Nga Gazeta KJ.
-----------------------
Maturantet, te zhgenjyer nga temat e hartimit
Manjola Zeka /Nuk jane ndjere dhe aq te kenaqur dje maturantet e kryeqytetit. Teza e hartimit si duket nuk ka qene shume e pershtatshme per ta. Megjithese vetem disa dite me pare gjimnaziste te shkolles "Qemal Stafa" kane pohuar per gazeten "KJ" se ky ishte provimi qe ata e deshirojne me shume. Por, dje ndodhi krejt e kunderta. Kane mbetur te shokuar para temave te hartimit. Madje, perreth gjysme ore nuk kane arritur qe t'i kuptojne ato. Keshtu ka pohuar per gazeten nje maturante, e cila letersine e kishte lenden e preferuar. "Mos me pyet per temat, me te shpifura nuk ka si behen. Une zgjodha temen e trete, e cila ishte; "A keni pare ndonjehere nje pellumb te bardhe e te zi te dahsurohen fort". Por, te them te drejten, e kam shkruar dy here hartimin sepse nuk dija ne cfare kuptimi ta beja, shqip; nuk e kuptova mire teme. Ne ishim pergatitur per te tjera tema. Nuk e di, po flas per klasen time te pakten, nuk mund te jap dot shpjegime per te tjeret"- pohoi Mela Hoti, nje gjimnaziste ne nje nder shkollat e njohura te kryeqytetit. Por kane qene mesuesit ata te cilet kane reaguar ne nje menyre krejt ndryshe. "Sipas mendimit tim temat ishin mjaft te bukura, por nuk e mohoj qe nxenesit kishin nevoje per sqarime. Pasi ne temen e trete, ku behej fjale per pellumbin e zi dhe te bardhe, nxenesit filluan ta ngaterroni duke e marre si e keqe dhe e mire. Por, vetem disa sqarime dhe mendoj se nxenesit nuk kishin nevoje me teper"- poho Ylvie Kostreci, nendrejtoreshe e shkolles "Besnik Sykja". Madje ajo shton se edhe dy temat e tjera ishin mjaft te pershtatshme. Nderkohe nga Ministria e Arsimit behet e ditur se rreth 25 mije maturante shqiptare te shkollave te mesme te pergjithshme, artistike, pedagogjike, te gjuheve te huaja dhe ato sportive, me kohe te plote dhe te shkurtuar, jane ulur dje ne bankat e shkolles per te zhvilluar provimin me shkrim te letersise, (hartimin) duke celur edhe sezonin e provimeve te shtetit per vitin shkollor 2001-2002.
"Temat e hartimit jane caktuar nga Ministria e Arsimit dhe
Shkences, ndersa nje grup pune me specialiste te letersise
kishin punuar disa kohe me pare per formulimin e temave te
hartimit, ne perputhje me moshen dhe psikologjine e nxenesve", beri te ditur Zana Tabaku, specialiste per arsimin e mesem ne
Ministrine e Arsimit.
© Koha Jone 2001 All Rights reserved
------------------------------
Krijoni Kontakt