Shpresoj se nje dite kjo organizate do te mbledhe ne gjirin e saj shume njerez te afte te perkushtuar kombit shqipetar.
Shpresoj se nje dite kjo organizate do te mbledhe ne gjirin e saj shume njerez te afte te perkushtuar kombit shqipetar.
"Nene Shqiperi mos kij frike se ke djemte ne ha-merr-ike"
Monitori grek i Helsinkit: Sondazhi dhe lëvizja e të rinjve të Tiranës, presioni që detyroi qeverinë për ligjin antidiskriminim
Sondazhi me 20 vende evropiane: “Grekët, populli më ksenofob”
Shekulli
Radio BBC World Service dhe gazeta angleze “The Guardian” publikuan dy ditë më parë (11.11.2003) pjesë të Sondazhit Social Europian financuar nga Komisioni Europian për të matur qëndrime sociale në 20 vende europiane.
Sipas organizatorëve, sondazhi paraqiti prova mbi të cilat grekët rezultojnë populli më ksenofob në Europë. Më shumë se 79% e të anketuarve grekë besonin se janë emigrantët ata që shkaktojnë papunësinë dhe se ata duhen përzënë nga vendi. Emigrantët përbëjnë 10% të popullsisë greke prej 11 milionë banorësh, nga të cilët shumica janë shqiptarë. Sipas sondazhit, në arsim, të paktën 25% të nxënësve në Greqi besohet të jenë fëmijë të emigrantëve, nga të cilët asnjëri nuk lejohet të mbajë pozita nderi, siç dëshmoi dhe rasti i studentëve të shkëlqyer shqiptarë të cilët përjashtohen me anë të procesioneve fyese dhe shpesh edhe kërcënimeve, të mbajnë flamurin gjatë festës kombëtare të Greqisë.
Në shëndetësi, incidentet janë tepër të turpshme teksa spitalet greke rregullisht refuzojnë të kujdesen për emigrantët, kurse media, politikanët dhe drejtuesit e kishës rregullisht përfshihen në nxitje raciste. Reklamat për shtëpi me qira në Athinë shpesh citojnë "jo për emigrantët". Gjykatat greke në mënyrë të vazhdueshme refuzojnë të hetojnë padi për diskriminim të emigrantëve. Në një raport të tijin Monitori grek i Helsinkit përmend krahas Sondazhit Social Europian, edhe “presionin e ushtruar nga lëvizja “Mjaft” nga Tirana, si një nga arsyet pse qeveria greke vendosi të ndërmarrë hapin e nisjes së procedurave për të kaluar në Parlament një projektligj antidiskriminues, i cili do të dënojë deri në një vit burg fajtorët e akteve raciste në këtë vend. Aktivistë të kësaj lëvizjeje kanë iniciuar gjatë këtij muaji një valë protestash në adresën e Ministrisë së Jashtme greke kundër vrasjeve dhe keqtrajtimeve të shqiptarëve”.
Lëvizja ishte para disa ditësh në krye të hartimit të një peticioni i cili u mbështet nga mbi 10,000 nënshkrues si dhe organizuese e demonstrimit paqësor "Mjaft dhunës në kufirin me BE-në" nxitur nga vrasja e qytetarit shqiptar Vullnet Bytyçi në kufirin grek. Kreu i kësaj lëvizjeje Erion Veliaj, konfirmon “strategjinë për të detyruar autoritetet greke të marrin masa pro emigrantëve, nëpërmjet demaskimit në arenën ndërkombëtare në prag të Lojërave Olimpike 2004 në Athinë”.
13/11/2003
http://www.shekulli.com.al/index.php...ws&newsID=5930
"Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom and in all your getting, get understanding." (Proverbs 4:7)
"All behaviour is motivated." Sigmund Freud
Bruna Prifti
Rrjeti i OJF-ve të arsimit parauniversitar (ROA), i ka bërë kërkesë dje komisionit të Ekonomisë të rrisë buxhetin për arsimin. Përfaqësues të këtij rrjeti duke kërkuar njohjen reale të premtimeve, kanë kërkuar rritjen e përqindjes së arsimit në buxhetin e vitit 2004 nga 3.1% në 3.7% të Prodhimit të Brendshëm Bruto. Sipas këtij buxheti parashikohet që shpenzimet në arsim të arrijnë në 3.1% të PBB-së. Erjon Veliaj, kryetar i lëvizjes “MJAFT” ka theksuar se ekspertë të huaj dhe gjithnjë e më shumë, specialistë shqiptarë, pohojnë se arsimi le shumë për të dëshiruar në formimin demokratik të krahasueshëm me standardet perëndimore.
I të njëjtit mendim ka qenë dhe Stavri Llambiri, specialist i arsimit, sipas të cilit arsimi në tërësi ka nevojë të domosdoshme për një reformë të thellë, suksesi i të cilës ka një parakusht themelor, më shumë shpenzime. Gjatë një dhjetëvjeçari, kontributi qeveritar për arsimin luhatet afër shifrës prej 3% të Prodhimit të Përgjithshëm Bruto (GDP), ndërsa mesatarja botërore e GDP-së është 5%. Sipas të dhënave vendet e Bashkimit Evropian shpenzojnë mesatarisht 5% të GDP-së e megjithatë, këmbëngulin për një rritje të ndjeshme të saj.
Gjatë takimit të djeshëm në komisionin e Ekonomisë është prezantuar një listë krahasuese me vendet e tjera të botës, ku Shqipëria renditej në vendin e 93-të, pranë Sri Lankës për përqindjen e GDP-së në arsim. Sipas një studimi të prezantuar, u bë e ditur se me ritmet që Programi Afatmesëm Qeveritar parashikon për përmirësimin e përqindjes së GDP-së për arsimin përgjatë viteve 2004-2005, ne do të mund të arrijmë shifrën e tanishme të Maqedonisë pas 57 vjetësh. “Në strategjinë e qeverisë për zhvillimin ekonomik dhe social ku premtohet një rritje deri në 3,7%, arsimi është shpallur si prioritet, por duket qartë se në shprehje të buxhetit nuk konsiderohet i tillë”,- tha Veliaj. Përfaqësuesit e këtij rrjeti kanë kërkuar një përgjigje për kërkesën e tyre brenda datës 20 dhjetor. Ndërkohë që Ylli Bufi, kryetar i komisionit të Ekonomisë tha se kërkesa do të merret parasysh dhe do të diskutohet në këtë komision.
http://www.shekulli.com.al/index.php...s&newsID=20047
"Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom and in all your getting, get understanding." (Proverbs 4:7)
"All behaviour is motivated." Sigmund Freud
Dear Friend,
Please find attached the latest information update from the MJAFT!
Movement.(English is below the Albanian version.) If you need further
information please do not hesitate in contacting us.
info@mjaft.org
04 222 389
www.mjaft.org
--------------------------------------------------------------
MJAFT! Movement, Network of secondary and elementary education
NPO-s, (ROA) and the Institute of Public and Private Finances
have recently joined their forces aiming at the increase of
public expenditures on education through advocacy and
lobbying. We believe that if education is thoroughly a
priority for our government than this should be reflected in
the public expenditures.
Below you can find two documents that give a broader view
of the existing problem and our incentive of action.
The first is a letter addressed to the Members of Albanian
Parliament and the second one is our material presentation
submitted in front of Parliamentary Commission of Economy.
During this week, MJAFT, ROA and IPPF will organize different
activities as TV Shows, meetings with MP-s, and protests.
Honourable Members of Albanian Parliament,
We, the Network of secondary and elementary education NPO-s,
(ROA) the Institute of Public and Private Finances and MJAFT
Movement, strongly agree that a nation.s future is created
among the school desks and the level of a society.s emancipation
is measured and evaluated by the attention and care that it
manifests toward citizens education.
The impression that Albanian education is decent can be
considered an enormous misconception. Foreign as well as
Albanian experts claim that the actual situation of education
does not generate the needed professional capacities to bring
the Albanian economy up to speed. In addition they point out
that the actual level of education is below international
standards and thus cannot compare to the levels of democratic
development in western countries. We jeopardize deterioration
in European coexistence if we do not strive to develop European
citizenship.
Complete reform is a necessity for the education system as a
whole. A fundamental precondition for the success of this
reform is: More expenditure. During the last ten years,
governmental contribution toward education has been around
3% of GDP. The world average on education expenditures is
around 5% of GDP. EU countries spend on the average 5% of
their GDP, and at the same time persist for a substantial
increase in expenditures in order to lead the EU on a path
toward a more competitive economy. On average, countries
with medium income, among which Albania is counted, allocate
4.8% of their GDP. The average of European countries in
transition is slightly higher. (For the year 2000:
Byelorussia 6.0%, Czech Republic 4.3%, Estonia 4.4%,
Hungary 7.6%, Latvia 4.8%, Lithuania 6.3%, Slovakia 4.7%,
Slovenia 4.4%, and Ukraine 4.0%).
Comparing country percentages of GDP allocated to Education,
Albania is ranked in 93rd in the world. With the actual level
of progress that Middle Term Expenditures Framework provides,
Albania will achieve the present-day educational level of
Macedonia in 57 years. In the National Strategy for
Socio-Economic Development (NSSED) it has been promised to
increase the percentage to 3.7%. Education is proclaimed to be
a priority. However, until now it obviously has not been taken
into account during budget negotiations.
An increase, at least to 3.7% of GDP allocated toward education,
as promised in NSSED, would testify that politicians are proving
their beliefs that the education system exemplifies our
responsibilities toward the future generations. Along this
path, Albania will accelerate close the gap with other
countries in region similar to us, even in their aspirations.
We are committed to increase governmental and public interest
for the quality of education. We truly believe that we will
find allies within Parliament and hope for a positive reply
within next week, 15-20 December.
Sincerely,
Human Development
Indicators of Human Development (combination of three basic
components):
. A long and healthy life;
. The level of education;
. A decent standard of living.
The Problem
Education indicators
. In 1989 the average amount of education was 11.6 years, while in the year
2000, it had decreased to 8.5 years, which means an average decrease of 3
years in education over a decade!!!
. Level of attendance in schools has decreased in pre-elementary school as
well as high-school. The numbers show a high dropout rate, respectively
37 per cent and 36 per cent (compared to 1990)
. In sub-urban areas school attendance is below average.
It is recognized that access to education as well as the
quality of education in these areas is problematic
Why high level of drop-outs???
The reasons for the high level of drop-outs are diverse for
different levels of education.
. In pre-elementary education, drop-out is related to the closing of public
institutions.
. Related to obligatory education, decrease in attendance is mainly caused
by 2 factors:
. 35 per cent of students that drop-out from school do so due to economic
reasons
. Meanwhile, almost one of fifth of them drop-out from school because of
the poor level and the low quality of education
Other problems
. The number of schools has decreased with 55 per cent
. Their closing has its effect on poor families by bringing a decrease in
the level of their education
. Urban population growth, large number of teachers without relevant
related education - especially in remote areas - are other factors that
cause a decrease in the number of the students attending high school
. 12-per cent of the population over 15 years old is unable to read and to
write, thus is classified as .illiterate..
. The level of illiteracy in urban areas (7 per cent) and the rural areas
(19 per cent) is disproportional.
. 83,5 % of poverty is found among individuals without education (4.1%) or
ones with elementary education (79.4%) (taken from INSTAT)
. The Public Education Service suffers from quality problems related to:
. Educational tools and instruments;
. An increase in the no. of teacher.s without relevant related education;
. Serious deficiencies in teacher.s vocational trainings concern outdated
or ingrained teaching methods;
. Content problems, etc.
. The quality of education is lower in urban areas, remote areas and
sub-urban areas.
The Causes
. During the last ten years, public funds for education remain around 10
per cent of budget expenses, but their reflection in the GDP has been
decreasing.
. From 3, 8 per cent in 1995, this indicator has decreased to 2, 8 percent
in 2002, which is much lower than the level of other Eastern European
Countries.
Commitments of the Albanian Government
Millennium Development Goals
The Albanian Response
"or what YOU have committed"
. Goal 3: Ensure that, by the year 2015, children everywhere, boys and
girls alike, will be able to complete a full course of primary schooling.
Taken from Albania and Millennium Development Goals, pg.17
Millennium Development Goals
The Albanian Response
"or what YOU have committed"
Increase the level of attendance in elementary education
- From 90 percent in the year 2000 to 94 percent in the year 2004 and 100
percent in the year 2015, divided in accordance with groups of population
and areas.
Increase the level of attendance in secondary education
- From 40 percent in the year 2000 to 50 percent in the year 2004
Increase the average of years of education
- From 8.5 years in 2000 to 10 years in 2004.
UN Recommendations on Millennium Development Goals
. Possibilities should be created to increase financing for the educational
sector at all levels and in all regions. Thus, an increase of the share
of budget expenditures for education (as a percentage of the GDP) should
be considered as one of the primary goals that the government should
strive for.
THE PRIORITIES OF NATIONAL STRATEGY for SOCIO ECONOMIC
DEVELOPMENT (NSSED)
"or what YOU have promised"
Priority fields of public demands are:
. Health and Education
. Infrastructure
. Improvement of governance
. Economical growth
. Social Support
. Macroeconomic stability
Goals and Objectives from NSSED
"or what YOU have promised"
The disturbing and acute problems present in the educational system call
for direct reforms within this sector. The main goals to strengthen this
process of reforms, as well as the objectives of the education strategy
are:
. Increase participation of population within education services, focusing
on poorest level of society and remote country areas;
. Improve quality of services and rebuilding and adapting the education
system in accordance with market developments and needs;
The education sector.s specific objectives within the strategy for economic
growth and poverty reduction are:
. Increase participation in elementary education focusing on poorest level
of society and remote country areas as well as increasing participation
in secondary education, especially professional education
. Improve the quality of teaching methods
. Expand professional education and adapt it better to market needs.
. Increase administration efficiency and education system financial
efficiency
The Strategy translated into funds
The major problems of poverty in rural and remote areas of the
country are the poor quality of essential services as well as
health and education services, requiring more sources which
need to be addressed in order to solve these problems. This
leads to a decrease in sources available for solving problems
of other problematic areas regarding development.
Strategic Priorities in MTEF
Strategic priorities for public expenditures under 2004-06
MTEF, remain largely unchanged and reflect the policy and
program proposals identified in NSSED
These are:
. To increase the share of GDP allocated to health and education which is
very low in comparison to international standards and reflects the poor
quality of public services in these sectors;
A Comparison to other countries in the world
The budget for education as percentage of the GDP
. 1st place Moldova 10.3%
. 24th place Congo, 5.9%
. 39th place Macedonia, 4.9%
. 92nd place Sri Lanka 2.9%
. 93rd place Albania 2.8%
. 94th place Benin 2.7%
. 95th place Ethiopia 2.7%
. 96th place Antigua and Barbuda 2.6%
. 97th place Mozambique 2.6%
. 98th place Nicaragua 2.6%
. 99th place Bhutan 2.4%
. 100th place Uganda 2.4%
. Average 4.75 %
Strategic Priorities under MTEF
"or what YOU have promised on June 2003"
According to NSSED, strategic priorities of public expenditures which are
sustained by financial sources are:
. Increase resources, both in real terms and as a share of the GDP, which
are allocated to health and education sectors;
Linking MTEF and NSSED
. Budget program and resource ceiling for 2004 are based on the priority
measures identified under the NSSED.
. Linking and settling of the correct ratios between the NSSED, MTEF
2004-06 and the draft Budget 2004 is considered as a process and
principal goal of this framework.
Linking MTEF and NSSED
. MTEF assures all the needed mechanisms through which the main priority
objectives, identified under the NSSED, can be integrated in to the
budget process
Strategic settlement of Priorities
. Strategic prioritization of public expenditures is beginning to be
achieved through the MTEF process. The NSSED has highlighted the
strategic requirements for a relative redistribution of resources toward
health and education sectors which address the relatively low levels of
spending within these sectors.
NSSED Priorities
Priority fields of public demands will be:
. Health and Education
. Infrastructure
. Governance improvement
. Economical growth
. Social Support
. Macroeconomic stability
In the meantime!?!
NSSED Promises that:
. Human Development:
Education: The percentage of the GDP allocated to education will be
increased from 3.4 in 2002 to 3.7 of GDP in 2004
MTEF Promises that:
. Education expenditures are envisioned to increase from 3.0% of GDP in
2004 to 3.1% of GDP in 2006.
A Comparison to other countries in the world
With the above mentioned level of progress of 0.1% in 3 years, Albania will
achieve the current level of education of:
. Macedonia in 57 years
. Congo in 87 years
. Moldova in 219 years
Budget 2004
. Education expenditures are projected to be 3.1% of the GDP
What WE ask for?
. Recognition of the promises made regarding the increase of the percentage
for education of the 2004 budget from 3.1% in 3.7% of GDP
"Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom and in all your getting, get understanding." (Proverbs 4:7)
"All behaviour is motivated." Sigmund Freud
Protesta e paguar = Propagande
Proteste = Forme e hapur dhe e pakushtezuar e shprehjes se pakenaqesise se masave.
Nje fjale e urte popullore thote: "Stambolli digjet, k.... krihet!" dhe e njejta gje mund te thuhet edhe per aktivitetin e Mjaft. Keta protestojne per autobuzat, telefonat dhe arsimin, kur shqiptaret ende e marrin buken me liste dhe energjia elektrike mungon me dite te tera ne qytete te vecanta.
Po korrupsionin, per korrupsionin dhe te korruptuarit e veteshpallur neper TV shqiptare, per ta nuk proteston MJAFT?!
Emisioni 'Fiks-Fare' po ben nje pune 100 here me te madhe sensibilizuese per problemet e mprehta shoqerore se sa Mjaft dhe stafi i paguar i tij.
Albo
"Babai i shtetit është Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencëtari!"
Rastesisht u njoha me nje gazete elektronike shqiptare shume interesante www.ezeta.org
Ne numrin e fundit ishte nje artikull pyetje-pergjigje me Erion Veliaj. Titullohet "JU DHE MJAFT-I: ne shenjestren tuaj, Erion Veliaj, lider i Mjaft-it"
Do te ishte shume perfituese nese do t'i lexonit vete pergjigjet e disa pyetjeve shume te mire qe jane ngritur edhe ketu ne forum, nga goja e vete Veliajt.
Ndryshuar për herë të fundit nga Thjeshtesia : 26-12-2003 më 17:46
"Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom and in all your getting, get understanding." (Proverbs 4:7)
"All behaviour is motivated." Sigmund Freud
Faleminderit per informacionin Thjeshtesia. Nga ajo interviste une u shokova vetem nga nje fakt qe del ne nje pyetje:
MJAFT ka shpenzuar $90000 ne nje fushate sensibilizimi ne media per ekzistencen e saj!
Nuk ka nevoje per koment nje shifer e tille e shpenzuar nga nje organizate jo-qeveritare dhe jo-fitimprurese.
Albo
"Babai i shtetit është Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencëtari!"
Lëvizja “Mjaft” ka organizuar dje një protestë para selisë së qeverisë në nderim të viktimave të 9 janarit
Kthehet Nano, pritet me qirinj e parulla
Mijëra qytetarë protestojnë për pushimet e zgjatura të kryeministrit Nano
Darina Tanushi
TIRANË – Lëvizja “Mjaft”, e mbështetur edhe nga shumë qytetarë ka protestuar dje përpara Kryeministrisë me qirinj, lule dhe parulla. Nisur edhe nga tragjedia e fundit, ku mbi 20 shqiptarë humbën jetën në kërkim të një jete më të mirë përtej detit, drejtuesit e lëvizjes “Mjaft” kanë dalë dje, para selisë së Kryeministrisë, duke mbajtur në dorë një pankartë të zezë dhe më pas në letra të bardha shumë qytetarë që janë solidarizuar me këtë nismë të tyre, kanë shprehur mendimet e tyre. Në këto parulla shkruhej dhe shprehej keqardhja për viktimat e 9 janarit dhe kërkohej më shumë vëmendje nga qeveria dhe sidomos nga kryeministri Fatos Nano, i cili siç thuhej edhe në këto parulla të shtruara për tokë në trotuarin para kryeministrisë, vazhdon pushimet, ndërkohë që duhet të marrë përgjegjësitë e tij për vendin dhe sidomos për këtë tragjedi. Shumë qytetarë kanë kaluar dhe janë bashkuar me këtë protestë të qetë. Gra, burra, të rinj dhe të reja, madje edhe fëmijë, kanë ndezur nga një qiri në nderim të viktimave të pafajshme që humbën jetën në ujërat e detit Jon, në Vlorë, tri ditë më parë. Sipas njërit prej drejtuesve të lëvizjes “Mjaft”, Erion Veliaj kanë rreth 20 mijë qytetarë që janë solidarizuar me këtë protestë, ndërsa janë blerë rreth 6 mijë copë qirinj, të cilët u janë shpërndarë njerëzve që kanë ardhur dhe janë bashkuar në sheshin para selisë së Kryeministrisë. Ndërkohë, drejtuesit e lëvizjes ‘Mjaft” kanë zbritur edhe në rrugën e Durrësit, pikërisht në hyrje të qytetit, nga ku pritej të hynte edhe kryeministri që po dje, kthehej nga pushimet në Turqi. Tre parulla të mëdha me ngjyrë të bardhë mbanin të shkruar me të kuqe, tre citime: “Mirëse erdhe Nano djali se dhe ne na mori malli”, “Hallall pushimet. Për ne u kujdesën KESH-i, Telekomi dhe ujësjellësi”. Dhe të trija këto parulla mbanin mbishkrimin “nga kongresmenët”. Kjo mënyrë ironike, për t’i uruar mirëseardhjen kryeministrit Fatos Nano është zgjedhur nga drejtuesit e lëvizjes “Mjaft”, të cilët në fakt kishin përgatitur tjetër mikpritje për kryeministrin, por ndryshimi ndodhi për shkak të tragjedisë që ndodhi. Në fletët e bardha që ishin shtruar në trotuarin para kryeministrisë dhe që lexoheshin e shtoheshin nga qytetarët e shumtë, kishte mjaft fyerje për kryeministrin Fatos Nano, mbushur edhe me mllefin që krijoi ngjarja tragjike e ndodhur para tri ditësh. Protestat kanë vazhduar deri afër mesnatës dhe do të vazhdojnë edhe sot, pas orarit zyrtar të punës, për të sensibilizuar të gjithë njerëzit, por edhe për të kërkuar me forcë përmirësimin e gjendjes së shqiptarëve. Lëvizja “Mjaft” është shprehur se ajo që ndodhi ditën e premte duhet të rëndojë si një njollë e errët turpi në ndërgjegjen e të gjithëve pa përjashtuar askënd, madje as vetë ne, shprehen ata në një deklaratë për shtyp. Ata pyesin se a mund të ketë shqiptarë që të mos dëshirojnë të ikin me çdo mjet nga vendi , kur sipas INSTAT vetëm 33% e individëve të aftë për punë pohojnë se e kanë një vend pune, kur tre të katërtat e banesave në fshat nuk kanë akses të ujit të pijshëm, kur më pak se gjysma e numrit të përgjithshëm të familjeve kanë ujë të pandërprerë, kur 72.7% e popullsisë kanë ndërprerje të përditshme dhe të gjata të energjisë elektrike dhe kur afërsisht një në pesë fëmijë është i pazhvilluar siç duhet për shkak të kequshqyerjes.
Shekulli
12/01/2004
"Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom and in all your getting, get understanding." (Proverbs 4:7)
"All behaviour is motivated." Sigmund Freud
Lëvizja "Mjaft" i përket gjithë qytetarëve
BESJAN PESHA *
Kohët e fundit ka filluar të aludohet shumë mbi qëllimet e lëvizjes “Mjaft”, madje nuk mungojnë as ata që përpiqen të zbulojnë “të fshehtat” e këtij grupimi qytetar me anë të teorive të ndryshme të konspiracionit. Duket shumë qartë se ka konfuzion midis asaj që lëvizja është në vetvete dhe asaj që disa pretendojnë të jetë apo të bëhet. Ky konfuzion me sa duket i ka rrënjët në historinë e këtyre 13 viteve politikë shqiptare. 13 vite gjatë të cilave kjo politikë, përpos dëmeve të tjera, ka arritur të kthejë kokëposhtë vlerat qytetare, duke i zëvendësuar ato me antivlera që bien ndesh me qytetarinë dhe me kombin.
Lëvizja “Mjaft” lindi si një nevojë e pashmangshme për qytetari në një vend ku përvoja të ngjashme kanë qenë të dobëta, nuk kanë patur qëndrueshmëri apo kanë lindur dhe janë përdorur si nevojë e politikës kur kjo ka patur nevojën e pseudoidentifikimit manipulues të shoqërisë civile. Qysh prej fillimeve të lëvizjes e deri në ditët e sotme është vënë re se në protesta marrin pjesë qytetarë të cilët nuk kanë protestuar ndonjëherë, qytetarë të cilët ndoshta janë shquar për militantizmin partiak, por edhe për bindje civile. Këta qytetarë fatmirësisht kanë filluar të rehabilitojnë sensin e protestës e të shfaqin më në fund shenja të mosbindjes civile.
Nga njerëz të ndryshëm, shpesh kemi dëgjuar ditët e fundit termat “dështim” apo “pësim”. Lëvizja nuk është diçka që “pëson”, sepse në thelb ajo është një lëvizje që vazhdon. Këto terma i përkasin programeve politike, ose ndonjë qeverisjeje konkrete. Lëvizja bazohet në parime themelore dhe në plane afatgjata strategjike të bazuara në këto parime. Por ajo nuk ka program të bazuar mbi objektiva të matshëm materialisht. Ajo që ne synojmë tashmë është formuluar disa herë: synohet ngritja e vlerave të reja të qytetarisë. Si rrjedhojë, lëvizjet qytetare si “Mjaft”-i, asnjëherë nuk mund të dështojnë, për sa kohë që vlerat mbarten dhe përcillen.
Lëvizja e konsideron të dobishëm imazhin e mirë që ka arritur të përcjellë për Shqipërinë në mediat ndërkombëtare. Ajo që ne bëjmë është si të thuash ekskluzive për shqiptarët. Lëvizja në vetvete mbart gjithashtu një nacionalizëm të butë, nacionalizëm i cili synon rikthimin e krenarisë së natyrshme në shqiptimin e fjalëve atdhe, patriot etj.
“Mjaft”-i nuk ka një afat kohor brenda të cilit duhet “të përmbushet” apo “finalizohet” sepse, nuk ka qëllime materiale që ezaurohen. Vlerat e lëvizjes i rezistojnë kohës dhe janë në harmoni me sistemin që vendi aspiron. Ne duam që të gjithë së bashku të kuptojmë që një sistem nuk mund të jetë kurrë demokratik për sa kohë sa qytetarët nuk bëhen pjesë e vendimmarrjes, edhe pas procesit të votimit. Mospjesëmarrja qytetare do të sjellë gjithnjë vendime arbitrare dhe mungesë përgjegjësie. Në këtë kuadër, lëvizja do të vazhdojë të lëvizë jo vetëm vertikalisht por edhe horizontalisht duke mos artikuluar vetëm nevojat kombëtare të qytetarisë por edhe ato lokale.
Lëvizja është e qytetarëve dhe jo e një grupi njerëzish. E tillë duhet të mbetet. Qëllimi ynë i vetëm është t’u shërbejmë sa më mirë dhe në mënyrë të ndershme bashkëqytetarëve tanë. Nuk është qëllimi ynë të rrëzojmë qeveri e ministra. Kur kjo ndodh, ndodh sepse duhet dëshmuar që qytetaria aktive është çelësi i zgjidhjes së problemeve shqiptare dhe se sovrani i vërtetë është populli. Edhe në rastet kur funksionarët nuk reagojnë ndaj protestave qytetare, lëvizja është e suksesshme sepse tregon qartë dhe nxjerr në pah se sa e pandjeshme është aksh qeverisje ndaj kërkesave të votuesve të vet. Besojmë është e qartë se nëse nuk do të kishte reagim qytetar, kjo pandjeshmëri nuk do të vihej kurrë në dukje. Me pak fjalë, “Mjaft” do të thotë qytetari dhe ata që thonë Mjaft tregojnë se janë të përkushtuar ndaj vetvetes.
*Autori është një nga drejtuesit e lëvizjes “Mjaft”
"Babai i shtetit është Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencëtari!"
Fletërrufeja e Majkos dhe Lëvizja "Mjaft"
Nga Mero Baze
Në fillim të Dhjetorit 1990 në sallonet e Fakultetit të Inxhinierisë u shfaq një fletërrufe rinie kundër mungesës së dritave, të cilën dikush e zhduku menjëherë. Më pas sekretari i rinisë i njërit prej grupeve, i cili quhej Pandeli Majko, u thirr në Komitet të Rinisë dhe u udhëzua ta vendosë përsëri fletërrufenë, se ishte udhëzim për të shfryrë protestat e rinisë. Dhe fletërrufeja u vu përsëri në vendin e vet. Disa ditë më pas pasuan protestat reale të studentëve dhe historia e fletërrufesë "me gjasme" u harrua, por Pandeli Majko mbeti në politikë.
Ky detaj m'u kujtua dje ndërsa shikoja rebelimin e studentëve për drita para kryeministrisë. Të irrituar me papërgjegjësinë e qeverisë ndaj fatit të tyre, ata hodhën mes të tjerash parrulla të qarta politike kundër Kryeministrit, qeverisë, KESH-it si dhe u bënë thirrje qytetarëve të Tiranës për mbështetje. Megjithëse të paorganizuar dhe spontanë në protestë, oratorët që morën fjalën duket që ishin më të orientuar drejt protestës reale.
Por ajo që më bëri përshtypje ishte mbërritja e disa të rinjve të Lëvizjes "Mjaft" mes protestuesve. Me magnetofon në dorë dhe me sllogane të gatshme të lëvizjes së tyre, ata tentuan të bëhen oratorët e protestës, duke kthyer në lajtmotiv kryesor të protestës, faktin që ajo protestë nuk ishte politike. Një orator i Lëvizjes ishte aq i vendosur të përmendte këtë fjali pas çdo fraze, sa duket se kishte vajtur aty për të shmangur ndonjë keqkuptim të madh të studentëve me qeverinë. Oratori u ngjir së thëni se kjo protestë nuk është politike, se ata nuk janë aty për politikë e të tjera dokrra si këto, saqë policët që kishin dalë për t'u siguruar se mos prekej kryeministria, më ngjanin më afër studentëve sesa ky djalurçinë, i cili duke vjedhur protestën e studentëve, ishte duke u kujdesur për të mos iu shkaktuar asnjë dëm qeverisë prej saj.
Kjo prirje e disa veprimtarëve të Lëvizjes "Mjaft" po kthehet në mani ditët e fundit dhe po përdoret për një marketing të gjerë me burim thashethemnajën se ata janë të udhëzuar të mos protestojnë kundër qeverisë. Ata kanë një vit që përmes një projekti të sponsorizuar për të nxitur reagimin qytetar, nuk kanë bërë dot më shumë se 20 vetë bashkë, përveç rastit kur ua ka mbushur sheshin opozita, dhe dje kur rreth 500 veta u mblodhën vetë, ata u gjendën aty me urgjencë për t'i shpërndarë. Dhe s'di pse ai djalë më kujtoi fletërrufenë e Pandeliut në vitin 1990, që duke bërë gjasme se po kritikonte qeverinë, donte ta shpëtonte atë.
"Babai i shtetit është Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencëtari!"
Krijoni Kontakt