50 KĖSHILLA PĖR DITĖN E PARĖ TĖ SHKOLLĖS
1. Tymos njė llullė tė madhe(qė mund tė jetė edhe bosh) dhe pas cdo fjalie qė thotė profesori/ja, pėrgjigju: "Ashtu si thua ti ėshtė plako!!!!!"
2. Vėr syze tridimensionale dhe cdo 2 minuta kėrkoi profesorit/es qė tė fokusojė projektorin qė ka sipėr kokės.
3. Ulu nė bangėn e parė dhe pastro dhėmbėt me gomėn e lapsit. Po tė tha gjė profesori/ja, pėrgjigju se sot nė mėngjes nga nxitimi pėr tė kapur orėn e parė harrove tė laje dhėmbėt. Kėshtu del edhe si nxėnės korrekt...pak i shpifur, po nejse.
4. Ulu nė bangėn e pare dhe fillo ngjyros librin. Po ngjyrose bukur ama!!!!!!!!!
5. Kur profesori/ja tė thėrrasi emrin tėnd gjatė apelit, ti pėrgjigju: " Ėshtė emri im ai! Mos ma shpėrdoro, se mezi e kam!"
50 KĖSHILLA PĖR DITĖN E PARĖ TĖ SHKOLLĖS
1. Tymos njė llullė tė madhe(qė mund tė jetė edhe bosh) dhe pas cdo fjalie qė thotė profesori/ja, pėrgjigju: "Ashtu si thua ti ėshtė plako!!!!!"
2. Vėr syze tridimensionale dhe cdo 2 minuta kėrkoi profesorit/es qė tė fokusojė projektorin qė ka sipėr kokės.
3. Ulu nė bangėn e parė dhe pastro dhėmbėt me gomėn e lapsit. Po tė tha gjė profesori/ja, pėrgjigju se sot nė mėngjes nga nxitimi pėr tė kapur orėn e parė harrove tė laje dhėmbėt. Kėshtu del edhe si nxėnės korrekt...pak i shpifur, po nejse.
4. Ulu nė bangėn e pare dhe fillo ngjyros librin. Po ngjyrose bukur ama!!!!!!!!!
5. Kur profesori/ja tė thėrrasi emrin tėnd gjatė apelit, ti pėrgjigju: " Ėshtė emri im ai! Mos ma shpėrdoro, se mezi e kam!"
6. Prezantoju profesorit/es dhe klasės si mjeshtėr i fyellit.
7. Dhuroi profesorit/es njė kopje tė Biblės dhe pyete se ku do tė shkonte shpirti i tij/saj po tė vdiste nesėr.
8. Vėr pambuk nė vesh dhe cdo 10 sekonda kėrkoi profesorit/es tė ngrejė zėrin.
9. Vėr copa tullash nė vend tė shkumsave.
10. Tund kokėn nė mėnyrė kuptimplotė gjatė kohės qė profesori/ja flet. Nė mes tė leksionit thuaji se fytyra e tij/saj tė duket familiare dhe pyete mos ka qenė ndonjėhere personazh tek filmi "Frankeshtajn".
11. Pyete profesorin/en nqs kapitulli i parė do tė jetė nė provim. Nqs thotė jo, grisi tė tėra faqet e librit qė kanė kapitullin e parė nė sytė e tij/saj.
12. Futu nė gjendje transi gjatė mėsimit tė fizikės dhe deklaro botėrisht se do tė ndjekėsh njė karrierė brilante nė fushėn e matjeve dhe tė njėsive.
13. Bėji pyetjet duke kėnduar.
14. Flit vetėm nė rimė dhe kėndo me zė tė ulėt "In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuumamamaueeeeeee!!!!!!"
15. Gjatė apelit, pas cdo emri, bėrtit: "KY/KJO JAAAAM UUUUUNĖ! Pastaj...oooops, mė falni, gabova."
16. Insisto qė emrin e ke Bruce/Brenda Lee. Nqs je me tė vėrtetė kinez, insisto qė emrin e ke Antonio/a Banderas.
17. Kaloi faqet e librit tė tekstit duke gėrvishtur cdo figurė dhe duke i marrė erė.
18. Futu nė klasė me pizhama. Bėj sikur nuk e ke vėnė re fare.
19. Mbaj lart njė fletė tė madhe me tė shkruar: "LEGALIZE IT!!!!!!"
20. Informoje klasėn se i pėrket familjes mbretėrore tė Belgjikės dhe merr njė shok qė t'i bjeri burisė sa herė qė emri yt tė pėrmendet.
21. Fiksohu tek atributet e profesorit/es. Nė ndonjė moment kur ai tė tė fiksojė, lėpiji buzėt...me zjarr.
22. Drejtohu profesorit/es me "Shkėlqesia juaj"
23. Ulu nė bangėn e parė, dhe nuhat parreshtur. Pyet profesorin/en, nqs ai/ajo ka pirė.
24. Bėrtit WOW! pas cdo fjalie tė leksionit.
25. Merr njė pasqyrė me vete dhe kaloje tėrė orėn e mėsimit duke shkruar vargje tė Biblės nė fytyrė.
26. Pyet nqs ėshtė e domosdoshme qė tė vish nė mėsim.
27. Dhuroi profesori/es njė shportė tė madhe me fruta (banane etj...sipas rastit).
28. Pėrdor njė dylbi pėr tė parė profesorin/en.
29. Pėrdor nje theks tė cuditshėm tė tipit: "Cforė kish desh ty me thonur?" Ji shumė i shqetėsuar dhe nė siklet nqs profesori/ja nuk tė kupton.
30. Kujto me mall tetėvjecaren duke kėnduar: " Kur ishim tė vegjėl na merrnin pėr dore, na jepnin cokollata, na jepnin akullore...". bėj sikur do t'i lėsh profesorit/es tė kuptojė se kėto kėrkesa i ke primare.
31. Nė vend tė dylbive, sic u tha mė lart, mund tė pėrdorėsh edhe binokėl...nqs do ta vazhdosh edhe mė thellė, shtiru sikur ke njė theks anglez fantastik.
32. Fillo njė DALLGĖ, si nė stadiume, nė njė sallė tė madhe leksionesh, duke bėrtitur: "Forca Ekonomiku (e zemė...).
33. Kur profesori/ja tė kthehet nė njė moment tė caktuar nga ty, bėrtit: "Oh, sytė e mi!!!!!!!".
34. Kėrko tė prezantosh mikun tėnd tė padukshėm qė ėshtė ulur nė bangėn bosh pėrkrah teje dhe kėrko njė kopje tė cdo libri, flete, teze edhe pėr tė.
35. Korrigjoje profesorin/en pėr shqiptimin e emrit tėnd, tė paktėn 9 herė nga 10. Edhe nqs e ke shumė tė thjeshtė si psh: Shehu. Thuaji qė h-ja ėshtė e thellė.
36. Ulu nė bankėn e parė dhe lexo shpjegimet profesorit/es duke qeshur nė mėnyrė tallėse. (Po munde tė sigurosh njė kopje tė temės sė tij/saj tė diplomės dhe tė bėsh veprimin e pėrmendur mė parė do tė ishte shumė e arrirė).
37. Sapo tė bjerė zilja, kėrko tė paraqisėsh njė problemė nė tabelė. Injoroje profesorin/en qė tė thotė se ka mbaruar ora dhe vazhdo punėn tėnde shumė i/e pėrkushtuar.
38. Deklaro qė ti je autori i tekstit qė tė gjithė po pėrdorin.
39. Deklaro qė je asistenti/ja i/e profesorit/es. Nqs asistenti/ja del nė pah dhe tė kundėrshton, cohu nė kėmbė dhe me vrull bėrtit: "MAASHTRIIMM!!!!!!"
40. Kaloje kohėn gjatė leksionit duke dėrguar puthje me frymė studentėve tė tjerė.
41. Cdo pesė minuta, merr njė copė letėr, shkruaj nė krye tė saj "Peticion nr 5 kundra...( cdo gjė qė tė vjen ndėr mend, si psh: martesės sė Jenifer Lopez-a duhet vėrtet qė tė ketė edhe Jenifera tė tjera nė kėtė botė? Ajo qė ėshtė mjafton dhe tepron...apo jo?).
42. Cohu nė kėmbė dhe bėj pyetje. Pasi tė marrėsh pėrgjigje, bėj njė pėrkulje plot nderim dhe ulu nė vend.
43. Vish njė T-shirt me njė H tė stampuar. Informo qė H qėndron pėr HAMSHOR. (Mund tė pėrshtatet sipas gjinisė.)
44. Ndėrprit cdo dy minuta duke pyetur: "Profesor/e, a mund ta gėrmėzoni fjalėn qė sapo thatė?"
45. Ndaji pjesėt e stilolapsit(shkurt-cmontoje). "Nė mėnyrė aksidentale" shpėrndaji copat nėpėr klasė. Pas kėsaj, ndėrmerr ekspedita "tė fshehta" pėr tė gjetur pjesėt. Kur ta rregullosh stilolapsin...fillo nga e para.
46. Shkeli syrin profesorit/es cdo pak minuta.
47. Nė mes tė leksionit, i tmerruar, pyet profesorin/en nqs beson tek fantazmat. Pastaj cohu nė kėmbė dhe, duke e drejtuar gishtin nė drejtim tė profesorit/es, thirr nė panik e sipėr: "U NGJAAAAAAALL!!!!!".
48. Merr njė kėmbanė me vete dhe bjeri sa herė qė profesori/ja tė thotė dicka tė rėndėsishme. Pastaj qesh dhe bertit: "Bir Selman i nėnės, kė tė qaj mė parė!!!".
49. Qesh me shpirt pėr cfarėdo lloj gjėje qė thotė profesori/ja. Gėrhit ndėrkohė qė qesh (dmth, qesh me zhurmė, ose me frena...si tė doni).
50. Kėrkoi profesorit/es tė rregullojė hartėn e Ballkanit, se aty nuk po gjen dot Islandėn.
Krijoni Kontakt