Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 4
  1. #1
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171

    Ballkani nje treg 55milionesh

    “Zona virtuale e tregtisė sė lirė do tė pėrfshijė tė paktėn shtatė vende dhe 55 milionė banorė”

    Ballkani bėhet njė treg me 55 milionė konsumatorė

    Brenda 1 janarit, Marrėveshjet e Tregtisė sė Lirė do tė hyjnė plotėsisht nė fuqi nė tė gjitha vendet e rajonit

    Bledjana Beqiri

    Brenda 1 janarit tė vitit 2004 Marrėveshjet e Tregtisė sė Lirė ndėrmjet 7 vendeve tė rajonit duhet tė hyjnė nė fuqi. Njė treg prej 55 milionė banorėsh pritet qė tė rrėzojė sė shpejti plotėsisht barrierat doganore. Hapja e tregjeve tė vendeve tė Ballkanit ėshtė njė nga kushtet pėr t’u integruar sė bashku nė strukturat e Bashkimit Europian. Kėshtu, ministrat e Ekonomisė dhe Tregtisė sė shtatė vendeve tė rajonit, nė prani tė kordinatorit special tė Paktit tė Stabilitetit, Erhard Busek, komisionerit tė Bashkimit Europian, Pascal Lamy, nė prani tė ministrit tė Tregtisė sė Jashtme italiane, Adolfo Urso dhe tė pėrfaqėsuesve tė komunitetit ndėrkombėtar janė mbledhur dje nė Romė tė Italisė pėr tė nėnshkruar njė deklaratė ministrore pėr zbatimin e Marrėveshjeve tė Tregtisė sė Lirė, si dhe pėrcaktimin e planit tė punės sė grupit tė punės pėr tregti tė paktit tė stabilitetit. Kėshtu, Shqipėria, Bosnje dhe Herzegovina, Bullgaria, Kroacia, Maqedonia, Moldavia, Rumania, si dhe Serbi dhe Mali i Zi kanė nėnshkruar Marrėveshjen e Tregtisė sė Lirė ndėrmjet njėra-tjetrės, marrėveshje kėto qė duhet qė tė ratifikohen brenda kėtij viti. “E ardhmja e Ballkanit ėshtė nė Bashkimin Europian dhe duke pranuar qė sfida mė e madhe qė vendet tona kanė pėrpara, ėshtė qė tė pėrgatiten pėr integrim nė strukturat europiane dhe mė tej pėr anėtarėsim nė Bashkimin Europian, nėpėrmjet zbatimit tė standardeve europiane”, -kanė deklaruar ministrat e Europės Juglindore, pas nėnshkrimit tė deklaratės ministrore pėr liberalizimin dhe lehtėsimin e tregtisė. “Ajo qė duhet tė synojmė dhe tė gjithė sė bashku duhet tė punojmė pėr ta krijuar, ėshtė njė angazhim i plotė me njė mentalitet tė ri. Ēdokush duhet tė kuptojė dhe tė pėrpiqet tė bindė vetveten se integrimi nuk ėshtė njė proces qė mund tė pėrdoret pėr kredo politike, por njė proces me potencial tė madh ekonomiko-social, nga i cili tė gjithė duhet tė pėrfitojmė nė mėnyrė sa mė tė barabartė pėrfitimet qė vijnė prej tij”, -ėshtė shprehur ministri shqiptar i Ekonomisė, Arben Malaj, i cili pėrfaqėsonte edhe Shqipėrinė.


    Deklarata ministrore

    Vendet nėnshkruese kanė rikonfirmuar dje rėndėsinė e realizimit tė tregtisė sė lirė nė Europėn Juglindore dhe bindjen e tyre se forcimi i bashkėpunimit tė ngushte do tė pėrshpejtojė integrimin e secilit vend nė ekonominė globale dhe do tė lehtėsojė anėtarėsimin e 7 vendeve nė Bashkimin Europian, nė kohėn e duhur dhe sipas meritave tė secilit vend. Sipas deklaratės, krijimi i zonės sė tregtisė sė lirė ėshtė njė nga masat mė tė rėndėsishme pėr tėrheqjen e investimeve tė huaja direkte nė vendet e Europės Juglindore dhe nė kėtė mėnyrė duke rritur kėshtu shkallėn e rritjes ekonomike pėr njė zhvillim tė qėndrueshėm. Ndėrkohė qė kėto 7 vende kanė deklaruar dje se do tė marrin masat e nevojshme pėr tė siguruar ratifikimin e shpejtė tė marrėveshjeve bilaterale tė vonuara dhe hyrjen e tyre nė fuqi jo mė vonė se 1 janari 2004. Marrėveshjet e Tregtisė sė Lirė me vendet e rajonit duhet qė tė hynin nė fuqi qė njė vit mė parė, por pėr shkak tė vonesave tė disa vendeve ato akoma nuk janė ratifikuar plotėsisht. Moldavia ėshtė shteti qė ėshtė mė mbrapa me Marrėveshjet e Tregtisė sė Lirė, kėshtu ato vende tė cilat nuk kanė realizuar Marrėveshjet e Tregtisė sė Lirė me kėtė shtet do tė pėrfundojnė negociatat dhe do tė lehtėsojnė pjesėmarrjen e Moldavisė nė tregtinė e lirė tė rajonit. Tė gjitha marrėveshjet bilaterale tė tregtisė sė lirė duhet tė jenė nė pėrputhje tė plotė me kushtet e Memorandumit tė Mirėkuptimit dhe rregullat e Organizatės Botėrore tė Tregtisė.


    ....................
    ....................

    Tani prodhuesit duhet te shtrengojne dhembet. Ndersa konsumatoret te behen gati per cmime me te lira dhe cilesi.

    Ky eshte nje gjysem hapi pergatitjeje per tu futur ne bashkimin evropian. Tregu i BE se do jete shume here me i eger se ky Ballkanik, ndaj shikoni firmat se si do ta perballojne kete hapje ballkanike dhe pastaj imagjinojeni sforcimin edhe disa here me shume me futjen ne BE.
    Hajt na shkofte mbare!

  2. #2
    na shkofte mbare vertet

    tani mbase firmat shqipetare do fillojne vertet te mendojne seriozisht mbi biznesin
    me duket se po iken koha e kondrabandiseve dhe po vjen koha e profesionisteve te ekonomise se tregut

    behuni gati ekonomiste, menaxhere e gjithe te tjeret se po afrohet dita kur dijet dhe experiencat vertet do te vleresohen (se i detyron tregu)

  3. #3
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171
    Bregasi: “Politikat e qeverisė po pengojnė zhvillimin e biznesit vendas”

    Biznesmenėt shqiptarė mendojnė se politikat ekonomike tė gabuara tė qeverisė shqiptare vazhdojnė tė ndikojnė negativisht nė buxhetin e shtetit






    Data (25-11-2003)


    Arka e buxhetit tė shtetit do tė vazhdojė tė jetė e boshatisur pėr aq kohė sa prodhimi vendas tė penalizohet pėrballė importeve. Sipas kryetarit tė Dhomės sė Tregtisė Luan Bregasi, shteti shqiptar vazhdon tė jetė i pafuqishėm pėr tė financuar shumė sektorė jetikė tė shoqėrisė. Nė takimin e zhvilluar me pėrfaqėsues tė qeverisė nė lidhje me procesin e integrimit tė Shqipėrisė me Bashkimin Europian, Bregasi u shpreh se nuk mund tė shpresohet se buxheti i shtetit do tė vazhdojė tė mbushet nga tė huajt me eksportet e tyre ndaj Shqipėrisė dhe me privatizimet e disa sektorėve qė duket se nuk do tė kenė fund ndonjėherė. “Mbushja e buxhetit do tė garantohet vetėm nga faktorėt ekonomikė vendas ose nga investimet direkte”. Sipas tij, vetėm duke bėrė biznesin dhe shėrbimet vendase tė afta tė konkurrojnė nė rajon dhe mė gjerė, mund tė realizohet njė mbushje e buxhetit tė shtetit shqiptar. Por ndėrkohė, politikat e gabuara ekonomike tė qeverisė vazhdojnė tė ndikojnė negativisht nė buxhet. Nė lidhje me kėtė kryetari i Dhomės sė Tregtisė Bregasi fajėsoi marrėveshjet e tregtisė sė lirė qė Shqipėria ka nėnshkruar me shumė vende. “Nė njėfarė mėnyre dihet qė ne mund tė kemi kushte tė barabarta tregtare me vendet e rajonit, por kurrsesi tregti tė barabarta”, u shpreh ai. Nga ana tjetėr, pėr ministrin e Ekonomisė Arben Malaj liberalizimi i tregjeve rajonale do tė bėjė tė mundur eliminimin e ekonomisė informale dhe kontrabandės.
    Pėrfaqėsuesit e qeverisė nė lidhje me procesin e integrimit tė Shqipėrisė me Bashkimin Europian mbrojtėn idenė se vendi duhet tė paguajė faturėn ekonomike pėrballė ambicieve pėr t’u integruar nė strukturat europiane. Edhe sipas deklaratave tė bėra nga zv.kryeministrja dhe ministrja e Shtetit pėr Integrimin Evropian Ermelinda Meksi nė konferencėn e 4-t tė Bankės sė Shqipėrisė, zhvilluar nė muajin shtator nė Sarandė, ky proces do tė sjellė njė kosto ekonomike pėr tė gjithė aktorėt pjesėmarrės, pasi nuk mund tė bėhet i mundur vetėm me punėn e qeverisė. “Ky nuk ėshtė njė proces simbolik dhe kėrkon njė punė nga tė gjithė aktorėt: qeveri, biznes, sistem bankar dhe vetė shoqėria civile shqiptare. Ēdokujt prej kėtyre aktorėve do t’i duhet tė paguajė njė kosto, dikush mė shumė e dikush mė pak”, ėshtė shprehur ajo.
    PAUCA SED MATURA

  4. #4
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171
    Prodhimet vendase, tė dobėta pėrballė tregut ndėrkombėtar

    Paaftėsia pėr tė njohur nevojat dhe preferencat kryesore tė konsumatorėve nė sistemin ekonomik ka ēuar nė pėrkeqėsim e deri nė falimentim tė mjaft sipėrmarrjeve fermere e agroindustriale





    Altin Xhikneli / Data (25-11-2003)


    Konkurrueshmėria e prodhimeve bujqėsore nė vend, si dhe mundėsitė e eksportit tė tyre nė rajon dhe vendet e Bashkimit Europian janė njė nga problemet mė tė mprehta me tė cilat ndeshet ekonomia shqiptare kėto kohė. Sipas njė studimi tė kryer nga Qendra Shqiptare pėr Tregtinė Ndėrkombėtare (ACIT), prodhimet vendase nė kuadrin e marrėveshjeve tė tregtisė sė lirė (MTL) nė kuadrin e proceseve integruese rajonale dhe ato tė Bashkimit Europian kanė probleme tė mėdha pėr t’u bėrė ballė atyre tė huaja. Nė njė seminar me temė “Konkurrueshmėria e ekonomisė shqiptare dhe mundėsitė e klasterimit” tė organizuar nga Qendra Shqiptare pėr Tregtinė Ndėrkombėtare, Selami Xhepa, specialist i saj ėshtė shprehur: “Shqipėria ėshtė pėrfshirė intensivisht si nė proceset e marrėveshjeve tė tregtisė sė lirė (MTL), ashtu dhe nė negociatat e Marrėveshjes sė Asocim-Stabilizimit me Bashkimin Eurpoian”. Kėto zhvillime, shprehet ai, do tė sjellin rritje tė presionit konkurrues mbi sektorin privat, prandaj dhe duhet tė nxirret nė pah se sa i aftė ėshtė biznesi vendas pėr ta pėrballuar kėtė zhvillim.

    Marketingu i produkteve
    Njė nga problemet e mėdha me tė cilėt fermerėt vendas duhet tė ndeshen nė kuadrin e liberalizimit tė tregjeve ėshtė edhe problemi qė ata kanė me marketingun e prodhimeve tė tyre. Fermerėt nė pėrgjithėsi nuk e marrin nė konsideratė rėndėsinė e marketingut. Nga vėzhgimet dhe studimet e kryera deri mė sot del se paaftėsia pėr tė njohur nevojat dhe preferencat kryesore tė konsumatorėve nė sistemin ekonomik ka ēuar nė pėrkeqėsimin e deri nė falimentimin e mjaft sipėrmarrjeve fermere e agroindustriale. Specialistėt e bujqėsisė thonė se sot pėr sot injorohet nė njė masė tė gjerė nga prodhuesit e ashtuquajtura “doktrinė e sovranitetit tė konsumatorit”, qė ndryshe pėrkthehet “konsumatori ėshtė mbret”, sipas sė cilės i gjithė aktiviteti i biznesit dhe marketingut duhet tė drejtohet drejt kėnaqjes sė konsumatorit, duke siguruar nė kėtė mėnyrė edhe fitim tė vetė firmės. Kjo nuk do tė thotė se firmat duhet tė ndjekin nė mėnyrė pasive ēdo trill tė konsumatorėve. Nėpėrmjet reklamės, paketimit, dizenjimit tė produktit, tregtimit dhe strategjive tė tjera tė marketingut shumė firma pėrpiqen tė edukojnė, tė ndikojnė dhe bindin konsumatorėt nė vendimet e tyre pėr tė blerė produktet qė firmat tregtojnė. Sipas specialistėve, problemet qė lidhen me industrinė e ushqimit dhe ndikojnė mbi fermerėt, konsumatorėt dhe interesin publik, janė tė lidhura edhe me problemet e organizimit dhe tė konkurrencės.Vihet re njėfarė prirjeje pėr shkrirjen e shoqėrive tė ushqimit tė ngjashme midis tyre pėr tė realizuar njė kombinim tė funksioneve dhe niveleve tė marketingut nė njė shoqėri tė vetme. Kur firmat e marketingut tė ushqimit marrin kontrollin e disa vendimeve pėr bujqėsinė, fermerėt mund tė humbasin njėfarė lirie dhe pavarėsie nė kėmbim tė tė ardhurave dhe ēmimeve mė tė mira. Gjithashtu, vihen re edhe probleme tė fermerėve lidhur me bashkėrendimin e marketingut. Vėzhgimet e kryera tregojnė se midis sistemit tė marketingut tė ushqimit dhe fermerėve (pra, vetė prodhuesve) ekziston njė hendek i gjerė. Prirjet nė zhvillimin e industrisė sė ushqimit krijojnė probleme tė reja marketingu pėr fermerėt. Nė disa raste fermerėt kanė mė pak mundėsi tregu se mė parė. Ata pėr tė marrė vendime pėr prodhimin dhe marketingun kanė nevojė pėr mė tepėr informacion tregu dhe njė cilėsi mė tė mirė. Ata gjithashtu kanė nevojė pėr programe arsimimi periodike pėr t’u njohur me alternativat dhe zgjedhjet e reja tė tregut. Nė kėto kushte nga fermerėt kėrkohet gjithnjė e mė tepėr tė ofrojnė kontributin e tyre nė procesin e politikės publike, i cili ndikon mbi ēmimet, tregjet dhe rregullimet.

    Konsumatorėt
    Nga vėzhgimet vėrehet se njė pjesė e problemeve janė tė lidhura edhe me konsumatorėt. Lėvizja e konsumatorėve vitet e fundit ka ndikuar nė mėnyra tė ndryshme mbi industrinė e ushqimit. Programet e informimit, ēmimi pėr njėsi, vėrtetėsia nė paketim, vendosja nė etiketa e vlerave ushqyese, datimi me kod tė hapur dhe kėrkesa tė tjera reflektojnė rolin aktiv qė po marrin konsumatorėt nė treg. Shembuj tė ngjashėm janė ata lidhur me sigurinė e ushqimit, vlerat ushqyese, kategoritė dhe standardet dhe ndikimet mbi shėndetin. Nė vėzhgimet e kryera del se thelbi i shqetėsimeve tė konsumatorėve lidhur me industrinė e ushqimit ka tė bėjė me vetė sovranitetin e konsumatorėve dhe konfliktet eficensė-dobi. Sektori i marketingut tė ushqimit gjithnjė e mė tepėr po orientohet nga shitjet dhe kjo ėshtė mė e dukshme te theksi qė vihet mbi produktet e reja, paketimin, reklamėn dhe promocionin. Aleatėt e prodhuesve janė shkencėtarėt dhe inxhinierėt e ushqimit, ekspertėt e paketimit dhe agjencitė e reklamės. Konsumatorėt nga ana e tyre kėrkojnė mjedisin e pėrshtatshėm pėr tė siguruar stimujt dhe lirinė pėr zhvillimin e programeve tė reja tė tregut dhe produkteve tė reja, si dhe pėr atmosferėn rregullatore tė domosdoshme pėr tė garantuar qė kėto pėrpjekje t’i shėrbejnė interesit publik. Sipas specialistėve tė Universitetit Bujqėsor tė Tiranės, duket se konsumatorėt gjithnjė e mė tepėr po angazhohen nė industrinė e ushqimit jo vetėm si blerės pėrfundimtarė, por edhe si rregullatorė dhe formues tė vendimeve pėr tregun.

    Burimet natyrore, fermerėt nuk i shfrytėzojnė ato aq sa duhet
    Studimi: Nė ekonominė e re tė tregut burimet nuk shfrytėzohen aq sa duhet, gjė qė ēon nė prodhim tė paktė dhe rrjedhimisht konkurrencė mė tė vogėl nė treg

    “Forca e sektorit privat pėr tė shitur nė tregjet ndėrkombėtare apo raporti i eksporteve nė prodhimin e brendshėm bruto (PBB) demonstrojnė se Shqipėria ka njė pjesėmarrje tė kufizuar nė tregun ndėrkombėtar dhe pėr pasojė ka njė nivel konkurrues tė ulėt”, thotė Selami Xhepa, specialist nė Qendrėn Shqiptare pėr Tregtinė Ndėrkombėtare (ACIT). “Edhe po tė matim konkurrueshmėrinė nėpėrmjet nivelit tė produktivitetit, do tė arrijmė nė tė njėjtin pėrfundim”, thotė ai. Sipas njė studimi tė bėrė nga ACIT, kushtet e faktorėve tė prodhimit janė njė burim i rėndėsishėm i konkurrueshmėrisė, sidomos nė pėrdorimin efikas tė burimeve. Sipas kėtij, studimi rezulton se nė sistemin komunist burimet natyrore pėrdoreshin dhe tregtoheshin intensivisht ndėrkohė qė nė strukturėn e re ekonomike dhe tregtare burimet natyrore karakterizohen nga njė shfrytėzim i ulėt. Burimet financiare mbeten tė kufizuara dhe kjo demonstrohet nga njė nivel i ulėt i kursimeve kombėtare, nga njė nivel i ulėt i transaksioneve tė sistemit bankar me pjesėn tjetėr tė ekonomisė, si dhe nga niveli i ulėt i investimeve tė huaja direkte. Sipas Xhepės, janė shėnuar pėrmirėsime nė infrastrukturė, ndonėse kriza energjetike vazhdon tė dėmtojė rėndė pėrpjekjet e kompanive pėr tė qenė konkurrues dhe pėr tė ruajtur kėtė pozicion nė treg. Shqipėria ėshtė relativisht njė treg i vogėl dhe i varfėr, dhe pėr kėtė arsye presioni mbi firmat pėr risi apo pėrmirėsim tė produktit ėshtė i vogėl. Sipas studimit tė bėrė nga Qendra Shqiptare pėr Tregtinė Ndėrkombėtare (ACIT), konsumatorėt vendas janė mė tė ndjeshėm ndaj ēmimit dhe nga kjo analizė shihet qartė se nė shumė raste strategjia e kompanive ėshtė ēmim i ulėt - cilėsi e ulėt.
    PAUCA SED MATURA

Tema tė Ngjashme

  1. Pseudo patriotizmi shqiptar
    Nga Akili-A nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 52
    Postimi i Fundit: 03-10-2007, 21:27
  2. Franca zbulon rrjetin e prostitucionit nga Ballkani
    Nga AlbaneZ nė forumin Aktualitete shoqėrore
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 30-03-2007, 03:53
  3. Evropianizimi i Ballkanit - sfidė nė 2006
    Nga DYDRINAS nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 22-03-2006, 10:22
  4. Ballkani dhe kandidatėt presidencialė nė SHBA
    Nga Albo nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 24-08-2004, 23:59
  5. Ballkani
    Nga glaukus 001 nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 70
    Postimi i Fundit: 11-10-2003, 23:10

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •