhe batuta, siē ishte ajo e Nanos i cili theksoi se "na ndihmoni tė ndalim euforinė se me kėtė vrull qė kemi marrė do tė dalim me kandidat tė pėrbashkėt edhe nė Bulqizė". Ndėrsa Berisha i ėshtė kthyer me njė shprehje mohuese pėr kėtė ēėshtje. Ata kanė shtrėnguar pėrsėri duart me njėri-tjetrin pėr t'u ritakuar pėrsėri nė seancėn e sotme parlamentare, ku opozita dhe maxhoranca do tė votojnė presidentin e ri tė Shqipėrisė.
    G.Bushati

    Nano: Procesi i bashkėpunimit i pakthyeshėm
    TIRANĖ - Kryetari i Partisė Socialiste Fatos Nano shprehu dje sigurinė e tij qė kandidaturėn e Moisiut do ta mbėshtesė i gjithė grupi parlamentar i kėsaj partie. "Grupi ynė parlamentar do tė mbėshtesė kandidaturėn konsensuale tė Alfred Moisiut pėr president tė Republikės". Sipas tij, Moisiu pranoi tė integrohet nė kėtė partneritet tė partive politike, qė kanė marrė pėrsipėr tė ndryshojnė jo thjesht klimėn politike nė vend, por tė konsolidojnė tė gjitha proceset e ndėrtimit tė shtetit demokratik dhe integrimit europian. Nano siguroi se "tė gjitha palėt negociuese do tė shkojnė nė votimin pėr president nė Kuvend vetėm me njė kandidat tė zgjedhur si konsensual nga tryeza e partive". Ai theksoi edhe njė herė, se "procesi ėshtė i pakthyeshėm dhe ai nuk godet asgjė pėrveēse tė kaluarės dhe faktorėve, apo pushteteve okulte, qė kėrkojnė ta mbajnė Shqipėrinė peng tė saj". Sipas kryesocialistėt, ky konsensus ėshtė i garantuar dhe nuk ekzistojnė vullnete tė kristalizuara qė e kundėrshtojnė marrėveshjen ndėrmjet maxhorancės dhe politikės.

    Berisha: Ėshtė njė proces vetėkorrigjimi
    TIRANĖ - Kryetari i Partisė Demokratike Sali Berisha deklaroi dje se procesi i bashkėpunimit maxhorancė-opozitė po pėrpiqet tė japė njė kthesė rrėnjėsore nė njė proces vetėkorrigjimi dypalėsh. "E rėndėsishme ėshtė qė po pėrpiqemi tė japim njė kthesė rrėnjėsore nė njė proces, qė pasqyron vetėkorrigjimin, vetėdijen pėr ato qė nuk kemi bėrė si duhet nė tė kaluarėn dhe t'i bėjmė shumė mė mirė sot e nė tė ardhmen",- tha ai dje pas pėrfundimit tė takimit me pėrfaqėsuesit e maxhorancės. Sipas tij, ky proces bashkėpunimi mes forcave kryesore politike ėshtė i pandalshėm dhe do tė vazhdojė edhe nė tė ardhmen pėr tė gjitha problematikat dhe prioritetet pėr zhvillimin e vendit dhe integrimin e tij euroatlantik. Berisha bėri tė ditur se "bashkarisht do tė punojmė pėr reformėn e ardhshme elektorale pėr ta kompletuar atė". Kryetari i PD-sė dha garancitė e tij se "grupet parlamentare tė partive kryesore kanė vendosur tė mbėshtesin njė kandidaturė pėr postin e presidentit, atė tė Alfred Moisiut". Kėtė garanci dha edhe kryetari i Partisė Demokrate Genc Pollo, pėr tė cilin procesi i bashkėpunimit i saponisur ėshtė shumė i rėndėsishėm.
    Winners Don't Quit

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e baobabi
    Anėtarėsuar
    08-05-2002
    Postime
    407

    Arritja e pare

    Zgjedhja e presidentit konsensual eshte arritja e pare e jeteses demokratike shqiptare.

    Shpresojme se ky fillim do t'i hape rrugen bashkepunimit per konsolidimin e kollonave te tjera te demokracise.

    Le t'u urojme paleve qe te punojne per korrigjimin e shpejte te gabimeve (fajeve) te bera ne te kaluaren.

    Se shpejti lufta e bashkerenduar kunder krimit dhe mafies duhet te ndjeke shembullin e ketij bashkepunimi.

    U deshiroj paleve qe se shpejti te shoh hapa konkrete per strategjine ne luften kunder krimit dhe mafies, si dhe zbatimin e kesaj strategjie ne praktike.

    Kjo do jete nje fitore madheshtore e njeriut te mire shqiptar.

    Pa frike perpara

  3. #3

    Alfred Moisiu, President i Republikes se Shqiperise

    Kundėr votuan katarsistėt, PSD dhe Legaliteti. Si e uruan bashkė Nano, Berisha e Pėllumbi

    97 vota zgjedhin Moisiun president
    Nė fund tė numėrimit PD shpėrthen nė duartrokitje


    --------------------------------------------------------------------------------

    Altin Kreka

    Rezultatet e votimit

    Tė pranishėm, 134 deputetė
    Votuan pro, 97 deputetė
    Votuan kundėr, 19 deputetė
    Abstenuan, 14 deputetė
    Tė pavlefshme 4 fletėvotimi


    Deputetet qe s'votuan

    Alfred Cako, PBK
    Azgan Haklaj, PD
    Ekrem Spahia, PLL
    Sadedin Balla, PLL
    Dilaver Qesja, PD


    TIRANE

    Nė sallė numėrohej: 80.. 81.. 82.. 83.. 84 pro dhe mė pas njė shpėrthim entuziast i 97 deputetėve qė i dhanė votėn dje Presidentit tė ri. I pari qė dha lajmin se Alfred Moisiu fitoi, ishte deputeti Pal Dajēi, i cili ngriti gishtin e madh ne shenjė fitoreje, pasi lexoi votėn e 84-t pro Moisiut.

    "Eshtė njė sakrificė pėr mua, populli ka shumė halle dhe ne duhet tė punojmė", kėto janė fjalėt e para qė tha Moisiu, pas zgjedhjes sė tij President. Megjithatė atij i duhet tė presė deri nė 24 korrik pėr tė bėrė betimin. Dje, menjėherė pas votimit, ai e ka festuar familjarisht detyrėn e re. Parlamenti votoi dje pasardhėsin e Rexhep Meidanit, i cili ishte i zgjedhuri i Nanos dhe Berishės. Opozita dukej se ishte mė e kėnaqura pėr rezultatin e votimit, sepse nga krahu i djathtė i sallės britma entuziaste ishte shumė mė e fortė. Berisha ėshtė ngritur nė kėmbė duke i shtrėnguar dorėn atyre qė kishte pranė. Nė krahun e majtė jo tė gjithė ishin tė kėnaqur. Ata qė mbase kishin votuar kundėr apo abstenuan, nuk duartrokitėn dhe nuk lėvizėn nga vendi. Nga votimi dolėn 19 vota kundėr dhe 14 abstenime, ndėrsa 4 tė pavlefshme dhe 5 nuk ishin nė sallė. U duk qartė se votat mė tė shumta kundėr ishin tė socialistėve, disa nga tė pakėnaqurit e PD-sė dhe ngaaleatėt e vegjėl, veēanėrisht tė PSD-sė, qė ishin kundėr kandidimit tė Alfred Moisiut. Gjeneral Alfred Moisiu u duk qartė se kishte pėrkrahje tė madhe nė radhėt e opozitės, e cila ishte mė e bashkuar pro tij, ndėrsa pozita dukej mė e ftohtė. Seanca u hap dje pasdite nėn vėzhgimin e dhjetėra diplomatėve tė huaj. Krytari i Kuvendit, Pėllumbi, njoftoi se kish vetėm njė kandidaturė dhe se duhej ngritur komisioni i votimit. Tė shtatė anėtarėt e komisionit me nė krye Bashkim Finon, nisėn procesin e votimit i cili kaloi me disa peripeci, qė e shkundėn disi tensionin e sallės. Rrėzimi i njė kameramani apo thirrjet e Pal Dajēit me tė madhe nė mes tė Kuvendit pėr Lekė Ēukajn, "o Lek, sill stilolapsin. Edhe kėtė na e vodhe", e shkundėn disi turmėn e madhe tė deputetėve qė priste rezultatin. Tė gjithė deputetėt me radhė kanė hedhur votėn e tyre tė fshehtė, ndėrsa Bashkim Fino mundohej tė bėnte humor me ndonjė prej tyre. Demokristiani Nikollė Lesi bėri humor me Finon dhe mė pas u tregua ironik kur nė njė shkėmbim batutash me Petro Koēin, qė e kishte radhėn tė votonte, tha: "Petro, shikoje fletėn se mos e ke me shenjė". Pak muaj mė parė Petro Koēi lėshoi akuzėn se gjatė votimit nė KPD, kur u zgjodh Ilir Meta kryeministėr, ai kishte vėnė re se fletėt e votimit ishin me shenja. Me kėtė fakt ka bėrė humor Fino, i cili ėshtė kthyer triumfator nga salla. Votimi mbyllet me 134 vota tė hedhura nė kutinė e qelqtė, ndėrsa 4 deputetė mungonin nė sallė. Fillimi i numėrimit tė votave ishte tepėr tensionues, sepse nė 6 votat e para tė nxjerra nga kutia, 2 ishin pro, 2 kundėr dhe 2 abstenime. Mė pas rezultati u pėrmbys dhe, ndėrsa numri i votave pro Moisiut i afrohej numrit 80, salla e deputetėve gumėzhinte. Nė momentin qė Bashkim Fino tha PRO pėr tė 80-n herė, deputetėt nė kor filluan tė numėronin, deri sa numri arriti nė 84. Pas kėsaj, njė britmė e fortė socialisto-demokrate filloi festėn pėr zgjedhjen e Presidentit tė ri. Eshtė dashur ndėrhyrja e kryetarit tė Kuvendit, Servet Pėllumbi, qė salla tė qetėsohej dhe tė vazhdonte numėrimi i votave tė tjera, tė cilat ishin thjesht formalitet. Nė ēastin kur Pal Dajēi nxori fletėvotimin e fundit, Bashkim Fino tha pėr herė tė fundit PRO, ndėrsa nė sallė u dėgjua numri 97. Kaq vota kishte marrė Presidenti i ri, Alfred Moisiu, tė cilit i duheshin minimumi 84 vota, qė tė ulej nė vendin e Rexhep Meidanit. Gjithė salla u ngrit nė kėmbė dhe kryetari i PD-sė, Sali Berisha, i cili ka ditė qė shoqėrohet shumė me Nanon, u ngrit pėr tė uruar kryetarin e PS-sė. Berisha dhe Nano i dhanė dorėn njėri-tjetrit pėr tė festuar fitoren e marrėveshjes sė tyre. Tė dy sė bashku dolėn nga salla pėr nė ambientet e brendshme tė Kuvendit, pėr t'u bashkuar me Alfred Moisiun dhe kryetarėt e partive tė tjera parlamentare, pėr urimet e rastit.


    Marre nga GZ

  4. #4

    Cili eshte Presidenti i Ri

    Ai ėshtė i biri i Spiro Moisiut, i cili ka qenė ushtarak, major nė kohėn e Zogut. I ati i tij ka qenė komandati i parė i Ushtrisė Nacional Ēlirimtare

    Ja kush ėshtė jeta, karriera ushtarake dhe mė pas politike e njeriut qė u zgjodh kryetar i ri i shtetit

    Moisiu, gjenerali qė bėri bunkerėt
    Ish-zėvendėsministri i Mbrotjes nė qeverinė e PD


    --------------------------------------------------------------------------------

    Alfred Moisiu, presidenti i cili do tė hipė nė karrigen e presidentit tė Republikės, ėshtė personi qė garantoi me jetėn e vet cilėsinė e bunkerėve tė instaluar nė tė gjithė territorin e vendit tonė.

    Dikur nė vitet '70, Moisiu ka qenė drejtor i Xhenios nė Ministrinė e Mbrojtjes dhe drejtoi tė gjithė operacionin e prodhimit dhe tė instalimit tė 700 mijė bunkerėve tė shpėrndarė kudo. Pas pėrfundimit tė operacinit tė instalimit tė bunkerėve, pėr tė vėrtetuar pėrpara ish-ministrit tė Mbrojtjes, Mehmet Shehu, cilėsinė e tyre, Moisiu u mbyll nė njė nga kėta bunkerė, ndėrkohė qė nga jashtė iu derdh njė batare tė shtėnash me artileri mbi atė bunker.
    Presidenti nė pritje, Alfred Moisiu, ka katėr fėmijė dhe ėshtė prej njė muaji pa praninė e tė gruas. Ai ėshtė i biri i Spiro Moisiut, i cili ka qenė ushtarak, major nė kohėn e Zogut. I ati i tij ka qenė komandati i parė i Ushtrisė Shqiptare. Spiro Moisiu ishte i pari shef i shtabit tė pėrgjithshėm tė Ushtrisė Antifashiste Nacionalēlirimtare. Presidenti ynė, Alferd Moisiu, ėshtė nė tė njėjtėn kohė edhe nga fisi i aktorit tė madh, Aleksandėr Moisiu.
    Karrierė tė gjatė ushtarake ka presidenti ynė i porsazgjedhur dje nga 97 votat e deputetėve nė favor tė tij. Karriera e tij ushtarake shtrihet nga pjesėmarrja nė Luftėn e Dytė Botėrore e deri nė ativitetin e tij brenda organizmave pėrbėrės tė Aleancės sė Atlantikut tė Veriut (NATO). Ndėrmjet kėtyre ekstremeve ai ka qenė nė shėrbim tė politikave ushtarake tė diktuara nga Mehmet Shehu. Karriera e tij profesionale ka ardhur nė ngritje dhe ėshtė shumė e justifikuar, po t'i referohesh edukimit tė tij. Kėshtu, Alfred Moisiu ėshtė edukuar nė njė nga shkollat ushtarake mė tė mira tė kohės nė Rusi dhe po atje ai ka vazhduar tė gjithė specializimet e veta. Eshtė e sigurt se, pėr hir tė profesionalizmit, atij iu hap rruga e bashkėpunimit me organizmat e NATO-s.


    Emri: Alfred
    Atėsia: Spiro
    Mbiemri: Moisiu
    Datėlindja: 01.12.1929
    Vendlindja: Shkodėr

    Edukimi dhe kualifikimi
    1941-1945: Gjimnazi "Qemal Stafa", Tiranė
    1946-1948: Shkolla e inxhinierisė ushtarake Petėrsburg, Rusi
    1952-1958: Akademia e inxhinierisė ushtarake nė Moskė, medalje e artė
    1967-1968: Kursi i lartė nė shtabin e pėrgjithshėm nė Akademinė e mbrojtjes Tiranė
    1995 Kursi pėr personalitete tė larta nė Kolegjin ushtarak tė NATO-s nė Romė
    Karriera profesionale
    1943-1945 Pjesėmarrės i luftės pėr ēlirimin e Shqipėrisė
    1948-1949 Komandat toge nė Shkollėn e Bashkuar tė Oficerėvee nė Tiranė
    1949-1951 Instruktor nė Akademinė Ushtarake "Skėnderbej"
    1958-1966 Detyra tė ndryshme nė Drejtorinė e Xhenios tė Ministrisė sė Mbrojtjes
    1966-1971 Komandat i Brigadės sė Urave tė rėnda nė Kavajė
    1971-1981 Drejtor i Xhenios dhe i Fortifikimit nė Ministrinė e Mbrojtjes
    1981-1982 Zėvendėsministėr i Mbrojtjes
    1982-1984 Komandant i kompanisė sė xhenios nė Burrel
    1992-1994 Kėshilltar i ministrit tė Mbrojtjes
    1994-1997 Zėvendėsministėr i Mbrojtjes pėr politikėn e mbrojtjes
    1994 President i Shoqatės Shqiptare tė Atlantikut tė Veriut
    Aktiviteti
    1994 Si president i Shoqatės Shqiptare tė Atlatikut tė Veriut ka drejtuar 7 Konferenca Ndėrkombėtare pėr problemet e Paqes dhe tė Sigurisė nė rajon
    1998-2002 Ka organizuar dhe drejtuar 3 Konferenca Kombėtare pėr problemin e Grumbullimit tė armėve
    2002 Konferenca rajonale pėr problemet e Kontrollit tė armėve dhe tė Sigurisė njerėzore
    2002 Propozuar pėr t'u zgjedhur zėvendėspresident i Shoqatės sė Atlantikut tė Veriut
    2001, 2002 Bruksel, 2001 Zagreb, 2002 Bukuresht - prezanton projektin "Intergrimi i 6 mijė ushtarakėve nė lirim nė ekonominė e tregut" e pėrfshirė nė Paktin e Stabilitetit


    Marre nga GZ

  5. #5
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    30-10-2004
    Postime
    705

    Kapteri I K.g.b

    Citim Postuar mė parė nga Redi
    Ai ėshtė i biri i Spiro Moisiut, i cili ka qenė ushtarak, major nė kohėn e Zogut. I ati i tij ka qenė komandati i parė i Ushtrisė Nacional Ēlirimtare

    Ja kush ėshtė jeta, karriera ushtarake dhe mė pas politike e njeriut qė u zgjodh kryetar i ri i shtetit

    Moisiu, gjenerali qė bėri bunkerėt
    Ish-zėvendėsministri i Mbrotjes nė qeverinė e PD


    --------------------------------------------------------------------------------

    Alfred Moisiu, presidenti i cili do tė hipė nė karrigen e presidentit tė Republikės, ėshtė personi qė garantoi me jetėn e vet cilėsinė e bunkerėve tė instaluar nė tė gjithė territorin e vendit tonė.

    Dikur nė vitet '70, Moisiu ka qenė drejtor i Xhenios nė Ministrinė e Mbrojtjes dhe drejtoi tė gjithė operacionin e prodhimit dhe tė instalimit tė 700 mijė bunkerėve tė shpėrndarė kudo. Pas pėrfundimit tė operacinit tė instalimit tė bunkerėve, pėr tė vėrtetuar pėrpara ish-ministrit tė Mbrojtjes, Mehmet Shehu, cilėsinė e tyre, Moisiu u mbyll nė njė nga kėta bunkerė, ndėrkohė qė nga jashtė iu derdh njė batare tė shtėnash me artileri mbi atė bunker.
    Presidenti nė pritje, Alfred Moisiu, ka katėr fėmijė dhe ėshtė prej njė muaji pa praninė e tė gruas. Ai ėshtė i biri i Spiro Moisiut, i cili ka qenė ushtarak, major nė kohėn e Zogut. I ati i tij ka qenė komandati i parė i Ushtrisė Shqiptare. Spiro Moisiu ishte i pari shef i shtabit tė pėrgjithshėm tė Ushtrisė Antifashiste Nacionalēlirimtare. Presidenti ynė, Alferd Moisiu, ėshtė nė tė njėjtėn kohė edhe nga fisi i aktorit tė madh, Aleksandėr Moisiu.
    Karrierė tė gjatė ushtarake ka presidenti ynė i porsazgjedhur dje nga 97 votat e deputetėve nė favor tė tij. Karriera e tij ushtarake shtrihet nga pjesėmarrja nė Luftėn e Dytė Botėrore e deri nė ativitetin e tij brenda organizmave pėrbėrės tė Aleancės sė Atlantikut tė Veriut (NATO). Ndėrmjet kėtyre ekstremeve ai ka qenė nė shėrbim tė politikave ushtarake tė diktuara nga Mehmet Shehu. Karriera e tij profesionale ka ardhur nė ngritje dhe ėshtė shumė e justifikuar, po t'i referohesh edukimit tė tij. Kėshtu, Alfred Moisiu ėshtė edukuar nė njė nga shkollat ushtarake mė tė mira tė kohės nė Rusi dhe po atje ai ka vazhduar tė gjithė specializimet e veta. Eshtė e sigurt se, pėr hir tė profesionalizmit, atij iu hap rruga e bashkėpunimit me organizmat e NATO-s.


    Emri: Alfred
    Atėsia: Spiro
    Mbiemri: Moisiu
    Datėlindja: 01.12.1929
    Vendlindja: Shkodėr

    Edukimi dhe kualifikimi
    1941-1945: Gjimnazi "Qemal Stafa", Tiranė
    1946-1948: Shkolla e inxhinierisė ushtarake Petėrsburg, Rusi
    1952-1958: Akademia e inxhinierisė ushtarake nė Moskė, medalje e artė
    1967-1968: Kursi i lartė nė shtabin e pėrgjithshėm nė Akademinė e mbrojtjes Tiranė
    1995 Kursi pėr personalitete tė larta nė Kolegjin ushtarak tė NATO-s nė Romė
    Karriera profesionale
    1943-1945 Pjesėmarrės i luftės pėr ēlirimin e Shqipėrisė
    1948-1949 Komandat toge nė Shkollėn e Bashkuar tė Oficerėvee nė Tiranė
    1949-1951 Instruktor nė Akademinė Ushtarake "Skėnderbej"
    1958-1966 Detyra tė ndryshme nė Drejtorinė e Xhenios tė Ministrisė sė Mbrojtjes
    1966-1971 Komandat i Brigadės sė Urave tė rėnda nė Kavajė
    1971-1981 Drejtor i Xhenios dhe i Fortifikimit nė Ministrinė e Mbrojtjes
    1981-1982 Zėvendėsministėr i Mbrojtjes NE KOHEN E DULLEES
    1982-1984 Komandant i kompanisė sė xhenios nė Burrel NE KETE PERIUDHE KA DASHUR TE VRASE VETVETEN SIPAS DEKLARIMIT NE TV KLANIN! 1992-1994 Kėshilltar i ministrit tė Mbrojtjes
    1994-1997 Zėvendėsministėr i Mbrojtjes pėr politikėn e mbrojtjes
    1994 President i Shoqatės Shqiptare tė Atlantikut tė Veriut
    Aktiviteti
    1994 Si president i Shoqatės Shqiptare tė Atlatikut tė Veriut ka drejtuar 7 Konferenca Ndėrkombėtare pėr problemet e Paqes dhe tė Sigurisė nė rajon
    1998-2002 Ka organizuar dhe drejtuar 3 Konferenca Kombėtare pėr problemin e Grumbullimit tė armėve
    2002 Konferenca rajonale pėr problemet e Kontrollit tė armėve dhe tė Sigurisė njerėzore
    2002 Propozuar pėr t'u zgjedhur zėvendėspresident i Shoqatės sė Atlantikut tė Veriut
    2001, 2002 Bruksel, 2001 Zagreb, 2002 Bukuresht - prezanton projektin "Intergrimi i 6 mijė ushtarakėve nė lirim nė ekonominė e tregut" e pėrfshirė nė Paktin e Stabilitetit


    Marre nga GZ






    Para zgjedhjes sė Presidentit, duhet ligji organik pėr funksionimin Institucionit tė Presidencės





    Nga Kastriot Myftaraj - Nga tė gjitha institucionet kryesore tė shtetit shqiptar, Presidenti i Republikės ėshtė i vetmi pėr tė cilin nuk ka njė ligj organi derivativ ku tė pėrcaktohen modalitetet sesi funksionon institucioni i kreut tė shtetit, nė pajtim me dispozitat kushtetuese pėr kompetencat e Presidentit tė Republikės.Kjo ka ēuar nė situata paradoksale, si ajo ku Presidenti i Republikės ka vonuar pėr shumė muaj dekretimin e ambasadorėve, me arsyetimin se ligji, i cili nė fakt mungon, nuk i pėrcakton afat brenda tė cilit duhet tė shprehet. Edhe nė rastin e vendimit tė vet pėr mosshkarkimin e Prokurorit tė Pėrgjithshėm, Presidenti i Republikės u shpreh se ligji nuk e detyron tė japė shpjegime se pėrse e ka marrė kėtė vendim. Ėshtė ironike qė Kushtetuta e Shqipėrisė e detyron cilindo gjyqtar tė thjeshtė qė t’i arsyetojė vendimet e veta, ndėrsa kreut tė shtetit, pėr mungesė tė njė ligji organik, i ėshtė krijuar komoditeti qė tė japė vendime pa shpjeguar se pėrse ka vendosur kėshtu. Gjithashtu, ėshtė absurde, qė pėr mungesė tė njė ligji organik qė tė pėrcaktojė afate paraprake pėr paraqitjen e kandidatėve, bėhen Presidentė kandidatė tė orėve tė fundit si Moisiu, pėr tė cilėt deputetėt kanė vetėm disa orė kohė pėr t’i shqyrtuar. Dhe pastaj ironikisht, Moisiu, pėr tė cilin deputetėt kanė patur vetėm pak orė kohė nė disponim pėr ta shqyrtuar si kandidaturė, thotė se i duhen kohė, shpesh shumė muaj, pėr tė shqyrtuar kandidaturat e ambasadorėve. E vėrteta ėshtė qė konflikti mes Presidentit me qeverinė dhe opozitėn nė periudha tė ndryshme dhe konflikti mes palėve tė politikės pėr Presidentin, nė njė masė tė madhe ėshtė favorizuar nga mungesa e njė ligji organik pėr funksionimin e kreut tė shtetit, qė do tė pėrcaktonte qartė mėnyrėn e ushtrimit tė kompetencave kushtetuese nga ana e Presidentit. Ligji organik pėr funksionimin e Presidentit tė Republikės si institucion, duhet tė ishte bėrė me miratimin e Kushtetutės, edhe pėr shkak se kompetencat e Presidentit tė Republikės atje janė artikuluar nė mėnyrė evazive dhe qė le vend pėr interpretime kontradiktore. Kėshtu, midis Presidentit nga njėra anė dhe qeverisė e mazhorancės parlamentare nga ana tjetėr, disa herė, si nė qeverisjen para zgjedhjeve tė para vitit 2005, ashtu dhe pas tyre, ka pasur konflikt pėr ēėshtje kompetencash qė kanė shkuar nė Gjykatėn Kushtetuese. Tė gjitha kėto kanė ndodhur pėr shkak se nuk ka njė ligj organik derivativ qė tė saktėsojė modalitetet dhe kuptimin e koncepteve nė tė cilat janė artikuluar nė Kushtetutė kompetencat e Presidentit. Gjykata Kushtetuese, nė vendimin pėr ēėshtjen e konfliktit tė kompetencave mes Presidentit tė Republikės dhe Kuvendit, shpallur nė 18 janar 2005, pranon se: «Gjykata Kushtetuese e sheh me vend tė pėrsėrisė qėndrimin e saj se ēdo dispozitė e Kushtetutės duhet tė interpretohet nė mėnyrė tė tillė qė tė jetė e pajtueshme me parimet themelore kushtetuese. Kjo pėr arsye se, siē pranohet nė doktrinėn dhe jurisprudencėn kushtetuese, ēdo dispozitė kushtetuese ėshtė nė njė lidhje tė caktuar me dispozitat e tjera, dhe sė bashku, ato formojnė njė entitet. Pėr pasojė, asnjė dispozitė e Kushtetutės nuk mund tė nxirret jashtė kontekstit tė saj dhe tė interpretohet mė vete. Nė kėtė linjė duhet tė interpretohen edhe dispozitat objekt shqyrtimi». Kėshtu foli Gjykata Kushtetuese! Shumė bukur! Duke qenė se sipas nenit 1 tė Kushtetutės Shqipėria ėshtė pėrcaktuar si njė republikė parlamentare, ēka do tė thotė se ėshtė parlamenti ajo qendėr pushteti qė prevalon dhe Presidenti ka njė rol honorifik, mė sė shumti atė tė njė noteri tė parė tė republikės, atėherė nė kėtė frymė duhet qė Presidenti i Republikės t’i ushtrojė kompetencat e veta. Kėshtu, kur nė dispozitat kushtetuese pėr kompetencat e Presidentit thuhet se ai emėron Prokurorin e pėrgjithshėm me pėlqimin e Kuvendit, kjo duhet kuptuar se Kuvendi jep pėlqimin pėr emrin e personit, duke e pėrcaktuar emrin, ndėrsa Presidenti si noteri i parė i republikės formalizon vullnetin e parlamentit si institucioni suprem nė njė republikė parlamentare. Nė tė njėjtėn mėnyrė do tė duhej tė kuptoheshin dhe kompetencat presidenciale pėr emėrimin e gjyqtarėve tė Gjykatės Kushtetuese dhe tė Gjykatės sė Lartė, qė emėrohen nga Presidenti me pėlqimin e Kuvendit, ose emėrimi i ambasadorėve, si dhe emėrimi i drejtorit tė SHISH, qė emėrohet nga Presidenti me propozim tė kryeministrit, Shefit tė Shtabit tė Pėrgjithshėm. Por, si ish-Presidenti Mejdani dhe nė mėnyrė tė veēantė Presidenti Moisiu kanė treguar prirjet pėr t’i interpretuar kompetencat e Presidentit si substanciale, pra sipas modelit tė republikės presidenciale. Pra ata i interpretojnė kompetencat e tyre se, kur thuhet se Presidenti emėron Prokurorin e Pėrgjithshėm, gjyqtarėt e Gjykatės sė Lartė dhe asaj Kushtetuese, etj., sikur kanė tė drejtė tė pėrcaktojnė emrat e personave, ēka do tė thotė se Presidenti del shumė pėrtej kompetencave ceremoniale. Nė tė njėjtėn frymė i interpreton Presidenti, sot Moisiu dhe para tij Mejdani, edhe kompetencėn e tij pėr tė emėruar ambasadorėt, e paraqitur nga qeveria etj. Kryetarin e SHISH tė propozuar nga kryeministri, shefin e shtabit tė pėrgjithshėm, tė propozuar po nga kryeministri, pra sikur Presidenti ka tė drejtė tė shqyrtojė personalitetin dhe veprimtarinė e personave tė paraqitur pėr dekretim dhe jo vetėm nėse plotėsojnė disa kritere tė pėrgjithshme qė duhen pėr postin nė fjalė si p.sh. shkollimi, shtetėsia shqiptare e kėshtu me radhė. Presidentin Moisiu e ka ndihmuar pėr tė uzurpuar kompetenca dhe nga Gjykata Kushtetuese. Nė vendimin e pėrmendur mė lart Gjykata Kushtetuese bie nė kundėrshtim me rregullin e pranuar nga vetė ajo pėr interpretimin e kompetencave tė Presidentit sipas frymės sė Kushtetutės, kur shkruan: “Nė mėnyrė mė tė detajuar, ēėshtja shtrohet, nėse i pėrket Presidentit tė Republikės pėrgjegjėsia pėr tė zgjedhur kandidatin pėr gjyqtar, dhe se Kuvendi i Shqipėrisė duhet tė kufizohet me shqyrtimin e ēėshtjes, vetėm nė aspektin formal, d.m.th., nėse janė respektuar kriteret kushtetuese e ligjore tė kėrkuara, apo, ka tė drejtė ta shqyrtojė zgjedhjen e bėrė edhe nė kėndvėshtrim tė meritės, duke pasur mundėsi edhe tė refuzojė emėrimin e gjyqtarit. Pra, Kushtetuta (nenet 125/1 e 136/1) kėrkon njė pėlqim substancial, midis Presidentit tė Republikės dhe Kuvendit tė Shqipėrisė pėr zgjedhjen e gjyqtarit, duke i atribuuar Kuvendit tė Shqipėrisė njė kompetencė tė vėrtetė pėr tė penguar emėrimin e tyre apo ka dashur t’i atribuojė kėtij organi vetėm njė kompetencė tė kontrollit formal, pra, njė kontroll thjesht juridik tė zgjedhjes sė bėrė nga ana e Presidentit tė Republikės”. Nė rast se duhet tė jetė kėshtu atėherė duhet ndryshuar neni 1 i Kushtetutės dhe Shqipėria nuk duhet tė pėrcaktohet mė si republikė parlamentare, pasi realisht pas kėtij vendimi tė Gjykatės Kushtetuese nuk ėshtė mė. Kur Gjykata Kushtetuese jep vendime tė tilla (ky nuk ėshtė i vetmi) ajo duhej tė sugjeronte qė Kuvendi tė bėjė njė ligj organik pėr funksionimin e institucionit tė Presidentit tė Republikės, se nuk mund tė kemi republikė gjysmėpresidenciale me vendime tė Gjykatės Kushtetuese, por nėse duhet ta kemi, duhet ta kemi me ligj. Pra, ishte dashur qė tė kishte njė ligj derivativ nė raport me Kushtetutėn, qė t’i saktėsonte kompetencat e Presidentit nė frymėn e kėsaj dispozite. Nė mungesė tė kėtij ligji, do tė krijoheshin hapėsira pėr abuzime me kompetencat presidenciale, qė do tė joshnin ata qė do tė bėheshin presidentė t’i pėrdornin ato pėr tė uzurpuar kompetenca dhe Moisiu e ēoi deri nė kulm kėtė uzurpim, tė filluar nga Mejdani. Sa pėr Berishėn, ai u akuzua se donte tė ligjėsonte njė presidencė tė fortė me projektkushtetutėn e vitit 1994, ēka sigurisht ėshtė njė gjė e keqe nga pikėpamja e njė republike parlamentare (edhe pse me projekt-kushtetutėn e vitit 1994 Shqipėria nuk pėrcaktohej si e tillė), por kjo nė njė aspekt ėshtė mė e mirė se ta bėsh kėtė gjė nė mėnyrė tė paligjshme, kur Kushtetuta e pėrcakton shtetin si republikė parlamentare, siē bėnė pasardhėsit e tij. Arsyeja pėr tė cilėn nuk ėshtė bėrė deri mė sot njė ligj organik pėr funksionimin e institucionit tė Presidentit tė Republikės ėshtė se ėshtė synuar qė tė zgjerohet pushteti i Presidentit me anė interpretimesh tė dispozitave evazive mbi kompetencat e Presidentit, si dhe me anė tė vendimeve tė Gjykatės Kushtetuese. Interpretimi i dispozitave tė njė kushtetute supozohet tė bėhet sipas frymės nė tė cilėn ėshtė ndėrtuar ajo. Dhe kur shteti pėrcaktohet qė nė nenin 1 tė Kushtetutės si republikė parlamentare, atėherė duhet qė kompetencat e Presidentit tė interpretohen si honorifike. Gjatė Presidencės «Moisiu» ėshtė parė prirja pėr t’i interpretuar kompetencat e Presidentit nga pikėpamja e njė republike gjysmėpresidenciale dhe madje presidenciale, nė tė cilėn ai ėshtė mbėshtetur dhe nga Gjykata Kushtetuese. Ėshtė shumė preokupuese qė Gjykata Kushtetuese, anėtarėt e sė cilės, sipas Kushtetutės, emėrohen nga Presidenti me pėlqimin e Kuvendit (derisa bėhet fjalė pėr «emėrim» nuk ka kuptim qė tė ketė «pėlqim» se me emėrimin marrin fund gjėrat), nė tė gjitha rastet kur ka pasur konflikt kompetencash mes Presidentit tė Republikės dhe Kuvendit, ose mes Presidentit dhe qeverisė, si nė kohėn kur nė pushtet ishte PS, ashtu dhe kur nė pushtet ėshtė PD, ka dhėnė vendime nė favor tė Presidentit tė Republikės. Ėshtė e kuptueshme prirja e Gjykatės Kushtetuese pėr tė mbėshtetur Presidentin i cili i emėron anėtarėt e saj, duke u krijuar njė aleancė abuzive mes Presidentit dhe Gjykatės Kushtetuese, qė mundėsohet nga fakti se nuk ka njė ligj organik pėr Presidentin e Republikės ku tė pėrcaktohen qartė kompetencat e tij dhe mėnyra e ushtrimit tė tyre. Nė mungesė tė njė ligji pėr funksionimin e institucionit tė Presidentit tė Republikės janė krijuar situata nga mė absurdet antikushtetuese, si ajo kur Presidenti Moisiu e paraqet veten si garant i zbatimit tė Kushtetutės dhe opozita e majtė i kėrkon qė ta luajė kėtė rol, tė cilin edhe mazhoranca ėshtė shprehur se ia njeh ex officio. Kjo ėshtė antikushtetuese, pasi Presidenti mund tė pretendojė qė ta luajė kėtė rol vetėm kur kjo gjė ėshtė e fiksuar nė Kushtetutė. Nė Shqipėri Presidenti ka pasur atributin e garantit tė zbatimit tė Kushtetutės sipas Dispozitave Kryesore Kushtetuese tė miratuara nė vitin 1991. Neni 28 i kėtyre Dispozitave thoshte se Presidenti: «Siguron respektimin e kėtij Ligji, tė ligjeve tė tjera dhe tė drejtave e lirive tė shtetasve». Por, nė atė kohė nuk kishte Gjykatė Kushtetuese qė normalisht duhet t’i ketė kėto atribute nė njė republikė parlamentare dhe Shqipėria nuk pėrcaktohej literalisht si republikė parlamentare. Nė Projekt-kushtetutėn qė u kundėrshtua me referendumin e vitit 1994, Presidenti pėrcaktohej si garant i zbatimit tė kushtetutės nė nenin 84 qė thoshte: «Presidenti i Republikės garanton respektimin e kushtetutės dhe tė ligjeve». Por, sipas Kushtetutės qė ėshtė nė fuqi nė Shqipėri, asaj tė miratuar nė vitin 1998, Presidenti nuk pėrcaktohet si garant i zbatimit tė Kushtetutės, pėr ēka ai nuk mund ta pretendojė kėtė atribut. Edhe mė alarmuese ėshtė prirja e Presidentit Moisiu, i cili duke pėrfituar nga mungesa e njė ligji organik pėr funksionimin e institucionit tė kreut tė shtetit, i ka njohur vetes tė drejtėn pėr t’u bėrė interpret i Kushtetutės me atributet e njė lloj paragjykate kushtetuese, nė raport me parlamentin, duke kthyer mbrapsht ligje pėr mospajtim me Kushtetutėn, siē bėri nė rastin e ligjit pėr legalizimet, nė fillim tė kėtij viti. Kėtu kemi njė uzurpim tė kompetencave tė Gjykatės Kushtetuese. Nė rast se Presidenti paska kompetencė (tė pashkruar) pėr t’u shprehur pėr pajtimin ose jo tė ligjeve me Kushtetutėn, atėherė ē’kuptim ka qė nė nenin 134 tė Kushtetutės Presidenti pėrcaktohet si i pari nga subjektet qė mund tė venė nė lėvizje Gjykatėn Kushtetuese pėr tė shqyrtuar njė ēėshtje? Nė mungesė tė ligjit organik pėr institucionin e Presidentit, Moisiu ka prirjen pėr tė bėrė interpretimin e Kushtetutės, sipas interesit tė vet, me anė tė njė kėshilli «orakujsh» tė quajtur konstitucionalistė, qė pėrgjithėsisht janė disa dinozaurė tė jurisprudencės komuniste, tė shkolluar nė ish-Bashkimin Sovjetik nė kohėn e Stalinit si Njazi Jaho, apo si Luan Omari. Kushtetuta, qė ėshtė ligji themeltar i njė vendi, aq mė tepėr kur ėshtė miratuar me referendum popullor, duhet tė jetė njė tekst i shkruar qartė dhe i kuptueshėm dhe jo njė tekst ezoterik, qė duhet interpretuar sipas njė kabalistike juridike. Nė rast se kėta tė ashtuquajtur konstitucionalistė do tė qenė burra tė mirė, ata do t’i sugjeronin Presidentit qė tė kėrkonte nga Kuvendi qė tė bėnte njė ligj organik pėr funksionimin e institucionit tė kreut tė shtetit. Njė tjetėr situatė antikushtetuese qė krijohet nga mungesa e njė ligji organik tė tillė ėshtė se Kushtetuta e Shqipėrisė nuk i ka pėrcaktuar Presidentit asnjė atribut nė sferėn e politikės sė jashtme, madje nė kompetencat e tij nuk ėshtė futur as shprehja e pėrgjithshme, merr pjesė nė pėrcaktimin e drejtimeve kryesore tė politikės shtetėrore, qė do t’i mundėsonte Presidentit tė vepronte nė sferėn e politikės sė jashtme. Neni 100 i Kushtetutės tė drejtėn e pėrcaktimit tė politikės sė shtetit ia njeh vetėm Kėshillit tė Ministrave, kur thotė: «Kėshilli i Ministrave pėrcakton drejtimet kryesore tė politikės sė pėrgjithshme shtetėrore». Nė anėn tjetėr, neni 94 i Kushtetutės thotė se Presidenti nuk mund tė ushtrojė kompetenca tė tjera pėrveē atyre qė i njihen shprehimisht me Kushtetutė dhe qė i jepen me ligje tė nxjerra nė pajtim me tė, ēka do tė thotė se Presidenti nuk ka tė drejtė tė marrė pjesė nė formulimin dhe shprehjen e politikės sė jashtme tė vendit. Nė kėto kushte Presidenti dhunon kushtetutėn duke bėrė ēdo lloj deklarata pėr politikėn e jashtme nė takim me shtetarėt e huaj, pasi Kushtetuta, nė nenin 94, thotė se: “Presidenti i Republikės nuk mund tė ushtrojė kompetenca tė tjera pėrveē atyre qė i njihen shprehimisht me Kushtetutė dhe qė i jepen me ligje tė nxjerra nė pajtim me tė”. Kėshtu, kur Presidenti Moisiu tė presė Presidentin amerikan Bush nė Tiranė, Moisiu do tė dhunojė Kushtetutėn nė ēdo fjalė qė do tė thotė pėr politikėn e jashtme. Nė tė vėrtetė nevoja e njė ligji organik pėr funksionimin e institucionit tė kreut tė shtetit mund tė konsiderohet si kėrkesė e Kushtetutės neni 94, i sė cilės thotė: “Presidenti i Republikės nuk mund tė ushtrojė kompetenca tė tjera pėrveē atyre qė i njihen shprehimisht me Kushtetutė dhe qė i jepen me ligje tė nxjerra nė pajtim me tė”. Sigurisht kėtu ėshtė fjala pėr ligjet organike pėr funksionimin e institucioneve nė lidhje me tė cilat ka kompetenca Presidenti i Republikės, por logjika tė thotė se fjala duhet tė jetė edhe pėr ligjin organik pėr kreun e shtetit. Ky ligj organik nuk ėshtė bėrė se nė Kushtetutė kompetencat e Presidentit janė formuluar dhe shpėrndarė me shumė dinakėri, pėr tė krijuar pėrshtypjen se Presidenti ka vetėm pushtet ceremonial. Nė nenin 92, qė mban titullin “kompetencat e Presidentit tė Republikės” janė pėrfshirė vetėm gjysma e kompetencave tė Presidentit, ndėrsa tė tjerat janė shpėrndarė nė dispozita tė tjera. Nė rast se do tė bėhej njė ligj organik pėr funksionimin e kreut tė shtetit, atje do tė mblidheshin tė gjitha kompetencat e tij tė shpėrndara nė Kushtetutė, si dhe do tė formuloheshin detyrimisht sipas interpretimeve tė Gjykatės Kushtetuese. Kėshtu do tė binte “gjethja e fikut” e Presidentit ceremonial dhe do tė zbulohej se ai ka shumė kompetenca dhe shumė substanciale, ēka do tė jepte alarmin se republika parlamentare ka marrė fund. Kombinimi i Presidentit realisht tė fuqishėm me Gjykatėn Kushtetuese praktikisht tė varur prej tij dhe me Prokurorin e Pėrgjithshėm pa mandat tė limituar nė kohė dhe me fatin e tij qė ėshtė nė duart e Presidentit, si dhe me njė kryetar SHISH po tė tillė, ėshtė njė skemė e gatshme dhe shumė konvenuese pėr njė autokraci presidenciale. Ligjin organik pėr funksionimin e kreut tė shtetit duhet ta sugjerojė Presidenti Moisiu nė mesazhin e vet tė largimit, nėse do tė bėjė diēka konstruktive duke ikur, si dhe duhet ta kėrkojė Presidenti pasardhės me t’u zgjedhur ose para se tė zgjidhet. Nė kėtė rast nuk vlen alibia se edhe vende tė tjera nuk kanė njė ligj tė tillė, se parimi ėshtė qė ligjet bėhen kur del e nevojshme tė bėhen, ndėrsa nuk bėhen kur gjėrat funksionojnė pa probleme pėr shkak tė pėrgjegjshmėrisė sė njerėzve, siē ndodh nė Britaninė e Madhe ku as nuk ndihet nevoja e njė Kushtetuta si njė tekst integral. Nė Shqipėri ligji organik pėr funksionimin e kreut tė shtetit duket tė jetė mėse i nevojshėm. Nė rast se ky ligj nuk bėhet se ka ambasada tė huaja qė duan ta pėrdorin Presidentin pėr tė ushtruar autokraci by proxy, atėherė kjo ėshtė njė ēėshtje tjetėr, qė meriton analizė mė vete.

  6. #6
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-09-2003
    Vendndodhja
    varavingo
    Postime
    1,084
    Beja: Kopetencat e presidentit mund t'i kalojne Topallit

    Partia demokratike pranon skemen e marrjes se kompetencave te Presidentit te Republikes nga kryetarja e Kuvendit Jozefina Topalli pas 24 korrikut.

    Numri dy i kuvendit por edhe ne pozicionin e kreut te komisionit te ligjeve Fatos Beja, sqaron se kushtetuta e shpejgon qarte se si veprohet kur posti i presidentit mbetet vakant. Beja fton gazetaret dhe opinionin t’i referohen nenit 91 te kushtetutes, i cili parashikon se ne rastet e pamundesise se ushtrimit te mandatit dhe kur ky vend mbetet vakant, kryetari i kuvendit ze vendin dhe ushtron kopetencat e tij. "Ne kemi njė kushtetutė, qė rregullon marrėdhėniet e institucioneve, dhe nė tė nuk ka asgjė tė paparashikuar, pėrkundrazi ėshtė parashikuar ēdo gjė: mandati i gjithė tė zgjedhurve, duke filluar nga mandati i qeverisė, i deputetėve, pushtetarėve vendore dhe deri te Presidenti i Republikės. Kushtetuta i pėrcakton "nė mėnyrė shumė tė qartė edhe rastet kur Presidenti i Republikės ėshtė nė pamundėsi fizike pėr tė ushtruar detyrat e tij, dhe nė rastet kur vendi mbetet vakant, dhe njė nga kėto raste ėshtė dhe mbarimi i mandatit. Kushtetuta e pėrcakton qartė se kush ėshtė personi qė zėvendėson presidentin nė kėtė moment, ashtu siē ka parashikuar qė vetėm nė rastet e gjendjes sė jashtėzakonshme, qė do tė thotė nė shpalljen e luftės, nė atė moment nuk bėhen zgjedhje pėr Presidentin e Republikės", tha Beja

    Duke e kosideruar edhe mbarimin e mandatit si mbetjen e vendit vakant, Beja le te hapur mundesine qe te jete gjykata kushtetuese, ajo qe do ta intrepretoje nje gje te tille. Numri dy i kuvendit le te kuptohet se nese kjo skeme realizohet kopetenca e pare qe do te ushtroje zonja Topalli do te jete pikerisht shkarimi i prokurorit te pergjithshem, nje nga sfidat e saj ende e parealizuar.

    Me PD per te mos vazhduar ushtrimin e detyres pertej 24 korrikut, shprehen edhe republikanet te cilet thone se Moisiu nuk mund te qendroje ne detyre pertej kesaj date. Kostitucionalistet e kane te qarte se behet fjale per nje vakum qe kushtetuta jone ka, kur nuk shpjegon nese e njeh vijimesine ne kushtet e mbarimit te mandatit dhe ne zgjatje te procedurave per te zgjedhur nje president te ri. Vete kreu i shtetit ne nje interviste per Top Chanel ka deklaruar se zyren e tij do t’ia leshoje atij qe zgjidhet duke gjykuar qe kushtetuta njeh vijimesine. K.Dervishi (News24)


    Berisha ska turp e le Shqiperine per nja 2 vjet pa president.
    Cfare katraure mjerr kush jeto atje. Fatos Beja thote pse mos ta provojme kete gje ne? Te gjitha format e pislliqeve i kemi bo si shtet ta provojme te marr shembull bota si qeveriset shteti pa president.

  7. #7
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-09-2003
    Vendndodhja
    varavingo
    Postime
    1,084
    Topalli kryetare shteti? Jaho: Moisiu ne detyre deri ne zgjedhjen e presidentit te ri

    Derguar me: 19/05/2007 - 20:01


    • Sipas Jahos, Deri ne momentin kur Presidenti nuk eshte I semure, nuk ka dhene doreheqjen dhe nuk ka vdekur, funksionet e tij nuk mund t'i kalojne askujt. Presidenti, edhe ne rast te mbarimit te mandatit, do te qendroje ne kete post deri ne zgjedhjen e presidentit te ri

    Sot, Partia Demokratike nepermjet nenkryetarit te Kuvendit, ka pranuar skemen e marrjes se kompetencave te Presidentit te Republikes nga kryetarja e Kuvendit pas 24 korrikut, date ne te cilen mbaron mandati i Moisiut. Sipas Bejes, I cili I referohet nenit 91 te kushtetutes, me mbarimin e mandatit te Presidentit, detyrat I kalojne kryeparlamentares Topalli.
    Por ne tjeter menyre e interpreton kete nen, konstitucionalisti i njohur Njazi Jaho, sipas te cilit dy momentet e parashikuara ne kete nen, nuk korrespondojne me pozicionin aktual te Presidentit Alfred Moisiu. Jaho shpjegon se ne nenin 91 te kushtetutes, thuhet se kur presidenti eshte ne pamundesi te perkohshme per te ushtruar detyren e tij kushtetuese ose kur vendi I tij mbetet vakand, vetem atehere vendi I tij zevendesohet nga kryetari I kuvendit, I cili ushtron kompetencat e Presidentit. “Pra ka dy momente. Duke u mbeshtetur ne dispoziten e mesiperme, momenti i pare eshte pamundesia e perkohshme e presidentit, pra pamundesia e tij fizike per ushtrimin e detyres, ndersa momenti I dyte eshte mbetja e vendit vakant, qe do te thote doreheqja e tij. Vetem ne keto raste, funksionet e tij ushtrohen nga kryetari I kuvendit. Por derisa Presidenti nuk eshte I semure, nuk ka dhene doreheqjen dhe nuk ka vdekur, atehere nuk ka rendesi nese skadon ose jo mandati, ai do te qendroje ne ate post deri ne zgjedhjen e presidentit te ri.


    BalkanWeb

Tema tė Ngjashme

  1. Fatmir Sejdiu
    Nga YlliRiaN nė forumin Elita kombėtare
    Pėrgjigje: 24
    Postimi i Fundit: 18-05-2010, 18:47
  2. Ndėron jetė presidenti i Kosovės Dr. Ibrahim Rugova
    Nga Veshtrusja nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 220
    Postimi i Fundit: 02-02-2006, 21:32
  3. Kuvendi qė na la trashėgim ADN-nė e Dushkut
    Nga Kosovari_78_Ca nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 22-05-2005, 01:24

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •